Σύνδεση

View Full Version : ΚΛΟΠΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ



drade
01/11/2007, 13:44
Είναι η δεύτερη φορά που παραγγέλνω από Motocard.com, την πρώτη φορά όλα πήγαν ρολόι, αυτήν την φορά όλα στραβά! Μετά από 8 τηλεφωνήματα που έκανα με το πρώτο την Δευτέρα 12 το μεσημέρι (επειδή καθυστερούσε η παραγγελία μου), και την συνεχόμενη παπαρολογία της UPS αποφάσισαν σήμερα στις 01.11.2007 ώρα 13:45 να με ενημερώσουν ότι κλάπηκε η παραγγελία μου στις 28.10.2007 στο Μπάρι της Ιταλίας. Και μιλάμε για παραγγελία 1500 και ευρώ! Θα ενημερώσω για την συνέχεια ακόμη τίποτα.., ούτε σίγουρη αποζημίωση ούτε έχω μιλήσει με την υπεύθυνη της Motocard δότι έλλειπε…ξενέρα. Θα μου πείτε καλά που δεν μου φάγαν το Tuono μου

675
01/11/2007, 13:53
και τι θα γινει με την αποζημιωση???

παιζει να μη την παρεις??:mad:

mats8282
01/11/2007, 14:04
Μα φυσικα πρεπει να αποζημιωθει.Ειναι καθαρο θεμα/ευθυνη του διανομεα.Συνηθως,99.99%, ειναι ασφαλισμενα τα μεταφερομενα αντικειμενα για καταστροφες και απωλειες καθε ειδους.Με την UPS πρεπει να μιλησεις και να ζητησεις επισημο χαρτι για την κλοπη καθως και να σου πουνε τι θα γινει απο εδω και περα συμφωνα με την πολιτικη της εταιριας γραπτως.


Και αναλογα τι θα σου πουνε βλεπεις τι θα κανεις. :wave2:

DimChios
01/11/2007, 14:39
Ti παιζει αν εχει σταλει σαν gift?

Αποζημιωνεται?

:confused:

makis206
01/11/2007, 14:46
Ω ρε πούστη μου..

Καλά ξεμπερδέματα φίλε :beer: :beer:

Sapadak
01/11/2007, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Ti παιζει αν εχει σταλει σαν gift?

Αποζημιωνεται?

:confused:


Λογικα σταλθηκε κανονικα γιατι ειναι απο ΕΕ και δεν παιζει τελωνειο.

Τωρα αν ασφαλιζει τη παραγγελεια για ΟΛΟ το ποσο εν γνωριζω.



Με το καλο να στο ξαναστειλουν φιλαρακι

fantacid
01/11/2007, 14:52
δυσκολα τα πραματα......


:( :( :( :( :(

catmaster
01/11/2007, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Ti παιζει αν εχει σταλει σαν gift?

Αποζημιωνεται?

:confused:
Το motocard δεν στέλνει σαν gift Μήτσο... από Ισπανία έρχονται ... ΦΠΑ μόνο έχει και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή...


@ Drade..
Να ζητήσεις την Dafni στο motocard.... μιλάει και σπαστά Ελληνικά μπας και βρεις την άκρη...λογικά τα στέλνουν ασφαλισμένα για περίπτωση κλοπής...οπότε την στιγμή που εσύ δεν παρέλαβες τίποτε αποζημιώνεσαι...

byron
01/11/2007, 14:54
Drade δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
Για το συγκεκριμένο μαγαζί μόνο καλά λόγια έχω ακούσει. Απ΄την στιγμή που η κλοπή έγινε πριν φθάσει σε εσένα, είτε από τη UPS είτε απ΄το μαγαζί θα σου ξαναστείλουν την παραγγελία.

DimChios
01/11/2007, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Το motocard δεν στέλνει σαν gift Μήτσο... από Ισπανία έρχονται ... ΦΠΑ μόνο έχει και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή...


@ Drade..
Να ζητήσεις την Dafni στο motocard.... μιλάει και σπαστά Ελληνικά μπας και βρεις την άκρη...λογικά τα στέλνουν ασφαλισμένα για περίπτωση κλοπής...οπότε την στιγμή που εσύ δεν παρέλαβες τίποτε αποζημιώνεσαι...



Δεν το γνωριζα!

Μακαρι να αποζημιωθει το παλλικαρι!

:wave2:

idi
01/11/2007, 15:12
με currier αφου δεν υπεγραψες παραλαβη δεν εχεις ευθηνη!!

div400
01/11/2007, 17:31
δεν γνωριζω την πολιτικη που ακολουθει η UPS σε περιπτωση απωλειας αλλα αν η αποστολή ΔΕΝ ηταν ασφαλισμένη (για ΟΛΟ το ποσο/αξια) η αποζημιωση δεν θα ειναι στο ολικο ποσο!

πολλες εταιρειες ταχυμεταφορών παρέχουν αυτόματη ασφαλιση στις αποστολές τους (χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη) αλλα συνήθως δεν υπερβάινουν τα 500?. Δηλ. σε καλυπτουν ΕΩΣ την αξία αυτή (πχ 500?) και ουτε ? παραπάνω!

θα ΖΗΤΗΣΕΙΣ εγγραφη βεβαιωση απο την UPS για την απωλεια στην οποια θα πρέπει να αναφέρονται ΟΛΑ τα στοιχεία (αριθμος αποστολής, τοπος/ωρα κλοπης, ημερομηνια παραλαβης κτλ κτλ).
αν θες και εχεις κουράγιο μπορεις να κινηθείς νομικά αλλα δεν πιστευω οτι θα έχεις αποτέλεσμα!

:wave2:

drade
01/11/2007, 17:48
εγώ θα περίμενα να μου αποζημιωθεί ολόκληρο το ποσό είτε από το Motocard είτε από την κωλό UPS. Το θέμα είναι ότι μου τα μάσησε η τύπισσα στην UPS. Φοβάμαι την περίπτωση της μερικής αποζημίωσης.

Το motocard είναι ο πελάτης της UPS όχι εγώ. Η φορτωτική βγήκε στο όνομα του Motocard, συνεπώς εγώ έχω πληρώσει για προϊόντα τα οποία δεν θα παραλάβω ποτέ. Κανονικά τo Motocard πρέπει να ασχολήθει με την κωλό UPS και αυτό θα απαιτήσω.

Στο motocard μιλάω με την raquel που ξέρει καλούτσικα αγγλικά και είναι πολύ εξυπηρετική. Θα περιμένω απάντηση της, έχω ήδη στείλει αναλυτικό ε-μαιλ.

Ξέρετε τι περνάει από το μυαλό εδώ και κάτι ώρες? Τις παραγγελίες που έχω κάνει από Αμερική με δηλωμένη αξία την μία φορά 50$ την άλλη 100$ και ως δώρα. Φαντάζεστε να είχαν χαθεί οι εξατμίσεις που είχα πάρει ή το Shoei Χ-spirit μου???

:sick:

div400
01/11/2007, 17:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από drade
εγώ θα περίμενα να μου αποζημιωθεί ολόκληρο το ποσό είτε από το Motocard είτε από την κωλό UPS. Το θέμα είναι ότι μου τα μάσησε η τύπισσα στην UPS. Φοβάμαι την περίπτωση της μερικής αποζημίωσης.

Το motocard είναι ο πελάτης της UPS όχι εγώ. Η φορτωτική βγήκε στο όνομα του Motocard, συνεπώς εγώ έχω πληρώσει για προϊόντα τα οποία δεν θα παραλάβω ποτέ. Κανονικά τo Motocard πρέπει να ασχολήθει με την κωλό UPS και αυτό θα απαιτήσω.
........
:sick:

το ποιος ειναι ο αποστολες/παραλήπτης της αποστολής ειναι ασχετο με το ποιος ειναι ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ της αποζημιωσης!
ΕΣΥ τα έχεις πληρωσει τα προιοντα, αρα ΕΣΥ εχεις υποστει ζημια, αρα ΕΣΥ θα αποζημιωθεις!

απο την ups τι σου είπαν για την περιπτωση σου? ποια η πολιτικη αποζημιωσης τους σε αυτο το ζητημα και ποια η αποζημιωση? (αν και εφοσων παρέχουν ασφαλιση...)

ΔΕΣ ΕΔΩ-->ΟΡΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ UPS (http://www.ups.com/media/el/terms_carriage_gr.pdf)

drade
01/11/2007, 18:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
το ποιος ειναι ο αποστολες/παραλήπτης της αποστολής ειναι ασχετο με το ποιος ειναι ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ της αποζημιωσης!
ΕΣΥ τα έχεις πληρωσει τα προιοντα, αρα ΕΣΥ εχεις υποστει ζημια, αρα ΕΣΥ θα αποζημιωθεις!

απο την ups τι σου είπαν για την περιπτωση σου? ποια η πολιτικη αποζημιωσης τους σε αυτο το ζητημα και ποια η αποζημιωση? (αν και εφοσων παρέχουν ασφαλιση...)

ΔΕΣ ΕΔΩ-->ΟΡΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ UPS (http://www.ups.com/media/el/terms_carriage_gr.pdf)

τίποτα επί της ουσίας δεν είπαν. καμία ξεκάθαρη απάντηση. βασικά μου είπαν να περιμένω τηλεφώνημα τους. περιμένω απάντηση από motocard και μετά θα τους τηλεφωνήσω ο ίδιος

H.A.Balafoutre
01/11/2007, 18:36
Αν όλο το δίκτυο είναι σοβαρό, θα αποζημειωθείς διότι πρέπει.

Αν είναι φενάκη......πιστεύω έχασες τα χρήματά σου.

DIMITRIS Z750
01/11/2007, 18:41
Kριμα ρε πουστ...ευχωμαι να βρειs το δικιο σου να παρειs τα λεφτα σου η την παραγγελεια
:mad: :mad:

VanDiemen
01/11/2007, 19:37
Ρεε; :mad:

nocarder
04/11/2007, 13:05
Γιατί ανακατεύεσαι εσύ με την μεταφορική? Παράγγειλες κάτι από ένα μαγαζί, είναι δική τους δουλειά και δική τους ευθύνη το να φτάσει σε εσένα το προϊόν.

Ας το στείλουν με περιστέρι, με το Pony Exprress ή με ότι καταλαβαίνουν. Εγώ θα μιλούσα με το μαγαζί και μόνο και θα τους έλεγα ότι αυτό που πλήρωσα δεν έφτασε ποτέ σε μένα, με ότι αυτό συνεπάγεται...ψάξτε βρείτε το ή τα λεφτά μου πίσω...

drade
04/11/2007, 13:29
έτσι είπα στην motocard να βγάλει άκρη με την UPS.. τώρα θα δούμε τι θα γίνει. Δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα αλλά ποτέ δεν ξέρεις. ανακατεύτηκα επειδή καθυστέρησε η παραγγελία και έτσι πήρα τηλ την ups να δω που βρίσκεται το πακετο μου

Vstrommer71
04/11/2007, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Ti παιζει αν εχει σταλει σαν gift?

Αποζημιωνεται?

:confused:
Ρε,ακομα απο τα χτεσινα ξυδια εισαι?
Η Motocard ειναι Ισπανια,και δεν χρειαζεται να στειλει σαν gift για να γλυτωσει τα τελωνεια!

Εχοντας περασει καποιο διαστημα απο Courier,ξερω οτι τα motocard τα στελνει με UPS.Οποτε εαν εκλαπησαν θα αποζημιωθει το παιδι 100%,γκαραντι

Vstrommer71
04/11/2007, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
Εγώ θα μιλούσα με το μαγαζί και μόνο και θα τους έλεγα ότι αυτό που πλήρωσα δεν έφτασε ποτέ σε μένα, με ότι αυτό συνεπάγεται...ψάξτε βρείτε το ή τα λεφτά μου πίσω...
Σε περιπτωση απωλειας επικοινωνει η μεταφορικη με τον αποστολεα,κανουν τα σχετικα χαρτια και αποζημιωνεται ο πελατης απο το ασφαλιστικο της εταιριας ταχυμεταφορων
ΠΡΟΣΟΧΗ:Πρεπει τα αντικειμενα που εκλαπησαν να μην ειναι απο αυτα που -τυπικα,μιας και στην πραξη ολες μπορει να μεταφερουν!-οπως πιστωτικες καρτες,κοσμηματα κλπ.Τα ειδη απο Motocard ειναι προφανως εξοπλισμος και εχουν υποχρεωση αποζημιωσης(εφόσον το παραδεχτηκαν,η UPS στην συγκεκριμενη περιπτωση)

Vstrommer71
04/11/2007, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Αν όλο το δίκτυο είναι σοβαρό, θα αποζημειωθείς διότι πρέπει.

Αν είναι φενάκη......πιστεύω έχασες τα χρήματά σου.
Πολλοι γνωστοι μου ψωνιζουν απο Motocard(κι εγω εχω παρει απο εκει) και προκειται για αξιοπιστη εταιρια.Μην προτρεχουμε

Baggelhs20
04/11/2007, 14:51
κριμα

drade
05/11/2007, 11:34
πριν λίγο μου τηλεφώνησε η raquel απο motocard και μου είπε ότι όντως είναι δικό τους θέμα το τι έγινε με την παραγγελία και την UPS. Συνεπώς σήμερα θα ξαναστείλουν την παραγγελία μου. Άντε να έρθει να πάμε καμιά πίστα να ξελαμπικάρουμε :wacko:

MikeG
05/11/2007, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από drade
πριν λίγο μου τηλεφώνησε η raquel απο motocard και μου είπε ότι όντως είναι δικό τους θέμα το τι έγινε με την παραγγελία και την UPS. Συνεπώς σήμερα θα ξαναστείλουν την παραγγελία μου. Άντε να έρθει να πάμε καμιά πίστα να ξελαμπικάρουμε :wacko:


:beer: :beer: :beer: :wave2:

p.s Φαντάσου αν αυτό είχε συμβεί σε ελληνικό μαγαζί αν θα είχες βγάλει άκρη! Μπράβο στο motocard!

DimChios
05/11/2007, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
:beer: :beer: :beer: :wave2:

p.s Φαντάσου αν αυτό είχε συμβεί σε ελληνικό μαγαζί αν θα είχες βγάλει άκρη! Μπράβο στο motocard!


+1

:winka: :wave2:

byron
05/11/2007, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από drade
πριν λίγο μου τηλεφώνησε η raquel απο motocard και μου είπε ότι όντως είναι δικό τους θέμα το τι έγινε με την παραγγελία και την UPS. Συνεπώς σήμερα θα ξαναστείλουν την παραγγελία μου. Άντε να έρθει να πάμε καμιά πίστα να ξελαμπικάρουμε :wacko:

:beer: :beer:

paranoid
07/11/2007, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
:beer: :beer: :beer: :wave2:

p.s Φαντάσου αν αυτό είχε συμβεί σε ελληνικό μαγαζί αν θα είχες βγάλει άκρη! Μπράβο στο motocard!

+650......

Α ρε αθάνατο Ελλαδιστάν....:mad: :mad: :mad:

DimST
07/11/2007, 13:55
Προφανέστατα έχουν προβλέψει για τέτοιο σενάριο, οπότε τέλος καλό όλα καλά!

Εύγε! Αυτό θα πεί Επαγγελματίας! Το νού σας για αγορές εκτός ΕΕ.

:beer: :beer:

drade
08/11/2007, 06:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Το νού σας για αγορές εκτός ΕΕ.

εδώ είναι που χαλάστηκα διότι ουκ ολίγα πραγματάκια ψωνίζω από αμέρικα... βέβαια δεν είναι απαραίτητο να περάσουν από Ιταλία, την χώρα της μαφίας, οπότε μειώνονται οι πιθανότητες για κάτι τέτοιο .. αλλά άμα είχε συμβεί στην προηγούμενη παραγγελία θα τις κλαίγαμε τις εξατμίσεις μου, πιο παλιά το Shoei μου και πάει λέγοντας..

tomd
08/11/2007, 12:30
Επίσης άμα δεν σου έρθει η παραγγελία μπορείς να αμφισβητήσεις την συναλλαγή στην τράπεζα σου, άμα η συναλλαγή έχει γίνει μέσω πιστωτικής. Το πολύ σε ένα μηνά παίρνεις τα χρήματα σου πίσω και ασχολείται η τράπεζα με τα περεταίρω.

drade
21/11/2007, 11:46
ήρθε η παραγγελία και απο μία βιαστική ματιά που έριξα - όλα καλά...

:D