PDA

View Full Version : Ποιό θα στρίψει γρηγορότερα?



Ζεύκας
06/01/2008, 16:55
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 2 οχήματα.
Το Α και το Β, και τα βάζουμε να διανύσουν μια στροφή.

Το Α όχημα επιλέγει μια πιο "κλειστή" τροχιά αλλά με μικρότερη ταχύτητα.
Το Β παίρνει μια πιο ανοιχτή τροχιά σε σχέση με το Α αλλά έχει επίσης μεγαλύτερη ταχύτητα.

-Ποιό θα βγεί γρηγορότερα από τη στροφή?

Βέβαια οι μαθηματικο/φυσικολάγνοι θα πουν ότι δεν αναφέρω
μέτρα, m/sec,συντελεστές τριβών και τα σχετικά.

Οκ, αλλά εγώ αναρωτιέμαι απλά (ίσως κ απλοϊκά):

Τι έχει σημασία?
-Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα ή
-Να έχεις τη μικρότερη δυνατή τροχιά στη στροφή?

Sapadak
06/01/2008, 17:00
Σκεψου οτι στη περιπτωση κλειστης αργης τροχιας θα μπορεσεις να επιταχυνεις νωριτερα απο την αλλη περιπτωση οποτε και θα απομακρυνθεις νωριτερα ;)

road spirit
06/01/2008, 17:44
δεν μπορεί να απαντηθεί έτσι όπως το θέτεις... ή το Α ή το Β...

γενικά, για μια δεδομένη στροφή, θα πας πιο γρήγορα στη γραμμή εκείνη που θα σου επιτρέψει να έχεις περισσότερο γκάζι ανοικτό και για περισσότερο χρόνο

mako
06/01/2008, 18:11
Ρε Μπαμπη η αιτια ειναι ο σεισμος ανημερα στων Φωτων;;;;:look: :D

crs-k
06/01/2008, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 2 οχήματα.
Το Α και το Β, και τα βάζουμε να διανύσουν μια στροφή.

Το Α όχημα επιλέγει μια πιο "κλειστή" τροχιά αλλά με μικρότερη ταχύτητα.
Το Β παίρνει μια πιο ανοιχτή τροχιά σε σχέση με το Α αλλά έχει επίσης μεγαλύτερη ταχύτητα.

-Ποιό θα βγεί γρηγορότερα από τη στροφή?

Βέβαια οι μαθηματικο/φυσικολάγνοι θα πουν ότι δεν αναφέρω
μέτρα, m/sec,συντελεστές τριβών και τα σχετικά.

Οκ, αλλά εγώ αναρωτιέμαι απλά (ίσως κ απλοϊκά):

Τι έχει σημασία?
-Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα ή
-Να έχεις τη μικρότερη δυνατή τροχιά στη στροφή?


Πρεπει να 'ταν καλυτερο απο ρακη αυτο που 'πινες εσυ... :sick: :lol:

Βρε καλομ' ...
Αν δεν εχουμε (εμεις οι Μαθηματικοι) γωνιακες ταχυτητες και μοιρες (αλλαγης κατευθυνσης) τι θες να σΕ πουμε? :a24:

:lol: :rotflmao: :lol:

dirtbird
06/01/2008, 19:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Πρεπει να 'ταν καλυτερο απο ρακη αυτο που 'πινες εσυ... :sick: :lol:

Βρε καλομ' ...
Αν δεν εχουμε (εμεις οι Μαθηματικοι) γωνιακες ταχυτητες και μοιρες (αλλαγης κατευθυνσης) τι θες να σΕ πουμε? :a24:

:lol: :rotflmao: :lol:

Άσε που πρέπει να υπολογίσουμε τη γωνία ολίσθησης και.........

(Ι can't stand it by Eric Clapton) :bigcry: :bigcry:



















































THN ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΟ :lol: :lol: :lol:

crs-k
06/01/2008, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
.........................................
THN ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΟ :lol: :lol: :lol:

Ρε συ Βρωμόπουλε...

Θα σε στεναχωρησω ρε γαμωτ' και δεν το θελω μερες που 'ναι... :sick:

Ξερεις...








































ΔΕΝ υπαρχει Φυγόκεντρος!!! :sad:

:lol: :rotflmao: :lol:

dirtbird
06/01/2008, 19:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Ρε συ Βρωμόπουλε...

