Σύνδεση

View Full Version : BMW R1200GS Face Lift



sp71
02/11/2007, 08:46
XMMM...


110873

sp71
02/11/2007, 08:47
XMMM...


110874

Cpt. Haddock
02/11/2007, 09:15
2 σε 1

:wave2:

MikeG
02/11/2007, 10:28
Πω πω μάγκα μου..Δε μου αρέσει λέμε:yuck: :wave2:

DimChios
02/11/2007, 13:11
το εχουμε και απο αλλη γωνια?

:rolleyes:

Cpt. Haddock
02/11/2007, 13:14
Ο μόνος λόγος να κάνεις facelift σε κάτι πετυχημένο (απο πλευράς πωλήσεων τουλάχιστον) ειναι να πουλήσεις πιο πολλα

Μια και ήδη έκανε ενα lift το 07...

Στοχεύει σε αυτούς που το έχουν ήδη αλλα μοντ. 03, 04, 05 και θα σπεύσουν να το ανταλλάξουν

Τα νουμερα θα δικαιώσουν τους βαυαρούς

:wave2:

DimChios
02/11/2007, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ο μόνος λόγος να κάνεις facelift σε κάτι πετυχημένο (απο πλευράς πωλήσεων τουλάχιστον) ειναι να πουλήσεις πιο πολλα

Μια και ήδη έκανε ενα lift το 07...

Στοχεύει σε αυτούς που το έχουν ήδη αλλα μοντ. 03, 04, 05 και θα σπεύσουν να το ανταλλάξουν

Τα νουμερα θα δικαιώσουν τους βαυαρούς

:wave2:


Το 07 εκανε facelift?

:confused:

Εκτος αν εννοεις το "πιεσόμετρο" :lol: και την καταργηση του σερβο!

Cpt. Haddock
02/11/2007, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Εκτος αν εννοεις το "πιεσόμετρο" :lol: και την καταργηση του σερβο!

και τις ακτίνες :winka:

DimChios
02/11/2007, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
και τις ακτίνες :winka:


Γιατι το 07 δεν βγαινει με αλουμινενιες?

:confused:

Οι ακτινες παντως ειναι facelift, τα αλλα 2 ειναι....



























botox!

:lol: :lol:

mannet80
12/11/2007, 12:46
ma ti moyrakla exei to ergaleio e?


111779

dio650gs
13/11/2007, 23:54
Πάντως εκτός απο το Facelift που είναι χάλια... εχει τις ψιλοβελτιωσεις του...

http://www.bmwmotorcycles.com/etc/utils.jsp?t=announcements&idx=0

hercul
19/12/2007, 20:18
Όταν το πρωτοείδα ξενέρωσα λίγο με εκείνο το μεταλλικό κομμάτι στο τεπόζιτο, αλλά τώρα άρχισε να με αρέσει!!!

Επίσης αυτό που λέει για τις ρυθμίσεις της ανάρτησης για ένα, δύο ή και με αποσκευές ακούγεται πολύ ενδιαφέρων αλλά το θέμα είναι πόσο καλά θα δουλέυει!!

Κατά τα άλλα ΒMW R 1200 GS είναι... Τέλειο είναι!!:D :D :D

Vagabond
20/12/2007, 10:40
Δελτιο τυπου για το GS1200R (http://www.infar.co.uk/tim/gs/r1200gs_ukpresskit.doc)
Δελτιο τυπου για το GS1200Adv (http://www.infar.co.uk/tim/gs/r1200gs-adventure_ukpresskit.doc)

Πληροφοριες για τα 2008 GS. (http://usktmtours.com/yahoo_site_admin/assets/docs/GS800.311170102.pdf)
Εμφανησιακες και μηχανικες αλλαγες, φωτογραφιες και ο διαχωρισμος του προαιρετικου εξοπλισμου σε πακετα.Οι τιμες ειναι για ΗΠΑ.

