View Full Version : SUZUKI BANDIT 1250 S...
PortisHead
17/12/2009, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Ότι δεις εκεί, το παραγγέλνεις και από την εδώ αντιπροσωπεία. Το Ελληνικό site όμως, είναι απλά σκουπίδι...
Επισης...μην ξαφνιαστεις αμα σου πουνε εδω οτι "τετοιο" πραγμα δεν βγαινει για το Bandit.
:lol:
intruder
09/01/2010, 00:12
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΤΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2010.ΚΑΝΑ ΝΕΟ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΠΑΡΧΙΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από intruder
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΤΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2010.ΚΑΝΑ ΝΕΟ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΠΑΡΧΙΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ?
Βασικα δεν ειναι του 10 είναι του 09!(ελληνικο φαινομενο αυτο!!!)
και ναι! το έχω δει Αθηνα στην Αχαρνων(Αντιπροσωπεια suzuki)
Ωραιο!! ειναι και μου αρεσει που εχουν σουλουπώσει την εξατμιση καθως και οι γωνιες που έχει
ά εχει και μαυρο πλαισιο!!
παντως μην φανταζεσαι πολλά!!!!
ασε που νομιζω οτι ακομα δεν το πουλανε??
κουφο?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Βασικα δεν ειναι του 10 είναι του 09!(ελληνικο φαινομενο αυτο!!!)
και ναι! το έχω δει Αθηνα στην Αχαρνων(Αντιπροσωπεια suzuki)
Ωραιο!! ειναι και μου αρεσει που εχουν σουλουπώσει την εξατμιση καθως και οι γωνιες που έχει
ά εχει και μαυρο πλαισιο!!
παντως μην φανταζεσαι πολλά!!!!
ασε που νομιζω οτι ακομα δεν το πουλανε??
κουφο?
7500 σημερα ρωτησα την τιμη το 10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
7500 σημερα ρωτησα την τιμη το 10
να φανταστω για το 650 τα 7.500??
Αρχικά δημιουργήθηκε από susukas
να φανταστω για το 650 τα 7.500??
ναι το 1250 δεν το έχω δεί ακομη!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
ναι το 1250 δεν το έχω δεί ακομη!
το 1250 περιπου στα 10.000 με 10.500 πρεπει να εχει....
amyroukai
11/01/2010, 17:48
Στην Αγγλία πωλείται ακριβώς ίδια τιμή με το "παλιό" πάντως. Εξάλλου το μόνο που άλλαξε είναι το μαύρο χρώμα στον κινητήρα.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PERFORMANCE-CHIP-SUZUKI-BANDIT-1250-EFI-MOTORCYCLE_W0QQitemZ260538169561QQcmdZViewItemQQimsxZ20100116?IMSfp=TL100116034008r33461
(εννοείται πως το έβαλα ως παράδειγμα βελτίωσης προς αποφυγή! αν έχει ξανασυζητηθεί ζητώ συγγνώμη, μπορεί να σβηστεί!)
amyroukai
17/01/2010, 19:19
Γιατί "προς αποφυγή" η μετατροπή στον κινητήρα; Κακό είναι να πάρει λίγο τα πάνω του;
amyroukai
18/01/2010, 19:15
To 650 δεν πήρες; Ή τελικά πήρες το μεγάλο; Περιμένουμε εντυπώσεις, στο σωστό thread... :)
Καλοτάξιδο! :beer:
Ναι...:(
Το είδα μετά κ το πάω στο σωστό μέρος....
Σόρρυ
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Γιατί "προς αποφυγή" η μετατροπή στον κινητήρα; Κακό είναι να πάρει λίγο τα πάνω του;
Έλεγα πως θα απαντήσει κάποιος άλλος, αλλά δεν...
Αλήθεια, πιστεύετε σε τέτοιες πατέντες;
amyroukai
18/01/2010, 20:31
Αν δεις, ήδη ο Ληστής έχει κάνει μετατροπή "light" στο μοτέρ, με φίλτρο-εξάτμιση-πρόγραμμα και έχει καλά αποτελέσματα, περίπου 120 άλογα αν δεν κάνω λάθος. Ψάξε το λίγο... ;)
Φτου σου ρε, ούτε εγώ ήθελα να απαντήσω... :rotflmao:
edit: Έχει δυναμομέτρηση στο thread με τις δυναμομετρήσεις από τον Ληστή. Μπες να δεις τη διαφορά.
βρε δεν αντιλέγω για τις μοντίφες προς βελτίωση!
για τη συγκεκριμένη έχω αντίρρηση!
διάβασες περί τίνος πρόκειται;
amyroukai
18/01/2010, 23:14
Όλοι υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια. Δες τη διαφήμιση της Arata και πες μου τώρα αν είναι λογικά αυτά που γράφουν.... Προσωπικά θεωρώ υπερβολές τα γραφόμενα του συγκεκριμένου, μέχρι αποδείξεως του εναντίου φυσικά. Οι δοκιμασμένες και σίγουρες λύσεις, είναι άλλες...
edit: Εξάλλου λένε και μόνοι τους: TYPICAL GAINS ARE IN THE 1-7 HORSEPOWER RANGE FOR MOST STOCK RIDES.
Οπότε και ΕΝΑ άλογο να πάρεις, τη δουλειά του την έκανε σε ότι αφορά την εταιρία... :rotflmao:
σημ. έχω διαβάσει τα πάντα (Χ 2) περί Bandit!
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
edit: Εξάλλου λένε και μόνοι τους: TYPICAL GAINS ARE IN THE 1-7 HORSEPOWER RANGE FOR MOST STOCK RIDES.
Οπότε και ΕΝΑ άλογο να πάρεις, τη δουλειά του την έκανε σε ότι αφορά την εταιρία... :rotflmao:
α, γειά σου! :beer:
(που και ψυχολογικό νάναι (το άλογο! ):lol: δεν' κακό! :rotflmao: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
α, γειά σου! :beer:
(που και ψυχολογικό νάναι (το άλογο! ):lol: δεν' κακό! :rotflmao: )
Σωστή άποψη!!
