Σύνδεση

View Full Version : Μπαταρία καπούτ



Nik0s
19/12/2007, 10:12
Τι, θέλετε κι άλλα ?

:bigcry: :lol: :bigcry:

rsp
19/12/2007, 10:21
welcome to the club...

Nik0s
19/12/2007, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από rsp
welcome to the club...

5 μέρες ακούνητο έμεινε το μπουρδέλο :rolleyes:

gefr
19/12/2007, 13:38
Κανένα αξεσουάρ την έκανε τη δουλειά ή όχι. Η γραμμή που δεν διακόπτεται από τον διακόπτη του τιμονιού μήπως είχε κανένα αξεσουάρ ανοιχτό; Καλή τύχη.

Nik0s
19/12/2007, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Κανένα αξεσουάρ την έκανε τη δουλειά ή όχι. Η γραμμή που δεν διακόπτεται από τον διακόπτη του τιμονιού μήπως είχε κανένα αξεσουάρ ανοιχτό; Καλή τύχη.


Μάλλον για κρύο το κόβω.. το μόνο "αξεσουάρ" που έχει πάνω είναι το ηλεκτρικό roadbook αλλά αυτό είναι εδώ και μήνες... Εκτός αυτού η μηχανή ήταν παρκαρισμένη.

sas
19/12/2007, 16:38
Εμένα πριν 2 μέρες :D , μετά βέβαια από 3μιση χρόνια λειτουργίας.
Ρώτησα για την YASA που φοράει κανονικά, αλλά όταν άκουσα την τιμή τους ειπα YASAS.

168ευρά τους λείπανε.
Τελικά πήρα μία άλλη με 87

panos26
19/12/2007, 17:01
επιδημια εχει πεσει;;;
και σε εμενα εκανε κατι κουλα της τελευταιες μερες ειδικα τα πρωϊνα
μαλλον ειναι στα τελειωματα της!!!

sas τι εβαλες;

Πατρινός
19/12/2007, 19:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Εμένα πριν 2 μέρες :D , μετά βέβαια από 3μιση χρόνια λειτουργίας.
Ρώτησα για την YASA που φοράει κανονικά, αλλά όταν άκουσα την τιμή τους ειπα YASAS.
168ευρά τους λείπανε.

Μηπως σου ειπανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ;;;;Εδω στην αντιπροσωπεια της ΚΤΜ Πατρα δινουν την Yuasa και μαλιστα made in Japan με 120ευρω......
Ακουστε και τη δικη μου ιστορια(μαλλον το κρυο τελικα φταιει σε ολους μας)...
Πριν τρεις μερες πεσανε τα πρωτα ΚΑΛΑ χιονια περιξ της Πατρας.Ψιλιαστηκα οτι "μηπως ρε συ..." οσον αφορα μπαταρια...:alien: Παταω λοιπον τη μιζα...ξαναπαταω...ξανα...και ξανα...τιποτα...Γμτ λεω!!!Παμε για μπαταρια.Παω στον αντιπροσωπο,μου δανειζει το φορτιστη της Yuasa για τις μπαταριες της(70ευρω αγορα εχει-μαλλον αξιζει),τον βαζω στη πριζα συνδεω μπαταρια,αφηνω ενα βραδυ επι 7ωρο και ΝΟΥΑΛΑ...Απλα χαϊδεμα στη μιζα και ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο πριν...Δοξα τον Κυριο...

Το παραθετω μπας και γλυτωσουμε κανα φραγκο απο μπαταριες καινουριες(χωρις λογο).

Υ.Γ.Τωρα...αν θα το ξανακανει...who knows...ελπιζω no.Προς το παρον μια χαρα:beer:

Nik0s
19/12/2007, 20:18
Η αυθεντική που δίνει η ΚΤΜ έχει γύρω στα 200 ενώ η YUASA 110 - στο συνεργείο μου το είπανε δηλ, και τον εμπιστεύομαι 100%.

Θα πάω αύριο και βλέπουμε.. :rolleyes:

sas
19/12/2007, 20:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Η αυθεντική που δίνει η ΚΤΜ έχει γύρω στα 200 ενώ η YUASA 110 - στο συνεργείο μου το είπανε δηλ, και τον εμπιστεύομαι 100%.

Θα πάω αύριο και βλέπουμε.. :rolleyes:

Μα αυτή που φοράει από την ΚΤΜ ρε νίκο ΥUASA είναι....

sas
19/12/2007, 20:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos26
επιδημια εχει πεσει;;;
και σε εμενα εκανε κατι κουλα της τελευταιες μερες ειδικα τα πρωϊνα
μαλλον ειναι στα τελειωματα της!!!

sas τι εβαλες;

Ούτε επιγραφή δεν έχει....., αλλά από τη στιγμή που δεν είχα χρόνο να κάνω έρευνα αγοράς καλά να πάθω....(ο nik0s λέει ότι κάνει 110 και επομένως αξίζε να δώσω 20 ευρά παραπάνω)

Vegeta
19/12/2007, 21:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas


... αλλά όταν άκουσα την τιμή τους ειπα YASAS.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: .... καλά δε μου έμεινε άντερο!!

Η "μαμά" μπαταρία είναι όντως τόσο ακριβή γιατί είναι τεχνολογίας AGM (Absorbent Glass Mat), και στο Adventure δε μπορείς να βάλεις ούτε συμβατική με υγρά, ούτε με υγρά κλειστού τύπου, ούτε με GEL. Ο λόγος είναι ότι η μπαταρία βρίσκεται υπό κλίση, οπότε οι πλάκες της δε θα είναι βυθισμένες πλήρως. Οποιαδήποτε μπαταρία άλλης τεχνολογίας εκτός από AGM θα έχει πρόβλημα...

gousgoun_69
19/12/2007, 21:47
Ενας φορτιστής μπορεί να σώσει την κατάσταση τέτοιες μέρες με πολύ κρύο.Αν τα πράγματα είναι μη αναστρέψιμα και χρειάζεται νέα μπαταρία ρίξτε και μια ματιά στην Odyssey.Τις φερνει η Τouratech ΜΑΚΑΝ στην Ελλάδα.Τσιμπάνε λίγο αλλά αξίζει τον κόπο γιατί κρατάνε χρόνια.



