PDA

View Full Version : Οταν στριβω το βαρος που πρεπει να πεφτει;;;;;



ktm640lc4
28/09/2007, 13:52
Ρε παιδια μια απορια.

Οταν στριβω το βαρος το ριχνω στα grip. Λογικο αφου τα ss ειναι σκυφτα μηχανακια.

Αλλα ειναι σωστο;;;; Ας πουμε οτι παιρνω μια αριστερη στροφη, παρατηρω οτι πιεζω κατω το αριστερο grip παρα πολυ, οχι απο τιποτα αλλο αλλα απο το βαρος μου που πεφτει εκει. Το ιδιο και στις δεξιες.

Μηπως ειναι ενας απο τους λογους που το μπροστινο δεν ξερω σχεδον ποτε τι κανει;;;;;

OldMan
28/09/2007, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ας πουμε οτι παιρνω μια αριστερη στροφη, παρατηρω οτι πιεζω κατω το αριστερο grip παρα πολυ, οχι απο τιποτα αλλο αλλα απο το βαρος μου που πεφτει εκει.
Γιατί να πέφτει το βάρος σου εκεί ??? :confused:

(κάτι δεν κάνεις σωστά, γιατί υποτίθεται ότι το βάρος στην εσωτερική το εξουδετερώνει η "φυγόκεντρος" (*) :nono:


(*) Μην πεταχτείς κουτσέ, γιατί θα σφαχτούμε !!! :smokin:

sniper
28/09/2007, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ρε παιδια μια απορια.

Οταν στριβω το βαρος το ριχνω στα grip. Λογικο αφου τα ss ειναι σκυφτα μηχανακια.

Αλλα ειναι σωστο;;;; Ας πουμε οτι παιρνω μια αριστερη στροφη, παρατηρω οτι πιεζω κατω το αριστερο grip παρα πολυ, οχι απο τιποτα αλλο αλλα απο το βαρος μου που πεφτει εκει. Το ιδιο και στις δεξιες.

Μηπως ειναι ενας απο τους λογους που το μπροστινο δεν ξερω σχεδον ποτε τι κανει;;;;;

Kάνε ένα Search με λήμμα "γυροσκοπικό" και αθ βρεις απαντήσεις στην απορία σου.

DUKASII
28/09/2007, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ρε παιδια μια απορια.

Οταν στριβω το βαρος το ριχνω στα grip. Λογικο αφου τα ss ειναι σκυφτα μηχανακια.

Αλλα ειναι σωστο;;;; Ας πουμε οτι παιρνω μια αριστερη στροφη, παρατηρω οτι πιεζω κατω το αριστερο grip παρα πολυ, οχι απο τιποτα αλλο αλλα απο το βαρος μου που πεφτει εκει. Το ιδιο και στις δεξιες.

Μηπως ειναι ενας απο τους λογους που το μπροστινο δεν ξερω σχεδον ποτε τι κανει;;;;; κανε διαιτα...

η μη βαζεις βαρος στα χέρια..

ktm640lc4
28/09/2007, 14:03
Αν προσπαθησω να μην ριξω βαρος εκει, πρεπει να μεταφερω το βαρος στην μεση. Δηλαδη να κραταω το βαρος μου απο την μεση μου.

Εγω χυνομαι πανω στο μηχανακι. Δηλαδη στα grip.

Τι διαλο κανω λαθος;;;;;;;;; :sick:

DUKASII
28/09/2007, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Αν προσπαθησω να μην ριξω βαρος εκει, πρεπει να μεταφερω το βαρος στην μεση. Δηλαδη να κραταω το βαρος μου απο την μεση μου.

Εγω χυνομαι πανω στο μηχανακι. Δηλαδη στα grip.

Τι διαλο κανω λαθος;;;;;;;;; :sick: πηρες σσ..
αστοπαρατα ρημάδια και βουρ για ενα κτμ v-2 στρηταδιο που στρίβει με τη σκεψη και μονο..

ktm640lc4
28/09/2007, 14:11
Οκ ρεσυ, ειχα κτμ. Απλα θελω να μαθω να οδηγω και αυτο. Μου αρεσει το ss.

Απλα το θεωρω βασικο μαθημα αυτο. Σκεψου οτι ακομα και που δεν ξερω με ενοχλει το οτι ριχνω βαρος εκει.

Σκεφτομαι οτι κατι δεν παει καλα. Σαν αισθηση.

Στα φρενα δε, χαμος. Ολο το βαρος εκει. Και να προσπαθησω να μεταφερω το βαρος στην μεση απο την δυναμη πεδησης και μονο δεν μπορω.

Να παω γυμναστηριο;;; Να παω σε σχολειο;;;; Να παω να γαμ...θω;;;; :sick:

DUKASII
28/09/2007, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Οκ ρεσυ, ειχα κτμ. Απλα θελω να μαθω να οδηγω και αυτο. Μου αρεσει το ss.
Να παω σε σχολειο;;;; Να παω να γαμ...θω;;;; ναι και παλι ναι..
και τα 2 θα χρειαστουν..
:rotflmao: :lol:

sniper
28/09/2007, 14:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Οκ ρεσυ, ειχα κτμ. Απλα θελω να μαθω να οδηγω και αυτο. Μου αρεσει το ss.

Απλα το θεωρω βασικο μαθημα αυτο. Σκεψου οτι ακομα και που δεν ξερω με ενοχλει το οτι ριχνω βαρος εκει.

Σκεφτομαι οτι κατι δεν παει καλα. Σαν αισθηση.

Στα φρενα δε, χαμος. Ολο το βαρος εκει. Και να προσπαθησω να μεταφερω το βαρος στην μεση απο την δυναμη πεδησης και μονο δεν μπορω.

Να παω γυμναστηριο;;; Να παω σε σχολειο;;;; Να παω να γαμ...θω;;;; :sick:

Να στηρίζεσαι στα γόνατά σου.

Στο δε φρενάρισμα αν κοντράρεις με τα χέρια ετοιμάσου για εκπλήξεις....

ktm640lc4
28/09/2007, 14:18
Οκ θα τα κανω και τα 2 :lol:

Tελικα δεν το γλυτωνω το σχολειο. 0-300 αν και για μενα και την ασχετοσυνη μου, μαλλον θα περιμενω το 0-400.

Τοσα χρονια με εντουραδικα νομιζα πως θα ειχα μια ιδεα. Τελικα ειναι αλλος κοσμος. Διαφορετικος σε ολα.

Αν δεν μου δειξει καποιος που ξερει, μονος μου δεν κανω τιποτα.

θελω να δω και τις χαρες που σου δινει ενα ss. Λογικο. Μεχρι τωρα μονο την επιταχυνση εχω δει.

KaTaNaS
28/09/2007, 14:21
ρε φιλε πρωην Κατεμά τόσον καιρό μεσα στο φόρουμ δεν έχεις διαβάσει κανένα θρεντακι απο τα πάμπολα για το πώς στηνομαστε πανω στο μηχανακι;

ειτε αυτο ειναι ΣΜ ειτε ΣΣ ειτε τουρινγκ το βαρος στηριζεται με τους ραχιαιους, και τους προσαγωγους σφιγμενους στο ντεπόζιτο...

τα χερια απλά ακουμπούν σαν πούπουλα στο τιμόνι ίσα ίσα για τα χειρηστηρια και για να ασκουμε το γυροσκοπικό (όπου συνηθως σπρώχνουμε γκριπ)


ξεκινα το μεσα στην πόλη όπου πολλές φορες το ξεχναμε και χρησιμοποιουμε τΑ ΓΚΡΙΠ σαν μπάρα!

στο τελος αφου θα εχεις δυναμωσει και ραχιαιους θα το κανεις ασυναισθητα...
:wave2:

ktm640lc4
28/09/2007, 14:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Να στηρίζεσαι στα γόνατά σου.

Στο δε φρενάρισμα αν κοντράρεις με τα χέρια ετοιμάσου για εκπλήξεις....

Χασιμο μπροστινου να φανταστω. Χαλια.

Θα δοκιμασω και γονατα.








Υ.Γ. Πρεπει να βρω λεφτα για στολη και 0-300

KaTaNaS
28/09/2007, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Υ.Γ. Πρεπει να βρω λεφτα για στολη και 0-300

θα το πώ απλά για να το ακούσουμε όλοι εμεις τα νεούδια!

τα λεφτα αν θέλουμε τα βρίσκουμε... η απόφαση ειναι το θέμα!


γιατί δυστηχώς συνηθως βαζουμε μυαλό με την άσχημη... όπως


ενω χρειαζόμασταν 320 ευρα για φορμα και 180 για το μαθημα


ξαφνικά χρειαζόμαστε συν ενα χιλιαρικο για μια ηλιθια πτωση που θα μπορουσαμε να ειχαμε προλαβει! :wave2:


μην το αμελεις... οι αποριες προδίδουν μεγάλα κενά οδηγικής τεχνικής και ασφάλειας

ktm640lc4
28/09/2007, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ρε φιλε πρωην Κατεμά τόσον καιρό μεσα στο φόρουμ δεν έχεις διαβάσει κανένα θρεντακι απο τα πάμπολα για το πώς στηνομαστε πανω στο μηχανακι;

ειτε αυτο ειναι ΣΜ ειτε ΣΣ ειτε τουρινγκ το βαρος στηριζεται με τους ραχιαιους, και τους προσαγωγους σφιγμενους στο ντεπόζιτο...

τα χερια απλά ακουμπούν σαν πούπουλα στο τιμόνι ίσα ίσα για τα χειρηστηρια και για να ασκουμε το γυροσκοπικό (όπου συνηθως σπρώχνουμε γκριπ)


ξεκινα το μεσα στην πόλη όπου πολλές φορες το ξεχναμε και χρησιμοποιουμε τΑ ΓΚΡΙΠ σαν μπάρα!

στο τελος αφου θα εχεις δυναμωσει και ραχιαιους θα το κανεις ασυναισθητα...
:wave2:


Στο ΚΤΜ αυτο εκανα. Ποτε δεν ειχα ριξει βαρος στα grip. Ποτε ομως. Τι σκατα επαθα τωρα;;

Και δεν ειμαι και κανα παιδακι. Δυναμη στα χερια εχω. Απλα δεν το σκεφτομαι σαν κατασταση. Απο δω και περα θα επικεντρωνομαι εκει.

Εχω διαβασει σχεδον τα παντα στο φορουμ για την σταση οδηγησης. Ειτε ειμαι βλακας ειτε ανεπιδεκτος μαθησεως.

Εχω το μηχανακι στα 10 μετρα αυτην την στιγμη και ειμαι χαλκιδα. Λετε να παρατησω το νετ και να φυγω για αγιο;;;

Πρεπει να μαθω. Οποσδηποτε.

KaTaNaS
28/09/2007, 14:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Δυναμη στα χερια εχω.
ειπαμε δεν θελει δυναμη στα χερια, δεν κανεις εντουρο...

δυναμη στην μεση θελει... ραχιαιους δηλαδη...


προσπαθησε οσο καθεσαι μπροστα στον πι σι να πληκτρολογεις διχως να ακουμπας τους πηχεις στο γραφειο...

ετσι τους γυμναζεις!


και προς Θεού μην πας Αγιο για να μαθεις...


καποιος απο εδω μέσα δε μπορει να σου δανεισει φορμα;

δερματινο μπουφαν δεν εχεις;

ενα παντελονακι κανει 100 ευρα!


ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙς...:wave2:

OldMan
28/09/2007, 14:31
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Στους γλουτιαίους πότε περνάμε ??? :blush:

ktm640lc4
28/09/2007, 14:36
Οχι δεν προκειται να παω ταπα στον αγιο. Απλα αργα και σταθερα να παω ετσι οπως μου λετε.

Να το βαλω στο μυαλο μου σαν κατασταση οδηγησης, που απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει.

Δερματινο εχω αλλα οχι παντελονι να μου δανεισει κανεις δεν παιζει γιατι απο ολους τους φιλους μονο εγω εχω μηχανη. Κι'ομως..............

Πραγματικα θα τα εφαρμοσω ολα απο σημερα. Ειχα συνηθισει το μπροστινο του ΚΤΜ που μονο που δεν μου μιλαγε και τωρα δεν ξερω αν εγω ειμαι αριστερα και το μπροστινο εχει αλλαξει λωριδα μονο του.

Δεν λεω οτι εχει κακο μπροστινο, ισα ισα, απλα το λαθος μου μεταφερεται εκει. Δεν καταλαβαινω τιποτα. Και οταν δεν εχω το μπροστινο νιωθω τρομερη ανασφαλεια.






Υ.Γ. Αν γουσταρει καποιος με ss να παμε καμια βολτα να μου δειξει τιποτα και κερναω καφεδακι.
Μεχρι να παω σχολειο, γιατι θα παω.

sniper
28/09/2007, 14:38
Μπορείς να νοικιάσεις ολόσωμη στα μαθήματα επί τόπου στην πιστα (αν το πεις όταν κλείσεις το μάθημα)

road spirit
28/09/2007, 14:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
...τους προσαγωγους σφιγμενους στο ντεπόζιτο...

