Σύνδεση

View Full Version : Service FZ1 σε εξουσιοδοτημένο - Μην μου τον ακουμπήσανε?



xtapodias
09/10/2007, 15:53
Σέρβις 10.000 χλμ.

Λάδια........................................................................................ 40€
Φίλτρο Λαδιού............................................................................ 10€
Φίλτρο Αέρα............................................................................... 24€
Τακάκια μπρός - πίσω................................................................. 110€
Διόρθωση κάποιων τριξιμάτων που είχα (πέραν του κοντέρ).................. 0€
Λοιποί Έλεγχοι............................................................................. 0€
Εργασία (περιλαμβάνει μάλλον και τους δύο άνω ελέγχους)................ 70€

Το Σύνολο ..............................................................................254 € (με τις υγείες μας)

Σημείωστε οτι είμαι ικανοποιημένος από τον μάστορα αφού ηθελημένα δεν ανέφερα κανα-δυό
πράγματα, που σίγουρα συναντάς όταν κάνεις ένα τυπικό σέρβις, και μου τα ανέφερε, καθώς και ότι ήταν τυπικότατος (τηλέφωνο για κόστος και ώρα παραλαβής, άδεια για αντικατάσταση
τακακίων κλπ.)

Το θέμα είναι οτι ενω είχα κατάλογο με τιμές ανταλλακτικών κλπ από τη yamaha, δε μπορώ
να τον βρώ για να συγκρίνω. Άσε που πρόσφατα έκανα και το αυτοκίνητο σέρβις (μετά από δύο χρόνια και 4000 χλμ παρακαλώ) και έσκασα σε εξουσιοδοτημένο 200€. Τι να πώ?????

THEOD
09/10/2007, 16:03
Τακάκια στα 10.000 χλμ ??? :eyepop:

Μεγάλε ή στα άλλαξε ενώ είχαν ΠΟΛΛΗ ζωή ακόμα, ή κυκλοφορείς συνέχεια στην πόλη και ακουμπάς μονίμως πόδι-χέρι στα αντίστοιχα χειριστήρια.....

Συγκριτικά (αν και εγώ δεν κυκλοφορώ καθόλου στην πόλη....) στα 10.000χλμ ήταν σχεδόν σαν καινούργια και πριν από 4-5 μέρες που τα τσέκαρα στα 15.000χλμ επί τη ευκαιρία της αλλαγής λαδιών, ήταν ακόμα στην μισή ζωή τους...

Κατά τ' άλλα φυσιολογικά μου φαίνονται....

Sapadak
09/10/2007, 16:25
Τα τακακια στα 10k ειναι αδικαιολογητα.

Εκτος αν εισαι οπως ειπε και ο φιλος απο πανω μονιμα με το δακτυλο στη μανετα!


Τουλαχιστον στα εδειξε τα παλια ή απλα σε ρωτησε να τα αλλαξει τα αλλαξε και Τ Ε Λ Ο Σ

xtapodias
09/10/2007, 18:45
το παλικάρι μου τα έδειξε και είχε τρελαθεί με το πως κατάφερα και τα έφαγα στα 10000 χλμ.
τα μπροστά ήταν τελειωμένα και τα πίσω είχαν ίσως 1000χλμ ζωής ακόμα.
Δυστυχώς τα 9000 από τα 10000 χλμ. έχουν γράψει στη πόλη, είμαι υπέρβαρος και 80% των περιπτώσεν δικάβαλος. Όλα αυτά επιρρεάζουν τη ζωή των τακακίων. Άσε που πρέπει να φρενάρω και λάθος. Δεν "αφήνω" ταχύτητα μέσα να κάνει τη δουλειά αλλα σχεδόν πάντα βάζω νεκρά και φρενάρω.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

H.A.Balafoutre
09/10/2007, 19:04
Κι άντε να δεχθώ ότι τα τακάκια τα έφαγες για τον Α-Β λόγο.

Μπουζί στα 10.000χλμ δεν άλλαξες?

THEOD
09/10/2007, 19:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
το παλικάρι μου τα έδειξε και είχε τρελαθεί με το πως κατάφερα και τα έφαγα στα 10000 χλμ.
τα μπροστά ήταν τελειωμένα και τα πίσω είχαν ίσως 1000χλμ ζωής ακόμα.
Δυστυχώς τα 9000 από τα 10000 χλμ. έχουν γράψει στη πόλη, είμαι υπέρβαρος και 80% των περιπτώσεν δικάβαλος. Όλα αυτά επιρρεάζουν τη ζωή των τακακίων. Άσε που πρέπει να φρενάρω και λάθος. Δεν "αφήνω" ταχύτητα μέσα να κάνει τη δουλειά αλλα σχεδόν πάντα βάζω νεκρά και φρενάρω.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Πάντως όντως το ότι έφαγες τόσο γρήγορα τα τακάκια (και ειδικά τα μπροστινά :eyepop: ) είναι εντυπωσιακό και αν μου επιτρέπεις ενδεικτικό "λάθους" χρήσης της μηχανής...



Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Κι άντε να δεχθώ ότι τα τακάκια τα έφαγες για τον Α-Β λόγο.

Μπουζί στα 10.000χλμ δεν άλλαξες?

Γιατί να αλλάξει ??? το FZ1 θέλει μπουζί στα 20.000χλμ....(και ευτυχώς γιατί από όσο ξέρω για να αλλαχτούν τα μπουζί πρέπει να βγεί ψυγείο και παρελκόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος εργασίας και ανταλλακτικά όπως παραφλού, φλάντζες κλπ :( )

xtapodias
10/10/2007, 06:48
το service manual για το fz1 που κατέβασα από το internet, αναφέρει οτι μπουζί θέλει στις 20000 χλμ. Theod απο πιά άποψη το λές αυτό? Λάθος οδηγική χρήση της μηχανής ή λάθος καταπόνησης της μηχανής εντός της πόλης? Αν είναι το δεύτερο δεν με ενδιαφέρει. Αν είναι το πρώτο όμως πολύ θα ήθελα να μάθω γιατι το λές αφού κι εγώ υποψιάζομαι οτι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει, ασε που πιθανότατα είσαι και ποιό έμπειρος οδηγός απο εμένα.

THEOD
10/10/2007, 07:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
Theod απο πιά άποψη το λές αυτό? Λάθος οδηγική χρήση της μηχανής ή λάθος καταπόνησης της μηχανής εντός της πόλης? Αν είναι το δεύτερο δεν με ενδιαφέρει. Αν είναι το πρώτο όμως πολύ θα ήθελα να μάθω γιατι το λές αφού κι εγώ υποψιάζομαι οτι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει, ασε που πιθανότατα είσαι και ποιό έμπειρος οδηγός απο εμένα.

Προφανώς συμβαίνουν και τα δύο....
Δηλαδή, από την μιά το μηχανάκι γράφει όλα του τα χιλιόμετρα εντός πόλης κάτι που δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα και την φιλοσοφία του, και από την άλλη χρησιμοποιείς υπερ του δέοντος τα φρένα είτε γιατί ανοίγεις το γκάζι και μαζεύεις χιλιόμετρα από φανάρι σε φανάρι, είτε γιατί κινείσαι με την μέγιστη δυνατή σχέση στο κιβώτιο που σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν φρενάρει, είτε γιατί ακόμα και στην παραμικρή επιβράδυνση πατάς τον συμπλέκτη και όλο το βάρος της επιβράδυνσης πέφτει στα φρένα, είτε γιατί όπως έγραψα και πριν "ξεχνάς" πόδια-χέρια στα αντίστοιχα χειριστήρια (συνήθως αυτό συμβαίνει στο πίσω φρένο), είτε σε συνδυασμό όλων αυτών...
Φαντάζομαι ότι και το αυξημένο βάρος της δικαβαλλιάς συνεισφέρει επιπλέον στην γρήγορη φθορά των υλικών τριβής...