Και μια ματιά εδώ για φτηνές και καλές μπαταρίες :wave2:


http://www.louis.de/_30f50f9daa2dbdd31af52fa8934f309628/index.php?article_context=list&menu_rubrik=2&topic=rubrik

sas
20/12/2007, 08:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Ο λόγος είναι ότι η μπαταρία βρίσκεται υπό κλίση, οπότε οι πλάκες της δε θα είναι βυθισμένες πλήρως. Οποιαδήποτε μπαταρία άλλης τεχνολογίας εκτός από AGM θα έχει πρόβλημα...

Δλδ έχω κάνει μάλλον μαμακία:confused:

και κάτι που παρατήρησα.
Αλλάζω την μπαταρία το Σάββατο και την Κυριακή παρατηρώ ότι δεν έχω φώτα πορείας.
Αλλάζω λάμπα την Δευτέρα και όλα οκ.
Χθες πάω δουλειά τα φώτα μια χαρά......φεύγω το βράδυ να γυρίσω σπίτι.....πάλι καμμένα τα πορείας.....

Λογικά από μπαταρία δεν είναι, όμως όλα αυτά παρουσιαστήκανε αφού την άλλαξα:uplate:

DUKASII
20/12/2007, 08:46
αγορακια..


η μπαταρία του σδουκα είναι διαφορετική απο του αντβεντσουρ?

γιατι ο φιλος που πηρε το μηχανακι μου και αλλαξε πριν λιγο καιρό μπαταρία...

πληρωσε 90 ε.

Stergios69
20/12/2007, 08:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas

Αλλάζω την μπαταρία το Σάββατο και την Κυριακή παρατηρώ ότι δεν έχω φώτα πορείας.
Αλλάζω λάμπα την Δευτέρα και όλα οκ.
Χθες πάω δουλειά τα φώτα μια χαρά......φεύγω το βράδυ να γυρίσω σπίτι.....πάλι καμμένα τα πορείας.....
Ριξε μια ματιά στην πλεξούδα, μήπως κάπου φαγώθηκε και βραχυκυκλώνει...

Vegeta
20/12/2007, 08:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Δλδ έχω κάνει μάλλον μαμακία:confused:

και κάτι που παρατήρησα.
Αλλάζω την μπαταρία το Σάββατο και την Κυριακή παρατηρώ ότι δεν έχω φώτα πορείας.
Αλλάζω λάμπα την Δευτέρα και όλα οκ.
Χθες πάω δουλειά τα φώτα μια χαρά......φεύγω το βράδυ να γυρίσω σπίτι.....πάλι καμμένα τα πορείας.....

Λογικά από μπαταρία δεν είναι, όμως όλα αυτά παρουσιαστήκανε αφού την άλλαξα:uplate:

Είμαι σίγουρος ότι είναι από τη μπαταρία που έβαλες και όχι σύμπτωση. Η μπαταρία λειτουργεί ως σταθεροποιητής στο ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτό ή του αυτοκινήτου. Με μια μπαταρία λοιπόν που βραχυκυκλώνουν τα στοιχεία της (και πολύ πιθανόν να το έχεις πάθει ήδη για τους προαναφερθέντες λόγους) είναι βέβαιο ότι θα έχεις τέτοια κουλά (και χειρότερα, μιλάμε για κάψιμο οργάνων, ανορθωτή, ηλεκτρονικής) καθώς δεν έχεις σταθερή τάση και ρεύμα στο κύκλωμα.

Τη λάμπα μάλλον την έχεις αναμένη μέρα-νύχτα απ' ότι κατάλαβα, οπότε και τραβάει τώρα το ζόρι....

sas
20/12/2007, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Είμαι σίγουρος ότι είναι από τη μπαταρία που έβαλες και όχι σύμπτωση. Η μπαταρία λειτουργεί ως σταθεροποιητής στο ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτό ή του αυτοκινήτου. Με μια μπαταρία λοιπόν που βραχυκυκλώνουν τα στοιχεία της (και πολύ πιθανόν να το έχεις πάθει ήδη για τους προαναφερθέντες λόγους) είναι βέβαιο ότι θα έχεις τέτοια κουλά (και χειρότερα, μιλάμε για κάψιμο οργάνων, ανορθωτή, ηλεκτρονικής) καθώς δεν έχεις σταθερή τάση και ρεύμα στο κύκλωμα.

Τη λάμπα μάλλον την έχεις αναμένη μέρα-νύχτα απ' ότι κατάλαβα, οπότε και τραβάει τώρα το ζόρι....

Επομένως με μια μέτρηση στην μπαταρία από τους πόλους της θα ξέρω αν παίζει πρόβλημα με την τάση? ή θα πρέπει να μετρήσω τα καλώδια που φτάνουν στην λάμπα για να δω τη ρεύμα φτάνει?

Vegeta
20/12/2007, 09:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
αγορακια..


η μπαταρία του σδουκα είναι διαφορετική απο του αντβεντσουρ?

γιατι ο φιλος που πηρε το μηχανακι μου και αλλαξε πριν λιγο καιρό μπαταρία...

πληρωσε 90 ε.

Αν η μπαταρία του "σδούκα" που λές είναι παράλληλα με το έδαφος, τότε βάζεις και μία συμβατική με υγρά αν χωράει στη θήκη (ουτέ καν κλειστού τύπου), τραβάς και ένα σωληνάκι για τις αναθυμιάσεις και είσαι ΟΚ με 30-40 ευρώ.