Θα σε στεναχωρησω ρε γαμωτ' και δεν το θελω μερες που 'ναι... :sick:

Ξερεις...








































ΔΕΝ υπαρχει Φυγόκεντρος!!! :sad:

:lol: :rotflmao: :lol:

Κι όμως Χρήστο μου, κι όμως....:o :o



εγώ με τον Αντώνη της είχαμε βρει πέρυσι, remember? :rotflmao: :rotflmao: :beer:

Aggelos_SV
06/01/2008, 20:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Τι έχει σημασία?
-Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα ή
-Να έχεις τη μικρότερη δυνατή τροχιά στη στροφή?

...να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ των δύο...????

Και όσο το δυνατόν λιγότερο χρονικό διάστημα πλαγιασμένος

crs-k
06/01/2008, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Κι όμως Χρήστο μου, κι όμως....:o :o



εγώ με τον Αντώνη της είχαμε βρει πέρυσι, remember? :rotflmao: :rotflmao: :beer:


Θα 'λεγα το τι βρηκατε, αλλα ας όψεται η ανατροφη μου... :sick:

Την Κεντρομόλο χάσατε πασσάμ'...



:lol: :rotflmao: :lol:

npat
06/01/2008, 20:39
Αάάάν υποθέσουμε ότι:

- Πρόκειται για ακριβώς ίδια οχήματα.
- Τα οχήματα αυτά διαγράφουν τόξα κύκλων με σταθερή ταχύτητα.
- Οι κύκλοι έχουν διαφορετικές ακτίνες.
- Τα τόξα είναι ιδίων γωνιών.
- Τα οχήματα στρέφονται με την μέγιστη δυνατή ταχύτητα.

Τότε μπορούμε να απαντήσουμε ως εξής:

Η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται από την μέγιστη κεντρομόλο που μπορεί να ασκηθεί από το όχημα. Αυτή ορίζεται από την μέγιστη πρόσφυση (ή ενδεχομένως από την μέγιστη γωνία κλίσης αν πρόκειται για μοτοσυκλέτα---συνήθως όμως από την μέγιστη πρόσφυση). Η δύναμη αυτή είναι ίδια και για τα δύο οχήματα (ας ονομάσουμε το μέτρο της "F"). Για το πρώτο όχημα η δύναμη F του επιτρέπει κίνηση με (γραμμική) ταχύτητα u1 το μέτρο της οποίας ορίζεται από τον τον τύπο:

F = (m * u1^2) / r1 ==> u1 = sqrt(F * r1 / m)

Όπου m μάζα του οχήματος (ίδια και για τα δύο οχήματα) και r1 η ακτίνα του τόξου που διαγράφει το όχημα. Για το δεύτερο όχημα έχουμε:

F = (m * u2^2) / r2 ==> u2 = sqrt(F * r2 / m)

Το όχημα 1 θα κινηθεί για διάστημα: S1 = 2π * r1 * a/360

Ενώ το όχημα 2 θα κινηθεί για διάστημα: S2 = 2π * r2 * a/360

όπου a είναι η γωνία του τόξου σε μοίρες (κοινή και για τα δύο οχήματα).

Ο χρόνος στον οποίο το όχημα 1 θα διανύσει την παραπάνω απόσταση είναι:

t1 = S1 / u1 ==> t1 = (2π * r1 * a) / (360 * sqrt(F * r1 / m))

Για το δεύτερο όχημα έχουμε αντίστοιχα:

t2 = S2 / u2 ==> t2 = (2π * r2 * a) / (360 * sqrt(F * r2 / m))

Φτιάχνουμε λοιπόν την ακόλουθη ανισότητα και απλοποιούμε:

t1 > t2 ==> (2π * r1 * a) / (360 * sqrt(F * r1 / m)) > (2π * r2 * a) / (360 * sqrt(F * r2 / m))
==> ... ==>
==> r1 > r2

Με δεδομένες λοιπόν τις παραπάνω παραδοχές (και αν δεν έκανα κανένα λάθος στις πράξεις :D ) γρηγορότερα θα βγεί από το τόξο το όχημα που διαγράφει τόξο μικρότερης ακτίνας

Ορίστε λοιπόν: Μια τεκμηριωμένη, αλλά παντελώς άχρηστη, απάντηση!!

gixxerpap
06/01/2008, 20:41
η απαντηση ειναι απλη, αντε να μη παιδευεστε αλλο και γραφετε μπουρδες.....








































































γρηγοροτερα θα στριψει αυτος που θα με ακολουθησει:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


:smokin:

npat
06/01/2008, 20:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
η απαντηση ειναι απλη, αντε να μη παιδευεστε αλλο και γραφετε μπουρδες.....

