PDA

View Full Version : Στρίψιμο FZ1 vs FZ6



MitsosNaked
06/10/2007, 13:50
Ακούω από πολλούς ότι τα 600άρια SS στρίβουν καλύτερα από τα 1000άρια. Δέν μου είπανε ακριβώς για ποιό λόγο και υπέθεσα ίσως λόγω μικροτέρων διαστάσεων.

Η απορία μου είναι η εξής:

Όσον αφορά τη σειρά FZ της YAMAHA που δέν είναι SS αλλά street συμβαίνει άραγε το ίδιο;
Κοιτώντας τις διαστάσεις στο σίτε της ΥΑΜΑΗΑ είδα πως τα FZ1 έχουν και μεγαλύτερο μεταξόνιο καί μήκος κλπ απ'ότι τα FZ6. Άραγε τα 600αράκια μας είναι καλύτερα στις στροφές; Μπορεί κανένας με παραπάνω εμπειρία και σοφία να εντρυφήσει στο θέμα αυτό;

Asaverle
06/10/2007, 14:31
Ε λογικό δεν είναι; Βέβαια εξαρτάται και από τον οδηγό αλλά σε απόλυτα νούμερα θεωρητικά τα 600 στρίβουν καλύτερα, είναι πιο ευέλικτα. Πάντα μιλάμε για ίδιες κατηγορίες έτσι; Δεν συγκρίνουμε street 600 με supersport 1000. Το δεύτερο στρίβει καλύτερα μέσα σε πίστα. Τώρα σε ορεινά στροφιλίκια...χμ εκεί τα πράγματα δυσκολεύουν. Υπάρχουν και τα μοταρντ βέβαια. ΩΩΩ κουράστηκα.

div400
06/10/2007, 14:52
το ποσο καλα (ή οχι ) στρίβει μια μηχανή ειναι παράγοντας πολλων ...
λάστιχα, αναρτήσεις, βαρος, γεωμετρία.......μεχρι και στροφορμη στροφαλου θα ελεγαν μερικοι σκληροπυρινκοι!
οπότε πως το εννοεις το ''στριβει καλυτερα'' ?

τα να πέις οτι ενα 600ss ειναι πιο γρηγορο στην εναλλαγη των κλησεων (ή στην εισοδο της στροφης) θα ελεγα, ναι λογω βαρους ειναι!

τωρα οσον αφορα το fz6-fz1, μονο και μονο απο τα spec θα τολμουσα να πω οτι το 100αρι θα εχει καλυτερη συμπερηφορα απο το 600 σε στροφιλικι....δεν περνω και ορκο διοτι δεν εχω οδηγησει καμια απο τις δυο!!!

:wave2:

nakedorange
07/10/2007, 08:46
Eαν μιλαμε για τον ιδιο οδηγο που στριβει με τα 2 μηχανακια στην ιδια στροφη,δεν το συζηταμε..


Το 1000 με διαφορα στριβει πιο γρηγορα και με περισσοτερη ασφαλεια!


...εαν βεβαια ο χιλιας ειναι "μονοχειρας" αλλαζει το πραμα.


:winka:

THEOD
11/10/2007, 07:18
Ρε άμα είσαι "χεράς" κάνεις ανάσταση και με Τράνσαλπ....

TROOPER
11/10/2007, 07:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Ρε άμα είσαι "χεράς" κάνεις ανάσταση και με Τράνσαλπ....

:lol: :lol: :lol:

καλο !!!

:beer:

idi
11/10/2007, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Ακούω από πολλούς ότι τα 600άρια SS στρίβουν καλύτερα από τα 1000άρια. Δέν μου είπανε ακριβώς για ποιό λόγο και υπέθεσα ίσως λόγω μικροτέρων διαστάσεων.