Βέβαια οι AGM έχουν και άλλα καλά, καθώς λόγο της απουσίας υγρών και gel αντέχουν στους κραδασμούς (και νομίζω ότι τα ΚαΤέΜια μας έχουν), τις υψηλές θερμοκρασίες, έχουν χαμηλότερη εσωτερική αντίσταση (οπότε και δεν κουράζουν το κύκλωμα φόρτισης), μεγαλύτερους χρόνους αποφόρτισης στα κρύα και την ακινησία, και άλλα πολλά προτερήματα. Σκέψου ότι μπορείς να την τοποθετήσεις και ανάποδα!
Την τεχνολογία πληρώνεις σε αυτή την περίπτωση...

dirtbird
20/12/2007, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Αν η μπαταρία του "σδούκα" που λές είναι παράλληλα με το έδαφος, τότε βάζεις και μία συμβατική με υγρά αν χωράει στη θήκη (ουτέ καν κλειστού τύπου), τραβάς και ένα σωληνάκι για τις αναθυμιάσεις και είσαι ΟΚ με 30-40 ευρώ.

Βέβαια οι AGM έχουν και άλλα καλά, καθώς λόγο της απουσίας υγρών και gel αντέχουν στους κραδασμούς (και νομίζω ότι τα ΚαΤέΜια μας έχουν), τις υψηλές θερμοκρασίες, έχουν χαμηλότερη εσωτερική αντίσταση (οπότε και δεν κουράζουν το κύκλωμα φόρτισης), μεγαλύτερους χρόνους αποφόρτισης στα κρύα και την ακινησία, και άλλα πολλά προτερήματα. Σκέψου ότι μπορείς να την τοποθετήσεις και ανάποδα!
Την τεχνολογία πληρώνεις σε αυτή την περίπτωση...

Aκριβώς έτσι με μία μικρή διόρθωση: οι μπαταρίες AGM, χρησιμοποιούνται σε αγωνιστικές εφαρμογές γιατί έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή στους κραδασμούς που προέρχονται φυσικά από τις συνθήκες οδήγησης (και όχι αυτούς του κινητήρα - τότε οι Harley τι θα φοράγανε την Μεγαλόπολη ή την Πτολεμαίδα?:D )

Vegeta
20/12/2007, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Επομένως με μια μέτρηση στην μπαταρία από τους πόλους της θα ξέρω αν παίζει πρόβλημα με την τάση? ή θα πρέπει να μετρήσω τα καλώδια που φτάνουν στην λάμπα για να δω τη ρεύμα φτάνει?

Με μια μέτρηση πάνω στους πόλους με τη μηχανή στο ρελαντί και τη μεσαία σκάλα αναμένη θα πρέπει να έχεις ένδειξη γύρω στα 13.5 Volt. Με τις στροφές στις 4000-5000 δε θα πρέπει να ξεπερνάς τα 14.5 Volt. Αν έχεις παραπάνω ενδείξεις τότε έχεις υπέρταση με τους κινδύνους που είπαμε. Θα πρέπει όμως να κάνεις και μέτρηση του ρεύματος με αμπερόμετρο σε σειρά με την μπαταρία για να δεις και εκεί αν έχεις διαφορές σε σχέσει με αυτά που λέει το service manual.

Vegeta
20/12/2007, 10:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Aκριβώς έτσι με μία μικρή διόρθωση: οι μπαταρίες AGM, χρησιμοποιούνται σε αγωνιστικές εφαρμογές γιατί έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή στους κραδασμούς που προέρχονται φυσικά από τις συνθήκες οδήγησης (και όχι αυτούς του κινητήρα - τότε οι Harley τι θα φοράγανε την Μεγαλόπολη ή την Πτολεμαίδα?:D )

Σωστός :beer: αλλά δε θα τους κακόπεφτε μια AGM στα Harley.. Αλλά δεν είναι μόνο οι κραδασμοί για την περίπτωση του ADV. Συντρέχουν και άλλοι λόγοι που επιβάλουν τη χρήση μπαταρίας AGM..

Γενικά οι AGM χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές όπου οι συνθήκες είναι πέραν των συνηθισμένων ή αντίξοες. Εκεί που την έχει επίσης τη μπαταρία το ADV, σε ένα πέρασμα ποταμού π.χ. μια οποιαδήποτε άλλη θα είχε πάλι πρόβλημα...

Nik0s
20/12/2007, 12:24
Πήγα το πρωί και μέτρησα το κύκλωμα, να δούμε αν υπάρχει διαρροή ή πρόβλημα στον ανορθωτή κτλ... Η μπαταρία φορτίζει κανονικά, οπότε πάμε για αλλαγή - περισσότερα το απόγευμα.

sas
20/12/2007, 18:27
Μάντεψε τιιιι.....

μόλις έμεινα πάλι από μπαταρία....μάλλον θα παίζει κάτι από ανορθωτή.....μάλλον χριστουγιεννιάτικα θα πρέπει να τα σκάσουμε..... :bawl:

Stergios69
20/12/2007, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Μάντεψε τιιιι.....

μόλις έμεινα πάλι από μπαταρία....μάλλον θα παίζει κάτι από ανορθωτή.....μάλλον χριστουγιεννιάτικα θα πρέπει να τα σκάσουμε..... :bawl:
Κανε καμια πλάκα να μεινεις και απο αντλία βενζίνης....
Ούτε άφρικα να ήταν... :rotflmao: :wave2:

sas
21/12/2007, 10:12
Για να φύγω από την δουλειά έβαλα μπροστά με καλώδια.
Έφτασα σπίτι και σταματώντας διαπίστωσα δια την μέθοδο της ακοής ότι η μπαταρία προσπαθούσε να γίνει χύτρα βρασίματος......μιλάμε για ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ βράσιμο....άσε και η μυρωδιά (σαν κλούβιο αυγό).
Με συνοπτικές διαδικασίες διαπίστωσα ότι η μπαταρία είχε σκάσει....:uplate:

Σήμερα το πρωϊ φώναξα express και πήγα συνεργείο όπου και διαπιστώσαμε ότι ο ανορθωτής λειτουργούσε σαν ταχύμετρο:lol:
Όσο είμασταν στο ρελαντί έδειχνε 14,5-15, αλλά όταν ανοίγαμε το γκάζι μπορεί να έπιανε και την τελική του ΚΤΜ το αμπερόμετρο.

Ανορθωτής 86€ (πάλι καλά)
Μπαταρία YASA 120€ (όχι από ΚΤΜ, γιατί από ΚΤΜ πάει 180€ με είπανε)

Με τς υγείες μας και καλά Χριστούγεννα.

Φούστη άγιε βασίλη ανορθωτές και μπαταρίες κάνεις δώρο????????

Nik0s
21/12/2007, 10:43
Άστα Γιάννη έχει πέσει επιδημία... εμένα ακόμα στο συνεργείο είναι γιατί δεν βρίσκανε μπαταρία :cry:

sas
21/12/2007, 10:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Άστα Γιάννη έχει πέσει επιδημία... εμένα ακόμα στο συνεργείο είναι γιατί δεν βρίσκανε μπαταρία :cry:

Να σου παραγγείλω τώρα και να στην δώσω το απόγευμα?
Ο δικός μου έχει απ' ότι είπε (εκείνη τη στιγμή έστελνε ένα παιδί να πάρει)

Nik0s
21/12/2007, 11:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Να σου παραγγείλω τώρα και να στην δώσω το απόγευμα?
Ο δικός μου έχει απ' ότι είπε (εκείνη τη στιγμή έστελνε ένα παιδί να πάρει)


Thanks Γιάννη, την έχουν βρει και την περιμένουν μέχρι το μεσημέρι στο συνεργείο...

OldMan
21/12/2007, 12:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Μπαταρία YASA 120€ (όχι από ΚΤΜ, γιατί από ΚΤΜ πάει 180€ με είπανε)
Δες λίγο Νίκο αν ο τύπος είναι ο ίδιος με την μανίσια (εκτός απο τα Αμπερώρια ενδιαφέρει και το CCA, γιατί αν είναι μικρότερο θα την χαλάσεις πολύ γρήγορα τον Χειμώνα (στο μιζάρισμα). :wave2:

Nik0s
21/12/2007, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δες λίγο Νίκο αν ο τύπος είναι ο ίδιος με την μανίσια (εκτός απο τα Αμπερώρια ενδιαφέρει και το CCA, γιατί αν είναι μικρότερο θα την χαλάσεις πολύ γρήγορα τον Χειμώνα (στο μιζάρισμα). :wave2:


What is CCA ? :o

dirtbird
21/12/2007, 12:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δες λίγο Νίκο αν ο τύπος είναι ο ίδιος με την μανίσια (εκτός απο τα Αμπερώρια ενδιαφέρει και το CCA, γιατί αν είναι μικρότερο θα την χαλάσεις πολύ γρήγορα τον Χειμώνα (στο μιζάρισμα). :wave2:

cranking power κι έτσι ναουμ' :winka:

OldMan
21/12/2007, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
cranking power κι έτσι ναουμ' :winka:
Cold Cranking Amperage να 'ουμ' ...

(οι μανιβελάτοι ΚΤΜάδες παρακαλούνται όπως μην εμπλέκονται στο χειμωνιάτικο μαρτύριο των μιζάτων τοιούτων...) :D

TOMASKTM
21/12/2007, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Cold Cranking Amperage να 'ουμ' ...

:D


οι Odyssey έχουν 280 απο αυτά:eyepop:

sas
21/12/2007, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δες λίγο Νίκο αν ο τύπος είναι ο ίδιος με την μανίσια (εκτός απο τα Αμπερώρια ενδιαφέρει και το CCA, γιατί αν είναι μικρότερο θα την χαλάσεις πολύ γρήγορα τον Χειμώνα (στο μιζάρισμα). :wave2:

Τώρα την βάλαμε και πήραμε και την μηχανή Αντώνη.....δε με πρόλαβες εμένα.
Θα το ξέρω όμως για την επόμνη φορά

Νίκο αν δεν έχεις πετάξει την αυθεντική, πες μου τι γράφει για το CCA για να τσεκάρω :wave2:

dirtbird
21/12/2007, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Cold Cranking Amperage να 'ουμ' ...

(οι μανιβελάτοι ΚΤΜάδες παρακαλούνται όπως μην εμπλέκονται στο χειμωνιάτικο μαρτύριο των μιζάτων τοιούτων...) :D
δεν έκανα πιστή μετάφραση ρε φιλαράκι ναουμ'...... :rolleyes:

gefr
23/12/2007, 02:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
οι Odyssey έχουν 280 απο αυτά:eyepop:

Ποιό μοντέλο είναι η Odyssey που αναφέρεται; χωράει στη μανίσια θήκη; αν όχι τι τροποποιήσεις χρειάζεται; Τιμή;

TOMASKTM
23/12/2007, 09:18
πληροφορίες εδώ (http://www.odysseybatteries.com/batteries.htm)

Nik0s
23/12/2007, 20:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Τώρα την βάλαμε και πήραμε και την μηχανή Αντώνη.....δε με πρόλαβες εμένα.
Θα το ξέρω όμως για την επόμνη φορά

Νίκο αν δεν έχεις πετάξει την αυθεντική, πες μου τι γράφει για το CCA για να τσεκάρω :wave2:


Γιάννη, η μπαταρία που έβαλα είναι η YUASA που φοράει από μαμά το 950 - ακριβώς η ίδια μπαταρία. Απλά αντί να την πάρω από την ΚΤΜ ως ανταλλακτικό και να τα σκάσω, την πήραμε από το εμπόριο....

nassosxlvbros
23/12/2007, 22:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Με μια μέτρηση πάνω στους πόλους με τη μηχανή στο ρελαντί και τη μεσαία σκάλα αναμένη θα πρέπει να έχεις ένδειξη γύρω στα 13.5 Volt. Με τις στροφές στις 4000-5000 δε θα πρέπει να ξεπερνάς τα 14.5 Volt. Αν έχεις παραπάνω ενδείξεις τότε έχεις υπέρταση με τους κινδύνους που είπαμε. Θα πρέπει όμως να κάνεις και μέτρηση του ρεύματος με αμπερόμετρο σε σειρά με την μπαταρία για να δεις και εκεί αν έχεις διαφορές σε σχέσει με αυτά που λέει το service manual.

έκανε και σε μένα κάτι νουμεράκια η μπαταρία,και κοτσάρησα ένα οργανάκι δικής μου κατασκευής με ακρίβεια 1/10 του βόλτ,και κλίμακα από 10,5ν (άδεια μπαταρία) έως 15ν(υπερφόρτιση)
το κόστος της είναι ασήμαντο (ούτε 15€)και σε γλυτώνει από μπελάδες...


115296

gefr
23/12/2007, 23:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
πληροφορίες εδώ (http://www.odysseybatteries.com/batteries.htm)

Εθχαριστώ για το link αλλά για ποιό μοντέλο μιλάμε; thnx.

Vegeta
24/12/2007, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros
έκανε και σε μένα κάτι νουμεράκια η μπαταρία,και κοτσάρησα ένα οργανάκι δικής μου κατασκευής με ακρίβεια 1/10 του βόλτ,και κλίμακα από 10,5ν (άδεια μπαταρία) έως 15ν(υπερφόρτιση)
το κόστος της είναι ασήμαντο (ούτε 15€)και σε γλυτώνει από μπελάδες...


:a013:

Vegeta
24/12/2007, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Εθχαριστώ για το link αλλά για ποιό μοντέλο μιλάμε; thnx.



Δεν υπάρχει μπαταρία της Odyssey που να ταιριάζει στο ADV. Μόνο με πατέντα.
Ο uk_mouse στο advrider έχει ταιριάξει την PC-545.

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=5505834&postcount=24


Μιλάμε, είναι σχεδιασμένες για 8-12 χρόνια ζωής !! :eek:

Trickster
31/12/2007, 14:56
Άλλο ένα περιστατικό παιγμένης μπαταρίας σε 990.
Το καινούργιο hype μάλλον μετά τα περιστατικά τρομπών συμπλέκτη και βίδες καμπάνας.. (φτου φτου μακρυά απο μας)

Τι να πω ρε π.... :mad: :mad:

gefr
03/01/2008, 18:48
Αναρωτιέμαι αν περνάει στην εγγύηση.

tanuki
03/01/2008, 19:28
:rolleyes:

Δεν περνάει..
Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισα πριν 20 μέρες
στο δικο μου (990ς)


Μπαταρία δεν παίζει στην εγγύηση ..

Ridedge
04/01/2008, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Η "μαμά" μπαταρία είναι όντως τόσο ακριβή γιατί είναι τεχνολογίας AGM (Absorbent Glass Mat), και στο Adventure δε μπορείς να βάλεις ούτε συμβατική με υγρά, ούτε με υγρά κλειστού τύπου, ούτε με GEL. Ο λόγος είναι ότι η μπαταρία βρίσκεται υπό κλίση, οπότε οι πλάκες της δε θα είναι βυθισμένες πλήρως. Οποιαδήποτε μπαταρία άλλης τεχνολογίας εκτός από AGM θα έχει πρόβλημα... [/B]

Και ομως αυτός την πουλάει για γνησια http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=160101718856&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=006

gefr
05/01/2008, 22:15
Πολύ κρύο -3,5C το βράδυ και -1C το πρωί και η ηλικία 4 χρόνων γονάτισαν την μπαταρία μου. Από το 2003 το Δεκέμβριο με υπηρέτησε ικανοποιητικά. Μία φορά την ξελίγωσα το καλοκαίρι αφού με άφησε η αντλία καυσίμου και μία φορά τώρα. Το ταξίδι μου από Θεσσαλονίκη δεν μου άφηνε περιθώρια για πειραματισμούς και έτσι έβαλα καινούργια ίδια με την εργοστασιακή από το MotoWay στη Γιαννιτσών στη Θεσσαλονίκη. 115? το κόστος. Κατασκευή Ιαπωνίας.

Στο Μακίνα στη Νέα Εγνατία Θεσσαλονίκη μου πρότειναν να βάλω τη Yuasa YTZ12 και κάτι ψιλά στα 95? γιατί αυτήν φέρνουν και για το Hayabusa και τις συντηρούν καλά. Αυτή είναι λίγο πιό κοντή και έχει κάποια χαρακτηριστικά μειωμένα, οπότε δεν το διακυνδύνεψα. Βέβαια και η τιμή μειωμένη οπότε καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

Κάτι που παρατήρησα είναι οτι αν δουλεύει ο κινητήρας και αποσυνδέσω τον ένα πόλο, η μηχανή σβήνει! Καμμιά ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό;

Ridedge
06/01/2008, 20:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
[ MotoWay στη Γιαννιτσών στη Θεσσαλονίκη. 115? το κόστος. Κατασκευή Ιαπωνίας.


Που περίπου ειναι στη Γιαννιτσών ?

