Σύνδεση

View Full Version : ΨΗΛΩΜΑ Vs-trom



erot
27/11/2007, 09:09
ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

Respect
27/11/2007, 20:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Άλλαξες αναρτήσεις με άλλες πιο ψηλές επειδή τα λαστιχά σου ήταν κοντά; :confused:
Και τώρα θες κι άλλο πιο πολύ; :confused: Φαγώθηκε το πέλμα;;; :confused:

Από γεωμετρία το πρα-πρα πως πάει;

erot
28/11/2007, 08:50
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 22,000 ΧΛΜ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΒΤ-020 ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ.
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΒΑΛΑ WP ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΨΗΛΩΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΛΑ . ΕΧΩ ΚΑΙ YOSHIMURA ME ΒΜC ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ.ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ?ΤΟ ΒΡΟΥ ΒΡΟΥ ΠΑΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ (ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ)

mavrofidi
28/11/2007, 10:36
χρησιμοποιω τα λαμακια 2 χρονια τωρα.
σηκωθηκε το πισω μερος περιπου 3 εκατοστα και αλλαξε η γεωμετρια.
το μηχανακι εγινε πιο στριφτερο, χωρις ομως να χασει καθολου σε ευσταθεια στα πολλα.
αλλαξε ομως η θεση οδηγησης προς το πιο street.
για να το φερω πιο κοντα στην παλια, εβαλα αποστατες στην βαση του τιμονιου και το σηκωσα 2 εκατοστα.
τωρα θελω να ψηλωσω και λιγο την σελλα.
εσυ πως εφιαξες την δικη σου?

dirtbird
28/11/2007, 10:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
χρησιμοποιω τα λαμακια 2 χρονια τωρα.
σηκωθηκε το πισω μερος περιπου 3 εκατοστα και αλλαξε η γεωμετρια.
το μηχανακι εγινε πιο στριφτερο, χωρις ομως να χασει καθολου σε ευσταθεια στα πολλα.
αλλαξε ομως η θεση οδηγησης προς το πιο street.
για να το φερω πιο κοντα στην παλια, εβαλα αποστατες στην βαση του τιμονιου και το σηκωσα 2 εκατοστα.
τωρα θελω να ψηλωσω και λιγο την σελλα.
εσυ πως εφιαξες την δικη σου?

Θεόδωρε πλάκα κάνεις?

Αλλάζοντας τα λαμάκια, αλλάζει το ride height της ανάρτησης πίσω και η απόσταση της σέλλας από το έδαφος, ΟΧΙ η απόσταση της σέλλας από το τιμόνι......:confused: :confused:

mavrofidi
28/11/2007, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Θεόδωρε πλάκα κάνεις?

Αλλάζοντας τα λαμάκια, αλλάζει το ride height της ανάρτησης πίσω και η απόσταση της σέλλας από το έδαφος, ΟΧΙ η απόσταση της σέλλας από το τιμόνι......:confused: :confused:

οταν ομως σε μια μοτοσυκλεττα, ανυψωθει το πισω μερος, ενω το μπροστινο παραμεινει το ιδιο, σημαινει οτι καθεσαι ψηλοτερα και το τιμονι σου βρισκεται χαμηλοτερα. (απλα μαθηματα γεωμετριας....;) )
αν δεν το πιστευεις, ελα να δοκιμασεις....

το κακο με τα λαμακια ειναι αλλου.
δεν αλλαζουν καθολου την διαδρομη της αναρτησης, μονο το υψος του πισω τμηματος της μοτο και κατα συνεπεια την γωνια καστερ.
ευτυχως το στρωμα εχει μεγαλη γωνια καστερ και δεν επηρεαστηκε ασχημα, αντιθετα βελτιωθηκε.

αυτο που θα ηθελα πολυ, αλλα μαλλον ειναι αδυνατο, ειναι να αυξησω την διαδρομη των αναρτησεων.
για πισω υπαρχει λυση με μια παραγγελια αμορτισερ στον μαγο Κουνελη, αλλα για μπροστα δεν βλεπω φως.

erot
28/11/2007, 11:23
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΤΟΙΜΑ?

OldMan
28/11/2007, 12:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
το κακο με τα λαμακια ειναι αλλου.
δεν αλλαζουν καθολου την διαδρομη της αναρτησης,
Πλανάσθαι πλάνην οικτράν, φίλτατε...

Η διαδρομή της ανάρτησης μπορεί να παραμένει η ίδια (στα χαρτιά), αλλά η "δυναμική" της λειτουργεία αλλάζει επίσης οικτρά !!! :winka:

OldMan
28/11/2007, 12:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:

Περνάτε καλά εδώ, βλέπω ...!!! :bigcry:

EKEINOS
28/11/2007, 13:29
Υπαρχει WP ειδικα γαι το στρωμα που αλλαζει σε υψος
δες και αυτο
http://www.soupysperformance.com/catalog/item/4408900/4618738.htm#image_1

mavrofidi
28/11/2007, 14:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πλανάσθαι πλάνην οικτράν, φίλτατε...

Η διαδρομή της ανάρτησης μπορεί να παραμένει η ίδια (στα χαρτιά), αλλά η "δυναμική" της λειτουργεία αλλάζει επίσης οικτρά !!! :winka:

συμφωνω περι της αλλαγης στην λειτουργικοτητα της πισω αναρτησης.
δυστυχως, δεν κατεχω απο συναρτησεις και διανυσματα για να το αποδωσω θεωρητικα.
στην πραξη ομως, η λειτουργια της αναρτησης ειναι προοδευτικοτερη και η μονη αλλαγη που χρειαστηκε ειναι η προσθετη προφορτηση για 1 ακομη γραμμουλα.

mavrofidi
28/11/2007, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΤΟΙΜΑ?

αν ρωτας την προσωπικη μου γνωμη, ναι.
για να εχεις αποψη, ας δωσουμε ενα ραντεβου να οδηγησεις τη δικια μου και αποφασιζεις...

kalamaria
28/11/2007, 16:30
δηλαδη ρε παιδια αν βαλω κοντοτερα λαμακια θα χαμηλωσει η σελα και θα παταω πιο καλα κατω?

mavrofidi
28/11/2007, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalamaria
δηλαδη ρε παιδια αν βαλω κοντοτερα λαμακια θα χαμηλωσει η σελα και θα παταω πιο καλα κατω?

αν ψαξεις στο www.ebay.com θα βρεις (κατα καιρους) λαμακια και για αυξηση και για μειωση υψους.

dirtbird
28/11/2007, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
οταν ομως σε μια μοτοσυκλεττα, ανυψωθει το πισω μερος, ενω το μπροστινο παραμεινει το ιδιο, σημαινει οτι καθεσαι ψηλοτερα και το τιμονι σου βρισκεται χαμηλοτερα. (απλα μαθηματα γεωμετριας....;) )
αν δεν το πιστευεις, ελα να δοκιμασεις....


Αλλάζει η απόσταση -της σέλλας και πολύ λιγότερο του τιμονιού- από το έδαφος και -κυρίως- η κλίση της σέλλας και συνεπώς το βάρος που πέφτει στα χέρια σου (και προφανώς η στάση σου πάνω στην μοτό).
Οι αποστάσεις μεταξύ σέλλας-μαρσπιέ-τιμονιού ΔΕΝ αλλάζουν (εκτός εάν έχει κόψει πλαίσιο).

OldMan
28/11/2007, 19:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Οι αποστάσεις μεταξύ σέλλας-μαρσπιέ-τιμονιού ΔΕΝ αλλάζουν (εκτός εάν έχει κόψει πλαίσιο).
Ούτε η κάστερ αλλάζει, αλλά never mind... :winka:

dirtbird
28/11/2007, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ούτε η κάστερ αλλάζει, αλλά never mind... :winka:

Oύτε αυξάνουμε την προφόρτιση όταν 'σηκώνουμε' το πίσω αλλά.... παρομοίως :winka:

mavrofidi
28/11/2007, 23:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Αλλάζει η απόσταση -της σέλλας και πολύ λιγότερο του τιμονιού- από το έδαφος και -κυρίως- η κλίση της σέλλας και συνεπώς το βάρος που πέφτει στα χέρια σου (και προφανώς η στάση σου πάνω στην μοτό).
Οι αποστάσεις μεταξύ σέλλας-μαρσπιέ-τιμονιού ΔΕΝ αλλάζουν (εκτός εάν έχει κόψει πλαίσιο).
νομιζω οτι με τα γραφομμενα μου εννοω το πρωτο κι οχι το δευτερο.
δεν εγραψα οτι αλλαξε η αποσταση σελλας-τιμονιου (που αλλαζει και χωρις να κοπει ο σκελετος), αλλα οτι αλλαξε το υψος του καθενος απο το εδοφος.
αποτελεσμα αυτου, ειναι οτι το τιμονι βρισκεται χαμηλοτερα απο πριν.

mavrofidi
28/11/2007, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ούτε η κάστερ αλλάζει, αλλά never mind... :winka:
με τα λιγα "γεωμετρο-μηχανικα" που γνωριζω, αν ανυψωθει το πισω τμημα μιας μοτοσυκλεττας, χωρις να ανυψωθει το μπροστινο, μειωνεται η γωνια καστερ.
εχω λαθος?

mavrofidi
28/11/2007, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Oύτε αυξάνουμε την προφόρτιση όταν 'σηκώνουμε' το πίσω αλλά.... παρομοίως :winka:

τελος, η προφοριση δεν αυξηθηκε γιατι "σηκωθηκε" το πισω τμημα, αλλα γιατι η λειτουργια της αναρτησης φαινοτανε (σε μενα) πιο ενδοτικη.
-παρα το οτι το φορτιο (μοτο & αναβατη) μεταφερεται περισσοτερο στον μπροστινο τροχο, απο οτι πριν-

dirtbird
30/11/2007, 08:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
νομιζω οτι με τα γραφομμενα μου εννοω το πρωτο κι οχι το δευτερο.
δεν εγραψα οτι αλλαξε η αποσταση σελλας-τιμονιου (που αλλαζει και χωρις να κοπει ο σκελετος), αλλα οτι αλλαξε το υψος του καθενος απο το εδοφος.
αποτελεσμα αυτου, ειναι οτι το τιμονι βρισκεται χαμηλοτερα απο πριν.

Η απόσταση από το έδαφος του τιμονιού δύναται να έχει μειωθεί γιατί έχει αλλάξει η κατανομή μάζας (προς τα εμπρός) και προφανώς έχει περισσότερο στατικό sag το μπροστινό.

Η απορία είναι η εξής : οδηγάς με τα πόδια να σέρνονται στο έδαφος?

dirtbird
30/11/2007, 08:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
τελος, η προφοριση δεν αυξηθηκε γιατι "σηκωθηκε" το πισω τμημα, αλλα γιατι η λειτουργια της αναρτησης φαινοτανε (σε μενα) πιο ενδοτικη.
-παρα το οτι το φορτιο (μοτο & αναβατη) μεταφερεται περισσοτερο στον μπροστινο τροχο, απο οτι πριν-

Έτσι όπως το έχεις γράψει σε προγενέστερο ποστ, δημιουργείται η εντύπωση ότι αυτό γενικώς πρέπει να γίνεται ως απαραίτητη συνοδευτική ενέργεια.


Eπί του πρακτέου και από την ελάχιστη εμπειρία μου με V-strom (έτσι και αλλιώς δεν ήθελα παραπάνω:D ), οι αλλαγές που περιγράφεις μου φαίνονται απολύτως απαραίτητες ώστε το μηχανάκι να σταματήσει να θυμίζει πολυθρόνα (ή chopper) και να γίνει οδηγήσιμο.

FASTER DRIVER
30/11/2007, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΄


Άν έχω καταλάβει σωστά ο κύριος σκοπός σου ήταν να φορτίσεις περισότερο το εμπρός μέρος...
και αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί δεν δοκίμασες να χαμηλώσεις λίγο τις τιμονόπλακες ?

erot
30/11/2007, 19:15
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ,(ΕΧΩ ΥΨΟΣ 1,92).ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ WP ,KANANE ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ,ΑΛΛΑΞΑ ΣΕΛΑ ΜΕ ΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΕΒΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ BATLAX BT-020 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ,ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

erot
30/11/2007, 19:17
ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ!! ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΟΥΛΟΥΠΩΘΕΙ Ο ΠΙΣΩ ΛΑΣΠΩΤΗΡΑΣ???? ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

mavrofidi
30/11/2007, 22:13
Η απορία είναι η εξής : οδηγάς με τα πόδια να σέρνονται στο έδαφος?

τι εννοειτε κυριε ποιητη?

mavrofidi
01/12/2007, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ,(ΕΧΩ ΥΨΟΣ 1,92).ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ WP ,KANANE ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ,ΑΛΛΑΞΑ ΣΕΛΑ ΜΕ ΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΕΒΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ BATLAX BT-020 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ,ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

εσυ παληκαρι μου (λογω υψους) δεν εισαι για vstrom αλλα για adventure 990.
στο τελος, θα κανεις και οικονομια, τοσο χρημα που εχεις ριξει στο vstrom....
στα σοβαρα τωρα:
1.την σελλα ποσο την ψηλωσες και πως?
2. προσεχε με το ψηλωμα του πισω μερους, γιατι αν ψηλωσεις πολυ θα βρισκει το ψαλιδι στο σωλημα της εξατμισης.
το δικο μου μονο με τα λαμακια και ειναι οριακο.

OldMan
01/12/2007, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
με τα λιγα "γεωμετρο-μηχανικα" που γνωριζω, αν ανυψωθει το πισω τμημα μιας μοτοσυκλεττας, χωρις να ανυψωθει το μπροστινο, μειωνεται η γωνια καστερ.
εχω λαθος?
Εξαρτάται από το "πως" γίνεται η ανύψωση και από το "ποιό" μέρος ανυψώνεται ...

(κοινώς, σηκώνοντας την σέλα ΧΩΡΙΣ να σηκωθεί ο σκελετός στον άξονα λαιμού - τέρμα ψαλιδιού ΔΕΝ αλλάζεις την κάστερ...)

Υ.Γ.1
Σκέψου το σαν να έβαζες πολύ παχύτερο υλικό στην σέλα ... :winka:

Υ.Γ. 2
Στην περίπτωσή σου η κάστερ μειώθηκε (αν μειώθηκε...) λόγω προφόρτισης του ελατηρίου του αμορτισέρ !! :wave2:

mavrofidi
01/12/2007, 15:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Εξαρτάται από το "πως" γίνεται η ανύψωση και από το "ποιό" μέρος ανυψώνεται ...

(κοινώς, σηκώνοντας την σέλα ΧΩΡΙΣ να σηκωθεί ο σκελετός στον άξονα λαιμού - τέρμα ψαλιδιού ΔΕΝ αλλάζεις την κάστερ...)

Υ.Γ.1
Σκέψου το σαν να έβαζες πολύ παχύτερο υλικό στην σέλα ... :winka:

Υ.Γ. 2
Στην περίπτωσή σου η κάστερ μειώθηκε (αν μειώθηκε...) λόγω προφόρτισης του ελατηρίου του αμορτισέρ !! :wave2:

δεν εγραψα οτι μειωνεται η καστερ με την ανυψωση της σελλας.
την σελλα θελω να την "σηκωσω" για αλλους λογους.
η καστερ μειωθηκε, γιατι η αποσταση του κεντρου του τροχου και του πισω τμηματος του σκελετου αυξηθηκε κατα 3 ποντους (για να το κανω πιο λιανα), με την χρηση των κοντυτερων συνδεσμων της αναρτησης.
ασφαλως και δεν αυξηθηκε η διαδρομη της αναρτησης, αλλα ο τροχος κατεβηκε χαμηλοτερα.
θα μπορουσε να μειωθει και με την προφορτηση του αμορτισερ ή με το κατεβασμα των πλακων του τιμονιου, αλλα λιγοτερο.
ισως να μην γινομαι σαφης οπως το γραφω.
θα προσπαθησω να το φωτογραφησω και να ποσταρω.

για να το καταλαβεις καλυτερα, ριξε μια ματια στην παρακατω σελιδα
http://ofb.net/~sethml/motorcycle/vstrom/links/

dirtbird
01/12/2007, 16:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
Η απορία είναι η εξής : οδηγάς με τα πόδια να σέρνονται στο έδαφος?

τι εννοειτε κυριε ποιητη?

Ότι -εν κινήσει- η εργονομία της θέσης οδήγησης ΔΕΝ έχει αλλάξει.

Το τρίγωνο σέλλα-μαρσπιέ-τιμόνι, είναι ίδιο.

stefanos
01/12/2007, 18:11
Επιτέλους κατάλαβα τι δουλειά κάνουν αυτες οι πατενταρισμένες διατάξεις που έχουν μερικές μοτό στην πίσω ανάρτηση.
Είναι για να αλλάζουμε τα λαμάκια προκειμένου να πετύχουμε το κατάλληλο ύψος.:bawl:

mavrofidi
01/12/2007, 23:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ότι -εν κινήσει- η εργονομία της θέσης οδήγησης ΔΕΝ έχει αλλάξει.

Το τρίγωνο σέλλα-μαρσπιέ-τιμόνι, είναι ίδιο.

δεν ειπε κανενας οτι με την ανυψωση του πισω μερους αλλαζει το τρίγωνο: σέλλα-μαρσπιέ-τιμόνι.
οι αποστασεις μεταξυ τους παραμενουν ιδιες.
αλλαζει ομως η θεση των σημειων σε σχεση με την καθετη (γραμμη βαρυτητας, δεν λεγεται?).
ετσι αλλαζει η σταση του σωματος πανω στη μοτοσυκλεττα (αυτο δεν εννοεις εργονομια?).
εχω λαθος?

erot
02/12/2007, 09:22
THN ΣΕΛΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ (ΑΣΧΕΤΟ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΥΛΙΚΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ . Η ΣΕΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΕΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕΣΕ ΠΙΟ ΨΗΛΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΛΑΤΙΝΑ BARACUDA ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ 990, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΡΑΓΙΣΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ 10,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΝΟΡΜΑΛ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ....

EKEINOS
02/12/2007, 09:46
Μια που με ενδιαφερει και εμενα το θεμα,στα ξενα φορουμ ακουσα αρκετους ευρωπαιους
σε αλπικα τυπου ταξιδια οτι ανεβασαν το πισω κατα 3 εκατοστα και λενε οτι αλλαξε προς
το καλυτερο η συμπεριφορα,σε αντιθεση με μερικους που κατεβασαν 3 ποντους το
μπροστινο και χαλασε η συμπεριφορα του.

mavrofidi
02/12/2007, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
THN ΣΕΛΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ (ΑΣΧΕΤΟ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΥΛΙΚΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ . Η ΣΕΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΕΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕΣΕ ΠΙΟ ΨΗΛΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΛΑΤΙΝΑ BARACUDA ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ 990, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΡΑΓΙΣΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ 10,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΝΟΡΜΑΛ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ....

10 εκατοστα ????
μηπως ειναι πολυ, ακομη και για σενα που εισαι διμετρος?
εγω μιλαω για 3 εκατοστα περιπου, οσο δηλαδη ειναι και η σελλα του 1000.
τη δοκιμασα και καθεσαι πολυ καλυτερα.
το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι αν παω σε ταπετσερη, θα την ξαναντυσει και πιθανοτατα να την κανει καρναβαλο....

οσο για το 990, πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο.
μηπως το πλαισιο ειχε προβλημα απο κατασκευης?
δεν λεω, καλο το στρωμα, αλλα μην τα βαζουμε με το απολυτο.....

erot
03/12/2007, 08:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
10 εκατοστα ????
μηπως ειναι πολυ, ακομη και για σενα που εισαι διμετρος?
εγω μιλαω για 3 εκατοστα περιπου, οσο δηλαδη ειναι και η σελλα του 1000.
τη δοκιμασα και καθεσαι πολυ καλυτερα.
το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι αν παω σε ταπετσερη, θα την ξαναντυσει και πιθανοτατα να την κανει καρναβαλο....

οσο για το 990, πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο.
μηπως το πλαισιο ειχε προβλημα απο κατασκευης?
δεν λεω, καλο το στρωμα, αλλα μην τα βαζουμε με το απολυτο.....

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ, ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΡΑΓΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ .ΤΗΝ 990 S MOY ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΤΣΙΜΠΗΣΩ.ΑΝ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΤΑΠΕΤΣΕΡΗ ΚΑΛΟ ΘΑ ΜΙΝΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ , ΤΟ ΚΑΛΥΜΑ ΤΗΣ ΣΕΛΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΥΛΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΣΠΩΤΗΡΑ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΝΤΥΝΕΙ ΛΙΓΟ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