PDA

View Full Version : Εκκεντροφόροι γιά v-strom



argers
31/12/2007, 21:11
Καλήσπέρα και χρόνια πολλά.
Θέλω να αλλάξω τους εκκεντροφόρους με αυτούς από το sv.
Μπορεί κάποιος να μου πεί την γνώμη του?
Να το κάνω ή όχι?
Η suzuki λέει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα ,αλλά σε βγάζει εκτός από θέμα εγγύησης.
Κάποια γνώμη παρακαλώ.

johnpan
01/01/2008, 19:10
oi kentroforoi ti feroun? kentra? kentria?

T.R.E
01/01/2008, 19:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Καλήσπέρα και χρόνια πολλά.
Θέλω να αλλάξω τους κεντροφόρους με αυτούς από το sv.
Μπορεί κάποιος να μου πεί την γνώμη του?
Να το κάνω ή όχι?
Η suzuki λέει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα ,αλλά σε βγάζει εκτός από θέμα εγγύησης.
Κάποια γνώμη παρακαλώ.


Τι διαφορα εχουν οι του SV απο το δικο σου?

argers
01/01/2008, 20:04
Όσο αναφορά τον johnap δεν καταλαβαίνω το πνεύμα του,ίσως να είναι τον χριστουγγένων.
T.R.E απ' ότι μου είπαν ανεβαίνει στα 72 άλογα τρόχο περίπου αλλά δεν ξέρω κάτι παραπάνω και για αυτό και ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος κάτι ή ακόμη καλλίτερα εάν έχει κάνει την αλλαγή αυτή.
Υ.Γ.Έχω βάλει την εξάτμιση την ολόσωμη(Υoshimura)και φίλτρο.

T.R.E
01/01/2008, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Όσο αναφορά τον johnap δεν καταλαβαίνω το πνεύμα του,ίσως να είναι τον χριστουγγένων.
T.R.E απ' ότι μου είπαν ανεβαίνει στα 72 άλογα τρόχο περίπου αλλά δεν ξέρω κάτι παραπάνω και για αυτό και ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος κάτι ή ακόμη καλλίτερα εάν έχει κάνει την αλλαγή αυτή.
Υ.Γ.Έχω βάλει την εξάτμιση την ολόσωμη(Υoshimura)και φίλτρο.

Δεν ξερω,μηπως να το εδινες και να επaιρνες ενα V-Strom 1000? Και 100 ροδα περιπου και χωρις αγχος?

Για την μετατροπη αυτην δεν ξερω τιποτα,υπαρχουν ομως κανα 2 αλλα μελη που εχουν ασχοληθει αρκετα με τους V-2 της Suzuki...:) :)

trigger
01/01/2008, 21:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Όσο αναφορά τον johnap δεν καταλαβαίνω το πνεύμα του,ίσως να είναι τον χριστουγγένων.
Το πνεύμα του είναι αυτό γιατί λέγονται εκκεντροφόροι άξονες γιατί φέρουν έκκεντρα.

:wave2:

T.R.E
01/01/2008, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Το πνεύμα του είναι αυτό γιατί λέγονται εκκεντροφόροι άξονες γιατί φέρουν έκκεντρα.

:wave2:

Ναι σωστα,στην πυρα στην πυρα...:a12: :a12: :a12:

argers
01/01/2008, 21:13
Ζητάω συγνώμη από τον johnap και ευχαριστώ για την διόρθωση trigger,και πάλι συγνώμη.

trigger
01/01/2008, 21:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Ναι σωστα,στην πυρα στην πυρα...:a12: :a12: :a12:
Σίγουρα, απλά είπα να βοηθήσω και όχι να το παίξω έξυπνος.
:wave2:

trigger
01/01/2008, 21:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Ζητάω συγνώμη από τον johnap και ευχαριστώ για την διόρθωση trigger,και πάλι συγνώμη.
Δε νομίζω οτι υπάρχει λόγος για συγνώμη... :beer: :beer: :beer:

argers
01/01/2008, 21:17
Οχι δεν το παρεξήγησα, όταν κάνω λάθος θέλω να με διορθώνουν,και πάλι ευχαριστώ.

