View Full Version : Θεόχαζοι τρόποι για να φάτε τα μούτρα σας
Για πείτε μου μερικούς τρόπους -αλλά και τον σωστό-, που να έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο φόρουμ.
Επειδή έτυχε να είμαι κουρασμένος και σε μια στροφή τη Κυριακή που μας πέρασε να πατήσω το πίσω φρένο λίγο παραπάνω σε ss (είπαμε κουρασμένος, συνήθως το πόδι δεν είναι καν στο φρένο), μου ήρθε η ιδέα να το συζητήσουμε λίγο. Είναι ότι πρέπει για αρχάριους.
Έτυχε να μη φύγει πολύ ο πίσω τροχός, και αφού άφησα το φρένο ίσιωσε και πήρα το βλέμμα από τη μπάρα, κοίταξα εκεί που ήθελα να πάω και έστριψα... Ευτυχώς η άσφαλτος δεν είχε και πάρα πολύ πρόσφυση.
Αρχίζω.
Λάθος τρόπος: Πατάμε μόνο το πίσω φρένο, και ειδικά πάνω σε στροφή...
Σωστός τρόπος: Μειώνουμε ταχύτητα καί με τα δύο φρένα (ή μόνο με το μπροστά, ειδικά σε ss ή street όντας αρχάριοι), ΠΡΙΝ τη στροφή, και φροντίζουμε να έχουμε τέτοια ταχύτητα που με ανοιγώμενο γκάζι, σταδιακά, και ομαλά, να βγούμε από τη στροφή μαζί με τη μηχανή...
Άλλος;
el_hymador
15/11/2007, 00:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Για πείτε μου μερικούς τρόπους -αλλά και τον σωστό-, που να έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο φόρουμ.
Επειδή έτυχε να είμαι κουρασμένος και σε μια στροφή τη Κυριακή που μας πέρασε να πατήσω το πίσω φρένο λίγο παραπάνω σε ss (είπαμε κουρασμένος, συνήθως το πόδι δεν είναι καν στο φρένο), μου ήρθε η ιδέα να το συζητήσουμε λίγο. Είναι ότι πρέπει για αρχάριους.
Έτυχε να μη φύγει πολύ ο πίσω τροχός, και αφού άφησα το φρένο ίσιωσε και πήρα το βλέμμα από τη μπάρα, κοίταξα εκεί που ήθελα να πάω και έστριψα... Ευτυχώς η άσφαλτος δεν είχε και πάρα πολύ πρόσφυση.
Αρχίζω.
Λάθος τρόπος: Πατάμε μόνο το πίσω φρένο, και ειδικά πάνω σε στροφή...
Σωστός τρόπος: Μειώνουμε ταχύτητα καί με τα δύο φρένα (ή μόνο με το μπροστά, ειδικά σε ss ή street όντας αρχάριοι), ΠΡΙΝ τη στροφή, και φροντίζουμε να έχουμε τέτοια ταχύτητα που με ανοιγώμενο γκάζι, σταδιακά, και ομαλά, να βγούμε από τη στροφή μαζί με τη μηχανή...
Άλλος;
εγω πιστευω οτι ειναι πιο ενδεδειγμενο -αφου μιλαμε για αρχαριους- να γινεται μονο χρηση του πισω φρενου στην στροφη...λαθος ειναι γενικα το φρενο στην στροφη, αλλα ανα χρειαστει να πατησεις, πατα το πισω, οχι το μπροστα
Το θέμα είναι, άν η στροφή κλίνει και κλάσω μέντες, τί κάνω, υποθέτοντας οτι δεν μπορώ/θέλω να πλαγιάσω άλλο;
i) Αν πατήσω φρένο (οποιοδήποτε) πλαγιασμένος, έχω κάνει κάτι που πιέζει τη μοτο/προσφρυση πολύ περισσότερο απο το παραπάνω πλάγιασμα που θα χρειαζόταν. Θυμίζω ότι το μπροστινό ελαστικό έχει μικρότερη επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα, και συνεπώς μικρότερα περιθώρια πίεσης από το πίσω.
ii) Σηκώνω τη μηχανή, φρενάρω, ξανά πλαγιάζω.. πιο σωστό απο το πάνω αλλά έχω χώρο...;;;
Οπότε τί κάνουμε άν βρεθούμε σε αυτή τη δυσάρεστη θέση; Τον σταυρό μας, και φροντίζουμε να μη ξαναβρεθούμε σε αυτήν, κάνοντας αυτά που λέει ο zireous.