Video αποτην εκθεση στο Μιλανο (http://www.youtube.com/watch?v=_Ar8-kESQLw)

Video απο γερμανικη παρουσιαση - Μερος Α (http://www.youtube.com/watch?v=pFQDfl_nTrQ)

Video απο γερμανικη παρουσιαση - Μερος Β (http://http://www.youtube.com/watch?v=YMqSh7ZRmPA)

Video απο γερμανικη παρουσιαση - Μερος Γ (http://http://www.youtube.com/watch?v=vGZtQDhQ-Gw)


Φωτογραφιες...

http://pacwestgs.smugmug.com/photos/227555581-M.jpg

http://www.pbase.com/cristofa/image/89661665.jpg

http://www.pbase.com/cristofa/image/89661666.jpg

http://testing.hyline.be/R1200GS-5.JPG

http://testing.hyline.be/R1200GS-7.JPG

http://testing.hyline.be/R1200GS-1.JPG

http://testing.hyline.be/R1200GS-2.JPG

http://testing.hyline.be/R1200GS-3.JPG

http://testing.hyline.be/R1200GS-4.JPG

Vagabond
20/12/2007, 10:59
2008 R1200GS


115078

MikeG
20/12/2007, 11:02
Πλέον το 1200 GS έγινε καθαρά ασφάλτινο μηχανάκι. Δε σου δίνει περιθώρια για να το στήσεις ποιο off. Έτσι η μαμά BMW διαχώρισε τη χρήση αλλά & το κοινό των 2 μηχανακίων (1200gs , 1200 GS aventure). Νομίζω ότι επιχειρηματικά έπραξε σωστά, αν & πιστεύω ότι το απλό 1200 θα χάσει πολλές πωλήσεις από το 800GS. Ήδη υπάρχει κόσμος που θέλει να δώσει το 1200 για να πάει το 800.

:wave2:

Vagabond
20/12/2007, 11:03
Και τα δυο μαζι...


115079

Vagabond
20/12/2007, 11:24
Νομιζω πως ο,τι περιθωρια σου εδινε παντα το 1200R για να το στησεις πιο χωμάτινο,οπως ακτινωτες ζαντες,after market αναρτησεις κλπ,σου τα δινει και τωρα.Μαλιστα πλεον εχεις και την πιο "κοντη" 1η που υποτιθεται οτι βοηθαει σε off καταστασεις.Προσωπικα δεν θα διαλεγα το 1200 αν ηθελα να παιζω με τα κατσαβραχα.Ειναι ομως εργαλειο που θα σε παει και σε δυσβατα μερη,αρκει να μην πηγαινεις γυρευοντας..
Παντως συμφωνω οτι το GS800 θα απορροφησει ενα μεγαλο κομματι απο το off κοινο του 1200,λογω χαμηλου βαρους, μεγαλυτερης ευελιξιας και φυσικα, χαμηλοτερης τιμης.Αυτο σημαινει οτι θα βγουν στην αγορα μεταχειρησμενων αρκετα 1200 σε αρκετα χαμηλες τιμες ,αφου ηδη στην αγορα καινουριων 2007 μοντελων παιζουν προσφορες.

MikeG
20/12/2007, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vagabond
Νομιζω πως ο,τι περιθωρια σου εδινε παντα το 1200R για να το στησεις πιο χωμάτινο,οπως ακτινωτες ζαντες,after market αναρτησεις κλπ,σου τα δινει και τωρα.Μαλιστα πλεον εχεις και την πιο "κοντη" 1η που υποτιθεται οτι βοηθαει σε off καταστασεις.Προσωπικα δεν θα διαλεγα το 1200 αν ηθελα να παιζω με τα κατσαβραχα.Ειναι ομως εργαλειο που θα σε παει και σε δυσβατα μερη,αρκει να μην πηγαινεις γυρεοντας..
Παντως συμφωνω οτι το GS800 θα απορροφησει ενα μεγαλο κομματι απο το off κοινο του 1200,λογω χαμηλου βαρους, μεγαλυτερης ευελιξιας και φυσικα, χαμηλοτερης τιμης.Αυτο σημαινει οτι θα βγουν στην αγορα μεταχειρησμενων αρκετα 1200 σε αρκετα χαμηλες τιμες ,αφου ηδη στην αγορα καινουριων 2007 μοντελων παιζουν προσφορες.


Το καινούριο 1200 GS (by the way νομίζω GS ήθελες να γράψεις & όχι R) δε θα πωλείτε πλέον με ακτινωτές ζάντες. Αυτό σημαίνει ότι αν θες να κάνεις off road διαδρομές δε θα μπορείς. Επίσης το πρόγραμμα που φοράει στον εγκέφαλο είναι τέτοιο ώστε να μη σου δίνει ροπή χαμηλά, όπως στο adventure. Αν συγκρίνεις τα διαγράμματα ροπής των δύο μοντέλων θα δεις ότι έχουν μεγάλη διαφορά. Αν είναι τώρα να πάρεις ένα μηχανάκι & να του αλλάζεις, ζάντες, αναρτήσεις, πρόγραμμα & χίλια δυο άλλα, τότε το έχεις χάσει το παιχνίδι. Επίσης να πω ότι πλέον το μηχανάκι χαμηλώνει αρκετά σε σχέση με το προηγούμενο που ακόμα & άλλη ανάρτηση να βάλεις η απόσταση από το έδαφος δε θα αλλάξει αρκετά. Ας ξεχάσουν λοιπόν τα enduro training με το απλό 1200GS (αν & σιγά το δύσκολο).


:wave2:

Vagabond
20/12/2007, 11:48
Απο οτι βλεπω, οι ακτινωτες ζαντες συμπεριλαμβανονται στον προαιρετικο εξοπλισμο για το 2008.Οσον αφορα την αποσταση απο το εδαφος,μου κανει εντυπωση, μιας και η αποσταση της σελας απο το εδαφος εχει μεγαλωσει κατα 1cm.Δεν καταφερα να διασταυρωσω αυτο που λες για το ground clearence.Αν θελεις στειλε link ,να το διαπιστωσουμε.Ευχαριστω. :beer:

MikeG
20/12/2007, 11:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vagabond
Απο οτι βλεπω, οι ακτινωτες ζαντες συμπεριλαμβανονται στον προαιρετικο εξοπλισμο για το 2008.Οσον αφορα την αποσταση απο το εδαφος,μου κανει εντυπωση, μιας και η αποσταση της σελας απο το εδαφος εχει μεγαλωσει κατα 1cm.Δεν καταφερα να διασταυρωσω αυτο που λες για το ground clearence.Αν θελεις στειλε link ,να το διαπιστωσουμε.Ευχαριστω. :beer:

Κάποιο link δεν έχω, έχω όμως το τεχνικό διευθυντή που μου το είπε :D

gousgoun_69
20/12/2007, 11:53
Δεν μου αρέσει μπλιαχ

Vagabond
20/12/2007, 23:44
Λοιπον MikeG, η BMW εχει ανακοινωσει τη δυνατοτητα παραγγελιας GS με χαμηλωμενο σκελετο ,μεχρι 5,5cm.Ομως και αυτο ειναι προαιρετικο.Δεν ξερω αν η πηγη σου αναφερεται σε αυτο.Σχετικο link (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=292146&highlight=lower+2008)
Παντως μια και εχουν ανακοινωθει οι λεπτομερειες για το νεο μοντελο και οι διαφορες του με το προηγουμενο, πιστευω πως δεν θα υπηρχε λογος να μην συνπεριληφθει μια τοσο σημαντικη διαφορα σε αυτες τις ανακοινωσεις.Απο την αλλη παλι, τεχνικος διευθυντης ειναι, κατι θα ξερει παραπανω.Συντομα θα ληθει και αυτη η απορια..
:a014:

Vagabond
22/12/2007, 10:41
Επίσης να πω ότι πλέον το μηχανάκι χαμηλώνει αρκετά σε σχέση με το προηγούμενο που ακόμα & άλλη ανάρτηση να βάλεις η απόσταση από το έδαφος δε θα αλλάξει αρκετά

Εδώ (http://www.r1200gs.info/misc/specs/) φαινεται οτι η αποσταση της GS1200 απο το εδαφος (ground clearance) δεν αλλαζει για το 2008 μοντελο.Παραμενει στα 185mm απο την πρωτη ημερα παραγωγης του.Και δεν βλεπω κανεναν λογο για να αλλαξει.Επειδη κυκλοφορει το GS800 που βολευει περισσοτερο στο χωμα, δεν θα "χαμηλωνε" η BMW το enduro best-seller της ,κανοντας το ανικανο στο χωμα,για να κανει τοπο στο "νεο αιμα".Οντως το 1200 απευθυνεται σε πιο "ασφαλτινο" κοινο ,αλλα δεν συμβαινει καποια αλλαγη στα χαρακτηριστικα του που να το καθιστουν λιγοτερο χωματινο.Αντιθετα οι αλλαγες στο πως θα δουλευει πλεον ο κινητηρας υποτιθεται οτι εχουν γινει για να τονιστει ο off χαρακτηρας της moto.Το ιδιο ισχυει και για το ESA που και αυτο υποσχεται μεγαλυτερη ευκολια στην αλλαγη προφορτισης των ελατηριων καθως ο αναβατης μπαινει απο ασφαλτο σε χωμα και το αντιστροφο.Ο καιρος θα δειξει αν αυτες οι δυο παραπανω καινοτομιες θα κανουν αυτα που υποσχονται.

