View Full Version : Sos-βοηθήστε με να την χαμηλώσω!!
stef.corfu
03/01/2008, 17:50
καλησπέρα σε όλους . Καλή χρονιά και καλούς δρόμους !!
ξέρω οτι εδώ μέσα είστε πολλοί που την έχετε ψάξει αρκετά και θα ήθελα να με κατατοπίσετε αν μπορείτε:
εχω ένα CB400sf . Ενώ το λατρέυω για διαδρομές εκτός πόλης και για βόλτες , μέσα στην πόλη με δυσκολεύει αρκετά (λόγω βάρους --180κιλά)...
(θα βοηθούσε να με καταλάβετε αν σας έλεγα οτι είμαι κοπέλα, 1,60 και 48-50 κιλά)
το θέμα είναι οτι ΚΑΙ χαμηλό μηχανάκι ΚΑΙ ελαφρύ --πάνω από 250cc-- , δε βρίσκεις (βρίσκεις???)!!
τα enduro και τα supermotard μου αρέσουν εξίσου (είμαι λάτρης του δίτροχου γενικότερα) και είναι στα κιλά που θα μπορούσα να κουμαντάρω με μεγάλη άνεση , όμως δεν τα φτάνω!! (πατάω καλά σε σέλα υψους μέχρι 80εκ)
πρόσφατα ήρθα στην Αθήνα και είδα μια κοπέλα (αντικειμενικά πολύ πιο κοντή απο μένα) να παρκάρει ανετότατα ένα χαμηλωμένο Duke (με μάλλον και σκαμμένη σέλα).
Μπορείτε να με βοηθήσετε και να μου πείτε αν ξέρετε μοντέλα μεσαίου κυβισμού που επιδέχονται χαμηλωματος σε τέτοιο σημείο??? και πως θα μπορούσε να γίνει??
(χρήματα έχω να διαθέσω για μετατροπές)
(στοιχεία απο άτομα-συνεργεία που κάνουν αυτή τη δουλειά και φωτό θα ήταν ευπροσδεκτές με το παραπάνω)
ευχαριστώ
:beer:
jasondakar
03/01/2008, 17:54
καλο θα ειναι να κοιταξεις να εχει ρυθμιζομενα μπροστινα περα απο το πισινο.
stef.corfu
03/01/2008, 18:06
έχω την εντύπωση οτι τα enduro και τα s.motard έχουν σύνηθες ύψος σέλας 85-90εκ ..
Μπορείς να φάς 10-15 εκατοστά χαμηλώνοντας μόνο τις αναρτήσεις ???
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasondakar
καλο θα ειναι να κοιταξεις να εχει ρυθμιζομενα μπροστινα περα απο το πισινο.
Οτι και να κανει το υψος σελας θα παραμεινει το ιδιο δυστυχως.
Αλλος τροπος για να χαμηλωσει το μηχανακι δεν υπαρχει,χωρις να γινει επικινδυνη η συμπεριφορα του (ξερεις να ακομπαει τους αγκωνες στο τραπεζι να ρευεται κτλ) :lol:
Καλυτερα να απευθυνθει σε καποιο απο τα ειδικα καταστηματα που αναλαμβανουν να μετατρεψουν τις σελες για αναβατες μετριου αναστηματος.
dirtbird
03/01/2008, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
.......
(θα βοηθούσε να με καταλάβετε αν σας έλεγα οτι είμαι κοπέλα, 1,60 και 48-50 κιλά)
...
:beer:
Kαι ονομάζεσαι Στέφανος Κάποιος? (http://www.moto.gr/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=15686):confused: :confused: :rolleyes:
jasondakar
03/01/2008, 18:15
καλα αλλη μια λυση ειναι να παρει trial. :lol: :lol:
stef.corfu
03/01/2008, 18:18
αυτό σκεφτόμουν και εγώ ρε παιδιά (δηλ. πέρα απο το γεγονός οτι αισθητικά δε λέει να χαμηλώνεις πολύ τετοιού είδους μηχανές , τα αποτελέσματα μπορεί να είναι επικίνδυνα για την οδική συμπεριφορά της μηχανής ) , όμως όποιος ξέρει ας μου πει ονόματα/διευθύνσεις ή και τηλέφωνα ειδικών που ασχολούνται με αυτό ώστε να τους ρωτήσω ...
stef.corfu
03/01/2008, 18:22
Στέφανος είναι ο αδερφός μου και με την ευγενική του χορηγία(και 15λεπτο μασάζ!) με άφησε να χρησιμοποιήσω το φορουμ
(για να μην έχετε απορίες)
stef.corfu
03/01/2008, 18:36
και επειδή το έχω σπουδάσει το θέμα (δηλαδή το μασάζ--είμαι επαγγελματίας μασέρ) δεσμέυομαι ενώπιον Θεού και του Moto.gr οτι όποιος μου δώσει χρήσιμες πληροφορίες θα τον γιατρέψω απο όλους του τους πόνους με ένα σουπερ περιποιητικό μασαζάκι !!
please παιδιά βοηθήστε, κάτι θα ξέρετε είμαι σίγουρη !!
(θα μαγειρέψω κιόλας...)
Κάποιες εταιρίες βγάζουν μηχανάκια με χαμηλομένη σέλα, κυρίως για κοπέλες. Για παράδειγμα η BMW F650GS, όσο έβγαινε, μιας & τώρα πια γιοκ, μπορούσες να διαλέξεις με χαμηλή σέλα αλλά & με πιο κοντό μεταξόνιο. Ουσιαστικά έβγαιναν 2 μοντέλα. Πέρα από το ότι μπορούσες να επιλέξεις ψηλή ή χαμηλή σέλα, μπορούσες επίσης να διαλέξεις τον αντίστοιχο "σκελετό". Αυτό το γνωρίζω γιατί είναι μια φίλη που έχει πάρει ένα 650GS & επειδή έχω & εγώ το ίδιο, αλλά το "ψηλό", βάζοντας τα δίπλα δίπλα βλέπεις εύκολα τη διαφορά.
Επίσης έχω δει "χαμηλωμένο" KLR motard. :winka:
:wave2:
el_hymador
03/01/2008, 18:57
Εγω θα σου προτεινω ενα μηχανακι το οποιο εχει παρα πολυ χαμηλη σελα αλλα δεν ξερω αν ειναι του γουστου σου
Kawasaki W650
χαμηλο κεντρο βαρους, κλασσικη εμφανιση - συγχρονη τεχνολογια τα κανει ολα και συμφερει καθοτι μεταχειρισμενο το βρισκεις σε πολυ καλη κατασταση με 4 χιλιαρικα ευρω.
Δεν καταλαβα τι σε ενοχλει πιο πολυ το υψος τη σελας η το βαρος της μοτοσικλετας;
αν ειναι και τα δυο, κοιτα για κανα μεσαιο on-off , το BMW F650 GS ειναι μια χαρα
ερωτηση: το βάρος σε ενοχλει ή το υψος?
και αν ειναι το υψος, για πόσο υψος μιλάμε?
υγ: αν μιλάμε για 1-2 πόντους μαλλον μια μετατροπή στην σέλα θα σε καλύψει...:look:
αν μιλάμε για παραπάνω μαλλον θα χρειαστεί να ψαχτείς με το υψος (την διαδρομή για την ακριβεια) των αναρτησεων.
αυτο βεβαια θα μεταβάλει την συμπεριφορά την μηχανής απο πολύ εως και δραματικά όπως επισυμανε ο gcrook.
:wave2: :beer: :wave2:
υγ2:μην τάζεις μασαζ* εδω μεσα....μπορει να χρειαστει να τα κάνεις.... :rolleyes:
:lol: :rotflmao:
*=υπάρχει και τρουπερ που δεν θέλει ανταγωνισμο.....:lol:
gdevelek
03/01/2008, 19:09
το δικό μου Σ4 έχει ρύθμιση ύψους σέλας στις αναρτήσεις, το δικό σου το έχεις τερματήσει προς τα κάτω;
μηχανάκια χαμηλώτερα υπάρχουν πολλά, αλλά είναι κάστομ και ίσως δεν σου αρέσουν, εξάλλου είναι αρκετά βαρύτερα
μάλλον είσαι νέα στο άθλημα, διαφορετικά θα το κουμάνταρες καλά το Σ4, είναι από τα καταλληλότερα για κοπέλες, γρήγορα εξοικειώνεται κανείς και του παίρνει τον αέρα
υπάρχουν μάστορες που σου αφαιρούν αφρολέξ από τη σέλα ώστε να κατέβει κι άλλο, ξέρω έναν στην πανόρμου δίπλα στο μετρό, από την "πάνω" μεριά
χαμήλωμα 10-15εκ ξέχνα το
:wave2:
stefanos
03/01/2008, 19:18
Επειδή ισότητα υπάρχει μόνο στην θεωρία και δεδομένου οτι οι γυναίκες έχουν κατά κανόνα μακρύτερα πόδια απο τους άντρες δεν θα έχεις μεγαλύτερο πρόβλημα απο ένα μέσο αναβάτη.
Δεν είναι ανάγκη να πατάς με τα 2 πόδια στο φανάρι, συνήθεια θέλει.
SUPERMARIO
04/01/2008, 02:44
μηχανες υπαρχουν οπως για παραδειγμα η apriia pegaso 650 strada (supermotard).
παραθετω ενα αποσπασμα απο την ιστοσελιδα της aprilia για το παραπανω μοντελο.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Υψηλής αντοχής είναι και οι διαμέτρου 20 mm άξονες των τροχών, που είναι όμως κούφιοι, για τη διατήρηση του χαμηλού βάρους. Στο Pegaso 650 το συνολικό ύψος της σέλας είναι μειωμένο φτάνοντας τώρα μόλις τα 780 mm για εύκολο έλεγχο. Αναβάτες κάθε ύψους, ακόμα και κυρίες, μπορούν τώρα να πατάνε σταθερά στο έδαφος. Το ειδικό σχήμα της σέλας, κάνει πιο εύκολη την μετακίνηση του σώματος για σπορ συνθήκες οδήγησης, χωρίς όμως να επιβαρύνεται η άνεση ούτε του αναβάτη ούτε του συνοδηγού. Ψηλότερη σέλα (820 mm ) είναι διαθέσιμη στα αξεσουάρ, για περισσότερη άνεση των ψηλότερων αναβατών.''
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
gdevelek
04/01/2008, 09:11
το Σ4, με την πίσω ανάρτηση στη μέση θέση ύψους, έχει 780χιλ. ύψος σέλας
πιθανόν χαμηλώτερη να είναι η F650GS, σε ορισμένα τουλάχιστον μοντέλα
πάντος με ύψος 1.60 τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα
Πιστευω 1-2 εκατοστα κανουν σημαντικη διαφορα στο υψος της σελας και θα βοηθησουν ετσι ο καλυτερος τροπος ειναι αυτος που ειπε και ο gdevelek να παει η πισω προφορτιση ελατηριου στο τερμα μαλακο . Συχρονως να παει και η εμπρος προφορτιση στο τερμα μαλακο στο πιρουνι. Μονο απο αυτη τη ρυθμιση θα εχεις κερδισει 1-2 ποντους υψος.Και η συμπεριφορα της μηχανης θα ειναι παλι σωστη.
Και φυσικά η σέλα εκτός απ'το να φαγωθεί 1-2 εκατοστά από πάνω, θα φαγωθεί και στο πλάι. Έτσι κερδίζεις πάρα πολύ, αφού τα πόδια δεν ανοίγουν τόσο. Άρχισε από εκεί και μετά πας για αναρτήσεις. Υπάρχουν κάποια "σετ" που σου πειράζουν διάφορα στις αναρτήσεις (βασικά νομίζω αλλάζεις ανάρτηση και και και) και δεν τις μαλακώνουν απλά χαμηλώνουν το μηχανάκι, ότι και άν σημαίνει αυτό για πεζοδρόμια, στροφές...
Δές ΑΥΤΟ (http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lower/index.html) .
EDIT και ΑΥΤΟ (http://www.exoticsportbike.com/lowering_links.htm)
Δυστυχώς δεν έχει για CB400. Στη τελική μπορείς να πας να σου φτιάξουν. :winka:
stef.corfu
08/01/2008, 12:51
sas eyxaristio olous para poly !!!
elpizo na ksanamilisoume
kai opoios exei na mou proteinei kati allo (links/montela) tha to iperektimousa
oso gia kapoion pou rotise an me enoxlei to ypsos i to varos :
me enoxlei vasika to varos , giauto psaxno kati pio elafry (pou tha protimousa omos na einai kai sxetika xamilo oste na ftano)
to cb400 mou to odigao mia xara (den eimai kainourgia sto athlima - kapoios rotise), apla einai vary gia mena(180kila- me ti ventzini 190+) kai epeidi i douleies mou einai sinexos mesa stin poli den me volevei stis manouvres, me kourazei kai kourazetai kai auto.. (proti-deytera-proti-deytera)
stis voltes mou pou pao poriata , einai loukoumi!
psaxno loipon kati gia entos polis, pio elafry (giayto milisa gia endura i motard ...)
na eiste kala, ta ksanaleme
i BMW650Gs mou akougetai kali periptosi kai tha tin psakso gia metaxeirismeni .
ithela na rotiso gia to pegaso strada pou mou eipate , an aksizei ta lefta tou i tha trexo sinexos sta sinergia (italiko, oute karfitsa!! elege enas filos mou pathon apo Cagiva)
filia se olous!!
gdevelek
08/01/2008, 13:02
ta enduro/motard είναι όλα ΠΟΛΥ πιο ψηλά από το cb
stef.corfu
08/01/2008, 14:29
αυτό είναι γεγονός .
όμως δεν ψάχνω την υπερχαμηλή enduro , απλά να την πατάω έστω με το μισό πέλμα!!
γιατί φίλε μου είναι άλλο πράγμα να μην πατάς καλά μια βαριά μηχανή και άλλο μια ελαφρύτερη
(πχ , το VStrom 1000 του αδερφού μου -λέμε αν το έφτανα καλά- πάλι δεν θα μπορούσα να το πάρω γιατί με την παραμικρή κλίση που θα έπαιρνε η μηχανή θα γινόμουν χαλκομανία στο οδόστρωμα με 230κιλά πάνω μου!
ε,δε νομίζω οτι είναι το ίδιο με ένα π.χ ΧΤ που είναι 100κιλά ελαφρύτερο και να γείρει λίγο δεν έγινε και τίποτα , με το ένα χέρι το φέρνεις στα ίσια...)
(το Σ4 μου είναι βαρύ και αν πάρει κλίση στα όρια το κρατάω...)
gdevelek
08/01/2008, 14:36
εκεί όμως είναι και το κλειδί, αν πατάς, δεν παίρνει κλίση, άρα το ελέγχεις
γι' αυτό το εντούρο δεν στο συνιστώ, είναι μεν ελαφρύ, αλλά αν για να πατήσεις πρέπει να γείρει π.χ. 15 μοίρες, το 'χασες
road spirit
08/01/2008, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
..... ithela na rotiso gia to pegaso strada pou mou eipate , an aksizei ta lefta tou i tha trexo sinexos sta sinergia (italiko, oute karfitsa!! elege enas filos mou pathon apo Cagiva)
filia se olous!!
διάβασε εδω http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46381
και στο apriliabikers.gr, στην αντίστοιχη ενότητα του forum.
Τα λεφτά του τα αξίζει μέχρι τελευταίου ευρώ. Στα συνεργεία θα τρέχεις μονο αν το παραμελήσεις....
αλλά, επειδή αναφέρεις θέμα με το βάρος... το pegaso ΔΕΝ ειναι ελαφρύ μηχανάκι (196 κιλά γεμάτο)
stef.corfu
08/01/2008, 17:27
τι θα μπορούσα να κάνω για να χαμηλώσω αυτό ???? :confused: :confused:
το ύψος σέλας είναι 90εκ και χαμηλώνει φυσικά (χαμήλωμα αναρτήσεων) ως τα 86 .
Θα μπορούσα με φάγωμα σέλας ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο να την κατεβάσω στα 80εκ???
(κάποιοι χτυπιούνται που δεν έχουν τα λεφτά να την πάρουν , ενώ έγω έχω τα λεφτά να την πάρω και δε ξέρω αν γίνεται να την χαμηλώσω ...... :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bawl: :bawl: )
116431
Cpt. Haddock
08/01/2008, 17:39
Το φάγωμα της σέλας το πολύ να σου δώσει 2-3 εκατοστά, όχι παραπάνω
Απ΄όσο ξέρω μόνο το F650GS βγαίνει και χαμηλωμένο σε "γυναικεία" έκδοση (περίπου στα 78 εκατοστά)
:wave2: :wave2:
stef.corfu
08/01/2008, 17:47
μια λύση μου απομένει δηλαδή : να βγάλω τελείως τη σέλα και να βάλω πετσέτα !!!!
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
(lamoun ευχαριστώ για τα λινκ και δεν θέλω να χαμηλώσω το Σ4 , την ΒΜW 650xmoto θέλω )
Cpt. Haddock
08/01/2008, 17:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
μια λύση μου απομένει δηλαδή : να βγάλω τελείως τη σέλα
πρόσεχε αυτό που λες μην παρεξηγηθεί... :look: :p :rotflmao:
stef.corfu
08/01/2008, 17:54
Ξέρω τι λές Captain μου ...
<< σ΄είδα πάνω στην Xmoto που βόλταρες με τρέλα και αργότερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα !!>>
αλλά σε ρωτώ , τι άλλο να κάνω η γυναίκα ???
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Cpt. Haddock
08/01/2008, 17:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
αλλά σε ρωτώ , τι άλλο να κάνω η γυναίκα ???
Πέρα απο τη σέλα δεν ξέρω :lol:
H bmw στην ίδια σειρά δε βγάζει κι άλλο ένα που ειναι λίγο πιο χαμηλό; (xcountry ή καπως έτσι)
Οπως το βλέπω (για να μην αφαιρέσεις τη σέλα κι έχουμε άλλα :p ) ή σε F650GS ή σε Pegaso θα πας
:beer:
stef.corfu
08/01/2008, 18:03
όπως το είπες , το Χcountry είναι λίιιιιιιιγο πιο χαμηλό
(αλλά δεν μου αρέσει τόσο πολύ το φανάρι...)
όσο για την pegaso , ήδη μου ανέφεραν <<το pegaso ΔΕΝ ειναι ελαφρύ μηχανάκι (196 κιλά γεμάτο)>>
(ενώ εγώ ψάχνω μέχρι 150κιλά , αν είναι για βαρύτερη κρατάω και το CB400sf μου )
Cpt. Haddock
08/01/2008, 18:06
Πάντως να έχεις στο νου σου ένα πράγμα: Το βάρος της μηχανής, είτε 150 ειτε 200 κιλα ειναι ΗΔΗ πολυ για να το ελέγχει ο οποιοσδήποτε....
Όσο ελαφριά να (φαινεται οτι) είναι μια μηχανή, αν γείρει καλό ειναι να την αφήνεις να βροντήξει κάτω...
Δε θα πάθει τίποτα, και το βασικό ειναι οτι θα βγεις εσύ αλώβητη :wave2: :wave2:
stef.corfu
08/01/2008, 18:14
γεια σου ρε καπτεν !!!
πάνω απο όλα ο άνθρωπος :beer: :beer: να΄σαι καλά !!
(σε εσένα λέω να κάνω το μασάζ που έταξα τελικά!!)
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
γεια σου ρε καπτεν !!!
(σε εσένα λέω να κάνω το μασάζ που έταξα τελικά!!)
:a014: :a014: :a014:
gdevelek
08/01/2008, 18:53
αν θες δυνατό μηχανάκι ως 150 κιλά, ΜΟΝΟ δίχρονο
αλλά το βάρος είναι πρόβλημα όταν γείρει το μηχανάκι, όσο είναι όρθιο, δεν ζυγίζει τίποτε (σχεδόν)
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
να βγάλω τελείως τη σέλα και να βάλω πετσέτα
Το '70 βάζανε κιλίμια και κουρελούδες...
(οι BMWάκηδες βάζανε μόνο φλοκάτες...) :winka:
Υ.Γ.
Να του βάλεις και hand-made Κορυδαλιώτικη 4 σε 1 (άσχετα πόσους κυλίνδρους έχει...) και να βγάλεις μάσκα, όργανα, μπροστινό φτερό κ.λ.π. :wave2: :beer:
Ταξιδευτής
08/01/2008, 21:05
ΑΧΑΑΑΑΑ!!!!!! ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ, ΕΔΩ ΕΙΣΤΕ;;;;;
Και λεω, τι εχει γινει και εχει πεσει τετοια νεκρα στα υπολοιπα θεματα του φορουμ;;;; :mad:
Επρεπε να το εχω καταλαβει!! :mad: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Οσο ελαφριά να (φαινεται οτι) είναι μια μηχανή, αν γείρει καλό ειναι να την αφήνεις να βροντήξει κάτω...
Δε θα πάθει τίποτα, και το βασικό ειναι οτι θα βγεις εσύ αλώβητη
Μπορεις εξαλλου αν θες να ρωτησεις και τον Master του θεματος, τον αγαπητο Αλχιμιστη!!! :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
γεια σου ρε καπτεν !!!
πάνω απο όλα ο άνθρωπος :beer: :beer: να΄σαι καλά !!
(σε εσένα λέω να κάνω το μασάζ που έταξα τελικά!!)
ΕΕΕΕΕ!!!! ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!!!! :mad:
Τι τους κανεις ρε κουφαλα σκυλοπνιχτη και σε ερωτευονται ετσι;;; :mad: :lol:
Αστον αυτον κοπελα μου! Ειναι gay! Ασε που εχει και Αγγλικο μηχανακι! :lol:
(να σου αναλυσω εγω για οτι μηχανακι θες, να τα πουμε καλυτερα για αυτο το μασαζακι;; )
Το Xcountry έχει ψηλότερη σέλα από το Xmoto! Τα έχω οδηγήσει & τα δυο. Γιατί δε πας να κάνεις ένα test drive το xmoto να δεις αν σε βολεύει. Πάντως νομίζω ότι δε θα έχεις πρόβλημα. Σου δίνει μια αίσθηση ότι οδηγάς πολύ ελαφρύ μηχανάκι. Είναι σα παπί! :winka:
Άντε καλορίζικο! :wacko: :beer: :beer: :beer: :wave2:
Να απαντήσω κι εγώ μιας και δεν είμαι πρώτο μπόϊ. :D
Είχα TDM παλιά και κάποια στιγμή (μετά από ενάμισι χρόνο) αποφάσισα να χαμηλώσω τη σέλα. Πήγα δηλαδή σε ένα ταπετσέρη και μου την "έφαγε" από πάνω αλλά και από τα πλάγια τη λέπτυνε. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό. Για τις αναρτήσεις είμαι της γνώμης ότι τις ρυθμίζεις να δουλεύουν σωστά για τα κιλά σου και τίποτα άλλο. Γενικά με τον χρόνο συνηθίζεις να κουμαντάρεις μια μηχανή. Όλες μου οι μηχανές ήταν πάνω από 200 κιλά αλλά δε με νοιάζει άμα δεν τις σπρώχνω. Πρόβλημα θεωρώ μόνο το Βαραντέρο το 990 και το Κάπονορντ που όχι μόνο είναι βαριά, δεν πατάω ούτε στη μια μύτη. :blush: . Δηλαδή εντουράκι ελαφρύ που θα βγάζεις γοφό στο φανάρι, νο προμπ. Στρητ βαρύ που πατάς έστω και το ένα μισό πέλμα, πάλι νο προμπ. Θέμα συνήθειας είναι. ;)
Cpt. Haddock
09/01/2008, 08:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
γεια σου ρε καπτεν !!!
πάνω απο όλα ο άνθρωπος :beer: :beer: να΄σαι καλά !!
(σε εσένα λέω να κάνω το μασάζ που έταξα τελικά!!)
:D :a44: :D :a44: :D :a44: :D :a44: :D :a44:
Κατα τα άλλα συμφωνώ με τη Noela :wave2:
startengine
17/01/2008, 10:33
Δε μπορώ να μην πεταχτώ κι εγώ σ' ένα τέτοιο θέμα:D
1.66 και...ομοιοπαθής.
Το λοιπόν, το θέμα όλο για εμάς τις...όχι και τόσο προικισμένες σε ...μάκρος, είναι το ζύγισμα της μηχανής που όταν είναι τέτοιο που σε βοηθά να "κουμπώσεις" πάνω της, ξεπερνάς και το ύψος και το βάρος.
Να δευκρινήσω: Είχα μια cbf 600. Πατούσα και με τα δύο πόδια αλλλλαααά.... δυσκολευόμουν πολύ στις μανούβρες και στα "λίγα" μέσα στην πόλη. Μετά από 18.000χλμ. μαζί της, με "ίδρωνε" (δεν θέλω αηδίες:evil: ) ακόμα.
237 (γεμάτη) η cbf, 207 (γεμάτη) η er6f που έχω τώρα. Μάλιστα στην er, δεν πατάω το ίδιο καλά.
Όμως νιώθω πως καβαλάω ένα παπί. Αφού ξεχνάω να κατεβάσω πόδι στα φανάρια:D
Στο "ζύγισμα" η honda έχει ένα θέμα....θαρρώ...:sick:
Πάντως, εγώ θα σου πρότεινα να σκεφτείς την εκδοχή ενός παπιού για "γαϊδουράκι" πόλης.
Βολεύει απίστευτα λέμε (και δεν ταλαιπωρείς και την καλή σου):winka:
εγω παντως ειδα μια κοπελα με ενα xr τις προαλες και οταν το ειδα κατευθειαν ηρθε στο μυαλο μου το 125 γιατι ηταν παρα πολυ χαμηλο αλλα τελικα
ΗΤΑΝ 650 :eyepop: :eyepop: :eyepop:
επαθα πλακα, τι χαμηλωμα ηταν αυτο :P
SUZUKAKIAΣ
16/02/2008, 02:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasondakar
καλα αλλη μια λυση ειναι να παρει trial. :lol: :lol:
ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΡΗΞΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ....ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ
extremist
16/02/2008, 03:45
Πάρε μια busa θα σε βολέψει μιααα χαρά!:rotflmao:
Το μηχανακι οταν ειναι πανω απο 100 κιλα ολοι μας το ελεγχουμε με τεχνικη και οχι με δυναμη!! Δεν λεω οτι δεν ξερεις ή δεν εχεις τεχνικη!! Αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι απο την στιγμη που δεν θελεις παπι (και καταλαβαινω γιατι), ειναι θεμα εξασκησης και συνηθειας!! Βρες καποιον να σου δειξει και θα καταλαβεις οτι οι μανουβρες οσο βαρυ και να ειναι το μηχανακι ειναι πολυ ευκολες αλλα τις κανεις σωστα!!
Καλη επιτυχια σε οτι αποφασισεις!!:wave2:
Παπί ή Scooter μέσα στην πόλη, είναι η πιο έξυπνη κίνηση που θα κάνεις. Από θέμα οικονομικό και ξεκούρασης. Κράτα το CB για να ξεχαρμανιάζεις!
:a56:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.