Σύνδεση

View Full Version : ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ Η'ΟΧΙ?ΑΝ ΝΑΙ,ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ?



pakosgemistos
21/12/2007, 23:32
ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΟΣ FZ6 '04. ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΜΙΚΡΟ ΣΑΝ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΕΙΧΑ ΕΝΑ TRANSALP '01 ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ TDM 850. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΗ, ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΛΕΤΕ Η' ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ???? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ----ΤΟ ΜΑΣΚΑΚΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ? Η' ΝΑ ΣΤΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ FAIRING? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .
FAZERΑΚΗΔΕΣ ΤΟΥ ΜΟΤΟ.GR ΕΝΝΩΘΕΙΤΕ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΝΤΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΣΑΣ!!!!!!!

trigger
21/12/2007, 23:37
Όταν λες βαρύ αναφέρεσαι στο τιμόνι;

xampos
21/12/2007, 23:44
αν το θες για ταξιδια κοιτα καλυτερα κανενα φειζερ με φερινγκ για να μην ψαχνεσαι με μασκακια που ετσι κι αλλιως την δουλεια του φερινγκ δεν την κανουν :wave2:

pakosgemistos
22/12/2007, 12:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Όταν λες βαρύ αναφέρεσαι στο τιμόνι;
ΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ ΔΗΛΑΔΗ,ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ?

pakosgemistos
22/12/2007, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
αν το θες για ταξιδια κοιτα καλυτερα κανενα φειζερ με φερινγκ για να μην ψαχνεσαι με μασκακια που ετσι κι αλλιως την δουλεια του φερινγκ δεν την κανουν :wave2:
ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ, ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΑΚΙ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ(ΣΑΜΑΡΙΑ-TANKBAG) ΔΕ ΘΑ ΠΩ ΟΧΙ. ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΤΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ,ΣΕ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΣΜΑ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΕΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ?
ΤΑ ΛΕΜΕ,ΑΝΑΜΕΝΩ!!!!

xampos
22/12/2007, 12:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από pakosgemistos
ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ, ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΑΚΙ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ(ΣΑΜΑΡΙΑ-TANKBAG) ΔΕ ΘΑ ΠΩ ΟΧΙ. ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΤΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ,ΣΕ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΣΜΑ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΕΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ?
ΤΑ ΛΕΜΕ,ΑΝΑΜΕΝΩ!!!!


το γυμνο φιλε οσο να πεις κουραζει σε ταξιδια και δεν μπορεις να πας ανετα μεγαλο ταξιδη

αλλα αν συμβιβαστεις με την ιδεα του αερα και αντεχει ο σβερκος σου παρτω :winka:

trigger
22/12/2007, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από pakosgemistos
ΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ ΔΗΛΑΔΗ,ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ?
Πήγαινε σε ένα συνεργείο πρώτα να το δούνε! Συνήθως αυτά είχαν πρόβλημα στο ρουλεμάν του σταυρού όταν τα έπλεναν με πιεστικό (με την πίεση φεύγει το γράσσο και σκουριάζει) με αποτέλεσμα να νιώθεις πολύ βαρύ το τιμόνι! Φούσκωσε το λάστιχο και αν το δοκιμάσεις ενώ είναι σταματημένο και είναι ακόμα βαρύ τότε κοίτα αυτό που σου είπα!

marios8
22/12/2007, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από pakosgemistos
' ΝΑ ΣΤΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ FAIRING?



:a013:

el_hymador
22/12/2007, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από pakosgemistos
ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΟΣ FZ6 '04. ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΜΙΚΡΟ ΣΑΝ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΕΙΧΑ ΕΝΑ TRANSALP '01 ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ TDM 850. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΗ, ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΛΕΤΕ Η' ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ???? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ----ΤΟ ΜΑΣΚΑΚΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ? Η' ΝΑ ΣΤΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ FAIRING? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .
FAZERΑΚΗΔΕΣ ΤΟΥ ΜΟΤΟ.GR ΕΝΝΩΘΕΙΤΕ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΝΤΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΣΑΣ!!!!!!!


Αν αναφερεσαι σε ''αισθηση'' σαφως και σου φαινεται πιο βαρυ το FZ απο το Transalp που οδηγουσες....αν ειναι αυτο συνηθιζεται και δεν θα εχεις κανενα προβλημα... θα διαπιστωσεις μαλιστα οτι δεν ειναι ακριβως βαρυ, απλα παρεχει πιο στιβαρη αισθηση και πιο σιγουρα πατηματα το μηχανακι.

Αυτο σημαινει μεγαλυτερη εμπιστοσυνη σε πιο ψηλες ταχυτητες που σιγουρα πιανει το FZ.


Τωρα αν ειχες προβλημα στο να στριψεις το τιμονι π.χ. σε χαμηλες ταχυτητες 20-30χ.α.ω.κατι πρεπει να παιζει με τον λαιμο και μαλλον ειναι προβλημα της μοτοσικλετας που οδηγησες.

Παρε το φερινγκατο. Τι να το κανεις το γυμνο;

Καλες βολτες:wave2:

pakosgemistos
22/12/2007, 16:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Αν αναφερεσαι σε ''αισθηση'' σαφως και σου φαινεται πιο βαρυ το FZ απο το Transalp που οδηγουσες....αν ειναι αυτο συνηθιζεται και δεν θα εχεις κανενα προβλημα... θα διαπιστωσεις μαλιστα οτι δεν ειναι ακριβως βαρυ, απλα παρεχει πιο στιβαρη αισθηση και πιο σιγουρα πατηματα το μηχανακι.

Αυτο σημαινει μεγαλυτερη εμπιστοσυνη σε πιο ψηλες ταχυτητες που σιγουρα πιανει το FZ.


Τωρα αν ειχες προβλημα στο να στριψεις το τιμονι π.χ. σε χαμηλες ταχυτητες 20-30χ.α.ω.κατι πρεπει να παιζει με τον λαιμο και μαλλον ειναι προβλημα της μοτοσικλετας που οδηγησες.

Παρε το φερινγκατο. Τι να το κανεις το γυμνο;

Καλες βολτες:wave2:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΛΕΓΑ,ΕΣΤΡΙΒΕ ΚΑΛΑ,Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΜΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΦΕΡΙΝΓΚΑΤΟ Η' ΟΧΙ? ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΖΑΡΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΜΩΣ.ΑΝΗΣΥΧΩ ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΑ. Α!ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΙ ΛΕΤΕ?4600E,'04, 18000km,naked με καρινα και DNA ΦΊΛΤΡΟ, αντιπροσωπείας αλλα δεν εχει βιβλιο service,ειναι δεύτερο χερι.εμφανησιακα αγρατσουνιστο,μονο ενα γδαρσιμο στην αριστερή πλευρά του κινητηρα απ΄την καγκελοπορτα(οπως το εβγαζε,είπε).ΔΕ ΚΟΥΝΑΕΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ,ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΚΙΑ. ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ ΛΕΤΕ?

nakedorange
23/12/2007, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από pakosgemistos
ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΟΣ FZ6 '04. ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΜΙΚΡΟ ΣΑΝ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΕΙΧΑ ΕΝΑ TRANSALP '01 ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ TDM 850. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΗ, ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΛΕΤΕ Η' ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ???? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ----ΤΟ ΜΑΣΚΑΚΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ? Η' ΝΑ ΣΤΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ FAIRING? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .
FAZERΑΚΗΔΕΣ ΤΟΥ ΜΟΤΟ.GR ΕΝΝΩΘΕΙΤΕ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΝΤΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΣΑΣ!!!!!!!


τα fazer γενικα ειναι αξιοπιστα μηχανακια :D ,παρολαυτα πηγαινε με το μηχανακι σε ενα μηχανικο που εσυ εμπιστευεσαι να σου κανει μια γενικη μηχανολογικη εκτιμηση (υπαρχουν και καποια πραγματα που δυστυχως δεν φαινονται...)

πραγματι υπηρχε προβλημα σε πολλα fazer με τα ρουλεμαν του λαιμου,στα μοντελα της επισημης αντιπροσωπειας την αλλαγη την καλυπτε η εγγυηση της μηχανης (εφ οσον δεν ειχε ληξει εννοειται),για παραεισαγωγη χρειαζεται αγωνας:rolleyes: .

σε καθε περιπτωση παντως αλλη αισθηση το τιμονι του transalp και αλλη του fazer...

τωρα το τιμονι απο την μανα του στο fazer ειναι μεν στενο αλλα σε οδηγηση μεσα στην πολη...ειναι ιδανικο (διηθησεις!)

ενα after market τιμονι τυπου fat bar περα απο καλυτερο αισθητικο αποτελεσμα,κανει καλυτερο μοχλο λογω αυξημενου μηκους και δινει στιβαροτητα λογω παχους...

η καρατιμονα κατα την γνωμη μου θα σε βοηθησει κυριως σε συνθηκες ταξιδιου...

οτι και να παρεις καλοριζικο και καλα χιλιομετρα ναχεις!


:wave2:




υ.γ το "μηκος" και το "παχος" παιζουν παντα ρολο τελικα!

:lol:

pakosgemistos
23/12/2007, 15:21
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange
τα fazer γενικα ειναι αξιοπιστα μηχανακια :D ,παρολαυτα πηγαινε με το μηχανακι σε ενα μηχανικο που εσυ εμπιστευεσαι να σου κανει μια γενικη μηχανολογικη εκτιμηση (υπαρχουν και καποια πραγματα που δυστυχως δεν φαινονται...)

πραγματι υπηρχε προβλημα σε πολλα fazer με τα ρουλεμαν του λαιμου,στα μοντελα της επισημης αντιπροσωπειας την αλλαγη την καλυπτε η εγγυηση της μηχανης (εφ οσον δεν ειχε ληξει εννοειται),για παραεισαγωγη χρειαζεται αγωνας:rolleyes: .

σε καθε περιπτωση παντως αλλη αισθηση το τιμονι του transalp και αλλη του fazer...

τωρα το τιμονι απο την μανα του στο fazer ειναι μεν στενο αλλα σε οδηγηση μεσα στην πολη...ειναι ιδανικο (διηθησεις!)

ενα after market τιμονι τυπου fat bar περα απο καλυτερο αισθητικο αποτελεσμα,κανει καλυτερο μοχλο λογω αυξημενου μηκους και δινει στιβαροτητα λογω παχους...

η καρατιμονα κατα την γνωμη μου θα σε βοηθησει κυριως σε συνθηκες ταξιδιου...

οτι και να παρεις καλοριζικο και καλα χιλιομετρα ναχεις!




:wave2:




υ.γ το "μηκος" και το "παχος" παιζουν παντα ρολο τελικα!

:lol: [/QUOTE
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΜΠΙΣΤΩ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΚΕΙ.
ΟΠΩ Σ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΩ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ,ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ,ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΛΑΧΕΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. Η΄ΜΗΠΩΣ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΟΤΕΡ?ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ,ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ?ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!

cartman
26/12/2007, 18:51
Φίλε και εγώ το γυμνό έχω το FZ6 2005 μοντέλο με μια μασκούλα της yamaha και μέχρι τώρα δεν με προβλημάτισε πολύ ο αέρας. Δεν έχω οδηγήσει σε ταξίδι άλλο μηχανάκι με fairing για να συγκρίνω, αλλά με 150km/h και λίγο σκυφτός είμαι σχετικά οκ. Φυσικά ο αέρας υπάρχει και είναι αρκετός, αλλά το συνήθησα...αν όπως είπες σου αρέσει το γυμνό και το θές περισσότερο για γρήγορες βόλτες, πόλη και λίγο για ταξίδια (με όχι πολύ μεγάλες ταχύτητες) πάρτο!!! Αν όμως θές κατά πρώτη βάση ταξίδια, πάρε με fairing!
:wave2:

Άντε καλοσώρισες στην παρέα και καλές αγορές!!
:beer: :beer: :beer: :beer:

pakosgemistos
26/12/2007, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Φίλε και εγώ το γυμνό έχω το FZ6 2005 μοντέλο με μια μασκούλα της yamaha και μέχρι τώρα δεν με προβλημάτισε πολύ ο αέρας. Δεν έχω οδηγήσει σε ταξίδι άλλο μηχανάκι με fairing για να συγκρίνω, αλλά με 150km/h και λίγο σκυφτός είμαι σχετικά οκ. Φυσικά ο αέρας υπάρχει και είναι αρκετός, αλλά το συνήθησα...αν όπως είπες σου αρέσει το γυμνό και το θές περισσότερο για γρήγορες βόλτες, πόλη και λίγο για ταξίδια (με όχι πολύ μεγάλες ταχύτητες) πάρτο!!! Αν όμως θές κατά πρώτη βάση ταξίδια, πάρε με fairing!
:wave2:

Άντε καλοσώρισες στην παρέα και καλές αγορές!!
:beer: :beer: :beer: :beer:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΘΗΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΔΕ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ,ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΕ FAIRING,ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!

MitsosNaked
28/12/2007, 07:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Δεν έχω οδηγήσει σε ταξίδι άλλο μηχανάκι με fairing για να συγκρίνω, αλλά με 150km/h και λίγο σκυφτός είμαι σχετικά οκ.
:wave2:


Μου κάνει εντύπωση αυτό που λές γιατί εγώ μέχρι καί τα 150 ένοιωθα πολύ άνετα στην Εθνική οδό και δέν χρειαζόταν να σκύψω καθόλου και δέν είχα κανένα απολύτως μασκάκι μπροστά. Ντίπ για ντίπ γυμνό. Άν ο φίλος δέν θέλει να πηγαίνει τάπα πιστεύω πως θα είναι μιά χαρά. Επίσης το γυμνό είναι σαφώς ομορφότερο του ντυμένου.

Για το τιμόνι, το S2 έχει φαρδύτερο, πιό χαμηλό και πιό ίσιο από αυτό που έχει το '04 και το πρόβλημα με το τιμόνι-ρουλεμάν και το TPS έχει εξαλειφθεί . Καλή ιδέα είναι να σκεφτείς την αγορά ενός S2 γυμνού γιατί πέραν των πολλών και σημαντικών βελτιώσεων θα κρατήσει πολύ περισσότερο την αξία του.

Άλλη μαγκιά το γυμνό...;) Κακία σκέτη χωρίς ζάχαρη.

Το φεριγκάτο μου φαίνεται δίχως προσωπικότητα.

yiagt
28/12/2007, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λές γιατί εγώ μέχρι καί τα 150 ένοιωθα πολύ άνετα στην Εθνική οδό και δέν χρειαζόταν να σκύψω καθόλου και δέν είχα κανένα απολύτως μασκάκι μπροστά. Ντίπ για ντίπ γυμνό. Άν ο φίλος δέν θέλει να πηγαίνει τάπα πιστεύω πως θα είναι μιά χαρά. Επίσης το γυμνό είναι σαφώς ομορφότερο του ντυμένου.

Για το τιμόνι, το S2 έχει φαρδύτερο, πιό χαμηλό και πιό ίσιο από αυτό που έχει το '04 και το πρόβλημα με το τιμόνι-ρουλεμάν και το TPS έχει εξαλειφθεί . Καλή ιδέα είναι να σκεφτείς την αγορά ενός S2 γυμνού γιατί πέραν των πολλών και σημαντικών βελτιώσεων θα κρατήσει πολύ περισσότερο την αξία του.

Άλλη μαγκιά το γυμνό...;) Κακία σκέτη χωρίς ζάχαρη.
04,05,06,07 δεν έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους στο τιμόνι
Διαφορά έχουν μόνο τα γυμνά από τα fairingάτα:)


Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked

Το φεριγκάτο μου φαίνεται δίχως προσωπικότητα.

Έχουμε ΤΕΛΕΙΩΣ αντίθετη άποψη :wave2:

TROOPER
28/12/2007, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από yiagt
04,05,06,07 δεν έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους στο τιμόνι
Διαφορά έχουν μόνο τα γυμνά από τα fairingάτα:)



Έχουμε ΤΕΛΕΙΩΣ αντίθετη άποψη :wave2:

+100000000

:wave2:

cartman
29/12/2007, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λές γιατί εγώ μέχρι καί τα 150 ένοιωθα πολύ άνετα στην Εθνική οδό και δέν χρειαζόταν να σκύψω καθόλου και δέν είχα κανένα απολύτως μασκάκι μπροστά. Ντίπ για ντίπ γυμνό.
Καλά το μασκάκι δεν νομίζω να κάνει και πολύ δουλειά! Απ`ότι κατάλαβα απλά δεν αφήνει τον αέρα να με κτυπάει στο στήθος! Στο κεφάλι τρώω πολύ αέρα και δυστυχώς τα όρια τα θέτει ο θόρυβος και μόνο αυτός! Αν έχεις καλύτερο κράνος και πιο αθόρυβο και σταθερό απο το δικό μου τότε ναι μπορείς να πάς και με περισσότερα απο 150! Τα κτυπήματα του αέρα στο κράνος δεν με ενοχλούν σχεδόν καθόλου! Μόνο ο θόρυβος!
Α και το σκύψιμο που λέω είναι μια ελαφριά κλίση προς τα εμπός, που έτσι και αλλιώς η ίδια η μηχανή σε προϊδεάζει να το κάνεις σε μεγάλες ταχύτητες λόγο της θέσης οδήγησης!


Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked

...Επίσης το γυμνό είναι σαφώς ομορφότερο του ντυμένου.

Συμφωνώ! Όσο πιο γυμνό, τόσο πιο "κακό", τόσο πιο όμορφο!!!

