Σύνδεση

View Full Version : Θέση-σταση οδήγησης ΟΧΙ σε SS ή street μηχανές γενικότερα



Cpt. Haddock
01/10/2007, 13:08
Δλδ σε αυτά που επικράτησε να λέγονται μεγάλα onoff ή tarmac traillees (μΕ άρεσε αυτός ό όρος)

Αφορμή για αυτό μια κουβέντα με συμφορουμίτη, αρκετά έμπειρο σε πολλών ειδών μηχανές. Με έβλεπε να οδηγώ το F650 με το σώμα και το γόνατο έξω (πρέπει να ήταν αστείο θέαμα :lol: ) και είπε οτι τέτοιου ειδους μηχανές δεν τις οδηγείς έτσι.

Στο 0-300 RS δεν ειπώθηκε κανένας τέτοιος διαχωρισμός αλλα εκεί ειναι κυρίως streetαδικα τα μηχανάκια οπότε ειναι λογικό να επικεντρώνεται η θεωρία σε αυτό το κομμάτι.

Και επειδή τον τελευταίο καιρό με τον τίγρη (και στο ταξίδι έξω αλλά και εδω) πειραματίζομαι με το "σώμα έξω-σώμα μέσα" στις στροφές...

...Απορία:

Ειναι ή όχι διαφορετική η στάση/θέση οδηγησης σε ένα "μεγάλο onoff" ?
Το σώμα κρέμεται προς τα έξω όπως τα street?
Βγάζουμε κωλαράκι;

ή όπως στην παρακάτω φωτό απο tiger review που είχα διαβάσει πριν από καιρό;


106813

idi
01/10/2007, 13:11
αν εχεις και τα καταληλα λαστιχα.....

πχ εγω με τα anakee στο freewind.... χαλαω τα τακουνια στο πλαι και γλυστραει σε μεγαλες κλισεις...

θελω streetαδικα λαστιχα με 19' μπροστινο για να αντεχει μεγαλη κλιση. υπαρχει?

Cpt. Haddock
01/10/2007, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
θελω streetαδικα λαστιχα με 19' μπροστινο για να αντεχει μεγαλη κλιση. υπαρχει?

στο τάιγκερ έχω bridgestone battlewing. Σαφώς στριταδικα λάστιχα σε σχέση με τα anakee

sniper
01/10/2007, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
.......

...Απορία:

Ειναι ή όχι διαφορετική η στάση/θέση οδηγησης σε ένα "μεγάλο onoff" ?
Το σώμα κρέμεται προς τα έξω όπως τα street?
Βγάζουμε κωλαράκι;

ή όπως στην παρακάτω φωτό απο tiger review που είχα διαβάσει πριν από καιρό;

Απλό είναι ρε χαμένε...

Εφόσον το οδηγείς σαν street, το σώμα σου κάνει ότι και σ' ένα street....

Αν το οδηγείς motarddίσια τότε ανάλογα και το σώμα σου...

Αν το πας στο χώμα είσαι κόπανος! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Cpt. Haddock
01/10/2007, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Εφόσον το οδηγείς σαν street, το σώμα σου κάνει ότι και σ' ένα street....
Αν το οδηγείς motarddίσια τότε ανάλογα και το σώμα σου...

Ε, αυτό ρωτάω ρε παπ@ροβιτς. Τι ειναι καλύτερο για τέτοια μηχανάκια;



Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν το πας στο χώμα είσαι κόπανος!

Πάει το χώμα πλέον

(εκτός απ' οταν κάνω μ@λ@κίες και πηγαίνω βόλτα με τον Μάνο :rotflmao: :bigcry: :uplate: )

el_hymador
01/10/2007, 13:29
Εμπειρικα διαπιστωμενο αφου μετα απο χρονια θητειας στα on-off τωρα εχω street.

Το στυλ του ''κρατω τον κορμο ορθιο και πλαγιαζω το μηχανακι'' ταιριαζει γαντι στις ψηλες μοτοσικλετες. Οσο πιο OFF ηταν τα μηχανακια που ειχα ( με αποκορυφωση το lc4 640) τοσο περισσοτερο ''πηγαινε'' αυτο το στυλ. Ειναι και η θεση οδηγησης που σχεδον απαγορευει το βγαλσιμο του σωματος προς το εσωτερικο της στροφης.