με τέτοια δεδομένα χρήσης ετοιμάσου και για πιο γρήγορη αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, για κατανάλωση αρκετά πάνω από τον μέσο όρο, για γρήγορα φθαρμένες δισκόπλακες, για μόνιμα τετραγωνισμένα ελαστικά, και γενικά για συχνή (άρα ακριβή) συντήρηση (αυτό με τα τακάκια είναι η αρχή....). Τελικά σε βάθος χρόνου θα ανακαλύψεις ότι η αγορά ενός μικρού μεταχείρω δικύκλου για την πόλη είναι σαφώς πιο συμφέρουσα από την τωρινή κατάσταση...

THEOD
10/10/2007, 07:16
.......

xtapodias
10/10/2007, 07:44
Απο όλα που ανέφερες ισχύει μόνο το οτι τραβάω αρκετά συμπλέκτη με αποτέλεσμα το βάρος να πέφτει στα φρένα. Άσκοπα και απότομα ανοίγματα γκαζιού, ξέχασμένο πόδι χέρι στο φρένο κλπ δεν ισχύουν σίγουρα. Έχεις απόλυτο δίκιο για αγορά μικρότερης μεταχειρισμένης μηχανής για την κίνηση στη πόλη. Εκεί έχω μπλέξει όμως. Εκτός πάω μόνο με αυτοκίνητο λόγω της συζύγου. :bigcry: :bigcry: :bigcry: Οπότε μετά να έχω το φείζερ για να βάζω τα καλά μου και να βγαίνω πάλι στην πόλη? Αστα να πάνε.....

H.A.Balafoutre
10/10/2007, 22:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Γιατί να αλλάξει ??? το FZ1 θέλει μπουζί στα 20.000χλμ....(και ευτυχώς γιατί από όσο ξέρω για να αλλαχτούν τα μπουζί πρέπει να βγεί ψυγείο και παρελκόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος εργασίας και ανταλλακτικά όπως παραφλού, φλάντζες κλπ :( )

Δεν το ήξερα. 20000χλμ για τα μπουζί? Που να κάνουν και το ίδιο για τα λάδια.....καλή φάση.

odt
11/10/2007, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
Σέρβις 10.000 χλμ.

Λάδια........................................................................................ 40€
Φίλτρο Λαδιού............................................................................ 10€
Φίλτρο Αέρα............................................................................... 24€
Τακάκια μπρός - πίσω................................................................. 110€
Διόρθωση κάποιων τριξιμάτων που είχα (πέραν του κοντέρ).................. 0€
Λοιποί Έλεγχοι............................................................................. 0€
Εργασία (περιλαμβάνει μάλλον και τους δύο άνω ελέγχους)................ 70€

Το Σύνολο ..............................................................................254 € (με τις υγείες μας)


Τα λεφτά που πλήρωσες για τα παραπάνω, είναι καλά. Τώρα, για το αν τρως τα τακάκια πιο γρήγορα από το κανονικό, είναι άλλο θέμα.

sergiosm
11/10/2007, 10:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
Δυστυχώς τα 9000 από τα 10000 χλμ. έχουν γράψει στη πόλη, είμαι υπέρβαρος και 80% των περιπτώσεν δικάβαλος.

Ρε φίλε, συγγνώμη κιόλας, αλλά, γιατί δεν παίρνεις μία άλλη μηχανή για την πόλη. Είναι κρίμα να την ταλαιπωρείς έτσι...

idi
11/10/2007, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
Σέρβις 10.000 χλμ.

Λάδια........................................................................................ 40€
Φίλτρο Λαδιού............................................................................ 10€
Φίλτρο Αέρα............................................................................... 24€
Τακάκια μπρός - πίσω................................................................. 110€
Διόρθωση κάποιων τριξιμάτων που είχα (πέραν του κοντέρ).................. 0€
Λοιποί Έλεγχοι............................................................................. 0€
Εργασία (περιλαμβάνει μάλλον και τους δύο άνω ελέγχους)................ 70€

Το Σύνολο ..............................................................................254 € (με τις υγείες μας)

Σημείωστε οτι είμαι ικανοποιημένος από τον μάστορα αφού ηθελημένα δεν ανέφερα κανα-δυό
πράγματα, που σίγουρα συναντάς όταν κάνεις ένα τυπικό σέρβις, και μου τα ανέφερε, καθώς και ότι ήταν τυπικότατος (τηλέφωνο για κόστος και ώρα παραλαβής, άδεια για αντικατάσταση
τακακίων κλπ.)

Το θέμα είναι οτι ενω είχα κατάλογο με τιμές ανταλλακτικών κλπ από τη yamaha, δε μπορώ
να τον βρώ για να συγκρίνω. Άσε που πρόσφατα έκανα και το αυτοκίνητο σέρβις (μετά από δύο χρόνια και 4000 χλμ παρακαλώ) και έσκασα σε εξουσιοδοτημένο 200€. Τι να πώ?????

μια χαρα τις κοβω τις τιμες... κοιτα μονο τα τακακια καναν 110... (παλι μια χαρα τιμη για εμπρος πισω δηλ 3 σετ)...

αν θες να κοψεις κατι... βαλε ενα φιλτρο αερα K&N ή παρομοιο να μη το αλλαζεις καθε φορα

argi6argi
11/10/2007, 10:36
Το κόστος είναι οκ, πιστεύω και για τα ανταλλακτικά αλλά και της εργασίας. Γύρω εκεί κυμαίνονται.

xtapodias
11/10/2007, 11:46
φίλε Σέργιε το έχω σκεφτεί 150 φορές αυτό. Το θέμα είναι οτι κάθε φορα που πάω να το κάνω κάτι μου τυχαίνει και χαλάω τα χρήματα αλλού. Αυτό το σπίτι με έχει γονατίσει. Βάλε το ένα άλλαξε το άλλο, με έχει πάει αίμα. Θα μου πείς δεν σου περισεύουν 1500 Ευρα να πάρεις ένα παπί? Τον τελευταίο χρόνο (όσο έχω και το φειζερ) όχι. Μόλις τα βρώ όμως θα το κάνω με τη μια.

Τελικά με τις απαντήσεις σας βλέπω ότι είναι νορμαλ οι τιμές οπότε ίσιωσα κάπως.
Άντε και εις άλλα με υγεία!!!!
:wave2:

dynogix
11/10/2007, 13:39
Ρε παίδες το συγκεκριμμένο μηχανάκι του φίλου ,εχω την εντύπωση (αν και 1000) οτι αποτελεί μια πολύ καλή λύση για μετακίνηση εντός και εκτός πόλης μέχρι και ταξίδια , μπορείς να τα κάνεις σχεδόν "όλα" αν και λίγο βαρύ (σε αίσθηση) .Το θέμα είναι πως μάλλον το ταλαιπωρεί λίγο...:(
Νίκο είσαι νέος όδηγός τι μοτό είχες πριν?

