View Full Version : Μεταχειρισμενο v-strom 650
καλημερα....
Θα ηθελα λιγο τα φωτα σας...
Βρηκα απο μαγαζι ενα vstrom 650 μπλε με 20000χμ και η αδεια του ειναι 6/2004...
Το δινει 6600 ......το καινουργιο εχει 7895 και οι 2 τιμες ειναι εκτος οριων μου αλλα λογω μουρλας κατι πρεπι να κανω???
τι????
ΝΑ χρεωθω το παλιο και να τα βγαλω κουτσα στραβα η να παρω το νεο και να χρεωθω ακομα ενα χιλιαρικο και κατι παραπανω στην τραπεζα??
ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ???
γνωμη μου για 1200 εουρο δεν αξιζει να παρεισ μηχανη 5 μηνων με 20.000χλμ .......αυτη εχει κανει 3 φορες το γυρο τησ Ελλαδας ........ασε που ειναι και ομορφο να την παρεις κουτι και να την μεταχειριστεις οπως εσυ θελεισ.........παντωσ για μενα ευκαιρεια δεν ειναι με τιποτα...:ninja:
Stergios69
05/11/2004, 10:34
Καλύτερα να περιμένεις να πάρεις καινούργιο. Να ήταν 5000 το μεταχείρω ίσως αλλά έτσι καλύτερα δώσε προκαταβολή ότι μπορείς και τα υπόλοιπα σε 500 δόσεις
Εγώ θα ψιλοδιαφωνήσω...
Μπορεί σε αυτά τα λεφτά να μην είναι Η ευκαιρία, αλλά ΑΝ το μηχανάκι είναι καλοδουλεμένο και προσεγμένο τα χιλιόμετρα δεν έχουν σημασία.
Παίρνεις καινούργιο μοντέλο και με τα χρήματα που γλιτώνεις μπορείς να αγοράσεις τον απαραίτητο εξοπλισμό (μπουφάν, κράνος, μπότες κλπ) και ίσως περισέψουν για κανένα αξεσουάρ στην μηχανή. Αν είσαι τυχερός μπορεί να φοράει ήδη και κάποια εξτρά.
ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ για να δείς αν είναι εντάξει, κάνε και λίγο παζάρι μήπως γλιτώσεις μερικά ευρά ακόμα, και αν όλα πάνε καλά πάρτο...
παιδια το εκλεισα.:sun:
ΛΟΙΠΟΝ ακουστε και πειτε μου...
ΤΟ οδηγησα το πηγα σε μηχανικο ΤΕΛΟΙΟ...
Εχει 20600χμ 6/2004. ο μαγκας που το ειχε πηγαινε το καλοκαιρι σουηδια και ερχοτανε... 45αρης..
Η τιμη που μου ελεγε εξαρχης δεν ητανε 6600 αλλα 6700..
υστερα απο σκληρο παζαρι εμεινε 6700:alien: αλλα προστεθηκαν σιδερα μπροστα και η μεταβιβαση ολα μαζι 6700...Στην πρωτη τιμη ηταν 6700 χωρις τα παραπανω...
Εκανα καλα???
Η εκανα μαμαμακια??
Παντως πολυ το γουσταρω αυτο το μηχανακι??Μηπως επρεπε να παρω transalp (και αυτο το γουσταρω)αλλα?
Μια κρισιμη ερωτηση....
ΡΕ πεδες πως τα σταματατε αυτα τα μηχανακια......:eyepop:
Συνιθησα με το χ9 scooter το οποιο πατουσες μονο την αριστερη μανετα και σταματουσε....
Σε αυτο αμα παταω το μπροστα θα φαω φετα...
πατησα πισω και κοντεψα να δω την ποιοτητα της πισσας.......
Οχι και να πεσεις... με το καιρο θα μαθεις να φρεναρεις με μπροστα φρενα και λιγο πισω με ασφαλεια
ενας τροπος να μη μπλοκαρει ο τροχος ειναι να μη πατας τη μανετα του φρενου με ολα τα δαχτυλα αλλα με 2 ... για αρχη.
με γεια :beer:
gdevelek
05/11/2004, 16:20
Θα σου πω πώς θα σκεφτόμουν στη θέση σου και ελπίζω να σε βοηθήσω:
Αν η μηχανή επρόκειτο να γίνει η μηχανή μου για πολλά (5+) χρόνια, δεν θα έδινα πολλή σημασία στα χιλιόμετρα αλλά στην λεπτομερή κατάστασή της και θα παζάρευα την τιμή ώστε να πέσει κοντά στα 6000 (6600 είναι τιμή που συμφέρει απόλυτα τον τωρινό ιδιοκτήτη και όχι εσένα, μετά από τα 20.000χλμ που κατάφερε να βάλει σε 4 μήνες). Πιστεύω πως η μηχανή μπορεί άνετα να ξεπεράσει τα 100.000χλμ χωρίς να ταλαιπωρήσει τον ιδιοκτήτη με διαρκή service, οπότε ξεκινώντας με 20.000χλμ δεν θα με ενοχλούσε, αρκεί να ήταν προσεγμένα χλμ. Ο κινητήρας που ήλθε από την SV έχει πάρει διθυραμβικές κριτικές διεθνώς.
Αν όμως ήταν απλά "η επόμενη" μηχανή, πριν τη δώσω σε 2 χρόνια για να πάω σε μεγαλύτερη, σίγουρα δεν θα την έπαιρνα, γιατί η τιμή μεταπώλησης μετά από άλλα 20.000χλμ θα ήταν ασύμφορη.
Γενικώτερα στη θέση σου θα κοιτούσα σοβαρά την TDM850, η τιμή της οποίας στη μεταχειρισμένη αγορά είναι συμφέρουσα αφ' ότου βγήκε η 900.
gdevelek
05/11/2004, 16:23
Χμμ... Είχα γράψει την απάντηση offline και όταν ξαναμπήκα στο δίκτυο και την έστειλα είχα χάσει επεισόδια...
Καλοτάξιδη λοιπόν!
Μπράβο και καλορίζικο.
Τυχαία σήμερα βρέθηκα για δουλειά σε κατάστημα πώλησης μοτοσικλετών. Χάζευα δίπλα-δίπλα αραγμένα το V-STORM650 και το FZ6.
Παιδιά πιστέψτε το ή οχι, το V-STORM φαίνεται διπλάσιο σε όγκο από το μικροκαμωμένο Φείζερ... Ή μάλλον το Φειζερ φαίνεται σαν παπί μπροστά στο V-storm.... Δεν έχω καβαλήσει το Σουζούκι για να δώ αν αυτή η διαφορά είναι πραγματική ή απλώς ξεγελάει το μάτι.
Αυτό που μου έκανε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι το Σουζούκι φαινόταν πολύ πιο μεγάλο και ογκώδες ΚΑΙ από το Transalp που ήταν επίσης αραγμένο στην σειρά ! Μόνο τεράστια μηχανάκια όπως το Varadero μπορούσαν να σταθούν δίπλα στο Σουζούκι και να μην νοιώθουν μειονεκτικά.
εμενα το μηχανακι μου ειναι μισο απο το βαρκαντερο, και αν το παρκαρω διπλα του του δινω μεγαλη αξια !
ασε που διλπα στο κακασχημο μοιαζει ακομα πιο ομορφο!!!:lol:
Eυχαριστω πολυ παιδια...
Την πεμπτη θα την εχω στα χερια μου,και θα σας πω εμπειριες
vstrom650
08/11/2004, 19:49
παιδια το εκλεισα.
ΛΟΙΠΟΝ ακουστε και πειτε μου...
ΤΟ οδηγησα το πηγα σε μηχανικο ΤΕΛΟΙΟ...
Εχει 20600χμ 6/2004. ο μαγκας που το ειχε πηγαινε το καλοκαιρι σουηδια και ερχοτανε... 45αρης..
Η τιμη που μου ελεγε εξαρχης δεν ητανε 6600 αλλα 6700..
υστερα απο σκληρο παζαρι εμεινε 6700 αλλα προστεθηκαν σιδερα μπροστα και η μεταβιβαση ολα μαζι 6700...Στην πρωτη τιμη ηταν 6700 χωρις τα παραπανω...
Εκανα καλα???
Η εκανα μαμαμακια??
Παντως πολυ το γουσταρω αυτο το μηχανακι??Μηπως επρεπε να παρω transalp (και αυτο το γουσταρω)αλλα?
file kalotaksido kai prosektika mexri na to matheis giati erxesai apo alli katigoria,,,, an ekanes kala i oxi pou pires to vtrom anti tou transalp odigise to meta to vtrom kai tha peis kakos ta sigrinoun. eimai katoxos 4 xronia transalp (poli eyxaristimenos) alla allo pragma to v-strom ... Makari to mixanaki sou na einai antiprosopeias giati tha eisai katoxiromenos gia 2 xronia otidipote an simvei /...(polla exoun dei ta matia mas)
Gandalf dr685sm
08/11/2004, 20:06
πολύ καλό μηχανάκι αλλά λάθος επιλογή να το πάρεις μεταχειρισμένο φίλε μου , για να κερδίσεις ενα χιλιάρικο....
Το να το πάρεις μεταχειρισμένο , σημαίνει δεύτερο χέρι άρα και μικρότερο ποσό μεταπώλησης...
Μετά τα 20.000 χλμ...όσο και "στρωτά" να ήταν δεν παύουν να φορτώνουν τον κινητήρα...
Το καινούριο , ειδικά αν η διαφορά είναι τόσο μικρή πρέπει πάντα να είναι η επιλογή σου ....
tespa...
Σου εύχομαι πολλά και καλά χιλιόμετρα....
Gandalf
παιδια το ανεφερα και πριν οτι ακομα και αυτα τα λεφτα ειναι αρκετα και εαν πουμε οτι επερνα το καινουργιο το οποιο κοστιζει 7895 με τα χαρτια 8100 θα χρεωνα ακομα περισοτερο την δοση της τραπεζας η οποια ειναι οριακα,διοτι εχω και αλλα πραγματα να πληρωνω.
Τωρα η μηχανη εχει επισημα αλλον 1και μισο χρονο εγγυση αντιπροσωπιας(suzuki)και ασε που ειναι σαν καινουργιο...
Δεν εχει την παραμικρη φθορα...
Νομίζω πως βιάστηκες.. τα χιλιόμετρα είναι πολλά... εαν κάνεις λίγη υπομονή στις αγγελίες βρίσκεις v-strom από 6.600 έως 7.000€ full extra κ με χλμ από 4.000 έως 10.000.
Μόλις χειμωνιάσει κ αρχισουν οι βροχές θα πέσουν κι άλλο οι τιμές.
Παραεισαγωγής καινούριο έχει 7.500 €. Η διαφορά χρημάτων είναι πολύ μικρή κ αξίζει το κόπο να χρεωθείς λίγο ακόμα για να το έχεις καινούριο.
Μη τσιμπάς στο πρώτο που βλέπεις.:cool:
anyway.. αν το έχεις ήδη πάρει..καλορίζικο!
Λοιπον....Εχουμε και λεμε...
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το vstrom..
Aλλα δεν μπορω να συχρονιστω με το φρενο,,,(λογω προερχομενος απο scooter)πατουσα παντα πισω...
Τωρα δεν μπορω να το σταματησω.....
πειτε μου κανενα tip πως σταματαει,,,γιατι με βλεπω σαν το βεγγο ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ VESPA???
afrotwin
16/11/2004, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από eliasgr
Λοιπον....Εχουμε και λεμε...
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το vstrom..
Aλλα δεν μπορω να συχρονιστω με το φρενο,,,(λογω προερχομενος απο scooter)πατουσα παντα πισω...
Τωρα δεν μπορω να το σταματησω.....
πειτε μου κανενα tip πως σταματαει,,,γιατι με βλεπω σαν το βεγγο ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ VESPA???
lipon 8a exis mazi sou mia mpetoverga ke otan dis ta skoura 8a tin xonis stin piso zanta ke 8a frenaris akariera
episis 8a kremasis ena ikonaki me ton xristo ke tin panagia sto timoni ke 8a tous parakalas na stamatisi
i mporis paralila me tin maneta na patas ke to petntal pou vriskete sto deksi sou podi ke energopioi to piso freno mazi me to mprostino tis deksias manetas ke me liges prosefxes (min tis ksexnas aftes) na stamatas se logika plesia
kita mpori na miazi me megalo scouter afto pou pires ala den exi tis idies litourgies gia psaxto ligo...
ke an sinexisi na min stamatai ksekina na xalas lefta se takakia igra solinakia ipsilis mpetoverges ke papoutsia me sidero apo kato
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
adam_tsouk
16/11/2004, 17:40
Καλορίζικο και μακ΄ρι να σου βγει καλύτερο από καινούριο! Και γιατί όχι άλλωστε;
Λοιπόν, για να΄συνηθίσεις να φρενάρεις καλό θα ήταν να μην κ@υλώνεις και πλακώνεσαι στα γκάζια!!!! Στάνταρ το κάνεις, (προερχόμενος από σκούτερ) και γουστάρεις αλλαγές και καμιά 70ρια (ε;) ίππους κάτω σου!
Σιγά σιγά και δεν θα σου πάριε παραπάνω από 1 βδομάδα αν δεν το χρησιμοποιείς πολύ! Εδώ άλλοι άλλαξαν παπί και το συνήθισαν!
Καλοτάξιδος!
Αν και η μπετόβεργα........ δεν είναι κακή!
:rotflmao:
πηρα μπετονοβεργα και παλι τιποτα.....Δεν σταματαει....
Τα φρενα ειναι πολυ καλα απλως φοβαμαι κυριως οταν κινουμε μεσα στην πολη με μικρη ταχυτητα στο πατημα του μπροστα φρενου (μην μπλοκαρει ο τροχος),στην πολη πατατε και το πισω η μονο το μπροστα???και εαν πατατε και τα 2 η αναλογια δυναμης που την διοχετευετε??πχ....περισοτερο το πισο και λιγοτερο το μπροστα η το αντιθετο......
Ξερω σας φαινετε αστειο αλλα για μενα ειναι πολυ βασικο..
Ισως ειναι και λογω συνηθειας και με τον καιρο να μαθω..
η μηχανη σταματα αποκλειστηκα με το μπροστινο....το πισω το χρησημοποιεισ για να επιβραδυνεις στισ ευθειεσ η πριν την εισοδο στη στροφη....στην αρχη πηγαινε σε μια αλανα (υπαρχει στην αθηνα:confused: )η σε ενα ερημικο δρομο(πλακα με κανεισ) και κανεισ το εξησ....πηγαινεισ .....πατασ μαλακα το πισω συνεχομενα και αργα χωρισ να μπλοκαρεισ το πισω τροχο μεχρι να εξικοιωθεισ με το πισω.....προσοχη μην τον μπλοκαρεισ.........μετα κανεισ το ιδιο και μαζι με το πισω οταν μειωσεισ αρκετα την ταχυτητα της μηχανησ πατασ και το μπροστινο παλι μαλακα και προοδευτικα εωσ οτου σταματησεισ......οταν φρεναρεισ με το μπροστα η θεση του σωματος σου να εχει μια ταση προσ τα εμπροσ και να κρατασ το τιμονι σταθερα με την ιδια δυναμη και στα δυο χερια(χωρισ να κανεισ μονοζυγο)...........αυτα απο μενα καλη εξασκηση ...πιστευω οτι σε 1-2 βδομαδες θα νιωθεισ καλυτερα....ολα τα παραπανω να τα κανεισ με μικρεσ ταχυτητεσ μαλακα στα φρενα οχι αποτομεσ κινησεισ και να φορα παντα το κρανοσ σου....καλη τυχη
gdevelek
17/11/2004, 09:32
Μην περιμένεις από κανένα να σου πεί 60-40 ή 63-37 αναλογία μπρος-πίσω. Την αναλογία θα τη μάθεις πολύ γρήγορα μόνος σου. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι (1) να κρατάς πάντα δύο δάχτυλα στη μανέτα και (2) να πατάς πάντα και τα δύο φρένα ταυτόχρονα. Με μόνο πίσω δεν θα σταματήσεις, απλά θα κόψεις ταχύτητα. Ουσιαστικά με το μπροστινό σταματάς, με το πίσω απλά ισορροπείς τα πράγματα ανάμεσα στους δύο τροχούς.
Ο μπροστινός τροχός δεν μπλοκάρει τόσο εύκολα όσο φαίνεται να πιστεύεις. Επίσης το μπλοκάρισμα είναι ευκολότερο και πολύ πιο επικίνδυνο αν τη στιγμή του φρεναρίσματος το τιμόνι είναι στριμμένο, έστω και λίγο. Αυτό να το χωνέψεις καλά και να το κάνεις κτήμα σου, γιατί απότομο φρενάρισμα με στριμμένο τιμόνι σε μικρές ταχύτητες μέσα στην κίνηση πολύ συχνά σημαίνει σούπα, ειδικά δεδομένων των πολύ κακών ασφάλτων που χρησιμοποιούν οι εργολάβοι και μάλιστα αν ο δρόμος είναι λίγο ή πολύ βρεγμένος. Πριν 80 μέρες έκανα το λάθος να στρίψω και να φρενάρω ταυτόχρονα, έπεσα, η μηχανή μου πλάκωσε το πόδι και.... ακόμη κουτσαίνω. Μην την πάθεις και συ.
afrotwin
17/11/2004, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από eliasgr
πηρα μπετονοβεργα και παλι τιποτα.....Δεν σταματαει....
Τα φρενα ειναι πολυ καλα απλως φοβαμαι κυριως οταν κινουμε μεσα στην πολη με μικρη ταχυτητα στο πατημα του μπροστα φρενου (μην μπλοκαρει ο τροχος),στην πολη πατατε και το πισω η μονο το μπροστα???και εαν πατατε και τα 2 η αναλογια δυναμης που την διοχετευετε??πχ....περισοτερο το πισο και λιγοτερο το μπροστα η το αντιθετο......
Ξερω σας φαινετε αστειο αλλα για μενα ειναι πολυ βασικο..
Ισως ειναι και λογω συνηθειας και με τον καιρο να μαθω..
lipon alaksa gnomi tin mpetoverga na tin vazis sto mprostino troxo esena 8a sou pigeni kalitera etsi....
tora an prepi sovara na sou apantiso
8a po to eksis
poulise to agori mou dosto piso den ine gia sena afto
pigene pare pali tin vespa sou na vris tin igia sou
ante pasa mou min pa8is ke kanena kako
asta afta ta motosaka tou diavolou den ine gia sena
ante min kleei ke i manoula sou me mavro dakri
ευχαριστω ρε file afrotwin....
Εισαι ωραιος και ενιοτε καλος μοτοβιος..
ευγε
afrotwin
17/11/2004, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από eliasgr
κοιταξε να δεις φιλε,afrotwin, kata pou?
εγω προσπαθω να μαθω μερικα πραγματα για την ασφαλεια μου,ρωτωντας σε αυτο το site που πιστευω οτι απευθυνετε σε ολους τους μοτοβιους... sosta katalaves
Εχεις κατι με το Vstrom??,,
ne ta ixame ke me egkatelipse ke apo tote tou kratao kakia
xaxaxaxaxaxa
ΣΤΑ υπολοιπα παιδια σας ευχαριστω που ενδιαφερθηκατε να απαντησετε..
emena tipota? ouaaaaaaaaaa
Αfrotwin το υφακι που χρησιμοποιης δεν το καταλαβαινω.Εισαι επιθετικος απεναντι μου?
oxi deksi xaf ime ke eniote pezo ke terma
Αν οχι .εγω δεν καταλαβα καλα τοτε .αγνοησε το topic.
ma toso oreo topic ke na to agnoiso? giati min ise kakos
Και οταν απευθηνεσε στον αλλο μην το κανεις σαν να ειναι πιτσιρικας,γιατι επεσες εξω.περασε η ηλικα που ημουνα 20 εδω και 7χρονια.Δυστηχως..
ti mou 8imises ton patera kapio pou tou ipe
gie mou zise tin zoi tora pou ise neos giati erxete mia mera pou den ise pia 77 xronon.... o gios itan 60 kati
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ise lipon megalos ke orimos eton 27 mpravo sou efxome tou xronou na ise 28:rotflmao: :rotflmao:
poso prepi na pas omos arage gia na ma8is na stamatas to kakomiro to vstrom pou agorases ftani les mia dekaetia?
lipon tin kiriaki sto delear exi ma8ima asfalous odigisis esi den prepi na lipsis
pigene stis sinantisis gia leptomeries
Απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει λογος να μπαινω στο moto.gr γιατι απευθυνετε σε εκλεκτους μοτοβιους(afriotwin),ολοι οι αλλοι μπορουμε να αναζητησουμε αλλο site.(Για αυτο και αποχωρω)
Τι να κανουμε ?Κατι θα βρεθει και για μας..τους ποδηλατοβιους.:wave2: :wave2:
afrotwin
17/11/2004, 15:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από eliasgr
Απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει λογος να μπαινω στο moto.gr γιατι απευθυνετε σε εκλεκτους μοτοβιους(afriotwin),ολοι οι αλλοι μπορουμε να αναζητησουμε αλλο site.(Για αυτο και αποχωρω)
Τι να κανουμε ?Κατι θα βρεθει και για μας..τους ποδηλατοβιους.:wave2: :wave2:
oxi re gamoto to stenaxorisame to pedi:bawl:
oxi file min fevgis:bawl:
mine se parakalo gonipetis:bawl:
pos 8a zisoume xoris esena:bawl:
mine 8a sou patao ego ta frena:bawl:
ax varis kaimos:bawl:
8a aftoktonikso me loukoumoskoni:bawl:
telika filaraki ise poli migiagkixtos aporo pos epivionis se aftin tin kinonia
ke apo xioumor skizis..
opios sou pi oti exis xioumor aftos exi poli xioumor
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
φιλαρακι με το v storm , το φορουμ χωρις τον αφρικανο ειναι σα φαγητο χωρις αλατι
βαλε περισσοτερο χρωμα στη ζωη σου και μην τα παιρνεις ολα της μετρητης γιατι δε σε βλεπω καθολου καλα
καλορυζικο το μηχανακι σου.Εννοειτε οτι ειναι μεγαλυτερο απο το fazer, ειναι μεγαλυτερο και απο το τρανσεξουαλ επισης, αφου εχει τις διαστασεις του 1000
τωρα για το φρεναρισμα πρεπει να κανεις εξασκηση.Πηγαινε σε μια ερημη ευθεια και πιεζε το μπροστινο σταδιακα μεχρι το οριο του μπλοκαρισματος.Θα το βρεις σιγα, σιγα,Το ζητημα ειναι οτι πρεπει να εξασκηθεις να μπλοκαρεις στιγμιαια τον εμπρος τροχο και να τον αφηνεις αμεσως , χωρις να σε παιρνει πλαγια
μιλαμε για στιγμιαιο μπλοκαρισμα της ταξης του κλασματος του δευτερολεπτου κα με μικρες ταχυτητες
εχε σε ετοιμοτητα το ποδι για αποφυγη αγορας οικοπεδου
πως θα ξερεις που μπλοκαρει ο τροχος αν δεν το προκαλεσεις μονος σου??
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.