Σύνδεση

View Full Version : Super Four 400 2008



GATOYLHS
01/11/2007, 18:21
Το σαλόνι του Tokyo άνοιξε για το κοινό και μία μοτοσικλέτα που έχει τραβήξει αρκετό ενδιαφέρον είναι το Honda CB400 για το 2008. Το γνωστό μοντέλο παρουσιάζεται σε δύο εκδόσεις, το CB400SF και το CB400SB ενώ κύριο χαρακτηριστικό τους είναι το ρετρό look.

Τα δύο νέα CB400 ξεχωρίζουν μεταξύ τους με ένα ρετρό φέρινγκ, όμως και τα δύο έχουν τον ίδιο νέο κινητήρα με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Το προηγούμενο CB400 είχε κινητήρα με καρμπιρατέρ, κάτι που δεν του επέτρεπε να περάσει τους ελέγχους εκπομπής ρύπων ώστε να μπορέσει να κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη. Η μετατροπή αυτή, λοιπόν, στις δύο νέες μοτοσικλέτες της Honda, CB400SF και CB400SB ανεβάζουν κατά πολύ τις πιθανότητες, κάποια στιγμή, να τα δούμε και στην Ευρώπη.


110807

gdevelek
01/11/2007, 18:49
καλά είναι σοβαροί;

βάλανε εξαπίστονη δαγκάνα σε 400άρι;

:confused:

GATOYLHS
01/11/2007, 20:13
ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΦΟΡ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΡΕΙ Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ(ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ) ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ.

nikos force
01/11/2007, 20:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
καλά είναι σοβαροί;

βάλανε εξαπίστονη δαγκάνα σε 400άρι;

:confused: to systima syndiasmenis pedisis tis honda prostazei 6pistoni dagkana...kai profanws exei ayto to systima epanw

gdevelek
01/11/2007, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από GATOYLHS
ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΦΟΡ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΡΕΙ Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ(ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ) ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ.

εκεί που παίζουν σε ???? τα μεταχειρισμένα hornet, fazer, z750 και σύντομα gsr.... ποιός θα κοιτάξει το 400αράκι... πρόβλημα νομικό (διπλώματος) δεν υπάρχει, όποιος μπορεί να πάρει 400άρι, μπορεί και 600άρι (και 1300άρι)...

Anritsu
01/11/2007, 22:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
εκεί που παίζουν σε ???? τα μεταχειρισμένα hornet, fazer, z750 και σύντομα gsr.... ποιός θα κοιτάξει το 400αράκι... πρόβλημα νομικό (διπλώματος) δεν υπάρχει, όποιος μπορεί να πάρει 400άρι, μπορεί και 600άρι (και 1300άρι)...

Το καινούριο είναι αλλιώς . θα το προτιμούσα χαλαρά καινούριο όπως το βλέπω στην φωτο από ένα μεταχειρισμένο αγνώστων πραγματικών χιλιομέτρων Το θέμα είναι πώς αν ποτέ έρθουν καινούρια φοβάμαι πως θα κάνουνε όσο και τα 600αρια ..... :wave2:

paris13
01/11/2007, 22:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
εκεί που παίζουν σε ???? τα μεταχειρισμένα hornet, fazer, z750 και σύντομα gsr.... ποιός θα κοιτάξει το 400αράκι... πρόβλημα νομικό (διπλώματος) δεν υπάρχει, όποιος μπορεί να πάρει 400άρι, μπορεί και 600άρι (και 1300άρι)...

Ναι αλλά την ομορφιά του CBSF (υποκειμενικά) δεν την έχει κανένα...!! :rotflmao:

Εμένα πάλι με χαλάει το φερινκ τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω σε αυτή την φώτο.
Αχ τα CB400SF θα έπρεπε να είχαν έρθει από καιρό στο Ελλάντα αλλά @###@!$ ο Σαρακάκης. :( Εγώ πιστεύω ότι πάλι θα πούλαγε και η τιμή ας έφτανε σχεδόν για ένα 600αρακι, άααλλη ιστορίαααα.!! :beer:

SUPERMARIO
01/11/2007, 22:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
καλά είναι σοβαροί;

βάλανε εξαπίστονη δαγκάνα σε 400άρι;

:confused:





εχουμε δει πολλα "καλουδια" στα σαλονια και στην παραγωγη ολο και κατι κοβουν στο τελος.

isid
04/11/2007, 12:36
Για υποδύναμη γνωρίζουμε? Καθίστε να μάθουμε και την υποδύναμη και μετά να βγάλουμε συμπεράσματα. Ικανούς τους έχω να κάνουν καμία καφριλιά.