Θάνος
11/10/2007, 14:00
Όλα φυσιολογικά ακούγονται. 10,000 χλμ για μπροστινά τακάκια φυσιολογικά είναι. Πόσο θα έπρεπε δηλαδη να κρατήσουν;

Και επιτέλους έλεος πια με την παραμύθα της πόλης. Μια χαρά πάει στην πόλη το 1000 και δεν παθαίνει τίποτα. Όχι θα τα έχουμε στο γκαράζ να ξεραίνονται για να κυκλοφορούμε σαν τους Ινδούς με τα παπιά.

DUKASII
11/10/2007, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Όλα φυσιολογικά ακούγονται. 10,000 χλμ για μπροστινά τακάκια φυσιολογικά είναι. Πόσο θα έπρεπε δηλαδη να κρατήσουν;

Και επιτέλους έλεος πια με την παραμύθα της πόλης. Μια χαρά πάει στην πόλη το 1000 και δεν παθαίνει τίποτα. Όχι θα τα έχουμε στο γκαράζ να ξεραίνονται για να κυκλοφορούμε σαν τους Ινδούς με τα παπιά. +1 για τη πολη..και εγω το 7,5 καλυτερα απο παπακι το παω στη πολη..


αλλα τακακια βρε αγορι μου στις 10000 ?? στο κτμ ειχα κανει 23500 χωρις να αλλαξω..

Θάνος
11/10/2007, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
+1 για τη πολη..και εγω το 7,5 καλυτερα απο παπακι το παω στη πολη..


αλλα τακακια βρε αγορι μου στις 10000 ?? στο κτμ ειχα κανει 23500 χωρις να αλλαξω..

Στο 7,5 έχω αλλάξει δύο φορές το μπροστινά... τουτέστιν περίπου κάθε 12.000 χλμ και μία τα πίσω...

sotosfz6
11/10/2007, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Όλα φυσιολογικά ακούγονται. 10,000 χλμ για μπροστινά τακάκια φυσιολογικά είναι. Πόσο θα έπρεπε δηλαδη να κρατήσουν;

Και επιτέλους έλεος πια με την παραμύθα της πόλης. Μια χαρά πάει στην πόλη το 1000 και δεν παθαίνει τίποτα. Όχι θα τα έχουμε στο γκαράζ να ξεραίνονται για να κυκλοφορούμε σαν τους Ινδούς με τα παπιά.

προφανως δεν εχεις οδηγησει το συγκεκριμενο μηχανακι μεσα σε πολη με θερμοκρασια νορμαλ για την ελλαδα πανω απο 20 βαθμους.....να μην μιλησω για το καλοκαιρι που ψηθηκα οταν χρειαστηκε να κυκλοφορησω κεντρο αθηνα ή πατρα

σαφως και εαν το χρησιμοποιησεις στην πολη δεν θα παθει κατι, αμεσα.μακροχρονια ομως εχω τις αντιρρησεις μου.....δεν ειναι και στα καλυτερα του να δουλευει σε τετοιες θερμοκρασιες.

Τα 10000 χλμ για το μπροστινο δεν ειναι φυσιολογικα:wave2:

DUKASII
11/10/2007, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Στο 7,5 έχω αλλάξει δύο φορές το μπροστινά... τουτέστιν περίπου κάθε 12.000 χλμ και μία τα πίσω... Μπουρελα japan....:sad: :sad:

Θάνος
11/10/2007, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotosfz6
προφανως δεν εχεις οδηγησει το συγκεκριμενο μηχανακι μεσα σε πολη με θερμοκρασια νορμαλ για την ελλαδα πανω απο 20 βαθμους.....να μην μιλησω για το καλοκαιρι που ψηθηκα οταν χρειαστηκε να κυκλοφορησω κεντρο αθηνα ή πατρα

σαφως και εαν το χρησιμοποιησεις στην πολη δεν θα παθει κατι, αμεσα.μακροχρονια ομως εχω τις αντιρρησεις μου.....δεν ειναι και στα καλυτερα του να δουλευει σε τετοιες θερμοκρασιες.

Τα 10000 χλμ για το μπροστινο δεν ειναι φυσιολογικα:wave2:

Τώρα τι να σε πω... 2 χρόνια είχα το προηγούμενο fazer 1000. Πιστεύω το FZ1 να είναι συγγενής απόγονος και όχι άλλο μηχανάκι, άρα μάλλον έχω άποψη.

Μια χαρά πάει μέσα στην πόλη και το καλοκαίρι με τους καύσωνες πάλι no problem. Δεν παθαίνει τίποτα.

Τώρα αν εσύ σκοπεύεις να γεράσεις με το ίδιο μηχανάκι, πάρε ένα παπί και άστο στο γκαράζ... αλλά κι εκεί μάλλον κακό θα του κάνεις από την ακινησία.

xtapodias
11/10/2007, 16:01
Πριν είχα ένα Vstrom 650. Μπορώ να πω πως το φειζερ είναι πιο άνετο στη πόλη αφου πάει σχεδόν όπου και τα παπία (εκτός από την καμπύλη στριψίματος). Το έχω καταευχαριστηθεί.

Αν και δε νομίζω οτι του συμπεριφέρομαι χάλια έχω το συγκεκριμένο πρόβλημα με το φρενάρισμα που έχω αρχίσει να το δουλεύω κι αυτό.

Κι εγώ πάντως πιστεύω οτι μακροπρόθεσμα κάτι θα βγάλει απο τη συνεχή κίνηση μεσα στη πόλη. Αλλα ρε γαμώτο έχω αμάξι, μηχανή να πάρω και 3ο όχημα? Μετά θα δουλεύω για να θρέφω τα άλογα :lol: :lol: :lol:

THEOD
11/10/2007, 16:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Τώρα τι να σε πω... 2 χρόνια είχα το προηγούμενο fazer 1000. Πιστεύω το FZ1 να είναι συγγενής απόγονος και όχι άλλο μηχανάκι, άρα μάλλον έχω άποψη.

Μια χαρά πάει μέσα στην πόλη και το καλοκαίρι με τους καύσωνες πάλι no problem. Δεν παθαίνει τίποτα.

Τώρα αν εσύ σκοπεύεις να γεράσεις με το ίδιο μηχανάκι, πάρε ένα παπί και άστο στο γκαράζ... αλλά κι εκεί μάλλον κακό θα του κάνεις από την ακινησία.

Ρε Θάνο...δεν είπε κανείς ότι θα πάθει κάτι...απλά ΔΕΝ ταιριάζει στην φιλοσοφία του και στον χαρακτήρα του...και αυτό ταλαιπωρείται τρώγοντας φρένα, δίσκους συμπλέκτη, λάστιχα κλπ, και κινδυνεύει συνεχώς από μια χαζοπτώση στα μικροατυχήματα της πόλης, τα βεντιλατέρ δεν σταματάνε να δουλεύουν, πίνει τ' άντερά του σε βενζίνη, καίγεσαι ολόκληρος πάνω του το καλοκαίρι, και τέλος πάντων να τα υπομείνεις όλα αυτά αν περνάς καλά μαζί του....αλλά πόσο καλά μπορείς να περάσεις στην μονίμως πηγμένη Φιλολάου ή Αλεξάνδρας...

