View Full Version : παρα τριχα... δεύτερη φορά..
δεύτερη φορά σήμερα..
Ένα στενό παρακάτω από την προηγούμενη. Γυναίκα (πάλι) θέλει να βγει από το στενό δεξιά μου και να στρίψει αριστερά. Κοιτάει μόνο δεξιά της και δεν με βλέπει (έρχομαι από αριστερά)..
Ξεκινάει.. Κορνάρω συνεχώς, σταματάει και εγώ σταματάω λιγότερο από μισό μέτρο από την πόρτα της..
Και τις δύο φορές ακριβώς το ίδιο σκηνικό. Σήμερα ευτυχώς την είχα δει και την ψιλιάστηκα, την πρώτη φορά μου ήρθε ξαφνικό και σταμάτησα κάποια εκατοστά από το αυτοκίνητο..΄
Ούτε έβρισα, ούτε φώναξα. Μόνο που λαχάνιασα για λίγη ώρα :) Και τις δύο φορές μου ζήτησαν συγγνώμη αλλά το βλέμμα τους ήταν τόσο τρομαγμένο όταν συνειδητοποίησαν τι έκαναν που ελπίζω πως δεν θα το ξανακάνουν..
Το βάζω εδώ για να είστε πολύ προσεχτικοί όταν βλέπετε τη μούρη αυτοκινήτου να ξεπροβάλλει. Ακόμη και αν σταματήσει για να κοιτάξει, μην είστε σίγουροι πως θα σας δει...
Ως νέος οδηγός και με μικρή μηχανή, δεν τρέχω σχεδόν ποτέ μέσα στην πόλη και αυτό μάλλον με γλίτωσε από τα χειρότερα και τις δύο φορές που έχω κινδυνέψει ως τώρα.
Πρόβλημα (θέλω συμβουλές): Όποτε χρειάστηκε να φρενάρω ξαφνικά, χρηιμοποίησα σχεδόν αποκλειστικά το πίσω φρένο και πολύ αργότερα το μπροστινό. Ίσως είναι φυσιολογικό μετά από δεκαπέντε χρόνια οδήγησης σε αυτοκίνητο. Ξέρετε κανένα τρόπο να διορθωθεί;
GIXXERAKIAS
30/10/2007, 19:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από vthn
Πρόβλημα (θέλω συμβουλές): Όποτε χρειάστηκε να φρενάρω ξαφνικά, χρηιμοποίησα σχεδόν αποκλειστικά το πίσω φρένο και πολύ αργότερα το μπροστινό. Ίσως είναι φυσιολογικό μετά από δεκαπέντε χρόνια οδήγησης σε αυτοκίνητο. Ξέρετε κανένα τρόπο να διορθωθεί; Δεν το θεωρω προβλημα που φρεναρεις πρωτα με τον πισω τροχο ασυναισθητα.Ισα ισα ειναι πολυ καλο το να σταθεροποιησεις πρωτα το πισω μερος και μετα να φρεναρεις δυνατα το μπροστινο ωτε να σταματησεις εγκαιρα.Και εγω ετσι κανω με το σκουτερακι και καμμια φορα σε extreme φρενα με την μηχανη.:wave2:
Παντα προσοχη expect the unexpected!!:winka:
taxydromos
30/10/2007, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από vthn
Πρόβλημα (θέλω συμβουλές): Όποτε χρειάστηκε να φρενάρω ξαφνικά, χρηιμοποίησα σχεδόν αποκλειστικά το πίσω φρένο και πολύ αργότερα το μπροστινό. Ίσως είναι φυσιολογικό μετά από δεκαπέντε χρόνια οδήγησης σε αυτοκίνητο. Ξέρετε κανένα τρόπο να διορθωθεί;
ξεκινα στη καθημερινοτητα σου να φρεναρεις με το μπροστινο μονο,καλο ειναι μεσα στην κινηση ναχεις δυο δακτυλα πανω στην μανετα..
μαθε να πιεζεις την μανετα τοσο ωστε να φρεναρεις δυνατα χωρις να μπλοκαρεις τη μπροστινη ροδα..
μετα ξεκινα συνδυασμενες κινησεις φρεναρισματος πρωτα φρεναροντας με μπροστινο και ακολουθως επικουρικα με το πισω φρενο...