γρηγοροτερα θα στριψει αυτος που θα με ακολουθησει:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


:smokin:

Το θέμα όμως ρε μάστορα είναι να πάει και λίγο απ' το δρόμο, όχι όλο απ τα χωράφια!

:rotflmao: :rotflmao:

crs-k
06/01/2008, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
...........................
Η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται από την μέγιστη κεντρομόλο που μπορεί να ασκηθεί από το όχημα.
.........................


Να σε φιλησω εκει που δεν σε φιλησε η μάνα σου! :D :blush:


:lol: :rotflmao: :lol:

road spirit
06/01/2008, 20:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
......
F = (m * u1^2) / r1 ==> u1 = sqrt(F * r1 / m)
.....
F = (m * u2^2) / r2 ==> u2 = sqrt(F * r2 / m)

....1 = 2π * r1 * a/360...S2 = 2π * r2 * a/360
.... * r1 / m)) > (2π * r2 * a) / (360 * sqrt(F * r2 / m))
==> ... ==>
==> r1 > r2

.. η προσομοίωση στο matlab βγάζει άλλα αποτελέσματα νίκοοοο :look:


:lol: :bigcry: :lol:

npat
06/01/2008, 20:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Να σε φιλησω εκει που δεν σε φιλησε η μάνα σου! :D :blush:

:lol: :rotflmao: :lol:

Δεν φιλάς τον Κρούκη καλύτερα, που το έχει συνηθίσει... :rotflmao: :rotflmao:

Χώρια η πλάκα όμως, σε ΑΔΡΑΝΕΙΑΚΑ συστήματα αναφοράς φυγόκεντρος ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Η φυγόκεντρος είναι
μια γιαλαντζί δύναμη που την φανταζόμαστε όταν γουστάρουμε να εργαστούμε με ένα περιστρεφόμενο σύστημα αναφοράς (άρα εξ' ορισμού μή αδρανειακό) σαν να ήταν αδρανειακό.

npat
06/01/2008, 20:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
η προσομοίωση στο matlab βγάζει άλλα αποτελέσματα νίκοοοο :look:


:lol: :bigcry: :lol:

Με τους ίδιους τύπους? Τι εννοείς? Τι βγάζει?

gixxerpap
06/01/2008, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Το θέμα όμως ρε μάστορα είναι να πάει και λίγο απ' το δρόμο, όχι όλο απ τα χωράφια!

:rotflmao: :rotflmao:

κακοηθειες και φημες! παρακαλω να ανακαλεσετε!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

crs-k
06/01/2008, 21:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Δεν φιλάς τον Κρούκη καλύτερα, που το έχει συνηθίσει... :rotflmao: :rotflmao:

Χώρια η πλάκα όμως, σε ΑΔΡΑΝΕΙΑΚΑ συστήματα αναφοράς φυγόκεντρος ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Η φυγόκεντρος είναι
μια γιαλαντζί δύναμη που την φανταζόμαστε όταν γουστάρουμε να εργαστούμε με ένα περιστρεφόμενο σύστημα αναφοράς (άρα εξ' ορισμού μή αδρανειακό) σαν να ήταν αδρανειακό.


Σε μενα το λες (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=31219) ? :D

gcrook
06/01/2008, 21:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αάάάν υποθέσουμε ότι:


F = (m * u1^2) / r1 ==> u1 = sqrt(F * r1 / m)

Όπου m μάζα του οχήματος (ίδια και για τα δύο οχήματα) και r1 η ακτίνα του τόξου που διαγράφει το όχημα. Για το δεύτερο όχημα έχουμε:

F = (m * u2^2) / r2 ==> u2 = sqrt(F * r2 / m)

Το όχημα 1 θα κινηθεί για διάστημα: S1 = 2π * r1 * a/360

Ενώ το όχημα 2 θα κινηθεί για διάστημα: S2 = 2π * r2 * a/360

όπου a είναι η γωνία του τόξου σε μοίρες (κοινή και για τα δύο οχήματα).

