View Full Version : BMW made in China??
sapila racing
15/12/2007, 11:28
Kαι Taiwan...
Οχι οτι ειναι απαραίτητα κακό, απλά για να το ξέρετε...:rolleyes:
'For this reason, we have decided to procure the single-cylinder engine for the G 650 Xcountry from a Chinese supplier who will manufacture the engine according to our BMW specifications and quality standards. And the 450 cc engine for our new, innovative BMW sports enduro will be made by Kymco in Taiwan in a production facility equipped according to BMW specifications..'
Είπε ο Fritz Geri - Executive Vice President Finance, Business Unit Planning, IT - BMW Motorrad
πηγή
http://www.boxerworks.com/phorum/read.php?f=4&i=46192&t=46192
sapila racing
21/12/2007, 11:24
Μάλλον το θέμα ειναι ταμπού και δεν συζητιέται κάν?? ......
Cpt. Haddock
21/12/2007, 11:29
εγώ δεν το είδα καν!
(μοντερέιτορ να σου πετύχει :lol: )
Αναμενόμενο... όπου να 'ναι θα ακολουθήσουν κι άλλοι :sick:
Είναι γνωστό ότι εδώ και κάμποσο καιρό μεγάλο κομμάτι από το F650GS, μέχρι που σταμάτησε η παραγωγή του τον Οκτώβρη, κατασκευαζόταν στην Κίνα. Η BMW έχει αγοράσει μια κινέζικη εταιρία εδώ & 2 χρόνια. Δυστυχώς ξεχνάω το όνομα της, είναι από αυτά τα περίεργα. Ίσως είναι η Jialing, κάτι τέτοιο. Από όσο ξέρω εκεί κατασκευάζονται κάποια πλαστικά μέρη, καθώς επίσης γίνονται και κάποιες εργαστηριακές δοκιμές. Οι κινητήρες & τα ηλεκτρικά μέρη είναι 100% Europe. :winka:
sapila racing
21/12/2007, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Οι κινητήρες & τα ηλεκτρικά μέρη είναι 100% Europe. :winka:
Οχι πια...
Ο κινητήρας του G 650 Xcountry θα φτιάχνεται πλέον στην Κίνα και του Enduro 450 στην Taiwan.
Akatanomastos
21/12/2007, 14:07
so what? vlamenoi einai oi kinezoi kai den mporoun na ta kanoun kala?
kala mporei na ne vlamenoi alla exoun kathodigisi
gousgoun_69
21/12/2007, 14:11
To θέμα είναι ότι αφού κατασκευάζουν εκεί και εξοικονομουν εργατικά να ρίχνουν και τις τιμές στο τελικό προιόν αλλά μάλλον δεν.:nono:
PortisHead
21/12/2007, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από gousgoun_69
To θέμα είναι ότι αφού κατασκευάζουν εκεί και εξοικονομουν εργατικά να ρίχνουν και τις τιμές στο τελικό προιόν αλλά μάλλον δεν.:nono:
Την εξοικονόμιση εργατικών δεν την κάνουν για να φτηνήνουν τα προϊόντα τους.....αλλά για να αυξήσουν τα κέρδη τους.
:D :D :D
:lol:
gousgoun_69
21/12/2007, 14:31
Γι αυτό έγραψα "αλλά μάλλον δεν" γιατί σκέφτονται την τσεπη τους.Κι όσο σκέφτονται τη δική τους τόσο θα κοιτάω τη δική μου και θα τους λέω μακρυά κι αγαπημένοι :lol: .Ετσι κι αλλιώς ποτέ δεν μου άρεσαν τα δυό βυζιά δεξιά κι αριστερά :lol: :wave2:
MIHALIS TZIMAS
23/12/2007, 09:38
και η honda τα ιδια εκανε και σταματησε την παραγωγη στην Ιαπωνια
για αυτο και γω συγκρινω το CBR 1000F του 94 στο παρκιν με ενα XX και βλεπω τεραστια διαφορα στην ποιοτητα και ας ειναι το F 14 ετων:sun:
panavour
23/12/2007, 09:47
Μαγκες ας αφησουμε κατα μερος τα ταμπου και ας δουμε την πραγματικοτητα.
Το μελλον ειναι η ΚΙΝΑ και η ΙΝΔΙΑ.Ειναι σχεδον τα 2/5 του κοσμου βρε αδερφε.
Εχουν απεριοριστο φτηνο (ακομα) εργατικο δυναμικο και (ιδιαιτερα στην περιπτωση της ΚΙΝΑΣ)
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ πειθαρχημενο(λογω κομμουνιστικου καθεστωτος)
Υπαρχουν εταιριες (ειδικα ηλεκτρονικων)στην ΚΙΝΑ που το τμημα R & D (RESEARCH AND DEVELOPMENT)ΞΕΠΕΡΝΑ τα 1000 ατομα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μην τους υποτιμαμε λοιπον.Μπορουν να κατασκευασουν τα παντα.
Και αν αμφιβαλλετε πηγαινετε μια βολτα στην αγορα και δειτε οτι ολα τα ηλεκτρικα που χρησιμοποιουμε στο σπιτι μας των καλων εταιρειων ειναι κατασκευασμενα εκει.
ΜΗΝ ξεχνατε και πως ξεκινησε πριν 50 χρονια και η ιαπωνια και που βρισκεται σημερα.
ΟΛΑ ειναι θεμα προδιαγραφων που βαζει η καθε εταιρια.
Οσο για την τιμη του τελικου προιοντος ειδικα στην περιπτωση της BMW και αλλων κυριλε εταιρειων δεν προκειτε να πεσουν σημαντικα γιατι ολες αυτες η εταιρειες στηριζουν την φημη τους στην λεγομενη στην οικονομια "" επιλεκτικη καταναλωση"" Αυτην την καταναλωση που κανει ο καθενας που θελει να διακρινεται απο καποιον αλλο.
Αν φθηνηνει το προιον θα μπορει να το παιρνει ο καθενας και η εταιρεια χανει την φημη της.
ΣΚΕΨΟΥ Π.Χ. μια LAMBORGHINI τοσο φθηνη που να την εχει ο καθενας.Κανεις δεν θα γυρναει να την κοιταξει και θα χασει το αντικειμενο το πλεονεκτημα για το οποιον (κυριως)αγοραστηκε.
Ας ανοιξουμε λοιπον κανα Κινεζικο λεξικο.Που ξερεις ισως το χρειαστουμε στο μελλον. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
notakos600
23/12/2007, 10:51
Η BMW ανεξαρτήτως του γούστου του καθενός μας για τα μοντέλα της είναι μια ιστορική εταιρεία. Είναι ιδιοκτήτης πλέον και της husqvarna , για όσους δεν το ξέρουν.
Έχει φτάσει στο σημείο να καλύψει με τα μοντέλα της τις κατηγορίες των ON-OFF, ENDURO, SPORT και πρόσφατα και των SUPERSPORT .
Το πρόβλημά της επικεντρώνεται όχι στην ζήτηση η οποία είναι ψηλότερα από τις προσδοκίες της αλλά στη παραγωγή, με πιο καίριο την αναζήτηση βιομηχανικών χώρων αλλά και χωρών για να την στεγάσει. Η Κίνα είναι ο παράδεισος όλων σχεδόν των κατασκευαστών που παράγουν από βίδες μέχρι διαστημόπλοια, λόγω πάμφθηνων εργατικών χεριών. Γιατί η BMW να έμενε στην απ' έξω?
hidefnick
23/12/2007, 11:05
Θεμιτό να θέλει να αυξήσει τα κέρδη αλλά όχι με αυτές της τιμές. Οι γιαπάν κατασκευάζουν και Ευρώπη, και Αμερική και παντού, και πουλάνε φτηνότερα μηχανάκια τα οποία αν μη τι άλλο είναι τεχνολογικά μπροστά.
Και επειδή όσους γερμανούς με μαστίγια να βάλουν να ελέγχουν τους εργάτες του ενός ευρώ την ημέρα, η ποιότητα δεν θα είναι η ίδια, θα πέσουν οι πωλήσεις. Γιατί ώς γνωστό οι γερμανοί και οι μειώσεις τιμών δεν παίζει σαν σενάριο. Το έχουμε δεί το σενάριο και με τα αυτοκίνητα. Και εκεί δεν μιλάμε για χώρες εξοτίκ. Να δείτε τούρκικα και βουλγάρικα ηλεκτρικά και κολάρα.....
Επίσης δεν παίζει σενάριο συχνών ανακλήσεων στους γερμανούς. Εχω αλλάξει με τα χεράκια μου πάνω από 50-60 ψυγεία καλοριφέρ σε Golf II και η φάου βε έκανε ανάκληση όταν σχεδόν είχε καταργήσει το μοντέλο και όλοι οι "τυχεροί" κάτοχοι τα είχαν αλλάξει με δικά τους έξοδα.
Κρίμα για την ιστορική εταιρεία.
Πάντως ψι λιάζομαι ότι τέτοιου τύπου μετακομίσεις έχουν να κάνουν ΜΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ περισσότερο από ότι έχουν να κάνουν με κόστος εργατικών. You know KIOTO????
Μιλάμε για BMW. Δεν έχω νούμερα και σπεκουλάρω αλλά, υποθέτω, ότι πουλιούνται περισσότερα CBR600 ή SV ετησίως από το συνολικό όγκο παραγωγής της BMW. Και το CBR εξακολουθεί και είναι made in Japan.
Οσο για ταμπού κλπ έχει δει κανείς πολλά κινέζικα προιόντα πραγματικά καλά? Στα ηλεκτρονικά και ειδικά σε μονάδες ηχείων κάνουν όντως τρελή δουλεία λόγω του χειροποίητου τρόπου κατασκευής. Οταν θα μπουν τα μηχανήματα και εκεί να δούμε ποιός θα ελέγχει την ποιότητα.
Δεν συζητάμε βέβαια τι θα γίνει όταν έρθει η επανάσταση. Γιατί οι άνθρωποι περνάνε την βιομηχανική τους επανάσταση, και έχουν δει τι έπεται μιας βιομηχανικής επανάστασης.
Ο θεός πέθανε (χρονιάρες μέρες) ο Φιντέλ ετοιμάζετε, και η Κίνα τι?
gousgoun_69
23/12/2007, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Θεμιτό να θέλει να αυξήσει τα κέρδη αλλά όχι με αυτές της τιμές. Οι γιαπάν κατασκευάζουν και Ευρώπη, και Αμερική και παντού, και πουλάνε φτηνότερα μηχανάκια τα οποία αν μη τι άλλο είναι τεχνολογικά μπροστά.
Και επειδή όσους γερμανούς με μαστίγια να βάλουν να ελέγχουν τους εργάτες του ενός ευρώ την ημέρα, η ποιότητα δεν θα είναι η ίδια, θα πέσουν οι πωλήσεις. Γιατί ώς γνωστό οι γερμανοί και οι μειώσεις τιμών δεν παίζει σαν σενάριο. Το έχουμε δεί το σενάριο και με τα αυτοκίνητα. Και εκεί δεν μιλάμε για χώρες εξοτίκ. Να δείτε τούρκικα και βουλγάρικα ηλεκτρικά και κολάρα.....
Επίσης δεν παίζει σενάριο συχνών ανακλήσεων στους γερμανούς. Εχω αλλάξει με τα χεράκια μου πάνω από 50-60 ψυγεία καλοριφέρ σε Golf II και η φάου βε έκανε ανάκληση όταν σχεδόν είχε καταργήσει το μοντέλο και όλοι οι "τυχεροί" κάτοχοι τα είχαν αλλάξει με δικά τους έξοδα.
Κρίμα για την ιστορική εταιρεία.
Πάντως ψι λιάζομαι ότι τέτοιου τύπου μετακομίσεις έχουν να κάνουν ΜΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ περισσότερο από ότι έχουν να κάνουν με κόστος εργατικών. You know KIOTO????
Μιλάμε για BMW. Δεν έχω νούμερα και σπεκουλάρω αλλά, υποθέτω, ότι πουλιούνται περισσότερα CBR600 ή SV ετησίως από το συνολικό όγκο παραγωγής της BMW. Και το CBR εξακολουθεί και είναι made in Japan.
Οσο για ταμπού κλπ έχει δει κανείς πολλά κινέζικα προιόντα πραγματικά καλά? Στα ηλεκτρονικά και ειδικά σε μονάδες ηχείων κάνουν όντως τρελή δουλεία λόγω του χειροποίητου τρόπου κατασκευής. Οταν θα μπουν τα μηχανήματα και εκεί να δούμε ποιός θα ελέγχει την ποιότητα.
Δεν συζητάμε βέβαια τι θα γίνει όταν έρθει η επανάσταση. Γιατί οι άνθρωποι περνάνε την βιομηχανική τους επανάσταση, και έχουν δει τι έπεται μιας βιομηχανικής επανάστασης.
Ο θεός πέθανε (χρονιάρες μέρες) ο Φιντέλ ετοιμάζετε, και η Κίνα τι?
+600
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
.....
Μιλάμε για BMW. Δεν έχω νούμερα και σπεκουλάρω αλλά, υποθέτω, ότι πουλιούνται περισσότερα CBR600 ή SV ετησίως από το συνολικό όγκο παραγωγής της BMW.......
:eyepop: :a21: :a24:
:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao:
κατ'αλλα ωραια και σωστα λες! αλλα ας μην ξεχνάμε (για τους λογους που προανέφερες) οτι ειναι απιθανο οι γερμανοι (bmw) να αφησουν την ποιότητα να παει κατα διολου! οι πελάτες της ειναι πιο απαιτητικοι και ''καλομαθημένοι'' απο τους αντιστοιχους αλλων εταιρείων. και αυξηση κερδών ειναι δυσκολο να επιτευχθει με μειωση πωλήσεων. ο ποιοτικός ελεγχος παραμενει με ''γερμανικα στανταρ'' οποτε....
Εξαλλου (αν γνωριζαμε) θα μέναμε εκπληκτοι με τα προιοντα ''υψηλών ποιοτικών προδιαγραφων'' που κατασκευαζονται πλεον σε χωρες χαμηλου εργατικού κοστους.
edit: μιας και μιλάμε για βιομηχανική παραγωγη (δηλ μηχανηματα) δεν ειναι απαραιτητο ολο το εργατικο προσωπικο να ειναι υψηλου γνωσιακου επιπέδου (ο εργάτης που συναρμολογεί τον κινητηρα δεν απαραιτητο να γνωριζει και απο θερμοδυναμικη πχ) αλλα απλά να ξερει να χειριζεται την μηχανη που κανει και την δουλεια και να την τροφοδοτει με τα απαραιτητα υλικά.
ειναι χαρακτηρστικο οτι στις χωρες αυτες καταφευγουν κυριως μοναδες παραγωγης βιομηχανιων!
οποιος κατασκευαστής φτιάχνει χειροποιητα προιοντα παραμένει στην εδρα του.
:wave2:
siakattackj
23/12/2007, 16:32
Η Κίνα σιγά σιγά και πολύ σταθερά τρώει τα σωθικά της Ευρώπης και της κάνει μεγάλη ζημιά δυστυχώς για τις εταιρίες (που δεν τους νοιάζει και πολύ) αλλά ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ δυστυχώς για τους πολίτες που χάνουν τη δουλειά τους....
με λίγα λόγια, τα φθηνά εργατικά χέρια χαλάνε την πιάτσα και γαμάνε αυτούς που με κόπο αποκτήσανε αυτά τα δικαιώματα και ωφέλοι.....
:mad: :rolleyes:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.