DimChios
30/10/2007, 19:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Δεν το θεωρω προβλημα που φρεναρεις πρωτα με τον πισω τροχο ασυναισθητα.Ισα ισα ειναι πολυ καλο το να σταθεροποιησεις πρωτα το πισω μερος και μετα να φρεναρεις δυνατα το μπροστινο ωτε να σταματησεις εγκαιρα.Και εγω ετσι κανω με το σκουτερακι και καμμια φορα σε extreme φρενα με την μηχανη.:wave2:
Παντα προσοχη expect the unexpected!!:winka:
Εχμ...σορυ αδερφε αλλα διαφωνω!
Αν πατησει το πισω πρώτα και μαλιστα σε φρενο πανικου, αυτο θα μπλοκαρει και θα αρχισει τα τρελα του, οποτε τί θα σταθεροποιήσει?
Προσωπικα το πίσω δεν το πατάω σχεδον ποτε, ουτε στο Αφρικα που ειχα!
Το μπροστά κανει πολυ καλά τη δουλειά του και το πίσω, αφού εχουμε φτάσει σε "βαθύ" σημείο το εμπρός, τότε το παταμε, θα σταθεροποιήσει κάπως το μηχανακι!
Φιλαρακι, πηγαινε σε μια αλανα και πατα συνεχω ΜΟΝΟ μπροστα φρενο! Καντο να σου γινει συνηθεια!
Με το εμπρος σταματαει η μοτο! Η ΚΑΘΕ μοτό!
:wave2:
Το πίσω, διορθώνει και σταθεροποιεί την μοτοσυκλέτα, και πατιέται απαλά και ελαφριά.
Το μπροστά φρενάρει. Σχεδόν αποκλειστικά αυτό.
Χρειάζονται σε σωστές δοσολογίες και τα δύο όμως.
Γιατί άλλωστε χρησιμοποιείτε το CBS?
Αφησε την κορνα και ξεκινα να μαθενεις το φρεναρισμα! Αυτο που εγραψε ο GIXXERAKIAS, ειναι το σωστο και φροντησε να το μαθεις!!!!!!! τα φρενα εχουν ωσ εξης: Το ΜΠΡΟΣΤΑ φρεναρει, το ΠΙΣΩ σταθεροποιει/ισορροπει. Η αναλογια ειναι κλασματα του δευτερολεπτου πριν το πισω και μετα το μπροστα! ΨΑΞΟΥ και ξεχνα την κορνα, προταιρεοτητα δεν εχεις πουθενα για να ζησεις. Παντα ορθιος.-
DimChios
31/10/2007, 01:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Αφησε την κορνα και ξεκινα να μαθενεις το φρεναρισμα! Αυτο που εγραψε ο GIXXERAKIAS, ειναι το σωστο και φροντησε να το μαθεις!!!!!!! τα φρενα εχουν ωσ εξης: Το ΜΠΡΟΣΤΑ φρεναρει, το ΠΙΣΩ σταθεροποιει/ισορροπει. Η αναλογια ειναι κλασματα του δευτερολεπτου πριν το πισω και μετα το μπροστα! ΨΑΞΟΥ και ξεχνα την κορνα, προταιρεοτητα δεν εχεις πουθενα για να ζησεις. Παντα ορθιος.-
Μαγκες σορυ και παλι αλλα διαφωνώ!
ΝΑΙ, το πίσω σταθεροποιεί αλλα η σειρά ειναι ΑΝΑΠΟΔΑ!
Γνωμη μου!
:wave2:
mourgakos
31/10/2007, 08:17
φιλε,ετσι ζουγκλα που ειμαστε ...χιλια ματια....
τεσπα....
εγω προσωπικα στην πραξη ,παταω μπροστινο κια συγχρονως το ποδι κανει την κινηση
για το πισω.επειδη εμενα εχει μεγαλυτερη διαδρομη για να πιασει το πισω,ισχυει
το μπροστα-πισω.
μην το παρακανεις στην αρχη με το μπροστα,μη το χασεις .
και μεχρι να το μαθεις καλα,να σταματας οπως ξερεις.
φιλικα:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vthn
δεύτερη φορά σήμερα..
Πρόβλημα (θέλω συμβουλές): Όποτε χρειάστηκε να φρενάρω ξαφνικά, χρηιμοποίησα σχεδόν αποκλειστικά το πίσω φρένο και πολύ αργότερα το μπροστινό. Ίσως είναι φυσιολογικό μετά από δεκαπέντε χρόνια οδήγησης σε αυτοκίνητο. Ξέρετε κανένα τρόπο να διορθωθεί;
Απ' ότι έλεγε ο Χούντρας στο σεμινάριο οδήγησης σε πόλη είναι καλό να έχεις δύο δάχτυλα πάνω στο φρένο για να γλιτώσεις το 1'' που μεσολαβεί μέχρι να κάνεις την κίνηση να το πατήσεις.
Εγώ πάντως για να καταφέρω να φρενάρω κάπως πιο σωστά πηγαίνω σε καμια αλάνα και δοκιμάζω φρεναρίσματα εκεί. Σύντομα και σε πίστα...
Αν θες μια συμβουλή από εμένα, είναι να έχεις τα φώτα σου ανοιχτά ακόμα και τη μέρα
(αν δεν τα έχεις φυσικά).
Από τότε που άλλαξα πριπρι και τώρα τα φώτα είναι μόνιμα αναμένα (θέλω δε θέλω) αυτά τα κρούσματα έχουν μειωθεί στο 10%.
σας ευχαριστώ όλους! συνήθως κινούμαι σε επαρχιακό δρόμο και από σήμερα προσπαθώ να φρενάρω 95% με το μπροστινό για να μου γίνει συνήθεια. Τα φώτα τα έχω πάντα ανοιχτά και τις τελευταίες μέρες τα μεγάλα. Να σημειώσω πως τη δεύτερη φορά η κυρία κοιτούσε μόνο από την άλλη πλευρά. Μάλλον κοίταξε πρώτα από τη δική μου, στη συνέχεια περίμενε να περάσει ένα αυτοκίνητο από την άλλη και ξεκίνησε χωρίς να ξανακοιτάξει προς τα εμένα... Καλά χιλιόμετρα σε όλους!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dimos35
Αν θες μια συμβουλή από εμένα, είναι να έχεις τα φώτα σου ανοιχτά ακόμα και τη μέρα
(αν δεν τα έχεις φυσικά).
Από τότε που άλλαξα πριπρι και τώρα τα φώτα είναι μόνιμα αναμένα (θέλω δε θέλω) αυτά τα κρούσματα έχουν μειωθεί στο 10%.
Νομίζω ότι αυτό προβλέπεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από τον ΚΟΚ για τις μοτοσυκλέτες!! :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Μαγκες σορυ και παλι αλλα διαφωνώ!
ΝΑΙ, το πίσω σταθεροποιεί αλλα η σειρά ειναι ΑΝΑΠΟΔΑ!
Γνωμη μου!
:wave2:
Η γνωμη σου ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dimos35
Αν θες μια συμβουλή από εμένα, είναι να έχεις τα φώτα σου ανοιχτά ακόμα και τη μέρα
(αν δεν τα έχεις φυσικά).
Από τότε που άλλαξα πριπρι και τώρα τα φώτα είναι μόνιμα αναμένα (θέλω δε θέλω) αυτά τα κρούσματα έχουν μειωθεί στο 10%.
Οι μηχανες πλεον εχουν μονιμα τα φωτα αναμενα, με διαταξη της Ευρωπαικης ενωσης, γι'αυτο οι κατασκευαστες τις φιαχνουν ετσι πλεον! Για παλιοτερα μοντελα δεν το συζηταμε καν , ΟΧΙ ομως στη μεγαλη σκαλα (και ειδικα την νυχτα), γαι να μπορεις να κανεις σινιαλο!!!!!!!!!!!
DimChios
31/10/2007, 21:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Η γνωμη σου ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
Τσσσσσσ........πωωωωωωωωωωωω.......
ΜΑΛΙΣΤΑ μεγαλε!
Ο,ΤΙ πείτε πολυχρονεμενε μου παΤσά!
YES master!
:a23: :a23: :a23:
110704
GIXXERAKIAS
01/11/2007, 00:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Τσσσσσσ........πωωωωωωωωωωωω.......
ΜΑΛΙΣΤΑ μεγαλε!
Ο,ΤΙ πείτε πολυχρονεμενε μου παΤσά!
YES master!
:a23: :a23: :a23: Ρε dim ενταξει ο Νικολας το ειπε καπως αποτομα αλλα δεν το εννοει ετσι.Λοιπον για να λυθει το θεμα εδω τα φρενα ειναι οτι μας βολευει.Μερικοι οδηγοι δεν πατανε καθολου πισω φρενο και καποιοι αλλοι το ξεσκιζουν!Ειδικα αν παρεις απο τους αγωνες moto gp (*που υποτιθεται οπως ειπες πιο πανω δεν παταμε πισω φρενο γιατι με το μπροστα σταματαει η μηχανη) δεν θυμαμαι ποιοι ακριβως οδηγοι ενας απο αυτους ειναι ο heyden που χρησιμοποιει σε ολη την διαρκεια του αγωνα το πισω φρενο ( και γι'αυτο αλλωστε στην δικια του εργοστασιακη honda το πισω ειναι τεραστιο) γιατι ετσι ειναι το οδηγικο του στυλ.Απλα αυτο που ειπα εγω πιο πανω ειναι οτι παταμε το πισω πρωτα για σταθεροποιηση και σε κλασματα το μπροστινο να κοκκαλωσει η μηχανη.Ολα αυτα ΜΟΝΟ στον δρομο σε καθημερινη οδηγηση!Σε μαχιμες βολτες παταω το πισω ΜΟΝΟ αν πεσω σε φρενα πανικου για να επαναφερω την μηχανη στην πορεια που της εχω καθορισει ΕΓΩ!Το μπροστινο ειναι ΜΟΝΟ για να ρυθμιζει την ταχυτητα εισοδου στην στροφη και να σταματαω.Αλλα για να σταματησει σε φρενα πανικου μια μηχανη σωστα θελει ΚΑΙ τα δυο φρενα οπως ακριββως σου εξηγω πιο πανω.:wave2: :beer:
DimChios
01/11/2007, 00:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Ρε dim ενταξει ο Νικολας το ειπε καπως αποτομα αλλα δεν το εννοει ετσι.Λοιπον για να λυθει το θεμα εδω τα φρενα ειναι οτι μας βολευει.Μερικοι οδηγοι δεν πατανε καθολου πισω φρενο και καποιοι αλλοι το ξεσκιζουν!Ειδικα αν παρεις απο τους αγωνες moto gp (*που υποτιθεται οπως ειπες πιο πανω δεν παταμε πισω φρενο γιατι με το μπροστα σταματαει η μηχανη) δεν θυμαμαι ποιοι ακριβως οδηγοι ενας απο αυτους ειναι ο heyden που χρησιμοποιει σε ολη την διαρκεια του αγωνα το πισω φρενο ( και γι'αυτο αλλωστε στην δικια του εργοστασιακη honda το πισω ειναι τεραστιο) γιατι ετσι ειναι το οδηγικο του στυλ.Απλα αυτο που ειπα εγω πιο πανω ειναι οτι παταμε το πισω πρωτα για σταθεροποιηση και σε κλασματα το μπροστινο να κοκκαλωσει η μηχανη.Ολα αυτα ΜΟΝΟ στον δρομο σε καθημερινη οδηγηση!Σε μαχιμες βολτες παταω το πισω ΜΟΝΟ αν πεσω σε φρενα πανικου για να επαναφερω την μηχανη στην πορεια που της εχω καθορισει ΕΓΩ!Το μπροστινο ειναι ΜΟΝΟ για να ρυθμιζει την ταχυτητα εισοδου στην στροφη και να σταματαω.Αλλα για να σταματησει σε φρενα πανικου μια μηχανη σωστα θελει ΚΑΙ τα δυο φρενα οπως ακριββως σου εξηγω πιο πανω.:wave2: :beer:
Οπως εχεις καταλαβει, μιας και εισαι πολυ καιρο εδω και εχουμε "συναντηθεί" σε πολλά θρέντς, το θεμα μου πάντα ειναι ο τρόπος!
Οπως μιλαω και φερομαι, ετσι θελω!
Ζητησα συγνωμη πριν πω την αποψη μου η οποια διαφέρει απο κάποιων αλλων! Νομιζω?
Οκ, αυτο δε θελει πολυ μυαλο να καταλαβουν μερικοι τι εννοω! Οποιος ξερει ή εχει διαφορετικη αποψη μπορει ελευθερα να την πει χωρις να προσπαθησει να μειωσει ή να προσβάλει!
Στο θεμα μας...
Αρχικα δεν αναφερθηκαμε στην εκτος δρομου ή αγωνιστική οδηγηση!
Κι εγω στο χωμα το πισω το δουλεύω πολυ! Ειναι ομως διαφορετικος ο τροπος και διαφορετικο το στυλ που οδηγαω εκει!
Κατι σαν αυτο που εγραψες παραπανω!
Όσο για την ασφαλτο, δε νομιζω οτι θα αλλαξω προσωπικα τον τροπο που φρεναρω εκτος αν καποιος μου αποδειξει οτι πρεπει!
Και δε μιλαω εκ του ασφαλους λογω ABS γιατι και με το Αφρικα ετσι φρεναριζα και ποτε δεν ειχα μπλοκαρει το μπροστα!
Λετε παντα να οδηγουσα σε καλη ασφαλτο?
Οποιος εχει ιδεα τι εστι Θηβων θα καταλαβει τι εννοω!
Στη διαθεση σας για κουβεντα και ομορφα τοποθετημενες αποψεις!
:wave2:
GIXXERAKIAS
01/11/2007, 00:59
Θηβων??Οχι δεν ξερω!Τι ειναι?:confused:
Ειχα ακουσει καποτε οτι ειναι δρομος,λεωφορος δηλαδη αλλα καθε μερα απο τοτε που επιασα τιμονι στα χερια μου και περναω απο εκει (καθε μερα) διαπιστωνω οτι εχω ολο και καλυτερη ταση προς το καλλιτεχνικο πατιναζ!:D :D :D
:smokin: :smokin:
DimChios
01/11/2007, 01:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Θηβων??Οχι δεν ξερω!Τι ειναι?:confused:
Ειχα ακουσει καποτε οτι ειναι δρομος,λεωφορος δηλαδη αλλα καθε μερα απο τοτε που επιασα τιμονι στα χερια μου και περναω απο εκει (καθε μερα) διαπιστωνω οτι εχω ολο και καλυτερη ταση προς το καλλιτεχνικο πατιναζ!:D :D :D
:smokin: :smokin:
Αρα ειμαστε και γειτονες!
:wave2:
Λοιπόν για να μην μαλώνουμε σας παρουσιάζω εδώ τον τρόπο με τον οποίο φρενάρουμε τη μοτοσυκλέτα σύμφωνα με το εγχειρίδιο του ΥΜΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ:
από σελ. 46 παράγραφος 6.4
6.4 Χρησιμοποιώντας τα φρένα σας
Πολλοί μοτοσυκλετιστές φοβούνται να χρησιμοποιήσουν το μπροστινό φρένο τους. Αυτό αποτελεί συνήθως τραυματική εμπειρία που προέρχεται από τη χρήση του ποδηλάτου. Αντίθετα στη μοτοσυκλέτα χρησιμοποιούνται κανονικά και τα δύο φρένα. Το μπροστινό φρένο είναι το ισχυρότερο και βέβαια το σημαντικότερο για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Για να φρενάρετε αποτελεσματικά σε στεγνό δρόμο , χρησιμοποιείτε το μπροστινό φρένο κατά ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, πριν να χρησιμοποιήσετε το πίσω φρένο και εφαρμόζετε μεγαλύτερη πίεση στο μπροστινό φρένο. Η εφαρμογή μεγαλύτερης πιέσεως στο μπροστινό φρένο (σχ. 6,4α) εξασφαλίζει αποτελεσματικότερο φρενάρισμα γιατί:
- Κατά το φρενάρισμα το βάρος της μοτοσυκλέτας με τον αναβάτη μετακινείται προς τα εμπρος.
- Το μπροστινό λάστιχο πιέζεται περισσότερο από το μετακινούμενο βάρος και αυτό προκαλεί καλύτερη πρόσφυση.
Σε βροχερό καιρό πρέπει να μοιράζεται ισοδύναμη η πίεση στα δυο φρένα. Η χρήση του ενός φρένου έχει ως αποτέλεσμα τη διάνυση μεγαλύτερης αποστάσεως για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Στις χαμηλές όμως ταχύτητες, η χρήση του πίσω φρένου προκαλεί ομαλότερη επιβράδυνση (σχ. 6.4β).
Ελπίζω να σας κάλυψα :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Μαγκες σορυ και παλι αλλα διαφωνώ!
ΝΑΙ, το πίσω σταθεροποιεί αλλα η σειρά ειναι ΑΝΑΠΟΔΑ!
Γνωμη μου!
:wave2:
Η λογική του πίσω φρένου είναι αντίθετη με αυτή του μπροστά.
Και εξηγώ.
Στην αρχή του φρεναρίσματος έχει βάρος ο πίσω τροχός, οπότε μπορεί να κάνει και τη δουλειά του.. Το πατάμε και σταδιακά το αφήνουμε όσο μεταφέρουμε το βάρος μπροστά.
Το μπροστινό σταδιακά το πατάμε περισσότερο.
Πρέπει να σκεφτόμαστε που έχει βάρος η μοτό, και εκεί μπορεί να αντέξει περισσότερο φρενάρισμα..
Να συμπληρώσω και εγώ κάτι
Στον δρόμο εγώ προσωπικά ξεκινάω με το πίσω φρένο γιατί σε περίπτωση γλίτσας λαδιού και λιπών με προειδοποιεί το μηχανάκι γλιστρώντας πίσω
Με το μπροστά θα είχα πιο ακραία συμπεριφορά
Συν όλα τα άλλα που ανέφεραν οι προηγούμενοι
Operater
01/11/2007, 13:12
Εγώ πάλι πειράζει που φρενάρω λίγο πίσω και μετά και τα 2
αλλά πιο πολύ το μπροστά? Θεωρώ ότι το πίσω είναι ο μπούσουλας για την μηχανή
αλλά φερειπείν στις στροφές το μπροστά δεν είναι το κατάλληλο?
Γνώμη μου...Λέω εγώ τώρα.... :rolleyes:
fantacid
01/11/2007, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
προταιρεοτητα δεν εχεις πουθενα για να ζησεις. Παντα ορθιος.-
+440!
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Η αναλογια ειναι κλασματα του δευτερολεπτου πριν το πισω και μετα το μπροστα!
+1
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
αλλα η σειρά ειναι ΑΝΑΠΟΔΑ!
!
:nono:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Τσσσσσσ........πωωωωωωωωωωωω.......
ΜΑΛΙΣΤΑ μεγαλε!
Ο,ΤΙ πείτε πολυχρονεμενε μου παΤσά!
YES master!
:a23: :a23: :a23:
Εχει καταντησει πληκτικο σχεδον σε καθε tread, να πρεπει να αναλυεται ξανα και ξανα, τι ειναι highsiding, lowsiding, πως χρεισιμοποιουμε το γκαζι, το φρενο κλπ. Απαντησα με μια φραση για να σε προβληματισω αφου ηδη καποιοι ειχαν απαντησει διαφορετικα απο εσενα. Δεν αναφερεις ποιος σε διδαξε να φρεναρεις με αυτον τον (λαθος για μενα) τροπο και θα ηθελα να το κανεις. Αυτα που γραφονται τα διαβαζει πολυς κοσμος, απο πιτσιρικους που ανεβηκαν χτες σε μηχανη μεχρι παππουδες. Ειναι κριμα να παρεις καποιον στο λαιμο σου! Αν δεν σου φτανει αυτο που εγραψε καποιος πιο πανω για τον Θαναση Χουντρα που μεταφερει στον κοσμο τη γνωση του Keith Code, τι να πω! Οσο για το αποσπασμα που εβαλε λιγο πιο πανω (δεν θυμαμαι ποιος), ενα εχω να πω. Το ειπε ο εκπαιδευτης (για διπλωμα) του γιου μου πριν κανα χρονο και πηρε την καταλληλη απαντηση απο τον ιδιο. Για κρανος βεβαια κουβεντα! Ειχε τους μαθητες και βολταρανε γυρω-γυρω ξεκρανωτοι και αυτος με τους αλλους "δασκαλους" τρωγανε σουβλακια, πινανε μπυρες μεσ'το μεσημερι και αναρωτιοντουσαν πως ειναι δυνατον το κρατος να επιτρεπει σε ιδιωτες να κανουν σχολεια ασφαλους οδηγησης!!!!!!!!!!! Αναρωτιεμαι ποσα απο αυτα τα παιδια που διδασκουν αυτοι, θα την βγαλουν καθαρη μεσα στη ζουγλα που κυκλοφοραμε ΟΛΟΙ, με τα δικα του οπλα ομως ο καθενας. Ο γιος μου εμαθε ηδη καποια παραπανω παρακολουθωντας το 0-300 RS, καποια απο τα υπολοιπα θα μαθουν απο τον καθε "γνωστη"! Οσο για το υφος μου που σε ενοχλησε, λυπαμαι δεν μπορω να κανω κατι, για να βλεπεις το προσωπο μου οταν γραφω!!!! Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΜΕΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΣΣΑΣ!!!!!!!!!:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Εγώ πάλι πειράζει που φρενάρω λίγο πίσω και μετά και τα 2
αλλά πιο πολύ το μπροστά? Θεωρώ ότι το πίσω είναι ο μπούσουλας για την μηχανή
αλλά φερειπείν στις στροφές το μπροστά δεν είναι το κατάλληλο?
Γνώμη μου...Λέω εγώ τώρα.... :rolleyes:
Εξηγησε τι εννοεις με αυτο που λες για τις στροφες????
Operater
01/11/2007, 19:12
M@λ@κια είπα?
Απλά αισθάνομαι οτι παιρνω καλυτερα στροφες 90 μοιρων όταν επιβραδυνω
με το μπροστινο φρενο... :rolleyes:
taxydromos
01/11/2007, 19:42
ρε παιδια ο vthn ρωτησε πως θα φρεναρει γρηγοροτερα σε μια κατασταση πανικου.... οταν δηλ του βγει ενα κουτι με παραβιαση του stop για παραδειγμα..
καποιοι αραδιασατε τις γνωσεις που κατεχετε για 'σβελτη' οδηγηση......σωστες μεν αλλα αχρηστες στην προκειμενη περιπτωση..
πως δηλαδη θα φρεναρει πρωτα με το πισω φρενο οπου και το βαρος της μοτο....επειτα σε κλασματα του sec οταν νοιωσει το βαρος να μεταφερεται μπροστα να φρεναρει με το μπροστινο!......την στιγμη που βλεπει τον χαρο με τα ματια του στα 5 μετρα να του χαμογελαει!!!
..φρεναρεις λοιπον και με τα δυο φρενα αλλα δινεις την παραπανω δυναμη στην μανετα που βρισκεται δεξια για να σταματησεις το συντομοτερο δυνατον...:)
+1 στον taxydromos
Το φρενο πανικου ειναι ''πανικου'' οποτε ο ελενχος δεν ειναι ποτε αυτος που εχουμε σε ελενχομενες καταστασεις.
Το μπροστινο εκει ειναι δικοπο μαχαιρι οποτε προτιμαμε πρωτα το πισω η τουλαχιστον ταυτοχρονα.
Εξαλου η μοτοσυκλετα πρεπει να ειναι σε ορθια θεση για να επιτυχουμε ''σωστο'' φρεναρισμα στο μπροστινο.
Εγω παντως σε μια περιπτωση που μου πεταχτηκε αμαξι στα 2 μετρα αφου φρεναρα και ειδα οτι δεν σταματαγα......................πηδηξα απο το μηχανακι.:sick:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
M@λ@κια είπα?
Απλά αισθάνομαι οτι παιρνω καλυτερα στροφες 90 μοιρων όταν επιβραδυνω
με το μπροστινο φρενο... :rolleyes: [/QUOTE
Δεν ξερω αν ειπες μαλακια, γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις!!!!! Τι αλλαζει δηλαδη αν φρεναρεις με το πισω και το μπροστινο μαζι? Φανταζομαι βεβαια οτι εχεις τελειωσει το φρεναρισμα πριν αρχισεις να στριβεις, σωστα?
SUPERMARIO
01/11/2007, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
M@λ@κια είπα?
Απλά αισθάνομαι οτι παιρνω καλυτερα στροφες 90 μοιρων όταν επιβραδυνω
με το μπροστινο φρενο... :rolleyes:
δεν ειπες μαλακια οχι.αν φρεναρεις με το πισω σε στροφη θα πρεπει να ξερεις και να μπεις, γιατι η μηχανη θα μπει ala motard.
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
ρε παιδια ο vthn ρωτησε πως θα φρεναρει γρηγοροτερα σε μια κατασταση πανικου.... οταν δηλ του βγει ενα κουτι με παραβιαση του stop για παραδειγμα..
καποιοι αραδιασατε τις γνωσεις που κατεχετε για 'σβελτη' οδηγηση......σωστες μεν αλλα αχρηστες στην προκειμενη περιπτωση..
πως δηλαδη θα φρεναρει πρωτα με το πισω φρενο οπου και το βαρος της μοτο....επειτα σε κλασματα του sec οταν νοιωσει το βαρος να μεταφερεται μπροστα να φρεναρει με το μπροστινο!......την στιγμη που βλεπει τον χαρο με τα ματια του στα 5 μετρα να του χαμογελαει!!!
..φρεναρεις λοιπον και με τα δυο φρενα αλλα δινεις την παραπανω δυναμη στην μανετα που βρισκεται δεξια για να σταματησεις το συντομοτερο δυνατον...:)
Αγαπητε ταχυδρομε, αυτο εχω μονο να απαντησω. Αν απαιτηθει να χρησιμοποιει οποιος καβαλαει μηχανη φρενα "πανικου", η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι θελει να ρισκαρει και δεν το ξερει! Για να την βγαλεις πανω σε δικυκλο καθαρη πρεπει να θεωρεις δεδομενο οτι ποτε και πουθενα δεν εχεις προτεραιοτητα ! Αν αυτο δεν το καταλαβει ενας αναβατης νωρις, μπορει να μην προλαβει καν να το καταλαβει! ΔΕΝ υπαρχουν πλεον, ουτε πρασινο, ουτε SΤΟΡ, ουτε μονης κατευθυνσης δρομοι. Ο καθε μαλακας κανει οτι γουσταρει και καλο ειναι να μην τυχεις στην πορεια του, γιατι αν εχει αυτοκινητο την εκατσες!!!!!!!
taxydromos
02/11/2007, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Αγαπητε ταχυδρομε, αυτο εχω μονο να απαντησω. Αν απαιτηθει να χρησιμοποιει οποιος καβαλαει μηχανη φρενα "πανικου", η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι θελει να ρισκαρει και δεν το ξερει! Για να την βγαλεις πανω σε δικυκλο καθαρη πρεπει να θεωρεις δεδομενο οτι ποτε και πουθενα δεν εχεις προτεραιοτητα ! Αν αυτο δεν το καταλαβει ενας αναβατης νωρις, μπορει να μην προλαβει καν να το καταλαβει! ΔΕΝ υπαρχουν πλεον, ουτε πρασινο, ουτε SΤΟΡ, ουτε μονης κατευθυνσης δρομοι. Ο καθε μαλακας κανει οτι γουσταρει και καλο ειναι να μην τυχεις στην πορεια του, γιατι αν εχει αυτοκινητο την εκατσες!!!!!!!
πολυ σωστος!
η προληψη ειναι μακραν καλυτερη απο το καλυτερο φρεναρισμα...:)
dimokritos
02/11/2007, 23:45
να προσθέσω και το ταυτόχρονο κατέβασμα 1-2 σχέσεων ή όσων χρειαστεί και προλαβαίνουμε. δεν ξέρω βέβαια πόσο εύκολα μπορεί να το συνηθήσει κάποιος για να το κάνει ασυναίσθητα. σίγουρα βοηθάει στο φρενάρισμα με τη δική μου εμπειρία, που δεν είναι και πολύ μεγάλη.
εγώ το συνήθησα κατά το φρενάρισμα στα φανάρια, όπου ξέρω που πρέπει να σταματήσω και πλέον γίνεται από μόνο του.
με έχει βοηθήσει αρκετές φορές είτε σε φανάρια που δεν έχω δεί, είτε σε οδηγούς με παρωπίδες. (πρόσφατη εμπειρία απο αδιάφορο οδηγό cayenne)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.