:smilea:
:beer:
nikos1400
23/01/2010, 09:29
Σημερα (23 Γεναρη, 2010) ειδα μια διαφημιση online καπου...
Πωλειται το Bandit 1250S ολοκαινουριο απο την αντιπροσωπεια 8000 ευρω ??!!
:eek:
Καλη τιμη πιστυω...
Αν ημουν στην αγορα για καινουριο...
Α ναι, εδω ειναι
http://www.suzuki.gr/motos/article.php?id=342
Eδώ: http://www.activeboard.com/forum.spark?forumID=99460&subForumID=459075&p=2
λέει για ECU tuning με σημαντικό όφελος.
Ξέρει κάποιος από τους Ληστές κάτι παραπάνω;
amyroukai
24/01/2010, 09:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos1400
Πωλειται το Bandit 1250S ολοκαινουριο απο την αντιπροσωπεια 8000 ευρω ??!!
Κάποιους μήνες τώρα... :)
http://www.suzuki-gb.co.uk/bike/gsf1250sal0/
Για να μη νομίζουμε πως είναι και φτηνό... ειδικά αν λάβουμε και τη μεταπωλητική του αξία στην Ελλάδα.
(Πρόσφατα -το σκέφτομαι η αλήθεια - όταν ρώτησα αν δίνουν κάτι σαν δωράκι μαζί μου ξεκίνησαν την πορεία της τιμής του που κάποια στιγμή είχε σχεδόν 11.000, άρα τώρα είναι ευκαιρία! Ευτυχώς δε μου ζήτησαν τίποτα ...πονηρό για να μου το πουλήσουν. Όσο για το ύφος του πωλητή - που ούτε που κουνήθηκε από την καρέκλα του και ούτε μου πρότεινε να καθήσω ενώ δεν είχε δουλειά - απορώ σε ποιούς πουλάνε...)
Δειτε το νεο 1250. Η εξατμιση ειναι ολα τα λεφτα.Εβαλαν μυαλο φαινετε.
http://www.youtube.com/watch?v=XZHiIus0Srw&feature=related
amyroukai
06/02/2010, 06:49
Scarico Yoshimura.... Όχι μαμά φίλε Ληστή.... ;) Έβαλαν την έξτρα!
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Scarico Yoshimura.... Όχι μαμά φίλε Ληστή.... ;) Έβαλαν την έξτρα!
Μην μου χαλας το ονειρο... :lol:
amyroukai
06/02/2010, 08:32
Έλα μωρέ για 600 ευρουδάκια που σου χαλάει το όνειρο!
Μπορει καποιος κατοχος 1250 να γραψει δυο τρια πραγματακια σχετικα με την οδικη συμπεριφορα της μηχανης? Για τον κινητηρα εχω καταλαβει τι 'ζωον' ειναι...
amyroukai
06/02/2010, 13:59
Big η συμπεριφορά του 1250 δεν είναι πολύ διαφορετική από το 650. Ένα καλό σταθερότατο τουριστικό, με αξιοπρεπέστατη ευελιξία μέσα στο κέντρο της Αθήνας και πολύ καλή συμπεριφορά στις στροφές ακόμα και σε κλειστό επαρχιακό δρόμο, ακόμα και δικάβαλο και φορτωμένο. Μάλιστα λόγω μικρότερης caster είναι πιο "γρήγορο" σε κλίσεις σε σχέση με το 650.
Το μόνο σημείο που καταλαβαίνεις να υστερεί είναι η πίστα, που και πάλι τα όριά του είναι πάνω από τις ικανότητες ενός "μέσου" οδηγού. Για το περιστασιακό track day, επαρκεί.
intruder
21/02/2010, 19:13
καλησπερα ληστες.περιμενω να βγει στην αγορα το νεο gsx1250fa για να το παρω.θελω να βαλω βαλιτσες γιωι v35 στο πλαι κ πισω μαλλον καμια 46 η 52 λιτρα.ξενερωνο ομως με τα καγκελα γιατι απο οτι ειδα αυτα της GIVI ΠΙΣΩ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ.ΚΑΜΙΑ ΕΝΝΑΛΑΚΤΙΚΗ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Big η συμπεριφορά του 1250 δεν είναι πολύ διαφορετική από το 650. Ένα καλό σταθερότατο τουριστικό, με αξιοπρεπέστατη ευελιξία μέσα στο κέντρο της Αθήνας και πολύ καλή συμπεριφορά στις στροφές ακόμα και σε κλειστό επαρχιακό δρόμο, ακόμα και δικάβαλο και φορτωμένο. Μάλιστα λόγω μικρότερης caster είναι πιο "γρήγορο" σε κλίσεις σε σχέση με το 650.
Το μόνο σημείο που καταλαβαίνεις να υστερεί είναι η πίστα, που και πάλι τα όριά του είναι πάνω από τις ικανότητες ενός "μέσου" οδηγού. Για το περιστασιακό track day, επαρκεί.
Τωρα το ειδα αυτο, amyroukai :blush:
Ευχαριστω για την απαντηση :wave2:
Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί αριθμούς δοντιών εμπρός και πίσω γραναζιών του 1250?
Κάνω μια σκέψη για ένα κλικ μικρότερο πίσω ή μεγαλύτερο μπροστά (με στόχο μεγαλύτερη τελική στις ίδιες στροφές μιας και έχει μπόλικη ροπή), και θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Όποιος ξέρει κάτι...
PortisHead
26/02/2010, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί αριθμούς δοντιών εμπρός και πίσω γραναζιών του 1250?
Κάνω μια σκέψη για ένα κλικ μικρότερο πίσω ή μεγαλύτερο μπροστά (με στόχο μεγαλύτερη τελική στις ίδιες στροφές μιας και έχει μπόλικη ροπή), και θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Όποιος ξέρει κάτι...
253 τελικη !
Θες κιαλλο ?
:lol:
(Sorry , δεν γνωριζω ποσα δοντια εχει , αλλα φθηνοτερα θα σου βγει αν βαλεις 1 δοντι παραπανω μπροστινο γραναζι)
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
253 τελικη !
Se vlepw.... :D
PortisHead
26/02/2010, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Se vlepw.... :D
Βλεπε οσο θελεις..... :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=l_DxAU7XxDY
Ειναι ταχυτητες που ΑΝ κατσει το δικο σου για 5 λεπτα συνεχομενα ,σε βλεπω στο noale για αναζήτηση ανταλλακτικων. :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Den boro na katsw dustixws,giati ta 250 den einai to terma,uparxei zwi k meta apo auta :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
253 τελικη !
Θες κιαλλο ?
:lol:
(Sorry , δεν γνωριζω ποσα δοντια εχει , αλλα φθηνοτερα θα σου βγει αν βαλεις 1 δοντι παραπανω μπροστινο γραναζι)
Έχεις δίκιο, δεν τόγραψα καλά!
Δεν εννοούσα τελική ...τελική, αλλά περισσότερα χιλιόμετρα στις ίδιες στροφές! Που αν μπροστά έχει π.χ. 15 και βάλεις ένα δόντι παραπάνω κερδίζεις 6,67% περισσότερα χιλιόμετρα ανά ώρα, δηλ. αν πριν πήγαινες με 125χλμ/ώρα με 4.000rpm, μετά θα πηγαίνεις με 133,33χλμ/ώρα πάλι με 4.000rpm.
Μπροστα εχει 18αρι και πισω 43αρι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Μπροστα εχει 18αρι και πισω 43αρι.
Τότε :
α) +1 εμπρος = +5,55%
β) -1 πίσω = +2,32%
γ) +1 εμπρος -1πίσω = + 10,46%
δ) -2πίσω = +4,65%
Στην πράξη.... δεν ξέρω πως θα είναι..
amyroukai
27/02/2010, 07:01
Ρε σεις να γκρινιάξω εγώ που στα 200 έχω 10,000 στροφές στο 650 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, θα έχω δίκιο. Εσείς που πάτε με 200 και 6000 στροφές, με τι στο δι@λο τρώγεστε; Άστο και στο γκαράζ και πάρε ένα DAF τράκτορα να πηγαίνεις με 130 και 900 στροφές με το πετρέλαιο... Έλεος πατριώτες!
Το πραγματικό γλέντι θα γίνει αν το κοντύνεις για να πιάνει τα 260-270 με 6η στις 10,000 στροφές αντί να "τελειώνει" η 6η στις 7500 περίπου. Θα κερδίσεις και τελική γιατί θα βγάζει πιο πολλά στη ρόδα.
Μου δίνουν συναγερμό της Suzuki, είναι ο Meta γι'αυτό το μηχανάκι; και αν ναί, ποιό μοντέλο; (για να ξέρω τί αξίας είναι ή να βάλω κάτι ακόμη για κάτι καλύτερο!)
Μπήκα στη σελίδα της scorpio(=meta) και είδα 4 μοντέλα, νάναι κάποιο από αυτά;
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
Μου δίνουν συναγερμό της Suzuki, είναι ο Meta γι'αυτό το μηχανάκι; και αν ναί, ποιό μοντέλο; (για να ξέρω τί αξίας είναι ή να βάλω κάτι ακόμη για κάτι καλύτερο!)
Μπήκα στη σελίδα της scorpio(=meta) και είδα 4 μοντέλα, νάναι κάποιο από αυτά;
Αυτόν έχω εγώ.τον αγόρασα μαζί με την μηχανή από την αντιπροσωπεία.
http://www.metasystem.gr/products_moto_defcom3.asp
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε tzrypvs!
Τον πλήρωσες ή ήταν δώρο;
(αν έμεινες ευχαριστημένος από τη συναλλαγή, στείλε π.μ. με το μαγαζί αν θέλεις!)
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε tzrypvs!
Τον πλήρωσες ή ήταν δώρο;
(αν έμεινες ευχαριστημένος από τη συναλλαγή, στείλε π.μ. με το μαγαζί αν θέλεις!)
Τον πλήρωσα,τον αγόρασα από την αντιπροσωπεία suzuki.
Να σου πω..μου αρέσει ότι υπάρχει έτοιμη φύσα και δεν χρειάζεται να κόβεις-ράβεις την πλεξούδα όπως και ότι έχει επ'αόριστο εγγύηση.
Στα αρνητικά(μπορεί να είναι σε εμένα μόνο αλλά δεν νομίζω),είναι ότι είναι μπίλιας με αποτέλεσμα για να ενεργοποιηθεί πρέπει να κουνήσει καλά η μηχανή(άρα μπορεί να σου πάρουν καθρέφτες και άλλα καλούδια από την αγαπημένη σου.Το καλό είναι ότι δεν παίρνει μπροστά από τον δυνατό θόρυβο όπως με τους συναγερμούς πεδίου που βαράνε με το μόνο μόνο και ψάχνεσαι.πχ όταν είσαι στην δουλεία ή αργά την νύχτα).Το καλό είναι σχετικό γιατί τι να το κάνω αν μου φάνε κάτι από την μηχανή.θα λέω δεν πειράζει μωρέ,χαλάλι αφού δεν χτυπάει με το μόνο μόνο??.:yuck:
Το άλλο(μεγάλο κατά την γνώμη μου) μειονέκτημα είναι η εμβέλεια του κοντρόλ.από τον δεύτερο όροφο μια πιάνει μια δεν πιάνει. γενικώς πρέπει να είσαι κοντά.
Αποτέλεσμα?Ο συναγερμός είναι μόνο αν μετακινηθεί ή πέσει η μηχανή.Αν ισχύει αυτό που διάβασα εδώ ότι δεν χάνεις την εγγύηση στα ηλεκτρικά αν βάλεις άλλο συναγερμό,τότε κοίτα και αλλού .Απλά το μεγάλο ατού του ΜΕΤΑ είναι ότι δεν κόβεις καλώδια(δεν μου αρέσουν οι "πατέντες" και βγαίνει και εύκολα άμα θες.)
PS.Α και δεν ρυθμίζεται η ευαισθησία του...
Κατατοπιστικότατος!
Σε ευχαριστώ πολύ!!! :beer:
Βέβαια, μάθε και για τον Scorpio (περιμετρικός και με τηλεειδοποίηση) πριν κάνεις κάποια κίνηση.
Ευχαριστώ Άκη, εννοείς εδώ => http://www.moto-accessories.gr/greek/ProductDet.asp?CatID=394&CatPosition=388&PID=2028 ;
Ναι αλλά καλύτερα τον 600. Αν δεν κάνω λάθος έχουν διαφορά στο Xειριστήριο-Pager.
Εγώ τον έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος (βέβαια στη ζωή όλα είναι υποκειμενικά).
amyroukai
09/06/2010, 02:52
Και επίσημα, τιμοκατάλογοι από το μοτοτρίτη
GSF 1250 BANDIT ABS New 12995 (Αγγλία 6600 λίρες, ήτοι 7,972.11 ευρώ, Γερμανία 9390 ευρώ)
GSF 1250 BANDIT ABS Travel 11995
GSF 1250 NAKED BANDIT ABS New 10995 (Αγγλία 6000 λίρες, ήτοι 7,249.11 ευρώ, Γερμανία 9190 ευρώ)
Η Αγγλία είναι η φτηνότερη αγορά για τα Bandit?
PortisHead
10/06/2010, 03:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Και επίσημα, τιμοκατάλογοι από το μοτοτρίτη
GSF 1250 BANDIT ABS New 12995 (Αγγλία 6600 λίρες, ήτοι 7,972.11 ευρώ, Γερμανία 9390 ευρώ)
GSF 1250 BANDIT ABS Travel 11995
GSF 1250 NAKED BANDIT ABS New 10995 (Αγγλία 6000 λίρες, ήτοι 7,249.11 ευρώ, Γερμανία 9190 ευρώ)
Η Αγγλία είναι η φτηνότερη αγορά για τα Bandit?
Κατσε ,γιατι δεν το πιασα....
To Bandit που πηρα 9.000 , τωρα εχει 12.995 ???
amyroukai
10/06/2010, 03:22
Αυτό κατάλαβα εγώ...
PortisHead
10/06/2010, 03:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Αυτό κατάλαβα εγώ...
OK.Θα διασταυρωσω και....
αυριο πρωι-πρωι βαζω αγγελια τον ληστη μου.
:wave2:
Μηπως η τιμη ειναι για το 2010 μοντελο (το full faired)?
amyroukai
10/06/2010, 04:16
To full faired δεν λέγεται Bandit, απλά GSXF. Ακόμα και αν έχει κάνει λάθος το μοτοτρίτη και είναι έτσι, πάλι το μοντέλο είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ υπερτιμημένο... :nono:
Και στο 1250 το μόνο που άλλαξε είναι το μαύρο χρώμα στο μοτέρ, όχι τα πλαστικά όπως στο 650.
PortisHead
10/06/2010, 04:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
To full faired δεν λέγεται Bandit, απλά GSXF. Ακόμα και αν έχει κάνει λάθος το μοτοτρίτη και είναι έτσι, πάλι το μοντέλο είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ υπερτιμημένο... :nono:
Και στο 1250 το μόνο που άλλαξε είναι το μαύρο χρώμα στο μοτέρ, όχι τα πλαστικά όπως στο 650.
Τι λες τωρα.
Τρελλη ευκαιρια για οποιον ψαχνετε για Bandit και για οποιον θελει να πουλησει αυτη την εποχη.
Πρωτη φορα κανει η Suzuki τετοιο πραγμα.
Συνηθως ριχνει τις τιμες των νεων και κανει ακομα πιο δυσκολη την μεταπώληση.
amyroukai
10/06/2010, 04:23
Έχουν ανεβάσει πάρα πολύ όλο τον τιμοκατάλογο... Δεν το καταλαβαίνω.
PortisHead
10/06/2010, 04:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Έχουν ανεβάσει πάρα πολύ όλο τον τιμοκατάλογο... Δεν το καταλαβαίνω.
Μολις πηρα τηλεφωνο και το επιβεβαιωσα.
Το 1250 με τον μαυρο κινητηρα και το μισο φαιρινγκ (με το ολοσωμο δεν ερχεται επισημα) κανει 11.995
Το ακριβως ιδιο μηχανακι μοντελο 09 (στοκ) με τον ασημι κινητηρα κανει 8.495
:lol: :lol: :lol:
Το τμημα μαρκετινγκ του Σφακιανακη πρεπει να ειναι για τα πανυγηρια.
Δλδ. ποιος θα δωσει 3.500 ευρω παραπανω για ενα χρωμα κινητηρα ???
amyroukai
10/06/2010, 04:29
Τι λες ρε φίλε... Μιλάμε για ειδικό ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΜΑΥΡΟ. Ξες πόσα άλογα παίρνει το μοτέρ; Ειδικά αν είναι και μαύρο το μηχανάκι, παίρνει και μερικά κιλά ροπή. Ζαρώνει η άσφαλτος κάτω από τη ρόδα. Δεν αξίζει 3500; Άσχετε... :lol:
PortisHead
10/06/2010, 04:34
:rotflmao:
Αληθεια ?
Ποσο να εχει μια ηλεκτροστατικη βαφη κινητηρα σε μαυρο ?
Αν ειναι να την κανω πριν το πουλησω
:D
Αντιστοιχη αυξηση για τα μοντελα τους με μονη διαφορα στο χρωμα εκανε φετος η yamaha και η Kawa
Η μεν με το R1 που κοστολογει τα χρωματα της καναδυο χιλιαρικα
Και η δε kawa με το ZX10 του 2010 που οι μαυρες πινελιες κοστιζουν οσο ενα mega scooter.....
Σε σχεση με τα μοντελα του 09
Κατι τους εχει πειραξει μαλλον στις αντιπροσωπειες μαλλον.
PortisHead
10/06/2010, 05:22
Μηπως παιζει τιποτα στην ισοτιμια μεταξυ euro και γιεν ?
χα!χα!χα!χα!
οσοι πηραν bandit με 6 κ 8000 αντιστοιχα!
ηταν πολυ τυχεροι!:beer:
δηλ ολοι εμείς!!!!:beer:
kostasmms
10/06/2010, 07:18
Αρα καλά κάνω εγω και το δίνω τώρα ε???
Αντε πριν ανεβάσω την τιμή........:lol: :lol:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=102359
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Μηπως παιζει τιποτα στην ισοτιμια μεταξυ euro και γιεν ? ακριβως αυτο. οτι νεο μοντελο μπαινει θα εχει τσιμπιμενη τιμη.
amyroukai
10/06/2010, 17:21
Ρε παλικάρια, τι θέτε να πείτε, ότι στην Αγγλία ας πούμε και στη Γερμανία, ότι νέο μοντέλο μπαίνει, πάει με τιμές 1980 ας πούμε και ΜΟΝΟ στο Ελλαδιστάν έρχονται τα μηχανάκια με κακή αναλογία Ευρώ-Γιέν; Γιατί στην Αγγλία άλλαξε το μοντέλο και ακρίβυνε 50-60 λίρες; Εδώ από τα 8000 πήγε στα 12000! 50% πάνω! Να μην πω και για την Ελληνική τιμή του Gladius...
intruder
03/07/2010, 10:18
EXΕΙ βαλει κανενας μανιταρια?που βιδωνουν στο πλαισιο?μπορει να βαλει καμια φωτο?ευχαριστω
intruder
03/08/2010, 08:51
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ MANUAL ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?
intruder
17/10/2010, 17:53
το δεξι βαντιλατερ δεν μου αναψε ποτε σε αντιθεση με το αλλο που δουλευει οταν πρεπει.μηπως αναβει σε μια ορισμενη θερμοκρασια η πρεπει να δουλευουν κ τα 2 ταυτοχρονα(μου φαινεται πιο λογικο)?
BIKENEST
21/10/2010, 09:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από intruder
το δεξι βαντιλατερ δεν μου αναψε ποτε σε αντιθεση με το αλλο που δουλευει οταν πρεπει.μηπως αναβει σε μια ορισμενη θερμοκρασια η πρεπει να δουλευουν κ τα 2 ταυτοχρονα(μου φαινεται πιο λογικο)?
πιο δεξι βεντιλατερ ρε μαν το μοτο σου 1 εχει!!!! στη μεση του ψειγιου σου και προβληματα θερμοκρασιας στα gsf δεν εχουν ακουστει!!!!
service manual μονο στα english!!!!!:beer: :beer: :beer:
BIKENEST
21/10/2010, 09:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από intruder
EXΕΙ βαλει κανενας μανιταρια?που βιδωνουν στο πλαισιο?μπορει να βαλει καμια φωτο?ευχαριστω
τα μανηταρια ειναι καθαρα για look!!! οσα εχω δει απο πεσηματα κανενα δεν εκανε δουλεια!!!
στραβονουν και μεγαλονουν την ζημια!! καλητερα καγκελα να δεις να βαλεις που για μενα πανε πιο πολυ στο μηχανακι και σε πτωσεις κανουν δουλεια!!!:beer: :beer: :beer:
PortisHead
21/10/2010, 09:18
Service Manual στα Ελληνικα υπαρχει για ολες τις moto της Suzuki , απλα τα εχει ΜΟΝΟ ο Σφακιανακης :D
Μαλιστα ρωτησα καποια φορα γιατι δεν βγαινουν και για το κοινο.
Τα συγκεκριμενα εχουν μεταφραστει απο τα Αγγλικα στα Ελληνικα μονο για την Σφακιανακης Α.Ε. , δηλ , εχει πληρωσει μεταφραστες τεχνικους και τα εχει κανει , δεν ειναι published για το κοινο.
Σκοπος τους ειναι να τα συμβουλευονται οι ελληνες μηχανικοι του.
PortisHead
21/10/2010, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από BIKENEST
τα μανηταρια ειναι καθαρα για look!!! οσα εχω δει απο πεσηματα κανενα δεν εκανε δουλεια!!!
στραβονουν και μεγαλονουν την ζημια!! καλητερα καγκελα να δεις να βαλεις που για μενα πανε πιο πολυ στο μηχανακι και σε πτωσεις κανουν δουλεια!!!:beer: :beer: :beer:
+ 1000
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από BIKENEST
πιο δεξι βεντιλατερ ρε μαν το μοτο σου 1 εχει!!!! στη μεση του ψειγιου σου και προβληματα θερμοκρασιας στα gsf δεν εχουν ακουστει!!!!
service manual μονο στα english!!!!!:beer: :beer: :beer:
Εχασες.. Το νεο μοντελακι εχει δυο βεντιλατερ.. Το ειδα και εγω με τα ματακια μου.
BIKENEST
21/10/2010, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Εχασες.. Το νεο μοντελακι εχει δυο βεντιλατερ.. Το ειδα και εγω με τα ματακια μου.
k7-k9 exei ena !! an to k-10 exei 2 den to gnorizo!!
PortisHead
21/10/2010, 12:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από BIKENEST
k7-k9 exei ena !! an to k-10 exei 2 den to gnorizo!!
Βασικα το βαλανε στο GSXF 1250 λογω των πλαστικων και μαλλον περασε και στα αλλα....
The suspension is stiffer, to cope with the extra weight of the slender new bodywork. It wraps around the donated Bandit 1250 engine like a warm blanket, so the GSX 1250 FA has a bigger radiator and secondary fan to keep its powerhouse cool.
και εδω ολο το αρθρο:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/motors/biker/2928505/Suzuki-FA-takes-on-Bandit.html
Για το GSXF 1250 μιλαω. Αυτο εχει και το παλικαρι παραπανω.
intruder
21/10/2010, 16:11
ναι 2 βεντ. εχει το δευτερο ειναι μικροτερο κ αναβει σε πααααρα πολυ μεγαλες θερμοκρασιες γιαυτο δεν εχει αναψει εως τωρα.για κακγελα δεν μπορω να βαλω λογω του φερινγκ.το μηχανακι το φερα απο εξω γιαυτο κ manual στα ελληνικα δεν εχω.εαν καποος εχεο κ μπορει να με βοηθησει να το εχω κ εγω θα με βοηθησει πολυ:beer: :beer:
intruder
22/01/2011, 16:09
κανας με gsxf?(καλα μη βαρατε)
valantis8
03/02/2011, 18:36
Σημερα εκανα στο ληστη μου το service των 12000 χλμ, λαδακι motul, πολυ καλυτεροαπο το balrey που ειχα βαλει πριν, το σασμαν βουτηρο. Εβαλα και ngk ιριδιου μπουζακι, και μαζι με προγραμματακι, εξατμιση, και φιλτρο, το μοτερ αναπνεει πολυ καλυτερα πλεον. Το γουσταρω τοσο πολυ αυτο το μηχανακι που ελπιζω να περασω πολυ καιρο μαζι του.
Εχτες εβαλα 17αρι γραναζι μπροστα για να δω πως θα συμπεριφερθει.Συχρονως εβαλα και το speedohealer για να διορθωσω τις αποκλισεις του ταχυμετρου.
Γενικα το speedohealer χρειαζετε,γιατι με την αλλαγη του γραναζιου η αποκλιση φτανει τα13% στα 120 χλμ/ωρα.Βεβαια σε μικρες ταχυτητες των 40-50 χλμ δειχνει καπου 5% λιγοτερο απο το Gps.
Να συμπληρωσω και κατι που απασχολησε τωρα που εψαχνα για τις σχεσεις ταχυτητων.
Συμφωνα με αυτα που δηλωνει το εργοστασιο ο τυπος και εδω http://www.gearingcommander.com
δεν ταιριαζουν με τα στοιχεια που παιρνω απο το gps και την δυναμομετρηση.
Οι σχεσεις ταιριαζουνε με τα χιλιομετρα αλλα μονο αν θεωρησω οτι ο κοφτης ειναι στις 9000 περιπου στροφες, αντιθετως με το δυναμομετρο που δινει κοφτη στις 9500 στροφες.
Γενικα θα ελεγα οτι εχω μια διαφορα καπου 10-12 χλμ/ωρα.
Τελικα τι ειναι σωστο;
amyroukai
08/02/2011, 17:49
Αν εμπιστεύεσαι το GPS, κάνε διόρθωση με το GPS. Αλλιώς μπορείς με το δυναμόμετρο αν μετράει ταχύτητα, να δεις πχ στα 200 τι δείχνει το κοντέρ και να διορθώσεις από εκεί... (με ότι ακρίβεια μπορεί να έχει και αυτό). Αλλά επειδή στην λύση #2 θα σε χρεώσουν, κάνε με το GPS ότι μπορείς. Πόσο σημαντικό είναι να είναι 100% ακριβές το κοντέρ πια...
Μαλλον δεν καταλαβες τι ρωταω.
Δεν με απασχολει να ειναι 100% ακριβες.
Αυτο που επεσε στην αντιληψη μου ειναι οτι πχ η τριτη στον κοφτη την δινουν 198 χλμ/ωρα στις 9500 στροφες ενω εγω παιρνω 190, την πεμπτη 265 ενω εγω 252 κτλ.
Αρα η ειναι λαθος τα στοιχεια για τις σχεσεις η ο κοφτης ειναι πιο χαμηλα στις 9000 στροφες η τα στοιχεια ειναι σωστα και κανει λαθος το gps και το δυναμομετρο, πραγμα μαλλον δυσκολο.
ps.ποτε θα σε ξεφτιλησω με το fazer :D αλλοθρησκε;;
ληστης,
επειδη κ γω εχω speedohealer στο fz1 λογω γραναζωματος δες στο fazerclub μια αντιστοιχη συζητηση....γενικα παντως να ξερεις οτι το speedohealer ειναι αυτο που γραφει οτι κανει....
διορθωνει κατα 99.9% το σφαλμα λογω γραναζωματος :winka: :wave2:
σελιδες 8 & 9
http://fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=19&t=4714&hilit=speedohealer&start=105
:wave2:
amyroukai
09/02/2011, 03:16
100% Ακρίβεια δεν έχει κανένα μετρητικό όργανο, ΟΛΑ γράφουν επάνω το ποσοστό σφάλματος (ή τουλάχιστον τα σοβαρά...)
Ακόμα και το δυναμόμετρο έχει απόκλιση.
265-252=13
13/252=0,05
Άρα έχεις 5% απόκλιση ανάμεσα στο τι βλέπεις και τι δείχνει το GPS...
Δεν είναι τραγικό, αλλά σίγουρα μπορείς να το φέρεις.
Σκέψου επίσης ότι με καινούρια λάστιχα και τρίγωνη κορώνα έχεις μεγαλύτερη διάμετρο άρα σε κάθε περιστροφή περισσότερα μέτρα, με φαγωμένα σαφώς λιγότερα... Ακόμα και 1εκ μικρότερη διάμετρο να έχει το ελαστικό (5χιλ. φαγωμένο πέλμα), με 180/55/17 τροχό έχεις στην μία περίπτωση περίπου 198εκ. "βήμα" σε κάθε περιστροφή "καινούρια" και 192εκ. "βήμα" με τα φαγωμένα...
6εκ/192=0,03, να μία πηγή για 3% απόκλιση.... ;)
ps. Η τροφοδοσία -τελικά- είναι λίγο χάλια, ο προηγούμενος έπαιξε λάθος με τα καρμπς, θα το "φέρω" και μετά πετάξτε του τη ροπή σας στα μούτρα :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
100% Ακρίβεια δεν έχει κανένα μετρητικό όργανο, ΟΛΑ γράφουν επάνω το ποσοστό σφάλματος (ή τουλάχιστον τα σοβαρά...)
Ακόμα και το δυναμόμετρο έχει απόκλιση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
επειδη κ γω εχω speedohealer στο fz1.......
διορθωνει κατα 99.9% το σφαλμα λογω γραναζωματος :winka: :wave2:
amyroukai
09/02/2011, 03:22
Ναι συνάδελφε, δεν σε αμφισβήτησα, απλά επιβεβαιώνω τα λεγόμενά σου... Βρε κακό αυτοί οι γιαμαχαίοι αρπάζονται... :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Δεν είναι τραγικό, αλλά σίγουρα μπορείς να το φέρεις.
ps. Η τροφοδοσία -τελικά- είναι λίγο χάλια, ο προηγούμενος έπαιξε λάθος με τα καρμπς, θα το "φέρω" και μετά πετάξτε του τη ροπή σας στα μούτρα :) [/B]
Δεν με καταλαβαινεις,δεν με καταλαβαινεις :a11: η δεν σε καταλαβαινω...:bawl:
ps. Να τα μας, αρχισαμε τις δικαιολογιες... :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
ps. Να τα μας, αρχισαμε τις δικαιολογιες... :D
Αυτή τη μέρα μπορώ να παίρνω λίγο μάτι;
Άλλωστε, κατά δήλωση του Παίκτη, θα τον σκίσει με το 600 τον αποστάτη, προδότη και ανέντιμο αμυρουκάτι.:lol: :lol: :lol:
Για την τροφοδοσία δίκιο έχει.... μαστουρώνεις από την άκαυστη.
amyroukai
09/02/2011, 09:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Δεν με καταλαβαινεις,δεν με καταλαβαινεις :a11: η δεν σε καταλαβαινω...:bawl:
Ας πούμε ότι το δίνουν "σωστά", με ένα στοκ μετάδοσης μηχανάκι με καινούρια λάστιχα. Και ας πούμε ότι τα δικά σου είναι μισοτελειωμένα. Χάνεις "αυτόματα" 3% ακρίβεια σε σχέση με αυτούς.
198*(1-0,03)=192... Κατάλαβες τι εννοώ; Μιά πιο "τρίγωνη" κορώνα το επηρεάζει αλλιώς, μιά πιο στρογγυλή αλλιώς... Η πίεση το ίδιο... 100% ακρίβεια ΙΣΩΣ πετύχεις μετά από δοκιμές για ΜΙΑ και μόνη κατάσταση φθοράς και πίεσης ελαστικών.
ο "ανταλλάσσεται με Honda" ας κοπιάσει...
Αν σου βγάζει πχ 190 χιλιόμετρα στις 9500rpm και εσύ τα 190 χιλιόμετρα τα έχεις στις 9000, αυτό είναι όντως περίεργο...
Αυτο που λες το καταλαβαινω.
Ας το πω αλλιως αυτο που θελω να πω εγω.
Στην θεωρια σε ενα στοκ καινουργιο μηχανακι 1250 δινουν σχεση μεταδοσης στην εκτη που για καθε 1000 στροφες του κινητηρα εχεις 30,2 χλμ/ωρα. Ετσι στον κοφτη στις 9500 στροφες εχεις 286,9 χλμ/ωρα.
Τωρα στο δικο μου με πολυ καλα λαστιχα, τα μαμισια, τοτε που εκανα τις δυναμομετρησεις (και μαλιστα σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα τα οποια δειξανε το ιδιο αποτελεσμα)
στις 9500 στροφες εχω 275 χλμ/ωρα. Χοντρικα πανω απο 4% αποκλιση. Αυτη η αποκλιση ειναι υπερβολικη για να συμβαινει απο φθορα ελαστικου καθως 1 ποντος διαφορας στη διαμετρο δινει 1,5% αποκλιση. Βεβαια ενας ποντος σημαινει λιωμενο λαστιχο κατι το οποιο δεν υσχυει.
Τωρα το gps συμφωνει με το δυναμομετρο αρα αυτη η διαφορα που παιρνω ειναι απο αλλου.
Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι ο κοφτης ειναι χαμηλοτερα απο τις 9500 στροφες καπου στις 9000, το οποιο αυτοματα μου λεει οτι τα δυναμομετρα λενε αλλα, η οτι η σχεσεις που αναφερονται απο την μαμα suzuki ειναι λαθος το πιο πιθανο κατα εμε.
Τωρα βεβαια ολη αυτη η συζυτηση ειναι "ακαδημικη" απλα επεσε στην αντιληψη μου καθως ασχοληθηκα με το speedohealer.
ps. Παντως το εργαλειο εχει γινει πολυ γρηγορο :sun:
Να μπω κι εγώ στην ακαδημαϊκή συζήτηση,
φίλε Ληστή αυτό που λες κάθε 1000 στροφές στρόφαλου περίπου 30 χλμ/ώρα δεν ισχύει για όλο το φάσμα των στροφών διότι μετά τις 7500 πέφτει η απόδοση οπότε είναι λογικό να έχεις απόκλιση!
παράδειγμα που έχω παρατηρήσει με 6η σχέση στο κιβώτιο
6000 σαλ ---> 180χλμ/ώρα
7000 σαλ ---> 210χλμ/ώρα
8000 σαλ ---> 240χλμ/ώρα θεωρητικά
8000 σαλ ---> 235-6 χλμ/ώρα πραγματικά
όλα είναι χλμ κοντέρ και στο 12ρι μου είναι όλα μαμά ακόμα :sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dfoud
Να μπω κι εγώ στην ακαδημαϊκή συζήτηση,
φίλε Ληστή αυτό που λες κάθε 1000 στροφές στρόφαλου περίπου 30 χλμ/ώρα δεν ισχύει για όλο το φάσμα των στροφών διότι μετά τις 7500 πέφτει η απόδοση οπότε είναι λογικό να έχεις απόκλιση!