AFTER
04/11/2007, 12:42
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


50 ιπποι στην τιμη των 100
Παιρνεις 1 πληρωνεις 2, που λενε....


Καλες αγορες :lol:

gdevelek
04/11/2007, 14:28
@αφτερ

υπάρχει ΕΝΑ χόντα που να θεωρείς βέλτιστη αγορά στην κατηγορία του;

Baggelhs20
04/11/2007, 14:50
ωραια μοτοσυκλετα

Anritsu
04/11/2007, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από isid
Για υποδύναμη γνωρίζουμε? Καθίστε να μάθουμε και την υποδύναμη και μετά να βγάλουμε συμπεράσματα. Ικανούς τους έχω να κάνουν καμία καφριλιά.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με τον όρο καφριλιά αλλά φαντάζομαι πως η ιπποδύναμη δεν είναι το ζητούμενο στην συγκεκριμένη περίπτωση .Οποίος παίρνει 400 αλλά πράγματα ψάχνει .Σχετικά με την τιμή δεν φαντάζομαι να έχει διαφορά από τα λοιπά 600ρια μια και εκτός του κυβισμού τα λοιπά περιφερειακά είναι ίδια αν όχι καλύτερα . Α και MADE IN JAPAN μην ξεχνιόμαστε
:wave2:

AFTER
04/11/2007, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
@αφτερ

υπάρχει ΕΝΑ χόντα που να θεωρείς βέλτιστη αγορά στην κατηγορία του;


Θεωρω πως τα cbf, cbr και πολλα χωματινα ειναι πολυ καλα για αυτο που κατασκευαστηκαν

ΑΛΛΑ(μιας και θελεις να κανουμε συζητηση), μερικα μοντελα, οπως το translap για παραδειγμα, ειναι τελειως μετριοπαθεις μηχανακια, και δεν μου κανουν ουτε καν κλικ ωστε να κατσω για λιγο στην σελα τους

Τωρα, για οτι αφορα το CB400, καποτε, ειχαν ενα λογο υπαρξης, ο οποιος δεν ειχε να κανει, κυριως, με μια αγορα εκτος Ιαπωνιας
Υπηρχε λοιπον, θεμα κατηγοριας διπλωματος
Στην ευρωπη ομως που δεν τιθεται τετοιο ζητημα, δεν εχει πουληθει ΠΟΥΘΕΝΑ εκτος απο καποια μεταχειρισμενα που ηρθαν Ελλαδα
Καποτε και στην Ελλαδα, ηταν καλες επιλογες(κυριως για οικονομικους λογους), ΑΛΛΑ οχι πλεον, μιας και στην ιδια τιμη αγοραζεις ενα 600, σαν το hornet για παραδειγμα

Αν ειχες να επιλεξεις μεταξυ μεταχειρισμενου CB400VTEC & Hornet 600, εσυ ποιο απο τα 2 θα επελεγες?
Αν νομιζεις οτι η ερωτηση μου ειναι ακυρη, να σε συβουλεψω οτι τα πρωτα μεταχειρισμενα cb400 v-tec που ηρθαν απο Ιαπωνια, πουλιοντουσαν για 5000?!!!!!!!
Την ιδια στιγμη, με 4000-5000? αγοραζες FAZER 600 δευτερης γενιας, τα οποια ειναι κλασεις ανωτερα σαν μοτοσυκλετες, για να μην μιλησω για την ιπποδυναμη η οποια ειναι σχεδον η διπλασια

Το εχω γραψει ηδη, ακομα και να εισαχθουν(που δεν προκειται), θα κοστιζουν πανω απο 5500-6000?
Βρισκεις λογικη την αγορα τους?

