PDA

View Full Version : Πίσω λάστιχο για Cb400 Sf



paris13
16/11/2007, 13:06
Χαιρετώ. :wave2: Στο CB400SF μου τώρα χρησιμοποιώ πίσω λάστιχο Michelin Power Road με διαστάσεις 150/70/17 το οποίο είναι μεν καινούριο αλλά δεν μου αρέσει λόγο ψιλού προφίλ (70) και θα ήθελα να βάλω κάποιο τουλάχιστον (60). Έχω βρει 150/60/17 κάπου στα 160+ Ευρώ νομίζω πάλι σε Michelin Power που όμως δεν προχωρώ στην αγορά για δύο λόγους. Ο ένας είναι ότι ειδικά στην βροχή γλιστράνε πολύ αλλά και στο στεγνό δεν είναι ότι καλύτερο. Αυτά που έχω τώρα είναι καινούρια αλλά μπορεί να γλιστράνε λόγο λάθος διαστάσεων, (κάνω μια υπόθεση), στο στεγνό αν ζεσταθεί δεν γλιστρά αλλά αργεί να ζεσταθεί. Ο δεύτερος λόγος είναι αν θα μπορούσα να βάλω μεν χαμηλότερο προφίλ αλλά ακόμα ποιο φαρδύ, αντί 150 ας πούμε 160 ή 170 (αν υπάρχει κάτι τέτοιο), ή οτιδήποτε περισσότερο από 150 γενικά. Το έχει κάνει κανείς.? Μου φαίνεται ότι στον δρόμο έχω δει πίσω λάστιχο ποιο φαρδύ από το 150αρη το δικό μου. Και κάπου στην Καλλιρόης πρέπει να έχω δει νομίζω σε 150 με προφίλ 55, δηλαδή 150/55/17 ή 160/55/17. Ξέρετε κάτι.? Πείτε μου ότι γίνεται να χαρώ.! :beer:

paris13
16/11/2007, 23:44
:a4: Καλά κανείς δεν ξέρει αν μπορεί το CB400SF να δεχτεί πίσω λάστιχο μεγαλύτερο από 150αρη..? Τώρα φοράω 150/70/17 και θα ήθελα μικρότερο προφίλ 60 ας πούμε το οποίο υπάρχει αλλά δεν ξέρω αν γίνετε να βάλω και ποιο φαρδύ λάστιχο αντί του 150 σε 160 ή 170 ή 180 ή οτιδήποτε παραπάνω από 150, εννοείτε πλέον με μικρότερο προφίλ από 70αρη σε 60 ή 55. Αν μπορεί κάποιος που γνωρίζει ας βοηθήσει. Thanks. :wave2:

GATOYLHS
17/11/2007, 05:05
PARI ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ S ΦΟΡΑΕΙ 140ΑΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΕΝΑ 400ΑΡΑΚΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Κ ΟΧΙ ΚΑΝΑ ΤΕΡΑΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.

paris13
18/11/2007, 22:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από GATOYLHS
PARI ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ S ΦΟΡΑΕΙ 140ΑΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΕΝΑ 400ΑΡΑΚΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Κ ΟΧΙ ΚΑΝΑ ΤΕΡΑΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.

Εγώ φοράω 150/70/17 πίσω και δεν έχω σχετικά κανένα πρόβλημα, εκτός ότι μου την σπάει το ψιλό προφίλ. Ακριβός για αυτό που λες θέλω να είναι περισσότερο όμορφο στα δικά μου μάτια και όχι για τις επιδόσεις του που και με αυτές αν θες δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το θέμα μου είναι αν μπαίνει το 160/60/17 και όχι τη είναι σωστό για τον καθένα. Σόρρυ κι' όλας αλλά τα λέω όπως νοιώθω. Τι θα πει έχουμε ένα 400αρακι..? Για άλλον είναι μεγάλο και για άλλον είναι μικρό. Το θέμα είναι εσένα τι σου αρέσει, όσο για το νταβάνι του καθενός είναι άλλο θέμα. :beer:

Υ.Γ Κάπου στο φόρουμ είδα πως μερικοί το φοράνε άρα θα μπαίνει. Θα ήθελα όμως τις εντυπώσεις κάποιου που το έχει ήδη βάλει. :wave2:

paris13
22/11/2007, 22:37
Βλέπω ότι τα λάστιχα δεν σας απασχολούν. Την έχετε βρει την άκρη και μάλλον ψάχνεστε με άλλα πράγματα.. :lol: Πάντως για την ιστορία βρήκα και 150/55/17 και το ποθητό 160/60/17 Αύριο ή Δευτέρα θα το βάλω... Οκ :wave2:

akaposto
23/11/2007, 10:49
το θέμα είναι μακρύ και δύσκολο.
Θα σου πω την γνώμη μου,
απο την όποια εμπειρία έχω απο την μηχανή αυτή.