Δεν παθαίνει κάτι, αλλά σε τέτοιες συνθήκες χρήσης η συντήρηση του γίνεται πολύ ακριβή χωρίς από την άλλη να προσφέρει χαρές σε αντάλλαγμα...Φυσικά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

όσο για το αν φυσιολογικά θέλει μπροστινά τακάκια στα 10.000.... το νούμερο αυτό είναι περίπου το μισό από τον μέσο όρο των FZ1... νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα

apav
11/10/2007, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
όσο για το αν φυσιολογικά θέλει μπροστινά τακάκια στα 10.000.... το νούμερο αυτό είναι περίπου το μισό από τον μέσο όρο των FZ1... νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα

Ναι αλλά το παιδί λέει ότι βάζει νεκρά και μετά φρενάρει. :wacko:

Θάνος
11/10/2007, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Ρε Θάνο...δεν είπε κανείς ότι θα πάθει κάτι...απλά ΔΕΝ ταιριάζει στην φιλοσοφία του και στον χαρακτήρα του...και αυτό ταλαιπωρείται τρώγοντας φρένα, δίσκους συμπλέκτη, λάστιχα κλπ, και κινδυνεύει συνεχώς από μια χαζοπτώση στα μικροατυχήματα της πόλης, τα βεντιλατέρ δεν σταματάνε να δουλεύουν, πίνει τ' άντερά του σε βενζίνη, καίγεσαι ολόκληρος πάνω του το καλοκαίρι, και τέλος πάντων να τα υπομείνεις όλα αυτά αν περνάς καλά μαζί του....αλλά πόσο καλά μπορείς να περάσεις στην μονίμως πηγμένη Φιλολάου ή Αλεξάνδρας...

Δεν παθαίνει κάτι, αλλά σε τέτοιες συνθήκες χρήσης η συντήρηση του γίνεται πολύ ακριβή χωρίς από την άλλη να προσφέρει χαρές σε αντάλλαγμα...Φυσικά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

όσο για το αν φυσιολογικά θέλει μπροστινά τακάκια στα 10.000.... το νούμερο αυτό είναι περίπου το μισό από τον μέσο όρο των FZ1... νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα

Τα βεντιλατέρ θα δουλέψουν μέσα στην κίνηση, αλλά σπάνια θα καθίσεις τόση ώρα ακίνητος. Θα ξεκινήσεις, θα βγεις σε λίγο πιο ανοιχτό δρόμο, θα κρυώσει. Εννοείται ότι δεν είσαι και με τη βερμούδα για να καίγεσαι... Τώρα αν τόσο καιρό δεν βρήκες εναλλακτική διαδρομή για ν'αποφύγεις τη Φιλολάου δεν φταίει το μηχανάκι..

Τα φρένα, δίσκοι κλπ είναι αναλώσιμα και αλλάζουν χωρίς να θεωρούνται βλάβη. Γενικά όμως, πιστεύω ότι αυτή η θεωρία περί καταπόνησης στην πόλη είναι ένας μύθος που δεν έχω δει ποτέ να επιβεβαιώνεται. Η ποιότητα των δρόμων είναι τόσο μάπα που τα λάστιχα δεν παθαίνουν σχεδόν τίποτα. Τα φρεναρίσματα είναι τόσο χλυαρά που και τα φρένα δεν παθαίνουν σχεδόν τίποτα, ενώ μία μέρα στην πίστα ταλαιπωρεί το μηχανάκι μου πολύ περισσότερο από ένα μήνα στην πόλη, παρότι έχει φτιαχτεί γι'αυτό το σκοπό.

Το μόνο που δέχομαι είναι η διαφορά στην κατανάλωση, αλλά σιγά τα νούμερα πια... και να γλυτώσω 10-15 ευρώ το μήνα κάτι έγινε... Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι πολύ μεγαλύτερη ζημιά παθαίνει ένα μηχανάκι από την ακινησία.

zephyr1
11/10/2007, 17:22
+1 στον Θανο.

Και εγω για καθε μερα το fazer1000 εχω και περναω ζαχαρη:p .

Τωρα σε ποσο τ'αλλαζω τα τακακια δεν ξερω και δεν με ενδιαφερει , αν ξερεις συνηδειτα ποσο πιεζεις εχεις και τ'αναλογα εξοδα που αν γουστερνεις δεν σε απασχολουν (κατ'εμε).

Βενζινα 10 ευρα την ημερα εκτος ΣΚ.:D

Για να τα χαιρομαστε τα χουμε ρεεεε.:beer:

gcrook
11/10/2007, 19:08
Εξαρταται απο την χρηση που κανει ο καθενας στην πολη.
Εγω για παραδειγμα τα 10.000χλμ τον χρονο που κανω στο παπι κοστιζουν ακριβως τις μισες βενζινες σε σχεση με το SV,ενα ζευγαρι λαστιχα που κανει 70 ευρω και οχι 380,μισο σετ αλυσιδογραναζα που κανουν 40 ευρω και οχι 80,ενα σερβις και λαδια που κανουν το ενα πεμπτο απ'οτι στο μηχανακι, και αλλα πολλα μου μας κανουν ενα αξιοσεβαστο ποσο που καλυτερο να το σκασω στα Μεγαρα στα μπριζολαδικα και στα αφτερμαρκετ παρα στους βενζιναδες και συνεργειαδες.
Στο SV κανω κατα μεσο ορο αλλες 20.000 τον χρονο οποτε δεν χρειαζεται και να το συζητησουμε αν συμφερει η οχι.
Απο και και περα ο καθενας κανει τα κουμαντα του.

Καλα με λεει φτωχομπινε ο alexioannides....:sad: :lol:

TokTok
11/10/2007, 19:44
Παιδια σχετικά με την αλλαγή στα τακάκια στις 10000 και εγώ νομίζω ότι δεν χρειάζονται αλλαγή ότι και να τους κάνεις.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πόσο σίγουροι είστε ότι τα άλλαξε?

Φίλος με 636 πήγε συνεργείο και τον παίρνει τηλέφωνο ο μάστορας και του λέει χρειάζεσαι τακάκια, να τα αλλάξω? Αλλαξέ τα του λέει ο φίλος.

15 μέρες μετά πήγαμε και αγοράσαμε σωληνάκια υψηλής και με την ευκαιρία κοιτάξαμε και τους τροχούς, καθαρίσαμε και τις δαγκάνες και αυτό που αντικρίσαμε σίγουρα δεν ήταν τακάκια 15 ημερών.

xtapodias
12/10/2007, 08:05
οτι τα άλλαξε, τα άλλαξε σίγουρα. Τα μπροστά μου τα έδειξε (δεν ξέρω αν ήταν τα δικά μου) και ήταν τελειωμένα. Το πίσω δεν μου το είχε αλλάξει διότι είχε καμιά χιλιάδα ζωής ακόμα, και του είπα εγώ άλλαξε το και το έκανε μπροστά μου.

Και μια διαπίστωση. Όταν είχα το στρωμάκι είχα ξεχάσει κανα δυό φορές το λουκέτο στη δισκόπλακα, όταν ξεκινούσα. Κάποια στιγμή που είχα αλλάξει τακάκια διαπίστωσα οτι δεν είχαν φαγωθεί ομοιόμορφα. Όταν ρώτησα τον μηχανικό της σουζούκι τότε αν είναι στραβή η δισκόπλακα μου απάντησε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Τώρα που είδα πως έφαγε το φειζερ τα τακάκια λέω οτι το στρωμάκι είχε σίγουρα πρόβλημα στη μπροστινη δεξιά δισκόπλακα. Έτσι δεν είναι??