trigger
01/01/2008, 21:24
argers στείλε ένα pm στον gcrook που έχει φτιάξει αυτό εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46988) και πιστεύω να σε κατατοπίσει.

argers
01/01/2008, 21:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Δεν ξερω,μηπως να το εδινες και να επaιρνες ενα V-Strom 1000? Και 100 ροδα περιπου και χωρις αγχος?

Για την μετατροπη αυτην δεν ξερω τιποτα,υπαρχουν ομως κανα 2 αλλα μελη που εχουν ασχοληθει αρκετα με τους V-2 της Suzuki...:) :)

Τέλειο το v-strom 1000 αλλά δεν υπάρχουν τα χρήματα για αλλαγή,ενώ με 600 ευρώ τελειώνεις.

argers
01/01/2008, 21:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
argers στείλε ένα pm στον gcrook που έχει φτιάξει αυτό εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46988) και πιστεύω να σε κατατοπίσει.

trigger χίλια ευχαριστώ.
Το έκανα και περιμένω απάντηση.

trigger
01/01/2008, 21:28
:beer:

T.R.E
01/01/2008, 21:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Τέλειο το v-strom 1000 αλλά δεν υπάρχουν τα χρήματα για αλλαγή,ενώ με 600 ευρώ τελειώνεις.


Αν ειναι ετσι ΟΚ,απλα ελεγα μηπως το κοστος εξατμισης+εκκεντροφοροι κτλ φτανει για να παρεις ενα 1000αρι μεταχειρισμενο....:look:



Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Σίγουρα, απλά είπα να βοηθήσω και όχι να το παίξω έξυπνος.
:wave2:

Και εγω απλα λεω οτι το λαθος του Argers δεν δικαιολογει το "πνευμα" του johnpan...:beer:

argers
01/01/2008, 21:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Αν ειναι ετσι ΟΚ,απλα ελεγα μηπως το κοστος εξατμισης+εκκεντροφοροι κτλ φτανει για να παρεις ενα 1000αρι μεταχειρισμενο....:look:




Και εγω απλα λεω οτι το λαθος του Argers δεν δικαιολογει το "πνευμα" του johnpan...:beer:

Εξάτμιση και φίλτρο υπάρχουν

argers
01/01/2008, 21:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Αν ειναι ετσι ΟΚ,απλα ελεγα μηπως το κοστος εξατμισης+εκκεντροφοροι κτλ φτανει για να παρεις ενα 1000αρι μεταχειρισμενο....:look:




Και εγω απλα λεω οτι το λαθος του Argers δεν δικαιολογει το "πνευμα" του johnpan...:beer:

Όλα καλά, καλές βόλτες και καλλή χρονιά να έχουμε.

T.R.E
01/01/2008, 21:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Εξάτμιση και φίλτρο υπάρχουν


Λογικα θα χρειαστεις και ρυθμιση στο μιγμα,δλδ P.C III ή κατι αντιστοιχο. Ψεκαστο δεν ειναι το V-strom??:look: :look:

NSV RANGER
01/01/2008, 21:45
καλη χρονια φιλε μου..το μηχανακι σου θα δουλευψε ραπτομηχανη μιας κι εχω κανει αυτη την καθαρα αξιοπιστη μετατροπη,,πυροβολαει κανονικα και κανενα προβλημα,,πιο νορμαλ και απο νορμαλ..το μονο που θα προσεξεις ειναι ποιος θα στους τοποθετησει,,και προγραμματισει φυσικα μετα το μηχανακι για μειγμα,,ειναι πραγματικη συγκινηση για τι απολαυση θα παρεις μετα..προχωρα αφοβα καθωσ το χω ψαξει οσο δεν παει επειδη μου αρεσει το σωστο tuning,,

argers
01/01/2008, 21:50
Καλλή χρονιά,σε ευχαριστώ πολλή για την βοήθεια,τώρα όσο αναφορά για την αλλαγή και την ρύθμιση θα γίνει στην suzuki που βρίσκεται στην Συγγρού,και πάλι ευχαριστώ.

argers
01/01/2008, 21:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Λογικα θα χρειαστεις και ρυθμιση στο μιγμα,δλδ P.C III ή κατι αντιστοιχο. Ψεκαστο δεν ειναι το V-strom??:look: :look:

Είναι με ψεκασμό αλλά καλύπτεται από τον δικό του εγκέφαλο και με τον προγραματισμό που θα γίνει.
Δεν θέλει τίποτα άλλο έκτός από εκκέντροφόρους και σωστή ρύθμιση.

gcrook
01/01/2008, 22:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Είναι με ψεκασμό αλλά καλύπτεται από τον δικό του εγκέφαλο και με τον προγραματισμό που θα γίνει.
Δεν θέλει τίποτα άλλο έκτός από εκκέντροφόρους και σωστή ρύθμιση.

Σου απαντησα σε π.μ και αν θες μπορεις να το δημοσιευσεις εδω,αν και πραγματικα δεν εχω ιδεα σχετικα με την συγκεκριμενη μετατροπη,και θα ηθελα και καποιον να μου ξεδιαλυνει και εμενα καναδυο πραγματακια.

Παντως δεν βλεπω πολυ μεγαλο οφελος στην ολη διαδικασια και αυτο πηγαζει απο την ηλεκτρονικη διαχειριση του καυσιμου σου και λιγοτερο ισως απο τους εκκεντροφορους.

Γενικως νομιζω οτι δεν μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα στο συγκεκριμενο μοτερ αν δεν βαλεις βαθια το χερι στην τσεπα...και ενδεχομενως και στο καρτερ.:sad:

argers
01/01/2008, 22:55
από gcrook
Χωρις να ειμαι ειδικος μιας και εγω εκανα ακριβως το αντιθετο (εκκεντροφοροι και συστημα τροφοδοσιας απο Εζβι σε μοτερ βεστρομ) θα ελεγα οτι θα πρεπει να κοιταξεις πολυ σοβαρα το θεμα του χρονισμου σε συνδυασμο με τον ψεκασμο σου που δουλευει συμφωνα με τα δεδομενα της αναφλεξης των μαμα εκκεντροφορων.

Μπορω να σε παραπεμψω στον μηχανικο που μου εκανα την δουλεια το φθινοπωρο να στα πει ακριβως,αλλα το θεμα της εγγυησης ειναι οπως στο ειπε η αντιπροσωπεια.
Οτι χρειαστεις.

gcrook
01/01/2008, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
που δουλευει συμφωνα με τα δεδομενα της αναφλεξης των μαμα εκκεντροφορων.



Χμμ.... καλα το ειπα πριν μαλακιες γραφω.....

argers
01/01/2008, 23:00
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
από gcrook
Χωρις να ειμαι ειδικος μιας και εγω εκανα ακριβως το αντιθετο (εκκεντροφοροι και συστημα τροφοδοσιας απο Εζβι σε μοτερ βεστρομ) θα ελεγα οτι θα πρεπει να κοιταξεις πολυ σοβαρα το θεμα του χρονισμου σε συνδυασμο με τον ψεκασμο σου που δουλευει συμφωνα με τα δεδομενα της αναφλεξης των μαμα εκκεντροφορων.

Μπορω να σε παραπεμψω στον μηχανικο που μου εκανα την δουλεια το φθινοπωρο να στα πει ακριβως,αλλα το θεμα της εγγυησης ειναι οπως στο ειπε η αντιπροσωπεια.
Οτι χρειαστεις. [/QUOTE/]

Σε ευχαριστώ για όλα ,θα το ψάξω λίγο ακόμη.
Πάντως από την suzuki λένε ότι δεν παθαίνει τίποτα και αφού ρυθμιστή και σωστά στο δικό τους εγκέφαλο όλα θα είναι ο.κ.

argers
01/01/2008, 23:03
Το όφελος είναι.....( 72 άλογα τροχό).
Αξίζει νομίζω.

gcrook
01/01/2008, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
Το όφελος είναι.....( 72 άλογα τροχό).
Αξίζει νομίζω.

Αυτο δεν μπορει να στο πει κανενας.
Οφελος θα εχεις αν γινει δουλεια στην ηλεκτρονικη διαχειριση αλλα μην περιμενεις νουμερα.

Παντως αν τυχον χρειαστεις πηνιο η βολαν απο SV (που ΔΕΝ προκειται να χρειαστεις αλλα δε γαμιεται) πες μου.

gcrook
01/01/2008, 23:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
[B] στο δικό τους εγκέφαλο

Τι εννοεις ακριβως με μπερδεψες....

trigger
01/01/2008, 23:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από argers
από gcrook
Χωρις να ειμαι ειδικος μιας και εγω εκανα ακριβως το αντιθετο (εκκεντροφοροι και συστημα τροφοδοσιας απο Εζβι σε μοτερ βεστρομ)
gcrook συγνώμη για την παρέμβαση αλλά μου φαίνεται οτι ο argers θέλει να κάνει το ίδιο με εσένα, να βάλει εκκεντροφόρους sv σε μοτερ vstrom.

gcrook
02/01/2008, 00:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
gcrook συγνώμη για την παρέμβαση αλλά μου φαίνεται οτι ο argers θέλει να κάνει το ίδιο με εσένα, να βάλει εκκεντροφόρους sv σε μοτερ vstrom.

:blush:

Μην ζητας συγνωμη..πες με μαλακα μπας και ξυπνησω.
Δεν ξερω ουτε εγω πλεον τι μοτερ φοραω...:lol:

trigger
02/01/2008, 00:04
Το θέμα είναι οτι φοράς και το απολαμβάνεις! ;)

Tpap
02/01/2008, 02:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Το πνεύμα του είναι αυτό γιατί λέγονται εκκεντροφόροι άξονες γιατί φέρουν έκκεντρα.

:wave2:

Μπορει να λεγονται ετσι, αλλα δεν φερουν εκκεντρα......


Ωστοσο οτι εχει σχεση με την μετατροπη, θα ελεγα να ΜΗΝ το σκαλισεις το μοτερακι σου.
Ισως γιατι οταν βαλεις το χερι σου βαθια στο καρτερ---καθως ειπε εκλεκτος συναδελφος---μπορει να βρεις κ αλλα εξαρτηματα που η θεση τους δεν ηταν ποτε εκει..

Το 1000 ειναι πιο ορθη λυση. (?)

trigger
02/01/2008, 02:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μπορει να λεγονται ετσι, αλλα δεν φερουν εκκεντρα......

Είσαι σίγουρος για αυτό που λες?
:smokin:

Tpap
02/01/2008, 02:33
εκκεντρο ονομαζεται το γεωμετρικο σχημα το οποιο ειναι κυκλος με το κεντρο του τοποθετημενο εκκεντρα
(σε αλλο σημειο εντος της περιφερειας του κυκλου πλην του γνωστου).

το γεωμετρικο σχημα που αναφερεσαι θα ηταν πιο σωστο να το λεγαμε απλα ...αμυγδαλο!

trigger
02/01/2008, 02:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
εκκεντρο ονομαζεται το γεωμετρικο σχημα το οποιο ειναι κυκλος με το κεντρο του τοποθετημενο εκκεντρα.

το γεωμετρικο σχημα που αναφερεσαι θα ηταν πιο σωστο να το λεγαμε απλα ...αμυγδαλο!
Ξέρω τι είναι τι και πως ονομάζεται...

Ρίξε μια ματιά εδώ (http://homepages.pathfinder.gr/beltioseis/MHXANOLOGIA.htm) και εδώ (http://www.glavopoulos.gr/auto_glossary/epsilon_auto_terms.htm) και τα λέμε! :winka:

Tpap
02/01/2008, 02:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Ξέρω τι είναι τι και πως ονομάζεται...

Ρίξε μια ματιά εδώ (http://homepages.pathfinder.gr/beltioseis/MHXANOLOGIA.htm) και εδώ (http://www.glavopoulos.gr/auto_glossary/epsilon_auto_terms.htm) και τα λέμε! :winka:

Ακρως ενδιαφερουσες οι παραπομπες σου φιλε, αλλα θελουν ισως διορθωσεις αν επιθυμουν και ακριβεια λογου εκτος απο μια απλη κατανοηση/συνεννοηση απο τον αναγνωστη.

Παρα ταυτα, εγω σε παραπεμπω σε βιβλιο γεωμετριας 1ης γυμνασιου...ή μπορει κ δημοτικου.

Βεβαιως και εχει παραμεινει αυτη η ονομασια που αναφερες. Δεν ειναι και το σωστο δυστυχως, οπως κ αρκετα αλλα..

trigger
02/01/2008, 02:50
Το αν έχει παραμείνει σωστό ή όχι είναι άλλο θέμα.Είμαι μηχανικός πλοίων και σε αυτές τις μηχανές οι άξονες ονομάζονται κνωδακοφόροι λόγω της ομαλής προοδευτικότητας στο βύθισμα τους σε σχέση με τους εκκεντροφόρους.Στην ουσία όμως κάνουν την ίδια δουλειά.Παρόλα αυτά έχει επικρατήσει στη βιβλιογραφία να ονομάζονται έτσι (είτε εκκεντροφόροι είτε κνωδακοφόροι) και να ερμηνεύονται έτσι όπως σου είπα. :)

Tpap
02/01/2008, 02:55
οκ...σωστος

johnpan
02/01/2008, 07:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
εκκεντρο ονομαζεται το γεωμετρικο σχημα το οποιο ειναι κυκλος με το κεντρο του τοποθετημενο εκκεντρα
(σε αλλο σημειο εντος της περιφερειας του κυκλου πλην του γνωστου).


TI MA8AINW PRWTOXRONIATIKA! PROSE3TE RE, H AGNOIA SKOTWNEI... DEN ASXOLOYMAI ALLO...

Respect
02/01/2008, 08:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μπορει να λεγονται ετσι, αλλα δεν φερουν εκκεντρα......


Ωστοσο οτι εχει σχεση με την μετατροπη, θα ελεγα να ΜΗΝ το σκαλισεις το μοτερακι σου.
Ισως γιατι οταν βαλεις το χερι σου βαθια στο καρτερ---καθως ειπε εκλεκτος συναδελφος---μπορει να βρεις κ αλλα εξαρτηματα που η θεση τους δεν ηταν ποτε εκει..

Το 1000 ειναι πιο ορθη λυση. (?) Ναι καλά! (αν και η προτροπή σου είναι πάν-σωστη)
Και εγώ που έχω το 1000 όλη την ώρα σκέφτομαι να πάω να κάνω το ίδιο πράγμα. :lol:

Η πραγματικότητα πιστεύω είναι πως συνηθίζουμε τα μηχανάκια μας και πως όταν συμβαίνει αυτό καλό είναι να τα αλλάζουμε παρά να τους βγάζουμε τα μάτια.
Πιθανόν να στοιχίζει και λιγότερο.

alex14
02/01/2008, 08:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
..... λόγω της ομαλής προοδευτικότητας στο βύθισμα τους σε σχέση με τους εκκεντροφόρους.