Οταν πηρα το CBF600 στην αρχη αδυνατουσα να το οδηγησω σωστα ...

επεμενα να κρατω τον κορμο ορθιο και να πλαγιαζω απο κατω το μηχανακι οπως στην φωτογραφια που εχεις βαλει με το Tiger.

Γεγονος ειναι πως με αυτον τον τροπο, δεν ειχα καλη αισθηση πουθενα....ουτε στο τι προσλαμβανω απο τον δρομο, ουτε στο πως κατευθυνω την μοτοσικλετα στην στροφη...μια γενικοτερη ασαφεια και μια αισθηση οτι κατι δεν παει καλα.

Με το που αρχισα να προσαρμοζομαι στην street φιλοσοφια οδηγησης ολα τα παραπανω αλλαξαν αρδην. Το σωμα προς το εσωτερικο της στροφης και μπροστα...πλεον αισθανομουν ενστικτοδως οτι αυτος ειναι ο σωστος τροπος.

Το αντιθετο παλι, δηλαδη μετατοπιση σωματος στο εσωτερικο με το KTM LC4, ειχα τα ιδια αρνητικα αποτελεσματα...εκεινο προτιμουσε ορθιο κορμο στις κλισεις..με το που δοκιμαζα να βγαλω σωμα γινοταν ασαφες...

Προφανως ειναι αμεσα σχετιζομενο με το συνολικο βαρος και το που αυτο συγκεντρωνεται, καθως και -φυσικα- με την θεση οδηγησης.

sniper
01/10/2007, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ε, αυτό ρωτάω ρε παπ@ροβιτς. Τι ειναι καλύτερο για τέτοια μηχανάκια;




....


Με κουράζεις.....

Δλδ εσύ βλέπεις τον ευατό σου να φρενάρει στην εισοδο τις στροφής, να κατεβάζει 2 ταχύτητες, να πλασσάρεται και να γλυστράς με τον πισω τροχό έχοντας το τιμόνι κλειδωμένο ανάποδα; Με το Tiger....


Για πες... :D

crs-k
01/10/2007, 14:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
.............................

ή όπως στην παρακάτω φωτό απο tiger review που είχα διαβάσει πριν από καιρό;


Επειδη το εχω βαρεθει το θεμα με την παραπληροφορηση σ' αυτο το θεμα και τις διάφορες μ@λ@κισμενες φωτογραφιες που εχω δει εδω μεσα τωρα τελευταια, που δειχνουν μηχανες με ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΑ λαστιχα, ενω αυτο ΔΕΝ χρειαζεται... :sick:


Η φωτογραφια ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ, μα ΕΝΤΕΛΩΣ λεμε, ΛΑΘΟΣ !!!


Ο οποιοσδηποτε (λιγο σχετικος) μπορει να ξυσει μασπιεδες με 50χλμ αν το θελησει !!!

Αυτο ΔΕΝ σημαινει οτι ειναι σωστο!

ΟΛΕΣ οι μηχανες οδηγουνται με την ΙΔΙΑ (βασικη) αρχη στην ασφαλτο.

Η μηχανη πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο ΟΡΘΙΑ !!!

Τα φαγωμενα, στο πλάι, λαστιχα ειναι για επιδειξη στην καφετερεια!


Μαγκας ειναι εκεινος που μπορει και παει γρηγοροτερα...
1. ΜΕΣΑ στις γραμμες του δρομου,
2. ΕΧΟΝΤΑΣ περιθωρια διορθωσεων και
3. Ξοδευοντας οσο το δυνατον ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο το περιθωριο του ελαστικου του!


ΑΥΤΑ ...

... ειπε ο :a024: και τραβηξε για την σπηλια του... :sad:







Υ.Γ.: Δεν αναφερομαι σε 'σενα προσωπικα Ηλια, αλλα αφορμης δοθεισης... :smilea:

Respect
01/10/2007, 14:05
Εγώ σε καμία περίπτωση δε μπορώ να στρίψω με το τρόπο της φωτογραφίας.

Ο συγκεκριμένος τρόπος δε μου εμπνέει καθόλου εμπιστοσύνη.

