View Full Version : Ερώτηση για 950...
figo-migo
21/12/2007, 09:18
Ξέρει κάποιο(α) παιδάκι(α) να μου πεί τι χρονιές βγήκετο ασημί μοντέλο και τι διαφορές έχει απο το πορτοκαλί;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...:D :confused: :confused: :rotflmao:
Το 2001 στο Rally της ιΑγύπτου και το 2002 στην παραγωγή...
Το ασημί ήταν πιο κοντό από το πορτοκαλί, αλλά μετά ψήλωσε και επίσης κόντινε και το πορτοκαλί, οπότε άστα να πάνε ... :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
υ και το 2002 στην παραγωγή...
:nono:
2003
figo-migo
21/12/2007, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το 2001 στο Rally της ιΑγύπτου και το 2002 στην παραγωγή...
Το ασημί ήταν πιο κοντό από το πορτοκαλί, αλλά μετά ψήλωσε και επίσης κόντινε και το πορτοκαλί, οπότε άστα να πάνε ... :wave2:
sorry alla den katalavenei.Δηλαδή τα ασημί που κυκλοφορούν μέχρι πότε έβγαιναν στη παραγωγή και ποια είναι τα ψηλά απο αυτά;
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.T.A.
:nono:
2003
:nono: :nono:
2002 !!
(απλά ονομάσανε 2003 τα μοντέλα που κυκλοφόρησαν από το καλοκαίρι του 2002..)
figo-migo
21/12/2007, 18:41
Φιλαράκια λοιπόν μου αρέσει το εργαλείο και ψάχνω ανάμεσα σε 2-3 κάποια που ξέρω. Επειδή και εδώ ισχύει το πάρε απο σπίτι στα σίγουρα το καλό κορίτσι (GS 1150) αλλά μη ζητάς τις τρελές νύχτες (και μέρες) μαζί της....Ή....τελικά η σκέψη σου είναι στο πάθος (950)και αυτό ως γνωστό έχει τις επιπτώσεις του (ψυχική υγεία και τσέπη);;;
Μη το ρίξουμε όμως τόσο στη φιλοσοφία γιατι αυτό που ζητάω να μάθω είναι μάλλον απλό:
1)Κάποια σίγουρη πατέντα έχει τελικά υπάρξει για τον κωλ@ συμπλέκτη γιατί έχω διάθεση να κάνω και το μάστορα μοναχός μου;
2)Τι να κοιτάξω προληπτικά ή να αλλάξω-βελτιώσω ώστε να προλάβω μεγαλύτερες "λιγούρες";;
Αυτά τα ολίγα...
Για αρχή να κοιτάξεις να μην είναι μοντέλο 2003 :winka:
figo-migo
24/12/2007, 08:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Για αρχή να κοιτάξεις να μην είναι μοντέλο 2003 :winka:
Στη περίπτωση που είναι εισαγωγής και δεν υπάρχει ή πρώτη άδεια κυκλοφορείας πως μπορώ να ξέρω χρονιά παραγωγής; Μήπως απο τον αριθμό πλαισίου γίνεται κάτι;;
figo-migo
24/12/2007, 09:04
....ΚΑΙ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΓΚΑΖΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :beer: :wave2: :wave2:
Trickster
24/12/2007, 12:34
Λοιπόν τα 2003 βγήκαν μόνο σε ασημένια το απλό και σε πορτοκαλί με μάυρο φτερό μπροστά τα S.
Αν έχει αλλάξει φτερό θα δυσκολευτείς να το καταλάβεις. Επίσης το 2003 S ήταν το ψηλότερο
της εποχής μαζί με το μπλε GO του 2004 και το τελευταίο 2007 (990 πλέον). Σε όλα αυτά είναι 265 η διαδρομή τους.
Κοίτα αν έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις-οδηγίες της ΚΤΜ και τσέκαρε κάτω από το stand το πλαίσιο για ραγίσματα.
Αν όχι πάρτο! :beer:
taxydromos
24/12/2007, 13:26
το 950 απο το 2003 που ξεκινησε....καθε χρονια ηταν και πιο κοντο..
καμια σχεση η διαδρομη των αναρτησεων του 990s(245/245) με το 950s...
:wave2:
Trickster
24/12/2007, 17:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
το 950 απο το 2003 που ξεκινησε....καθε χρονια ηταν και πιο κοντο..