Ο χρόνος στον οποίο το όχημα 1 θα διανύσει την παραπάνω απόσταση είναι:

t1 = S1 / u1 ==> t1 = (2π * r1 * a) / (360 * sqrt(F * r1 / m))

Για το δεύτερο όχημα έχουμε αντίστοιχα:

t2 = S2 / u2 ==> t2 = (2π * r2 * a) / (360 * sqrt(F * r2 / m))

Φτιάχνουμε λοιπόν την ακόλουθη ανισότητα και απλοποιούμε:

t1 > t2 ==> (2π * r1 * a) / (360 * sqrt(F * r1 / m)) > (2π * r2 * a) / (360 * sqrt(F * r2 / m))
==> ... ==>
==> r1 > r2


Αγαπητε κυριε καταλαβαινω απολυτα τον συλλογισμο σας και καθ'οτι ενθουσιωδης μαθηματικος και γω θα ηθελα να σας συγχαρω για την αναλυση του σκεπτικου σας μεσω μαθηματικων εξισωσεων.
Τα αποτελεσμα που προεκυψε αν και θα μπορουσε ο καθενας πιστευω να το μαντεψει απο την αρχη θα ηταν λιγο πιο κατανοητο αν εξηγουσατε και σε μας καποια συμβολα απο τις συγκεκριμενες εξισωσεις τα οποια θαρρω οτι ειναι καπως πιο προχωρημενα και χρησιμοποιουνται απο λιγους μαθηματικους επιστημονες.

Για αρχη θα ηθελα να μου εξηγησετε τι σημαινουν τα εξης συμβολα:
< , >, -, +, -,*,/ .
Αν και καπου τα εχω συναντησει σε βιβλια πανεπιστημιακου επιπεδου δυσκλευομαι καπως να κατανοησω την σημασια τους.

Επισης το S2 ειναι ενα μηχανακι της Γιαμαχα και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη το εντασσετε στην εξισωση σας.

Με μπερδευει εξαιρετικα το συμβολο ==> που χρησιμοποιειτε, το οποιο μαθαινω οτι σημαινει "συνεπαγεται" .
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι χρησιμοποιειτε το συγκεκριμενο συμβολο και οχι για παραδειγμα το συμβολο "@@" που αντικατοπτριζει καλυτερα τις γνωσεις μας περι μαθηματικων.

Ευχαριστω.

road spirit
06/01/2008, 21:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Με τους ίδιους τύπους? Τι εννοείς? Τι βγάζει? :a38:

road spirit
06/01/2008, 21:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
...
Επισης το S2 ειναι ενα μηχανακι της Γιαμαχα και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη το εντασσετε στην εξισωση σας.. ducati ειναι το s2 κύριος και μπαίνει στην εξίσωση με την λογική οτι ducati = στρίβειν

npat
06/01/2008, 21:18
Αγαπητέ συνάδελφε,

Mε αμέριστο ενδιαφέρον διάβασα τους προβληματισμούς σας, και επιτρέψατέ μου να απαντήσω αναλόγως



Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook

Για αρχη θα ηθελα να μου εξηγησετε τι σημαινουν τα εξης συμβολα:
< , >, -, +, -,*,/ .
Αν και καπου τα εχω συναντησει σε βιβλια πανεπιστημιακου επιπεδου δυσκλευομαι καπως να κατανοησω την σημασια τους.


Οι προχωρημένοι συμβολισμοί που χρησιμοποιώ είναι αλήθεια ότι (κακώς) δεν τεκμηριώνονται. Θεώρησα όμως ότι η σημασία τους πηγάζει προφανώς από το σχήμα των συμβόλων:

> : Ένα μηχανάκι που πάει δεξιά
< : Ένα μηχανάκι που πάει αριστερά
- : Ένα μηχανάκι που έχει πέσει και είναι οριζόντιο
* : Το βλέμα του οδηγού όταν έρχεται στοφή και σκέφτεται "ρε πούστη μου δεν με παίρνει με τίποτα"
/ : Ένα μηχανάκι πλαγιασμένο για δεξιά στροφή

Ελπίζω μετά από αυτή την---ομολογουμένως απαραίτητη---εξήγηση τα πράγματα να ξεκαθάρισαν και να βλέπετε τις εξισώσεις μου με άλλο μάτι.