Η απορία μου είναι η εξής:

Όσον αφορά τη σειρά FZ της YAMAHA που δέν είναι SS αλλά street συμβαίνει άραγε το ίδιο;
Κοιτώντας τις διαστάσεις στο σίτε της ΥΑΜΑΗΑ είδα πως τα FZ1 έχουν και μεγαλύτερο μεταξόνιο καί μήκος κλπ απ'ότι τα FZ6. Άραγε τα 600αράκια μας είναι καλύτερα στις στροφές; Μπορεί κανένας με παραπάνω εμπειρία και σοφία να εντρυφήσει στο θέμα αυτό;

καταρχην ειναι ενας μυθος οτι τα 600ρια "στριβουν καλυτερα απο τα 1000ρια"

απλα τα 600 εχουν την δυναμη να στριψουν το ιδιο καλα ειδικα σε κλειστες διαδρομες εκει που τα 1000 λογο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ δε μπορουν να εκμεταλευτουν την ροπη τους. αυτο θελει αναλυση απλα στο λεω με λιγα λογια (μιλαμε για SS ε!)

στην ερωτηση σου

οχι δε "στριβει καλυτερα" το fazer600 απο το 1000... το 1000 εχει ΠΟΛΥ καλυτερες αναρτησεις

μη ξεχνας οτι ενα 60% τουλαχιστον ειναι ο αναβατης και οχι η μηχανη...

τελος

costas81
11/10/2007, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi

απλα τα 600 εχουν την δυναμη να στριψουν το ιδιο καλα ειδικα σε κλειστες διαδρομες εκει που τα 1000 λογο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ δε μπορουν να εκμεταλευτουν την ροπη τους. αυτο θελει αναλυση απλα στο λεω με λιγα λογια (μιλαμε για SS ε!)



έτσι ακριβώς!!

THEOD
11/10/2007, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi

μη ξεχνας οτι ενα 60% τουλαχιστον ειναι ο αναβατης και οχι η μηχανη...

τελος


Και λίγα λές....

H.A.Balafoutre
11/10/2007, 14:20
Αντικειμενικά μιλώντας ΟΧΙ.

Το FZ1 θα έπρεπε να είναι παντού και πάντα εμπρός από το εξακοσάρι με κλειστά μάτια.

Αλλά μιλάμε πάντα για το 2006 μοντέλο και πέρα διότι από αυτή τη χρονιά το μοντέλο απέκτησε ανώτερο πλαίσιο, ανώτερο ψαλίδι, ανώτερο πιρούνι. Είναι δηλαδή ανώτερη μοτοσικλέτα και μια από τις καλύτερες στην αγορά αυτή τη στιγμή ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Υπάρχει ένα αντικειμενικό θέμα με την πρόσφυση των ελαστικών (αν έχουν πχ τα ίδια λάστιχα) διότι σε μια δεδομένη στροφή εκεί που το FZ1 και κάθε μεγάλη μηχανή ψάχνει για πρόσφυση, οπότε όλες οι μικρότερες σε δύναμη μηχανές μέχρι και Motard που δεν πιάνονται σε σφικτό στροφιλίκι από κανέναν, πάνε τάπα. Ναί αλλά μην τρώμε πάντα αυτό το παραμύθι διότι και η άλλη μηχανή θα πρέπει να έχει τουλάχιστον τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του FZ1 σε πλαίσιο-πιρούνι-ψαλίδι για να πεις πως το βλέπεις από στροφή σε στροφή αλλιώς πάλι δεν θα έπρεπε να το φτάνει.

Και φυσικά ο οδηγός. Παντού ισχύει αυτό δεν θα έπρεπε να το λαμβάνουμε υπόψη σε τέτοιες θεωρητικές συζητήσεις διότι εννοείται πάντα πως με έναν καλύτερο οδηγό και με παπάκι τους περνάει όλους.

υ.γ. Για τα SS600 σε σχέση με τα 1000άρια αδέρφια τους, σε συνθήκες αγώνα στο παγκόσμιο έχουν μια διαφορά 2,5 με 3,5 secs στο γύρο ανάλογα την πίστα. Η διαφορά τους είναι στην αναλογία κιλών ανά ίππο βασικά διότι από χαρακτηριστικά (στήσιμο, πλαίσια-πιρούνια-ψαλίδια, κλίσεις που μπορούν να πάρουν) είναι αρκετά κοντά. Οπότε με ίδια λάστιχα και με ίδιους οδηγούς το 1000άρι θα πρέπει να είναι εμπρός με σχετική άνεση. Και λέω με σχετική διότι αν σε συνθήκες δρόμου υποτιμήσεις το 600άρι.....θα σε δαγκώσει. Τα σημερινά 600άρια SS είναι πραγματικά πολύ καλά.