καμια σχεση η διαδρομη των αναρτησεων του 990s(245/245) με το 950s...
:wave2:
το 2007 ξαναγύρισε στις τότε αναρτήσεις των 2003 και 2004 μοντέλων!
(το λέει και το manual).
:wave2: :wave2:
taxydromos
24/12/2007, 18:22
τελικα εχεις δικιο....δεν το ειχα προσεξει...
:wave2: :wave2: :wave2:
Τα ασημί είναι του 2003. Η ανάρτησή τους είναι η ψηλότερη από τα μή S. Τσέκαρε και το συμπλέκτη για ελλειπή αποσύμπλεξη. Αυτό με παίδεψε πιό πολύ από όλα.
figo-migo
28/12/2007, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Τα ασημί είναι του 2003. Η ανάρτησή τους είναι η ψηλότερη από τα μή S. Τσέκαρε και το συμπλέκτη για ελλειπή αποσύμπλεξη. Αυτό με παίδεψε πιό πολύ από όλα.
Πως να το τσεκάρεις; Αν μπαίνουν και βγαίνουν καρφωτές μόνο;Αν υπάρχει ζημιά στούς δίσκους πως το καταλαβαίνεις;
Επίσης έχω διαβάσει για ζημιές απο βίδες που έχουν φύγει απο βολάν κλπ και τα κάνανε όλα μίξερ. Αυτό προϋποθέτει ότι ξεβιδώνεις τα καπάκια κάθε τόσο και σφίγεις βίδες ή αυτά γίνονται υποχρεωτικά στα service και εξαρτάται απο το φιλότιμο του μάστορα;
Trickster
28/12/2007, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
Επίσης έχω διαβάσει για ζημιές απο βίδες που έχουν φύγει απο βολάν κλπ και τα κάνανε όλα μίξερ.
Κοίτα να δεις.. όταν παίρνεις μχ κάνεις απαραίτητα μερικές παραδοχές.
Προφανώς δεν μπορείς να ξέρεις αν κάρφωνε ταχ. ο προηγούμενος αλλά φαντάσου ότι σαν και
σένα και μένα και πολλούς άλλους ακόμα μπορεί να αγάπαγε και αυτός την μηχανή του πριν
την δώσει.
Αυτό που έχω κάνει παράθεση δεν ισχύει για το 2003 μοντέλο. Κάποιος απλά βαριόταν εκεί στο
εργοστάσιο και δεν έσφιξε καλά σε μερικά 2007 μοντέλα τις βίδες της καμπάνας.
(Μάλλον θα ήταν το ίδιο άτομο που έβαζε την τρόμπα του συμπλέκτη :lol: :lol: )
τις διαφορές των διάφορων ετών παραγωγής Adv.
http://www.ktm950.info/how/wotf/wotf.html
κατά το τελευταίο μέρος της σελίδας τα έχει συγκεντρωμένα. Γειάααα.
figo-migo
30/12/2007, 11:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
τις διαφορές των διάφορων ετών παραγωγής Adv.
http://www.ktm950.info/how/wotf/wotf.html
κατά το τελευταίο μέρος της σελίδας τα έχει συγκεντρωμένα. Γειάααα.
:sun: Πολύ καλό site φίλε μου....
Αυτό που αναρωτιέμαι είναι εάν τα συνεργεία (εξουσιοδοτημένα) της εταιρείας, βάζουν τα καλύτερα καθώς φαίνεται και πιο βελτιωμένα προϊόντα άλλων εταιρειών (βλέπε αντλία συμπλέκτη, τρόμπα βενζίνης, νερού κλπ) ή σπρώχνουν τα μαμίσια; :smilea:
Δεν ξέρω αν έχουν το δικαίωμα να βάλουν ιμιτασιόν οι εξουσιοδοτημένοι. Από την άλλη για να βάλεις κάτι άλλο πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος οτι το ανταλλακτικό αυτό θα είναι καλύτερο. Και καλά να τό βάλεις μόνος σου παίρνεις και την ευθύνη, αλλά το συνεργείο σου γιατί να πάρει τέτοια ευθύνη; Αν πάλι το πάς εσύ ο ίδιος και του πείς πέρασέ μου αυτό, γίνεται αν θέλει. Αλλά αν διαβάσεις λίγο στο forum advrider και συγκεκριμένα για την αντλία βενζίνης θα δείς πόση συζήτηση και δοκιμές γίνονται από πολύ κόσμο ώσπου να καταλήξουμε σε κάποιο ανταλλακτικό καλύτερο από το μαμίσιο. Γειά χαρά.
Ρε παιδια επειδη βλεπω οτι γινεται πολυς λογος τωρα τελευταια για τις καφωτες...
Σε οσες μηχανες οδηγαω τον συμπλεκτη τον χτησιμοποιω μονο για να ξεκινησω και να αλλαξω απο πρωτη σε δευτερα.Μετα ολες τις αλλαγες τις κανω(ανεβασματα ειτε κατεβασματα)ΧΩΡΙΣ συμπλεκτη...
Οταν λεμε βεβαια οτι αλλαζουμε ''καρφωτες'',εννοουμε σωστα,χωρις να κοπαναει η να ζοριζεται τιποτα.Απ'την στιγμη που δεν κοπαναει κατι η δεν ζοριζεται το κιβωτιο,δεν φθειρεται το σασμαν...
Το ξαναλεω,αν τις αλλαζεις σωστα...
figo-migo
02/01/2008, 19:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Δεν ξέρω αν έχουν το δικαίωμα να βάλουν ιμιτασιόν οι εξουσιοδοτημένοι. Από την άλλη για να βάλεις κάτι άλλο πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος οτι το ανταλλακτικό αυτό θα είναι καλύτερο. Και καλά να τό βάλεις μόνος σου παίρνεις και την ευθύνη, αλλά το συνεργείο σου γιατί να πάρει τέτοια ευθύνη; Αν πάλι το πάς εσύ ο ίδιος και του πείς πέρασέ μου αυτό, γίνεται αν θέλει. Αλλά αν διαβάσεις λίγο στο forum advrider και συγκεκριμένα για την αντλία βενζίνης θα δείς πόση συζήτηση και δοκιμές γίνονται από πολύ κόσμο ώσπου να καταλήξουμε σε κάποιο ανταλλακτικό καλύτερο από το μαμίσιο. Γειά χαρά.
...και όχι μόνο η αντλία, ας πούμε και για το συμπλέκτη της evoluzione (τελικά τον έβαλε κανείς σε αυτό το forum να μας πει την γνώμη του;) και ίσως και άλλες πολλές λύσεις. Αλλά το τι επιτρέπεται και τι όχι πάντα κρίνεται απο το αποτέλεσμα και αυτό το αποφασίζει με το καιρό ο χρήστης. Ίσως και η δύναμη η δική μας είναι ότι μπορούμε να συζητάμε και να ανταλλάσουμε απόψεις και αυτό τους αναγκάζει ίσως να μας παίρνουν λίγο πιο σοβαρά υπόψη (εταιρείες συνεργεία κλπ).Απο εκεί και έπειτα ο καθένας κάνει τις επιλογές του.:beer:
γενικος το ασημι ειναι για το φεος!
akamarinos
02/01/2008, 22:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από xrvcris
γενικος το ασημι ειναι για το φεος!
:a36:
Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
...και όχι μόνο η αντλία, ας πούμε και για το συμπλέκτη της evoluzione (τελικά τον έβαλε κανείς σε αυτό το forum να μας πει την γνώμη του;) ...
Εγώ έχω τοποθετήσει τον evoluzione εδώ και 5 μήνες. Τον τοποθέτησα μάλιστα πριν "κλάσει" ο μαμίσιος, μιας και ήταν σίγουρο ότι θα το έκανε κάποια στιγμή. Η μηχανή είχε τότε 17.000 km. Μετά λοιπόν από αυτό το διάστημα και με 21.000 km πλέον στον ταχογράφο, δεν έχω κανένα θέμα. Έχω ξεχάσει ότι είναι εκεί.
Το λαδάκι δεν το έχω αλλάξει από τότε (έχω βάλει λάδι καλαμιών SAE 5, και όχι λάδι Καλαμών, ούτε Magura αίματα και Glitsa κάτουρα). Στο επόμενο service θα το αλλάξω και αυτό να δω τι θα βγει.
Με πολύ σκληρή και συνεχή χρήση (δεν έχω βάλει ποτέ καρφωτή ταχύτητα) και παρά τις υψηλές θερμοκρασίες, δεν έχει κάνει κιχ.
Βέβαια θεωρώ το διάστημα μικρό. Για κάτι που ο κατασκευαστής δίνει 10 χρόνια εγγύηση άσε να περάσουν 5-6 χρονάκια και θα τα ξαναπούμε...:rotflmao:
Εκτός και αν συμβεί κάτι νωρίτερα.........:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xrvcris
γενικος το ασημι ειναι για το φεος!
- ΦΕΟΣ ??? Μα υπάρχει τέτοια λέξη?
- Φώώώςςς, υφάρχει, υφάρχει.........
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Άν κουμπώνουν εύκολα οι ταχύτητες βασικά και άν χτυπάνε τα γρανάζια, σημάδια καί τα δύο κακής ή ελλιπούς αποσύμπλεξης. Άν μπορείς και κάνεις κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, σου βγάζω το καπέλο. Εγώ όταν είχα τον αρχικό συμπλέκτη δυσκολευόμουνα πολύ να αλλάξω ταχύτητες ΜΕ συμπλέκτη. Επίσης στο φανάρι το μηχανάκι τραβούσε να φύγει μπροστά. Στην κυκλοφορία προχωρούσα ανάμεσα στα αυτοκίνητα με μικρή ταχύτητα, έχοντας πλήρως πατημένο συμπλέκτη. Αλλά στις μανούβρες μου έβγαζε την πίστη να το σπρόξω προς τα πίσω με ταχύτητα στο κιβώτιο. Και το καλοκαίρι δεν έλεγε να αλλάξει η ταχύτητα. Στο ξεκίνημα το σύστημα μετάδοσης έτρωγε σφυριά όταν κούμπωνε η ταχύτητα. Τέλος καλό όλα καλά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από xrvcris
γενικώς το ασημι ειναι για το φαιός!
Κάτω από το σκάλπ μας διαθέτουμε φαιά ουσία.
με όλο το σεβασμό....:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Το λαδάκι δεν το έχω αλλάξει από τότε (έχω βάλει λάδι καλαμιών SAE 5, και όχι λάδι Καλαμών, ούτε Magura αίματα και Glitsa κάτουρα). :wave2:
Και πού βρίσκεται η πηγή αυτού του υγρού αν επιτρέπεται; το λάδι Καλαμών υπάρχει στο super market, το λάδι καλαμιών πού και τί μάρκα είναι; thnx.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Και πού βρίσκεται η πηγή αυτού του υγρού αν επιτρέπεται; το λάδι Καλαμών υπάρχει στο super market, το λάδι καλαμιών πού και τί μάρκα είναι; thnx.
Με τον όρο "λάδι καλαμιών", εννοούσα λαϊκιστί "λάδι μπροστινού" ή αγγλιστί "fork oil". :p
Νομίζω ότι το δικό μου ήταν της Putoline γιατί αυτό βρήκα μπροστά μου!! Δεν παίζει ρόλο η μάρκα (αλίμονο), άλλά η πυκνότητα. Αν θυμάμαι καλά εσύ χρησιμοποιείς ATF που είναι SAE 7.5. Όσο πιο "λεπτό" είναι το λαδί στην αντλία του συμπλέκτη, τόσο καλύτερη αίσθηση έχει. Ο Ken από την evoluzione -αν θυμάμαι- συνιστά SAE 2.5. Το Magura Blood είναι SAE 10.
:beer:
Άσχετα από μάρκα. Γι αυτό ρωτάω για κάποια συγκεκριμένη πηγή - μαγαζί μελάδια αναρτήσεων.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Άσχετα από μάρκα. Γι αυτό ρωτάω για κάποια συγκεκριμένη πηγή - μαγαζί μελάδια αναρτήσεων.
Ααααα, sorry, δεν το κατάλαβα... Στα μισά της Φραντζή στο μαγαζί που βρίσκεται στο ρεύμα προς την Καλλιρόης (δε θυμάμαι ακριβές όνομα και αριθμό). Νομίζω ότι έχει μια ταμπέλα "Castrol Point" ο τύπος, έξω από το μαγαζί. Εκεί είδα fork oil μέχρι και SAE 0 !!
figo-migo
07/01/2008, 17:14
εγώ δεν θα σχολιάσω τον εγκέφαλο κάποιων, αλλά το ασημί-μπλέ εμένα μου αρέσει πολύ:nono: :beer: :beer:
Any Way...ξέρει κανένα παιδάκι όταν υπάρχουν λαδάκια γύρω και κάτω απο το καπάκι του φίλτρου λαδιού αυτό μπορεί να είναι λάθος λάδια (πιο ψιλά) η τα έχει παίξει η τσιμούχα;
Επίσης η πλαστική ποδιά (που κατά την γνώμη μου είναι για πέταμα γιατί καίγεται πρώτα απο όλα) με τι αντικαθίσταται και με τι κόστος;
και δακρύζει από τον πόνο-κόψιμο ή καμμιά φορά χάνει λάδια κρουνηδόν. Αλλά στην περιοχή υπάρχουν διάφορες πηγές διαρροών οπότε περίμενε να σου πώ γιατί στάζει τώρα το δικό μου.
Η ποδιά μου δεν κάηκε στα 77χιλ χλμ. Άν σε τρώει η τσέπη σου και αντέχει, υπάρχουν οι αλουμινένιες της Touratech στη Θερμοπυλών ή αμερικάνικες στο Αdvrider.com .
Υ.Γ. και εγώ ασημογάλαζη έχω και είναι κούκλα.
Υ.Γ.2 Ευχαριστώ Vegeta για τη διεύθυνση.
Γειά χαρά.
akamarinos
07/01/2008, 23:34
figo migo
ι διαροη που λες οφηλεται σε ενα o-ring που υπαρχει εκει για στεγονοποιηση
το κοστος αντικαταστασης ειναι της ταξης μιας serenata
το πλαστικο της ποδιας δεν εχω ξανα-ακουσει να εχει καει
τελως παντων η αλουμινενια της touratech χςρις την εργαλειοθηκη κοστιζει πανω απο 200?
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
το πλαστικο της ποδιας δεν εχω ξανα-ακουσει να εχει καει
τελως παντων η αλουμινενια της touratech χςρις την εργαλειοθηκη κοστιζει πανω απο 200?
Η δικιά μου έχει καεί εδώ και αρκετό καιρό αλλά δε με απασχολεί να σας πω :p
figo-migo
08/01/2008, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
figo migo
ι διαροη που λες οφηλεται σε ενα o-ring που υπαρχει εκει για στεγονοποιηση
το κοστος αντικαταστασης ειναι της ταξης μιας serenata
το πλαστικο της ποδιας δεν εχω ξανα-ακουσει να εχει καει
τελως παντων η αλουμινενια της touratech χςρις την εργαλειοθηκη κοστιζει πανω απο 200?
Το κάψιμο στο πλαστικό ακολουθεί την διαδρομή της εξάτμισης του μπροστινού κύλινδρου(από δεξιά) όταν έχω φώτο θα την βάλω. Αν δεν συμβαίνει σε όλα τι να υποθέσω; φταίει η χρήση; :wave2:
ψηλά κάτω από το αριστερό τεπόζιτο. Το λάδι έσταζε και μου λίπαινε την αλυσίδα, οπότε καλύτερα να ψιλοστάζει...
figo-migo
11/01/2008, 20:17
Αυτά είναι πταίσματα, άλλωστε δικαιούνται να δακρύζουν και αυτά απο συγκίνηση :rotflmao:
Ξέρει κανένα παιδάκι αν οι ανακλήσεις παιρνούν σε κάποιο αρχείο για κάθε μοτοσυκλέτα που τις περνάει; Δηλ. πχ με τον αριθμό πλαισίου να μπορείς να βρείς ότι μπήκε στο τάδε εξουσιοδοτημένο του δικτύου και έκανε αυτά. Κάποιο παιδί μου είπε ότι στην Ευρώπη αυτό επιβάλεται να γίνεται. Εδώ τι παίζει;
Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
Το κάψιμο στο πλαστικό ακολουθεί την διαδρομή της εξάτμισης του μπροστινού κύλινδρου(από δεξιά) όταν έχω φώτο θα την βάλω. Αν δεν συμβαίνει σε όλα τι να υποθέσω; φταίει η χρήση; :wave2:
που ανεβάζει μεγάλη θερμοκρασία. Άν βάλεις πιό ελεύθερες θα μειωθεί η θερμοκρασία.
Εδώ να σημειώσω και κάτι άλλο. Η ρύθμιση του μίγματος άν είναι λίγο πρός το πλούσιο, βγάζει λίγη βενζίνα άκαυστη που απάγει θερμότητα, αφού μπαίνει μέσα στον κύλινδρο αλλά δέν έχει οξυγόνο για να καεί. Ίσως να είναι και αυτό...
figo-migo
12/01/2008, 20:12
Εδώ τι παίζει;
Φιλοσοφικό ερώτημα είναι, θα μου πείτε... αλλά έχει πρακτική σημασία μάγκες μου (λεφτά).
Κουβεντιάζοντας γενικά περί προβλημάτων 950 με το μάστορα εξουσιοδοτημένου συνεργείου μου λέει για το συμπλέκτη πχ ότι δεν φταίει το magura σε καμμία περίπτωση αλλά ότι οι αναβάτες δεν ξέρουν να τον χρησιμοποιούν και τον διαλύουν. Άλλωστε αν έφταιγε το ανταλλακτικό θα είχαν (η εταιρεία) αλλάξει προμηθευτή. Εγώ πάντως είμαι πρόθυμος να κάνω μαθήματα οδήγησης αν είναι να λυθεί το πρόβλημα. Στον Γερμανό, Άγγλο, Γάλλο, Πορτογάλο λένε τα ίδια ή εδώ (Greece) ο ''ΜΗΤΣΟΣ'' έχει "κέφια";;
gousgoun_69
12/01/2008, 20:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
Εδώ τι παίζει;
Φιλοσοφικό ερώτημα είναι, θα μου πείτε... αλλά έχει πρακτική σημασία μάγκες μου (λεφτά).
Κουβεντιάζοντας γενικά περί προβλημάτων 950 με το μάστορα εξουσιοδοτημένου συνεργείου μου λέει για το συμπλέκτη πχ ότι δεν φταίει το magura σε καμμία περίπτωση αλλά ότι οι αναβάτες δεν ξέρουν να τον χρησιμοποιούν και τον διαλύουν. Άλλωστε αν έφταιγε το ανταλλακτικό θα είχαν (η εταιρεία) αλλάξει προμηθευτή. Εγώ πάντως είμαι πρόθυμος να κάνω μαθήματα οδήγησης αν είναι να λυθεί το πρόβλημα. Στον Γερμανό, Άγγλο, Γάλλο, Πορτογάλο λένε τα ίδια ή εδώ (Greece) ο ''ΜΗΤΣΟΣ'' έχει "κέφια";;
Αλλη μία απο τις απίστευτες μαλακίες που ακούω από "μάστορες".:mad:
Να μου το γνωρίσεις το παλικάρι νάμ' γιατί είμαι και πολύ ΚΑΦΡΟΣ νάμ' και έχω ξεκοκκαλίσει 5 από δαύτα τα κυλινδράκια νάμ' και τα δύο τα έχω στο συρτάρι μ' με ράγισμα στον πάτο νάμ' πίσω απ' την μπίλια νάμ' και αν τα μηχανάκια που στο Paris-Dakar γαμούν και δέρνουν είναι τόσο μυξοπαρθένες στα δικά μου χέρια στην Αθήνα και σε εκατοντάδες άλλα χέρια τότε να πάνε να κουρεύονται. Νάμ'
Σοβαρά τώρα αν θές διάβασε το διδακτορικό μου στο thread περί συμπλέκτη και δός του τα @@@ στο χέρι. Η ιστορία είναι λένε οτι έγινε μία χοντρή κόντρα μεταξύ Magura και KTM για το συγκεκριμένο θέμα και κατέληξαν σε μία έκδοση με μεγαλύτερη μπίλια. Σε επικοινωνία με Magura μου είπαν οτι αυτό μας ζήτησε η KTM να κατασκευάσουμε και αυτό φτιάξαμε. Δεν ξέρω κατά πόσο η ΚΤΜ δίνει τόσο ακριβώς τις προδιαγραφές, αλλά σε συνεργασίες που κάτι δεν πάει καλά, οι συνεργάτες κάθονται κάτω και βρίσκουν μία λύση. Για να σώσουν και την φήμη τους. Και δεν περιμένουν τόοοοσα χρόνια και τόοοοση ξευτίλα. Αρκούσε λίιιιγο πιό ρηχή η εσοχή όπου μπαίνει η μπίλια μέσα στο πιστονάκι.
Όσο για τον δικό σου, πές του νννννναίιι, ννναίιιιιιιι έτσι είπε ο γιατρός να του λέμε.
Γειά χαρά.
Υ.Γ. μαστόρια..πςςςςςς... να μας μάθουν πώς να πατάμε το συμπλέκτη...πςςςςς... μετο γάντι, πάααντα με το γάααντι..... πςςςς....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.