Επισης το S2 ειναι ενα μηχανακι της Γιαμαχα και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη το εντασσετε στην εξισωση σας.


Σωστά και πολύ οξυδερκώς παρατηρήσατε την εισαγωγή του συμβόλου "S2" στην εξίσωση. Ο λόγος που του συγκεκριμένο μοντέλο υπεισέρχεται στους υπολογισμούς είναι για να αντισταθμίσει τον όρο "v2" που αναγκαστικά εμφανίζεται παρακάτω (και να δώσει γενικότητα στην εξίσωση ώστε να εφαρμόζεται για κάθε τύπο μοτοσυκλέτας). Αυτό διότι το S2---ως ι4---δεν είναι v2, αλλά ταυτόχρονα είναι ισοδύναμο με αυτά---καθότι μπουρδέλο όπως και όλα τα v2.

Ελπίζω μετά των απαραίτητων αυτών διευκρινήσεων να πειστήκατε για την ορθότητα των συλλογισμών μου.

Ειλικρινά

gcrook
06/01/2008, 21:21
Πασο....:rotflmao:

STOYBI
06/01/2008, 21:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Πασο....:rotflmao:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

anf125
06/01/2008, 23:45
Είναι δύσκολο να απαντηθεί η ερώτηση αλλά εγώ που δεν είναι ειδήμων προσπαθώ να σκεφτώ πιο πρακτικά, με την εμπειρία (παρατήρησης) αγώνων: πιο γρήγορα στρίβει αυτός που μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα μέσα στη στροφή, και συνήθως είναι αυτό που την παίρνει πιο ανοιχτά με περισσότερο γκάζι. Έχω δει πολλές φορές ένας οδηγός να προσπαθεί να αλλάξει γραμμή και να την πάρει πιο κλειστά για να "κλέψει" μέτρα και να βγει μπροστά από άλλον που την παίρνει κανονικά, αλλά τις πιο πολλές φορές ο "ανοιχτός θα τον ξαναπεράσει στην έξοδο με τη μεγαλύτερη φόρα που θα έχει.

Αυτά για συνθήκες αγώνων. Σε οδήγηση στο δρόμο δε νομίζω πως έχει νόημα να το ψάξεις, καλύτερη γραμμή είναι η πιο ασφαλής γραμμή :D :wave2:

mako
07/01/2008, 00:16
Μπραβο ρε Μπαμπη!!!! Με μια ερωτηση τα εκανες π@υτ@ν@!!!!:lol: :rotflmao: :look: :alien: :D :beer: :wave2:

TROOPER
07/01/2008, 00:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αάάάν υποθέσουμε ότι:

- Πρόκειται για ακριβώς ίδια οχήματα.
- Τα οχήματα αυτά διαγράφουν τόξα κύκλων με σταθερή ταχύτητα.
- Οι κύκλοι έχουν διαφορετικές ακτίνες.
- Τα τόξα είναι ιδίων γωνιών.
- Τα οχήματα στρέφονται με την μέγιστη δυνατή ταχύτητα.

Τότε μπορούμε να απαντήσουμε ως εξής:

Η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται από την μέγιστη κεντρομόλο που μπορεί να ασκηθεί από το όχημα. Αυτή ορίζεται από την μέγιστη πρόσφυση (ή ενδεχομένως από την μέγιστη γωνία κλίσης αν πρόκειται για μοτοσυκλέτα---συνήθως όμως από την μέγιστη πρόσφυση). Η δύναμη αυτή είναι ίδια και για τα δύο οχήματα (ας ονομάσουμε το μέτρο της "F"). Για το πρώτο όχημα η δύναμη F του επιτρέπει κίνηση με (γραμμική) ταχύτητα u1 το μέτρο της οποίας ορίζεται από τον τον τύπο:

F = (m * u1^2) / r1 ==> u1 = sqrt(F * r1 / m)

Όπου m μάζα του οχήματος (ίδια και για τα δύο οχήματα) και r1 η ακτίνα του τόξου που διαγράφει το όχημα. Για το δεύτερο όχημα έχουμε:

F = (m * u2^2) / r2 ==> u2 = sqrt(F * r2 / m)

Το όχημα 1 θα κινηθεί για διάστημα: S1 = 2π * r1 * a/360

Ενώ το όχημα 2 θα κινηθεί για διάστημα: S2 = 2π * r2 * a/360

όπου a είναι η γωνία του τόξου σε μοίρες (κοινή και για τα δύο οχήματα).