Ειπα, καποτε ηταν καλη αγορα(και ακομα ειναι) ενα cb400 στα 2000-2500?
Αλλα με 5000?(μεταχειρισμενο), οχι ευχαριστω

AFTER
04/11/2007, 17:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
Σχετικά με την τιμή δεν φαντάζομαι να έχει διαφορά από τα λοιπά 600ρια μια και εκτός του κυβισμού τα λοιπά περιφερειακά είναι ίδια αν όχι καλύτερα . Α και MADE IN JAPAN μην ξεχνιόμαστε
:wave2:


Που ακριβως ειδες να εχει καλυτερα περιφερειακα απο το hornet 600?

Δεν υπαρχει ποια ο ορος ''made in japan'', δεν ειναι κριτηριο αγορας

gdevelek
04/11/2007, 17:30
αφτερ

αποκλείεται το 400άρι ΑΝ ποτέ έλθει να πωλείται όσο ένα χόρνετ

και πρώτος έγραψα πως θα ελάχιστοι θα το πάρουν, θα πάρουν κάποιο 600άρι πληρώνοντας την διαφορά τιμής

και εννοείται πως τα β-τεκ 400άρια έχουν/είχαν πολύ ψηλή τιμή αγοράς, γι' αυτό και κυκλοφορούν ελάχιστα

Anritsu
04/11/2007, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Που ακριβως ειδες να εχει καλυτερα περιφερειακα απο το hornet 600?

Δεν υπαρχει ποια ο ορος ''made in japan'', δεν ειναι κριτήριο αγορας

Μονο από την φώτο δεν μπορώ να εξάγω συμπέρασμα ουτε να συγκρίνω (δεν είμαι και ειδικός άλλωστε) αλλά κάτι η εξαπιστονή , κατι η αποδεδειγμένη ποιότητα κατασκευής των CB στο παρελθόν με προϊδεάζουν για καλά πράγματα .Οσο για το made in Japan νομίζω ότι για πολύ κόσμο μετράει έστω και αν δεν το παραδέχονται .Παντώς κανένας σχετικός με το άθλημα δεν μπορεί να περιμένει σοβαρά τον ακατανομαστό να το εισάγει ....

:rolleyes:

AFTER
04/11/2007, 17:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
Μονο από την φώτο δεν μπορώ να εξάγω συμπέρασμα ουτε να συγκρίνω (δεν είμαι και ειδικός άλλωστε) αλλά κάτι η εξαπιστονή , κατι η αποδεδειγμένη ποιότητα κατασκευής των CB στο παρελθόν με προϊδεάζουν για καλά πράγματα .Οσο για το made in Japan νομίζω ότι για πολύ κόσμο μετράει έστω και αν δεν το παραδέχονται .Παντώς κανένας σχετικός με το άθλημα δεν μπορεί να περιμένει σοβαρά τον ακατανομαστό να το εισάγει ....

:rolleyes:


Δεν ειναι εξαπιστονη

Ειναι τριποστονη με παραλληλα εμβολακια, τα οποια μπαινουν ΜΟΝΟ αν υπαρχει και το συστημα CBS της honda
Σε αλλη περιπτωση, μπαινουν απλες 2πιστονες δαγκανες, το ιδιο γινεται και στα CBF
Ξαναλεω, δεν στεκει πλεον ο ορος made in japan, οχι μονο για τις μοτοσυκλετες, αλλα για οποιοδηποτε προιον

Gdevelek δεν ειπα οτι θα κανει οσο τα hornet 600, αλλα περιπου

Μολις τωρα διαβαζα, οτι τα μεταχειρισμενα hornet 600 '05-'06 πουλουνται 4500-5500?
Εγω θα επελεγα ενα τετοιο, ακομα και αν στην ιδια τιμη θα εβρισκα καινουργιο cb400 v-tec
H διαφορα στην αποδοση ειναι τεραστια(45 ιιπους το ενα, 80 το αλλο, στον τροχο παντα)

Τεσπα, τζαμπα λογομαχουμε, γιατι ετσι κι αλλιως δεν προκειται να εισαχθει ποτε, και δεν το λεω εγω, αλλα το ιδιο το μαρκετινγκ
Πουθενα στην ευρωπη δεν εχουν πουληθει 400cc, σιγα μην εισαχθουν εδω, που ακομα και πολυ ''χεραδες'' δεν αγοραζουν 600 αλλα παιρνουν 1000cc, γιατι δεν τους φτανουν ουτε αυτα

paris13
04/11/2007, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Δεν ειναι εξαπιστονη

Ειναι τριποστονη με παραλληλα εμβολακια, τα οποια μπαινουν ΜΟΝΟ αν υπαρχει και το συστημα CBS της honda
Σε αλλη περιπτωση, μπαινουν απλες 2πιστονες δαγκανες, το ιδιο γινεται και στα CBF
Ξαναλεω, δεν στεκει πλεον ο ορος made in japan, οχι μονο για τις μοτοσυκλετες, αλλα για οποιοδηποτε προιον

Gdevelek δεν ειπα οτι θα κανει οσο τα hornet 600, αλλα περιπου

Μολις τωρα διαβαζα, οτι τα μεταχειρισμενα hornet 600 '05-'06 πουλουνται 4500-5500?
Εγω θα επελεγα ενα τετοιο, ακομα και αν στην ιδια τιμη θα εβρισκα καινουργιο cb400 v-tec
H διαφορα στην αποδοση ειναι τεραστια(45 ιιπους το ενα, 80 το αλλο, στον τροχο παντα)

Τεσπα, τζαμπα λογομαχουμε, γιατι ετσι κι αλλιως δεν προκειται να εισαχθει ποτε, και δεν το λεω εγω, αλλα το ιδιο το μαρκετινγκ
Πουθενα στην ευρωπη δεν εχουν πουληθει 400cc, σιγα μην εισαχθουν εδω, που ακομα και πολυ ''χεραδες'' δεν αγοραζουν 600 αλλα παιρνουν 1000cc, γιατι δεν τους φτανουν ουτε αυτα

Βαριέμαι να το αναλύσω αλλά σε βρίσκω λάθος, και ο όρος Made in Japan ισχύει και έχει πολύ καλά υλικά, έχεις δει την εξάτμιση στο SF μέσα από τα χρώμια..? για σύγκρινέ το με του Hornet ας πούμε ή όποιου άλλου της σειράς, και τέλος εγώ θα το αγόραζα. Δεν μου λέει τίποτα το ένα που έχει 50-53 ίππους και το άλλο 80+ παίζουν και άλλα στην προτίμησή μου και σίγουρα και πολλών άλλων. Τότε με αυτή την λογική γιατί κάποιος να δώσει τόσα πολλά χρήματα για μια Harley όταν μπορεί με λιγότερα να πάρει ένα άλλο μηχάνημα με πολλούς ίππους παραπάνω.? Όπως και να χει δίχως παρεξήγηση κουβέντα να γίνεται, άλλωστε γούστα είναι αυτά. Το SF είναι άααλλη ιστορία, είναι ΙΣΤΟΡΙΑ.:a024:

ΙΠΠΕΑΣ
05/11/2007, 01:15
Ενδιαφέρον αν έρθει στην Ελλάδα ...

epp1640
05/11/2007, 02:12
Παραπάνω από ενδιαφέρον..έχω μείνει μλκς..δεν ξέρω τι λέτε αλλά το ερωτεύτηκα..μην πω ότι ξεπέρασα και το aprillia rx 50.. :D Αν έλθει σε λογική τιμή θα γίνει ανάρπαστο..ούτως ή άλλως δεν απευθύνεται σε ανθρώπους που τους τρώει το χέρι τους αλλά σε αυτούς που θέλουν ένα καλό, αρκετά δυνατό για ένα ταξιδάκι, χρηστικό, και ποιοτικό μηχανάκι.. Νομίζω ότι θα ληστέψω καμιά τράπεζα φορώντας το κρανάκι μου και θα το αγοράσω :)

ΙΠΠΕΑΣ
05/11/2007, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
σε αυτούς που θέλουν ένα καλό, αρκετά δυνατό για ένα ταξιδάκι, χρηστικό, και ποιοτικό μηχανάκι
+1

AFTER
05/11/2007, 12:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Βαριέμαι να το αναλύσω αλλά σε βρίσκω λάθος, και ο όρος Made in Japan ισχύει και έχει πολύ καλά υλικά, έχεις δει την εξάτμιση στο SF μέσα από τα χρώμια..? για σύγκρινέ το με του Hornet ας πούμε ή όποιου άλλου της σειράς, και τέλος εγώ θα το αγόραζα. Δεν μου λέει τίποτα το ένα που έχει 50-53 ίππους και το άλλο 80+ παίζουν και άλλα στην προτίμησή μου και σίγουρα και πολλών άλλων. Τότε με αυτή την λογική γιατί κάποιος να δώσει τόσα πολλά χρήματα για μια Harley όταν μπορεί με λιγότερα να πάρει ένα άλλο μηχάνημα με πολλούς ίππους παραπάνω.? Όπως και να χει δίχως παρεξήγηση κουβέντα να γίνεται, άλλωστε γούστα είναι αυτά. Το SF είναι άααλλη ιστορία, είναι ΙΣΤΟΡΙΑ.:a024:


Σορρυ αλλα ζεις σε εναν δικο σου κοσμο
Μπορει εσυ να εισαι ευτυχισμενος, αλλα δεν παυει να εισαι λαθος
:wave2:

odt
05/11/2007, 18:45
Ουφ....πολύ άγχος για ένα μηχανάκι που δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα...(επίσημα)

:a56:

paris13
06/11/2007, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Σορρυ αλλα ζεις σε εναν δικο σου κοσμο
Μπορει εσυ να εισαι ευτυχισμενος, αλλα δεν παυει να εισαι λαθος
:wave2:

Ίσως έχεις δίκιο αλλά για κοίτα πόσοι ζουν στον δικό μου κόσμο όπως εσύ ονομάζεις. Τώρα αν το πάρουμε το θέμα υποκειμενικά και μόνον τελικά έτσι μπορούμε να το δούμε, κανένας δεν είναι λάθος αν του αρέσει κάτι για τους δικούς του λόγους. Η μόνη διαφορά μου και ένσταση είναι ότι εσύ φίλε μου είσαι απόλυτος ενώ το κοινό έχει άλλη γνώμη για το "μικρό" SFακι.
Όπως και να χει γούστα είναι αυτά και επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει εύχομαι το CBακι μια των ημερών να το δούμε και επίσημα στην Ελλάδα, ακόμα όμως και να μην συμβεί κάτι τέτοιο CBκια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη πλέον και όχι μόνον στην Ελλάδα και όσο η μαμά Honda θα συνεχίζει να το παράγει αυτό θα συνεχίζει να υπάρχει είτε εισαγωγή είτε παρα εισαγωγή.
Χαιρετώ, φιλικά... :wave2:

AFTER
06/11/2007, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Ίσως έχεις δίκιο αλλά για κοίτα πόσοι ζουν στον δικό μου κόσμο όπως εσύ ονομάζεις. Τώρα αν το πάρουμε το θέμα υποκειμενικά και μόνον τελικά έτσι μπορούμε να το δούμε, κανένας δεν είναι λάθος αν του αρέσει κάτι για τους δικούς του λόγους. Η μόνη διαφορά μου και ένσταση είναι ότι εσύ φίλε μου είσαι απόλυτος ενώ το κοινό έχει άλλη γνώμη για το "μικρό" SFακι.
Όπως και να χει γούστα είναι αυτά και επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει εύχομαι το CBακι μια των ημερών να το δούμε και επίσημα στην Ελλάδα, ακόμα όμως και να μην συμβεί κάτι τέτοιο CBκια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη πλέον και όχι μόνον στην Ελλάδα και όσο η μαμά Honda θα συνεχίζει να το παράγει αυτό θα συνεχίζει να υπάρχει είτε εισαγωγή είτε παρα εισαγωγή.
Χαιρετώ, φιλικά... :wave2:


Μα εγω δεν ειμαι κατα των 400ριων

Ισα ισα, οταν ημουν πιτσιρικας εψαχνα να αγορασω ενα cb400 αλλα δεν μου εφταναν τα χρηματα, και ετσι πηρα κατι αλλο

Κατα ειμαι, γιατι ειμαι σιγουρος οτι αν εισαχθει(που δεν...), θα κοστιζει πολυ ακριβα

Για τον ιδιο λογω, κραζω τα μονοκυλινδρα των 10.000?