όσο για το Μακινα ας κανει και μια φορα ότι του λεει η μαμα ΚΤΜ

gefr
07/01/2008, 00:24
Είναι στο αριστερό πεζοδρόμιο, πηγαίνοντας προς Κορδελιό, μετά την Κτηνιατρική, στο 59 και στην Αθήνα Ακαδημία Πλάτωνος, Δήμητρασ 3. Εχει και site!

Vegeta
07/01/2008, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ridedge
Και ομως αυτός την πουλάει για γνησια http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=160101718856&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=006

Μεγάλη απάτη ο τύπος αν υποστηρίζει ότι είναι γνήσια (τα γερμανικά μου περιορίζονται σε μερικές απρεπείς εκφράσεις, οπότε και δεν καταλαβαίνω τι λέει το ποιητή). :lol:
Φαντάζομαι ότι την πουλάει για συμβατή, άλλα και πάλι φάουλ βγαίνει καθώς είναι τύπου Gel…

Ridedge
07/01/2008, 09:37
Για αυτο και θα προτιμησω την ελληνικη λύση στη Γιαννιτσών .Πάντως οι γνησιες λύσεις από ebay εχουν τα ιδια χρήματα με Ελλάδα

gefr
08/01/2008, 08:14
Μου είπαν στου Μακίνα οτι έχουν περάσει επανειλλημένα μπαταρίες στην εγγύηση. Άρα κάντε μία προσπάθεια.

Ridedge
08/01/2008, 21:08
Η τελευταία μπαταρια μου περαστηκε πριν από περιπου ενα μηνα .Ο λόγος της ασθενούς δυναμικότητας της ειναι μαλλον το αμελες φόρτισμα της εξ αρχής . Εντός εγγυησης λοιπόν αλλά για YTZ-12S και όχι 14S .

ίδια απάντηση . Είναι η ιδια που βαζουν και στα hayabusha . Λένε πως ειναι και καλύτερη .Δεν ξερω . Αν πάντος ήθελα την 14 θα επρεπε να την παραγγείλουν από Αυστρία και να περιμενω τον αναλογο χρονο .

Αυτιά .

gefr
12/01/2008, 17:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
οι Odyssey έχουν 280 απο αυτά:eyepop:

Η Odyssey 545 που έβαλε ο uk_mouse με μετατροπή έχει CCA 185 και όχι 280 ! Η μανίσια έχει CCA 230 και η YTZ12S έχει CCA 210. Γειάαααα.

adventurer
09/04/2008, 09:38
Τις τελευταιες βδομαδες μου εκανε κι εμενα νερα η μπαταρια, το μηχανακι μετα απο ακινησια 5-6 ημερων ισα ισα επερνε μπρος και 1 -2 φορες χρειαστηκε να το βαλω με καλωδια! Σε λιγες ωρες θα ξερω αν θα μου το περασουν εγγυηση!

puntix
11/05/2009, 22:02
re paidia exw kai ego provlimata me mpataria se lc4 640 sm tou foresa mia yasa , alla an afiso kana 2 bdomades to mhxanaki akoynito tote pefti h mpataria alla kai fortismenh otan einai san na zorizetai na komplari mia idea.. etsi einai ta lc4 h paizei malakia ?
pantos to phga se mastora kai toy eipa an mporoyme na kanoyme kamia patenta me allous anor8otes kai automatous apo kana axiopisto mhxanaki .

y.p yparxei kamia mpataria me poio polla amper ekiniseis poy na teriazi se lc4 ?

up2 mia fora poy to metrisa me ena filo hlektrologo otan htan relanti h mpataria fortize eno otan anevazes rpm guro stis 3 000 tote xefortize.. :mad:

Vegeta
12/05/2009, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από puntix
.....up2 mia fora poy to metrisa me ena filo hlektrologo otan htan relanti h mpataria fortize eno otan anevazes rpm guro stis 3 000 tote xefortize.. :mad:

Αυτό και μόνο δείχνει ότι υπάρχει θέμα στο κύκλωμα φόρτισης (γεννήτρια - ανορθωτής).

Αλλά πέραν της μέτρησης που πρέπει να γίνει με βολτόμετρο, μια δεύτερη μέτρηση με ένα αμπερόμετρο +/- (σαν και αυτό της φωτό) σε σειρά, θα σου δείξει αν έχεις την απαιτούμενη ένταση στο κύκλωμα, αλλά και τυχών απώλειες - διαρροές.


163476

gefr
14/05/2009, 07:41
Εγώ παίδες 'εμενα από μπαταρία, ενώ τελικά έφταιγε το "κομπλέρ" της μίζας. Αυτό δεν μπλοκάριζε σωστά με αποτέλεσμα η μίζα να τραβάει ρεύμα χωρίς να καταφέρνει να γυρίσει τον κινητήρα και να αδειάζει η μπαταρία.
Άν έχετε ένα παρατεραμένο ήχο γκχχχχχχχχχ πρίν γυρίσει ο κινητήρας, μπορεί να φταίει και αυτό. Καλή τύχη.

billk
05/09/2009, 18:51
δεύτερη φορά που μένει το κτμ μου απο μπαταρία.
την πρώτη ήταν το χειμώνα,ύστερα απο 2 βδομάδες ακινησίας, με την αυθεντική yuasa. ενώ έδινε στη λάμπα μπροστά και στα όργανα (κτμ 690 prestige) δεν έδινε αρκετό ρεύμα στην μίζα για να γυρίσει και να πάρει μπρος.
διάγνωση hellinstore : βραχυκυκλωμένη μπαταρία, πρέπει να πάμε σε αλλαγή.
επειδή δεν είχε yuasa και θα έφερνε σε 3 μέρες, πήρα μία που είχε πρόχειρη με ίδια χαρακτηριστικά στην τιμή 70 ευρώ, ενώ η yuasa είχε 120.

με την καινούργια και ενώ την έχω κανα 5μηνο, πλέον δεν δίνει ρεύμα καθόλου ούτε σε φώς ούτε σε όργανα.παρατήρηση, μόλις ανοίγω τον διακόπτη κάνει ένα θόρυβο, όπως αυτό που κάνει 2secs πριν αρχίσει να κάνει check υπό φυσιολογικές συνθήκες, μόνο που τώρα το κάνει συνεχόμενο και πιο βραχνό, σαν να μην έχει αρκετό ρεύμα.
βάζωντας μπρος με μία συσκευή παροχής ρεύματος με καλώδια, ανάβει κανονικά φως και όργανα και παίρνει και μπρος λίγο δύσκολα.μετά απο κανά 5λεπτο στο ρελαντί, δίνοντας και λίγο γκάζι, αφαιρώντας τα καλώδια σβήνει η μηχανη.
καλού κακού θα προσπαθήσς να φορτίσω την μπαταρία, αν και με ένα πολυμετρο στους πόλους μοθ δείχνει τάση 12,6v.

έχετε κάτι να προτείνετε;;είναι μπαταρία;;μου φαίνεται πολύ περίεργο να μην δίνει ρεύμα καθόλου με 12,6v.
προς το παρόν λέω να την φορτίσω και να δω τι τάση θα κρατάει στο ρελαντί και σε πιο πάνω στροφές, όπως προτείνουν σε κάποια post.

billk
09/09/2009, 13:26
συνέχεια στο μυστήριο πέρι μπαταρίας.
η μπαταρία ενώ φαίνεται να έχει τάση, όπωσ προείπα δεν δίνει καθόλου ρεύμα.
και σε προσπάθεια να την φορτίσουμε, απλά έδειχνε τελείως νεκρή.
τι μπορεί να συμβαίνει;
όπως το βλέπω το μόνο σίγουρο είναι ότι πάμε για καινούργια μπαταρία.
ξέρει κανείς κανένα μαγαζί να πάρουμε καμμιά yuasa σε φυσιολογική τιμή;;;;

δεύτερο σίγουρο είναι ότι πρέπει να ελέχθει και η μηχανή. επειδή δεν έχω ιδιαίτερες ηλεκτρολογικές γνώσεις, είναι κλασσική βλάβη ανορθωτή ή κάτι άλλο;;

και μια ακόμη ερώτηση, επειδή από το συνεργείο μου, δεν έχω μείνει ευχαριστημένος μιας και με την πρώτη μπαταρία που παρουσιάστηκε πρόβλημα, δεν ασχολήθηκε καθόλου με το τι μπορεί να το προκάλεσε, σκέφτομαι να το παώ σε κάποιο ηλεκτρολογείο μηχανών.
ξέρει κανείς κάποιο να προτείνει;;

περιμένω με αγωνία κάποια γνώμη
ευχαριστώ εκ των προτέρων

lc8ergr1
10/09/2009, 09:19
ΚΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΕΞΗΣ
1 ΝΑ ΕΧΕΙΣ FULL CHARGED ΜΠΑΤΑΡΙΑ
1 ΣΥΝΔΕΣΕ ΒΟΛΤΟΜΕΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ
2 ΒΑΛΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΕΑ ΣΚΑΛΑ ΦΩΤΑ
ΓΚΑΖΙ ΣΤΙς 5000 ΣΤΡΟΦΕΣ
ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΟΛΤ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 14 ΜΕ 15 V

ΑΝ ΟΧΙ

ΤΟΤΕ ΤΣΕΚΑΡΕ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΕΠΑΦΕΣ
ΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΔΕΣ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΩΝ ΜΠΟΥΖΙ DESNO GENERATOR COILS ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ
ΑΛΛΑΞΕ ΜΠΟΥΖΙ KAΘΑΡΙΣΕ Η ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΛΛΑΞΕ COILS DENSO

TΣΕΚΑΡΕ ΤΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΙΡΜΑΡΕΙ ΣΤΟ ΘΗΛΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΟΡΘΩΤΗ
ΕΙΝΑΙ 3 ΠΙΝ ΚΑΦΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΗΛΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΟΡΘΩΤΗ
ΤΟ ΤΕΣΤΑΡΙΣΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ Ω

ΒΑΛΕ ΣΤΟ ΟΜΟΜΕΤΡΟ ΑΞΙΑ ΔΕΙΚΤΗ

ΜΑΧ 1.0 Ω ( AYTA ΣΤΟΥΣ 20 ΚΕΛΣΙΟΥ) ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΖΕΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΤΣΕΚΑΡΕ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ -ΓΕΙΩΣΕΙΣ ΟΚ?

ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ 3 ΠΙΝΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΘΗΛΙΚΟ ΠΙΑΝΕΙ ΜΟΥΡΓΑ
ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗΣ ΠΙΑΝΕΙ ΤΥΡΙ
ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟ

AΦΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΛΤ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ Η ΚΑΤΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΣΤΑ 18 V ΤΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΡΕΓΟΥΛΑΤΟΡΟ AΝΟΡΘΩΤΗ


ο ανορθωτης έχει κωδικο KTM OEM
600.11.034.000

sh54χχχχχχχχχ

με τρεις εξοδους καλωδιων

κιτρινο 3 πιν ΚΑΦΕ ΘΗΛΙΚΟ
κοκινο ασπρο 2 πιν ΑΣΠΡΟ ΘΗΛΙΚΟ
γειωση πρασινη


αν σου κανει στον δινω για δοκιμή αν ολα οκ τον αγοραζεις μιση τιμη απο την λιανικη της ΚΤΜ

ΝΙΚΟΣ
6945782971

Vegeta
04/11/2009, 18:39
Έμεινα σήμερα το πρωί από μπαταρία.... :mad: :cry: :bawl:

......μετά από 5 χρόνια !!! :D :D :D

Vegeta
05/11/2009, 20:18
Ααα ρε eBay αθάνατο !!!:lol:
Ψώνισα τη μπαταρία με €94.68 EUR τελική με τα μεταφορικά!!:smokin:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120488876236

Έχει άλλες τρεις. Προλάβετε πριν σας προλάβει ο χειμώνας!!:wave2:

Elesun
13/11/2009, 13:26
Χαιρετώ τους απανταχού κατόχους των πορτοκαλί παιχνιδομηχανών! :D

Εδώ και τρία χρόνια είμαι κάτοχος ενός 950 Adventure και θα ήθελά να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τον έξτρα αντάπτορα τροφοδοσίας ρεύματος που τοποθετήτε στο ντουλαπάκι για την φόρτιση gps κτλ.
Έχει κάποιος από εσάς τοποθετήσει το εν λόγω εξάρτημα; Χρειάζεται εγκατάσταση από ηλεκτρολόγο ή είναι με βύσμα που κουμπώνει σε υπάρχουσα φύσα χωρίς πολλά πολλά;
Και κάτι σχετικό με το θρεντ. Επειδή σε 1-2 περιπτώσεις μακράς ακινησίας μου έκανε η μπαταρία τα δικά της, υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης της μέσω του αντάπτορα αυτού ή θα δημιουργηθεί πρόβλημα στις καλωδιώσεις; Φοράω τα κάγκελα της motech και η πρόσβαση στο χώρο της μπαταρίας δεν είναι τόσο εύκολη πια και η πατέντα αυτή θα διευκόλυνε πολύ...

camen
13/11/2009, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Elesun
Χαιρετώ τους απανταχού κατόχους των πορτοκαλί παιχνιδομηχανών! :D

Εδώ και τρία χρόνια είμαι κάτοχος ενός 950 Adventure και θα ήθελά να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τον έξτρα αντάπτορα τροφοδοσίας ρεύματος που τοποθετήτε στο ντουλαπάκι για την φόρτιση gps κτλ.
Έχει κάποιος από εσάς τοποθετήσει το εν λόγω εξάρτημα; Χρειάζεται εγκατάσταση από ηλεκτρολόγο ή είναι με βύσμα που κουμπώνει σε υπάρχουσα φύσα χωρίς πολλά πολλά;
Και κάτι σχετικό με το θρεντ. Επειδή σε 1-2 περιπτώσεις μακράς ακινησίας μου έκανε η μπαταρία τα δικά της, υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης της μέσω του αντάπτορα αυτού ή θα δημιουργηθεί πρόβλημα στις καλωδιώσεις; Φοράω τα κάγκελα της motech και η πρόσβαση στο χώρο της μπαταρίας δεν είναι τόσο εύκολη πια και η πατέντα αυτή θα διευκόλυνε πολύ...

Επειδη με μπερδεψες λιγακι,εννοεις αν γινεται να φορτιζεις την μπαταρια συνδεοντας φορτιστη στο μπριζακι???
Νομιζω οτι δε γινεται αυτο...:nono:

edit: Τωρα που το ξανασκεφτομαι μαλλον γινεται γτ και στα αυτοκινητα πλεον, τα παλια καλωδια που συνδεαμε την μπαταρια με αλλου αυτοκινητου εχουν αντικατασταθει με καλωδιο που συνδεεται στον αναπτηρα...:winka:
Απλα δε ξερω μηπως πρεπει να αλλαξεις κατι στην συνδεσμολογια για να μπορει να φορτισει.
Αλλα 99% ΝΑΙ γινεται...

Elesun
13/11/2009, 14:55
camen, αυτό ακριβώς εννοώ!

Δεν βλέπω λόγο να μην γίνεται. Εκτός και αν τα καλώδια που συνδέεουν το πριζάκι με την μπαταρία διατρέχουν κίνδυνο υπερθέρμανσης κατά την φόρτιση λόγω μικρής διατομής. Αυτό ψάχνω να βρώ. Μετά ούτε λυσίματα από κάτω ούτε τπτ. :winka:

camen
13/11/2009, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Elesun
camen, αυτό ακριβώς εννοώ!

Δεν βλέπω λόγο να μην γίνεται. Εκτός και αν τα καλώδια που συνδέεουν το πριζάκι με την μπαταρία διατρέχουν κίνδυνο υπερθέρμανσης κατά την φόρτιση λόγω μικρής διατομής. Αυτό ψάχνω να βρώ. Μετά ούτε λυσίματα από κάτω ούτε τπτ. :winka:

Αρχικα ρωτα στην ΚΤΜ hellas.
Γραψου και στο www.ktmhellasclub.gr
Τα παιδια εκει θα σε βοηθησουν.

Θα την βρεις την ακρη.:winka:

JOHNY_S
13/11/2009, 16:07
Στο 990 που εχει τη μπριζα διπλα στα οργανα, γινεται. Εχω φορτισει απο εκει τη μπαταρια μου αρκετες φορες χωρις κανενα προβλημα

toyar
13/11/2009, 16:19
Τα καλώδια επαρκούν γιατί οι φορτιστές αυτοί δίνουν ρεύμα φόρτισης (κλάσμα του αμπερ) κι όχι ρεύμα εκκίνησης. Αλλωστε μόνο φορτίζουν την μπαταρία δεν γυρνούν τη μίζα

Elesun
13/11/2009, 16:39
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες!
:beer:

sanguini
23/12/2009, 19:30
Μπαταρία YASA 120€ (όχι από ΚΤΜ, γιατί από ΚΤΜ πάει 180€ με είπανε)

Με τς υγείες μας και καλά Χριστούγεννα.

καλα ειναι στα χανια που μου ζητησε ο οο4 240€ πως σας φαινεται?και δεν ειχα και λεφτα πανω μου και αφησα το μοτο στα χανια να μου το στειλουν αλλη μερα!!!!