:wave2:

PS:καλο το GS800,αλλα αλυσιδα?:rolleyes:

Anty12
22/12/2007, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vagabond

PS:καλο το GS800,αλλα αλυσιδα?:rolleyes:

'Οπερ σημαίνει....????



Είπα και γω…… , κάποια στιγμή δεν θα τσινίσουν οι ιδιοκτήτες των μοτέρ με τα “πεσμένα βυζιά.”…..?????

Vagabond
22/12/2007, 20:15
Όπερ σημαινει οτι η αλυσιδα θα ηταν ενας λογους που θα προτιμουσα το 1200 αντι του 800.Το διαφορικο ειναι μεγαλη ευκολια και ας εχει βγαλει τα οποια προβληματα στη boxer σειρα.Ακομη και το παπι που εχω (townmate )εχει διαφορικο και το ευχαριστιεμαι ιδιαιτερα που δεν χρειαζεται καθε τοσο να λαδωνω και να τεντωνω την αλυσιδα.


Είπα και γω…… , κάποια στιγμή δεν θα τσινίσουν οι ιδιοκτήτες των μοτέρ με τα “πεσμένα βυζιά.”…..?????

Δεν ειμαι ιδιοκτητης, θα γινω συντομα ομως και δεν ειναι πεσμενα βυζια, ειναι βαρια κάκαλα!:a012:

MikeG
23/12/2007, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vagabond
Όπερ σημαινει οτι η αλυσιδα θα ηταν ενας λογους που θα προτιμουσα το 1200 αντι του 800.Το διαφορικο ειναι μεγαλη ευκολια και ας εχει βγαλει τα οποια προβληματα στη boxer σειρα.Ακομη και το παπι που εχω (townmate )εχει διαφορικο και το ευχαριστιεμαι ιδιαιτερα που δεν χρειαζεται καθε τοσο να λαδωνω και να τεντωνω την αλυσιδα.



Δεν ειμαι ιδιοκτητης, θα γινω συντομα ομως και δεν ειναι πεσμενα βυζια, ειναι βαρια κάκαλα!:a012:


Κάθε 60000 χιλιόμετρα η BMW λέει αντικατάσταση του άξονα. Ξέρετε πόσο κοστίζει αυτό...?
Καλύτερα μη μάθετε. :winka:

Tpap
23/12/2007, 15:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vagabond
................... και δεν ειναι πεσμενα βυζια, ειναι βαρια κάκαλα!


δεν ειναι ρε φιλε βαρια κοκκαλα ειναι υπολειμματα απο πολυκυλινδρα αεροψυκτα μοτερ αεροσκαφων του '30..
και μαλιστα με χειροτερες διαταξεις λιπανσεως, κλπ....

DimChios
23/12/2007, 17:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Κάθε 60000 χιλιόμετρα η BMW λέει αντικατάσταση του άξονα. Ξέρετε πόσο κοστίζει αυτό...?
Καλύτερα μη μάθετε. :winka:


Που το ακουσες αυτο?

Γιατι προχτες στο συνεργειο που τη πηγα για σερβις 40.000 ηταν φιλος με 60.000 και ουτε καν αναφερθηκε κατι τετοιο!

Vagabond
23/12/2007, 18:07
Κάθε 60000 χιλιόμετρα η BMW λέει αντικατάσταση του άξονα. Ξέρετε πόσο κοστίζει αυτό...?
Καλύτερα μη μάθετε.
Αν και ,απ'οσο ξερω, δεν "λεει" κατι τετοιο η BMW, και παρολο που υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο GS με εξαψηφιο αριθμο χιλιομετρων στο κοντερ τους και τον αξονα τους αθικτο, υπαρχει περιπτωση καποια στιγμη κοντα σ'εκεινα τα χιλιομετρα να σ'αφησει ο αξονας.Δεν με χαλαει το κοστος.Απο τη στιγμη που διαλεγω να αγορασω BMW, ειμαι και προετοιμασμενος για ακριβα ανταλακτικα.Υπολογισε ομως στα 100.000 χλμ, που θεωρω εγω οτι ο αξονας θα χρειαστει αλλαγη, αν ειχες αλυσιδα , θα την αλλαζες μαζι με τα γραναζια της καθε 20.000 χλμ, δηλαδη 5 φορες.Και απο οσο ξερω ουτε η αλυσιδα και τα γραναζια της "μαμας" ειναι φθηνα.Δεν ειναι λοιπον και τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος, για να μην υπολογισουμε και το χρονο που θα σου φαει σε ολο αυτο τον καιρο η συντηρηση της.


δεν ειναι ρε φιλε βαρια κοκκαλα ειναι υπολειμματα απο πολυκυλινδρα αεροψυκτα μοτερ αεροσκαφων του '30..
και μαλιστα με χειροτερες διαταξεις λιπανσεως, κλπ..
Το τι ειναι τελικα ο boxer κινητηρας στις BMW, εξαρταται απο το πως θελεις να το δεις.Ο,τι και να ειναι παντως, για να αντεξε στην αγορα της τεχνολογιας, που εξελισσεται γρηγορα, τοσες δεκαετιες ,και να εχει μαλιστα πρωταγωνιστικο ρολο (100.000+ GS1200 με boxer κινητηρα εχουν πωληθει), τοτε θα αξιζουν πολλα αυτα τα υπολειμματα ή βυζια ή ο,τιδηποτε..(" βαριά κάκαλα" είπα ,όχι "κόκκαλα", βαριά αρ..δια στην ποντιακη:D )

MikeG, αν ειναι ευκολο ,δωσε κανενα Link σχετικα με την αντικατασταση αξονα που προβλεπει η BMW καθε 60.000 χλμ.

:beer: Cheers!:beer:

MikeG
23/12/2007, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vagabond
Αν και ,απ'οσο ξερω, δεν "λεει" κατι τετοιο η BMW, και παρολο που υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο GS με εξαψηφιο αριθμο χιλιομετρων στο κοντερ τους και τον αξονα τους αθικτο, υπαρχει περιπτωση καποια στιγμη κοντα σ'εκεινα τα χιλιομετρα να σ'αφησει ο αξονας.Δεν με χαλαει το κοστος.Απο τη στιγμη που διαλεγω να αγορασω BMW, ειμαι και προετοιμασμενος για ακριβα ανταλακτικα.Υπολογισε ομως στα 100.000 χλμ, που θεωρω εγω οτι ο αξονας θα χρειαστει αλλαγη, αν ειχες αλυσιδα , θα την αλλαζες μαζι με τα γραναζια της καθε 20.000 χλμ, δηλαδη 5 φορες.Και απο οσο ξερω ουτε η αλυσιδα και τα γραναζια της "μαμας" ειναι φθηνα.Δεν ειναι λοιπον και τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος, για να μην υπολογισουμε και το χρονο που θα σου φαει σε ολο αυτο τον καιρο η συντηρηση της.


Το τι ειναι τελικα ο boxer κινητηρας στις BMW, εξαρταται απο το πως θελεις να το δεις.Ο,τι και να ειναι παντως, για να αντεξε στην αγορα της τεχνολογιας, που εξελισσεται γρηγορα, τοσες δεκαετιες ,και να εχει μαλιστα πρωταγωνιστικο ρολο (100.000+ GS με boxer κινητηρα εχουν πωληθει), τοτε θα αξιζουν πολλα αυτα τα υπολειμματα ή βυζια ή ο,τιδηποτε..

MikeG, αν ειναι ευκολο ,δωσε κανενα Link σχετικα με την αντικατασταση αξονα που προβλεπει η BMW καθε 60.000 χλμ.