Υ.Γ. Παρακαλώ διορθώστε με!! (Πως γράφεται η πρόσφρυση :confused: )
gdevelek
15/11/2007, 01:09
με προσεκτικό πίσω φρένο (να μη μπλοκάρει, προφανώς) η μηχανή κόβει ταχύτητα αλλά και πλαγιάζει λίγο ακόμη, και έτσι πετυχαίνεις τη διόρθωση που θέλεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Υ.Γ. Παρακαλώ διορθώστε με!! (Πως γράφεται η πρόσφρυση :confused: )
χωρίς δεύτερο "ρ"
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
(Πως γράφεται η πρόσφ[ρ]υση :confused: )
χωρις Ρ. :wave2:
Και ουτως η αλλως με οτι και να φρεναρεις το βαρος παει στον μπροστινο τροχο...
Γι'αυτο, αν δε ξερεις να διαβαζεις τη στροφη ή δε ξερεις τι ειδους στροφη ειναι, καλυτερα να εχεις φρεναρει σε ασφαλη ταχυτητα απο πριν.
η ακομα καλυτερα (θα το προτεινουν σιγουρα - και με το δικιο τους) να αφησεις το "στριψιμο" για την πιστα :smilea:
112041
Κολλήσατε στην ερώτηση, και δε συμπληρώνετε θεόχαζους τρόπους...
Για τις απαντήσεις σας, φίλτατοι να μου συγχωρήσετε την έκφραση, αλλά είσθε δια τα μπάζα. :D
Από τη στιγμή που είσαι αρχάριος (πχ πρώτη φορά οδηγάς ss ή κάνα street της προκοπής), έχεις μπει στη στροφή, και πλαγιασμένος πατήσεις πίσω φρένο σε κάνα ss, το πιθανότερο είναι ότι θα το παρακάνεις και θα βρεθείς ξάπλα -δε ξέρετε κανένα που τη πάτησε έτσι; Τόσο απλό ήταν το παράδειγμα.
Η χάλια πρόσφυση μπορεί να σε γλυτώσει στο δημόσιο δρόμο από highside, στη πίστα λογικά όχι.
Τη ταχύτητα εισόδου τη ρυθμίζεις πριν πλαγιάσεις. Μόνο σε πίστα μπαίνεις φρενάρωντας μέχρι μέσα, και αυτό θέλει χειρουργική ακρίβεια, που στο δρόμο ο αρχάριος απλά δεν την έχει. Το πλασάρισμα από την άλλη για να μπεις ντριφτάροντας πχ, ντεν είναι για αρχάριους, και ειδικά άμα μπαίνουν με καμμιά 100άρα σε κλειστή στροφή. Ο αρχάριος αρχίζει με μικρές ταχύτητες, και σταδιακά τις αυξάνει σε άδειο δρόμο που πρέπει να τον ξέρει απ' έξω...
Εναλλακτικά άμα πηγαίνεις με ρυθμό, και πολύ κουλάτα, ούτε φρένο δε χρειάζεσαι.
Θυμίζω ότι βασικός λόγος πτώσης (ή παραλίγο πτώσης) για πολλούς από μας όταν αρχίζουμε είναι το να μπεις σε στροφή με πολλά παραπάνω και να προσπαθήσεις να φρενάρεις μέσα στη στροφή...
Άμα έγινα κατανοητός, και συμφωνείτε, πείτε καμμιά άλλη ιδέα για χαζές τούμπες.
el_hymador
15/11/2007, 14:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Κολλήσατε στην ερώτηση, και δε συμπληρώνετε θεόχαζους τρόπους...
Για τις απαντήσεις σας, φίλτατοι να μου συγχωρήσετε την έκφραση, αλλά είσθε δια τα μπάζα. :D
ε αφου ειμαστε για τα μπαζα αγαπητε εκπαιδευτα, συνεχισε να γραφεις μονο σου θεοχαζους τροπους για να πεφτεις και εμεις θα σε θαυμαζουμε...
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ε αφου ειμαστε για τα μπαζα αγαπητε εκπαιδευτα, συνεχισε να γραφεις μονο σου θεοχαζους τροπους για να πεφτεις και εμεις θα σε θαυμαζουμε...
:rolleyes:
Με αρέσει το στυλ σου, αλλά είμαι πόντιος ομοφυλόσκυλος -πάω με γυναίκες... :lol:
Ντεν είμαι εκπαιδευτής, άμα σας χαλάει το δασκαλίστικο ύφος, μη το βλέπετε έτσι, δεν διδάσκω τίποτα, προτείνω να ρίξετε εσείς ιδέες.
Και ναι έχω φάει πολλές περίεργες τούμπες, άμα διαφωνείς κάπου πες και γιατί αν θες. Το θέμα έχει να κάνει με πόσα απλά πράγματα ο καθένας μπορεί να τη πατήσει... και πως να τα αποφύγει έγκαιρα.
Δεν μου φαίνεσαι και τόσο παρεξηγησιάρης πάντως (άσε που το nick σου παραπέμπει και σε... τούμπες), άμα ο χαρακτηρισμός σε τσάντισε ήτο χιουμοριστικός και ουχί προσωπικός.
Κάποια στιγμή όλοι είμασταν για τα μπάζα, δε ξέρω κανένα που να γεννήθηκε Ρόσι ή Στόουνερ κλπ -ξέρω μερικούς που νομίζουν ότι είναι και μπορεί να βρουν ενδιαφέρον το θέμα και να συμπληρώσουν τρόπους. Όλως τυχαίως μπορεί και κάποιος να διαβάσει κατά λάθος κάτι και να του χρησιμέψει σε καμμιά "στραβή"...
Να με συμπαθάτε που δεν αδειάζω για διαμάχες, ίσως αργότερα -το χιούμορ μου, ξέρω, για τα μπάζα.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
με προσεκτικό πίσω φρένο (να μη μπλοκάρει, προφανώς) η μηχανή κόβει ταχύτητα αλλά και πλαγιάζει λίγο ακόμη, και έτσι πετυχαίνεις τη διόρθωση που θέλεις
χωρίς δεύτερο "ρ"
_____________________________________________________________________
Που τα βρισκετε και τα γραφετε????????????? lamoun αυτα που γραφεις θα τα κανει αρχαριος???? zireous αυτο που λες για τα φρενα μεσα στη στροφη, δεν αφορα γενικα την πιστα. Αφορα αγωνιζομενους, που ξερουν να τα χρησιμοποιουν. Οσο για τροπους για χαζη τουμπα, ειμαι σιγουρος θα βρεις αρκετους. Σε κοβω για ψαχτηρι!!!!!!!!:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
lamoun αυτα που γραφεις θα τα κανει αρχαριος????
Κοίτα mako, εγώ αρχάριος είμαι και συνεπώς πλέον κατάλληλος να απαντήσω. Όχι!! η πιο σωστά όχι πάντα.. Όπως και σε εμένα σιγά σιγά μου βγαίνουν στην οδήγηση, έτσι φαντάζομαι θα βγουν και σε άλλους. Αλλά άν δε ξέρουν το σωστό (είναι;;; ) πώς θα το κάνουν;
Για αυτό και ανέφερα οτι "κάνεις την πάπια" και ακολουθείς αυτά που λέει ο zireous.. σε γλυτώνει απο πολλά!
nakedorange
15/11/2007, 20:37
να πω την αποψη μου...
1)το πισω φρενο γενικοτερα,ειναι (υπαρχει) για να σταθεροποιει την μηχανη στη φαση του φρεναρισματος,χρησιμοποιειται συνδυαστικα (σχεδον παντα) με το "μπροστινο"και τον κινητηρα(κατεβασμα).
2)φρεναρεις πριν την στροφη... και ακολουθεις την γραμμη που επελεξες με ομαλα ανοιγομενο γκαζι (φρενα μεσα στη στροφη=λαθος επιλογη!)
3) τα φρενα "μεσα" στη στροφη(κατ αναγκη) ειναι οπως ειπωθηκε για πολυ-πολυ εμπειρους αναβατες,(αγωνιζομενους).
...το να αναφερουμε τροπους "χαζοπτωσεων" δεν το θεωρω απαραιτητο ουτε και σκοπιμο.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Κολλήσατε στην ερώτηση, και δε συμπληρώνετε θεόχαζους τρόπους...
Σταματάς σε stop, πατάς σε λακκούβα και... :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Ντεν είμαι εκπαιδευτής,
τι εισαι???? .....:confused: απο Αλμπανια καρντια μου??:lol:
Κυριως οι πτωσεις προερχονται απο εξωτερικους παραγοντες ,αυτοκινητα,ζωα,χαλικια ,κλπ
Η μονη περιπτωση να πεσει κανεις μονος του ειναι να οδηγησει σε αγνωστη διαδρομη και να του
βγει μια στροφη που να κλεινει αποτομα.
Εχουμε δυο περιπτωσεις αν η στροφη ειναι κλειστη των 60 χλμ τερμα και καναμε εισοδο με 70 χλμ οτι τεχνικη και να κανουμε δεν προκειται να την παρουμε αλλα θα βγουμε εξω.
Αν η στροφη ειναι ανοιχτη και περνεται τερμα 180 χλμ και κανουμε εισοδο με 200 χλμ παλι οτι τεχνικη και να κανουμε δεν προκειται να παρουμε τη στροφη.
Αλλο πραγμα βεβαια αν η στροφη περνεται τερμα με 180 και ενας που κανει εισοδο με 150 νομιζει οτι δεν περνεται ,παταει φρενο και βγαινει εξω. Αυτο κυριως συμβαινει σε ανοιχτες στροφες πολλων χλμ. Στις κλειστες τις περισσοτερες φορες η στροφη μαλλον δεν παιρνεται και καταληγει κανεις ευθεια. Γι αυτο η μονη λυση ειναι να τρεχει οπου ξερει το δρομο κανεις.
road spirit
16/11/2007, 09:58
θεόχαζοι τρόποι, γενικότερα?? ή μιλάμε μόνο για στρίβειν??
γενικότερα :
1) ξεχασμένο λουκέτο στο δισκόφρενο. Λάθος τρόπος: καβαλας το τούμπανο σου, καμαρωτός καμαρωτός, έχει και κόσμο μπροστά (πλατεία, καφετέρεια, κλπ κλπ)
ανοίγεις γκάζι να φύγεις με τον απαραίτητο θόρυβο να κοσμεί το χώρο και ξαφνικά νιώθεις μια δύναμη να σε φρενάρει, ακούς και το "τακ" και βρίσκεσαι ξάπλα κάτω με το τιμόνι διπλωμένο...
σωστός τρόπος : κοίτα μλκ το δισκόφρενο πρώτα! σκύψε και ξεκλείδωσε και μετα φεύγα...
2) κάνεις στην άκρη, έτοιμος να σταματήσεις. Σταματάς, πόδι κάτω... Για κάποιο λόγο δεν ξεκαβαλάς αμέσως, αλλά παραμένεις στη σέλα για κανα-δυο λεπτα (μιλάς με τη γκόμενα στο κινητό, με τον κολλητό, στρίβεις τσιγάρο...). Οκ, ας σηκωθούμε λιγάκι να ισιώσει το κορμί. Αφήνεις τη μηχανή στο σταντ και πας να σηκωθείς... Μλκααααα πέφτουμεεεεεε!! κρακ, μπαμ, κάτω...
σωστός τρόπος: Μλκ, ε μλκα? βάζουμε σταντ πρώτα εε?
Στρίβοντας:
ειναί θεόχαζο να βλέπεις να μπαίνει σε εφαρμογή ο κανόνας του "όπου κοιτάς εκεί θα πας"...
Να βλέπεις στη στροφή ένα (πιθανό ή εν εξελίξει) εμπόδιο, ή την έξωτερική που σε οδηγεί έξω απο το δρόμο (χωρίς όμως να σε οδηγεί εκεί η ταχύτητα σου, παρα μόνο το κούφιο το μυαλό σου) και αντί να κοιτάξεις την επιθυμητή πορεία σου, κάθεσε σαν τον μλκ και κοιτάς το ντάτσουν του παππού, που δεν σε έχει κλείσει κατ'ανάγκη
... Τι το κοιτάς ρε? μήπως θες να ξύσεις πάνω του αντί για κάτω? μήπως θες να ανοίξεις γκάζι στη καρότσα? (γλυστρά 'κει 'πάνου, δεν λέει...). Η άσφαλτος ειναι ο στόχος σου.
Σωστός τρόπος: κοίτα την ασφάλτο προς την κατεύθυνση που θες να πας...
makis206
16/11/2007, 10:11
Κοιτάς το πιπίνι με το μίνι στο πεζοδρόμιο και... χδουπ :uplate:
Ο τρόπος δείχνει θεόχαζος βέβαια αλλά όχι και η αιτία :lol:
εγω παντως μια φορα πατησα πισω φρενο σε στροφη , η μαλλον το πατουσα απο ορθια θεση και το ''χασα'' ακαριαια , η πρωτη μου πτωση :p
road spirit
16/11/2007, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Κοιτάς το πιπίνι με το μίνι στο πεζοδρόμιο και... χδουπ :uplate:
Ο τρόπος δείχνει θεόχαζος βέβαια αλλά όχι και η αιτία :lol:
:lol:
το χδουπ το άκουσα αλλά δεν έπεσα! τσούγκρισα το πίσω μέρος λεωφορείου στην ηρώων πολυτεχνείου μάκη, έξω απο εκείνο το γυμναστήριο το μεγάλο, πως το λενε δε θυμάμαι... το πιπίνι ήταν θάνατος!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
devil's animal
16/11/2007, 18:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
:lol:
το χδουπ το άκουσα αλλά δεν έπεσα! τσούγκρισα το πίσω μέρος λεωφορείου στην ηρώων πολυτεχνείου μάκη, έξω απο εκείνο το γυμναστήριο το μεγάλο, πως το λενε δε θυμάμαι... το πιπίνι ήταν θάνατος!
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
Black Death
16/11/2007, 20:39
1) Κανεις αναστροφή σε στενακι με αποτομη ανηφόρα και δευτερο ατομο (σωστόςςς)
2) ξύνεις κάτι απο το ποδάρι σου για πρώτη φορά (μαρπσιε μπότα κτλ) και σαν δευτερος Πατρίκιος κολλητος του Μπομπ το κοιτας γεμάτος ενθουσιασμό! (νταααααααααα έξυσα)
3)δε βλεπεις καλά τα όρια ταχύτητας και αντί για 30 διαβάζεις 130 πριν τη στροφή (που την πέρνεις κάθε μέρα άλλα είσαι απασχολημένος να εκτέλείς το 2 οπότε δεν σκέφτεσαι κάν το μέλλον)
4)Δεν έχεις αλλάξει λάστιχα στο μικρό σου μηχανάκι γιατι είσαι φραγκοφονιάς , γιατι δεν τρέχω μωρε με αυτό! έχω το μεγάλο για μαγκίες, είναι καλοκαίρι και δε θέλεις να λιώσεις τα καινούρια λάστιχα, οπότε περιμένεις να φθινωπορίασει και ένα σωρο αλλες δόκιμες δικαιολογίες και παρόλα αυτά είσαι σε δρόμο που οι περαστικοί τον χρησιμοποιούν σαν καθρέπτη για να φτίάχνουν τα μαλλία τους και εσύ χαζέυεις... γκομενάκια εννοείται! τι άλλο?
5)και personal favorite μετα το κλισέ δισκόκλειδο, σταματάς στη καφετέρια δίπλα σε ακριβώς ίδια μηχανή της οποίας ο ιδιοκτήτης τυχαίνει να είναι δίπλα και ενώ καταιβένεις σε ρωτάει κάτι για το καμάρι σου (δημοφηλέστερο θέμα η εξάτμισαρα σου), και εσύ σα γύφτικο σκερπάνι ενώ αρχίζεις να αναλύεις τις υπερτατες και συμφέρουσες μετατροπές που έχεις κάνει, ξεχνάς οτι ο δρόμος έχει "κακή" κλίση και συνέπως αφού εχεις γυρίσει πλάτη στη μηχανή και έχεις κάνει και ένα βημα πιο κει για να μιλήσεις ακούς το λογικό " ρε μαλακαααααααααααα πέφτει ρεεεε" γύρνας την αρπάζεις , δυστηχώς όχι απο το τιμόνι αφού δε το έφτανες γιατι είχες απομακρύνθει για ανέβεις στο βήμα σου (για την επικείμενη εξατμισοδιάλεξη σου) και τη νιώθεις γλυκά γλυκά να γλυστράει απο τα χέρια σου και να καταλήγει εκεί που κατέληξε. τεσπά... προτείνεται σε βροχερές ημέρες, νιώθεις οτι όλα πάνε καλα
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
με προσεκτικό πίσω φρένο (να μη μπλοκάρει, προφανώς) η μηχανή κόβει ταχύτητα αλλά και πλαγιάζει λίγο ακόμη, και έτσι πετυχαίνεις τη διόρθωση που θέλεις
χωρίς δεύτερο "ρ"
η μηχανή κόβει ταχύτητα αλλά και πλαγιάζει λίγο ακόμη,
Αυτο που γραφεις ειναι λαθος , σε αυτο σταθηκα!!!!!!! Οταν πατας φρενο, η μηχανη εχει την ταση να ανοιξει τη γραμμη της, αρα σηκωνεται :wave2:
Ρε παιδιά γιατί το αποπήρατε το παλικάρι στην αρχή? Μια χαρά το βρίσκω το θεματάκι..για την ακρίβεια οδηγάω ένα μήνα τώρα (το θρυλικό πλέον mtx 50 :lol: ) και κάτι τέτοια threadακια τα κυνηγάω ώστε να συνεχίσω να είμαι όρθιος..
Να συμπληρώσω ότι καί η κούραση είναι θεόχαζος τρόπος για να φας τα μούτρα σου πάνω σε ss ή γενικότερα -πχ που πας ρε ταλαίπωρε ήδη κουρασμένος, μια ώρα διαδρομή σερί στροφιλίκια, και μετά περιμένεις να έχεις και καλή αίσθηση του πίσω;
Για όσους βαριούνται να διαβάσουν παλιότερα ποστς εδώ -αυτοί χάνουν- να τολμήσω να θυμήσω και παλαιότερα ποστ στο ίδιο φλόρουμ που μιλάνε για το σωστό τρόπο χρήσης των φρένων (ομαλά, για να δώσεις χρόνο να κατέβουν οι αναρτήσεις χωρίς να μπλοκάρει, δυνατά για να φρενάρεις, και πάλι ομαλά στο τέλος, για να επανέρθουν οι αναρτήσεις), όπως και την ενδεδειγμένη εξάσκηση σε κάθε νέο μηχανάκι (ακόμα και σε ss) στο χώμα πρώτα, για να αποκτήσεις μια ιδέα του πως "χάνεις" κάθε τροχό, πως πλασάρεσαι σε στροφές με ελεγχόμενο φρένο ή/και γκάζι κλπ. Όσο πιο νωρίς κάνεις εξάσκηση και συνηθίσεις να οδηγάς σωστά, τόσο καλύτερα. Έχουνε πει πολλά πιο ενδιαφέροντα πράγματα άλλοι σε σχετικό ποστ παλιότερα. Μή βαριέστε.