Χωρίς να ξέρω αν ο τρόπος μου είναι ο ενδεδειγμένος μέχρι και πριν λίγο καιρό έγερνα όλος μαζί με τη μηχανή, σε βαθμό που τέλειωνε το πίσω λάστιχο. (φοράμε τα ίδια ελαστικά)
Δεν είχα νιώσει να κινδυνεύω ποτέ αλλά δε μπορώ να πω πως και με αυτό το τρόπο από την άλλη είχα τη δυνατότητα να μπαίνω με αρκετά χλμ. (συν μια ασάφεια που αισθανόμουν αν θες "εντός ορίων") παρόλο το πλάγιασμα.
Στο χθεσινό μου ταξίδι στη διαδρομή του Γαλαξιδίου, μαζί με το πλάγιασμα της μοτοσικλέτας έβγαζα και το πόδι προς την εσωτερική πλευρά της στροφής και είδα τεράστια διαφορά στην αίσθηση ασφάλειας που μου μετέδιδε η μοτοσικλέτα συν πολύ περισσότερα χλμ στα μπασίματα.

Παρατήρησα πως το πίσω ελαστικό έχει τελειώσει όλο (βρήκαν τα μαρσπιέ κανά πεντάρι φορές)ενώ το μπροστά θέλει σκάρτο μισό πόντο για να τελειώσει και αυτό.

Αυτά.. ελπίζω να είμαι σε καλό δρόμο και όχι υποψήφιος τραυματίας..!!
:look:

Cpt. Haddock
01/10/2007, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Με κουράζεις.....
Δλδ εσύ βλέπεις τον ευατό σου να φρενάρει στην εισοδο τις στροφής, να κατεβάζει 2 ταχύτητες, να πλασσάρεται και να γλυστράς με τον πισω τροχό έχοντας το τιμόνι κλειδωμένο ανάποδα; Με το Tiger....
Για πες... :D

Άσε πως βλέπω εγω τον εαυτό μου... :p

Ειδικά με το μπουρδέλο με τα 250 κιλά :lol:





Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Υ.Γ.: Δεν αναφερομαι σε 'σενα προσωπικα Ηλια, αλλα αφορμης δοθεισης... :smilea:

...αφορμής δοθείσης την πληρώνω εγώ :lol:

Μα ακριβώς, ο σκοπός που έβαλα τη φωτό ήταν οτι κι εμένα με παραξένεψε εξίσου

:wave2:

sniper
01/10/2007, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
.....

Μα ακριβώς, ο σκοπός που έβαλα τη φωτό ήταν οτι κι εμένα με παραξένεψε εξίσου

:wave2:

Μα καλά ρε χαμένε.... νομίζεις ότι όσοι γράφουν διάφορα ξέρουν τι τους γίνεται;

Η φωτό που έβαλες είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

Cpt. Haddock
01/10/2007, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Μα καλά ρε χαμένε.... νομίζεις ότι όσοι γράφουν διάφορα ξέρουν τι τους γίνεται;

Η φωτό που έβαλες είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

Θεωρητικά (πάντα) ξέρουν περισσότερα απο τον μέσο όρο (λέμε τώρα :rolleyes: )

τεσπά...

να αφήσω τα μαρσπιε και να πάρω ξύστρες για τα γόνατα; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:

Trickster
01/10/2007, 16:04
Ρε captain στη φώτο αυτή μου θυμίζει πως ρίχνουν οι motocrosαδες το καθαρό στο λούκι για να στρίψουν.
Μόνο το πόδι δεν έχει βγάλει και θα ήταν ίδιο. Αυτή η τεχνική είναι για να driftareis το πίσω λάστιχο για να πάρει πιο σωστά την στροφή.
Δεν νομίζω οτι είναι το ιδανικό για την normal οδήγηση. Πιστεύω ο crs το λέει σωστά.

lamoun
01/10/2007, 16:45
Το κυριότερο πρόβλημα με το στύλ οδήγησης στη φωτό, είναι οτι σπαταλάς άνευ λόγου περιθώριο κλίσης.
Για παράδειγμα, μια στροφή που έτσι μπορείς να την πάρεις με 50 και να ξύσεις μαρσπιέ, άν την πάρεις με τον κορμό κάθετα στο επίπεδο της σέλας, θα χρειαστείς π.χ. 60.

Ε και;

Το θέμα είναι η ασφάλεια. Άν μπεις σε μια στροφή, αρχίζεις να ξύνεις, και αυτή σιγά σιγά κλείνει, θα χρειαστεί να ρίξεις το σώμα σου προς το εσωτερικό της στροφής, για να σε πάρει να πλαγιάσεις και άλλο (θα το σκεφτεί κάποιος εκείνη την ώρα, ή θα χεστεί πάνω του, και θα κλείσει το γκάζι;).
Ενω αν έχεις απο την αρχή το σώμα σου σωστά, αποφεύγεις και την μετακίνηση που θα ταράξει την σταθερότητα της μηχανής.

Αυτά για οδήγηση σε άσφαλτο βέβαια, εξαιρώντας μικρές ταχύτητες, αναστροφές και τέτοια.

STOYBI
01/10/2007, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper


Η φωτό που έβαλες είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

+ 100000

Απλα ειναι η μοναδικη θεση οδηγησης ( σε οφφ μηχανακια) που μπορει να σου δωσει με "ασφαλεια" ηθελημενη απωλεια προσφησης η μπλοκαρισματος του πισω τροχου για διορθωση γραμμης μεσα στην φουρκετα , και φυσικα μιλαμε "μονο" για περιορισμενης προσφυσης τερραιν βαδιζοντας αρκετα γρηγορα σε αυτο .......:rolleyes:

Παρολο που στο εντουρο το 90 % του στριψηματος ειναι σε αυτο το στυλ με το χτχ στην ασφαλτο ( τις λιγες φορες που δοκιμασα να στριψω με αυτον τον τροπο) η ανασφαλεια μου ηταν τεραστια , κα σιγουρα δικαιολογημενη καθως σε γνωστες μου φουρκετες το μηχανακι ειχε την ταση να χανει την γραμμη του προς το εξωτερικο της φουρκετας χωρις να υπαρχουν δυνατοτητες διορθωσης ειτε λογω περιορισμενης ισχυος της μοτο ,ειτε γιατι μου πηγαινε τρεις και μια .......:rolleyes:

Νομιζω πως ειδικα για τα μεγαλα ον οφφ μηχανακια τα ειπε ο Χρηστος παρα πολυ σωστα....

:wave2:

gcrook
01/10/2007, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Με κουράζεις.....

Δλδ εσύ βλέπεις τον ευατό σου να φρενάρει στην εισοδο τις στροφής, να κατεβάζει 2 ταχύτητες, να πλασσάρεται και να γλυστράς με τον πισω τροχό έχοντας το τιμόνι κλειδωμένο ανάποδα;

Για πες... :D

Καλα να δω χερια ποδια στον αερα και εσενα να φωναζεις "ride em boys" λιγο πριν αρχισουν να φωναζουν οι κριτες πανικοβλητοι "εγκαταλειψτε την πιστα" και ας πεθανω.....:rotflmao:

urban
01/10/2007, 17:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Μα καλά ρε χαμένε.... νομίζεις ότι όσοι γράφουν διάφορα ξέρουν τι τους γίνεται;

Η φωτό που έβαλες είναι παράδειγμα προς αποφυγή.


Προσυπογραφω τα παραπανω ( εκτος απο το "ρε χαμενε" γιατι δεν γνωριζομαστε προσωπικα! ) και οσα εγραψε ο crs-k.


ΥΓ. Ειδικα γι αυτο που εγραψες για πολυπειρους αναβατες κλπ. Πιστεψε με, τα πολλα χλμ στην καμπουρα μας δεν ειναι ουτε πτυχιο ουτε πιστοποιηση οτι ειμαστε σοφοι δρομοδιδασκαλοι. Αυτα.


:wave2:

gcrook
01/10/2007, 17:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock

Ειναι ή όχι διαφορετική η στάση/θέση οδηγησης σε ένα "μεγάλο onoff" ?
Το σώμα κρέμεται προς τα έξω όπως τα street?
Βγάζουμε κωλαράκι;


Ξεχνα τα αυτα..
Κοιτα να κανεις γυροσκοπικο εκει που πρεπει και να ανοιγεις το γκαζι σου σωστα.
Σωμα αρκει να σκυβεις οπως σου εμαθαν στο 0300, αλλα στην πολυθρονα σου με το τιμονι εκει που ειναι, μαλλον δεν θα εχει και πολλη σημασια...:wave2:

Cpt. Haddock
01/10/2007, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Κοιτα να κανεις γυροσκοπικο εκει που πρεπει και να ανοιγεις το γκαζι σου σωστα.
Σωμα αρκει να σκυβεις οπως σου εμαθαν στο 0300, αλλα στην πολυθρονα σου με το τιμονι εκει που ειναι, μαλλον δεν θα εχει και πολλη σημασια...:wave2:

:a013:

g0ng
02/10/2007, 13:30
Ένας φίλος παλιός ποδηλατης μου είχε πεί το εξής (που τους έλεγαν τότε):

αν το δίκυκλο έχει μικρότερο βάρος απο σένα τότε βγάζεις αυτό προς τα έξω στις στροφές. Αν έχει μεγαλύτερο βάρος (όπως οι On-off) τοτε βγαίνεις εσύ πιο έξω...

Ισχύει; (εμπειρικά με ποδήλαοτ και μηχανή νομίζω ότι ισχύει)

odt
16/10/2007, 14:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δλδ σε αυτά που επικράτησε να λέγονται μεγάλα onoff ή tarmac traillees (μΕ άρεσε αυτός ό όρος)

Αφορμή για αυτό μια κουβέντα με συμφορουμίτη, αρκετά έμπειρο σε πολλών ειδών μηχανές. Με έβλεπε να οδηγώ το F650 με το σώμα και το γόνατο έξω (πρέπει να ήταν αστείο θέαμα :lol: ) και είπε οτι τέτοιου ειδους μηχανές δεν τις οδηγείς έτσι.

Στο 0-300 RS δεν ειπώθηκε κανένας τέτοιος διαχωρισμός αλλα εκεί ειναι κυρίως streetαδικα τα μηχανάκια οπότε ειναι λογικό να επικεντρώνεται η θεωρία σε αυτό το κομμάτι.

Και επειδή τον τελευταίο καιρό με τον τίγρη (και στο ταξίδι έξω αλλά και εδω) πειραματίζομαι με το "σώμα έξω-σώμα μέσα" στις στροφές...

...Απορία:

Ειναι ή όχι διαφορετική η στάση/θέση οδηγησης σε ένα "μεγάλο onoff" ?
Το σώμα κρέμεται προς τα έξω όπως τα street?
Βγάζουμε κωλαράκι;

ή όπως στην παρακάτω φωτό απο tiger review που είχα διαβάσει πριν από καιρό;



:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:
ΤΕΛΟΣ


108826

Cpt. Haddock
16/10/2007, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:
ΤΕΛΟΣ

:eyepop:

doctor x
16/10/2007, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Θεωρητικά (πάντα) ξέρουν περισσότερα απο τον μέσο όρο (λέμε τώρα :rolleyes: )

τεσπά...

να αφήσω τα μαρσπιε και να πάρω ξύστρες για τα γόνατα; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:
παρε για μολυβια!!:bigcry: :rotflmao: :beer: :smokin:

Cpt. Haddock
16/10/2007, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από doctor x
παρε για μολυβια!!:bigcry: :rotflmao: :beer: :smokin:

test ride θες εσύ ε; :a021:

:D

McGyver
16/10/2007, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:eyepop:

Αυτός είναι ίσα με εμένα ρε στο ύψος γι' αυτό...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

SeNNinhA
16/10/2007, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από g0ng
Ένας φίλος παλιός ποδηλατης μου είχε πεί το εξής (που τους έλεγαν τότε):

αν το δίκυκλο έχει μικρότερο βάρος απο σένα τότε βγάζεις αυτό προς τα έξω στις στροφές. Αν έχει μεγαλύτερο βάρος (όπως οι On-off) τοτε βγαίνεις εσύ πιο έξω...

Ισχύει; (εμπειρικά με ποδήλαοτ και μηχανή νομίζω ότι ισχύει)


ΣΩΣΤΟ αλλα γιατί?