Το καλύτερο λάστιχο που έχω οδηγήσει σε cb,
είναι το diablo(150/60),ενδεχομένως
καλύτερο και απο το Metzeler M3,
και ανώτερο απο κάθε bridgestone (σε αυτή την διάσταση)

Ομως νομίζω πως είσαι σε λάθος δρόμο.
Συνήθως το μπροστινό είναι αυτό που αργεί να ζεσταθεί
(και σίγουρα ανεβάζει την όποια θερμοκρασία του,μετά το πίσω)
αλλά εσύ καταλαβαίνω ότι σε απασχολεί αποκλειστικά το πίσω σου ελαστικό.
bytheway,θεωρώ δύσκολο να σου γλυστρά το πίσω με αυτό το
μηχανάκι.(ήρεμο και γραμμικό)
Οχι να κάνεις πατσαβούρια,αλλά πάνω στην στροφή να φεύγει η ουρά...


Τώρα αν κάνεις πολλά αστικά km,και δεν βγαίνεις σε ισόποσες ποσότητες
να το λιώσεις σε διαδρομές απο αυτές που όλοι μας οι "βλαμμένοι"
με το άθλημα,ονειρευόμαστε να καταπίνουμε,
τότε δημιουργείται γωνία στο ελαστικό,απο την πολλή ευθεία,
η οποία υπο κλίση σου δίνει μια αίσθηση που μοιάζει με γλυστριμα,
μικρό και στιγμιαίο.
Επίσης δεν ξέρω αν γίνεται να μπει 160 πίσω,αλλά
μετά δεν θα ξεκινά το εργαλείο με τίποτα...
μην ξεχνάς ότι παρά τα άλογα,η ροπή του cb είναι μικρή.
Ο ιάπωνας είχε λόγο που έβαλε 140.

Να σου δύο πράγματα ακόμη.
Οσο ποιό φαρδύ είναι το λάστιχο,τόσο ποιό σύσκολα
διώχνει το νερό που πιάνει.Απλά σε μεγαλύτερες διαστάσεις
έχεις επιλογή σε καλύτερες γόμες απο όλες τις εταιρείες,
και τελικά αποκτάς καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο.
Τέλος όσο κατεβάζεις προφίλ,τόσο πιο απόλυτο γίνεται το οχημά σου,
και καταλήγεις να έχεις επιδεινώσει το πρόβλημα αντί να το λύσεις.

Κλείνω και προτείνω,βάλε ενα ζευγάρι diablo (110-150/60)
που είναι γάντι για τον χαρακτήρα της μηχανής.
Παίξε με πιέσεις,
ψάχτην την με την οδηγησή σου.

Φιλικά Αντώνης.

odt
23/11/2007, 11:33
Βασικά, τα καινούργια 400άρια sf (2004 και μετά) φοράνε 120 μπροστά και 160 πίσω...Φαντάζομαι για στυλιστικούς λόγους και όχι τόσο γιατί τα χρειάζονται...Υπάρχουν μηχανές με περισσότερα κυβικά και ιπποδύναμη και το 160 πίσω του είναι υπεραρκετό...Όπως υπεραρκετό θα πρέπει να είναι και το 150 για το sf...

Αν σου γλιστράει, μάλλον έχει να κάνει με το ελαστικό και όχι με τη διάστασή του. Αυτά τα Michelin που φοράς δεν φημίζονται για την ευκολία τους στο ζέσταμα...Πιστεύω πως για το μηχανάκι σου (μας) οριακά κάνει 150/60 πίσω όπως προαναφέρθηκε...Εδώ που τα λέμε με το 140άρι δεν είχα κανένα πρόβλημα και το προτιμώ (περί ορέξεως....) Έχω επίσης την υποψία και θα το τσεκάρω το Σ/Κ πως είναι και αρκετά λεπτές και οι ζάντες και το 160άρι θα μπαλονάρει...αρκετά...



Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
Βλέπω ότι τα λάστιχα δεν σας απασχολούν. Την έχετε βρει την άκρη και μάλλον ψάχνεστε με άλλα πράγματα.. :lol:

Πολύ σωστά...

:rolleyes:

paris13
24/11/2007, 01:43
Στην ουσία όπως προ ανέφερα ο λόγος που θέλω να αλλάξω το πίσω λάστιχο είναι περισσότερο στιλιστικός παρά ουσιαστικός ως προς την οδήγηση. Το CBακι μου πάει μια χαρά με τα λάστιχα που έχει αλλά με χαλάει το προφίλ του πίσω που είναι 70, δηλαδή 150/70/17. Δεν είναι ότι έχω κάποιο ιδιαίτερο λόγο και μάλιστα μπορώ να πω πως νομίζω πως ο λόγος που κολλάω για πλάκα το ταχύμετρο είναι σε ότι κερδίζω από το 70αρι προφίλ αφού ο τροχός έχει μεγαλώσει πολύ μιας και είναι 150/70 και όχι 140/70. Δεν θυμάμαι αν από μαμά χρησιμοποιεί 70αρι το CBακι αλλά εγώ δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα συμπεριφοράς και στο θέμα ρεπρίζ, ταχύτητας και εκκίνησης που ναι μπορεί να είναι 400αρακι αλλά άνετα θα θυσίαζα λίγο από τα παραπάνω για να το έχω στο μάτι όπως εμένα θα μου άρεσε περισσότερο. Αυτό που δεν θα θυσίαζα είναι σε ότι αφορά το θέμα ασφάλειας που εκτός των άλλων πολλές φορές το οδηγώ και ακραία με μεγάλα πλαγιάσματα και συχνά στα κόκκινα. π.χ. πήγα Κόρινθο και γύρισα με το ταχύμετρο κολλημένο (παρά τον αέρα που είχε εκείνη συγκεκριμένα την ημέρα) και μες την πόλη όπου βρω ευκαιρία (αν έχω κέφια) προσπαθώ να ακουμπήσω γόνατο... :lol: Εντάξει συμφωνώ ότι δεν είναι και πολύ έξυπνο αυτό που κάνω και αλήθεια δουλεύω συχνά τα όριά μου. Να μην σας κουράζω άλλο και αφού σας ευχαριστήσω όλους και περισσότερο τον φίλο [akaposto] μόλις θα πάω για την αντικατάσταση θα το συζητήσω και με τον λαστιχά που πάω πλέον συστημένος και θα δω. Τώρα όμως το μυαλό μου πλέον παίζει σε διαστάσεις 150/60/17 όπως μου πρότεινε ο akaposto και όχι στο 160 δίχως όμως να το αποκλείω. Για την ιστορία θα σας ενημερώσω.. :beer:

:a16:

Υ.Γ 1 Επίσης βρήκα και 150/55/17 που δεν ήξερα ότι υπήρχε στο 150 και αν είναι δυνατόν θα το δω και αυτό.

Υ.Γ2 Καλά είναι να είσαι πρακτικός άνθρωπος και π.χ. με τα 140 θα καις λιγότερο βενζίνη και ίσως πηγαίνεις και λίγο γρηγορότερα αλλά εγώ αν σκεφτόμουν έτσι θα κυκλοφορούσα με παπάκι. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι σωστός αλλά έτσι είμαι εγώ και δεν σημαίνει ότι ο πρακτικός είναι λάθος, λάθος ίσως είμαι εγώ. Όπως το βλέπει ο καθένας, σωστά.! Θέλω να κάνω κάτι και εκτός του ότι το μοιράζομαι μαζί σας ρωτάω την γνώμη σας, αν το έχετε κάνει τα συμπεράσματά σας αλλά δεν επιβάλω να κάνετε ότι εγώ. Τα δικά μου θέλω και μου αρέσει δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι είναι ίδια με τα δικά σας σωστά.? Μπορεί η μαμά Honda να φοράει 140 αλλά όλοι έχουμε αλλάξει τελικό ή φίλτρο από αυτά που η ίδια προτείνει. Όλοι κάνουμε τα πειράγματά μας σύμφωνα με τα δικά μας γούστα σωστά ή λάθος. Σωστά..!!!??? :a24:

paris13
24/11/2007, 22:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από akaposto

Ο ιάπωνας είχε λόγο που έβαλε 140.


Φιλικά Αντώνης.