THEOD
12/10/2007, 17:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Τα βεντιλατέρ θα δουλέψουν μέσα στην κίνηση, αλλά σπάνια θα καθίσεις τόση ώρα ακίνητος. Θα ξεκινήσεις, θα βγεις σε λίγο πιο ανοιχτό δρόμο, θα κρυώσει. Εννοείται ότι δεν είσαι και με τη βερμούδα για να καίγεσαι... Τώρα αν τόσο καιρό δεν βρήκες εναλλακτική διαδρομή για ν'αποφύγεις τη Φιλολάου δεν φταίει το μηχανάκι..

Τα φρένα, δίσκοι κλπ είναι αναλώσιμα και αλλάζουν χωρίς να θεωρούνται βλάβη. Γενικά όμως, πιστεύω ότι αυτή η θεωρία περί καταπόνησης στην πόλη είναι ένας μύθος που δεν έχω δει ποτέ να επιβεβαιώνεται. Η ποιότητα των δρόμων είναι τόσο μάπα που τα λάστιχα δεν παθαίνουν σχεδόν τίποτα. Τα φρεναρίσματα είναι τόσο χλυαρά που και τα φρένα δεν παθαίνουν σχεδόν τίποτα, ενώ μία μέρα στην πίστα ταλαιπωρεί το μηχανάκι μου πολύ περισσότερο από ένα μήνα στην πόλη, παρότι έχει φτιαχτεί γι'αυτό το σκοπό.

Το μόνο που δέχομαι είναι η διαφορά στην κατανάλωση, αλλά σιγά τα νούμερα πια... και να γλυτώσω 10-15 ευρώ το μήνα κάτι έγινε... Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι πολύ μεγαλύτερη ζημιά παθαίνει ένα μηχανάκι από την ακινησία.

Πεισματάρης που είσαι ώρες--ώρες....:yuck:
Ρε συ Θάνο, στο FZ1 μια συνηθισμένη μέρα με 25 βαθμούς η θερμοκρασία του μοτέρ ακουμπά μονίμως τους 100 βαθμούς (στο δείχνει το θερμόμετρο) και τα βεντιλατέρ δουλεύουν ΣΥΝΕΧΩΣ....μόνο αν βάλεις πάνω από 2α και βρείς ελεύθερο δρόμο θα σβήσουν...και σε πληροφορώ ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται είναι τόσο μεγάλες που το καλοκαίρι ακόμα και στο πλαίσιο να ακουμπήσεις καιγεσαι....και μπορεί τα φρεναρίσματα να είναι χλιαρά όπως λές, αλλά δεν παύεις να τα χρησιμοποιείς συνέχεια - απόδειξη ότι έφαγε τα τακάκια σε αυτά τα χιλιόμετρα που επιμένω ότι είναι λιγότερο από τα μισά του φυσιολογικού...μπορεί οι γυαλισμένοι δρόμοι να μην φθείρουν σοβαρά το ελαστικό, αλλά με εκατοντάδες εκκινήσεις από στάση και συνεχή κυκλοφορία στην πόλη με 1η-2α, απλά μετά από 3-4000χλμ θα γίνει τετράγωνο αφού δεν στρίβει...
Τώρα αν κάποιον ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν τον ακουμπάνε αυτά, τότε μεγειά του με χαρά του-εμένα δεν μου πέφτει λόγος...αλλά δεν πείθομαι με τίποτα ότι αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος να κυκλοφορεί ένα χιλιάρι των 150 ίππων - πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται συνέχεια - και μόνο έτσι...:wave2:

Θάνος
12/10/2007, 17:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Πεισματάρης που είσαι ώρες--ώρες....:yuck:
Ρε συ Θάνο, στο FZ1 μια συνηθισμένη μέρα με 25 βαθμούς η θερμοκρασία του μοτέρ ακουμπά μονίμως τους 100 βαθμούς (στο δείχνει το θερμόμετρο) και τα βεντιλατέρ δουλεύουν ΣΥΝΕΧΩΣ....μόνο αν βάλεις πάνω από 2α και βρείς ελεύθερο δρόμο θα σβήσουν...και σε πληροφορώ ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται είναι τόσο μεγάλες που το καλοκαίρι ακόμα και στο πλαίσιο να ακουμπήσεις καιγεσαι....και μπορεί τα φρεναρίσματα να είναι χλιαρά όπως λές, αλλά δεν παύεις να τα χρησιμοποιείς συνέχεια - απόδειξη ότι έφαγε τα τακάκια σε αυτά τα χιλιόμετρα που επιμένω ότι είναι λιγότερο από τα μισά του φυσιολογικού...μπορεί οι γυαλισμένοι δρόμοι να μην φθείρουν σοβαρά το ελαστικό, αλλά με εκατοντάδες εκκινήσεις από στάση και συνεχή κυκλοφορία στην πόλη με 1η-2α, απλά μετά από 3-4000χλμ θα γίνει τετράγωνο αφού δεν στρίβει...
Τώρα αν κάποιον ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν τον ακουμπάνε αυτά, τότε μεγειά του με χαρά του-εμένα δεν μου πέφτει λόγος...αλλά δεν πείθομαι με τίποτα ότι αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος να κυκλοφορεί ένα χιλιάρι των 150 ίππων - πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται συνέχεια - και μόνο έτσι...:wave2:

Ναι είμαι εγώ πεισματάρης και είσαι εσύ ο διαλακτικός και "δεν_πείθομαι_με_τίποτα" συζητήσιμος.

Αλλά ας τ'αφήσουμε αυτά. Εγώ θέλω να μου πεις ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος να κυκλοφορεί ένα χιλιάρι. Με 5ες-6ες και πορεία στην εθνική; Δεν απορώ που σου φαίνονται λίγα τα 10.000 χλμ για τακάκια αν το κυκλοφορείς μόνο εθνική, αλλά πουθενά και σε κανένα manual δεν λέει μην το κυκλοφορείτε στην πόλη γιατί χαλάει. Δεν λέει πουθενά ότι το βεντιλατέρ είναι κακό και δεν κάνει ν'ανάβει. Με τους καύσωνες, άσε τα πάντα σπίτι και πάρε τ'αυτοκίνητο που έχει a/c γιατί η μηχανή έχει μέταλλα και εθνική να τη βγάλεις, θα κάψουν!

Μόνο στην Ελλάδα δίνουν τόσα λεφτά για ν'αγοράσουν μηχανή και μετά να δίνουν κι άλλα για να πάρουν κι ένα παπί. :lol:

Το δικό σου μηχανάκι είναι commuter. Δουλειά του είναι να κυκλοφορεί στην πόλη και σε γύρω κοντινές αποστάσεις. Τώρα τα 150 άλογα που νομίζεις ότι έχει... είναι για να έχει και ένα χαρακτήρα streetfighter που είναι της μόδας... δεν έχουν άλλη χρήση! Μεταξύ των μοτοσυκλετών (τα παπιά δεν υπολογίζονται...), έχεις την καταλληλότερη για μέσα στην πόλη!

Άμα τώρα εσύ οικογενειάρχης άνθρωπος τη βρίσκεις να καβαλάς παπιά, εγώ δεν ανεβαίνω ούτε μέχρι το περίπτερο. Νομίζω ότι μιλάμε για μηχανές εδώ.

sotosfz6
12/10/2007, 20:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Το δικό σου μηχανάκι είναι commuter. Δουλειά του είναι να κυκλοφορεί στην πόλη και σε γύρω κοντινές αποστάσεις. Τώρα τα 150 άλογα που νομίζεις ότι έχει... είναι για να έχει και ένα χαρακτήρα streetfighter που είναι της μόδας... δεν έχουν άλλη χρήση! Μεταξύ των μοτοσυκλετών (τα παπιά δεν υπολογίζονται...), έχεις την καταλληλότερη για μέσα στην πόλη!



:beer: :beer: :beer: συμφωνω απολυτως.....χωραει παντου..
καβαλαει πεζοδρομια...αφου η πιτσαρια της γειτονιας μου σκεφτεται να παρει μια ντουζινα fazer 1000 διοτι αλλοιως δεν μπορουν να κανουν παραδοσεις....καλησπερα!!!:wave2: :wave2:

Θάνος
13/10/2007, 09:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotosfz6
:beer: :beer: :beer: συμφωνω απολυτως.....χωραει παντου..
καβαλαει πεζοδρομια...αφου η πιτσαρια της γειτονιας μου σκεφτεται να παρει μια ντουζινα fazer 1000 διοτι αλλοιως δεν μπορουν να κανουν παραδοσεις....καλησπερα!!!:wave2: :wave2:

Φυσικά και χωράει παντού.. μηχανή είναι ό,τι και να γίνει αποκλείεται να κολλήσεις κάπου. Όταν λέμε κινούμαστε μέσα στην πόλη δεν εννοούμε ότι καβαλάμε πεζοδρόμια και ό,τι άλλο για να βγούμε μπροστά. Μιλάω ως κάποιας ηλικίας που δεν τρελαίνομαι αν καθυστερήσω δύο λεπτά για να περάσω τους μπροστινούς μου. Τώρα άμα θέλουμε να λέμε για να λέμε θα συζητάμε αιώνια.

Ξαναλέω ότι δεν συγκρίνουμε με τα παπιά. Για τους πιτσαδόρους και τους courier καλά είναι και κάνουν τη δουλειά τους. Από κει και πέρα πάρτε και μοτοποδήλατο άμα κάνετε κέφι.

Κυκλοφορώ καθημερινά μέσα στην πόλη με το 750 και πριν απ'αυτό με το fazer και κάνω και σχετικά αρκετά χιλιόμετρα και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Είναι όλα θέμα γούστου και επιλογών. Η διαφορά είναι ότι όσοι παίρνουν και από ένα παπί για την πόλη, θεωρούν ότι έχουν κάνει την έξυπνη και ενδεδειγμένη επιλογή και πρέπει οπωσδήποτε να μας πείσουν γι'αυτό! Όπως λέει και ο συνονόματος THEOD, δεν πειθομαι με τίποτα!

gcrook
13/10/2007, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος

Κυκλοφορώ καθημερινά μέσα στην πόλη με το 750 και πριν απ'αυτό με το fazer και κάνω και σχετικά αρκετά χιλιόμετρα και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Είναι όλα θέμα γούστου και επιλογών. Η διαφορά είναι ότι όσοι παίρνουν και από ένα παπί για την πόλη, θεωρούν ότι έχουν κάνει την έξυπνη και ενδεδειγμένη επιλογή και πρέπει οπωσδήποτε να μας πείσουν γι'αυτό! Όπως λέει και ο συνονόματος THEOD, δεν πειθομαι με τίποτα!

Αν και τελικα το αλλου ξεκινησε το θρεντ και αλλου κατεληξε..

Καλα κανεις και δεν πειθεσαι Θανο.
Αλλα το θεμα του κοστους χρησης, που για μερικους δεν ειναι αμελητεο,σιγουρα δεν μπορεις να το αγνοησεις.

Θάνος
13/10/2007, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Αν και τελικα το αλλου ξεκινησε το θρεντ και αλλου κατεληξε..

Καλα κανεις και δεν πειθεσαι Θανο.
Αλλα το θεμα του κοστους χρησης, που για μερικους δεν ειναι αμελητεο,σιγουρα δεν μπορεις να το αγνοησεις.

Πιθανόν... μα είπα και παραπάνω ότι δέχομαι τουλάχιστον το κόστος σε διαφορά βενζίνης. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω πόση διαφορά μπορεί να κάνει γιατί τα 45 ευρώ που δίνω σε λάδια μία στις τόσες θεωρώ ότι είναι μικρό κόστος, ενώ η φθορά σε λάστιχα και φρένα είναι αμελητέα σε σύγκριση με την πίστα που τα ξεσκίζει...

Μπορώ να δεχτώ την επιλογή αρκετών να παίρνουν ένα παπί ή ένα σκούτερ για την πόλη, αλλά όχι επειδή η μεγάλη μηχανή χαλάει ή δεν είναι φτιαγμένη γι'αυτή τη χρήση. Αυτό το επιχείρημα δεν το δέχομαι κι ας λένε ό,τι θέλουνε. Οι μηχανές πάνε εξίσου καλά και απροβλημάτιστα καθημερινά στην πόλη όπως πάνε και οπουδήποτε αλλού. Εντέλει μπορεί εγώ να έχω αποφασίσει να κυκλοφορώ με το ποδήλατο.. τι σημαίνει ότι θα βγάλω όλα τα άλλα άχρηστα;

Τι να πούνε και τ'αυτοκίνητα με τα διπλάσια σχεδόν κυβικά που κάθε μέρα είναι κολλημένα στην κίνηση με τα a/c και τα βεντιλατέρ στο φούλ...

THEOD
13/10/2007, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Πιθανόν... μα είπα και παραπάνω ότι δέχομαι τουλάχιστον το κόστος σε διαφορά βενζίνης. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω πόση διαφορά μπορεί να κάνει γιατί τα 45 ευρώ που δίνω σε λάδια μία στις τόσες θεωρώ ότι είναι μικρό κόστος, ενώ η φθορά σε λάστιχα και φρένα είναι αμελητέα σε σύγκριση με την πίστα που τα ξεσκίζει...

Μπορώ να δεχτώ την επιλογή αρκετών να παίρνουν ένα παπί ή ένα σκούτερ για την πόλη, αλλά όχι επειδή η μεγάλη μηχανή χαλάει ή δεν είναι φτιαγμένη γι'αυτή τη χρήση. Αυτό το επιχείρημα δεν το δέχομαι κι ας λένε ό,τι θέλουνε. Οι μηχανές πάνε εξίσου καλά και απροβλημάτιστα καθημερινά στην πόλη όπως πάνε και οπουδήποτε αλλού. Εντέλει μπορεί εγώ να έχω αποφασίσει να κυκλοφορώ με το ποδήλατο.. τι σημαίνει ότι θα βγάλω όλα τα άλλα άχρηστα;

Τι να πούνε και τ'αυτοκίνητα με τα διπλάσια σχεδόν κυβικά που κάθε μέρα είναι κολλημένα στην κίνηση με τα a/c και τα βεντιλατέρ στο φούλ...

Τελευταία παρέμβαση γιατί βαριέμαι να συνεχίσω...ο καθένας έχει την άποψή του και καλά κάνει...και πράττει όπως κρίνει ανάλογα τις συνθήκες- και σε κανέναν δεν πέφτει λόγος αν γουστάρει τα α ή το β...