Διότι (όπως στο χώμα όπου τα μηχανάκια είναι ελαφριά) βάζεις πόδι κάτω και κοντρολάρεις την στροφή ή σηκώνεις και την μηχανή/ποδήλατο πατώντας όταν χρειάζεται. Σε μηχανή με 150+ κιλά (για να μην μιλήσω για τα 220+...)όσο γυμνασμένους τετρακέφαλους και να έχεις δεν θα καταφέρεις τίποτε περισσότερο απο το να σου πέσει η μηχανή στο πόδι.


Στον δρόμο οδηγείτε με streetαδικο τρόπο και μόνο κέρδος θα έχετε.

OldMan
16/10/2007, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
Μόνο το πόδι δεν έχει βγάλει και θα ήταν ίδιο.
Να δω και βγαλμένο πόδι σε Tiger και να αναπαυθώ ήσυχος πλέον ....:look:



Υ.Γ.
Σε V-strom έχω δει ... :lol:

costas81
16/10/2007, 15:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:
ΤΕΛΟΣ



+10 και απο εμενα!!!

costas81
16/10/2007, 15:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Να δω και βγαλμένο πόδι σε Tiger και να αναπαυθώ ήσυχος πλέον ....:look:



Υ.Γ.
Σε V-strom έχω δει ... :lol:


που με ειδες ρε παπου???


:confused: :confused: :confused:

OldMan
16/10/2007, 16:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
που με ειδες ρε παπου???
:confused: :confused: :confused:
Έξω από το μαγαζί που δοκίμαζες αν ταιριάζει η απόχρωση του τακουνιού της γόβας με το αυτοκόλητο στο μπροστινό φτερό ... :winka:

costas81
16/10/2007, 16:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Έξω από το μαγαζί που δοκίμαζες αν ταιριάζει η απόχρωση του τακουνιού της γόβας με το αυτοκόλητο στο μπροστινό φτερό ... :winka:


βρηκα και τσαντα σετακι!!!






:lol: :lol: :lol:


108846

gcrook
16/10/2007, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan



Υ.Γ.
Σε V-strom έχω δει ... :lol:

Σε αφρικα με λιωμενα τακουνια και με εναν περιεργο τυπο να κρεμεται σαν μαιμου απο το τιμονι και να περναει απο εξωτερικη καμια δεκαρια στρητ και το πλαισιο να εχει γινει οχταρι και τα ψαλιδι να χορευει καρσιλαμα εχεις δει;
Γιατι εμεις ναι:sad: :look: :sad:

OldMan
17/10/2007, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Σε αφρικα με λιωμενα τακουνια και με εναν περιεργο τυπο να κρεμεται σαν μαιμου απο το τιμονι και να περναει απο εξωτερικη καμια δεκαρια στρητ και το πλαισιο να εχει γινει οχταρι και τα ψαλιδι να χορευει καρσιλαμα εχεις δει;
Γιατι εμεις ναι:sad: :look: :sad:
Αν μιλάμε για τον ίδιο, τον έχω δει να πέφτει 6 φορές μέσα σε 100 μέτρα (σε χωματόδρομο περιοδικής βατότητας...) :winka:

bartlal
17/10/2007, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αν μιλάμε για τον ίδιο, τον έχω δει να πέφτει 6 φορές μέσα σε 100 μέτρα (σε χωματόδρομο περιοδικής βατότητας...) :winka:

ΔΕΝ μιλατε για τον ιδιο! :smokin:

gcrook
17/10/2007, 18:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
ΔΕΝ μιλατε για τον ιδιο! :smokin:

Για τον ιδιο μιλαμε:smokin:

bartlal
17/10/2007, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Για τον ιδιο μιλαμε:smokin:

σωστα. δεν ειχα δει τα λιωμενα τακουνια που ειχες γραψει. νομιζα οτι αναφεροσουν στον προσφατο αφρικανο κρεμασμενο απο το τιμονι... :rolleyes:


σορυ πορδουλινοπορδουλινι μου... :blush: :blush: :blush:

lampros_fazer
22/10/2007, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
μαζί με το πλάγιασμα της μοτοσικλέτας έβγαζα και το πόδι προς την εσωτερική πλευρά της στροφής και είδα τεράστια διαφορά στην αίσθηση ασφάλειας που μου μετέδιδε η μοτοσικλέτα συν πολύ περισσότερα χλμ στα μπασίματα.
Όταν στα 'λεγα εγώ.. :winka:

Respect
22/10/2007, 19:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Όταν στα 'λεγα εγώ.. :winka: Ναι σωστά, με τη διαφορά όμως ότι εγώ τα έκανα όλα αυτά στο όριο.. (μαλακία αλλά τόσο κυριολεκτικά που κλώτσησε το μηχάνημα κανά δυό φορές)

Bil
24/10/2007, 15:06
Εκτός από τα μαθήματα του 0-300 και της moto adventures και τα βιβλία του Keith Code ,υπάρχει κάοποιο site ου να έχει συμβουλές οδήγησης μεγάλων on-off ; Ε ;
:confused:

zuki1000k5
24/10/2007, 15:55
Yparxoun vivlia tou Keith Kode sta Ellinika?An nai,pou?

$py
24/10/2007, 16:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock



Στο 0-300 RS δεν ειπώθηκε κανένας τέτοιος διαχωρισμός αλλα εκεί ειναι κυρίως streetαδικα τα μηχανάκια οπότε ειναι λογικό να επικεντρώνεται η θεωρία σε αυτό το κομμάτι.




Στο 0300 που είχα πάει εγώ απαντήθηκε αυτό το ερώτημα (είμασταν αρκετοί με ον-οφ). Η θεωρία παραμένει η ίδια μόνο που δεν είναι απαραίτητο να βγάζεις έξω το σώμα σου.

karamoto
24/10/2007, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από $py
Στο 0300 που είχα πάει εγώ απαντήθηκε αυτό το ερώτημα (είμασταν αρκετοί με ον-οφ). Η θεωρία παραμένει η ίδια μόνο που δεν είναι απαραίτητο να βγάζεις έξω το σώμα σου.

Εμένα πάντως στο prelevel μου είχαν πει να βγαίνω κανονικά με μετατόπιση πάνω στην σέλα και τα σχετικά (αυτά με V-strom).

Τον ίδιο εκπαιδευτή δεν είχαμε $py? Με είχε βγάλει και έξω στο 4ο 20λεπτο, βάλαμε το σταντ και με έβαλε να κρέμομαι σαν το πιθήκι (το είχα σίγουρο ότι θα σπάσει το σταντ άλλα τίποτα).

KaTaNaS
25/10/2007, 11:03
εγω χρησιμοποιω το στρηταδικο τροπο στρηψίματος παντού...

ο crs-k εχει δικιο σε αυτα που γραφει, προσπαθουμε παντα να εχουμε το δυνατον περισσοτερο λαστιχο στην ασφαλτο (και στο χωμα ) ... δηλαδη πιο ορθια την μοτο...

οποτε Ηλία γόνατο, κολαρακι εξω και δεν συμμαζευεται :lol:


ακομα και στο ΣΜ σε στροφες μεγαλης ακτινας και οχι πνιχτες όπου χρησιμοποιουν το ντριφτ στριβουν στρηταδικα , ριχνουν μεσα στη στροφη δηλαδη σωμα και κρανος (κεφαλι κατω που λεμε)

Asaverle
25/10/2007, 11:30
Βγάζε και σώμα και κώλο άμα γουστάρεις. Δεν υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός μεταξύ street και ss. Η έξοδος από την μηχανή βοηθάει στο να συντηρηθεί το κέντρο βάρους χαμηλά και να μείνει πιο όρθια η μηχανή.

Υ.Γ.: Έχει αρχίσει να μου την δίνει τρελά το CSS.

fantacid
25/10/2007, 13:22
τι θα λεγατε τετιου ειδους θρεντ να ξυριζονται απο ανουσια κ ποστ?

3 σελιδες ποστ με ενδιαμεσες σφηνες 5-10 χρησημοτατα ποστ!

:winka:

$py
25/10/2007, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
Εμένα πάντως στο prelevel μου είχαν πει να βγαίνω κανονικά με μετατόπιση πάνω στην σέλα και τα σχετικά (αυτά με V-strom).

Τον ίδιο εκπαιδευτή δεν είχαμε $py? Με είχε βγάλει και έξω στο 4ο 20λεπτο, βάλαμε το σταντ και με έβαλε να κρέμομαι σαν το πιθήκι (το είχα σίγουρο ότι θα σπάσει το σταντ άλλα τίποτα).



Δεν είχαμε τον ίδιο. Τον κώλο είπε ότι δεν χρειάζεται να τον μετατοπίσεις καθόλου, το γόνατο άμα θέλεις, κυρίως βοηθάει για ψυχολογικούς λόγους, και το σώμα ως το σημείο που είναι οι καθρέπτες είναι αρκετά. Είχαμε κάνει και μια κουβέντα στην θεωρία.

Η ο δικός σου ήταν κάγκουρας ή ο δικός μου λάθος.

:wave2: :lol:

Tpap
25/10/2007, 15:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
εγω χρησιμοποιω το στρηταδικο τροπο στρηψίματος παντού...
ο crs-k εχει δικιο σε αυτα που γραφει, προσπαθουμε παντα να εχουμε το δυνατον περισσοτερο λαστιχο στην ασφαλτο (και στο χωμα ) ... δηλαδη πιο ορθια την μοτο...
οποτε Ηλία γόνατο, κολαρακι εξω και δεν συμμαζευεται :lol:
ακομα και στο ΣΜ σε στροφες μεγαλης ακτινας και οχι πνιχτες όπου χρησιμοποιουν το ντριφτ στριβουν στρηταδικα , ριχνουν μεσα στη στροφη δηλαδη σωμα και κρανος (κεφαλι κατω που λεμε)

θα συμφωνησω μαζι σου, απλα νομιζω οτι δεν χρειαζεται κωλος εξω..
στο δικο μου τιγρακι απλα τηρω τα υπολοιπα: σκυψιμο (κεφαλι κατω οπως ειπες), σωμα με ελαφρα κλιση εκτος απο εμπρος και προς το εσωτερικο της στροφης, γονατο εξω...και πας σφαιρα..
δεν εχω ελθει ποτε σε δυσκολη θεση με τον παραπανω τροπο--βεβαια δεν πιεζω και περα απο τα ορια, που ευτυχως σε αυτο το μηχανακι ειναι αρκετα σαφη...
(δεν με βοηθαει και καθολου το κωλομπροστινο που εχει..)

οσο για την φοτο με την μπλε τιγρη θα συνεστηνα να την σβησετε (για να μην την βλεπουν νεοι), ή να γραψετε με μεγαλα: ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ-ΚΥΝΔΥΝΟΣ ΠΤΩΣΗΣ

karamoto
25/10/2007, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από $py
Δεν είχαμε τον ίδιο. Τον κώλο είπε ότι δεν χρειάζεται να τον μετατοπίσεις καθόλου, το γόνατο άμα θέλεις, κυρίως βοηθάει για ψυχολογικούς λόγους, και το σώμα ως το σημείο που είναι οι καθρέπτες είναι αρκετά. Είχαμε κάνει και μια κουβέντα στην θεωρία.

Η ο δικός σου ήταν κάγκουρας ή ο δικός μου λάθος.

:wave2: :lol:

Κοίτα να δεις που και αυτοί διαφοροποιούνται μεταξύ τους.

Cpt. Haddock
25/10/2007, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
θα συμφωνησω μαζι σου, απλα νομιζω οτι δεν χρειαζεται κωλος εξω..
στο δικο μου τιγρακι απλα τηρω τα υπολοιπα: σκυψιμο (κεφαλι κατω οπως ειπες), σωμα με ελαφρα κλιση εκτος απο εμπρος και προς το εσωτερικο της στροφης, γονατο εξω...και πας σφαιρα..
δεν εχω ελθει ποτε σε δυσκολη θεση με τον παραπανω τροπο--βεβαια δεν πιεζω και περα απο τα ορια, που ευτυχως σε αυτο το μηχανακι ειναι αρκετα σαφη...
(δεν με βοηθαει και καθολου το κωλομπροστινο που εχει..)

οσο για την φοτο με την μπλε τιγρη θα συνεστηνα να την σβησετε (για να μην την βλεπουν νεοι), ή να γραψετε με μεγαλα: ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ-ΚΥΝΔΥΝΟΣ ΠΤΩΣΗΣ


:a013:

Lupo
25/10/2007, 18:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:
ΤΕΛΟΣ :a18: