PDA

View Full Version : Keith Code DVD teaser.



lamoun
22/12/2007, 00:40
Keith Code (http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-406296137916616920)

Ένα 15λεπτο με τα κύρια στοιχεία που αναλύονται στα βιβλία του Keith Code.

Άν έχετε κάποιες παρατηρήσεις (εκτός από μερικούς βλάκες που δείχνει) και έχετε και όρεξη, ρίξτε'τες να γίνει καμιά συζήτηση.

crewdriver
22/12/2007, 01:00
γενικα τα λεει πολυ αναλυτικα και καλα...ειδικα αυτο με την αντιληψη!!!!

dodos 900
22/12/2007, 02:04
Πολύ καλό!
Στο 8:00 λεπτό λέει ότι χρησιμοποιώντας μόνο το μπροστινό φρένο,μπορείς να την
γλυτώσεις πρίν βγείς εκτός πίστας.
Εννοεί οτι μπορείς απλά να κόψεις ταχύτητα και να στρίψεις,ή να μπείς στην στροφή με
λίγο μπροστινό φρένο;Και άν γίνεται να μπείς με μπροστινό φρένο κατα πόσο εφαρμόζεις
το γυροσκοπικό;Γίνεται αυτό φρενάροντας;:confused:

satel
22/12/2007, 09:01
Παιδιά πάντως το DVD το έχω αν θέλετε να το δείτε όλο.

lamoun
22/12/2007, 10:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos 900
να μπείς στην στροφή με λίγο μπροστινό φρένο;Και άν γίνεται να μπείς με μπροστινό φρένο κατα πόσο εφαρμόζεις το γυροσκοπικό;Γίνεται αυτό φρενάροντας;:confused:

Καταλαβαίνω οτι άν έρθεις με πολλά δώσε φρένα (ή απλά κράτα τα μέσα στη στροφή)
Τώρα άν θυμάσαι στα μαθήματα μας έλεγαν "κάνω γυροσκοπικό και μόλις πάρω κλίση ανοίγω γκάζι" Δηλαδή ουσιαστικά μπαίναμε λίγο φρεναριστοί. Οπότε και λίγο φρένο παραπάνω δε νομίζω οτι κάνει κακό αλλά όχι σε ακραίες κλίσης (δλδ εγώ μπορώ να τσαρουχώνω το φρένο :p )
(Έτσι ή αλλιώς μας είπαν οτι και να γλιστρήσει το μπροστινό, κατά τη ΔΙΑΡΚΕΙΑ του γυροσκοπικού, δε τρέχει τίποτα.. αρκεί να δώσω το γκάζι τελειώνοντας)

Το θέμα όμως είναι πως άν φρενάρεις (δε το σηκώσεις, αλλά πλαγιασμένος) και βγάλεις τη στροφή σημαίνει οτι 100% μπορούσες να πλαγιάσεις απλά περισσότερο, δλδ αφού σού έφτασε η πρόσφυση για φρενάρισμα θα σου έφτανε ακόμα περισσότερο (άν έχεις ανοιγόμενο γκάζι) για να πάρεις την κλίση που χρειάζεσαι.

Βέβαια άλλο θέμα το να την σηκώσεις και να φρενάρεις δυνατά..

devil's animal
22/12/2007, 12:24
ευχαριστουμε!
:beer: :beer: :beer: :beer:

dodos 900
22/12/2007, 23:01
Εγώ νομίζω οτι μας είχανε πεί να τελειώνουμε με τα φρένα και μετά να''βουτάμε''.
Δηλαδή και λίγο φρένο στην είσοδο δέν πειράζει έτσι;:look: satel:beer:

gixxerpap
22/12/2007, 23:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Καταλαβαίνω οτι άν έρθεις με πολλά δώσε φρένα (ή απλά κράτα τα μέσα στη στροφή)
Τώρα άν θυμάσαι στα μαθήματα μας έλεγαν "κάνω γυροσκοπικό και μόλις πάρω κλίση ανοίγω γκάζι" Δηλαδή ουσιαστικά μπαίναμε λίγο φρεναριστοί. Οπότε και λίγο φρένο παραπάνω δε νομίζω οτι κάνει κακό αλλά όχι σε ακραίες κλίσης (δλδ εγώ μπορώ να τσαρουχώνω το φρένο :p )
(Έτσι ή αλλιώς μας είπαν οτι και να γλιστρήσει το μπροστινό, κατά τη ΔΙΑΡΚΕΙΑ του γυροσκοπικού, δε τρέχει τίποτα.. αρκεί να δώσω το γκάζι τελειώνοντας)

