PDA

View Full Version : Cr125m ΑΓΙΟΥΤΟΟ



manouras
13/11/2007, 00:48
Καταρχάς Καλησπέρα σε όλους .Είναι το πρώτο μου πόστ . Είμαι παρθενίτσα και φρεσκαδούρα στο ΜοτοΦόρουμζ ,γιαυτό be gentle as a snowflake in your hands!
Είμαι φοιτητής στην Αγγλία στο ξακουστό (λέμε τώρα) Manchester και καθότι βαρέθηκα να πορπατώ επήρα μια απ'αυτές που κάνουν θόρυβο και σου βγάζουν τη τσατίλα . Κατα κόσμον Honda CR125M , μοντέλο 1991 . Ένα τυπάκι στο Μπόλτον το έριξε στο Ebay και το τσάκωσα . Τώρα θα μου πεις προς τι ο πρόλογος ? Ο πρόλογος ,πρώτον το πήρα νύχτα (κυριολεκτικά) με δυο αδέρφια Έλληνες νταλικιέριδες που με βοήθησαν να το φέρω 25χιλιόμετρα παραπέρα.
Ας αρχίσω λοιπόν το story .
Οι πενιχρές μου γνώσεις δεν μου επέτρεψαν τι να γνώριζα να κοιτάξω πρωτού αγοράσω . Κοινός μην πάρω παλτό .
Θυμάμαι οτι ο Βασίλης ,ο ένας φορτηγατζής ρώτησε το κοκκινοσβέρκτη τον Εγγλεζάκο,γιατί παίζει (βγαίνει) το μαρσιπιέ των ταχυτήτων και αυτός πήγε και έφερε το παλιό που έσφιγκε καλήτερα και τουλάχιστον δεν έφευγε.Είπε ότι είχε βάλει καινούριο αλλά δεν ήταν γνήσιο και έτσι έβαλε πάλι το παλιό. Τέλος πάντων ,λίγο ως πολύ έφτασε και στη γειτονιά.
Κάτι που διαπίστωσα εύκολα ήταν η άμεση αλλαγή Clutch calbe,ελληνιστή ντίζα συμπλέκτη . Έδωσα 20£ σε ένα απο τα λίγα μηχανουργεία μηχανών εδώ και το άλλαξε φούλ κομπλέ .Και τώρα αρχίζουν όλα τα σχόλια μου ,παρατηρήσεις ,απορίες κλπ .
Πρώτον η μοτόρι πάει καλά . Λίγο περίεργα αλλά καλά γενικά .
Αλλά (σιγά που δεν θα υπήρχε ένα αλλά) , πρώτον πρέπει να το ελένξω αν είναι ασφαλής για οδήγηση . Αλλά (να το πάλι), το γενικό σερβίρισμα θα μου κοστίσει 80£ δλδης 115ευρά ,άρα η τσέπη δε το αντέχει.
Έψαξα για σέρβις μάνιουαλ αλλά δεν υπάρχει τπτ ,παραμόνο ένα του NSR125 που έχουν τον ίδιο κινητήρα αλλά (βρε βρε) είναι στα αδερφίστικα (γαλλικά). Εγώ γρί απο Γαλλικά παρα μόνο τα essential αλλά για άλλα θέματα, που δεν είναι και επι της παρούσης.