Αντώνη φίλε μου γενικά συμφωνώ με ότι λες απλά να σου πω πως άλλες εκείνες οι εποχές άλλο σήμερα. Δεν είναι τυχαίο που σήμερα το cb400sf βγαίνει με 160αρη πίσω. Τότε δεν ήταν ας πούμε "μόδα" τα φαρδιά λάστιχα όπως σήμερα...
Κατέληξα όπως λες και εσύ σε ένα 150/60/17 ή αν βρω και 150/55/17 θα το δω. Το μπροστά μου είναι 110/70/17 και δεν νομίζω βάζοντας ένα 150/60 θα έχω πρόβλημα αλλά δεν ξέρω με το 150/55 τι γίνεται. Θα το δω αν το βρω και θα αποφασίσω. Πάντως για να τελειώνω ή ποιο σοφή ιδέα με μπροστινό 110/70 είναι το 150/60 για πίσω.
Thanks..! :beer:

Υ.Γ Τα λάστιχα που φοράω τώρα είναι σχεδόν καινούρια, ο λόγος αντικατάστασης του πίσω είναι μόνον θέμα οπτικής και τίποτα άλλο αφού πρόβλημα συμπεριφοράς με τα υπάρχοντα δε έχω. Έχω δει το ΒΤ090 σε 150/60 και ομολογώ ότι μου άρεσε αλλά εσύ λες ότι καλύτερα είναι τα Pirelli και με βάζεις σε σκέψεις. Θα το δω και οπτικά και όποιο μου κάνει κλικ που λένε.

Υ.Γ2 Αλήθεια με 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω λέτε να έχω πρόβλημα… Τώρα που το καλοσκέπτομαι…

paris13
24/11/2007, 22:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
Βασικά, τα καινούργια 400άρια sf (2004 και μετά) φοράνε 120 μπροστά και 160 πίσω...Φαντάζομαι για στυλιστικούς λόγους και όχι τόσο γιατί τα χρειάζονται...Υπάρχουν μηχανές με περισσότερα κυβικά και ιπποδύναμη και το 160 πίσω του είναι υπεραρκετό...Όπως υπεραρκετό θα πρέπει να είναι και το 150 για το sf...

Αν σου γλιστράει, μάλλον έχει να κάνει με το ελαστικό και όχι με τη διάστασή του. Αυτά τα Michelin που φοράς δεν φημίζονται για την ευκολία τους στο ζέσταμα...Πιστεύω πως για το μηχανάκι σου (μας) οριακά κάνει 150/60 πίσω όπως προαναφέρθηκε...Εδώ που τα λέμε με το 140άρι δεν είχα κανένα πρόβλημα και το προτιμώ (περί ορέξεως....) Έχω επίσης την υποψία και θα το τσεκάρω το Σ/Κ πως είναι και αρκετά λεπτές και οι ζάντες και το 160άρι θα μπαλονάρει...αρκετά...




Πολύ σωστά...

:rolleyes:

Φίλε odt... όπως και να το κάνουμε το στιλ της μηχανής μας και το υποκειμενικά όμορφο πάντα μας απασχολεί και μπορεί το φαρδύ να είναι περιττό αλλά δίνει άλλο κύρος στην μηχανή μας. Εντάξει να μην ξεφεύγουμε από τα όρια αλλά μέχρι και το 160 στο cbακη δεν είναι στιλιστικά υπερβολή. Και εσύ το είπες ότι μετά το 2004 τα cb400sf φοράνε 160αρια, τα χρειάζονται πραγματικά.? Όχι νομίζω, αλλά κοίτα πως ομορφαίνει την μηχανή. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό αλλά οι περισσότεροι από εμάς θα συμφωνούσαμε βλέποντας μια μηχανή με φαρδιά λάστιχα έναντι άλλης με λεπτότερα. Σωστά.? Και τέλος μιας και φοράω 150 αυτή την στιγμή και μάλιστα με ψιλό προφίλ 70αρη να σου πω πως διαφωνώ με [Όπως υπεραρκετό θα πρέπει να είναι και το 150 για το sf...] που λες. Έχω οδηγήσει cb400sf με 140 και η διαφορά στο γέμισμα ήταν απειροελάχιστη ως αμελητέα. 140 σίγουρα δεν θα έβαζα με τίποτα, άλλες εποχές η δεκαετία του 90 άλλες σήμερα.! :wave2: