View Full Version : Ερωτήσεις για Cb400 Sf...
1) Δεν είμαστε καλά αλλά για μια βαλβίδα ψυγείου βεντιλατέρ για το CB400SF από μαγαζί ανταλλακτικά Honda στην Δημητρακοπούλου 56 Ευρώ + ΦΑΠΑ... Ξέρει κανείς τίποτα ποιο φτηνό για βαλβίδα και ας μην είναι Honda.. :rolleyes:
2) Το βεντιλατέρ αυτή την εποχή (10ος /07) στο δικό σας CB400SF μπαίνει σε λειτουργία ειδικά μέσα στο κέντρο..? :rolleyes:
Βέβαια είμαι σίγουρος ότι από τον θερμοστάτη έχουν βγάλει τα μέσα και έτσι το παραφλού ρέει συνεχώς, και επίσης να θυμίσω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι εντάξει αφού με το άναμμα ξεκινά από την μέση και όχι από την αρχή, πράγμα που σημαίνει ότι όταν είμαι στα κόκκινα θα πρέπει να είμαι λίγο πάνω από την μέση την ένδειξης στον πίνακα θερμοκρασίας, νοιώθω όμως πολύ ζέστη στα πόδια μου κάτω από την σέλα .. :hypnotize
3) Ξέρει κανείς να μου πει αν και από που θα βρω σπρέι μηχανής για το SF σε αυτό το περίεργο ασημί ή και αυτό μπορεί να το βρω μόνον σε ανταλλακτικά, αναλώσιμα Honda.. Έχει πάρει ποτέ κανείς τέτοιο σπρέι έτσι και κάποια μερεμέτια ή βάψιμο σε κάποιο καπάκι.. ? :rolleyes:
Και 4) Ρε παιδιά έχω οδηγήσει στην (Ηλικία που είμαι) πολλές μηχανές αλλά αυτό που συμβαίνει με το SF είναι δίχως προηγούμενο... Δεν μπορώ σχεδόν ποτέ να καταλάβω αν έχω πέμπτη ταχύτητα ή έκτη... :confused: Αυτό το τελευταίο είναι τόσο τρελό που και να το παθαίνει κάποιος δύσκολα θα το ομολογήσει... :lol: Εγώ το λέω δίχως να ντρέπομαι αφού έχω και την περιέργεια αν το παθαίνει και κανείς άλλος... :lol: Βέβαια με την πολυστροφία αυτού του κινητήρα, εκεί που μπορεί και ανεβάζει στροφές σε συνδυασμό με τις σχέσεις ταχυτήτων τουλάχιστον σε πέμπτη και έκτη νομίζω πως και άλλοι θα το παθαίνουν... Αυτά τα ολίγα να μην κουράσω άλλο και όποια βοήθεια δεκτή.
Thanks.. :beer:
Λοιπόν να σου πω ό,τι μπορώ για το 2 και το 4.
Το βεντιλατέρ θα παίξει σίγουρα όταν οδηγείς στο κέντρο/κίνηση, ακόμα και τον χειμώνα. Το πόσο συχνά εξαρτάται από το πως οδηγείς και την κατάσταση που βρίσκεται το κύκλωμα ψύξης και το ψυγείο σου. Το ότι δουλεύει είναι καλό, ακόμα κι αν ο θερμοστάτης σου (η βαλβίδα που λες) δεν είναι σωστός. Βέβαια αν κάτι πάει στραβά, στο τέλος θα ανάψει το κοκκινο λαμπάκι της θερμοκρασίας και δε θα το κάψεις.
Για την 5η/6η, μη σε ανυσηχεί. Θα το συνηθίσεις. Γενικά όλοι διαμαρτύρονται ότι το μηχανάκι δεν έχει ροπή χαμηλά, έχει τρύπα τρελλή κλπ κλπ, αλλά εγώ δεν είχα ποτέ παράπονο. Αν το μοτερ ειναι σε καλή κατάσταση και έχεις και ανθρώπινο γρανάζωμα, είναι εντυπωσιακά ελαστικό στις χαμηλες και μέσα στην πόλη που σε κάνει να ξεχνάς και τις ταχύτητες. Πολύ συχνά ψάχνω και την 7η!
Το βεντιλατέρ μου δεν έχει δουλέψει ποτέ και γι' αυτό λέω πως έχει πρόβλημα η βαλβίδα που είναι στο ψυγείο αφού αν βραχυκυκλώσω τα καλώδια (την φύσα) του βεντιλατέρ αυτό δουλεύει. Επίσης λέω πως είμαι σίγουρος ότι ο θερμοστάτης (όχι η βαλβίδα βεντιλατέρ) πρέπει να είναι πάντα ανοιχτός και μάλλον τη μάλλον σίγουρα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τον άδειασε και το νερό κάνει πάντα κύκλωμα (ρέει). Ίσως και γι' αυτό δεν έχει δουλέψει το βεντιλατέρ αφού το νερό (παραφλού) ρέει συνεχώς και δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί όσο χρειάζεται για να ανοίξει το βεντιλατέρ. Χρήσιμη η πληροφορία σου όμως ότι το βεντιλατέρ δουλεύει και τον χειμώνα. Το έχω αφήσει στο ρελαντί να ανεβάσει θερμοκρασία μέχρι τα κόκκινα και το βεντιλατέρ δεν άνοιξε. Όμως και πάλι δεν είμαι σίγουρος για τον θερμοστάτη βεντιλατέρ (στο ψυγείο) ότι έχει πρόβλημα αφού το όργανο την θερμο... μετράει λάθος. Μάλλον όμως θα έπρεπε να δουλέψει.. :rolleyes:
Αλήθεια το λαμπάκι θερμοκρασίας ποιο είναι..?
Τέλος δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα στα χαμηλά απλά μπερδεύομαι όταν κινούμαι σχετικά γρήγορα ή πολύ γρήγορα, μπερδεύομαι με την έκτη αφού το σχεδόν τελικιάζω και μετά βλέπω πως είχα και άλλη ταχύτητα.. :lol: Μπορεί να ακούγεται αστείο αλλά μου συμβαίνει όπως επίσης όπως λες έχω έκτη και πάω και για την επόμενη... :lol: αλλά δεν έχει άλλη και ενώ σκέφτομαι τώρα θα βάλω την έκτη (αυτή την φορά θα βάλω την έκτη) αλλά πάπαλα.. :lol: Τρελό εε...!! αλλά όπως λές ίσως είναι θέμα συνήθειας.... :lol: ... :beer:
Υ.Γ Επίσης το κύκλωμα ψύξης να πω πως είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δίχως λάσπες και άλλα γεμισμένο με παραφλού σωστό, αυτό που το αραιώνουμε με αποσταγμένο νερό.
** Άκου 56 + ΦΑΠΑ η βαλβίδα βεντιλατέρ... :eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Επίσης λέω πως είμαι σίγουρος ότι ο θερμοστάτης (όχι η βαλβίδα βεντιλατέρ) πρέπει να είναι πάντα ανοιχτός και μάλλον τη μάλλον σίγουρα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τον άδειασε και το νερό κάνει πάντα κύκλωμα (ρέει). Ίσως και γι' αυτό δεν έχει δουλέψει το βεντιλατέρ αφού το νερό (παραφλού) ρέει συνεχώς και δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί όσο χρειάζεται για να ανοίξει το βεντιλατέρ. Χρήσιμη η πληροφορία σου όμως ότι το βεντιλατέρ δουλεύει και τον χειμώνα. Το έχω αφήσει στο ρελαντί να ανεβάσει θερμοκρασία μέχρι τα κόκκινα και το βεντιλατέρ δεν άνοιξε. Όμως και πάλι δεν είμαι σίγουρος για τον θερμοστάτη βεντιλατέρ (στο ψυγείο) ότι έχει πρόβλημα αφού το όργανο την θερμο... μετράει λάθος. Μάλλον όμως θα έπρεπε να δουλέψει.. :rolleyes:
Βασικά, αυτό που λες δεν παίζει. Αν ήταν απλά ανοιχτός ο θερμοστάτης, θα είχες πρόβλημα με το πρωινό ζέσταμα. Δηλαδή το μηχανάκι θα αργούσε πολύ, να ανεβάσει θερμκρασία, από εκεί και πέρα όμως δεν θα άλλαζε τίποτα. Το ότι το άφησες μέχρι τα κόκκινα και δεν πήρε μπρος το βεντιλατέρ, μάλλον έχιε πρόβλημα ο διακόπτης που το ανοιγοκλείνει. Ειδικά τώρα που είναι ακόμη ζεστός ο καιρός θα έπρεπε να σου δουλεύει συνέχεια μες την κίνηση.
Την βαλβίδα του βεντιλατέρ μπορείς να την ελέγξεις με πολύμετρο (ή ο μηχανικός σου για να είμαστε σίγουροι).
56?... τι να κάνουμε...
Την έχω αλλάξει κι εγώ. :)
H0NDAKIAS
11/10/2007, 10:46
Εγώ είχα πρόβλημα με τη ψύξη γενικά. Οταν το πρωτοπήρα δουλευε το βιντιλατερ μετα από κάνα 4μηνο χωρις να το καταλάβω ανέβαζε θερμοκρασία (είχα χαλασμένο δείκτη θερμοκρασίας). Να μην στα πολυλογώ μην ξέρωντας πόσο είναι τι φυσιολογικό γιατι ήμουν καιρό χωρίς δεικτη θερμοκρασίας, μία ζεστή μέρα του ιουνίου μου έκανε το "μπραφ" και στη μέση του δρόμου αρχιζε να μου πεταει ζεστο παραφλου χαμηλά στα πόδια από τη βαλβίδα εκτόνωσης (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) .Τελικά είχε κολήσει η βαλβίδα του ψυγείου και για να αγοράσω καινουρια την έβρισκα απο 50 ευρω εως 70 . Οπότε κατι τέτοιο μυρίζομαι και σε σένα. Δεν ξέρω να βοήθησα. Good Luck ! ! !
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
Εγώ είχα πρόβλημα με τη ψύξη γενικά. Οταν το πρωτοπήρα δουλευε το βιντιλατερ μετα από κάνα 4μηνο χωρις να το καταλάβω ανέβαζε θερμοκρασία (είχα χαλασμένο δείκτη θερμοκρασίας). Να μην στα πολυλογώ μην ξέρωντας πόσο είναι τι φυσιολογικό γιατι ήμουν καιρό χωρίς δεικτη θερμοκρασίας, μία ζεστή μέρα του ιουνίου μου έκανε το "μπραφ" και στη μέση του δρόμου αρχιζε να μου πεταει ζεστο παραφλου χαμηλά στα πόδια από τη βαλβίδα εκτόνωσης (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) .Τελικά είχε κολήσει η βαλβίδα του ψυγείου και για να αγοράσω καινουρια την έβρισκα απο 50 ευρω εως 70 . Οπότε κατι τέτοιο μυρίζομαι και σε σένα. Δεν ξέρω να βοήθησα. Good Luck ! ! !
Τα ιδια και εδω. Μπαμ και πηγαμε για καινουρια βαλβιδα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
** Άκου 56 + ΦΑΠΑ η βαλβίδα βεντιλατέρ... :eyepop:
Κάτι τέτοιες τιμές κάνουν τα 300? (που θέλω για ψυγείο) να ακούγονται τιμή ευκαιρίας! :lol: :lol:
H0NDAKIAS
11/10/2007, 11:27
Ναι έτσι είναι αφού εγω το είχα πάθει αν θυμάμαι καλά Τετάρτη απόγευμα (= όλα τα ανταλλακτικάδικα κλειστά) και ένα που βρήκαμε ανοικτό ήθελε 75ευρω. Και εννοείται οτι την αλλη μέρα το πρωι το βρήκα με 52 ευρω. Εβραίοι ! ! !
Κατ' αρχήν ευχαριστώ για την συμμετοχή και βοήθεια από όλους. Να πω πρώτα πως ο θερμοστάτης δεν δημιουργεί πρόβλημα με το πρωινό ξεκίνημα και η μηχανή δεν αργεί να ζεσταθεί, απλά δεν ανεβάζει μεγάλες θερμοκρασίες ειδικά όταν πας γρήγορα αφού το παραφλού κάνει συνεχώς κύκλωμα δηλαδή ρέει στο μπλοκ, ψυγείο κ.λ.π.
Προσοχή αν κάποιος έχει μπερδέψει τον θερμοστάτη με την βαλβίδα ψυγείου βεντιλατέρ. Επίσης αυτό είναι ένα καλό τιπ για πολλούς που το κάνουν για να έχουν τον κινητήρα σχετικά μόνιμα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες με δεδομένο όμως ότι η βαλβίδα στο ψυγείο είναι οκ γιατί όταν βρίσκεσαι σε κίνηση όσο και να ρέει το νερό κάποια στιγμή η θερμοκρασία θα ανέβει και εκεί θα βοηθήσει το βεντιλατέρ μπαίνοντας σε λειτουργία. Όταν ο θερμοστάτης είναι οκ (δουλεύει κανονικά) κρατά το νερό στο μπλοκ μέχρι αυτό να ανεβάσει θερμοκρασία τέτοια που θα ανοίξει και το ζεστό νερό (παραφλού) θα κάνει κύκλωμα και να πάει στο ψυγείο ενώ αυτό που υπάρχει στο ψυγείο και είναι ποιο κρύο θα μεταφερθεί στο μπλοκ. Στο ψυγείο πλέον αφού φτάνει το καυτό νερό θα ενεργοποιηθεί η βαλβίδα του βεντιλατέρ ώστε να ψύξει το νερό και να είναι έτοιμο για την νέα είσοδο όταν επιτρέψει ο θερμοστάτης που έχει ξανακλείσει από την στιγμή που μπήκε το κρύο νερό του ψυγείου νωρίτερα. Έτσι όταν πάλι ζεσταθεί αρκετά το νερό του μπλοκ ο θερμοστάτης θα ξανά ανοίξει για να στείλει το ζεστό (καυτό) νερό στο ψυγείο και το νερό του ψυγείου θα μεταφερθεί στο μπλοκ και αφού είναι πλέον ποιο κρύο ο θερμοστάτης θα ξανά κλείσει και ούτω κάθε εξής αυτό να επαναλαμβάνεται.
Κατά τον κατασκευαστή η μηχανή πρέπει να δουλεύει σε κάποια θερμοκρασία και γι' αυτό γίνεται το κόλπο του θερμοστάτη αλλιώς θα μπορούσε να μην βάλει καθόλου θερμοστάτη δουλεύοντας όμως σε θερμοκρασίες μάλλον χαμηλότερες από αυτές που θα ήταν ιδανικές για την σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Σόρρυ για όλο αυτό το εξπλέην αλλά καταλαβαίνω δίχως ειλικρινά να υποτιμώ πως κάποιοι δεν έχουν κατανοήσει τον τρόπο λειτουργίας του υδρόψυκτου κινητήρα. Ένας καλός τρόπος για να καταλάβει κανείς αν ο θερμοστάτης του είναι οκ και όχι άδειος είναι στο πρώτο άναμμα κατά την διαδρομή θα παρατηρήσει ότι ενώ η θερμοκρασία ανέβηκε σε υψηλό σημείο ξαφνικά κατεβαίνει δίχως να ανάψει το βεντιλατέρ. Αυτό γίνεται την πρώτη φορά π.χ. το πρωί στον δρόμο για την δουλειά ενώ μετά κάθε που ανεβαίνει ανοίγοντας η βαλβίδα η βελόνα θα κατέβει σαφώς ποιο αργά και ίσως να ενεργοποιηθεί το βεντιλατέρ αν κινούμαστε μέσα σε κίνηση.
Το πρόβλημά μου περισσότερο μιας και ο θερμοστάτης μου είναι άδειος είναι η λάθος θερμοκρασία που μου δείχνει ο δείκτης και δεν είμαι σίγουρος αν είμαι στα κόκκινα ή όχι. Το CB το έχω 2 εβδομάδες περίπου σε αυτήν την κατάσταση και λόγο έλλειψης χρόνου δεν έχω επέμβει τουλάχιστον να φτιάξω τον δείκτη, κάτι που νομίζω μπορώ να κάνω. Επειδή το νερό κάνει συνεχώς κύκλωμα ίσως και να μην είναι από την βαλβίδα το πρόβλημα μέχρι και να μην υπάρχει πρόβλημα. Δεν ξέρω αν θα αλλάξω και θερμοστάτη αλλά μιας και έρχεται χειμώνας μάλλον θα ήταν ποιο φρόνιμο να αλλάξω.
Να μην σας ζαλίζω άλλο θα κάνω με την σειρά τα παρακάτω. 1) Θα φτιάξω το όργανο θερμοκρασίας, 2) θα αλλάξω βαλβίδα αφού δω ψιλές θερμοκρασίες και το βεντιλατέρ να μην ξεκινά, και 3) αν δω ότι δεν έχω ποτέ ψιλές θερμοκρασίες θα αλλάξω και θερμοστάτη.
Αν έχω κάνει κάποιο λάθος σε όλα αυτά θα ήμουν ευγνώμον κάποιος να με διορθώσει. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι τα ξέρω όλα.
