View Full Version : Πως σας φαίνεται?
BMW R 80 RT
(φωτο από mobile.de)
Την καλησπέρα μου, τα σχόλιά σας και αν είναι καλό για νέο οδηγό(πρώτη μηχανη,καθόλου εμπειρία κλπ)...
107938
Επίσης, εάν γνωρίζει κάποιος μπορεί να ενημερώσει σχετικά με τύπο καυσίμου, κόστος συντήρησης της εν λόγω μοτοσυκλέτας κλπ...;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :beer:
Trumpet
kiriakost
09/10/2007, 00:33
Το σχήμα του και μόνο , είναι μακριά από κάθε τι που θεωρείτε σύγχρονη μοτοσυκλέτα .
Θα έλεγα , να δεις κάτι άλλο .
fantacid
09/10/2007, 00:39
για πρωτη μοτοσυκλετα!!!
:nono:
ψαξε για κατι πιο user friendly!
"user friendly"?
Εννοείς φίλε τη συμπεριφορά της μηχανής στο δρόμο ή κάτι άλλο?:confused:
Cpt. Haddock
09/10/2007, 08:23
Μου φαίνεται βαρυ και ογκώδες μηχανάκι. Αν δεν έχεις καθόλου εμπειρία θα το ξαπλώνεις κάτω με το παραμικρό
Πάρε για αρχή κατι πιο ελαφρυ και ευκολοδήγητο, (ΧΤ, KLE, τέτοια πράγματα).
:wave2: :wave2:
Φίλε όντως είναι βαρύ και ογκώδες αλλά έχει σχετικά χαμηλά το κέντρο βάρους (σε σχέση πάντα με KLE, Transalp κλπ)... Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, αλλά μπορεί κάποιος να απαντήσει στις ερωτήσεις που έκανα? Καύσιμο?Φαντάζομαι σούπερ αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
Κόστος συντήρησης μιας σχεδόν κλασσικής μοτοσυκλέτας...?:beer:
Cpt. Haddock
09/10/2007, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από trumpet
Φίλε όντως είναι βαρύ και ογκώδες αλλά έχει σχετικά χαμηλά το κέντρο βάρους (σε σχέση πάντα με KLE, Transalp κλπ)... Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, αλλά μπορεί κάποιος να απαντήσει στις ερωτήσεις που έκανα? Καύσιμο?Φαντάζομαι σούπερ αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
Κόστος συντήρησης μιας σχεδόν κλασσικής μοτοσυκλέτας...?:beer:
Χαμηλό κέντρο βάρους αλλα σαφώς πιο πολλά κιλά.
Βενζίνη σουπερ όπως την ξέραμε δεν υπάρχει, αλλα η "σουπερ αμόλυβδη" (ή όπως την έχουν ονομάσει) ειναι αυτή που θα βάζεις. Όχι οτι έχει διαφορά αλλά τέλος πάντων (δες στο θρεντ "Βενζίνες" στα Τεχνικα)
Απο συντήρηση δεν ξέρω να σου πω, ο κινητήρας σχετικά απλός ειναι και εύκολα προσβάσιμος (το συν του boxer)
Αλλα, όσο να 'ναι, μια παλιά μηχανή, όλο και θα θέλει κάτι. Για τι είδους χρήση την προορίζεις;
:wave2:
Σχετικά "καθημερινή" χρήση δηλαδή και πόλη αλλά σίγουρα και πολλά -προς το παρόν κοντινά- ταξιδάκια... Φίλοι που την έχουν μου λένε τα καλύτερα όσον αφορά τον ταξιδιωτικό της ρόλο, να μην ανησυχώ εάν πρόκειται να παρω κάτι τέτοιο αλλά ήθελα και τις γνώμες των συμφορουμιτών...
(Θενκς Καπτεν Χάντοκ):beer:
Cpt. Haddock
09/10/2007, 08:55
Θα σου πρότεινα το F650GS...μεταχειρισμένο φυσικά
Πιο ευκολοδήγητο, πιο καλό για καθημερινή χρήση, πιο άνετο μέσα στην πόλη και μια χαρά θα σε πάει στα πρωτα σου ταξίδια.