+1,
εκει θα βάζεις όση δυναμη μπορείς, έτσι "μεταφέρεις" το βάρος σου εκεί και τα χέρια αποφορτίζονται... θέλει συνήθεια, συνηδειτή εξάσκηση, και στην αρχή, αν οι προσαγωγοί ειναι αγύμναστοι θα πιαστείς άσχημα! αλλά ειναι ο μόνος τρόπος ...

ktm640lc4
28/09/2007, 14:48
OK. παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις.

Εφαρμογη: Αμεση.

:wave2:

lamoun
28/09/2007, 20:52
Φίλε μου, είμαι απο Χαλκίδα και θα κατέβω κάτω τέλει Οκτώβρη για το 0-300.

Επειδή είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα (και ακόμα το έχω όταν ξεχνιέμαι) άν θέλεις μπορούμε να βρεθούμε για καφέ, να τα συζητήσουμε.
Βέβαια η δικιά μου έχει τιμόνι οπότε φαντάζομαι είναι πιο εύκολο απο οτι με τα clip-ons...

Έως τότε.. αυτά που σου λένε τα παιδιά.

:wave2:

div400
28/09/2007, 22:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ρε παιδια μια απορια.

Οταν στριβω το βαρος το ριχνω στα grip. Λογικο αφου τα ss ειναι σκυφτα μηχανακια.

Αλλα ειναι σωστο;;;; Ας πουμε οτι παιρνω μια αριστερη στροφη, παρατηρω οτι πιεζω κατω το αριστερο grip παρα πολυ, οχι απο τιποτα αλλο αλλα απο το βαρος μου που πεφτει εκει. Το ιδιο και στις δεξιες.

Μηπως ειναι ενας απο τους λογους που το μπροστινο δεν ξερω σχεδον ποτε τι κανει;;;;;

χερια χαραλα στα γκριπ! ουτε να τα σφιγγει η γροθια σου ουτε να κρατουν το βάρος σου! (καλα δεν σε πονουν οι καρποι απο το βαρος????)

απο τον αγκωνα και κατω, το χερι σε παραλληλη θεση με το εδαφος. ετσι θα ΣΠΡΩΧΝΕΙΣ το γκριπ προς τα εμπρος αντι να το πιέζεις προς τα κάτω.
( πιεζεις προς τα κατω?..να παει που? αφου ειναι σταθερα βιδωμενο με μονη ελευθερια κινησης το μπρος-πισω)
θα καταλάβεις αμεσως σημαντικη διαφορα, κυρίως στη δυναμη που χρειαζεται να ασκησεις για στριψει η μηχανη...καμια σχεση!! πολυ πιο ευκολα και γρηγορα!

το βαρος σου να το κρατουν η μεση και τα γονατα. ειδικα στα φρενα να σφιγγεις το ρεζερβουαρ με τα γονατα για στηρηζεις το βαρος σου που μεταφερεται μπροστα!

αυτα! βασικα ειναι συνηθεια μεχρι να προσαρμοστεις στην διαφορετικη θεση του ss....
:wave2: :beer: :wave2:

ktm640lc4
29/09/2007, 18:42
Aν με πονανε λεει;;;;;;;;; Γαμ......σε τα.

Στην αρχη ειχα προβλημα, τωρα συνηθισα. Δεν ποναω.






Απο χτες το κανω αυτο που ειπατε και υπαρχει τεραστια διαφορα. 30% καλυτερος οδηγος εγινα. Μα τον θεο. Βεβαια ξεχνιεμαι λιγο αλλα μολις χαμπαριασω παλι γυρναω στα ποδια και στην μεση.

Στριβει καλυτερα και εχω αισθηση του μπροστινου μεγαλυτερη ρε παιδια. Πολυ καλο. Το γυροσκοπικο γινεται πιο ευκολα αφου δεν υπαρχει βαρος στα grip πλεον.

Αυτο πρεπει να το λενε στο manual των ss κανονικα. Πολυ σημαντικο.

:a20: ολοι σας. :)

Stelth
29/09/2007, 20:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ρε παιδια .................................................................Μηπως ειναι ενας απο τους λογους που το μπροστινο δεν ξερω σχεδον ποτε τι κανει;;;;;

Μόλις το χάσεις βάλτου μια φωνή και ...........

άμα γυρίσει σφύρα μου κλέφτικα.