:beer: Cheers!:beer:


Φίλε μου, ότι σου λέω το ξέρω από μέσα. Δεν χρειάζομαι να σου δώσω κανά λινκ για να το αποδείξω. :winka:

Vagabond
23/12/2007, 18:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Φίλε μου, ότι σου λέω το ξέρω από μέσα. Δεν χρειάζομαι να σου δώσω κανά λινκ για να το αποδείξω. :winka:
ΟΚ.Δεν σου ζητησα το link για να το αποδειξεις.Καλο ειναι να τεκμηριωνουμε οτι λεμε δημοσια ,οταν βεβαια ειναι αυτο δυνατο, για να αποφευγουμε τις φημολογιες ή τις ανακριβειες.Δεν εχω λογο να μη σε πιστεψω, αλλα θα ηθελα να ειμαι και εγω οσο σιγουρος εισαι κι εσυ.:wave2:

MikeG
23/12/2007, 19:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vagabond
ΟΚ.Δεν σου ζητησα το link για να το αποδειξεις.Καλο ειναι να τεκμηριωνουμε οτι λεμε δημοσια ,οταν βεβαια ειναι αυτο δυνατο, για να αποφευγουμε τις φημολογιες ή τις ανακριβειες.Δεν εχω λογο να μη σε πιστεψω, αλλα θα ηθελα να ειμαι και εγω οσο σιγουρος εισαι κι εσυ.:wave2:


Ρε φίλε, αν πιστεύεις ότι σου λέω π@π@ριές τράβα σε ένα εξουσιοδοτημένο & ρώτα. Αν & πολύ αμφιβάλλω αν στο πει.

Vagabond
23/12/2007, 23:15
Ρε φίλε, αν πιστεύεις ότι σου λέω π@π@ριές τράβα σε ένα εξουσιοδοτημένο & ρώτα. Αν & πολύ αμφιβάλλω αν στο πει.
Επειδη ,οπως λες κι εσυ ,δεν προκειται να μου πει ο εξουσιοδοτημενος οτι καθε 60.000 χλμ πρεπει να αλλαζει αξονα ενα GS, αυτο με κανει περισσοτερο ακομα να πιστευω ,οχι οτι μου λες π@π@ριες ,αλλα οτι καποιος σου ειπε την προσωπικη του γνωμη-εκτιμηση, και εσυ την εξελαβες σαν επισημη γραμμη της BMW ως κατασκευαστριας εταιριας.Αν αυτη ηταν η γραμμη ,θα ηταν υποχρεωμενος ο αντιπροσωπος να σου το πει ,αλλα και θα αναγραφονταν στο manual με τα service ή σε οποιοδηποτε αλλο manual.Αλλωστε ακομα και ετσι να ειναι, ποτε δεν θα παραδεχονταν επισημα η BMW κατι τετοιο.Δεν ειναι του τυπου της να αναγνωριζει με ειλικρινεια τα τυχον μειονεκτηματα των προιοντων της.(βλεπε servo φρενα) Εγω παντως πρωτη φορα το ακουω και συγνωμη για την εκπληξη που δειχνω.:a011: :a53:

Κατι που ισως ενδιαφερει αρκετους .

Εδω (http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.com/)
ειναι ενας τυπος που εχει καταγραψει με λεπτομερειες ολο το ιστορικο service της GS1200 του μεχρι τα 92.300 μιλια.150.000 χλμ. περιπου δηλαδη ,σε 3 χρονια παρακαλω.Ο συγκεκριμενος χρειαστηκε μονο,να αλλαξει δυο φορες τη φλαντζα στο διαφορικο λογω μικρης διαροης και αυτο συμβαινει και στις περισσοτερες περιπτωσεις.

Και στα 60.000 χλμ να χαλουσε το διαφορικο, παλι αυτο θα διαλεγα, γιατι αυτο με βολευει και θα το πληρωνα:a08:

BILL VUZAS
24/12/2007, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Κάθε 60000 χιλιόμετρα η BMW λέει αντικατάσταση του άξονα. Ξέρετε πόσο κοστίζει αυτό...?
Καλύτερα μη μάθετε. :winka:

Αφου εμαθα και αυτο......τωρα ας πεθανω!:a024:

MikeG
24/12/2007, 09:50
Σπάσε το διαφορικό σου μέσα στα 70000 χιλιόμετρα, να έχεις το μηχανάκι μέσα στην εγγύηση & πήγαινε να στον αλλάξουν. & δεν ασχολούμαι άλλο με αυτό το θέμα. Αν είδατε έχω γράψει εξ αρχής η BMW προτείνει. Τώρα η πηγή μου ποια είναι...? Πάντως όχι περιοδικά & όπως λες φίλε μου κάποιος τύπος. Αυτή εδώ η συζήτηση για μένα έλαβε τέλος.

BILL VUZAS
24/12/2007, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Σπάσε το διαφορικό σου μέσα στα 70000 χιλιόμετρα, να έχεις το μηχανάκι μέσα στην εγγύηση & πήγαινε να στον αλλάξουν. & δεν ασχολούμαι άλλο με αυτό το θέμα. Αν είδατε έχω γράψει εξ αρχής η BMW προτείνει. Τώρα η πηγή μου ποια είναι...? Πάντως όχι περιοδικά & όπως λες φίλε μου κάποιος τύπος. Αυτή εδώ η συζήτηση για μένα έλαβε τέλος.

Κοιταξε να δεις,καμια φορα γραφουμε ολοι Η"πιστευουμε κατι που δεν ευσταθει.Το κακο ειναι οτι τα γραπτα μενουν....Σε ολους μας συμβαινει αυτο.
Σχετικα με το διαφορικο μπορει να συμβει,σιδερο ειναι μπορει να σπασει Η" να χαλασει,αλλα ειναι κατι πολυ σπανιο.
Καλες γιορτες για σας και τις οικογενιες σας!:beer:

Vagabond
24/12/2007, 16:51
Καλες γιορτες και χρονια πολλα!Υγεια και πολλα ευχαριστα χιλιομετρα για ολους!
:a15:

Cpt. Haddock
27/12/2007, 08:16
ΕΕΕΕΕΕΕΠ! :mad:

Ηρεμήστε λέμε :D

Tigas
28/12/2007, 22:36
Σχετικά με το διαφορικό MikeG μπορεί ώντος να έχουν τύχει και να αλλάξουν διαφορικό κάποιοι αλλά αυτό μάλλον θα πρέπει να ωφείλεται οτι οδηγούν σαν κριάρια και όχι ότι φταίει η μοτοσυκλέτα.

Το μόνο που χρειάζεται ο άξονας είναι αλλαγή στις βαλβολίνες του σε τακτά χρονικά διαστήματα και γρασάρισμα ο άξονας.

Εγώ τις αλλάζω κάθε 15.000 km και δεν είναι καθόλου δύσκολο να τις αλλάξετε
15' λεπτά με το ρολόι όχι σαν κάποιο στόκο που το έχει βάλει στο intenet και χρειάστηκε πάνω απο 1 ώρα για να το κάνει.

75W90 συνθετική βαλβολίνη διαφορικού κοστίζει 30 ευρώ το 1lt (η castrol) και φτάνει για να αλλάζετε μέχρι τα 100000km κοντά.

GATHAN
11/02/2008, 08:01
Πάντως στο ΜΟΤΟ το εκθειάζουν το νέο 1200 με μοναδικό μελανό σημείο την κλιμάκωση των σχέσεων.
Βέβαια υπάρχει και το "θεματάκι" με την στραβωμένη πίσω ζάντα στα 1800 χλμ μόλις αλλά το περνάνε στο ντούκου..

Anty12
11/02/2008, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από GATHAN

Βέβαια υπάρχει και το "θεματάκι" με την στραβωμένη πίσω ζάντα στα 1800 χλμ μόλις αλλά το περνάνε στο ντούκου..

Σε ποιό θέμα αναφέρεσαι....?????

Σε αυτό...?? (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=47909&highlight=%F4%F1%EF%F7%FC%F2)

GATHAN
11/02/2008, 11:09
Στο τεστ του 1200 στο τελευταίο ΜΟΤΟ αναφέρει ό συντάκτης ότι η πίσω ζάντα ΚΑΙ η δισκόπλακα στράβωσαν στα 1800 χλμ και μιλάμε για τις αλουμινένιες.
Σε δύο φίλους μου δε με 1200 gs adventure με λίγα χιλιόμετρα η αντιπροσωπεία τους άλλαξε τους πίσω τροχούς γιατί ήταν στραβοί.