Τα νούμερα όμως δεν αμφισβητούνται...
Θάνο...Συγκρίνεις το κόστος συντήρησης στην πόλη με το κόστος συντήρησης στην πίστα και λες ότι είναι μικρότερο...Πιθανόν και να έχεις δίκιο-δεν γνωρίζω κόστος χρήσης στην πίστα...αλλά ξεχνάς ότι η πίστα δεν είναι η μόνη εναλλακτική χρήση πλην της πόλης...έτσι δεν είναι ???
Σε βάθος διετίας και με δεδομένα περίπου 8-10κ χλμ τον χρόνο στην Αθήνα, η διαφορά κόστους χρήσης μιας μεγάλης μηχανής που κινείται ΣΥΝΕΧΩΣ και ΜΟΝΟ σε αυτές τις συνθήκες σε σχέση με την ίδια που κινείται σε ταξίδια, εκδρομές και περιαστικά είναι πολύ μεγάλο και άνετα δικαιολογεί-αποσβένει την αγορά ενός παπιού ή παρεμφερούς....

Να στο πω με νούμερα μπας και γίνει πιο κατανοητό....
Στο κινέζικο 100άρι παπί μου που μου στοίχισε 1.100 ευρώ καινούργιο, έχω γράψει περίπου 25.000χλμ στα 4 χρόνια...στο διάστημα αυτό του έχω αλλάξει 1 σετ λάστιχα (50 ευρώ), 1 σετ αλυσίδα γρανάζια (50 ευρώ), 5-6 αλλαγές λαδιών (800γρ φτηνόλαδο ή κάθε μία), μια φορά τακάκια, και 2 φορές σιαγώνες πίσω...και άλλες 2 φορές που μπήκε συνεργείο για ψιλοσέρβις-ψιλομαζέματα...μπορεί να ακούγονται μπόλικα, αλλά λόγω πολύ χαμηλού κόστους αναλωσίμων ΟΛΑ αυτά μαζί πρόχειρα υπολογισμένα έχουν στοιχίσει ΚΑΤΩ από 450-500 ευρώ....ήτοι κόστος λιγότερο από 125 ευρώ τον χρόνο - μάλλον γύρω στα 100 ....και επιπλέον το παπί έχει το 1/3 της κατανάλωσης βενζίνης μιας μηχανής σαν το FZ1...

Βάλε τώρα αυτά τα 25.000 χλμ στο FZ1 ή σε κάτι αντίστοιχο.... κατά προσέγγιση είναι 2 σετ λάστιχα, 1 σετ αλυσιδογράναζα, 2 σετ φρένα, σχεδόν μια αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, 1,5 μικρό σέρβις (10.000χλμ), 1 μεγάλο (20.000χλμ), 5 αλλαγές λαδιών, φίλτρα, ξύδια, μύδια..κλπ....αυτά αν τα αθροίσεις στοιχίζουν τουλάχιστον το 3πλάσιο (και μάλλον λίγα λέω...) από ότι στο παπί...και φυσικά υπάρχει και το γεγονός ότι επί 25.000χλμ θα είχα και το τριπλάσιο κόστος βενζίνης που από μόνο του είναι η αγορά ενός παπιού ακόμα...χώρια το γεγονός ότι απέφυγα κάποια μικροατυχήματα, γραντζουνιές κλπ από αυτά που αναπόφευκτα θα συμβούν όταν κυκλοφορείς μονίμως στριμωγμένος στα κουτιά...για παράδειγμα το παπί μου το έχουν ρίξει 3 φορές κάτω σταματημένο και άλλες 2 τα κατάφερα εγώ-μία σταματημένο και 1 με ελάχιστα χιλιόμετρα...απλά το σήκωσα και έφυγα χωρίς καν να ρίξω μια ματιά...Φαντάζομαι ότι με το Φέιζερ δεν θα ήταν το ίδιο...

Κανε λοιπόν τον λογαριασμό και τα ξαναλέμε....Φυσικά το ξαναλέω...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...ο καθένας πληρώνει αυτό που γουστάρει...

Και ρε Θάνο...δηλαδή αυτό που αναφέρεις για το αυτοκίνητα εσύ το κόβεις για υγειές ???

Θάνος
13/10/2007, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Τελευταία παρέμβαση γιατί βαριέμαι να συνεχίσω...ο καθένας έχει την άποψή του και καλά κάνει...και πράττει όπως κρίνει ανάλογα τις συνθήκες- και σε κανέναν δεν πέφτει λόγος αν γουστάρει τα α ή το β...

Τα νούμερα όμως δεν αμφισβητούνται...
Θάνο...Συγκρίνεις το κόστος συντήρησης στην πόλη με το κόστος συντήρησης στην πίστα και λες ότι είναι μικρότερο...Πιθανόν και να έχεις δίκιο-δεν γνωρίζω κόστος χρήσης στην πίστα...αλλά ξεχνάς ότι η πίστα δεν είναι η μόνη εναλλακτική χρήση πλην της πόλης...έτσι δεν είναι ???
Σε βάθος διετίας και με δεδομένα περίπου 8-10κ χλμ τον χρόνο στην Αθήνα, η διαφορά κόστους χρήσης μιας μεγάλης μηχανής που κινείται ΣΥΝΕΧΩΣ και ΜΟΝΟ σε αυτές τις συνθήκες σε σχέση με την ίδια που κινείται σε ταξίδια, εκδρομές και περιαστικά είναι πολύ μεγάλο και άνετα δικαιολογεί-αποσβένει την αγορά ενός παπιού ή παρεμφερούς....

Να στο πω με νούμερα μπας και γίνει πιο κατανοητό....
Στο κινέζικο 100άρι παπί μου που μου στοίχισε 1.100 ευρώ καινούργιο, έχω γράψει περίπου 25.000χλμ στα 4 χρόνια...στο διάστημα αυτό του έχω αλλάξει 1 σετ λάστιχα (50 ευρώ), 1 σετ αλυσίδα γρανάζια (50 ευρώ), 5-6 αλλαγές λαδιών (800γρ φτηνόλαδο ή κάθε μία), μια φορά τακάκια, και 2 φορές σιαγώνες πίσω...και άλλες 2 φορές που μπήκε συνεργείο για ψιλοσέρβις-ψιλομαζέματα...μπορεί, να ακούγονται μπόλικα, αλλά λόγω πολύ χαμηλού κόστους αναλωσίμων ΟΛΑ αυτά μαζί πρόχειρα υπολογισμένα έχουν στοιχίσει ΚΑΤΩ από 450-500 ευρώ....ήτοι κόστος λιγότερο από 125 ευρώ τον χρόνο - μάλλον γύρω στα 100 ....και επιπλέον το παπί έχει το 1/3 της κατανάλωσης βενζίνης μιας μηχανής σαν το FZ1...

Βάλε τώρα αυτά τα 25.000 χλμ στο FZ1 ή σε κάτι αντίστοιχο.... κατά προσέγγιση είναι 2 σετ λάστιχα, 1 σετ αλυσιδογράναζα, 2 σετ φρένα, σχεδόν μια αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, 1,5 μικρό σέρβις (10.000χλμ), 1 μεγάλο (20.000χλμ), 5 αλλαγές λαδιών, φίλτρα, ξύδια, μύδια..κλπ....αυτά αν τα αθροίσεις στοιχίζουν τουλάχιστον το 3πλάσιο (και μάλλον λίγα λέω...) από ότι στο παπί...και φυσικά υπάρχει και το γεγονός ότι επί 25.000χλμ θα είχα και το τριπλάσιο κόστος βενζίνης που από μόνο του είναι η αγορά ενός παπιού ακόμα...χώρια το γεγονός ότι απέφυγα κάποια μικροατυχήματα, γραντζουνιές κλπ από αυτά που αναπόφευκτα θα συμβούν όταν κυκλοφορείς μονίμως στριμωγμένος στα κουτιά...για παράδειγμα το παπί μου το έχουν ρίξει 3 φορές κάτω σταματημένο και άλλες 2 τα κατάφερα εγώ-μία σταματημένο και 1 με ελάχιστα χιλιόμετρα...απλά το σήκωσα και έφυγα χωρίς καν να ρίξω μια ματιά...Φαντάζομαι ότι με το Φέιζερ δεν θα ήταν το ίδιο...

Κανε λοιπόν τον λογαριασμό και τα ξαναλέμε....Φυσικά το ξαναλέω...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...ο καθένας πληρώνει αυτό που γουστάρει...

Και ρε Θάνο...δηλαδή αυτό που αναφέρεις για το αυτοκίνητα εσύ το κόβεις για υγειές ???

Θανάση λέω κάτι πολύ απλό... Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Το Fazer με το παπί δεν έχουν καμία σχέση και το ένα δεν είναι υποκατάστατο του άλλου. Μοναδικό κοινό τους, οι δύο ρόδες... αλλά δύο ρόδες έχει και το ποδήλατο. Δεν είναι προς σύγκριση όσα νούμερα και να γράψεις, γιατί αντίστοιχα κι εγώ θα σου πω ότι οικονομικότερο όλων είναι η συγκοινωνία... αλλά καμία σχέση με το ποδήλατο.

Ας πάρει ο καθένας όποιο μέσο θέλει. Αυτό δεν είναι επιχείρημα για να λέμε ότι οι μεγάλες μηχανές δεν κάνει να κυκλοφορούν στην πόλη γιατί χαλάνε! Έγινα αντιληπτός ή ακόμα;

Την πίστα την αναφέρω για να τονίσω ότι μία μηχανή όπως η δικιά μου, μπορεί να είναι φτιαγμένη για μία χρήση όπως η πίστα, αλλά κάλλιστα μπορεί να κυκλοφορήσει και στην πόλη ή να πάει και τις βόλτες της...

Αυτά.

nakedorange
13/10/2007, 15:50
Αλλαγη σε τακακια στα 10000 χλμ ειναι τουλαχιστον υπερβολη!Εκτος αν εισαι ο GHOST RIDER...

:smokin:

idi
13/10/2007, 19:57
Θανο αν αφηνες τη μηχανη σου 8 ωρες εξω απο το γραφειο μου δε θα την εβλεπες ξανα μετα τη 2η μερα....

αλλα ακομα και αν δε στη κλεβανε, ολο και καποιος θα αφηνε καμια γρατζουνια πανω, ή καποιος θα την εριχνε κατω ή για να μη αναλυω... θα ειχες μονο εκει το μυαλο σου και δε θα δουλευες καθολου....

ο οικονομικος (μικροτερο κοστος χρησης) ηταν ο 2ος κατα σειρα λογος για τον οποιο ειχα παπι (τωρα εχω το freewind που αφησα μια μερα με τα κλειδια πανω και κανεις δεν εκλεψε... αρα καλυτερα και απο παπι ! :lol: :lol: )

THEOD
13/10/2007, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Αυτό δεν είναι επιχείρημα για να λέμε ότι οι μεγάλες μηχανές δεν κάνει να κυκλοφορούν στην πόλη γιατί χαλάνε! Έγινα αντιληπτός ή ακόμα;



ΠΟΤΕ δεν είπα ότι χαλάνε...αν διαβάσεις όλες τις απαντήσεις μου στο πόστ θα το καταλάβεις... απλά είπα ότι το κόστος κίνησης είναι δυσανάλογα μεγάλο για τα διανυθέντα χιλιόμετρα, το άγχος μικροατυχημάτων ή κλοπής επίσης μεγάλο, και η οδηγική χαρά που μπορούν να προσφέρουν στον αναβάτη αυτά τα μηχανάκια στον περιβάλλον μιας πόλης σαν την Αθήνα μηδενική...Και επιπλέον κάθε φορά που μετά από 5 ή 10 μέρες με το παπί ανεβαίνω στο FZ1 αισθάνομαι αυτήν την γλυκιά χαρά της αλλαγής και νοιώθω σαν να είναι η πρώτη φορά-αν το έλιωνα κάθε μέρα θα το σιχαινόμουνα σε 3 μήνες....Υπό το πρίσμα αυτό για εμένα δεν αξίζει το κόστος και το ρίσκο....

Κάποιοι ίσως το βλέπουν αλλιώς ή έχουν διαφορετικές προτεραιότητες...Απόψεις δεκτές και σεβαστές... :wave2: :wave2: :wave2:

FZMAN
14/10/2007, 06:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
ΠΟΤΕ δεν είπα ότι χαλάνε...αν διαβάσεις όλες τις απαντήσεις μου στο πόστ θα το καταλάβεις... απλά είπα ότι το κόστος κίνησης είναι δυσανάλογα μεγάλο για τα διανυθέντα χιλιόμετρα, το άγχος μικροατυχημάτων ή κλοπής επίσης μεγάλο, και η οδηγική χαρά που μπορούν να προσφέρουν στον αναβάτη αυτά τα μηχανάκια στον περιβάλλον μιας πόλης σαν την Αθήνα μηδενική...Και επιπλέον κάθε φορά που μετά από 5 ή 10 μέρες με το παπί ανεβαίνω στο FZ1 αισθάνομαι αυτήν την γλυκιά χαρά της αλλαγής και νοιώθω σαν να είναι η πρώτη φορά-αν το έλιωνα κάθε μέρα θα το σιχαινόμουνα σε 3 μήνες....Υπό το πρίσμα αυτό για εμένα δεν αξίζει το κόστος και το ρίσκο....

Κάποιοι ίσως το βλέπουν αλλιώς ή έχουν διαφορετικές προτεραιότητες...Απόψεις δεκτές και σεβαστές... :wave2: :wave2: :wave2:
Συμφωνώ απόλυτα .:a013:

orla13
17/10/2007, 15:51
ειχα το φαζερ 600 και τωρα το 1000.το 1000 μεσα στη πολη δεν συμφερει καθε μερα θες 10 ευρω βενζινη χωρια τη φθορα ελαστικων...κατα τα αλλα δεν παθενει τιποτα και ειναι αρκετα ανετο και με οποιαδηποτε μοτο πας ταπα μες στη πολη αρκει να μπορεις...με το 600 πηγαινα παντου...το 1000 καιει παρα πολυ για να παω στο κεντρο πχ προτειμω το παπι(αχ να ειχα ενα enduro).
οσο για τα τακακια με το 600 εκανα 45000km παντου πολη χωμα εθνικη στροφιλικι και αλλαξα μονο μπροστα στα 40000km!στο 1000 εχω 14000km και ουτε καν το σκεφτομαι..κατα τη γνωμη μου το παλικαρι κατι κανει λαθος και τα εφαγε τοσο γρηγορα!