Για να συμπληρώσω το θέμα του πίσω φρένου πάνω στη στροφή, στα ss λόγω άλλης κατανομής βάρους ανά τροχό, και άμα έχεις καλά -και καλοεξαερωμένα- φρένα, είναι πανεύκολο για κάποιον να τη πατήσει (και ειδικά άμα αυτός κάνει τη πρώτη του βόλτα με κάνα ss, ή κάποιος έχει κάνει το "έγκλημα" να του δανείσει ένα χωρίς να μπει στο κόπο κάν να του εξηγήσει μερικά βασικά πράγματα). Υπάρχει και σχετικό κλασικό βιντεάκι σε παλαιότερο θρεντάκι όταν κάποιος από φόβο του να πατήσει αρκετό μπροστινό σε ευθεία, καταλήγει να καρφωθεί σε διασταύρωση μπροστά του...
Αυτό δέ σημαίνει ότι δε χρησιμοποιώ το πίσω φρένο εγώ. Καί στη βροχή πρώτα λίγο πίσω (πολύύύ απαλά) και μετά μπροστά, και σε κατοικημένες περιοχές πάντα έχω το πόδι πάνω στο πίσω φρένο (όπως δύο δάκτυλα στο μπροστινό), έχω ξαναπεί ότι με ένα ελαφρύ ντριφτάρισμα το έχω σώσει κάνα δυο φορές φέτος όταν αμάξι αποφάσισε να μπει στο ρεύμα μου σε στροφή...
Ούτε αυτό σημαίνει ότι μετά από 20 χρόνια πάνω σε μηχανές (χώρια τα άλλα δίκυκλα), δεν δικαιούμαι να κάνω θεόχαζα λάθη, ή να είμαι έστω και στιγμιαία και γώ δια τα μπάζα -και ειδικά όταν αντί να πηγαίνω με ρυθμό τέτοιες βόλτες, βρίσκω άδειο δρόμο και το ξεκαπνίζω λιγάκι... :lol:
Άσε που μια επανάληψη στα βασικά δε βλάπτει... πχ σε φρένα πανικού, και ελιγμούς αποφυγής...
Για τα άλλα που είπατε:
ώχ topic: zolotas, όκι... είναι αβριγκάνιγκι η μπροβορά καντά βάντος, ντεν ντο έμπιαζες;
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Κυριως οι πτωσεις προερχονται απο εξωτερικους παραγοντες ,αυτοκινητα,ζωα,χαλικια ,κλπ
Η μονη περιπτωση να πεσει κανεις μονος του ειναι να οδηγησει σε αγνωστη διαδρομη και να του
βγει μια στροφη που να κλεινει αποτομα.
Εχουμε δυο περιπτωσεις αν η στροφη ειναι κλειστη των 60 χλμ τερμα και καναμε εισοδο με 70 χλμ οτι τεχνικη και να κανουμε δεν προκειται να την παρουμε αλλα θα βγουμε εξω.
Αν η στροφη ειναι ανοιχτη και περνεται τερμα 180 χλμ και κανουμε εισοδο με 200 χλμ παλι οτι τεχνικη και να κανουμε δεν προκειται να παρουμε τη στροφη.
Αλλο πραγμα βεβαια αν η στροφη περνεται τερμα με 180 και ενας που κανει εισοδο με 150 νομιζει οτι δεν περνεται ,παταει φρενο και βγαινει εξω. Αυτο κυριως συμβαινει σε ανοιχτες στροφες πολλων χλμ. Στις κλειστες τις περισσοτερες φορες η στροφη μαλλον δεν παιρνεται και καταληγει κανεις ευθεια. Γι αυτο η μονη λυση ειναι να τρεχει οπου ξερει το δρομο κανεις.
Σωστά, στο δημόσιο δρόμο, ενδιαφέρον έχει και το παλαιότερο ποστ σχετικό με CSS της Γιαγιάς Αρκούδας (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=24727&perpage=20&pagenumber=1) που περιγράφεται εκτός των άλλων ένα απλό σώσιμο χωρίς φρένο μέσα σε στροφή -είτε όταν πηγαίνεις με λίγα παραπάνω και φοβηθείς, είτε όταν μια τυφλή στροφή αλλάζει ακτίνα (πχ μειούμενης ακτίνας). Εννοείται ότι δεν πηγαίνεις τόσο οριακά ώστε να μην έχεις απόθεμα κλίσης.
Δεν αποκλείω την ήπια χρήση φρένων μέσα στη στροφή... αλλά καλό θα ήταν ίσως να γίνεται μετά από πολλή εξάσκηση στα υπόλοιπα.
road spirit, μου έχει πέσει η μηχανή σταματημένος με τη γυναίκα πάνω (δεξιά μεριά) -ευτυχώς στη μέση του πουθενά. Έπεφτε τόσο αργά που περίμενα ότι η γυναίκα θα κατέβει... και κατέβηκε. Και έμεινα εγώ να συνεχίζω μαζί με τη μηχανή μέχρι να ακουμπήσει ευλαβικά το μανιτάρι στο χώμα. :bigcry: :lol: Όσο ελαφρύ και αν είναι ένα ss μετά από ένα σημείο νιώθεις το βάρος -και καλό είναι να έχεις βγάλει πόδι έγκαιρα...
makis206, κάποια στιγμή χρόνια πριν κοιτάζοντας πιπίνια παραλίγο να πατήσω στρουμφάκι που ήταν μπροστά μου και μου έκανε σήμα... :lol: Το κόλπο είναι να τα εντοπίζεις για το πολύ ένα δεύτερο, και μετά ή σταματάς και δοκιμάζεις τη τύχη σου, ή συνεχίζεις -και χάνεις την ευκαιρία...
Μαμημένο target fixation δηλαδής.
Black Death, 1) μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο, παραλίγο να πέσω επειδή έσβησε, είμουνα τυχερός που είχα 2 δάκτυλα στο συμπλέκτη και τη γλίτωσα.
2) & 3) :lol:
4) Ναί, το παπί δυστυχώς δεν έχει τα φρένα του gsxr -ξύνεις όμως για πλάκα. :lol:
5) πχ, μη παρκάρεις σε κατηφόρα, άλλη αίσθηση να κατεβαίνεις και να το βλέπεις να κατηφορίζει μόνο του... :lol:
mako & gdevelek για να σας μπερδέψω κι άλλο, σε πίστα συνήθως παρατηρώ ότι κόβουν μέχρι μέσα πιο πολύ με το μπροστινό φρένο... Σωστά ανοιγώμενο γκάζι και πίσω φρένο ταυτόχρονα μου θυμίζει... όχι και τόσο σωστά ανοιγώμενο γκάζι -εξαιρούνται κινήσεις ακριβείας φυσικά, όπως το να αποφύγεις άλλον στη πίστα. :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Ρε παιδιά γιατί το αποπήρατε το παλικάρι στην αρχή? Μια χαρά το βρίσκω το θεματάκι..για την ακρίβεια οδηγάω ένα μήνα τώρα (το θρυλικό πλέον mtx 50 :lol: ) και κάτι τέτοια threadακια τα κυνηγάω ώστε να συνεχίσω να είμαι όρθιος..
Μη δίνεις σημασία, ψάχνονται για χαβαλέ και επειδή δεν αδειάζω να πολυχαβαλεδιάσω μου τη λένε κιόλας. :D
Αν εσυ καταλαβαινεις τι γραφεις, εγω απλα .........................θα συμφωνησω!!!!! Μου το ειπε και ο γιατρος σου!!!!!:dizzy:
dimokritos
28/11/2007, 02:04
και καλά, δεν είδες τα νερά... εντάξει...
στην κλειστή δεξιά πολύ κατηφορική γιατί την πήρες με πολλά???
συν το γεγονός ότι ήταν βράδυ και είχε ψοφόκρυο.. και τα νερά είχα μετατραπέι σε πάγο...
συνθέστε τα όοολα μαζί και... όποτε αλλάζει ο καιρός, ακόμα με πονά :a022:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Αν εσυ καταλαβαινεις τι γραφεις, εγω απλα .........................θα συμφωνησω!!!!! Μου το ειπε και ο γιατρος σου!!!!!:dizzy:
Άν έχεις καμμιά απορία ρώτα συγκεκριμένα, σίγουρα κάποιος που ξέρει περισσότερα από μένα θα βρεθεί να σε διαφωτήσει.
Αλλιώς δες την υπογραφή μου και διάλεξε αυτό που σου αρέσει -γυναίκες δεν έβαλα ακόμα στην υπογραφή μή χαίρεσαι.
:lol: :wave2:
Στην αναφορά του kinhsh για το χώμα σε στροφή...