Γιατι ? Οι "εκκεντροφοροι" δεν εχουν ομαλο βυθισμα ?? On-Off δουλευουν ? :look:

trigger
02/01/2008, 12:56
:rolleyes:

Δες τη διαφορά μεταξύ του σχήματος 58 και 59 και θα καταλάβεις.


115928

trigger
02/01/2008, 13:02
και εδώ...


115930

alex14
02/01/2008, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
:rolleyes:

Δες τη διαφορά μεταξύ του σχήματος 58 και 59 και θα καταλάβεις.

Δεν βλεπω καμια διαφορα. Απλως στο σχημα 59 το "αμυγδαλο" δινει μεγαλυτερη διαρκεια στο ανοιγμα της βαλβιδας, εαν εννοεις αυτο σαν διαφορα.
Κατα τα αλλα μιλαμε για ακριβως το ιδιο πραμα.

:wave2:

trigger
02/01/2008, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Απλως στο σχημα 59 το "αμυγδαλο" δινει μεγαλυτερη διαρκεια στο ανοιγμα της βαλβιδας, εαν εννοεις αυτο σαν διαφορα.
Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά εγώ αναφερόμουν σε αυτή τη γωνία όταν έλεγα για την ομαλότητα

:wave2:


115931

alex14
02/01/2008, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά εγώ αναφερόμουν σε αυτή τη γωνία όταν έλεγα για την ομαλότητα

:wave2:

ok

:beer: :beer:

:wave2:


115932

trigger
02/01/2008, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
ok

:beer: :beer:

:wave2:
:beer:
Τώρα που τα λύσαμε... να τους βάλει τους εκκντροφόρους ή όχι;:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

alex14
02/01/2008, 13:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
:beer:
Τώρα που τα λύσαμε... να τους βάλει τους εκκντροφόρους ή όχι;:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

OXI

:rotflmao: :rotflmao:

:beer:

Tpap
02/01/2008, 16:02
ΟΧΙ

argers
02/01/2008, 18:26
Χίλια ευχαριστώ για την βοήθεια,μάλλον θα το αφήσω όπως είναι,και πάλι ευχαριστώ.

argers
02/01/2008, 19:35
:cool:

NSV RANGER
12/01/2008, 16:27
gcrook μιας και εχουμε την ιδια μετατροπη δοκιμασες μηπως τα βεντουρι εσυ?στο δυναμομετρο μου κανουν κανα δυο κοιλιες σε καποιεσ στροφες και τα εβγαλα..στο site απο οπου ψηθηκα και τα εφερα (www.factorypro.com) λεει ο αμερικανος οτι δινει κανα δυο τρια αλογακια ακομα...αλλα τζιφοσ η υποθεση?τι αποψη εχεις?οπωσ και με τι εξατμιση το εχεις?

imba
17/06/2010, 02:11
Παιδια για σας.Εγω εχω ενα στρωμα με φιλτρο ολοσομη remus kai pcIII η τοποθετηση των κεντροφορων του sv θα ειναι δυσκολη?Ευχαριστω.

Band(age)it
17/06/2010, 02:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από imba
Παιδια για σας.Εγω εχω ενα στρωμα με φιλτρο ολοσομη remus kai pcIII η τοποθετηση των κεντροφορων του sv θα ειναι δυσκολη?Ευχαριστω.

Παλι κεντροφορων...καηκαμε :bigcry:

TROOPER
17/06/2010, 04:16
αααα εδω κρυφτηκαμε ε????

:smokin:

imba
17/06/2010, 04:28
Kεντροφοροι. ok?

trigger
17/06/2010, 06:33
εγω που είμαι υπέρ της αποΚΕΝΤΡωσης υπάρχει τίποτα; Κάτι σε επαρχιοφόρους ας πούμε;