Προς Θεού ΜΗΝ ακούσεις εμένα

Δεν ξέρω μία

Άκουσε τα παιδιά και πάνε κανα 0-200 εεεε 0-300 για να είσαι μια χαρά πάνω στο μοτόρι σου

Φιλικά Αντρέας :)

alexk
29/09/2007, 21:30
Αγαπητέ φίλε

Προτείνω το εξής βιβλιαράκι και καλή μελέτη αυτού
http://www.papasotiriou.gr/product.ebook.asp?pfid=544851&prid=233272

Είναι πολύ ευχάριστο στην ανάγνωση ενώ έχει και απλές ασκήσεις για να κάνεις.

Πάντως, βλέπω οι πιο πολλοί εδώ μέσα είναι της άποψης "μαθήματα 0-300 και μόνο".
Οκ... Είτε κάνετε διαφήμιση, είτε πρέπει ΟΛΟΙ ντε και καλά να κάνουν μάθημα για να μάθουν να στρίβουν.

crs-k
29/09/2007, 21:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
.....................................
γιατί υποτίθεται ότι το βάρος στην εσωτερική το εξουδετερώνει η "φυγόκεντρος" (*) :nono:

(*) Μην πεταχτείς κουτσέ, γιατί θα σφαχτούμε !!! :smokin:



Πως να μην πεταχτω αφου το εχετε παραξεσκισει (με την ανοχη μου) το θεμα... :sick:

Γ@μω τα Σχολιά σας και τα Πανεπιστημια σας μεσα! (*) :mad:

:lol: :rotflmao: :lol:



Το βαρος, κατα το πλαγιασμα, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ την Κεντρομόλο που χρειαζεται για να στριψουμε !!! :wacko:

















(*) Σε τυχοντες αντιρρησιες προσφερονται, εντελως δωρεαν, 3ωρα σεμιναρια σε γνωστο Φροντιστηριά, με θεμα τα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ αδρανειακα συστηματα και τις ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ δυναμεις εντος αυτων! :D :evil:

cartman
29/09/2007, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ρε παιδια μια απορια.

Οταν στριβω το βαρος το ριχνω στα grip. Λογικο αφου τα ss ειναι σκυφτα μηχανακια.

Αλλα ειναι σωστο;;;; Ας πουμε οτι παιρνω μια αριστερη στροφη, παρατηρω οτι πιεζω κατω το αριστερο grip παρα πολυ, οχι απο τιποτα αλλο αλλα απο το βαρος μου που πεφτει εκει. Το ιδιο και στις δεξιες.

Μηπως ειναι ενας απο τους λογους που το μπροστινο δεν ξερω σχεδον ποτε τι κανει;;;;;

Φίλε το βίντεο (http://www.youtube.com/watch?v=QCg3BMGe52M&mode=related&search=) αυτό έχει ξαναμπέι στο φόρουμ και λέει για το πώς θα ακουμπήσεις γόνατο. Μετά το 1ο λεπτό ο τύπος εξηγεί πώς πρέπει να έχεις το σώμα σε μια στροφή για να αποφορτίσεις τα χέρια και να την πάρεις σωστά. Δες το μπορεί να σε βοηθήσει...

:wave2:

kinhsh
30/09/2007, 03:43
Μαλλον αυτο το ss μηχανακι δεν εχει το στησιμο του εργοστασιου αλλα εχει πειραχτει.Η μπηκε πισω λαστιχο πιο ψηλου προφιλ ;

road spirit
30/09/2007, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Πάντως, βλέπω οι πιο πολλοί εδώ μέσα είναι της άποψης "μαθήματα 0-300 και μόνο".
Οκ... Είτε κάνετε διαφήμιση, είτε πρέπει ΟΛΟΙ ντε και καλά να κάνουν μάθημα για να μάθουν να στρίβουν.
ούτε διαφήμιση κάνουμε ουτε πρέπει ντε και καλά ολοι να τα κάνουν. Αν εσυ "το 'χεις" και ξέρεις να στρίβεις δεν χρειάζεται να πας... αμα θες δώκε μας και τα φώτα σου...

alexk
30/09/2007, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ούτε διαφήμιση κάνουμε ουτε πρέπει ντε και καλά ολοι να τα κάνουν. Αν εσυ "το 'χεις" και ξέρεις να στρίβεις δεν χρειάζεται να πας... αμα θες δώκε μας και τα φώτα σου...

Το άν "το έχω" θα το κρίνει άλλος, αλλά δεν νομίζω ότι το έχω. Οπότε λίγο δύσκολο να δώσω εγώ τα δικά μου φώτα. Όμως, στην αρχή και εγώ δεν ήξερα τίποτα. Το βιβλιαράκι, πολύ μελέτη, πολύ εξάσκηση με προσοχή έκαναν μεγάλη διαφορά. Λίγη βοήθεια και προπόνηση μαζί με τον μέντορά μου, επίσης βοήθησε.

Με αξιοπρέπεια θεωρώ ότι πάω πλέον, άν και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου. Όπως και οι φίλοι της παρέας μου που δεν έχουν κάνει ούτε 0-300 ούτε CSS (βλ. G M, Blitz, MARON κτλ.).

Αυτό που είπα απλά είναι ότι μπορεί το παλικάρι να διαβάσει το βιβλιαράκι, θα του λύσει πολλές απορείες, θα του δώσει πολύ τροφή για το μυαλό του και για εξάσκηση, χωρίς να είναι απαραίτητο να σκάει 400αρες και να του επιβάλλουν με ποιο ακριβώς στυλ θα οδηγεί. Εμένα αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη. Ήταν η καλύτερη βελτίωση και ταυτόχρονα πιο φθηνή, για να πηγαίνει πιο γρήγορα το μηχανάκι μου ;)

TROOPER
30/09/2007, 17:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Το άν "το έχω" θα το κρίνει άλλος, αλλά δεν νομίζω ότι το έχω. Οπότε λίγο δύσκολο να δώσω εγώ τα δικά μου φώτα. Όμως, στην αρχή και εγώ δεν ήξερα τίποτα. Το βιβλιαράκι, πολύ μελέτη, πολύ εξάσκηση με προσοχή έκαναν μεγάλη διαφορά. Λίγη βοήθεια και προπόνηση μαζί με τον μέντορά μου, επίσης βοήθησε.

Με αξιοπρέπεια θεωρώ ότι πάω πλέον, άν και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου. Όπως και οι φίλοι της παρέας μου που δεν έχουν κάνει ούτε 0-300 ούτε CSS (βλ. G M, Blitz, MARON κτλ.).

Αυτό που είπα απλά είναι ότι μπορεί το παλικάρι να διαβάσει το βιβλιαράκι, θα του λύσει πολλές απορείες, θα του δώσει πολύ τροφή για το μυαλό του και για εξάσκηση, χωρίς να είναι απαραίτητο να σκάει 400αρες και να του επιβάλλουν με ποιο ακριβώς στυλ θα οδηγεί. Εμένα αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη. Ήταν η καλύτερη βελτίωση και ταυτόχρονα πιο φθηνή, για να πηγαίνει πιο γρήγορα το μηχανάκι μου ;)

με συγχωρεις φιλε μου απλα να σε ρωτησω κατι χωρις προθεση αντιπαραθεσης....
συμφωνα με τη λογικη σου την οποια δε κρινω, στο παιδι σου οταν ερθει η ωρα για τις πανελληνιες θα του κανεις φροντιστηριο η θα του πεις <<να τα βιβλια σου, κατσε διαβασε>> ???

καταλαβαινεις τι θελω να πω ετσι...?

:wave2:

road spirit
30/09/2007, 17:22
alexk, δεκτόν και δεν το αμφισβητώ καθόλου!

απλά καμιά φορα ειναι πιο αποτελεσματικό να τα δείς στη πράξη με την καθοδήγηση ατόμων που έχουν γράψει χιλιάδες χλμ μεσα σε πίστα και ξέρουν κάτι παραπάνω απο εμας.

Εξάλου το είπες και εσυ: "Λίγη βοήθεια και προπόνηση μαζί με τον μέντορά μου..."
;)

zephyr1
30/09/2007, 17:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Το άν "το έχω" θα το κρίνει άλλος, αλλά δεν νομίζω ότι το έχω. Οπότε λίγο δύσκολο να δώσω εγώ τα δικά μου φώτα. Όμως, στην αρχή και εγώ δεν ήξερα τίποτα. Το βιβλιαράκι, πολύ μελέτη, πολύ εξάσκηση με προσοχή έκαναν μεγάλη διαφορά. Λίγη βοήθεια και προπόνηση μαζί με τον μέντορά μου, επίσης βοήθησε.

Με αξιοπρέπεια θεωρώ ότι πάω πλέον, άν και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου. Όπως και οι φίλοι της παρέας μου που δεν έχουν κάνει ούτε 0-300 ούτε CSS (βλ. G M, Blitz, MARON κτλ.).

Αυτό που είπα απλά είναι ότι μπορεί το παλικάρι να διαβάσει το βιβλιαράκι, θα του λύσει πολλές απορείες, θα του δώσει πολύ τροφή για το μυαλό του και για εξάσκηση, χωρίς να είναι απαραίτητο να σκάει 400αρες και να του επιβάλλουν με ποιο ακριβώς στυλ θα οδηγεί. Εμένα αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη. Ήταν η καλύτερη βελτίωση και ταυτόχρονα πιο φθηνή, για να πηγαίνει πιο γρήγορα το μηχανάκι μου ;)


Δεν διαφωνει κανεις.

Το θεμα ειναι οτι μεσω της ''σουπερ''(δεν το λεω ειρωνικα τους παω με χιλια) παρεας που εχεις , υπαρχει το μεσο για να εξελιχθεις οδηγικα.

Και τα βιβλια παλι κανουν δουλεια αλλα θελουν τον χρονο τους(δεν περισευει πολυς).

Εκει ερχεται το σχολειο που ειναι εκει ανα πασα στιγμη κανεις το ματωματακι σου(280) και εχεις βαση να δουλεψεις και να εξελιχθεις.
Θα ηθελα να ειναι μικροτερο το κοστος και να ειναι προσβασιμο σε ολους γιατι εχει να κανει με την ασφαλεια μας αλλα οι λογοι ειναι χιλιαδες που ειναι τοσο ακριβο.

Και αυτο με το στυλ που λες , με χαλαει και μενα αλλα αν δουλευεις πιστευω οτι θα βρεις αυτο που σου ταιριαζει εσενα.

:wave2:

kinhsh
30/09/2007, 19:27
Στην ερωτηση αυτη η απαντηση πιστευω εχει να κανει με το μοντελο μοτοσυκλετας που εχεις. Αλλες εχουν χαμηλα τιμονι αλλες ψηλα. Γενικα οταν κανει κανεις σπορ οδηγηση δινει τοσο εντονες δυναμεις στο τιμονι που το αν θα ριχνεις το βαρος σε αυτο η οχι εχει ελαχιστη σημασια γιατι το κυριο μελημα σου θα ειναι να στριψεις την μηχανη προς τα εκει που θελεις να πας.
Συνηθως η αντισταση του αερα ειναι τοσο μεγαλη που ακομα και σε σουπερσπορ μηχανη αναλαφρα πιεζει κανεις το τιμονι με ταχυτητες πανω απο 140.

KaTaNaS
01/10/2007, 00:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Στην ερωτηση αυτη η απαντηση πιστευω εχει να κανει με το μοντελο μοτοσυκλετας που εχεις. Αλλες εχουν χαμηλα τιμονι αλλες ψηλα. Γενικα οταν κανει κανεις σπορ οδηγηση δινει τοσο εντονες δυναμεις στο τιμονι που το αν θα ριχνεις το βαρος σε αυτο η οχι εχει ελαχιστη σημασια γιατι το κυριο μελημα σου θα ειναι να στριψεις την μηχανη προς τα εκει που θελεις να πας.
Συνηθως η αντισταση του αερα ειναι τοσο μεγαλη που ακομα και σε σουπερσπορ μηχανη αναλαφρα πιεζει κανεις το τιμονι με ταχυτητες πανω απο 140.

an den eisaste σιγουροι για κατι μη το λέτε!

alexk
01/10/2007, 01:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
με συγχωρεις φιλε μου απλα να σε ρωτησω κατι χωρις προθεση αντιπαραθεσης....
συμφωνα με τη λογικη σου την οποια δε κρινω, στο παιδι σου οταν ερθει η ωρα για τις πανελληνιες θα του κανεις φροντιστηριο η θα του πεις <<να τα βιβλια σου, κατσε διαβασε>> ???

καταλαβαινεις τι θελω να πω ετσι...?

:wave2:

Όπως γνωρίζουμε, οι πανελλήνιες γίνονται συγκεκριμμένη χρονική στιγμή και πρέπει το "παιδί" να αποδώσει σωστά "τότε". Θεωρώ τη σύγκριση που κάνεις άστοχη, μιας και το να πας γρήγορα ένα SS μηχανάκι, δεν έχει προθεσμία, εκτός και άν κατεβαίνεις σε πρωτάθλημα.