:wave2:
hidefnick
09/10/2007, 09:00
Το συγκεκριμένο πρέπει να είναι μοντέλο 84-85(?) Αρα μάλλον καίει και αμόλυβδη. Αν όχι αλλάζεις έδρες στις βαλβίδες (φυσικά όχι στην BMW) και λύνεις το πρόβλημα.
Πάντως επειδή πριν πάρω το Guzzi για ακριβώς τους ίδιους λόγους που πας να το πάρεις και εσύ ψάχτηκα λίγο και ΟΛΟΙ μου είπαν μακριά. Είναι σχεδίαση 30 χρονών με ότι αυτό σημαίνει σε ασφάλεια και με μηχανικά και ηλεκτρικά ψιλοπροβλήματα τα οποία φτιάχνοντε εύκολα αλλά δαπανηρά.
Ασε που ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΕ κανονικότατα. Υπάρχουν 1-2 στον γέρο στην Πειραιώς, εδώ και 2-3 χρόνια, για πούλημα, αν επιμένεις.
Καλύτερα να ψάξεις για R65RT απο τα τελευταία (88-89 αν θυμάμαι καλά) που και φτηνότερα είναι και ελαφρύτερα και πιο μαζεμένα σε μέγεθος και μπορεί να πετύχεις έως και με ABS στη Γερμανία.
Πρίν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση πάντως ρίξε και καμία ματιά σε GUZZI BREVA.
catmaster
09/10/2007, 09:11
Πάρε κάποια specs (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r80rt%2082.htm) που βρήκα...
Γνώμη μου είναι ότι αγοράζεις αυτό το μηχανάκι για την αξία του ως κλασικό πλέον , και πρέπει να του συμπεριφερθεί αντίστοιχα.... Νομίζω ότι δεν κάνει για πολλά χλμ καθημερινής "βάρβαρης" χρήσης στην πόλη ...
Αν το πάρεις για κανένα χαλαρό ταξιδάκι το συζητάμε .. σίγουρα δεν μπορεί να σταθεί απέναντι στα σημερινά μηχανάκια.... αλλά αν την βρίσκεις με την πατίνα που αφήνει ο χρόνος σε τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες ..άφοβα..
:wave2:
Κλασσικό μηχανάκι, διαχρονική αξία. αν είναι συντηρημένο καλά (που θα είναι) θα το κρατήσεις για πολλά χρόνια χωρίς προβλήματα. Μηχανάκι απο τη εποχή που η εταιρεία έβγαζε μηχανές και όχι software με αναβαθμίσεις. Αν είχα χρήμα και κυρίως χώρο, θα το αγόραζα με κλειστά τα μάτια. Α , και κατά την γνώμη μου, αν είσαι πάνω απο 1.80, πολύ εύκολο στην οδήγηση. :wave2:
sapila racing
09/10/2007, 11:15
Γεια σου κι από μένα.
Μια και εχω ασχοληθεί πολύ με το σπορ, να σου πω την γνώμη μου.
Εχω ενα πιο παλιό R75 και πριν από 4 χρόνια εψησα εναν κολλητό μου και πήρε ενα R80RT ίδιο με αυτό της φωτό.
Μετα από μερικούς μήνες το γδύσαμε και το κάναμε γυμνό μια και δεν βόλευε καθόλου στην πόλη.
Ειναι πολύ τίμια μοτοσυκλέτα, κυριολεκτικά αθραυστη και μπορεί να κάνει πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς γενική επισκευη.
Βέβαια αν δεν ειναι σε καλη κατάσταση, η εχει πάρα πολλά χιλιόμετρα (πολλές προερχονται απο ΟΔΔΥ πρωην αστυνομικές) η δεν συντηρήθηκε σωστά, μπορεί να βρεθείς να πληρώνεις πάρα μα παρα πολλά.
Αν ειναι σωστά συντηρημένη η εν πάσει περιπτώσει εχει φτιαχτεί σωστά και εχει ερθει σε λογαριασμό, τότε ολα καλά.
Για πρώτη μοτοσυκλέτα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.
Αμόλυβδη δεν καιει, θελει μετατροπή στις εδρες των βαλβίδων.
Βεβαια δεν λές τι χρήση θα κάνεις, που μένεις κλπ. Αν εισαι στη Γερμανία πχ εντάξει δεν θα εχεις πρόβλημα.
Στην πόλη ειναι αρκετα δύσκολη λόγω φάρδους, καλα με το φαίρινγκ δεν το συζητάω δεν περναει πουθενα, μιλάω για γυμνή.
Εχει καλές επιδόσεις σχετικά, 50 ροπάτους ίππους, πάει 180 χλμ τελική ευκολα και μπορεί να πηγαίνει απο το πρωι μεχρι το βράδυ ταξίδι με 2 ατομα και τις αποσκευες τους με 150.
Εχει αρκετα καλά φρένα, αλλά οχι σαν τα συγχρονα. Τα λάστιχα ειναι πολύ λεπτα με τα σημερινα στανταρ και δεν υπάρχει καθόλου ποικιλία, καθως το μπροστα ειναι 19 ιντσων.
Αν ειναι σε πραγματικά τέλεια κατάσταση κι εχει και μπαγκαζιέρες κλπ μπορεί να πιάσει και πάνω από 4000 ευρω, πουλιέται σε ειδικό κοινό, ας το πούμε...
Οτι θελεις ρώτα. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
Το σχήμα του και μόνο , είναι μακριά από κάθε τι που θεωρείτε σύγχρονη μοτοσυκλέτα .
Θα έλεγα , να δεις κάτι άλλο .
Είπε ο κάτοχος (και restorer) ΑΧ ...:a31:
sapila racing
09/10/2007, 11:57
Πρώτη φορά ο Oldman υπερασπίζεται Boxer!! :lol:
Ενα σημαντικό που εχουν αυτες οι μοτοσυκλέτες, και που δεν συνανταται ευκολα ειναι οτι εκτός των επιταχύνσεων και φρενων, δεν επηρρεαζεται καθόλου μα καθόλου η οδική τους συμπεριφορά με το φόρτωμα.
Και εννοώ πολύ φόρτωμα!
Να μια φωτό με την αφεντιά μου ανάμεσα στην R80RT (χωρίς φαίρινγκ) και την R75/6 στα βουνά της Πελλοπονήσου.
Κυριακο σίγουρα δεν ειναι σύγχρονη, αλλά είναι σίγουρα μοτοσυκλέτα.....σκέψου το λίγο...αν μπορείς...
107986
Cpt. Haddock
09/10/2007, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Πρώτη φορά ο Oldman υπερασπίζεται Boxer!! :lol:
Γι' αυτό και δεν τον έσφαξα :lol: :rotflmao: :lol:
άσε που νομίζω οτι είχε μία τέτοια :evil:
Τελείως άλλη μοτο δείχνει πάντως χωρίς το φαίρινγκ
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
άσε που νομίζω οτι είχε μία τέτοια:evil:
Έλα αηδίες ...:D
(R80GS είχα ...)
Πάντως ο Σαπίλας έχει απόλυτο δίκιο (και γι αυτά που λέει για το μηχανάκι και για το ότι ΔΕΝ είναι κατάλληλη για πρώτη μηχανή) !! :wave2:
Ευχαριστώ πολύ όλους τους συμφορουμίτες που απαντούν στα ερωτήματά μου!
Μόνο κάτι ακόμη. Για ποιό λόγο δεν κάνει για πρώτη μηχανή, τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσει ένας άπειρος οδηγός με αυτή τη μηχανή (ακόμη και αν αφαιρεθεί το fairing), και τι προτείνετε στην περίπτωση που το μηχανάκι είναι απίστευτα καλά συντηρημένο προσεγμένο και από χέρι (πρώτο).
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το χρόνο σας.
ΥΓ: Πόσο εύκολο είναι να προσθαφαιρείς το fairing ανάλογα με τις ανάγκες σου (πόλη-ταξείδι)?
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
sapila racing
10/10/2007, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από trumpet
Ευχαριστώ πολύ όλους τους συμφορουμίτες που απαντούν στα ερωτήματά μου!
Μόνο κάτι ακόμη. Για ποιό λόγο δεν κάνει για πρώτη μηχανή, τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσει ένας άπειρος οδηγός με αυτή τη μηχανή (ακόμη και αν αφαιρεθεί το fairing), και τι προτείνετε στην περίπτωση που το μηχανάκι είναι απίστευτα καλά συντηρημένο προσεγμένο και από χέρι (πρώτο).
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το χρόνο σας.
ΥΓ: Πόσο εύκολο είναι να προσθαφαιρείς το fairing ανάλογα με τις ανάγκες σου (πόλη-ταξείδι)?
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Το να προσθαφαιρέσεις το φαίρινγκ ειναι αρκετή δουλειά, παίρνει πολύ ώρα, και θέλεις και μερικά ανταλλακτικά, όπως φλας, αυτιά φαναριού και κάτι άλλα ψιλα.
Το ωραίο είναι οτι το φανάρι αυτο καθ αυτό είναι ίδιο κι ας ειναι μεσα στο φαίρινγκ.
Με λίγα λόγια η το βγάζεις, η το αφήνεις. Ειναι και τεράστιο και θέλει αρκετό χώρο για να το αποθηκευσεις!
Επίσης εμένα (ειμαι 1.90) οταν το εκανα βόλτα με το φαίρινγκ το οπτικό μου πεδίο ηταν μισό μισο, (μεσα και πάνω απο την ζελατίνα), και δεν μου άρεσε καθόλου.
Για πρώτη μηχανή είναι αρκετά βαριά, 200 κιλά περίπου, εχει απότομο συμπλέκτη μια και ειναι ξηρός μονόδισκος, κουνάει δεξιά στο άνοιγμα του γκαζιού, εχει απότομες αντιδράσεις από τον άξονα στα ανοιγοκλεισίματα του γκαζιού (ο αξονας δεν εχει κόλπα τύπου Paralever κλπ), ο κινητήρας εξέχει αρκετά και πρέπει να μαθεις να υπολογίζεις που χωράς και που οχι, και γενικά η μοτοσυκλέτα ειναι ογκώδης και μακρια σε μήκος (και μεταξόνιο).
Επίσης εχει αργή γεωμετρία, και 19ρη τροχό εμπρός, σε κλειστες στροφές (φουρκέτες κλπ) ειναι δύσκολη, σε στροφες των 30-40 χλμ και πάνω αλλάζει η συμπεριφορά της.
Ολα αυτα μαζί, ειναι πράγματα που αν εχεις εμπειρία τα συνηθίζεις και μετα από λίγο καιρό δεν τα σκέφτεσαι καν, αλλά αν είσαι αρχάριος οδηγός μέσα στην κίνηση της πόλης χρειάζεσαι κάτι πιο ευκολο ωστε να εχεις το μυαλό σου στον δρόμο και τις συνθήκες και οχι στην μοτοσυκλέτα.
Αν εχεις κι αλλη μοτοσυκλέτα για την πόλη και αυτην την χρησιμοπιείς αρχικά σε πιο ανετες συνθήκες, αλλάζει το πράγμα. :wave2:
Βέβαια αυτα που λέω ειναι γενικά, γιατί μπορεί εσύ να εισαι ταλέντο, και να μην εχεις πρόβλημα.
Ο φίλος που το πήρε, μετα από δική μου προτροπή, αφού το κααλούσε 3-4 χρόνια, τώρα καβαλάει πάλι το παλιό του SR500 στην πόλη. Οδηγάει πάνω από 20 χρόνια, και λέει οτι για την πόλη τον ζόριζε πολλές φορές.
Εγω το δικό μου BMW το οδηγω περιστασιακά, και θέλει τον τρόπο του, ειναι και αρκετα πιο παλιό βέβαια.
maniatiakos
15/05/2009, 16:56
παιδες θελω τη βοηθεια σας.εχουμε στην οικογενεια ενα bmw r80rt mono και το μπροστινο του δισκοφρενο(εχει 1 μονο) εχει ραγισει+φοβαμαι μηπως ζοριστει και σπασει.εκτος απο το μανισιο που ειναι πανακριβο ταιριαζει απο καμια αλλη μαρκα ?ειμαι επαρχια +δεν υπαρχει καποιο καταστημα αποκλειστικα για φρενα μοτοσυκλετας,παρακαλουνται λοιπον οι κατοχοι ιδιας μοτο να δωσουν τα φωτα τους και ιδιως ο sapila racing!ευχαριστω προκαταβολικα
:beer: :beer: :beer: :beer: :o :o :o
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.