Ευχαριστώ για την υπομονή.! :beer:
Υ.Γ. Αλήθεια σε μοντέλο 1993 - 94 υπάρχει λαμπάκι θερμοκρασίας.? Μου είπαν ναι αλλά που ποιο είναι..? :confused:
Βασικά τσέκαρε τη βαλβίδα του βεντιλατέρ αν δουλεύει. Κάνε κάτι με τον δείκτη της θερμοκρασίας, γιατί η θερμότητα που σου καίει τα πόδια, δεν μπορεί να σου δείξει, ούτε αν έχεις υψηλή θερμοκρασία, ούτε αν έχεις ξεκοιλιασμένο θερμοστάτη)
Όσο για τον τρόπο λειτουργίας του υδρόψυκτου κινητήρα, ας το αφήσουμε για κάποια άλλη εκπομπή γιατί μας βλέπουν και μικρά παιδιά :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
Όσο για τον τρόπο λειτουργίας του υδρόψυκτου κινητήρα, ας το αφήσουμε για κάποια άλλη εκπομπή γιατί μας βλέπουν και μικρά παιδιά :wave2: [/B]
Θα ήταν ποιο τίμιο αν έχω λάθος κάπου να μου το πεις εδώ και όσο για τα μικρά παιδιά αυτά είναι δικαιολογίες... Δεν καταλαβαίνω όμως αφού είμαι ξεκάθαρος, λέω ότι δεν είμαι ξερόλας και δέχομαι αν έχω λάθος γιατί με παραπέμπεις σε άλλη (εκπομπή) όπως λες...? Μήπως νοιώθεις θιγμένος κάπου..? Αν ναι χίλια συγνώμη αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Το τι και πως ψάχνομαι είναι ξεκάθαρο, ούτε είπα ποτέ ότι έχω το αστέρι CB ούτε όμως για πέταμα. Δέχομαι παρατηρήσεις και φυσικά διορθώσεις αλλά όχι σε εκπομπές αλλά εδώ μέσα και άμεσα αλλιώς με υπονοούμενα εγώ δεν μιλάω...! :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Θα ήταν ποιο τίμιο αν έχω λάθος κάπου να μου το πεις εδώ και όσο για τα μικρά παιδιά αυτά είναι δικαιολογίες... Δεν καταλαβαίνω όμως αφού είμαι ξεκάθαρος, λέω ότι δεν είμαι ξερόλας και δέχομαι αν έχω λάθος γιατί με παραπέμπεις σε άλλη (εκπομπή) όπως λες...? Μήπως νοιώθεις θιγμένος κάπου..? Αν ναι χίλια συγνώμη αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Το τι και πως ψάχνομαι είναι ξεκάθαρο, ούτε είπα ποτέ ότι έχω το αστέρι CB ούτε όμως για πέταμα. Δέχομαι παρατηρήσεις και φυσικά διορθώσεις αλλά όχι σε εκπομπές αλλά εδώ μέσα και άμεσα αλλιώς με υπονοούμενα εγώ δεν μιλάω...! :beer:
Δεν τείθεται θέμα παρεξήγησης (με παρεξήγησες...:D ) γι αυτό και έβαλα στο τέλος αυτό -->:wave2:
Αφού πολύ σωστά περιέγραψες στο προηγούμενό σου ποστ τη λειτουργία του θερμοστάτη και γιατί και πότε ανοιγοκλείνει, γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις πως αν το κυκλωμα προς το ψυγείο είναι συνεχώς ανοιχτό, ο κινητήρας θα αργήσει να ανεβάσει θερμοκρασία, αφού η θερμότητα που θα αναπτύσει, θα διαχέεται στην ατμόσφαιρα, μέσω του ψυγείο (που αυτή είναι η δουλειά του άλλωστε).
Βέβαια, κάποια στιγμή, ο κινητήρας θα φτάσει σε θερμοκρασία που θα χριεαστεί να δουλέψει το βεντιλατέρ, μιας και δεν αρκεί πάντα η ψύξη που παρεχει το κύκλωμα ψύξης...είτε λόγω εξωτερικής θερμοκρασίας (π.χ το καλοκαίρι) είτε λόγω ειδικών συνθηκών (π.χ πάρτα μωρή άρρωστη με το γκάζι στο στόπ...)
Λέγοντας λοιπόν "σε μια άλλη εκπομπή" εννοούσα σε καποιο άλλο ποστ, φόρουμ, καφέ, βόλτα, κλπ,κλπ. μιας και εδώ μιλάμε για συγκεκριμένα πράγματα που εσύ ρώτησες...
Καλά κάνεις και ψάχνεσαι, γιατί το πρόβλημα με τη θερμοκρασία είναι πολύ πιο σοβαρό από το πρόβλημα που είχες γράψει τις προάλλες με την ένδειξη του κοντέρ....
Έλεγα λοιπόν, πως αν δεν παίρνει μπρος το βεντιλατέρ κοιτάς αν δουλεύει δίνοντάς του απευθείας ρεύμα, αν δουλέψει, κοιτάς τη βαλβίδα του βεντιλατέρ (αυτή με τά 56Ε...), άμα δουλεύει κι αυτή, πάει να πει πως το μοτέρ, δεν ανεβάζει αρκετά θερμοκρασία, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να τσεκάρεις τον θερμοστάτη, αν είναι κολλημένος ή πειραγμένος...γενικά θέλει ψάξιμο. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
Δεν τείθεται θέμα παρεξήγησης (με παρεξήγησες...:D ) γι αυτό και έβαλα στο τέλος αυτό -->:wave2:
Αφού πολύ σωστά περιέγραψες στο προηγούμενό σου ποστ τη λειτουργία του θερμοστάτη και γιατί και πότε ανοιγοκλείνει, γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις πως αν το κυκλωμα προς το ψυγείο είναι συνεχώς ανοιχτό, ο κινητήρας θα αργήσει να ανεβάσει θερμοκρασία, αφού η θερμότητα που θα αναπτύσει, θα διαχέεται στην ατμόσφαιρα, μέσω του ψυγείο (που αυτή είναι η δουλειά του άλλωστε).
Βέβαια, κάποια στιγμή, ο κινητήρας θα φτάσει σε θερμοκρασία που θα χριεαστεί να δουλέψει το βεντιλατέρ, μιας και δεν αρκεί πάντα η ψύξη που παρεχει το κύκλωμα ψύξης...είτε λόγω εξωτερικής θερμοκρασίας (π.χ το καλοκαίρι) είτε λόγω ειδικών συνθηκών (π.χ πάρτα μωρή άρρωστη με το γκάζι στο στόπ...)
Λέγοντας λοιπόν "σε μια άλλη εκπομπή" εννοούσα σε καποιο άλλο ποστ, φόρουμ, καφέ, βόλτα, κλπ,κλπ. μιας και εδώ μιλάμε για συγκεκριμένα πράγματα που εσύ ρώτησες...
Καλά κάνεις και ψάχνεσαι, γιατί το πρόβλημα με τη θερμοκρασία είναι πολύ πιο σοβαρό από το πρόβλημα που είχες γράψει τις προάλλες με την ένδειξη του κοντέρ....
Έλεγα λοιπόν, πως αν δεν παίρνει μπρος το βεντιλατέρ κοιτάς αν δουλεύει δίνοντάς του απευθείας ρεύμα, αν δουλέψει, κοιτάς τη βαλβίδα του βεντιλατέρ (αυτή με τά 56Ε...), άμα δουλεύει κι αυτή, πάει να πει πως το μοτέρ, δεν ανεβάζει αρκετά θερμοκρασία, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να τσεκάρεις τον θερμοστάτη, αν είναι κολλημένος ή πειραγμένος...γενικά θέλει ψάξιμο. :wave2:
Ok Φίλε μου και σόρρυ και μόνο που πήγε το μυαλό μου στο κακό... :beer: Εντάξει το σωστό πρώτα είναι να φτιάξω τον δείκτη ή να αλλάξω την βαλβίδα και μετά όλα τα άλλα, αλλά μιας και τώρα δεν υπάρχει χρόνος ελεύθερος για σίγουρα θα αλλάξω την βαλβίδα. Τα 56+ΦΑΠΑ όντως μου φάνηκαν πολλά μιας και συνηθισμένος από τα ΑΥΤΟΚ.. και επίσης ο μηχανικός μου μου είπε ότι η γνήσια κάνει περίπου 30Ευρώ ακούγοντας εγώ 56+ ΦΑΠΑ καταλαβαίνεις. Μάλιστα ο μηχανικός μου μου είπε πως αν κάνει παραπάνω από 30 Ευρώ να πάρω μια από ΦΙΑΤ..!! ή κάτι αντίστοιχο αρκεί να βρω να ταιριάζει, που κατ’ αυτόν θα βρω σίγουρα και που θα μου έρθει περίπου 15 Ευρώ. Τώρα τη να πω... :lol: Πάντως ο θερμοστάτης είναι σίγουρα μόνιμα ανοιχτός ή άδειος, γι' αυτό είμαι 100% σίγουρος. Τέλος τελικά προτιμώ που το SF μου μοντέλο 93 έχει δείκτη θερμοκρασίας παρά βενζίνης. το έλεγα από την αρχή αυτό. Αν θα έπρεπε να διαλέξω τον δείκτη θερμο.. θα διάλεγα. Άλλο η υποψία και να περιμένω το λαμπάκι και άλλο να βλέπω τι μου γίνεται, σωστά. Άλλωστε υπάρχει και η ρεζέρβα για την βενζίνη...
Και πάλι sorry και Thanks for all... :beer:
Αλήθεια το λαμπάκι θερμοκρασίας που και ποιο είναι..? Εννοείται στο SF :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Την βαλβίδα του βεντιλατέρ μπορείς να την ελέγξεις με πολύμετρο (ή ο μηχανικός σου για να είμαστε σίγουροι).
56?... τι να κάνουμε...
Την έχω αλλάξει κι εγώ. :)
Ρε φίλε SF πως δηλαδή να την ελέγξω με πολύμετρο..?? θα πρέπει για να κλείσει κύκλωμα να ζεσταθεί στους 100 και κάτι δεν θυμάμαι ακριβός που κλείνει και να μου δώσει ένδειξη το πολύμετρο. Ή θα πρέπει να την βράσω σε καμιά κατσαρόλα ή να την βάλω π.χ. πάνω σε κάνα μάτι κουζίνας... :lol: Αλλά αφού το βεντιλατέρ μου σίγουρα δουλεύει εφόσον όταν βραχυκυκλώνω τα δύο ποδαράκια της φύσας του βεντιλατέρ, αυτό γυρίζει μια χαρά. Έτσι ή δεν ανεβάζει ποτέ την απαιτούμενη θερμοκρασία το μοτέρ ίσως λόγο μόνιμα ανοιχτού θερμοστάτη ή η βαλβίδα είναι όντως χαλασμένη. Σωστά..? :beer: Και επειδή μου φαίνεται ότι πες πες εγώ όλο λόγια και μην κάνοντας τίποτα στην ουσία στο τέλος ή θα δω τίποτα νερά στον δρόμο ή τίποτα χειρότερο.. :uplate: Μου φαίνεται καλή η φιλοσοφία αλλά ας αλλάξω και την βαλβίδα τουλάχιστον για παν ενδεχόμενο. Βλέπεις είναι και ο γ@μ δείκτης θερμο.. που ξεκινάει από την μέση που άντε να καταλάβω. :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
Εγώ είχα πρόβλημα με τη ψύξη γενικά. Οταν το πρωτοπήρα δουλευε το βιντιλατερ μετα από κάνα 4μηνο χωρις να το καταλάβω ανέβαζε θερμοκρασία (είχα χαλασμένο δείκτη θερμοκρασίας). Να μην στα πολυλογώ μην ξέρωντας πόσο είναι τι φυσιολογικό γιατι ήμουν καιρό χωρίς δεικτη θερμοκρασίας, μία ζεστή μέρα του ιουνίου μου έκανε το "μπραφ" και στη μέση του δρόμου αρχιζε να μου πεταει ζεστο παραφλου χαμηλά στα πόδια από τη βαλβίδα εκτόνωσης (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) .Τελικά είχε κολήσει η βαλβίδα του ψυγείου και για να αγοράσω καινουρια την έβρισκα απο 50 ευρω εως 70 . Οπότε κατι τέτοιο μυρίζομαι και σε σένα. Δεν ξέρω να βοήθησα. Good Luck ! ! !
H0NDAKIAS αν δεν βαριέσαι πολύ θα ήθελα να ακούσω και την συνέχεα... :wacko: Και τη έκανες την προχώρησες δίχως υγρά.? (δεν νομίζω).. την άφησες εκεί και έφερες ανταλλακτικά..? ή την φόρτωσες και την πήγες συνεργείο..?? Αλήθεια θα ήθελα να ακούσω την συνέχεια και να δω και εγώ σε μια ανάλογη περίπτωση τη θα κάνω..!! γιατί όπως το πάω το θέμα μάλλον θα βρεθώ στην θέση σου. Περισσότερο από έλλειψη χρόνου για να πω την αλήθεια αλλά και από την ηλιθιότητα που με διακατέχει πολλές φορές.! :lol: :beer:
Υ.Γ. Καλά λέω εγώ ότι ο δείκτης θερμοκρασίας είναι ποιο χρήσιμος από τον δείκτη βενζίνης αφού για την βενζίνη υπάρχει και η ρεζέρβα..! Σωστά.. :rotflmao:
H0NDAKIAS
12/10/2007, 18:43
Η συνέχεια είναι η εξής : Είμαι στο φανάρι και σταματημένος και γίνεται το μπραΦ με τα ζεστά νερά το βλέπω και ως ΨΑΡΑΣ πανικοβάλομαι. Περνω τηλ το μάστορα και με συμβούλεψε. Την παώ στην ακρη και την βάζω σε μία σκια να κρυώσει αφου πέρασε αρκετη ώρα και ο δεικτης θερμοκρασίας πήγε στα φυσιολογικά του την καβάλησα και την πήγα στο μάστορα. (ήμουν τυχερός γιατί μου έτυχε κοντά σχετικά στο μάστορα μου) Α! και μετά έμαθα ότι όταν το παραφλού δεν ψύχεται και αρχίζει και βράζει μέσα στο κλειστό κύκλωμα του ψυγείου προκειμένου να αρχιζει να εκτοξεύει από την πίεση κολάρα σωληνώσεις κλπ μπαίνει σε λειτουργεία η υπερχείληση (αυτό που έπαθα εγώ)
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αδειάζουν όλα τα υγρά αλλα ένα μέρος του.
Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα . . . :) :D :) :rotflmao: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
Η συνέχεια είναι η εξής : Είμαι στο φανάρι και σταματημένος και γίνεται το μπραΦ με τα ζεστά νερά το βλέπω και ως ΨΑΡΑΣ πανικοβάλομαι. Περνω τηλ το μάστορα και με συμβούλεψε. Την παώ στην ακρη και την βάζω σε μία σκια να κρυώσει αφου πέρασε αρκετη ώρα και ο δεικτης θερμοκρασίας πήγε στα φυσιολογικά του την καβάλησα και την πήγα στο μάστορα. (ήμουν τυχερός γιατί μου έτυχε κοντά σχετικά στο μάστορα μου) Α! και μετά έμαθα ότι όταν το παραφλού δεν ψύχεται και αρχίζει και βράζει μέσα στο κλειστό κύκλωμα του ψυγείου προκειμένου να αρχιζει να εκτοξεύει από την πίεση κολάρα σωληνώσεις κλπ μπαίνει σε λειτουργεία η υπερχείληση (αυτό που έπαθα εγώ)
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αδειάζουν όλα τα υγρά αλλα ένα μέρος του.
Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα . . . :) :D :) :rotflmao: :beer:
Ok :a013: είσαι και τυχερός μες την ατυχία σου, αλλά πια υπερχείλιση..? υπάρχει κάτι τέτοιο για το κύκλωμα νερού..? Εγώ νόμιζα ότι υπάρχει κάπου κάποια τάπα που ανοίγει (πετάγετε) και φεύγουν τα νερά και εδώ έχω την απορία δίχως να έχω ψάξει που μπορεί να είναι, πως μετά αυτή φτιάχνετε. Σε αυτό το θέμα είμαι τελείως άσχετος, δεν το έχω ψάξει καθόλου και προφανώς δεν θα έχει σχέση με την μηχανή του αυτοκινήτου, καλά στο αυτοκ. μπορεί να την πάθεις από πολλές μεριές αφού εκτός από τάπες ασφαλείας στο μπλοκ μπορεί κάλλιστα να σου πετάξει ή και να κόψει κάποιο κολάρο σε σωλήνα νερού. Τέλος φαίνεται ότι το CBSF μοντ. 92-94 δεν έχει κάποιο λαμπάκι αφού προφανώς σου έχει ολόκληρο δείκτη θερμο.. και που φτάνει στα κόκκινα. Το αναφέρω γιατί μου είχαν πει ότι έχει αλλά όσο και να ρώτησα που βρίσκετε απάντηση δεν πήρα.
Πάντως είπαμε πως με το μυαλό που έχω τώρα θα ξέρω πως αν μου πετάξει νερά, το βάζω στην άκρη και περιμένω να κρυώσει. Κατόπιν το πάω στον μηχανικό γιατί θα έχει μέσα κάποια ποσότητα παραφλού. (Αρκεί να μην είναι Σάββατο - Κυριακή) μιας και τότε συμβαίνουν όλα. :lol: Οκ Thanks H0NDAKIAS χαιρετώ. :beer:
H0NDAKIAS
13/10/2007, 13:25
Τιποτα ρε, μην νομίζεις ότι είμαι ψαγμένος και γω από δω μέσα μαθαίνω και απο προσωπικό ψάξιμο. Η υπερχείλιση είναι δυο μικρές οπές στο κάτω μέρος της μηχανής. Δηλαδή όπως καθεται ο οδηγός στο δεξί του πόδι χαμηλά. Για να τις δεις χρειάζεται η να σκύψεις πολύ η να πάθεις αυτό που έπαθα και εγώ :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: εννοείται πως δεν στο εύχομαι. :beer:
Υ.Γ. Δεν ξέρω αν υπάρχουν cb με λαμπάκι εμένα έχει μια βελόνα αναλογικότατη :wave2:
H0NDAKIAS
13/10/2007, 13:32
Και επειδή μου ρθε τώρα πάνω στην τρέλλα μου πάρε και μία φωτο δεν φαινονται οι οπές αλλά είναι εκει που δείχνουν τα βελάκια.:beer:
108506
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
Και επειδή μου ρθε τώρα πάνω στην τρέλλα μου πάρε και μία φωτο δεν φαινονται οι οπές αλλά είναι εκει που δείχνουν τα βελάκια.:beer:
Σωστά μάλλον θα εννοείς δύο σωληνάκια που βγαίνουν σε αυτό το σημείο όμορφα όμορφα το ένα δίπλα στο άλλο και προφανώς θα έρχονται από το κύκλωμα νερού. Έτσι όπως είναι τοποθετημένα από την μαμά Honda παίζει και να μην το πάρεις χαμπάρι, εκτός αν κάνω λάθος. Επίσης έχει και ένα ακόμα λεπτότερο προς το κέντρο αλλά δίπλα από αυτά τα δύο που προανέφερα. Ελπίζω και εγώ να μην το πάθω για να μάθω.
Τέλος σήμερα το πρωί πριν βάλω μπροστά τον κινητήρα ανοίγοντας το κλειδί τσέκαρα ακριβός τον δείκτη θερμο.. (που λέω ότι έχει πρόβλημα) κάθεται αμέσως στα μισά της διαδρομής, εκεί που λογικά θα πρέπει να είναι όταν η μηχανή ζεσταθεί κανονικά. Από εκεί ξεκινάει δηλαδή και λογικά όταν και αν ποτέ φτάσει τέρμα στα κόκκινα, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ τέρμα παρά μόνον όταν επίτηδες την δούλεψα αρκετή ώρα στο ρελαντί, λογικά ακόμα και τέρμα στα κόκκινα να φτάσει αφού ξεκινάει από τα μισά (ακριβός) η θέσει που θα είναι στην πραγματικότητα όταν είμαι στα κόκκινα θα είναι στην μέση. Έτσι σωστά δεν έχω βεντιλατέρ ποτέ μέχρι τώρα με δεδομένο ότι ο θερμοστάτης είναι άδειος ή μόνιμα ανοιχτός ποτέ δεν έφτασα σε μεγάλες θερμοκρασίες, μέχρι και τα κόκκινα, αλλά τελικά όχι πραγματικά στα κόκκινα. Με αυτή την λογική δεν πρέπει να αλλάξω βαλβίδα ψυγείου αλλά να κάτσω αύριο Κυριακή να ασχοληθώ με το όργανο θερμοκρασίας τοποθετώντας τον δείκτη στην σωστή θέσει για να ξέρω που περίπου βρίσκομαι και αν τελικά πρέπει να αλλάξω θερμοστάτη ή να το αφήσω ως έχει... :a16: Ίδωμεν, αύριο Κυριακή θα το κάνω αν και παίζει η Πανάθα μου με τους πρωταθλητές ΝΒΑ και είναι η ώρα που θα πρέπει να διαλέξω. Την γυναίκα μου ή την ερωμένη... :a05: :a07:
Υ.Γ Καλά κούκλα την έχεις, φτού να μην στην ματιάσω. Αν ήταν κίτρινη θα νόμιζα ότι είναι η δική μου. Πρέπει να έχουμε την ίδια χρονολογία CBSF δηλαδή 93 - 94.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
λογικά ακόμα και τέρμα στα κόκκινα να φτάσει αφού ξεκινάει από τα μισά (ακριβός) η θέσει που θα είναι στην πραγματικότητα όταν είμαι στα κόκκινα θα είναι στην μέση.
Λογικά έχει χαλάσει το όργανο και απλώς θα μετατοπίσεις το πρόβλημα εάν αλλάξεις θέση στην βελόνα. :p Πιο λογικό είναι να κάνεις τον έλεγχο της βαλβίδας που αναφέρουν τα παιδιά γιατί αλλιώς δεν θα είσαι σίγουρος. Σημείωση, το βεντυλατέρ δεν προορίζεται για να λειτουργεί σε κάθε βόλτα όπως το αυτοκίνητο. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Λογικά έχει χαλάσει το όργανο και απλώς θα μετατοπίσεις το πρόβλημα εάν αλλάξεις θέση στην βελόνα. :p Πιο λογικό είναι να κάνεις τον έλεγχο της βαλβίδας που αναφέρουν τα παιδιά γιατί αλλιώς δεν θα είσαι σίγουρος. Σημείωση, το βεντυλατέρ δεν προορίζεται για να λειτουργεί σε κάθε βόλτα όπως το αυτοκίνητο. :wave2:
Εκτός του ότι νομίζω ότι το όργανο μπορώ να το φτιάξω (δεν απέχει πολύ από το επάγγελμά μου) κάποτε πρέπει να γίνει για να δείχνει σωστά, πες μου εσύ φίλε μου με ποιον τρόπο να κάνω έλεγχο της βαλβίδας και εγώ θα το κάνω. Να το βάλω σε μια κατσαρόλα με νερό να βράσει πάνω από τους 100 βαθμούς και να δω με το πολύμετρο αν κλείνει κύκλωμα? ή να αφήσω την μηχανή να δουλεύει και μιας και δεν έχω σωστό όργανο να δώ τη θα γίνει πρώτα, θα δουλέψει το βεντιλατέρ ή θα πετάξει τα νερά το μοτέρ... :lol: Όχι πες μου εσύ τι να κάνω και εγώ θα το κάνω. Αρκεί με την κοινή λογική αυτό που θα μου πεις να στέκει. Εγώ λέω σε πρώτη φάση να φτιάξω το όργανο. Το όργανο δουλεύει απλά αντί να ξεκινάει η βελόνα κρύο από την αρχή ξεκινά από την μέση. Αν έχει τίποτα τριμεράκια ακόμα καλύτερα, αν όχι σίγουρα θα βρω τρόπο, ο χρόνος είναι το πρόβλημά μου.
Περιμένω την συμβουλή σου ποιο συγκεκριμένα.
Χαιρετώ, φιλικά. :beer:
Το βράσιμο εν κακή ιδέα. :wacko: Με το πολύμετρο που είπαν πιο πάνω, μπορείς να ελέγξεις εάν λειτουργεί ως διακόπτης. Καλές δοκιμές. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Το βράσιμο εν κακή ιδέα. :wacko: Με το πολύμετρο που είπαν πιο πάνω, μπορείς να ελέγξεις εάν λειτουργεί ως διακόπτης. Καλές δοκιμές. :wave2:
Με όλο τον σεβασμό φίλε μου αλλά δεν το κατέχεις το θέμα. Πίστεψέ με δεν το λέω για να σε υποτιμήσω αλλά δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί η βαλβίδα. Δεν πειράζει αλήθεια η αυτογνωσία είναι μεγάλο πράγμα. Είμαι 45 χρονών και κάθε μέρα όλο και κάτι νέο μαθαίνω. Αν αλήθεια θες μπορώ να σου εξηγήσω πως δουλεύει αυτή η ριμάδα η βαλβίδα. Αρκεί να μου το ζητήσεις γιατί εδώ δεν θες και πολύ να παρεξηγηθείς. Εγώ πάντως αν δεν ξέρω κάτι ρωτάω με τρέλα, δεν είναι κακό. Κακό είναι να μην ξέρω κάτι και να κάνω σώνει και καλά ότι το ξέρω. Αποτέλεσμα εκτός του ότι θα εκτεθώ ίσως να μην μάθω ποτέ αυτό που δεν ξέρω.
Και πάλι με όλο το θάρρος και σεβασμό σε εσένα και την παρέα αφού όλοι εκτός των άλλων έχουμε κάτι κοινό, αγαπάμε τις μηχανές και έχουμε αυτό το υπέροχο εργαλείο που ξέρουμε να το εκτιμάμε το CBSF... :beer:
Χαιρετώ, φιλικά, τα λέμε. :beer: :beer:
:D Διακόπτης δεν είναι ο θερμοστάτης και η βαλβίδα που δίνει εντολή για να λειτουργήσει το βεντυλατέρ; Πχ, ανοίγει ο θερμοστάτης στους 90βC, κυκλοφορεί το νερό σε κινητήρα και ψυγείο, και εάν δεν πέσει η θερμοκρασία αλλά συνεχίσει να αυξάνεται, πχ το νερό στο ψυγείο έφτασε τους 100βC, θα ανοίξει και το βεντυλατέρ, κλπ. Ο SF είπε ότι το έχει ανοίξει, το μέτρησε με πολύμετρο και τελικά την αντικατέστησε. :wave2:
H0NDAKIAS
13/10/2007, 17:47
Ναι αυτά είναι paris :a013:
Εμένα το μωρό μου είναι του ΄92.Το βρήκα από τον αριθμό πλαισίου της.
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
:D Διακόπτης δεν είναι ο θερμοστάτης και η βαλβίδα που δίνει εντολή για να λειτουργήσει το βεντυλατέρ; Πχ, ανοίγει ο θερμοστάτης στους 90βC, κυκλοφορεί το νερό σε κινητήρα και ψυγείο, και εάν δεν πέσει η θερμοκρασία αλλά συνεχίσει να αυξάνεται, πχ το νερό στο ψυγείο έφτασε τους 100βC, θα ανοίξει και το βεντυλατέρ, κλπ. Ο SF είπε ότι το έχει ανοίξει, το μέτρησε με πολύμετρο και τελικά την αντικατέστησε. :wave2:
Καλά για να μην επαναλαμβάνομαι παραπάνω περιγράφω την όλη διαδικασία του πως γίνεται το κύκλωμα νερού στον υδρόψυκτο κινητήρα, αν δεν βαριέσαι διάβασε. Όσο για την βαλβίδα συγκεκριμένα να σου πω πως πριν φτάσει το νερό στους 100+ [δεν θυμάμαι ακριβός την θερμοκρασία του CBSF (μια ματιά στο manual πρέπει) γιατί οι νέοι κινητήρες δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες άνω του 98, ενώ οι παλαιότεροι όντως κάπου στους 75 - 80+] η βαλβίδα λοιπόν στο π.χ. πολύμετρο δεν θα δείξει ότι κλείνει κύκλωμα μέχρι να φτάσει το νερό στους βαθμούς που αναγράφει και δουλεύει η βαλβίδα. Όμως και το πολύμετρο είναι περιττό αφού τσεκαρισμένα το βεντιλατέρ μου δουλεύει, αυτό μπορώ να το δω αν βραχυκυκλώσω τις άκρες της φύσας του. Έτσι δεν χρειάζεται πολύμετρο απλά το αφήνω να ζεσταθεί αρκετά και όταν φτάσει στην επιθυμητή θερμο.. το βεντιλατέρ θα πρέπει να μπει σε λειτουργία. Η βαλβίδα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας διακόπτης που κλείνει κύκλωμα όταν ζεσταθεί. Μέχρι τότε όμως είναι σαν πριν ανάψεις τα φώτα στο δωμάτιό σου για να το κάνω ποιο λιανά. Τέλος το πρόβλημά μου για να καταλάβεις και εσύ φίλε μου είναι ότι στην δική μου περίπτωση δεν δουλεύει σωστά και ο δείκτης θερμο... Έτσι δεν ξέρω αν είμαι όντος σε υψηλή θερμοκρασία μιας και ο θερμοστάτης στην δική μου περίπτωση είναι πάντα ανοικτός. Ελπίζω να έγινα κατανοητός πλέον. Αν δεν βαριέσαι διάβασε ποιο πάνω για την όλη λειτουργία. Τελικά πάλι πολύ στην φιλοσοφία το έριξα και από ουσία τίποτα. Αύριο Κυριακή θα ανοίξω τα όργανα και θα κοιτάξω να φτιάξω τον δείκτη θερμοκρασίας. Αυτά χαιρετώ και τα λέμε. :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
Ναι αυτά είναι paris :a013:
Εμένα το μωρό μου είναι του ΄92.Το βρήκα από τον αριθμό πλαισίου της.
Καλά είναι απίστευτα, αθάνατα μότο και σε θαυμάζω που το έχεις τόσο καιρό και είσαι ακόμα ερωτευμένος μαζί του. Εμένα μάλλον του 93 αλλά νομίζω ότι είναι ακριβός ίδια. Το θέμα είναι από τα χέρια που πέρασε, αν είναι σαν τα δικά μας τότε δικαιολογείται το ότι ακόμα δεν παίζονται. Δεν σου κρύβω ότι το έχω δύο εβδομάδες και κάθε ημέρα το γουστάρω και περισσότερο. Αυτά χαιρετώ μιας και Σάββατο αλλά ρε φίλε πολύ κούραση, και λέω να την πέσω. Αύριο Κυριακή ελπίζω να μην βρέχει να πάω καμιά SFβόλτα... όχι ότι αν βρέχει δεν θα πάω αλλά λέμε τώρα..! :rotflmao: :ZZZ:
Υ. :ZZZ: Γ. Αλήθεια τα καλάμια τα :ZZZ: έχεις γυαλισμένα.?? :ZZZ: ωραία δείχνουν, σαν γυαλισμένα και περασμένα με βερνίκι... :ZZZ: ............!...
H0NDAKIAS
14/10/2007, 08:14
Ολη την μηχανή την περνάω με κερί και στιλβωτικά. Εχω ένα μαύρο κερι για τα πλαστικά ένα μαύρο κερί για τα μεταλλικά ένα σπρέυ για το προφίλ της ρόδας να φαίνεται καινούριο το ελαστικό και ένα στιλβωτικό για τα μεταλλικά μέρη. Είχα παέι στο Πρακτικερ και είχα σηκώσει ολα τα ράφια :rotflmao: :lol: για την περιποίηση της γλυκιάς μου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Καλά για να μην επαναλαμβάνομαι παραπάνω περιγράφω την όλη διαδικασία του πως γίνεται το κύκλωμα νερού στον υδρόψυκτο κινητήρα, αν δεν βαριέσαι διάβασε.
Πριν απαντήσω, είχα διαβάσει ότι είχες γράψει πιο πάνω και δεν βλέπω ότι σου είχα γράψει κάτι διαφορετικό. :D Το ξανά-έγραψα γιατί αυτό που περιέγραφες αναιρούσε την πιο πάνω θεωρία. :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Όσο για την βαλβίδα συγκεκριμένα να σου πω πως πριν φτάσει το νερό στους 100+ [δεν θυμάμαι ακριβός την θερμοκρασία του CBSF (μια ματιά στο manual πρέπει) γιατί οι νέοι κινητήρες δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες άνω του 98, ενώ οι παλαιότεροι όντως κάπου στους 75 - 80+]
Μην συγκρίνεις τον τρόπο λειτουργίας (θερμοκρασίες, κλπ) ενός παλαιού κινητήρα (ήδη 16+χρονών) με τους σύγχρονους. Μπορεί να λειτουργούν όμοια, μπορεί και όχι, αλλά εσένα σε ενδιαφέρει να ανοίγει και να κλείνει σωστά το κύκλωμα της υδρόψυξης στο δικό σου μηχανάκι. Βγάζεις τον θερμοστάτη και τον ελέγχεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
η βαλβίδα λοιπόν στο π.χ. πολύμετρο δεν θα δείξει ότι κλείνει κύκλωμα μέχρι να φτάσει το νερό στους βαθμούς που αναγράφει και δουλεύει η βαλβίδα. Όμως και το πολύμετρο είναι περιττό αφού τσεκαρισμένα το βεντιλατέρ μου δουλεύει, αυτό μπορώ να το δω αν βραχυκυκλώσω τις άκρες της φύσας του.
Βραχυκυκλώνεις το βεντυλατέρ και βλέπεις ότι αυτό δουλεύει. Τι συμπέρασμα έβγαλες; Ότι δεν έχει καεί, όχι ότι λειτουργεί και η βαλβίδα του που θα του δώσει σήμα για να ξεκινήσει. Γι' αυτό σου είπε και ο SF να το ελέγξεις με το πολύμετρο, να σιγουρευτείς ότι η βαλβίδα δίνει σήμα για να αρχίσει να δουλεύει το βεντυλατέρ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Έτσι δεν χρειάζεται πολύμετρο απλά το αφήνω να ζεσταθεί αρκετά και όταν φτάσει στην επιθυμητή θερμο.. το βεντιλατέρ θα πρέπει να μπει σε λειτουργία.
Λάθος. Το βεντυλατέρ δεν λειτουργεί συνέχεια. Ζεστένεται ο κινητήρας, ανοίγει ο θερμοστάτης τα νερά, κυκλοφορούν στο ψυγείο, πέφτουν οι θερμοκρασίες, ξανακλείνει ο θερμοστάτης και ο κύκλος συνεχίζεται. Για να δουλέψει το βεντυλατέρ, πρέπει να ανέβεις σε ακόμη μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Ο αέρας ψύχει πολύ αποτελεσματικά τους κινητήρες των μοτοσυκλετών, αρκεί να κινείσαι, και αυτός είναι ο λόγος που δεν δουλεύει συνέχει το βεντυλατέρ. Αναλόγως την χρήση που του κάνεις, αυτό μπορεί να μην δουλεύει και καθόλου. :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Η βαλβίδα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας διακόπτης που κλείνει κύκλωμα όταν ζεσταθεί. Μέχρι τότε όμως είναι σαν πριν ανάψεις τα φώτα στο δωμάτιό σου για να το κάνω ποιο λιανά. Τέλος το πρόβλημά μου για να καταλάβεις και εσύ φίλε μου είναι ότι στην δική μου περίπτωση δεν δουλεύει σωστά και ο δείκτης θερμο... Έτσι δεν ξέρω αν είμαι όντος σε υψηλή θερμοκρασία μιας και ο θερμοστάτης στην δική μου περίπτωση είναι πάντα ανοικτός.
Πώς είσαι σίγουρος ότι ο θερμοστάτης είναι ανοικτός; Το ότι δεν λειτουργεί το βεντυλατέρ, δεν είναι ένδειξη ότι ο θερμοστάτης έχει κλειδώσει ανοικτός. Το ότι ο δείκτης θερμοκρασίας δεν λειτουργεί είναι πρόβλημα αλλά πρέπει να σιγουρευτείς ότι λειτουργεί σωστά και ο θερμοστάτης σου και η βαλβίδα του βεντυλατέρ. Το να διορθώνεις τον δείκτη θερμοκρασίας, δεν σου είναι χρήσιμο εάν δεν ξέρεις πως ο θερμοστάτης και η βαλβίδα του βεντυλατέρ λειτουργούν σωστά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Ελπίζω να έγινα κατανοητός πλέον. Αν δεν βαριέσαι διάβασε ποιο πάνω για την όλη λειτουργία. Τελικά πάλι πολύ στην φιλοσοφία το έριξα και από ουσία τίποτα. Αύριο Κυριακή θα ανοίξω τα όργανα και θα κοιτάξω να φτιάξω τον δείκτη θερμοκρασίας. Αυτά χαιρετώ και τα λέμε. :beer:
Κατανοητός έχεις γίνει αλλά έχω την γνώμη ότι δεν εστιάζεις κατευθείαν στο πρόβλημα. Φτιάξε το οργανάκι, αλλά κάνε και τους υπόλοιπους ελέγχους. Το να λειτουργείς τον κινητήρα σε θερμοκρασίες χαμηλότερες ή υψηλότερες από τις προβλεπόμενες, μόνο πρόβλημα δημιουργείς. :p
Φίλε apav...
Επειδή μαζί σου δεν την παλεύω.. :a022: και πριν αρχίσω να φωνάζω :a4: σηκώνω τα χέρια ψιλά και... ότι πεις. Μα την Παναγία ο χαρακτήρας μου συνήθως δεν είναι έτσι αλλά στην περίπτωσή σου παραδίνομαι... :sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
Ολη την μηχανή την περνάω με κερί και στιλβωτικά. Εχω ένα μαύρο κερι για τα πλαστικά ένα μαύρο κερί για τα μεταλλικά ένα σπρέυ για το προφίλ της ρόδας να φαίνεται καινούριο το ελαστικό και ένα στιλβωτικό για τα μεταλλικά μέρη. Είχα παέι στο Πρακτικερ και είχα σηκώσει ολα τα ράφια :rotflmao: :lol: για την περιποίηση της γλυκιάς μου.
Έτσι και εγώ από το Πρακτικερ σήκωσα ότι έβλεπα σε καλλυντικά αλλά κερί για τίποτα δεν νομίζω ότι πήρα. Αλήθεια πες μου κάτι που έμεινες ευχαριστημένος να το πάρω και εγώ. Εγώ πήρα καθαριστικά, γυαλιστικά κ.α. για χρώμια (πήρα δύο) αλλά από το σωληνάριο έμεινα ποιο ευχαριστημένος, πήρα κάποια αναζωογονητικά για τα πλαστικά αλλά μάλλον δίχως κερί και ένα μπουκάλι καθαριστικό για το μοτέρ και οτιδήποτε έχει βρόμες, λάδια, γράσα και γενικά βρώμες που δύσκολα φεύγουν. Από αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος κάνει πραγματικά καλή δουλειά αλλά θέλει λίγο προσοχή αν πέσει π.χ. στο ντεπόζιτο ή σε οτιδήποτε έχει περαστεί με χρώμα. Αν πέσει πρέπει σχετικά γρήγορα να πλυθεί με νερό...
Δεν μου είπες συγκεκριμένα για τα καλάμια μιας και φαίνεται ότι έχει βγει το χρώμα και έχει περαστεί με μπιστόλι βερνίκι. Αν το έχεις κάνει εσύ με τα καλλυντικά τότε διπλά μπράβο σου.
Από αυτά που έμεινα ευχαριστημένος:
Η αλοιφή για τα χρώμια λέγεται SONAX σε σωληνάριο, το σπρέι για τα πλαστικά είναι της ARMORALL το Protectant GlossFinish και το μπουκάλι με το καθαριστικό που είναι όντως πολύ καλό είναι της NIGRIN το Kalt reiniger (Γερμανικό προϊών) Βέβαια αυτό το τελευταίο εσύ δεν θα το έχεις ανάγκη μιας και η μηχανή σου είναι πολύ καθαρή... :lol:
Α..!! έχω και ένα φανταστικό "χρώμα" για μαύρα πλαστικά που κάνει τα πλαστικά να φαίνονται καινούρια. Το είχα για τους προφυλακτήρες για το αμάξι αλλά και εδώ κάνει πολύ καλή δουλειά, λέγετε RINNOVA SPOILER και είναι της "arexons" έτσι με μικρά γράμματα.
Κάτω αναγράφει: RENOVATEUR PARE-CHOCS ET SPOILERS, τώρα μάλλον κερί δεν έχει αλλά μπορεί και να έχει. Πάντως είναι πάρα πολύ καλό.
Αυτά ελπίζω να μην σε ζάλισα. χαιρετώ :beer:
H0NDAKIAS
15/10/2007, 19:09
Εγώ πάλι πηρα όλα της nigrin. Πήρα το color kunststoff για τα μαυρα πλαστικά, το Color Wax μαύρο κερί για το χρώμα , το metal polish στιλβωτικό για ολα τα νικελ καλαμια-εξάτμιση-αναρτήσεις και το Reifen pflege για το προφίλ των ελαστικών.
Ψήνομαι να πάρω το δικό σουτο NIGRIN Kalt reiniger, χρειάζεται γίατί όλο και βρωμίζει το μοτερ.:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
Εγώ πάλι πηρα όλα της nigrin. Πήρα το color kunststoff για τα μαυρα πλαστικά, το Color Wax μαύρο κερί για το χρώμα , το metal polish στιλβωτικό για ολα τα νικελ καλαμια-εξάτμιση-αναρτήσεις και το Reifen pflege για το προφίλ των ελαστικών.
Ψήνομαι να πάρω το δικό σουτο NIGRIN Kalt reiniger, χρειάζεται γίατί όλο και βρωμίζει το μοτερ.:beer:
Χαιρετώ, το NIGRIN Kalt reiniger θα σου κάνει σαν καινούριο τον κινητήρα. Εγώ ψήνομαι να πάρω όλα όσα γράφεις εσύ και ένα ηλεκτρικό τριβείο ή κάτι τέτοιο για γυάλισμα. Από την άλλη επειδή η μότο είναι κίτρινη (φτερά και ντεπόζιτο) ψήνομαι να τα βάψω μαύρα αν και είναι φρεσκοβαμμένη αλλά λέει αν τώρα σαν φρεσκοβαμμένη ξαναβαφτεί ας είναι και άλλο χρώμα είναι ότι καλύτερο. Το μαλί γύρο στα 280 με 300 Ευρώ. Ίδωμεν.
Τέλος για την ιστορία να πω πως την Κυριακή άνοιξα τα όργανα αλλά ο προηγούμενος (μάλλον ηλίθιος) ιδιοκτήτης πρέπει να έχει κολλήσει τον δείκτη θερμοκρασίας με καμιά λόγκο και δεν κατάφερα να κάνω τίποτα. Κανονικά απ' ότι κατάλαβα θα έπρεπε να βγάλω τον δείκτη και να βάλω στο ρεύμα τα όργανα (ενώσω τις φίσες ανοίγοντας τον διακόπτη) με την μηχανή κρύα να τοποθετήσω σωστά τον δείκτη και η δουλειά θα γίνονταν μια χαρά, αλλά δεν κατάφερα να τον αποσυνδέσω. Τον κολλάς.? βάλε τουλάχιστον μια απλή κόλα και όχι στιγμής μιας και δεν έβγαινε με τίποτα και μόνον περισσότερο ζημιά θα έκανα. Έτσι το θέμα της θερμοκρασίας με το βεντιλατέρ παραμένει. Σκέπτομαι αφού ξεκινάει ο δείκτης από την μέση και φτάνει σχεδόν τέρμα αλλά όχι να ακουμπά στο τέρμα στην ουσία δεν έχει περάσει ποτέ σε σημείο που να πρέπει να ενεργοποιηθεί το βεντιλατέρ και αυτό έχει λογική εξήγηση αφού όπως έχω πει ο θερμοστάτης είναι πάντα ανοιχτός. Δεν είναι και καλοκαίρι… και μάλλον άκρη δεν θα βρω. Τέλος πάντων θα δω το πολύ πολύ να αρχίσω να ψάχνομαι για όργανα. Όποιος αγαπάει το πληρώνει (το τίμημα).. :rotflmao: Αυτά ελπίζω να μην σας ζάλισα και Thanks H0NDAKIAS. Αν έχω καμιά απορία δεν θα διστάσω να σου γράψω μιας και αγαπάς τόσο το SF σου που θα σου κάνει λιγότερο κόπο να μου απαντήσεις.. Αυτά χαιρετώ. :wave2:
Βγαίνει λίγο μεγάλη και για να την ελαφρύνω μου χαλάει την ποιότητα στην Φώτο. Λίγο μικρότερη λοιπόν... :lol:
108867
Μιας και δεν το έχω ποστάρει ποτέ ας το κάνω τώρα και ας είναι μες την βρόμα...
Επεξεργασία.. άλλαξα μέγεθος... :wave2: Αυτή κανονικά είναι η πρώτη φώτο αλλά στην επεξεργασία... :a11:
108869
Άλλη μία... :beer:
108880
Και τέλος αυτή μου την σπάει γιατί ενώ τα ελαστηκά είναι σε πολύ καλή κατάσταση το πίσω θα το ήθελα με χαμιλότερο προφίλ αφού αυτό είναι 70. Δηλαδή 150/70/17... :mad:
108885
H0NDAKIAS
17/10/2007, 20:30
Ω ρε φίλε κουκλί και το κίτρινο. Α ξέχασα να πω ότι το δικό μου fouraki ήταν κάποτε κίτρινο και το πριν λιγο καιρό ανακάλυψα ότι ήταν και κόκκινο (πριν γίνει κιτρινο) καταλαβαίνεις πως ένιωσα. Και αυτά είναι ευνόητο πως τα ανακάλυψα με μικρά γδαρσιματάκια του χρώματος. Οταν ισιώσω οικονομικά θα πάω να του πετάξω και εγώ ένα βαψιματάκι σπέσιαλ.
Να σου πω και το δικό μου story. Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν δούλευε ήταν τέρμα κάτω όταν το πήρα. Χωρίς να έχω ιδέα από ηλεκτρονικά (εγώ μηχανολόγος είμαι) απλά άνοιξα τα καπακια των οργάνων μπας και το εφτιαχνα. Και ετσι που τα έλυσα όλα μου ρθε να βάλω μπροστα τη μηχανή... Κι εκει βλέπω σιγα σιγα τη θερμοκρασία να ανεβαίνει. Μετά διαπίστωσα ότι απο στουκα του προηγούμενου το τζαμάκι των οργάνων είχε παέι πολύ κοντά στο δείκτη και ουσιαστικά τον εμποδιζε να κινηθεί. Εκανα μια πατέντα και έτσι έγινα και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:
Κοινώς ήμουν κwλόφ@ρδος:a25:
:wave2:
H0NDAKIAS
17/10/2007, 20:39
Και μία καλλιτεχνική με φύση και έτσι...
H0NDAKIAS
17/10/2007, 20:45
:beer:
109111
Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
:beer:
Την έχω ξαναδεί αυτή την φώτο και δείχνει τέλειο.. :beer:
Καλά απίστευτο αυτό με τα χρώματα αλλά η άδεια σου τη χρώμα λέει..? δεν λέει μαύρο.? Αν πάλι κάθε που άλλαζε χέρια ο κάθε ιδιοκτήτης δήλωνε το νέο χρώμα πάλι καλά θα πει πως ενδιαφέρονταν για το μοτόρι και δεν το είχαν στο όπως νάνε. Έχω περιέργεια όμως όταν το πήρες έγραφε μαύρο και μετά ανακάλυψες ότι έχει περάσει και άλλα χέρια..? Πάντως δεν φαίνεται να θέλει βάψιμο αφού δείχνει μια χαρά. Εσύ βέβαια θα ξέρεις τις λεπτομέρειες καλύτερα. Πάλι το μαύρο του πάει μια χαρά. Εγώ αν αλλάξω χρώμα πράσινο ή μαύρο θα το κάνω. Α..!! παίζει και κάτι άλλο, αν τα διαφορετικά χρώματα τα έχεις δει σε σημεία που έφυγε το χρώμα μήπως είναι από διαφορετικά σημεία.? Δηλαδή το κόκκινο π.χ. από το εμπρός φτερό και το κίτρινο από το πίσω ή από ντεπόζιτο.? Γιατί τότε απλά μπορεί να έχουν αλλάξει τα περιφερειακά και η μηχανή από μαμά να είναι μαύρη, περισσότερο και που στην περίπτωση η άδεια γράφει το τωρινό χρώμα. Χμμ κάτι ακόμα ήθελα να ρωτήσω αλλά δεν θυμάμαι τι... Πάντως ψέματα δεν είναι... :lol:
Υ.Γ. Α..! και κάτι άλλο με το όργανο είσαι τυχερός αφού το πρόβλημά σου λύθηκε έτσι εύκολα, το θέμα ήταν να μπεις στην διαδικασία του ανοίγματος και εσύ απ' ότι φαίνεται δεν κολλάς. Στο δικό μου ο πρώην βλάξ γιατί περί βλάξ πρόκειται το κόλλησε με κόλα και μάλιστα κόλα γερή. Ότι ανοίχτηκαν το ξέρω σίγουρα αφού μου το επιβεβαίωσε και ο μηχανικός μου. Τώρα πότε θα ξαναμπώ στην διαδικασία να το ανοίξω και να το διορθώσω δεν ξέρω αλλά ξέρω τον χαρακτήρα μου και σίγουρα δεν θα αργήσω. Το πρόβλημα είναι ότι θα προσπαθήσω να ξεκολλήσω τον δείκτη με κίνδυνο να κάνω ζημιά. Να σκεφτείς ακόμα δίχως να έχει δουλέψει το βεντιλατέρ κυκλοφορώ αλλά θέμα θερμοκρασίας δεν τίθεται αφού και με ανοιχτό τον θερμοστάτη δεν ανεβάζει ποτέ μεγάλες θερμοκρασίες. Ψίχρανε και ο καιρός... από τα μισά που ξεκινά και στο τέρμα να φτάσω που τέρμα τέρμα δεν έχω φτάσει ακόμα πάλι στην πραγματικότητα στην μέση θα είμαι. Όλα θέμα χρόνου είναι αλλά χρόνος δεν υπάρχει. Ίδωμεν.. Επίσης ψάχνω και για κάνα χταπόδι της προκοπής και από μαμά ακόμα καλύτερα αλλά πολύ δύσκολα θα βρω. Ψάχνω και για πίσω λάστιχο αν και γι' αυτό θα πρέπει να πάω σε κάνα λαστιχά γιατί όπως βλέπεις αυτό έχει πολύ ψιλό προφίλ. Εκτός των άλλων ο προηγούμενος ήταν γενικά ψιλοάσχετος, του το πάσαρε κανένας λαστιχάς σετ με το μπροστινό και αυτός τα πήρε. Αντί 150/60/17 ή 150/55/17 έχω δει πολλά 150/55/17 υπάρχουν αυτός να βάλει 150/70/17 ρε γ@μτο..!! Και είναι και καινούρια.! Αυτά τα ολίγα χαιρετώ. Α..! Αν το βάψεις πάλι μαύρο να το κάνεις, είναι πολύ ωραίο. :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.