Εξαρτάται φυσικά πόσο "βιάζεται" κάποιος. Μπορεί να θέλει να γίνει πολύ καλός, αύριο. Ίσως εκεί το σχολείο να είναι μονόδρομος...

Πάντως, για την καθοδήγηση που χρειάζεται από κάποια φάση και μετά, εγώ προσωπικά για να φτάσω στο σημείο να μου δείχνει ο γρήγορος φίλος μου (λέγε με G M), είχα κάνει πολύ μελέτη και εξάσκηση/προπόνηση μόνος.

Τέσπα. Απλά ήθελα να πω την άποψή μου ότι μια σχολή οδήγησης δεν είναι η μοναδική λύση για να μάθεις.

TROOPER
01/10/2007, 07:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Όπως γνωρίζουμε, οι πανελλήνιες γίνονται συγκεκριμμένη χρονική στιγμή και πρέπει το "παιδί" να αποδώσει σωστά "τότε". Θεωρώ τη σύγκριση που κάνεις άστοχη, μιας και το να πας γρήγορα ένα SS μηχανάκι, δεν έχει προθεσμία, εκτός και άν κατεβαίνεις σε πρωτάθλημα.

Εξαρτάται φυσικά πόσο "βιάζεται" κάποιος. Μπορεί να θέλει να γίνει πολύ καλός, αύριο. Ίσως εκεί το σχολείο να είναι μονόδρομος...

Πάντως, για την καθοδήγηση που χρειάζεται από κάποια φάση και μετά, εγώ προσωπικά για να φτάσω στο σημείο να μου δείχνει ο γρήγορος φίλος μου (λέγε με G M), είχα κάνει πολύ μελέτη και εξάσκηση/προπόνηση μόνος.

Τέσπα. Απλά ήθελα να πω την άποψή μου ότι μια σχολή οδήγησης δεν είναι η μοναδική λύση για να μάθεις.

εχω την αισθηση οτι το λαθος που κανεις ειναι στη φραση σου <<το να πας γρήγορα ένα SS μηχανάκι, δεν έχει προθεσμία, εκτός και άν κατεβαίνεις σε πρωτάθλημα>>.απο οτι θυμαμαι τα σχολεια ειναι σχολεια ασφαλους οδηγησης και οχι γρηγορης.δεν πας να κατεβασεις χρονους αλλα να <<κατσεις σωστα στη μηχανη, να μαθεις να χρησιμοποιεις φρενα (ακομα και μεσα στη στροφη) και γενικως πραματα τα οποια ενδεχομενως σε μια δυσκολη στιγμη να σου φανουν χρησιμα.ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον.
επισης εσυ εχεις τον γιωργο να σου δειξει εστω και τα σημεια που θα σε τελειοποιησουνε...δεν τον εχουμε ολοι αυτον τον ανθρωπο που να γνωριζει τα μυστικα και καποιοι αλλοι τον εχουνε αλλα αυτος δεν εχει την απαραιτητη μεταδοτικοτητα.

και φυσικα θα συμφωνησω οτι δεν ειναι η μονη λυση για να μαθεις αλλα σιγουρα ειναι πιο ανεξοδη γιατι δε ρισκαρεις τσαμπα τουμπες και σαφως πιο ασφαλης.

καλα να μαστε ουτως η αλλως και παντα ορθιοι.:wave2:

KaTaNaS
01/10/2007, 08:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
καλα να μαστε ουτως η αλλως και παντα ορθιοι

+1 :sun:

:wave2:

KaTaNaS
02/10/2007, 13:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Στην ερωτηση αυτη η απαντηση πιστευω εχει να κανει με το μοντελο μοτοσυκλετας που εχεις. Αλλες εχουν χαμηλα τιμονι αλλες ψηλα. Γενικα οταν κανει κανεις σπορ οδηγηση δινει τοσο εντονες δυναμεις στο τιμονι που το αν θα ριχνεις το βαρος σε αυτο η οχι εχει ελαχιστη σημασια γιατι το κυριο μελημα σου θα ειναι να στριψεις την μηχανη προς τα εκει που θελεις να πας.
Συνηθως η αντισταση του αερα ειναι τοσο μεγαλη που ακομα και σε σουπερσπορ μηχανη αναλαφρα πιεζει κανεις το τιμονι με ταχυτητες πανω απο 140.



diabaste ki ayto to thredaki


http://www.moto.gr/forums/showthread.php?postid=908663#post908663