Το θέμα όμως είναι πως άν φρενάρεις (δε το σηκώσεις, αλλά πλαγιασμένος) και βγάλεις τη στροφή σημαίνει οτι 100% μπορούσες να πλαγιάσεις απλά περισσότερο, δλδ αφού σού έφτασε η πρόσφυση για φρενάρισμα θα σου έφτανε ακόμα περισσότερο (άν έχεις ανοιγόμενο γκάζι) για να πάρεις την κλίση που χρειάζεσαι.

Βέβαια άλλο θέμα το να την σηκώσεις και να φρενάρεις δυνατά..

μαλλον πρεπει να το ξαναπερασεις το σχολειο....:lol: :lol: :lol:

το μπροστινο ποτε δεν προκειται να φυγει κατα τη διαρκεια του γυροσκοπικου.....
η πριν θα ειναι η μετα....
οχι οτι τα πιο πανω ειναι σωστα, αλλα λεμε......

lamoun
23/12/2007, 11:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μαλλον πρεπει να το ξαναπερασεις το σχολειο....:lol: :lol: :lol:

το μπροστινο ποτε δεν προκειται να φυγει κατα τη διαρκεια του γυροσκοπικου.....
η πριν θα ειναι η μετα....
οχι οτι τα πιο πανω ειναι σωστα, αλλα λεμε......

Γιατί ρε.. :confused:

Σου λέω τί μας είπανε.. μπορεί να μας το είπαν για να μας καθησυχάσουν..

Για δές ΕΔΩ (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=6102.0)

Και στα άλλα σε τί διαφωνείς?
Θεωρείς οτι άν έχεις αρκετή πρόσφυση για να φρενάρεις πάνω στη στροφή, δε θα έχεις αρκετή για να πλαγιάσεις?

EDIT: Δεν εννοώ οτι θα φύγει απο το γυροσκοπικό.. αλλά απο την κλίση που μπορεί να πάρεις κατα τη διάρκεια του.. Τότε λοιπόν μπορεί να γλιστρήσεις αλλά δε θα πέσεις όταν ανοίξεις το γκάζι (αρκεί βέβαια η κλίση να μην είναι τόσο μεγάλη ώστε να μη σου φτάνει η προσφυση για το μπροστά ακόμα και όταν το ανοίξεις)

lamoun
23/12/2007, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos 900
Εγώ νομίζω οτι μας είχανε πεί να τελειώνουμε με τα φρένα και μετά να''βουτάμε''.
Δηλαδή και λίγο φρένο στην είσοδο δέν πειράζει έτσι;:look: satel:beer:

Αυτό μας είχαν πεί!!! Τελειώναμε με τα φρένα και ήμασταν με φρένο κινητήρα.

Τώρα άν πειράζει λίγο φρένο στην είσοδο.. :sick:
Σίγουρα άν είσαι προσεχτικός δε θα υπάρχει πρόβλημα (στους αγώνες φρενάρουν στη μισή στροφή :dizzy: ) Αλλά καλύτερα ας το αφήσουμε αυτό για άααααλλα επίπεδα οδήγησης..

Όντως satel :beer:

kinhsh
24/12/2007, 03:57
Πολυ καλο βιντεο. Ξεχωριζω μερικα που μου εκαναν εντυπωση, το πιρουνι να λυγιζει οταν μπλοκαρε ο τροχος εμπρος.

1. Αν καταλαβα καλα απο το βιντεο που ειδα προτεινει μεταξυ των αλλων η οδηγηση να γινεται πανω στη γραμμη που ηδη εχει γομμα λαστιχων απο τις αλλες μηχανες με σκοπο το προοδευτικο γλιστρημα.
2. Τη καταστρωση σχεδιου για το τι γραμμες θα ακολουθησει κανείς.
3. Τη συγκεντρωση της σκεψης στην οδηγηση και οχι στο μπορει να πεσω γιατι απασχολει τη σκεψη.
4.Επισης η αναλυση των στροφων σε θετικης κλισης η αρνητικης κλισης ,ή σε αυτες που προοδευτικα κλεινουν και σε αυτες που προοδευτικα ανοιγουν το τοξο τους.
5. Την ντανλοπ σαν εταιρεια με καλα λαστιχα,που την εχουμε ξεχασει λιγο με την Πιρελλι ,Μισελεν και Μπριτζεστον να κυριαρχουν.
6.Την προσεγγιση της αναρτησης με τον τροχο να βρισκεται στον αερα .
Κατα τα αλλα δεν μπορει να διαφωνησει κανεις με αυτα που λεει το βιντεο γιατι περισσοτερο θεματα βαζει παρα δινει ετοιμες λυσεις. Οπως πχ εκει στην θεση του σωματος που λεει οτι και η μια θεση σωματος αλλα και η αλλη ισως εχουν καποιες διαφορες.

lamoun
24/12/2007, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Πολυ καλο βιντεο. Ξεχωριζω μερικα που μου εκαναν εντυπωση, το πιρουνι να λυγιζει οταν μπλοκαρε ο τροχος εμπρος.

1. Αν καταλαβα καλα απο το βιντεο που ειδα προτεινει μεταξυ των αλλων η οδηγηση να γινεται πανω στη γραμμη που ηδη εχει γομμα λαστιχων απο τις αλλες μηχανες με σκοπο το προοδευτικο γλιστρημα.
2. Τη καταστρωση σχεδιου για το τι γραμμες θα ακολουθησει κανείς.
3. Τη συγκεντρωση της σκεψης στην οδηγηση και οχι στο μπορει να πεσω γιατι απασχολει τη σκεψη.
4.Επισης η αναλυση των στροφων σε θετικης κλισης η αρνητικης κλισης ,ή σε αυτες που προοδευτικα κλεινουν και σε αυτες που προοδευτικα ανοιγουν το τοξο τους.
5. Την ντανλοπ σαν εταιρεια με καλα λαστιχα,που την εχουμε ξεχασει λιγο με την Πιρελλι ,Μισελεν και Μπριτζεστον να κυριαρχουν.
6.Την προσεγγιση της αναρτησης με τον τροχο να βρισκεται στον αερα .

2. Πολύ σημαντικό!!!! Πηγαίνοντας Αιγίνιο, είχα μπροστά μου φιλαράκι με παπί. Χωρίς να ανοίγω γκάζι στις ευθείς, πηγαίνοντας με μια ταχύτητα τον είδα να με αφήνει πίσω!! Με τις λάθος γραμμές που είχα απλά δε μπορούσα να πάω γρηγορότερα.. "δεν άφηνα τον εαυτό μου".

3. Ώς συνέπεια αυτού, φαντάζομαι θα έχεις παρατηρήσει να μπαίνεις σε στροφές λίγο σφιγμένος, να το καταλαβαίνεις και μόλις χαλαρώσεις να νιώθεις ότι το μηχανάκι απλά.. πάει. Είναι κάτι που πρέπει δυστυχώς να διορθώσω.



Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Κατα τα αλλα δεν μπορει να διαφωνησει κανεις με αυτα που λεει το βιντεο γιατι περισσοτερο θεματα βαζει παρα δινει ετοιμες λυσεις. Οπως πχ εκει στην θεση του σωματος που λεει οτι και η μια θεση σωματος αλλα και η αλλη ισως εχουν καποιες διαφορες.

Όντως, αλλά ουσιαστικά το βίντεο είναι διαφημιστικό για το DVD. O satel ίσως μπορέσει να μας διαφωτίσει. Στο βιβλίο που έχω διαβάσει (Άν κάποιος ψάξει τα βρίσκει σε torrents όλα τα βιβλία του) τα αναλύει καλύτερα και ακόμα καλύτερα στο "Twist of the wrist 2".

mako
24/12/2007, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Καταλαβαίνω οτι άν έρθεις με πολλά δώσε φρένα (ή απλά κράτα τα μέσα στη στροφή)
Τώρα άν θυμάσαι στα μαθήματα μας έλεγαν "κάνω γυροσκοπικό και μόλις πάρω κλίση ανοίγω γκάζι" Δηλαδή ουσιαστικά μπαίναμε λίγο φρεναριστοί. Οπότε και λίγο φρένο παραπάνω δε νομίζω οτι κάνει κακό αλλά όχι σε ακραίες κλίσης (δλδ εγώ μπορώ να τσαρουχώνω το φρένο :p )
(Έτσι ή αλλιώς μας είπαν οτι και να γλιστρήσει το μπροστινό, κατά τη ΔΙΑΡΚΕΙΑ του γυροσκοπικού, δε τρέχει τίποτα.. αρκεί να δώσω το γκάζι τελειώνοντας)

Το θέμα όμως είναι πως άν φρενάρεις (δε το σηκώσεις, αλλά πλαγιασμένος) και βγάλεις τη στροφή σημαίνει οτι 100% μπορούσες να πλαγιάσεις απλά περισσότερο, δλδ αφού σού έφτασε η πρόσφυση για φρενάρισμα θα σου έφτανε ακόμα περισσότερο (άν έχεις ανοιγόμενο γκάζι) για να πάρεις την κλίση που χρειάζεσαι.

Βέβαια άλλο θέμα το να την σηκώσεις και να φρενάρεις δυνατά..

Δεν τα θυμασαι καλα!!!!!:wave2: :)

lamoun
24/12/2007, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Δεν τα θυμασαι καλα!!!!!:wave2: :)

mako μήπως μπορείς να πείς που κάνω λάθος; Γιατί για να το λές και εσύ και ο gixxerpap κάποια μ@λ@κιΑ λέω... :sick:

satel
24/12/2007, 19:21
Λοιπόν αναγκάστηκα και μπήκα με pstn (χρόνια το αποφεύγω) για να δω τις απαντήσεις.

Απ'όσα έχω διαβάσει και από τα λιγότερα που έχω καταλάβει (δεν έχω τελειώσει το βιβλίο ούτε το dvd), το έχω ξεμπερδέψει με τα φρένα πριν την είσοδο στη στροφή έχει σχέση μόνο με τη συμπίεση του μπροστινού. Δηλαδή το φρενάρω - κατεβάζω - αφήνω φρένα - στρίβω θα πρέπει γίνει με μια χαλαρή και ομαλή κίνηση η οποία θα επιτρέψει στο μπροστινό όταν εσύ αφήνεις τα φρένα αυτό να συμπιέζεται από το γυροσκοπικό. Πάνω στην κλίση δε θα πατάς καθόλου φρένο.

Στο σχολείο όλοι μας αφήναμε αρκετό χρόνο να περάσει ανάμεσα από το αφήνω φρένα και στρίβω. Μάλλον έτσι χάνεις χρόνο, δεν ξέρω αν και τι κερδίζεις σε επίπεδο καθημερινής ασφάλειας αλλά μέχρι να πετύχεις το σωστό θα περάσει καιρός.

Και πάλι αυτά είναι μόνο αυτά που εγώ νομίζω ότι κατάλαβα σωστά. Θα υπάρχει και κάποιος πιο έμπειρος να φωτίσει το θέμα.

lamoun
24/12/2007, 19:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από satel
Λοιπόν αναγκάστηκα και μπήκα με pstn (χρόνια το αποφεύγω) για να δω τις απαντήσεις.
.
.
.
Δηλαδή το φρενάρω - κατεβάζω - αφήνω φρένα - στρίβω θα πρέπει γίνει με μια χαλαρή και ομαλή κίνηση η οποία θα επιτρέψει στο μπροστινό όταν εσύ αφήνεις τα φρένα αυτό να συμπιέζεται από το γυροσκοπικό. Πάνω στην κλίση δε θα πατάς καθόλου φρένο.
.
.
.
Και πάλι αυτά είναι μόνο αυτά που εγώ νομίζω ότι κατάλαβα σωστά. Θα υπάρχει και κάποιος πιο έμπειρος να φωτίσει το θέμα.

Σε καταλαβαίνω... :( Με dial up μπαίνω και εγώ τώρα...

Για αυτό που λες, θυμάμαι είχε φωτογραφίες όπου έδειχνε το μπροστινό κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και του πλαγιάσματος και δεν κουνιόταν καθόλου!

mako
25/12/2007, 16:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
mako μήπως μπορείς να πείς που κάνω λάθος; Γιατί για να το λές και εσύ και ο gixxerpap κάποια μ@λ@κιΑ λέω... :sick:

Διαβασε dodos και satel.:wave2:

lamoun
25/12/2007, 23:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Διαβασε dodos και satel.:wave2:

Όντως στο σχολείο αυτά μας είπαν.. τα άλλα ήταν δικά μου.. :sick:

extremist
02/01/2008, 05:53
Κάτι που παρατήρησα.
Στις στροφές βρίσκαν γόνατο αλλα η μηχανή δεν πλάγιαζε και τόσο,σε αντίθεση
με τα σημερινά δεδομένα που οι δυνατότητες κλίσης μιας ss μηχανής είναι αρκετά μεγάλες.
Αυτό αλλάζει καθόλου τα δεδομένα σε ό,τι αφορά το φρενάρισμα πριν τις στροφές?
:confused:

lamoun
02/01/2008, 12:36
Άν κατάλαβα καλά τι λές..

Όχι, τα φρένα, ιδανικά, πρίν τη στροφή και μόλις πάρεις κλίση ανοιγόμενο γκάζι. Σίγουρα τώρα η τεχνολογική εξέλιξη σε ελαστικά, αναρτήσεις κ.λ.π. επιτρέπουν περισσότερους λάθος χειρισμούς αλλά αυτό δε σημαίνει οτι δε πρέπει να κάνουμε το σωστό.

Και δε μιλάμε για επίπεδο αγώνων που μπαίνουν φρενάροντας μέχρι τη μέση της στροφής και μετά ανοίγουν.

mako
02/01/2008, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από extremist
Κάτι που παρατήρησα.
Στις στροφές βρίσκαν γόνατο αλλα η μηχανή δεν πλάγιαζε και τόσο,σε αντίθεση
με τα σημερινά δεδομένα που οι δυνατότητες κλίσης μιας ss μηχανής είναι αρκετά μεγάλες.
Αυτό αλλάζει καθόλου τα δεδομένα σε ό,τι αφορά το φρενάρισμα πριν τις στροφές?
:confused:

Το φρεναρισμα και η κλιση ειναι δυο διαφορετικα πραγματα. Το οτι η μηχανη δεν ειναι τοσο πολυ πλαγιασμενη (ασχετα με τα δεδομενα που αναφερεις) εχει να κανει με την προσφυση που ειναι και το βασικο που μας ενδιαφερει. Οσο μικροτερη κλιση τοσο μεγαλυτερη προσφυση!!!!:wave2: Βεβαια αυτο εχει να κανει με τον αναβατη. Γιατι ενω στα σχολεια π.χ αυτο που διδασκεται ειναι να βγαινει το σωμα απο τον κορμο και πανω αρκετα εξω, θα δεις αναβατες (που δεν εχουν κανει σχολειο συνηθως) που σχεδον ακουμπανε τον κ@λο τους κατω!!!! Το δε γονατο ακουμπαει σχεδον καθετα. Με αυτο τον τροπο η μηχανη εχει μεγαλυτερη κλιση και παιζει στα ορια της προσφυσης!!!:)

extremist
03/01/2008, 14:51
Μάλιστα!Δεν παίζει ρόλο δηλαδή το τι κλίση θα έχει η μηχανή αλλα το σώμα και
έτσι η μηχανή ακολουθεί το σώμα.Δύσκολα πράγματα θέλει πολύ ελέυθερο χρόνο και
υπομονή για να τα καταφέρεις.:wave2:

mako
03/01/2008, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από extremist
Μάλιστα!Δεν παίζει ρόλο δηλαδή το τι κλίση θα έχει η μηχανή αλλα το σώμα και
έτσι η μηχανή ακολουθεί το σώμα.Δύσκολα πράγματα θέλει πολύ ελέυθερο χρόνο και
υπομονή για να τα καταφέρεις.:wave2:

Δεν ειναι αυτο ακριβως που εννοουσα!!!! Ναι θελει να το δουλεψεις αρκετα, αλλα επειδη κανενας δεν μπορει να μαθει την αλφαβητο ξεκινωντας απο το Κ π.χ θα πρεπει καποιος να σε βοηθησει και το καλυτερο θα ηταν η συμμετοχη σε μαθηματα (τα γνωστα πλεον) οδηγησης, για να λυνονται και οι αποριες σου!!!:wave2: