View Full Version : Κάθε πότε αλλάζετε λάδια?
Desperado
24/11/2008, 17:21
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Τα λάδια τελικά με προδιαγραφές SJ και οι μεταγενεστερες έχουν χαμηλότερη ικανότητα λίπανσης από τις SG κ τις προγενεστερες για μοτοσυκλέτες πάντα, με υγρού τύπου κάρτερ? Γιατί κάτι τέτοιο κατάλαβα στις λαδολογίες....
Εγώ αλλάζω τα λάδια κάθε 5000 χλμ και στα 10000 αλλάζω και φίλτρο λαδιού.
Τα λάδια YAMALUBE ημισυνθετικά.
Πρέπει να αλλάζουμε τα λάδια;;;;;!!!!!! :eyepop: :eyepop: :eyepop:
:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao:
...κάθε 5000....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Desperado
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Τα λάδια τελικά με προδιαγραφές SJ και οι μεταγενεστερες έχουν χαμηλότερη ικανότητα λίπανσης από τις SG κ τις προγενεστερες για μοτοσυκλέτες πάντα, με υγρού τύπου κάρτερ? Γιατί κάτι τέτοιο κατάλαβα στις λαδολογίες....
:look: :hypnotize :look:
Που το είδες αυτό καλέ μου άνθρωπε ..??? :confused:
Σε γενικές γραμμές, όσο πιο "προγενέστερο" αλαφαβητικά ΕΊναι το δεύτερο γράμμα (F<G<H<J κ.λ.π.) τόσο προγενέστερων προδιαγραφών είναι το λάδι !!!
(η "ικανότητα" λίπανσης είναι άλλου παπά ευαγγέλιο ...):winka:
Desperado
28/11/2008, 08:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:look: :hypnotize :look:
Που το είδες αυτό καλέ μου άνθρωπε ..??? :confused:
Σε γενικές γραμμές, όσο πιο "προγενέστερο" αλαφαβητικά ΕΊναι το δεύτερο γράμμα (F<G<H<J κ.λ.π.) τόσο προγενέστερων προδιαγραφών είναι το λάδι !!!
(η "ικανότητα" λίπανσης είναι άλλου παπά ευαγγέλιο ...):winka:
Αυτό με τις προδιαγραφές του λαδιού κ το αλφαβητικό γράμμα το γνωρίζω, την ικανότητα λίπανσης ρωτάω κ συγκεκριμένα τον ρόλο που παίζει η περιεκτικότητα σε φώσφορο των λαδιών αναφορικά με τα έδρανα των βαλβίδων π.χ. .....;)
stefanos
28/11/2008, 09:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Desperado
Αυτό με τις προδιαγραφές του λαδιού κ το αλφαβητικό γράμμα το γνωρίζω, την ικανότητα λίπανσης ρωτάω κ συγκεκριμένα τον ρόλο που παίζει η περιεκτικότητα σε φώσφορο των λαδιών αναφορικά με τα έδρανα των βαλβίδων π.χ. .....;)
Τα έδρανα των βαλβίδων λιπαίνονται απο την βενζίνη.
Απο εκεί και πέρα τα πρόσθετα δεν έχουν να κάνουν τίποτα με την λίπανση.
ASTRAKITCAR
28/11/2008, 18:23
Βαζω 10/40 οπως αλλωστε προτεινει και ο κατασκευαστης για το versys και τα αλλαζω καθε 4.000km λογω του οτι ειμαι εγγυηση και παω καθε 12.000km για service..(μπουζι κτλ.).
οταν βγω και τα αλλαζω μονος θα δω αν αντεχουν να τα αλλαζω καθε 5.000km.
τωρα η amsoil στα συγκριτικα που κανει εχει ξεβρακωσει πολυ κοσμο..
http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx
απο οσα εχω βαλει μεχρι τωρα ειναι το καλυτερο,,απλα αναφερω οτι εχω πειραματιστει με valvoline,torco,motul,shell (ισως το πιο αχρηστο λιπαντικο που εχω βαλει ποτε),IGOL.
παντα σε ιξωδη 10/40 και 15/50 ή 20/50 οταν εβγαινε.βεβαια το Kle που ειχα ειχε 55.000km και κοντο γραναζωμα και οταν εβαζα 10/40 παντα χειμωνα βεβαια τσεκαρα την σταθμη..
καλοκαιρι εβαζα ειτε 15/50 ειτε 20/50 διοτι με το που εμπαινε Μαιος απλα δεν μπορουσα να αλλαξω ταχυτητα...με το 10/40...
στα συγχρονα μοτερια δεν θα εβαζα 20/50 ή γενικα πανω απο 15/50 με τιποτα...βασικα τα καλα λαδια παιζουν σε χαμηλα ιξωδη..10/40 ..αλλα επειδη ασχολουμαι με αυτοκινητα και τα λιπαντικα τους αρκετα οτιδηποτε πανω απο 10/40 πλεον δεν ειναι συνθετικο...
συνθετικα λαδια βαζουμε λογω των προσθετων που εχουν και εχουν καλυτερα χαρακτηριστικα απο τα ορυκτελαια..το μελι ειναι θρεπτικο αλλα και ο βασιλικος πολτος εχει καλυτερα και πιο ποιοτικα specs...
ειναι λαθος να ΜΗΝ βαζουμε συνθετικα...εδω σε matiz 1000ακι βαζουμε συνθετικο..σε μοτερ που θελουμε λιπανση στις 14.000σαλ δεν θα βαλουμε..
παρτε ενα honda civic type R ή οποιοδηποτε ατμοασφαιρικο με κοφτη 8000σαλ αυτοκινητο..
βαλτε ενα 10/40 ορυκτελαιο και ενα 10/40 συνθετικο..καντε χιλιομετρα κοφτες για 500km περιπου..δειτε τι καταναλωση θα εχει το ενα και τι το αλλο..
εγω εχω κοφτη στις 7300σαλ στο αμαξι και οργανο θερμ.λαδιου και πιεσης λαδιου στην καμπινα...
καλοκαιρι με 40+ κελσιου εκτος και ανεβασμα θεσσαλονικη με 5/30 συνθετικο ειχα για 600Km περιπου καταναλωση περιπου 400gr...με ορυκτελαιο δεν θα ηθελα να ξερω...
ενα συνθετικο εχει πολυ ισχυρα προσθετα για να αντεχει σε θερμοκρασιες,πιεσεις,πλουσιο μιγμα κτλ..πιο ειδικα θελουμε ψιλο λαδι να λιπαινει ολο το μοτερ και να αντεχει σε υψηλους ρυθμους περιστροφης ενος μοτερ..στο VERSUS που παω εως 10500σαλ,δεν ρισκαρω ουτε με 20/50 ιξωδες ουτε με ορυκτελαιο...
το 2008 ειναι ατοπο να μιλαμε για ορυκτελαια και 20/50 ιξωδες..εδω η subaru προτεινει 0-20 ιξωδες για Turbo μοτερ και οι περισσοτεροι Αμερικανοι..!!! ευρωπη πλεον δουλευει 0/30...
και στα μοτο το μελον νομιζω ειναι 10/40 ή 5/40...
ASTRAKITCAR
28/11/2008, 18:29
https://www.amsoil.com/products/streetbikes/WhitePaper.aspx
οποιος εχει ορεξη για διαβασμα θα βρει πολλα χρησιμα εδω..και πριν κατηγορηθω οτι τα παιρνω ή ειναι μπατζανακης ο αντιπροσωπος..
δεν εχω καμια σχεση συγγενικη κτλ,απλα μεχρι να ερθει μια εταιρεια καλυτερη απο την amsoil και δημοσια να προβαλει αποτελεσματα εγω amsoil θα βαζω..
οπως απο τα avon,bridgestone,pirelli,dunlop,που εχω δοκιμασει ΜΟΝΟ pirelli Θα βαζω..μεχρι να οδηγησω ιδιο μηχανακι με εμενα,και δω οτι με ικανοποιει..καποιο αλλο.
stefanos
28/11/2008, 19:57
Χωρίς και εγώ να έχω τίποτα με κανένα λαδά και λάδι ,η amsoil κάνει τμήμα των δοκιμών που απαιτούνται για πιστοποιηση σε εργαστήριο "δικό της" ενώ οι άλλοι παιρνούν αυτούς τους ελέγχους απο οργανισμό ανεξάρτητο, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις.
ASTRAKITCAR
28/11/2008, 20:48
Φιλε η πιστοποιηση εχει να κανει καθαρα με marketing..
απλα ο πελατης θελει να βλεπει απο πισω οτι το λαδι τηρει τη νορμα VW 501 πχ ,και ο πελατης απλα να παει να το αγορασει επειδη ετσι δεν θα εχει προβλημα με την εγγυηση κτλ..
εγω λεω οτι το μελι ειναι καλο αλλα ο βασιλικος πολτος καλυτερος..
κοιτα τα συγκριτιακ τεστ και θα με καταλαβεις...λες αν η mobil θεωρουσε τα τεστ αναξιοπιστα να μην εκανε μηνυση οπως στην castrol???που ειναι κολοσος μπροστα στην amsoil?
για εμενα τα καλυτερα λαδια στον κοσμο ειναι mobil,elf,amsoil..οι δυο πρωτες εταιρεις ειναι κορυφη στους αγωνες χρονια τωρα με τμηματα ερευνας και αναπτυξης 50 χρονια μπροστα απο τους αλλους...
η amsoil ειναι εταιρεια 30 χρονια στην Αμερικη...
απο εκει και περα για εμενα ολα τα αλλα ειναι τηγανολαδα βασει των specs που δημοσιευονται..
δες το 10/40 της mobil και της amsoil...για μοτο ..συγκρινε τι βγαζει ο ανταγωνισμος...βαλε κατω ποσο κοστιζει ενα λιτρο 10/40 amsoil ή mobil...και μετα βγαλε/βγαλτε τα συμπερασματα σας..
http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/NAUSENPVLMOMobil1_Motorcycle_Oils.asp
flash point στον ΘΕΟΟΟΟΟΟ...το mobil!!!
και...http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx ..αλλα εγω αγοραζω σε τιμη οπου θα μπορουσα να αλλαζω καθε 3000km τα λαδια μου....best value.
τι να λεμε τωρα για bell ray,shell,motul,castrol κτλ...
εδω κατεβασα το καρτερ μου στο αυτοκινητο βαζοντας 5 χρονια motu 8100 5/40 με αλλαγες καθε 7500km και ειχε μακα μισο δαχτυλο...οποιος εχει καει στον χυλο...
stefanos
28/11/2008, 21:11
Και εγώ βάζω λάδι 2€ το λίτρο και έχω κάνει πάνω απο 100000 με το xr.
Σημαίνει κάτι αυτό?
Μάλλον οχι.
Μάλλον υπερτιμάμε την αξία και σημασία του λαδιού.
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Και εγώ βάζω λάδι 2€ το λίτρο και έχω κάνει πάνω απο 100000 με το xr.
Σημαίνει κάτι αυτό?
Μάλλον οχι.
Μάλλον υπερτιμάμε την αξία και σημασία του λαδιού.
ναι αλλα δεν υποτιμουμε την αξιοπιστια των honda :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από ASTRAKITCAR
εδω κατεβασα το καρτερ μου στο αυτοκινητο βαζοντας 5 χρονια motu 8100 5/40 με αλλαγες καθε 7500km και ειχε μακα μισο δαχτυλο...οποιος εχει καει στον χυλο...
Αυτό που βρήκες στο κάρτερ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προκλήθηκε από κακό λάδι...άλλα πράγματα σημαίνει...
Επίσης αν θες να ''χρεώσεις'' μερίδιο ευθύνης στο λάδι -εφ'όσον προηγουμένως διασφαλίσεις ότι το κύκλωμα λίπανσης είναι υγειές- το τελευταίο που θα κοιτάξεις είναι επικαθίσεις στο κάρτερ.
Αντίθετα, ξεκινάς από τα σημεία εφαρμογής μέγιστης πίεσης, έδρανα, κομβία, ποδιές, και μετά ελέγχεις σημεία υψηλών θερμοκρασιών οδηγούς βαλβίδων εξαγωγή κλπ...έτσι συγκεντρώνεις καποια στοιχεία για το τί έκανε ή δεν έκανε το λάδι σου.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, ότι κανένας από εμάς δεν μπορεί να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα σαν περίπου αυτά που έβγαλές παραπάνω.
Ξαναδιάβασε το τελευταίο μύνημα του Στέφανου. :wave2:
stefanos
28/11/2008, 21:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
ναι αλλα δεν υποτιμουμε την αξιοπιστια των honda :D
Αυτό σηκώνει συζήτηση ώσον αφορά το xr, πάντως όσον αφορά το λάδι είναι αναγκαίο ακόμα και σε ένα honda:p
ASTRAKITCAR
28/11/2008, 22:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Αυτό που βρήκες στο κάρτερ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προκλήθηκε από κακό λάδι...άλλα πράγματα σημαίνει...
Επίσης αν θες να ''χρεώσεις'' μερίδιο ευθύνης στο λάδι -εφ'όσον προηγουμένως διασφαλίσεις ότι το κύκλωμα λίπανσης είναι υγειές- το τελευταίο που θα κοιτάξεις είναι επικαθίσεις στο κάρτερ.
Αντίθετα, ξεκινάς από τα σημεία εφαρμογής μέγιστης πίεσης, έδρανα, κομβία, ποδιές, και μετά ελέγχεις σημεία υψηλών θερμοκρασιών οδηγούς βαλβίδων εξαγωγή κλπ...έτσι συγκεντρώνεις καποια στοιχεία για το τί έκανε ή δεν έκανε το λάδι σου.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, ότι κανένας από εμάς δεν μπορεί να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα σαν περίπου αυτά που έβγαλές παραπάνω.
Ξαναδιάβασε το τελευταίο μύνημα του Στέφανου. :wave2:
o στεφανος τι θελει να πει..εγω λεω οτι παιρνω βασει data ενα καλο λαδι σε καλη τιμη.που ειναι το προβλημα?αρα προσφερω στο μοτερ μου οτι μπορω σε νορμαλ τιμη για συνθετικο λαδι..
τωρα σε βρισκω διαβασμενο...αντλια λαδιου σε ρελαντι με κανονικη θερμοκρασια λαδιου κοντα 90 βαθμους,κοντα 2 bar στο οργανο..αν και μπορει να κλεβει..οποτε εδω ειμαστε καλα.λυνοντας το καπακι για να ανεβασω συμπιεση,ηταν ολα σε πολυ καλη κατασταση..βαλβιδες,εκκεντροφοροι,κτλ.
γενικα το αμαξι και αλογα βγαζει και καταναλωση δεν εχω,με καλη συμπιεση.
αλλα οι επικαθυσεις με προβληματισαν πολυ και το αποδιδω ή στο λαδι ή στο ελευθερο φιλτρο με την σκουπα..αλλα φιλτρο λαδιου αλλαζω παντα..
τεσπα.μολις κατεβασω το καρτερ απο το versys θα τα ξαναπουμε..
απλα εγω θα ηθελα να σταθω στα πολυ καλα χαρακτηριστικα των mobil και amsoil...και στην βαση που δινω ως ατομο, στην ποιοτητα των αναλωσιμων και στην σωστη συντηρηση των οχηματων που ειχα ή εχω στην οικογενεια.
ενεοειται οικονομικα παντα,και οχι να μου τον πιανουνε...αλλα οταν εγω παιρνω το λιτρο πχ το Mobil 11?,και ο αλλος το τηγανολαδο με 13? και λεει οτι ειναι και καλο..ε συγνωμη,ας δοκιμασει και το καλυτερο.(βασει χαρτιων παντα,διοτι το παντρεμα λαδιου και μοτερ,οντως διαφορετικα συνδυαζεται ανα περισταση).
Στο ζητημα των προτασεων του κατασκευαστη, πρεπει να εχουμε στο νου μας
οτι ο κατασκευαστης δενδεν,δεν,δεν θελει να ζησει μια μηχανη για παντα και χωρις φθορες γιατι απλουστατα δεν θα αγορασεις την επομενη.
Καθε κατασκευαστης προσπαθει να πετυχει μια ισορροπια Αντοχής - Κοστους Συντηρησης - Τιμής.
Μην ξεχναμε οτι οι εταιρειες πουλανε και καινουργιες μηχανές και ανταλακτικά.
Στο θεμα των λαδιών γνωμη μου "αλλαγη πριν απο τα χιλιομετρα του κατασκευαστή , αν θελεις η μηχανη σου να αντεξει περισσοτερο απο οτι ο κατασκευαστής.
":beer: :beer: :beer:
καλησπερα παιδια
ειμαι μηχανικος μοτο και βλεπω καθημερινα μηχανακια που ερχονται ανα 5 η 6 χιλιαδες για αλλαγη λαδιου
ειληκρινα συχαινομαι να βλεπω τετοια πισσα να βγαινει απο τα μοτερ
πριν αρκετα χρονια παρακολουθησα και σεμηναρια σκαφων γνωστης εταιριας και μαντεψτε τι λεει
τα λαδια δεν αλλαζονται με χιλιομετρα αλλα με ωρες λειτουργιας οποτε σημπαραινετε ποσες ωρες παραπανω λειτουργει ενας κηνητηρας εντος πολης
απο εναν που ταξιδευει το 90% της χρησης του
απο κει και περα στους πελατες μου προτεινω να αλλαζουν ανα 3000 και οσοι το τυρουν βλεπω που πιο καθαρους κηνητηρες και με λιγοτερες φθορες και ζημιες
Bradipous
10/06/2013, 20:51
καλησπερα παιδια
ειμαι μηχανικος μοτο και βλεπω καθημερινα μηχανακια που ερχονται ανα 5 η 6 χιλιαδες για αλλαγη λαδιου
ειληκρινα συχαινομαι να βλεπω τετοια πισσα να βγαινει απο τα μοτερ
πριν αρκετα χρονια παρακολουθησα και σεμηναρια σκαφων γνωστης εταιριας και μαντεψτε τι λεει
τα λαδια δεν αλλαζονται με χιλιομετρα αλλα με ωρες λειτουργιας οποτε σημπαραινετε ποσες ωρες παραπανω λειτουργει ενας κηνητηρας εντος πολης
απο εναν που ταξιδευει το 90% της χρησης του
απο κει και περα στους πελατες μου προτεινω να αλλαζουν ανα 3000 και οσοι το τυρουν βλεπω που πιο καθαρους κηνητηρες και με λιγοτερες φθορες και ζημιες
Αφενος τα σκαφη τα μετρανε με ωρες λειτουργειας, οποτε λογικο να ελεγαν ανα ποσες ωρες χρειαζεται αλλαγη/σερβις.
Ομως σκεψου και το αλλο οτι λεει ο κατασκευαστης π.χ. να αλλαζοντε καθε 50 ωρες λειτουργειας. Αν αυτες οι 50 ωρες εχουν γινει σε ταξιδι ή στην πολη παλι δεν εχει διαφορα; ή αν εχουν γινει στη μια περιπτωση με μ.ο. χλμ/ωρα με 50 και στην δευτερη περιπτωση με 150.
Αφετερου κατι θα ξερει η εταιρια που κατασκευαζει την αντιστοιχη μοτο για να λεει καθε 6/8/10 κοκ χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη λαδιων.
Ιδανικο πιστευω θα ηταν (αν ηταν εφυκτο) να προτεινουν π.χ. αλλαγη λαδιων καθε 70 ωρες ή 5000χλμ (οποιο απο τα δυο φτασει πρωτο).
[QUOTE=Bradipous;2334847]Αφενος τα σκαφη τα μετρανε με ωρες λειτουργειας, οποτε λογικο να ελεγαν ανα ποσες ωρες χρειαζεται αλλαγη/σερβις.
Ομως σκεψου και το αλλο οτι λεει ο κατασκευαστης π.χ. να αλλαζοντε καθε 50 ωρες λειτουργειας. Αν αυτες οι 50 ωρες εχουν γινει σε ταξιδι ή στην πολη παλι δεν εχει διαφορα; ή αν εχουν γινει στη μια περιπτωση με μ.ο. χλμ/ωρα με 50 και στην δευτερη περιπτωση με 150.
Αφετερου κατι θα ξερει η εταιρια που κατασκευαζει την αντιστοιχη μοτο για να λεει καθε 6/8/10 κοκ χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη λαδιων.
Ιδανικο πιστευω θα ηταν (αν ηταν εφυκτο) να προτεινουν π.χ. αλλαγη λαδιων καθε 70 ωρες ή 5000χλμ (οποιο απο τα δυο φτασει πρωτο).[/QUOT
οσο και αν θελουμε να πιστεψουμε τις εταιριες για την αλλαγη λαδιων που σηνηστουν το πιο σωστο ειναι ωρες λειτουργιας και οχι χλμ ακομα και στα καθαροαιμα μοτο ανα ωρες λειτουργιας ειναι τα σερβις
εξαλλου τα χλμ που λεει στο manual ειναι σε ταξιδι με την τελευταια σχεση κουμπωμενη φαντασου με 2α η 3η εντος πολης αντι για 6η ποσα περισοτερα απ'οτι γραφει το κοντερ κανει ο κινητηρας σου
Και εγώ βάζω λάδι 2€ το λίτρο και έχω κάνει πάνω απο 100000 με το xr.
Σημαίνει κάτι αυτό?
Μάλλον οχι.
Μάλλον υπερτιμάμε την αξία και σημασία του λαδιού.