παράδειγμα που έχω παρατηρήσει με 6η σχέση στο κιβώτιο
6000 σαλ ---> 180χλμ/ώρα
7000 σαλ ---> 210χλμ/ώρα
8000 σαλ ---> 240χλμ/ώρα θεωρητικά
8000 σαλ ---> 235-6 χλμ/ώρα πραγματικά
όλα είναι χλμ κοντέρ και στο 12ρι μου είναι όλα μαμά ακόμα :sad:
Αυτο που λες ειναι λαθος.Η σχεση μεταδοσης δεν αλλαζει με τις στροφες. Ειναι δυο πραγματα αλληλενδυτα. Σαν να μου λες οτι στις ψηλες στροφες το γραναζι της αλυσιδας αλλαζει δοντια και γινετε μικροτερο η μεγαλυτερο.Οτι διαφοροποιησεις μπορει να εχεις , ειναι απο τα οργανα.
Στα 240 εισαι περιπου 220-2 πραγματικα, ενω για τις πραγματικες στροφες μονο απο δυναμομετρο θα τις δεις καθως εχει αρκετη αποκλιση και αυτο.Σκεψου οτι ενω εχει κοφτη στις 9500 στο στροφομετρο φτανει κοντα 10500.
Ps. ποτε δεν ειναι αργα για μοντες :D
amyroukai
09/02/2011, 16:55
Ληστή αν χάνει 1000 στροφές στις 10000 το στροφόμετρο, έχεις 10% απόκλιση από εκεί και δεν σου φταίει το κοντέρ... :)
dfoud έχει δίκιο ο Ληστής, η σχέση στροφών/ταχύτητας είναι εξαρτώμενη αποκλειστικά και μόνο από τους λόγους δοντιών των γραναζιών της μετάδοσης στο κιβώτιο και τη μετάδοση, όχι από την απόδοση του κινητήρα.
το όλον με τη μοτοσικλέτα του dfoud όμως, δείχνει πως στο δικό του μηχανάκι, δεν κλέβει το στροφόμετρο! αν χάνει μόνο 4 χιλιόμετρα στα 240, είναι περί το 1,6% λάθος, το οποίο στατιστικά δεν θεωρείται σοβαρό (αθροίζοντας το πιθανό σφάλμα στροφομέτρου, ταχυμέτρου και πιθανές ανοχές στη μετάδοση)...
Άρα, μήπως αλλάζοντας προγράμματα και λοιπά θαύματα, κάτι από όλα σου πείραξε την ένδειξη του στροφόμετρου;
Αν εχει αποκλιση του Dfoud μονο 1,6% θα ειναι και το μοναδικο Bandit στο κοσμο :rotflmao: ,συλεκτικο λεμε.
ο "ανταλλάσσεται με Honda" ας κοπιάσει...
... [/B][/QUOTE]
Δεν ανταλλασεται καρντια μου....δεν εχει λεφτα.....:rotflmao:
SvsGreek
18/04/2011, 14:09
Που λετε παιδες ειπα να δοκιμασω το εργαλειο αυτο.
Μετα λοιπον απο χρονια σε ss ηρεμησα κ πηρα τον μεγαλο ληστη, μοντελο 2008, με ABS κ μισο fairing.
Σε ποια φορουμ του εξωτερικου εχει πολυ θεμα για διαβασμα?
Θα ηθελα να δοκιμασω το σηκωμα του πισω μερους ή την τοποθετηση USD αλλα να κρατησω κ την ανεση του τιμονιου....εχετε καμια πληροφορια για το ποιο μπροστινο συστημα να ψαξω το οποιο να μπαινει σχετικα ευκολα στη μηχανη?
Το φρενο της ειναι με ΔΙΑΦΟΡΑ οτι χειροτερο εχω οδηγησει ποτε'. Ετσι ή θα αλλαξω ολο το μπροστινο συστημα με usd ή θα αλλαξω ολα τα σωληνακια μπροστα κ του ABS με υψηλης...αν κ δεν ξερω αν θα πρεπει να επεμβω κ σε τρομπα κ δαγκανες....
Θα αλλαξω κ την Puig ζελατινα γιατι θελω προστασια κ ανεση....κ ψαχνω καποια πιο ψηλη κ ανετη...εχετε καμια πληροφορια?
Ευχαριστω για την οποια βοηθεια.
ΠΡοφανώς το πήρες μεταχειρισμένο, άρα το φρένο ίσως να ήταν ταλαιπωρημένο.
Δοκίμασε αλλαγή υγρών και εξαέρωση πριν κάνεις οτιδήποτε. Εγώ έβαλα υψηλής της HELL (Σε όλα εκτός της μπροστινής σειράς του ABS-Έχει συνολικά 7 γραμμές). Η βελτίωση ήταν σημαντική.
Επίσης το πιρούνι βελτιώνεται με ένα σετ ελατήρια και λαδάκια (η επόμενή μου αγορά).
Ωστόσο, εάν ψάχνεσαι να το κάνεις SS με USD τότε αγόρασες λάθος μηχανάκι.
SvsGreek
18/04/2011, 14:27
Η μηχανη φοραει ηδη ελατηρια κ αλλα λαδια μπροστα ενω εκανε πριν λιγα χλμ κ σερβις με αλλαγη υγρων.
Αν ηθελα ss θα το ειχα παρει αντι του ληστη.
Αυτο ομως που επιδιωκω ειναι την καλυτερη δυνατη συμπεριφορα της μηχανης μιας κ θεωρω οτι μπορω να το πετυχω. Με ενα usd περαν της εμφανισης θελω να ριξω λιιιγο το μπροστινο αποφευγοντας το σηκωμα του πισω μερους με dog bones.
Σε ευχαριστω για την απαντηση κ αν δεν προβω σε usd τοτε η αλλαγη με υψηλης πιεσης σε ολη τη γραμμη ειναι σιγουρη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.