Το βλέπω συχνά, σε ορεινούς δρόμους που τους ξέρω απ' έξω, συμβαίνει κάποιος στόκος με φορτηγό που τον παραφορτώσανε σε κάποια μάντρα οικοδομών χωρίς κάλλυμα (πράγμα παράνομο) να αμολήσει γαρμπίλι ή χώμα πάνω σε στροφή.
Δεν είναι θεόχαζος τρόπος, είναι έγκλημα. Και ένας φίλος πέρσι τη πάτησε και ευτυχώς τη γλύτωσε ελαφρά με γρατζουνιές.
Μια πρόχειρη λύση για το θέμα που σκέφτομαι κάθε φορά που ψιλογλιστράω σε τυφλή δεξιά στροφή όταν εμφανίζεται ξαφνικά χώμα ή νερό μπροστά μου και στιγμιαία μειώνω τη κλίση και περνάω χαλαρά με συμπλέκτη το σημείο δεν είναι κάτι νέο:
Είναι να έχεις απόθεμα σε κλίση και να πηγαίνεις με λιγότερα χιλιόμετρα, και πάντα μα πάντα να σκανάρεις τη διαδρομή πριν δοκιμάσεις να πας οριακά σε άδειους επαρχιακούς δρόμους -καμμία σχέση με το οριακά που ανέφερε ο kinhsh- στη πίστα πας με πολλά παραπάνω...
Άμα νομίζει κανείς ότι το θέμα έχει ενδιαφέρον ας ποστάρει καινούρια σχετική συζήτηση.
Εννοείται ότι όπου βλέπετε χώμα σε στροφή ή άλλο επικίνδυνο σημείο πρέπει να ειδοποιείτε τη τροχαία να επεμβαίνει -και μάλιστα με έντονο ύφος για να κουνήσουνε το κώλο τους και να μή σας γράψουνε κανονικά...
suzukimaniac
29/11/2007, 13:26
Ας πω και γω μερικους βλακωδεστατους τροπους παρ ολιγον πτωσησ....
Ξεχασμα λουκετου στο δισκοφρενο η σταντ
φρενο πανω σε ασπρη λωριδα
σβησιμο σε ξεκινημα και στροφη
Περισσοτερο γκαζι στο φαναρι και πεταγμα κωλου
στριψιμο σε ανηφορα προς τα κατω
Αργο σηκωμα ποδιου και χτυπημα σε κατι μαλακιες του τραμ
Δεν μου ερχονται αλλα....
dimokritos
29/11/2007, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από suzukimaniac
στριψιμο σε ανηφορα προς τα κατω
:beer:
DrIoannis
29/11/2007, 16:42
Πιστεύω ίσως η ΠΙΟ χαζή πτώση EVER!Το αίτιο μία κότα:D
Παίρνεις μία κλειστή δεξιά ανηφορική στροφή στα Σφακιά(οι γνώστες ξέρουν τις στροφές εκεί) και ενώ είσαι στο apex,ξαφνικά βλέπεις 2 κότες να διασχίζουν το δρόμο κάθετα.Πατάς σιγά σιγά φρένο γιατί είσαι στο apex.Ξεκινάει το τακουνάτο λάστιχο του ΧΤ να ξεπουπουλιάζει την άτυχη πλην παράνομη κότα.Πατάς πιο πολύ φρένο και σταματάς.Την στιγμή λοιπόν που σκέφτεσαι ¨φτηνά την γλίτωσα¨και πας να βγάλεις το πόδι σου να στηρίξεις την μηχανή συνειδητοποιείς ότι το δεξιό σου πόδι δεν βρίσκει δρόμο να πατήσει.Οι ρόδες της μηχανής είναι στο δρόμο αλλά το πόδι εκτός δρόμου και προσπαθεί να πατήσει σε ένα χαντάκι 40 πόντους χαμηλότερα από την άσφαλτο.Έτσι λοιπόν σταματημένος ρίχνεις μία μεγαλειώδη και τραγελαφική τούμπα στο πλάι.Οι συνταξιδιώτες να έχουν λιώσει κυριολεκτικά στα γέλια και εσύ να βρίζεις τις άτιμες αλλά και φαλακρές πλέον κότες.
113380
Αρμοί διαστολής σε ανισόπεδο κόμβο (ή όπως αλλιώς λέγονται οι ανισόπεδες έξοδοι τις περιφερειακής Θεσσαλονίκης) σε συνδυασμό με βροχή. Πάνω στη στροφή μου γλίστρησε το μπροστινό.. ευτυχώς το όλο σκηνικό τελείωσε εκεί..
Δε μου είχαν τύχει παρά μόνο σε ευθείες, και το σκέφτηκα βλέποντας τον να πλησιάζει.. :sick:
kost rider
13/12/2007, 02:06
zireous(t) ακυρωνεσαι.. εισαι εκτος θεματος..:a6:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.