αμφιβαλω με λαδι 2€ να εβγαλες απο το μοτερ σου παραπανω απο 200ml λαδι μετα τα πρωτα 500κλμ
devil's animal
11/06/2013, 00:09
καθε χιλια το xr650
καθε 2 χιλιαδες το cbf125
καθε 3 χιλιαδες το gsxr1000
RaGe_Raptor
11/06/2013, 00:26
κι εγώ κάθε 3.000km στο GSXR 1000...και δε μπαίνω (σχεδόν) καθόλου πόλη...κελαϊδάει.......:smokin::lol:
stefanos
11/06/2013, 00:27
αμφιβαλω με λαδι 2€ να εβγαλες απο το μοτερ σου παραπανω απο 200ml λαδι μετα τα πρωτα 500κλμ
Είναι λίγο δύσκολο να θυμάμαι τι έβγαζα το 2008 στην αλλαγή λαδιών :lol:
Πάντως μέχρι τα μέσα του 11 που το κυκλοφορούσα κανονικά δεν έκαιγε λάδι (μόνο πολύ βενζίνη).
Drake Ramore
11/06/2013, 00:36
Ταρίφα έχω τις 5000 χλμ. (Σε Transalp, Caponord, Fazer 600, Bandit 400,ZZR 400 και γενικώς σε οτιδήποτε πάνω από δικύλινδρο πέρασε από τα χέρια μου την τελευταία 15ετία). Σε κάποια μονοκυλινδρα που μου έτυχαν (για λίγο καιρό) έπαιζα και στα 3000 χλμ. Αλλά σε αυτά δεν έχω παρακολουθησει σε βάθος χρόνου.
Άλλαζα σε αυτά τα χλμ οχι επειδή το λάδι δεν λιπαίνει, αλλά επειδή ακούγεται το κιβώτιο πιο έντονα.
Σαν λάδι πιστεύω οτι ακόμη και τα πιο φθηνά κάνουν δουλειά μέχρι τα 5000 χλμ ή μπορεί και τα 10000 χλμ. Απλά μου την σπάει το κοπάνημα των ταχυτήτων.
καθε 3000 στο cbf250.........
σαν καινουριο βγαινει:cool:
nikos_abel
11/06/2013, 07:08
καθε 3000 στο cbf250.........
σαν καινουριο βγαινει:cool:
Αφού σου λέει σε 12000 και αλλάζεις στο 1/4......
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΛΟΥΜΕ...??
Άφήστε τά κουφά ρέ καί άλλάζετε όπότε γράφει ό κατασκευαστής.......
Τά ύπόλοιπα ντεμέκ συνθήκες κλιματολογικές τής Έλλάδας,σκόνες,βατράχια κ.λ.π...
είναι γιά τήν κονόμα....!!
Σιγά τά ώά,λές καί οί Τζαπάν τά φτιάχνουν νά δουλεύουν σέ ίδανικό περιβάλλον....!!!
Σέ όλη τή γή θά τά άλλάζετε κάθε 6-8-12 όσο γράφει τέλος πάντων καί στήν Έλλάδα
κάθε 1/3 αύτών τών χιλιομέτρων...!!!
Άκολουθείτε τίς όδηγίες τού μάνουαλ,νά πληρούν τά λάδια τίς προδιαγραφές καί έλέγχετε
πού και πού γιατί ό καθένας μας όδηγάει μέ τόν τρόπο του.
Κανένα λάδι όταν άνεβούν οί ρυθμοί δέν είναι άτρωτο όλα καίγονται...
Όταν ρώτησα γιατί νά έρθω γιά λάδια τότε πού γράφεις έσύ καί όχι όταν προτείνει
ό κατασκευαστής ή άπάντηση ήταν ......έτσι λέει ό Σαρακάκης....:bawl:,σέ δεύτερη δέ έρώτηση
χάνω τίποτε άπό έγγύηση άν έρθω όπως γράφει τό μάνουαλ.......μούγκα,..... ΟΧΙ ή άπάντηση.
Βέβαια ή άπάντηση ήρθε άφού ρώτησα γιά ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ....!!!
Μήν παραμυθιάζεστε,τά μοτεράκια θά πάνε άπό γεράματα μετά άπό έμάς,άν κάποιο τήν κάνει
πρόωρα νάστε σίγουροι ότι δέν θά φταίει ούτε τό λάδι,ούτε άν τό άλλάζατε κάθε βδομάδα.....!!!!
taisteal
11/06/2013, 10:05
οκ,δεκτα ολα αυτα τερενς.εγω ενα παραδειγμα εχω που το ζω 3 χρονια τωρα.εχω ενα bmw gs,κ το ιδιο εχει κ φιλος.εχω κανει 90.000 χλμ,αλλαζοντας τα λαδια καθε 5 χιλ.χλμ η και λιγοτερο,ενω ο φιλος τα αλλαζει στις δεκα + οπως λεει ο κατασκευαστης.η δικη μου χρηση ειναι σκληροτατη και περιλαμβανει τα παντα,η δικη του φυσιολογικη.λαδια βαζουμε τα ιδια.το μοτερ του καιει αρκετο λαδι,το δικο μου καθολου.το κιβωτιο ταχυτητων του απαραδεκτο,το δικο μου βουτυρο.κοντευω να μηδενισω το κοντερ και το δικο του εχει 35.000 χλμ πραγματικα.οκ,δεν λεω οτι γνωριζουμε περισσοτερα απο τον κατασκευαστη,αλλα η πραξη λεει αλλα.
Το ελαχιστο που μπορεις να κανεις για το μηχανακι σου ,ειναι λαδια-φιλτρα, οσο πιο συχνα ,τοσο πιο καλα.
yianyian
11/06/2013, 10:59
Μια φορά το 10μηνο ή μέχρι 5000km.
Για όσους σκέφτονται το κόστος, είναι μόλις 0,16 ευρώ την ημέρα για μια συνηθισμένη χρήση :wave2:
stefanos
11/06/2013, 11:17
Μια φορά το 10μηνο ή μέχρι 5000km.
Για όσους σκέφτονται το κόστος, είναι μόλις 0,16 ευρώ την ημέρα για μια συνηθισμένη χρήση :wave2:
Στο σύνολο της ζωής της μοτοσυκλέτας όμως είναι σημαντικότατο νούμερο,
οπότε οι επιλογές μας πρέπει να είναι σοβαρότερες από το "μου είπαν, άκουσα," κλπ.
Αφού σου λέει σε 12000 και αλλάζεις στο 1/4......
το ξερω οτι λεει καθε 12000
φανταζεσαι μονοκυλινδρο αεροψυκτο με τα ιδια λαδια για 12000χλμ και 4 χρονια;
25 ευρω το χρονο με καλα λαδια και γνησιο φιλτρο
nikos_abel
11/06/2013, 12:23
το ξερω οτι λεει καθε 12000
φανταζεσαι μονοκυλινδρο αεροψυκτο με τα ιδια λαδια για 12000χλμ και 4 χρονια;
...η μια φορά το χρόνο μπρε, δεν είπαμε να το αφήνει και μια 10ετία ;)
ε αφου κανω 3000χλμ το χρονο;:D
χωρις πλακα πανω απο 5000 δεν θα τα αφηνα με τιποτα, το 12000 δεν ξερω που το στηριζουν.........
power hornet
11/06/2013, 12:55
στα 4.000χλμ τα αλλαζω εγω και ειναι κομπλε.
οκ,δεκτα ολα αυτα τερενς.εγω ενα παραδειγμα εχω που το ζω 3 χρονια τωρα.εχω ενα bmw gs,κ το ιδιο εχει κ φιλος.εχω κανει 90.000 χλμ,αλλαζοντας τα λαδια καθε 5 χιλ.χλμ η και λιγοτερο,ενω ο φιλος τα αλλαζει στις δεκα + οπως λεει ο κατασκευαστης.η δικη μου χρηση ειναι σκληροτατη και περιλαμβανει τα παντα,η δικη του φυσιολογικη.λαδια βαζουμε τα ιδια.το μοτερ του καιει αρκετο λαδι,το δικο μου καθολου.το κιβωτιο ταχυτητων του απαραδεκτο,το δικο μου βουτυρο.κοντευω να μηδενισω το κοντερ και το δικο του εχει 35.000 χλμ πραγματικα.οκ,δεν λεω οτι γνωριζουμε περισσοτερα απο τον κατασκευαστη,αλλα η πραξη λεει αλλα.
ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.............ΑΛΛΑ
Θεωρώ ότι δέν άποτελούν τόν κανόνα.
Άπό κεί καί έπειτα έτσι είναι ή ζωή,άλλος πηγαίνει μετά τά 40 γιά τσεκ -απ κάθε 6 μήνες
καί άλλος δέν πάει ΠΟΤΕ.
Τό άν θά πεθαίνει πρώτος αύτός πού έπέλεξε νά μήν δεί γιατρό άν πάθει, ή ό άλλος
άπό τό φόβο του καί τήν άσθενειομανία του ή καί άκόμα άπό τύχη άν τού έρθει η άρρώστια
πρώτα αύτουνού καί δέν είναι ίάσιμη ή άκόμα καί έπειδή τού ήρθε μόλις 2-3 μέρες μετά
τό τσέκ καί όταν ξαναήρθε ή ώρα του μετά 6 μήνες ήταν πλέον ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ..........
ΤΟΤΕ.............
ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.........
ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ.....
κι άφήστε κι έμάς τούς ύπόλοιπους όσοι είμαστε τέλος πάντων νά τά άλλάζουμε
όπότε λένε αύτοί οί μαλάκες πού τά παράγουν...
Καθε 6000χλμ και σκεφτομαι και καθε δευτερη φιλτρο οπως λεει και το μανιουαλ
κανω αρκετα χλμ.σε ενα 6μηνο 10000 μαζεψα για αυτο σκεφτομαι να το αφησω για την επομενη το φιλτρο.
Το ελαχιστο που μπορεις να κανεις για το μηχανακι σου ,ειναι λαδια-φιλτρα, οσο πιο συχνα ,τοσο πιο καλα.
Εεε.. όχι ακριβώς. Οι πολύ σύντομες αλλαγές λαδιών δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφήστε τα λάδια να κάνουν τη δουλειά τους πριν τα πετάξετε. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τα σουπερ ντούπερ λάδια, που έχουν φτιαχτεί ειδικά για μηχανές, με έχτρα προστασία, εχτρα αντοχή, εχτρα καθαριστικά, διασπαστικά, αντικαπνικά κτλ κτλ για να πετάμε νωρίτερα απ' ότι πετάει το ταχυφαγείο της γειτονιάς μας το λάδι που τηγανίζει τις πατάτες.
ε αφου κανω 3000χλμ το χρονο;:D
χωρις πλακα πανω απο 5000 δεν θα τα αφηνα με τιποτα, το 12000 δεν ξερω που το στηριζουν.........
Πουθενά μωρέ, στην τύχη το είπαν!
Να φανταστείς φίλε μου εκείνο το 12000 που σου φαίνεται εξωπραγματικό, έχει και αυτό έναν συντελεστή ασφαλείας. Δλδ ο κατασκευαστής έχει κρατήσει καβάντζα και μερικά χιλιόμετρα (ειδικά αν είναι σχιστομάτης). Αλλά αφού δεν κάνεις πάνω από 3000 χιλιόμετρα το χρόνο, για σένα είναι το ίδιο πράγμα.
Και τα λάστιχα είναι σημαντικότατο θέμα σε μια μηχανή. Τα αλλάζετε και αυτά πριν την ώρα τους?
Και εκείνο το λαδάκι στις μπροστινές μπουκάλες που έχει γίνει σαν νεράκι ανθρακούχο, γιατί το ξεχνάμε όλοι? Εκείνο ψυχή δεν έχει?
Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δίνει πολύ (μα πολύ) αραιά διαστήματα αλλαγής, για να μειώσει το κόστος συντήρησης η μηχανή μας δεν θα πάθει τίποτα πριν γράψει πολλές, μα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Τόσα που όταν χαλάσει (φθαρεί) δεν θα μας πηγαίνει το μυαλό πως κάτι τέτοιο έγινε λόγο λαδιών. Τόσα που δεν θα μας ενδιαφέρει αν θα μπορούσε να κάνει κι' άλλα αν αλλάζαμε τα λάδια νωρίτερα. Και η παραπάνω αντοχή δεν θα ήταν πολύ περισσότερη. Άσε που κανένας κατασκευαστής δεν διακινδυνεύει την αξιοπιστία του μοτέρ του για να αραιώσει τα διαστήματα σέρβις και να κάνει το χατίρι στο μαρκετιν.
Αγοράζουμε καινούριες μηχανές, τις οδηγούμε σαν κυρίες (τρόπος του λέγειν, οι κυρίες να με συγχωρέσουν) γιατί είμαστε κουλάτζες, αλλάζουμε τα λάδια κάθε 3000 χιλ και τις πουλάμε με 23000 χιλ. Πεταμένα λεφτά λέω εγώ.
Σιδερόκολοι, σκληροπυρηνικοί, αγωνιζόμενοι, χεράδες, αμάνικοι κτλ να πάνε πάσο στα παραπάνω και να ακολουθήσουν το γράμμα του κατασκευαστή που λέει πως αν το σκίζεις κύριε άλλαζέ τα λίγο νωρίτερα διότι οι προτεινόμενες αλλαγές είναι για νορμάλ χρήση.
Οι υπόλοιποι να τα αλλάζουν στα προβλεπόμενα διαστήματα, με τον προτεινόμενο τύπο λαδιού και να σταματήσουν να πετάνε λεφτά σε λάδια και να τα βάζουν βενζίνη και λάστιχα.
Υγ. Μερικές φορές τα πρόσθετα που περιέχει το λάδι για το σασμάν, σταματούν να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν "βαραίνει" λοιπόν το κιβώτιο ήρθε η ώρα για αλλαγή όχι γιατί το λάδι δεν λιπαίνει επαρκώς το κινητήρα μας, αλλά επειδή δεν κάνει την ίδια δουλειά με το κιβώτιο. Αν αυτό συμβαίνει πολύ νωρίτερα απ' τα διαστήματα του κατασκευαστή αλλάξτε μάρκα λαδιού.
Υγ.2 Αφού στην Ελλάδα ο καθένας λεει το μακρύ και το κοντό του και όλοι ξέρουν ή ψυχανεμίζονται την αλήθεια, όσοι δεν ξέρετε τι να κάνετε γιατί δεν κάνετε ότι λέει ο κατασκευαστής?
Εεε.. όχι ακριβώς. Οι πολύ σύντομες αλλαγές λαδιών δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφήστε τα λάδια να κάνουν τη δουλειά τους πριν τα πετάξετε. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τα σουπερ ντούπερ λάδια, που έχουν φτιαχτεί ειδικά για μηχανές, με έχτρα προστασία, εχτρα αντοχή, εχτρα καθαριστικά, διασπαστικά, αντικαπνικά κτλ κτλ για να πετάμε νωρίτερα απ' ότι πετάει το ταχυφαγείο της γειτονιάς μας το λάδι που τηγανίζει τις πατάτες.
Πουθενά μωρέ, στην τύχη το είπαν!
Να φανταστείς φίλε μου εκείνο το 12000 που σου φαίνεται εξωπραγματικό, έχει και αυτό έναν συντελεστή ασφαλείας. Δλδ ο κατασκευαστής έχει κρατήσει καβάντζα και μερικά χιλιόμετρα (ειδικά αν είναι σχιστομάτης). Αλλά αφού δεν κάνεις πάνω από 3000 χιλιόμετρα το χρόνο, για σένα είναι το ίδιο πράγμα.
Και τα λάστιχα είναι σημαντικότατο θέμα σε μια μηχανή. Τα αλλάζετε και αυτά πριν την ώρα τους?
Και εκείνο το λαδάκι στις μπροστινές μπουκάλες που έχει γίνει σαν νεράκι ανθρακούχο, γιατί το ξεχνάμε όλοι? Εκείνο ψυχή δεν έχει?
Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δίνει πολύ (μα πολύ) αραιά διαστήματα αλλαγής, για να μειώσει το κόστος συντήρησης η μηχανή μας δεν θα πάθει τίποτα πριν γράψει πολλές, μα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Τόσα που όταν χαλάσει (φθαρεί) δεν θα μας πηγαίνει το μυαλό πως κάτι τέτοιο έγινε λόγο λαδιών. Τόσα που δεν θα μας ενδιαφέρει αν θα μπορούσε να κάνει κι' άλλα αν αλλάζαμε τα λάδια νωρίτερα. Και η παραπάνω αντοχή δεν θα ήταν πολύ περισσότερη. Άσε που κανένας κατασκευαστής δεν διακινδυνεύει την αξιοπιστία του μοτέρ του για να αραιώσει τα διαστήματα σέρβις και να κάνει το χατίρι στο μαρκετιν.
Αγοράζουμε καινούριες μηχανές, τις οδηγούμε σαν κυρίες (τρόπος του λέγειν, οι κυρίες να με συγχωρέσουν) γιατί είμαστε κουλάτζες, αλλάζουμε τα λάδια κάθε 3000 χιλ και τις πουλάμε με 23000 χιλ. Πεταμένα λεφτά λέω εγώ.
Σιδερόκολοι, σκληροπυρηνικοί, αγωνιζόμενοι, χεράδες, αμάνικοι κτλ να πάνε πάσο στα παραπάνω και να ακολουθήσουν το γράμμα του κατασκευαστή που λέει πως αν το σκίζεις κύριε άλλαζέ τα λίγο νωρίτερα διότι οι προτεινόμενες αλλαγές είναι για νορμάλ χρήση.
Οι υπόλοιποι να τα αλλάζουν στα προβλεπόμενα διαστήματα, με τον προτεινόμενο τύπο λαδιού και να σταματήσουν να πετάνε λεφτά σε λάδια και να τα βάζουν βενζίνη και λάστιχα.
Υγ. Μερικές φορές τα πρόσθετα που περιέχει το λάδι για το σασμάν, σταματούν να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν "βαραίνει" λοιπόν το κιβώτιο ήρθε η ώρα για αλλαγή όχι γιατί το λάδι δεν λιπαίνει επαρκώς το κινητήρα μας, αλλά επειδή δεν κάνει την ίδια δουλειά με το κιβώτιο. Αν αυτό συμβαίνει πολύ νωρίτερα απ' τα διαστήματα του κατασκευαστή αλλάξτε μάρκα λαδιού.
Υγ.2 Αφού στην Ελλάδα ο καθένας λεει το μακρύ και το κοντό του και όλοι ξέρουν ή ψυχανεμίζονται την αλήθεια, όσοι δεν ξέρετε τι να κάνετε γιατί δεν κάνετε ότι λέει ο κατασκευαστής?
OEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOO......???
υπαρχουν καποιοι κανονες:
ακολουθουμε τον κατασκευαστη οσον αφορα ιξωδες και προδιαγραφες λιπαντικου
για τα διαστηματα αλλαγης σιγουρα αν κρατησω τα 12000 που λεει ο κατασκευαστης δεν θα βαρεσει μπιελα αλλα το σασμαν θα σκληραινει σταδιακα και μακροπροθεσμα θα εχω φθορα και μουργα στον κινητηρα κατι για το οποιο ο κατασκευστης δεν θα κληθει να απολογηθει μετα απο 10 χρονια χρησης, αλλωστε κανεις δεν φτιαχνει πια τα προιοντα του για τοσο μακροχρονια χρηση
επισης ολοι οι κατασκευστες λιπαντικων δηλωνουν ρητα οτι τα λαδια τους διατηρουν τις ιδιοτητες τους για ενα χρονο ειδικα τα πιο ακριβα με τα πολλα προσθετα
στο δικο μου παραδειγμα τυχαινει στον χρονο να κανω 3000χλμ οποτε το αλλαζω αναγκαστικα λογω χρονου με ετησιο κοστος 25 ευρω
αν εκανα 6000χλμ παλι στο χρονο θα τα αλλαζα
OEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOO......???
:lol:
Παρακαλώ να σημειωθεί. Έκανα τον Τερενς να γράψει μόνο μια γραμμή. :a08:
taisteal
11/06/2013, 16:32
περιμενουμε και την απαντηση του φυσικα :a014:
Εεε.. όχι ακριβώς. Οι πολύ σύντομες αλλαγές λαδιών δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφήστε τα λάδια να κάνουν τη δουλειά τους πριν τα πετάξετε. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τα σουπερ ντούπερ λάδια, που έχουν φτιαχτεί ειδικά για μηχανές, με έχτρα προστασία, εχτρα αντοχή, εχτρα καθαριστικά, διασπαστικά, αντικαπνικά κτλ κτλ για να πετάμε νωρίτερα απ' ότι πετάει το ταχυφαγείο της γειτονιάς μας το λάδι που τηγανίζει τις πατάτες.
Πουθενά μωρέ, στην τύχη το είπαν!
Να φανταστείς φίλε μου εκείνο το 12000 που σου φαίνεται εξωπραγματικό, έχει και αυτό έναν συντελεστή ασφαλείας. Δλδ ο κατασκευαστής έχει κρατήσει καβάντζα και μερικά χιλιόμετρα (ειδικά αν είναι σχιστομάτης). Αλλά αφού δεν κάνεις πάνω από 3000 χιλιόμετρα το χρόνο, για σένα είναι το ίδιο πράγμα.
Και τα λάστιχα είναι σημαντικότατο θέμα σε μια μηχανή. Τα αλλάζετε και αυτά πριν την ώρα τους?
Και εκείνο το λαδάκι στις μπροστινές μπουκάλες που έχει γίνει σαν νεράκι ανθρακούχο, γιατί το ξεχνάμε όλοι? Εκείνο ψυχή δεν έχει?
Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δίνει πολύ (μα πολύ) αραιά διαστήματα αλλαγής, για να μειώσει το κόστος συντήρησης η μηχανή μας δεν θα πάθει τίποτα πριν γράψει πολλές, μα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Τόσα που όταν χαλάσει (φθαρεί) δεν θα μας πηγαίνει το μυαλό πως κάτι τέτοιο έγινε λόγο λαδιών. Τόσα που δεν θα μας ενδιαφέρει αν θα μπορούσε να κάνει κι' άλλα αν αλλάζαμε τα λάδια νωρίτερα. Και η παραπάνω αντοχή δεν θα ήταν πολύ περισσότερη. Άσε που κανένας κατασκευαστής δεν διακινδυνεύει την αξιοπιστία του μοτέρ του για να αραιώσει τα διαστήματα σέρβις και να κάνει το χατίρι στο μαρκετιν.
Αγοράζουμε καινούριες μηχανές, τις οδηγούμε σαν κυρίες (τρόπος του λέγειν, οι κυρίες να με συγχωρέσουν) γιατί είμαστε κουλάτζες, αλλάζουμε τα λάδια κάθε 3000 χιλ και τις πουλάμε με 23000 χιλ. Πεταμένα λεφτά λέω εγώ.
Σιδερόκολοι, σκληροπυρηνικοί, αγωνιζόμενοι, χεράδες, αμάνικοι κτλ να πάνε πάσο στα παραπάνω και να ακολουθήσουν το γράμμα του κατασκευαστή που λέει πως αν το σκίζεις κύριε άλλαζέ τα λίγο νωρίτερα διότι οι προτεινόμενες αλλαγές είναι για νορμάλ χρήση.
Οι υπόλοιποι να τα αλλάζουν στα προβλεπόμενα διαστήματα, με τον προτεινόμενο τύπο λαδιού και να σταματήσουν να πετάνε λεφτά σε λάδια και να τα βάζουν βενζίνη και λάστιχα.
Υγ. Μερικές φορές τα πρόσθετα που περιέχει το λάδι για το σασμάν, σταματούν να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν "βαραίνει" λοιπόν το κιβώτιο ήρθε η ώρα για αλλαγή όχι γιατί το λάδι δεν λιπαίνει επαρκώς το κινητήρα μας, αλλά επειδή δεν κάνει την ίδια δουλειά με το κιβώτιο. Αν αυτό συμβαίνει πολύ νωρίτερα απ' τα διαστήματα του κατασκευαστή αλλάξτε μάρκα λαδιού.
Υγ.2 Αφού στην Ελλάδα ο καθένας λεει το μακρύ και το κοντό του και όλοι ξέρουν ή ψυχανεμίζονται την αλήθεια, όσοι δεν ξέρετε τι να κάνετε γιατί δεν κάνετε ότι λέει ο κατασκευαστής?
+656 σε ολα
:wave2:
Πωπω και απ τη μυγα ξυγκι/:eek:
Στο παπι τα κανα ανα 2000 χλμ ,στο μεγαλο αν ειμαι οικονομικα οκ ανα 4000-5000, da(ξ)z τωρα?
Καλα ρπστμ και αυτο τοσο αναλυση θελει?
Ημαρτον.:a2:
AUFGEBRACHT
11/06/2013, 17:06
Εγώ αλλάζω λάδια ΠΑΝΤΑ κάθε Δεκέμβριο γιατί τότε τινάζουμε τις ελιές και βγαίνει το φρέσκο...
PetranGR
11/06/2013, 20:34
Κάθε 4000 χλμ. αυστηρά ,και βάζω συνήθως καλά λάδια,μαζί με φίλτρο λαδιού όπως δίνει ο κατασκευαστής.
Καλοκαίρι 10w40 χειμώνα 10w30.
:lol:
Παρακαλώ να σημειωθεί. Έκανα τον Τερενς να γράψει μόνο μια γραμμή. :a08:
ΑΦΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ...............
Νά πώ............τί νά γράψω..??
Είπαμε τά αύτονόητα,όταν όμως διαβάζω παππάδες,
τί νά κάνω ,νά μή γράψω..??,πού ξέρεις μπορεί νά σώσουμε κανέναν.
Έγώ πάντως όταν τηγανίζουμε πατάτες στήν κουζίνα,άλλαγή λαδιών κάνω
πολύ γρήγορα πρίν μαυρίσουν,μερικές δέ φορές πού έφαγα τηγανητή σαρδέλλα
μιά καί είναι ή άδυναμία μου έριξα κάτι μπινελίκια πού δέν είχε άλλάξει τό λάδι
ό πούστης ό ταβερνιέ......
Ρέ χαλαρώστε καί πάρτε το χαμπάρι,καί μόνο νά συμπληρώνετε άπό πάνω όσο καίγεται
πάλι πιό πολύ θά ζήσουν τά μηχανάκια άπό σάς.........
Πωπω και απ τη μυγα ξυγκι/:eek:
Στο παπι τα κανα ανα 2000 χλμ ,στο μεγαλο αν ειμαι οικονομικα οκ ανα 4000-5000, da(ξ)z τωρα?
Καλα ρπστμ και αυτο τοσο αναλυση θελει?
Ημαρτον.:a2:
ΕΣΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ....................
Πρέπει νά σού βρούμε κανένα κτήμα σάν τού άποπάνω........
ΕΣΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ....................
Πρέπει νά σού βρούμε κανένα κτήμα σάν τού άποπάνω........
Εχω ρε ,απεναντι τα χουμε,αυτος τιναζει και γω μαζευω.:D
Κάθε 4000 χλμ. αυστηρά ,και βάζω συνήθως καλά λάδια,μαζί με φίλτρο λαδιού όπως δίνει ο κατασκευαστής.
Καλοκαίρι 10w40 χειμώνα 10w30.
ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ..............
Ποιός κατασκευαστής δίνει άλλαγή φίλτρου κάθε 4000 χλμ. ???
RaGe_Raptor
12/06/2013, 06:25
Εγώ φίλοι μου δεν το χρησιμοποιώ για έβρι ντέι κομιούτ κι όποτε το βγάζω του πίνω το αίμα (σιγά μη σκίσω και κανα καλσόν.....!!:eek:) οπότε θα μου επιτρέψετε να τα αλλάζω κατά το δοκούν...άλλωστε τα παίρνω στη μισή τιμή απ´αυτή που πουλάνε οι περισσότεροι μαγαζάτορες...ναι αμαρτία το ξέρω αγοράζω από eBay...άλλωστε στο χρόνο πάνω τα χλμ είναι γύρω στις 3.000 και κάτι km πλέον οπότε μια φορά το χρόνο έξτρα παρθένο λαδάκι...πάνε οι εποχές των 10.000km το χρόνο σε βόλτες μόνο...:(
Drake Ramore
12/06/2013, 06:34
Μια φορά τον χρόνο, έτσι κι αλλιώς θέλουν αλλαγή. Άσχετα με τα χλμ που θα κάνει κάποιος.
Αυτό επειδή τα λάδια παίρνουν υγρασία σιγά σιγά (πολύ περισσότερο όσα βρίσκονται σε μηχανές που κάθονται και δεν κινούνται). Μικρής ποσότητας υγρασία μεν, αλλά αν κάποιος κάνει 1000 χλμ τον χρόνο και με αυτό το σκεπτικό σκέφτεται να αλλάξει λάδια πάνω στην 5ετία, θεωρώ ότι κάνει λάθος. Μια φορά τον χρόνο (κάθε άνοιξη θα πρότεινα) είναι η καλύτερη εποχή για αλλαγή λαδιών.
Φίλτρο καλύτερα γνήσιο, για να αποφεύγονται και προβλήματα ροής από την βαλβίδα που έχουν τα ιμιτασιόν. Ένα γνήσιο φίλτρο λαδιού βγάζει μέχρι και 3 αλλαγές λαδιών άνετα. Άσχετα αν οι περισσότεροι (κι εγώ μέσα) το αλλάζουμε κάθε δεύτερη αλλαγή.
RaGe_Raptor
12/06/2013, 07:16
Μια φορά τον χρόνο, έτσι κι αλλιώς θέλουν αλλαγή. Άσχετα με τα χλμ που θα κάνει κάποιος.
Αυτό επειδή τα λάδια παίρνουν υγρασία σιγά σιγά (πολύ περισσότερο όσα βρίσκονται σε μηχανές που κάθονται και δεν κινούνται). Μικρής ποσότητας υγρασία μεν, αλλά αν κάποιος κάνει 1000 χλμ τον χρόνο και με αυτό το σκεπτικό σκέφτεται να αλλάξει λάδια πάνω στην 5ετία, θεωρώ ότι κάνει λάθος. Μια φορά τον χρόνο (κάθε άνοιξη θα πρότεινα) είναι η καλύτερη εποχή για αλλαγή λαδιών.
Φίλτρο καλύτερα γνήσιο, για να αποφεύγονται και προβλήματα ροής από την βαλβίδα που έχουν τα ιμιτασιόν. Ένα γνήσιο φίλτρο λαδιού βγάζει μέχρι και 3 αλλαγές λαδιών άνετα. Άσχετα αν οι περισσότεροι (κι εγώ μέσα) το αλλάζουμε κάθε δεύτερη αλλαγή.
:a013:
bros400pgm
12/06/2013, 07:56
ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ..............
Ποιός κατασκευαστής δίνει άλλαγή φίλτρου κάθε 4000 χλμ. ???
Eμενα λεει καθε 1000χλμ........ Ή καθε 3ωρες αμα εισαι του hobby....... Ή παλι καθε τρεις ωρες, αμα εισαι αγωνιΣΤΗΣ........:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
PetranGR
12/06/2013, 09:13
κανενας,εγω το κανω,οπως και για τα λαδια ανα 8000-9000 χλμ. λενε κατασκεαστες,και οι περισσοτεροι το κανουν στα μισα, οποτε γνη μου ειναι ανα τοσο.
Eμενα λεει καθε 1000χλμ........ Ή καθε 3ωρες αμα εισαι του hobby....... Ή παλι καθε τρεις ωρες, αμα εισαι αγωνιΣΤΗΣ........:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
ΡΕ ΦΙΛΕ.............ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΙΛΑΜΕ,
ούτε γιά ντράκστερ......
Γιά μηχανάκια πού κυκλοφοράνε στούς δρόμους ΝΟΡΜΑΛ λέμε.....
Αύτό πάντως μέ τίς ώρες πού γράφτηκε είναι μιά σωστή κουβέντα.
Διότι άλλο 6000 χλμ. στήν Έθνική καί άλλο στήν πόλη νά βράζει καί
νά δουλεύει τον τετραπλάσιο-πενταπλάσιο ΧΡΟΝΟ...!!
Έχει μιά διαφορά πώς νά τό κάνουμε.
Έπίσης σωστή κουβέντα,τό σασμάν άρχίζει καί διαμαρτύρεται όταν
τό έχεις σκίσει τό λάδι,σπάνιο πράμμα όμως πρίν τήν άλλαγή πού προτείνει
ό κατασκευαστής.
Κάποτε είχα ένα Χόντα στό όποίο έκανα πάνω άπό διακόσιες χιλιάδες χλμ.
Άπό τίς 45000 ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ.......τά σχόλια δικά σας.
Τό έδωσα μέ 215000 χλμ. καί ζεί καί βασιλεύει μετά άπό 7-8 χρόνια
Πάτε τώρα γιά μιά άλλαγή......
AristidisZ
12/06/2013, 09:38
Κάποτε είχα ένα Χόντα στό όποίο έκανα πάνω άπό διακόσιες χιλιάδες χλμ.
Άπό τίς 45000 ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ.......τά σχόλια δικά σας.
Τό έδωσα μέ 215000 χλμ. καί ζεί καί βασιλεύει μετά άπό 7-8 χρόνια
τεφαρίκι...
Κάποτε είχα ένα Χόντα στό όποίο έκανα πάνω άπό διακόσιες χιλιάδες χλμ.
Άπό τίς 45000 ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ.......τά σχόλια δικά σας.
Τό έδωσα μέ 215000 χλμ. καί ζεί καί βασιλεύει μετά άπό 7-8 χρόνια
Μπορεί να ζει, να βασιλεύει αποκλείεται...
ΛΕΜΕ ...............
Καί καμμιά ύπερβολή, νά περνάει ή ώρα.
Πάντως άπό λεφτά γλύτωσα μισό μηχανάκι........
σέρβις,λάδια,ξύδια,ίμάντες κ.λ.π.
υγ. Έτσι κι άλλιώς μέ τούς βασιλιάδες............ΕΧΩ ΘΕΜΑ
taisteal
12/06/2013, 10:06
Terens μου θυμισες τον πανοπτικο σε μια ιδια περιπου συζητηση για τα λαδια :p
Κάποτε είχα ένα Χόντα στό όποίο έκανα πάνω άπό διακόσιες χιλιάδες χλμ.
Άπό τίς 45000 ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ.......τά σχόλια δικά σας.
Τό έδωσα μέ 215000 χλμ. καί ζεί καί βασιλεύει μετά άπό 7-8 χρόνια
Πάτε τώρα γιά μιά άλλαγή......
:plaf:
αυτος που το πηρε παντως με 15000 στο κοντερ το πηρε.............
(κι ας ειχε μηδενισει 2 φορες:cry:)
E EΝΤΑΞΕΙ...........ΕΙΠΑΜΕ
Όχι κι έτσι..........10 χρόνια τό είχα καί τό έδωσα σέ έμπορο.
Όλοι μού ζήταγαν νά κατεβάσω χλμ. γιά νά τό πάρουν.
Τό έδωσα όπως ήταν καί είπα στόν έμπορο νά μήν τολμήσει
νά μέ ένοχλήσει ΚΑΝΕΙΣ,άλλιώς θά πήγαινα σέ κάποιον
ήλεκτρολόγο,θά τά έκανα 15 πού είπες καί μετά θά πήγαινα
ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ στό παζάρι νά πουλήσω τό τεφαρίκι....!!!
Ούτε τό έκανα,ούτε θά τό κάνω ποτέ.
Έξάλλου ξέρεις πόσο εύκολο είναι νά δείς τήν άλήθεια
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ....??
Γιατί έκεί είναι τό κόλπο,σού πουλάνε αύτό πού θέλεις
καί όχι αύτό πού βλέπεις.....άν φυσικά μπορείς νά τό δείς.....!!!
AristidisZ
12/06/2013, 18:58
το τίγκαρες τηγανέλαιο πριν το δώκεις ; :D
ΕΙΠΑΜΕ................
χΑντα.......
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.