View Full Version : Ss Vs Supercar ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
SUZUKAKIAΣ
14/12/2007, 05:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από tolistrk
Ενα οχικαι τοσο δυνατο supercar vs YZF R1
δυστυχως παιδια ετσι ειναι.http://www.youtube.com/watch?v=KnuqiHuLDkQ
1) ειναι εκπομπη αμαξιου
2) ισως βρηκαν μια πιστα που ευνοει τα αμαξια
3) ισως ο αμαξάς να ηξερε πολυ καλυτερα την πιστα απο τον ΜΗΧΑΝΟΒΙΟ
4) η διαφορα ειναι πολυ μικρη και ηταν ολη την ωρα μαζι οι 2 τους
5) ζεσταμα λαστιχων που ο πε και ο Ζευκας
6) ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΓΙΑ ΜΑς ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΘΑ ΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!!!!
Aggelos_SV
14/12/2007, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
--παντα θα υπαρχει καποιος ομορφοτερος απο σενα
--καλλιτερος απο σενα
--πιο γ@μι@ς απο σενα
--πιο εξυπνος απο σενα
Παρακαλούνται άπαντα τα μέλη του moto.gr όταν θέλουν να αναφερθούν στο πρόσωπό μου να ζητούν εγγράφως την άδεια μου.Παρόμοιες συμπεριφορές στο μέλλον θα διώκονται ποινικά.
:lol: :lol: :lol:
costas81
14/12/2007, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από CARP
Ολες οι γνώμες και οι απόψεις είναι σωστές και αποδεκτες......
ΜΙΑ είναι όμως η απάντηση.....και είναι γνωστή
ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΜΑΣ....
αρα τι ψαχνουμε να βρουμε.:sun: :sun:
Υπαρχουν κουτια που ειναι γρηγοροτερα απο μηχανακια αλλα και μηχανακια που
είναι γρηγοροτερα απο τα κουτια.
Υπαρχουν πιστες που ευνοουν τα μηχανακια αλλα και πίστες που ευνοουν τα αμαξια.
Πάντως οτι οχημα και να είναι ο σεβασμός στους ανθρωπους που τα πανε ΤΑΠΑ ειναι μεγαλος :sun:
+1234567890!!!
η διοικηση του μοτο πρεπει να κατεβασει αμεσως ολα τα βιντεο της πολυ ενδιαφερουσας κουβεντας, που δειχνουν κουβαδες να περνανε μηχανες.να δοθουνε στο βατικανο να τα κλειδωσουν μαζι με τα αλλα απαγορευμενα βιβλια,και οποιος πιαστει να κατεχει,διαδιδει η προτρεπει αλλους να δουν ,να σχολιασουν κτλ παρομοιο υλικο να αποπεμπεται απο το σιτε .συγχηστηκα μ αυτα που ειδα.καληνυχτα
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 03:42
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ???
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
vangelis 64
19/04/2008, 03:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ???
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Στο ότι έχεις ανοίξει δύο τόπικ με το ίδιο θέμα και τα επανέφερες.:rotflmao: :rotflmao:
Α μπαρδόν....μόλις είδα κι ένα τρίτο στίς γενικές.:D
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 03:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Στο ότι έχεις ανοίξει δύο τόπικ με το ίδιο θέμα και τα επανέφερες.:rotflmao: :rotflmao:
Α μπαρδόν....μόλις είδα κι ένα τρίτο στίς γενικές.:D
Βλεπεις να ναι ιδιο το οτι αν εινια πιο ευκολο να οδηγησεις ενα απο τα δυο
με το πιο παει πιο γρηγορα στην πιστα???
Μπαααααααααααααα.....
Caterham Seven Superlight R500
Engine: 2.0-litre Caterham Powertrain (CPT) Ford Duratec
Max Power (bhp/rpm) 263bhp @ 8500rpm
Max Torque (lbs ft/rpm) 177 lbsft @ 7200rpm
Weight 506kg (516kg sequential gearbox)
0-60mph 2.88 seconds
Power-to-weight 520bhp-per-tonne
Top Speed 150mph
The Superlight R500 shares some common parts with the other Superlight model, it has many bespoke standard and optional items that define its intentions of being the ultimate performance model in our range. Weight savings are achieved through a philanthropic application of carbon-fibre goodies, bringing the total weight of the car in at just 506kgs. Extreme performance is attained through cramming the engine bay with as many horses as possible – 263 of them to be precise. Mathematicians amongst you will have already calculated that anyone committed enough to strap themselves into the Kevlar race seats will be deploying a mighty 520 bhp-per-tonne with their right foot, capable of firing the car from 0-60 mph in just 2.88 seconds.
128021
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 08:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Caterham Seven Superlight R500
Engine: 2.0-litre Caterham Powertrain (CPT) Ford Duratec
Max Power (bhp/rpm) 263bhp @ 8500rpm
Max Torque (lbs ft/rpm) 177 lbsft @ 7200rpm
Weight 506kg (516kg sequential gearbox)
0-60mph 2.88 seconds
Power-to-weight 520bhp-per-tonne
Top Speed 150mph
The Superlight R500 shares some common parts with the other Superlight model, it has many bespoke standard and optional items that define its intentions of being the ultimate performance model in our range. Weight savings are achieved through a philanthropic application of carbon-fibre goodies, bringing the total weight of the car in at just 506kgs. Extreme performance is attained through cramming the engine bay with as many horses as possible – 263 of them to be precise. Mathematicians amongst you will have already calculated that anyone committed enough to strap themselves into the Kevlar race seats will be deploying a mighty 520 bhp-per-tonne with their right foot, capable of firing the car from 0-60 mph in just 2.88 seconds.
Ουαααααααααααου.......!!!!!ΑΜΑΞΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!! !!
Πωπω και οσο σκευτομαι οτι οταν το οδηγας μπορεις
να πινεις καφε
να μιλας στο κιν
να τρως τυροπιτα
και να χαιδευεις το μπουτι της γκομενας
η οποια μπρορει να βαφει τα χειλια της στον καθρεπτακι της
να κανει πεντικιουρ (?) στα νυχια των ποδιων της
και να τρωει ολοκληρο γευμα απο τα goodys και με αναψικτικο
οπως επισης να σου παιρνει και π@π@
και μετα να κοιμαται με την ησυχια της
τοτε ειναι που πορωνομαι πιο πολυ.....λεω αυτο ειναι πολυ πολυ @#$%^&*()
Ενω στην μηχανη ουτε γυαλια ηλιου δεν μπορεις να φορας καλα καλα
ουτε ξυσεις τα @@ σου δεν μπορεις
ουτε τσιχλα δεν μπορεις να μασας
ουτε να μουτζωσεις πανω στην στροφη η ενω φρεναρεις
το μονο ευκολο ειναι οτι κλανεις και δεν ανοιγεις ουτε παραθυρα ουτε καν δεν την καταλαβαινεις
και παρολα αυτα και για να κλασεις πρεπει να αφησεις το γκαζι και να σηκωθεις....:yuck:
Ελα μωρε τα 4ροδα δεν τα παω καθολου....
Δεν λεω αν ειχα λευτα θα χα πολλα και θα τα βαζα και στις πιστες και θα τα ευχαριστιμουν πολυ.....και δεν τα κατακρινω επειδη δεν μπορω να τα παρω....
Το θεμα ειναι αυτα που ειπα πα παραπανω.....κατα την γνωμη μου παντα
Αν και μλκια να τα χωνουν στον δρομο...
http://www.youtube.com/watch?v=J3UOisIpqzk&feature=related
Japan ρεεεεεεεεε
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Αν και μλκια να τα χωνουν στον δρομο...
http://www.youtube.com/watch?v=J3UOisIpqzk&feature=related
Japan ρεεεεεεεεε
Εμ, βέβαια χειροφρενάκι στο φλικάρισμα γιατί υπολείπεσαι σε ροπή....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Εμ, βέβαια χειροφρενάκι στο φλικάρισμα γιατί υπολείπεσαι σε ροπή....
Ποιος ηρθε?
Για ψαξτο λιγο σχετικα με τις τεχνικες του drift και θα καταλαβεις:wave2:
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Εμ, βέβαια χειροφρενάκι στο φλικάρισμα γιατί υπολείπεσαι σε ροπή....
ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΑΚΙ?????
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Το κοβω για 1-2 κατεβασιες....
ακου εκει χειροφρενακι :a28:
sakisvolos
19/04/2008, 17:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Εμ, βέβαια χειροφρενάκι στο φλικάρισμα γιατί υπολείπεσαι σε ροπή....
Μόνο χειρόφρενο δε θέλουν αυτά τα αυτοκίνητα για να ντριφτάρουν !
Και εντάξει τώρα χαζομάρα το λιγότερο είναι να πηγαίνουν έτσι σε ένα τέτοιο δρόμο με κίνηση!
Καλησπέρα!:wave2:
καλά, μάλλον δεν είδατε το κλιπάκι. Χρησιμοποιεί χειρόφρενο.
@σαμουρε: για πες γιαδεν έχω ιδέα..τι λέν οι ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΡΙΦΤ?
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
καλά, μάλλον δεν είδατε το κλιπάκι. Χρησιμοποιεί χειρόφρενο.
@σαμουρε: για πες γιαδεν έχω ιδέα..τι λέν οι ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΡΙΦΤ?
Επειδη εχω οδηγησει πολλες φορες πισοκινητο ενος φιλου που το μονο που ηθελε ηταν να μαθει να κανει ντριφτ και ας παει να μαμηθει το αμαξι μαθαιναμε μαζι ντριφτ.....
....και μαθαμε....
Ειδικα αυτο εφτασε στο σημειο να μπαινει στις διακλαδωσεις με κλειδωμενο τιμονι χωρις υπερβολες.....
οποτε πιστεψε με δεν ειναι χειροφρενο...ειναι κατι αντιστοιχο με το ντριφτ που κανουν οι μηχανες...που επισης ξερω να κανω και εχω κανει απειρες φορες...
Απλα στις μηχανες υπαρχει η δυνατοτητα να παιξεις πιο πολυ και να βγει πιο ομαλο το ντριφτ χωρις να φαινετε οτι πατησες φρενο πισω (χειροφρενο δηλ στο αμαξι)
Ισως δεν τα γραφω με ακριβεια και δεν τα συντασω σωστα αλλα αυτο ειναι το ποιντ....
:wave2: :beer: :beer:
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 18:21
Και να στο πω και αλλιως αν ειναι ετσι που το λες θα πρεπε με το που αφησει το χειροφρενο να πατησει γκαζι.....
Ε..το κενο αναμεσα στο αφισμα του χειροφρενου και το πατημα του γκαζιου ειναι μια επαναφορα τεραστιας δυναμης που δεν μαζευεται με τοσα χιλιομετρα οσα γκαζια και να χεισ...
Δες το και με την μηχανη που χει τεραστια δυναμη και ειναι και ελαφρια...
Αν κανεις κολια με το φρενο με ελαφρια κλιση οταν το αφινεισ σε πεταει και δεν προλαβενεισ να πατησεισ καν το γκαζι για να το επαναφερεισ και να φυγει παλι απο την ιδια μερια για να συνεχιζει να φευγει και να σινεχισει το ντριφτ....
Παλι πολυ καλα τα πα ε???
Γαμωτο ποτε θα συνηθισω τον γραπτο λογο??:yuck: :yuck:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
Και να στο πω και αλλιως αν ειναι ετσι που το λες θα πρεπε με το που αφησει το χειροφρενο να πατησει γκαζι.....
Ε..το κενο αναμεσα στο αφισμα του χειροφρενου και το πατημα του γκαζιου ειναι μια επαναφορα τεραστιας δυναμης που δεν μαζευεται με τοσα χιλιομετρα οσα γκαζια και να χεισ...
Δες το και με την μηχανη που χει τεραστια δυναμη και ειναι και ελαφρια...
Αν κανεις κολια με το φρενο με ελαφρια κλιση οταν το αφινεισ σε πεταει και δεν προλαβενεισ να πατησεισ καν το γκαζι για να το επαναφερεισ και να φυγει παλι απο την ιδια μερια για να συνεχιζει να φευγει και να σινεχισει το ντριφτ....
Παλι πολυ καλα τα πα ε???
Γαμωτο ποτε θα συνηθισω τον γραπτο λογο??:yuck: :yuck: :lol: :rotflmao: :bawl: :lol:
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 19:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
:lol: :rotflmao: :bawl: :lol:
:wacko: :wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
Ουαααααααααααου.......!!!!!ΑΜΑΞΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!! !!
Πωπω και οσο σκευτομαι οτι οταν το οδηγας μπορεις
να πινεις καφε
να μιλας στο κιν
να τρως τυροπιτα
και να χαιδευεις το μπουτι της γκομενας
η οποια μπρορει να βαφει τα χειλια της στον καθρεπτακι της
να κανει πεντικιουρ (?) στα νυχια των ποδιων της
και να τρωει ολοκληρο γευμα απο τα goodys και με αναψικτικο
οπως επισης να σου παιρνει και π@π@
και μετα να κοιμαται με την ησυχια της
τοτε ειναι που πορωνομαι πιο πολυ.....λεω αυτο ειναι πολυ πολυ @#$%^&*()
Ενω στην μηχανη ουτε γυαλια ηλιου δεν μπορεις να φορας καλα καλα
ουτε ξυσεις τα @@ σου δεν μπορεις
ουτε τσιχλα δεν μπορεις να μασας
ουτε να μουτζωσεις πανω στην στροφη η ενω φρεναρεις
το μονο ευκολο ειναι οτι κλανεις και δεν ανοιγεις ουτε παραθυρα ουτε καν δεν την καταλαβαινεις
και παρολα αυτα και για να κλασεις πρεπει να αφησεις το γκαζι και να σηκωθεις....:yuck:
Ελα μωρε τα 4ροδα δεν τα παω καθολου....
Δεν λεω αν ειχα λευτα θα χα πολλα και θα τα βαζα και στις πιστες και θα τα ευχαριστιμουν πολυ.....και δεν τα κατακρινω επειδη δεν μπορω να τα παρω....
Το θεμα ειναι αυτα που ειπα πα παραπανω.....κατα την γνωμη μου παντα
Χαχα κορυφαίο το όλο πόστ ΑΛΛΑ
άμα μπείς μέσα σε αυτό, όλα αυτά που λές για τα αυτοκίνητα δεν μετράνε...
Καλα καλά δεν θα μπορείς να κουνηθείς απο το bucket!
Που να ο οδηγήσεις κιόλας...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.