(ρε λές να βγάλω το μασκάκι ) :D

pakosgemistos
30/12/2007, 17:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λές γιατί εγώ μέχρι καί τα 150 ένοιωθα πολύ άνετα στην Εθνική οδό και δέν χρειαζόταν να σκύψω καθόλου και δέν είχα κανένα απολύτως μασκάκι μπροστά. Ντίπ για ντίπ γυμνό. Άν ο φίλος δέν θέλει να πηγαίνει τάπα πιστεύω πως θα είναι μιά χαρά. Επίσης το γυμνό είναι σαφώς ομορφότερο του ντυμένου.

Για το τιμόνι, το S2 έχει φαρδύτερο, πιό χαμηλό και πιό ίσιο από αυτό που έχει το '04 και το πρόβλημα με το τιμόνι-ρουλεμάν και το TPS έχει εξαλειφθεί . Καλή ιδέα είναι να σκεφτείς την αγορά ενός S2 γυμνού γιατί πέραν των πολλών και σημαντικών βελτιώσεων θα κρατήσει πολύ περισσότερο την αξία του.

Άλλη μαγκιά το γυμνό...;) Κακία σκέτη χωρίς ζάχαρη.

Το φεριγκάτο μου φαίνεται δίχως προσωπικότητα.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.ΣΤΑ 4500 ΕΧΩ ΒΡΕΙ '04,ΕΝΩ ΓΙΑ S2 ΓΥΜΝΟ,ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΘΕΛΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 6500. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ.ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

THEOD
07/03/2008, 22:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από pakosgemistos
ΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ ΔΗΛΑΔΗ,ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ.

Προς Θεού μη λέτε τέτοια πράγματα...Φτάνουν στα αυτιά των μαρκετάδων των εταιριών και μετά πιέζουν τους σχεδιαστές να βάζουν μια σταλιά ρουλεμάν στον λαιμό για να έχουν "ελαφριά και φιλικά" προς τον μέσο αναβάτη τιμόνια... Μαζί με την φτήνια των ρουλεμάν για λόγους κόστους καταλήγουμε έτσι ότι το 50% των νέων μοντέλων ζητάει καινούργια ρουλεμάν ακόμα και πριν το τέλος της εγγύησης...

ΣΥΝΗΘΙΣΕ ΤΟ.... (μεταξύ μας τσέκαρε και τα λάστιχα μην τυχόν είχαν 20psi μέσα....)

pakosgemistos
08/03/2008, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Προς Θεού μη λέτε τέτοια πράγματα...Φτάνουν στα αυτιά των μαρκετάδων των εταιριών και μετά πιέζουν τους σχεδιαστές να βάζουν μια σταλιά ρουλεμάν στον λαιμό για να έχουν "ελαφριά και φιλικά" προς τον μέσο αναβάτη τιμόνια... Μαζί με την φτήνια των ρουλεμάν για λόγους κόστους καταλήγουμε έτσι ότι το 50% των νέων μοντέλων ζητάει καινούργια ρουλεμάν ακόμα και πριν το τέλος της εγγύησης...

ΣΥΝΗΘΙΣΕ ΤΟ.... (μεταξύ μας τσέκαρε και τα λάστιχα μην τυχόν είχαν 20psi μέσα....)


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΟΡΑΣΑ SUZUKI GSR 600. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!!!

gixxerpap
08/03/2008, 11:26
εγω πσλι που το ειχα για λιγο καιρο, δε θα το επαιρνα....το συγκεκριμενο μοντελο δεν ξεχωριζει σε καποιο τομεα...

εχεις δικιο για το στενο τιμονι, αλλα και για την περιεργη αισθηση του μπροστινου και δεν ειναι μονο αυτα...

διαλεξε ενα πιο ροπατο μοτερ να ευχαριστηθεις λιγο οδηγηση....

αν και εχω συνηθισει σε περισσοτερα κυβικα και δυναμη, θα προτιμουσα ενα transalp παρα ενα fazer 600, όσο κι αν ακουγεται περιεργο....

ειναι το πιο αδιαφορο και βαρετο μηχανακι που ειχα ποτε...

αν θελεις σωνει και καλα, γυμνο, κανε ενα τεστ σε ενα triumph 675 street triple, να καταλαβεις πως θα επρεπε να ειναι φτιαγμενα τα υπολοιπα....

δοκιμασε ενα Ζ 750, που με ενα σετ ελατηρια λαδια μπροστα, γινεται πολυ συμπαθητικο...
εναλλακτικα δοκιμασε ενα versys 650, που ειναι πραγματικα ευχαριστη εκπληξη....
(....δεν το πιστευω οτι μολις προτεινα 2 kawasaki στη σειρα...)

θα μπορουσα να το 'θαβω' για πολυ ωρα ακομα, αλλα δεν κανει γιατι θα αρχισουν οι διαμαχες....