:wave2:

gdevelek
06/11/2007, 21:37
δεν θα πιάσει αν έλθει, δεν είναι πολλοί οι κολλημένοι κι ο σαρακάκης το ξέρει καλά

αλλά όταν πρέπει να περνάς κάθε φορά τις 6000 στροφές για να τραβήξει, κάποια στιγμή κουράζεσαι

αφού θέμα νομικό δεν υπάρχει για πάνω από 400 κυβικά, κοιτάζουν σχεδόν όλοι από 600 και πάνω ακόμη και ως πρώτη μηχανή

ξέρω άτομο που για πρώτη μηχανή κοιτάζει μπάντιτ 1250 (ξεκινάει από χαμηλά για να περάσει μετά στα 1800 και στα 2400)

έχει αλλάξει η νοοτροπία του τύπου που αποφασίζει να ανέβει σε δίτροχο

paris13
06/11/2007, 23:05
Δεν επιμένω απλά το Cbακι μου αρέσει και σίγουρα δεν χρειάζεται να περάσεις της 6000 στροφές για να κινηθείς γρήγορα, αν θες να κινηθείς γρήγορα με το CB400 SF είναι πολύ εύκολο δεν χαλάει χατίρι. Πάντως πιστεύω ότι το θέμα είναι υποκειμενικό όπως και να το κάνουμε. Ξέρω ανθρώπους (νέους, νέα παιδιά) που έχουν το 400 περί τα 10 και πλέον χρόνια και ακόμα το λατρεύουν. Ίσως μια μέρα βρεθώ και εγώ με ένα Fazer αλλά το CB μου δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Δεν είναι και η πρώτη μηχανή μου αν θυμηθώ ότι πριν 25 περίπου χρόνια είχα ένα VILLA 250cc Εντούρο/καθαρόαιμο για όποιον το θυμάται, (απίστευτη δύναμη) εκείνη την εποχή δεν υπήρχε διαφορά, η διαφορά ήταν ένα φαναράκι και έβγαζες πινακίδες, και γενικά έχω αλλάξει πάρα πολλές μηχανές. Τα τελευταία χρόνια ξεχάστηκα μέσα σε κάτι κουτιά αλλά πάντα θα είχα καβάτζα ένα παπάκι τουλάχιστον για να κινούμε στα δύσκολα. Τώρα το ΑΥΤΟΚ. σαπίζει έξω από το σπίτι γιατί σιχάθηκα αυτή την κίνηση που μόνο με μηχανή παλεύεται, το παπί στην αυλή κοιμάται, και σήμερα με αυτό το κρύο και το ψιλο/χοντρόβροχο εγώ έκανα όλες τις δουλειές μου με το CB μου. Έτσι έβγαλα και τον προηγούμενο χειμώνα έτσι και τον προ προηγούμενο. Αν έρθει ποτέ το CB στην Ελλάδα θα το σκεφτώ σοβαρά, αν όχι μπορεί να πάρω το Fazer ή το CBR600-RR. Όμως όποιος έχει ή είχε κάποτε ένα 400CB σίγουρα καταλαβαίνει τη λέω.
Αυτά ελπίζω να μην σας κούρασα με την τρέλα μου. Χαιρετώ, φιλικά. :beer:

Υ.Γ Λίγο άσχετο: Πρόσφατα κυκλοφορούσα με ένα kaw 636 για κάποιο χρονικό διάστημα, φίλου που έλειπε. Ε.! δεν μπορούσα να το ευχαριστηθώ μιας και αυτό υποθέτω μόνο σε κάποια πίστα μπορείς να το απολαύσεις ή σε ταξίδι (για το τελευταίο επιφυλάσσομαι). Μέσα στην κίνηση ήταν σκέτη απελπισία και πόναγαν τα χέρια μου από το τιμόνι όπου δύσκολα μπορούσες να κινηθείς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Με το CB πας στην κίνηση σαν παπί και πιο άνετα θα έλεγα. :wave2:

GATOYLHS
09/11/2007, 17:30
NA ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ CBF 500 KAI ΑΣ TO ANTIKATAΣΤΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟ 400ΑΡΑΚΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΝΑ ΤΟ ΓΥΑΛΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ.


111645

GATOYLHS
09/11/2007, 17:32
:wave2:


111646

pissaman
09/11/2007, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
to systima syndiasmenis pedisis tis honda prostazei 6pistoni dagkana...kai profanws exei ayto to systima epanw
το CBS δουλεύει σε 3πίστονες δαγκάνες (ΧΧ, VFR, Varadero 3πίστονες φοράνε!)
:beer:

gdevelek
09/11/2007, 23:58
φίλε πάρις13 αν μπορείς να κινηθείς γρήγορα με το σιμπί 400 χωρίς να περάσεις τις 6000 στροφές μάλλον κάποιος του έχει βάλει νίτρο και δεν το ξέρεις

κι εγώ αυτό έχω 5 χρόνια τώρα, ας μη λέμε ό,τι θέλουμε...

εκτός αν "γρήγορα" = "πιο γρήγορα από παπί 50άρι"

(γιατί τα 125άρια δεν τα περνάω στο φανάρι αν δεν περάσω τις 6000 στροφές)

;)

paris13
11/11/2007, 23:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
φίλε πάρις13 αν μπορείς να κινηθείς γρήγορα με το σιμπί 400 χωρίς να περάσεις τις 6000 στροφές μάλλον κάποιος του έχει βάλει νίτρο και δεν το ξέρεις

κι εγώ αυτό έχω 5 χρόνια τώρα, ας μη λέμε ό,τι θέλουμε...

εκτός αν "γρήγορα" = "πιο γρήγορα από παπί 50άρι"

(γιατί τα 125άρια δεν τα περνάω στο φανάρι αν δεν περάσω τις 6000 στροφές)

;)

Τι να πω φίλε μου εγώ με 4000-4500 θεωρώ ότι κινούμαι αρκετά γρήγορα, δεν εννοώ στα φανάρια αλλά σε κίνηση στο κέντρο αλλά και παραλιακά. Τώρα ακούω κάποιους να λένε ότι δύσκολα πάνε στα 180 ή δύσκολα ανεβάζουν από τα 180 ποιο επάνω. Λοιπόν τελευταία μικρή βόλτα (δουλειά) ήταν στην Κόρινθο και η βελόνα τερμάτιζε για πλάκα. Να πω πως από τα 140 αν ήθελα να το πλακώσω άνετα σε δευτερόλεπτα κόλλαγα την βελόνα του ταχύμετρου. Με λίγα λόγια για το δικό μου CBSF μπορώ να πω τα καλύτερα με κίνδυνο να παρεξηγηθώ (πόσο περισσότερο αν σας πω ότι το κοντέρ με κλέβει 20 χιλ καρατσεκαρισμένο) αφού για να καταλάβετε ξεκινά την μέτρηση από τα 20 χιλ και όταν π.χ. πάω με 40 στην πραγματικότητα είμαι με 60, αλλά τη να κάνω αφού αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα πολλοί θα πουν ότι έχει πρόβλημα το κοντέρ μου αλλά το μόνο του πρόβλημα είναι αυτό που αναφέρω. Όποιος θέλει το πιστεύει, εγώ το έχω τσεκάρει, δεν μπορώ να αλλάξω (ούτε θέλω) την γνώμη κανενός.
Τέλος πας ποιο γρήγορα απλά με μια ταχύτητα ποιο κάτω και η απόκριση είναι άμεση. Άν δεν συμβαίνει αυτό τότε δεν έχει υγεία το μοτέρ, κρίνοντας από το δικό μου. :wave2:

Υ.Γ. Να συμπληρώσω και κάτι. Ακόμα κι έτσι οι 6000 στροφές για το CBSF είναι αστείο νούμερο και αν χρειάζεται να πηγαίνεις με τουλάχιστον τις 6000 δεν βλέπω που μπορεί να είναι το πρόβλημα. Πρόβλημα όντως θα υπήρχε αν χρειάζονταν χρόνο το μοτέρ για να ανεβάσει τις 6000 πράγμα που δεν συμβαίνει αφού η απόκριση είναι αστραπιαία. :beer:

SF
13/11/2007, 18:07
Ούτε νίτρα ούτε τίποτα. Κι εγώ κινούμαι εξαιρετικά γρήγορα (στην πόλη) χωρίς να χρειάζεται να περνώ τις 6000 σαλ με το CB του `93. Bέβαια το "γρήγορα" είναι μια έννοια κι αυτό... άλλοι θέλουν R1 για να φτάσουν γρήγορα στην πόλη :). Στην πόλη μετακινούμαστε, δεν οδηγούμε. Gdevel, ίσως να έχεις πολύ μακρύ γρανάζωμα. Και στο συγκεκριμένο μηχανάκι (που έχω δοκιμάσει 3 γραναζώματα και πάνω από 60000 χλμ) παίζει μεγάλο ρόλο.

gdevelek
13/11/2007, 22:31
δεν έχω μακρύ γρανάζωμα, αντίθετα το έχω κοντύνει κατά δύο δόντια πίσω σε σχέση με μαμά

διαφωνούμε γιατί απλά έχουμε διαφορετική αντίληψη του "γρήγορα"

επαναλαμβάνω πως τα παπιά τα 125άρια μου φεύγουν αν μείνω κάτω από τις 6000 στροφές, ξεκινώντας από φανάρι

1η και 2α τις πάω 8000 (και συναντώ πολλούς με ΣΦ4 που πάνε σαφώς παραπάνω)

paris13
14/11/2007, 01:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
δεν έχω μακρύ γρανάζωμα, αντίθετα το έχω κοντύνει κατά δύο δόντια πίσω σε σχέση με μαμά

διαφωνούμε γιατί απλά έχουμε διαφορετική αντίληψη του "γρήγορα"

επαναλαμβάνω πως τα παπιά τα 125άρια μου φεύγουν αν μείνω κάτω από τις 6000 στροφές, ξεκινώντας από φανάρι

1η και 2α τις πάω 8000 (και συναντώ πολλούς με ΣΦ4 που πάνε σαφώς παραπάνω)

Με όλο το θάρρος φίλε μου gdevelek το cbακι σου δεν πρέπει να είναι και πολύ οκ... έχεις δοκιμάσει να πας βόλτα με κάποιο άλλο, κάποιου φίλου σου ας πούμε.?
Εντάξει το γρήγορα είναι υποκειμενικό αλλά να σε περνάνε παπιά 125 αν δεν ανεβάσεις πάνω από τις 6000 δεν το βλέπω εντάξει. Τώρα πάλι αν εννοείς την πρώτη ταχύτητα στο φανάρι να το δεχτώ αλλά από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι είναι λογικό στις επόμενες αλλαγές να ανεβάζεις πάνω από 4000 - 4500 στροφές.
Μέσα στην πόλη ασχέτως ταχύτητας μπορείς να κινηθείς γρήγορα διατηρώντας τις 4000 - 4500 σε όποια ταχύτητα και να είσαι. Αυτό νομίζω εγώ. Χαιρετώ. :wave2:

Υ.Γ Τι εννοείς..? (1η και 2α τις πάω 8000 (και συναντώ πολλούς με ΣΦ4 που πάνε σαφώς παραπάνω) :confused:

gousgoun_69
13/01/2008, 22:10
ΤΟ ΘΕΛΩ ΧΤΕΣ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΧΤΕΣ


Αμάν τι ομορφιά είναι αυτό ρε σεις ?


Τι ωραίο ματοσυκλετάκι :a8:


Θα συμφωνήσω με το φίλο παραπάνω που λέει οτι πρέπει να το έχουμε στο γκαράζ και κάθε κυριακή να το βγάζουμε για καφέ :winka:


Να σκάνε τα SS της καφετέριας με την απλότητά του.


Αν ποτέ και όποτε κι εφ' όσον το φέρει ο εξαποδώ ΕΙΜΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΛΕΜΕ.

atom_smasher
14/01/2008, 01:15
xm παιζει να ειναι και το μονο χονδα μαζι με το vfr που μ αρεσει/για το γυμνο λεω.

ΙΠΠΕΑΣ
14/01/2008, 10:16
Νομίζω ότι αυτό το γυμνό όταν κάποιος το βλέπει, είναι σαν να βλέπει ένα ιστορικό σήμα της Honda. Την ίδια άποψη έχω και για τα θηριώδη αδερφάκια του που είναι πάνω από 1000κ.ε.

banditgr
20/01/2008, 20:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
to systima syndiasmenis pedisis tis honda prostazei 6pistoni dagkana...kai profanws exei ayto to systima epanw

gia tin akrivia to cbs exei 3 emvoles dagkanes me glistra (giayto fenontai etsi)