Ο χρόνος στον οποίο το όχημα 1 θα διανύσει την παραπάνω απόσταση είναι:

t1 = S1 / u1 ==> t1 = (2π * r1 * a) / (360 * sqrt(F * r1 / m))

Για το δεύτερο όχημα έχουμε αντίστοιχα:

t2 = S2 / u2 ==> t2 = (2π * r2 * a) / (360 * sqrt(F * r2 / m))

Φτιάχνουμε λοιπόν την ακόλουθη ανισότητα και απλοποιούμε:

t1 > t2 ==> (2π * r1 * a) / (360 * sqrt(F * r1 / m)) > (2π * r2 * a) / (360 * sqrt(F * r2 / m))
==> ... ==>
==> r1 > r2

Με δεδομένες λοιπόν τις παραπάνω παραδοχές (και αν δεν έκανα κανένα λάθος στις πράξεις :D ) γρηγορότερα θα βγεί από το τόξο το όχημα που διαγράφει τόξο μικρότερης ακτίνας

Ορίστε λοιπόν: Μια τεκμηριωμένη, αλλά παντελώς άχρηστη, απάντηση!!

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ???????

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

npat
07/01/2008, 01:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ???????

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Πλάκα? Εγώ? Θα αστειεύεστε κύριε! :lol: :lol:

Για να διευκρινίσω όμως σε τι ακριβώς απαντάει το παραπάνω, στην πράξη:

Αν έχουμε ένα δρόμο μονής κατεύθυνσης με δυο λωρίδες ίσου πλάτους, και αυτός ο δρόμος έχει μια στροφή,
και αν αποφασίσουμε να πάρουμε την στροφή περιοριζόμενοι σε μία από τις δύο λωρίδες (την εσωτερική ή την εξωτερική), με ποια από τις δύο επιλογές μπορούμε θεωρητικά να πετύχουμε καλύτερο χρόνο? Η απάντηση σε αυτό δίδεται από τα παραπάνω και είναι: Επιλέγοντας την εΣωτερική.

Προσοχή: Αυτή η απάντηση αφορά μόνο τον χρόνο που θα κάνουμε για να διανύσουμε την στροφή, και τίποτε άλλο. Αυτός π.χ. που επιλέξει την εξωτερική λωρίδα θα έχει χειρότερο χρόνο, αλλά μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου, πράγμα που μπορεί να είναι προτιμότερο (αλλά μπορεί και να μην είναι).

Για αυτό είπα ότι είναι τεκμηριωμένο αλλά μάλλον άχρηστο...

npat
07/01/2008, 01:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat

Αυτός π.χ. που επιλέξει την εξωτερική λωρίδα θα έχει χειρότερο χρόνο, αλλά μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου, πράγμα που μπορεί να είναι προτιμότερο (αλλά μπορεί και να μην είναι).


Και αν κάποιος χρησιμοποιήσει και τις δύο λωρίδες, τότε θα έχει καλύτερο χρόνο και από τους δύο... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

marulis
07/01/2008, 01:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και αν κάποιος χρησιμοποιήσει και τις δύο λωρίδες, τότε θα έχει καλύτερο χρόνο και από τους δύο... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Ε βέβαια , αλλάζει και η γωνία του τόξου :winka:

npat
07/01/2008, 01:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
Ε βέβαια , αλλάζει και η γωνία του τόξου :winka:

Ακριβώς, μικραίνει!

:a013:

dodos 900
07/01/2008, 01:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας

Τι έχει σημασία?
-Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα ή
-Να έχεις τη μικρότερη δυνατή τροχιά στη στροφή? [/B]



Σκέφτομαι ότι εξαρτάται απο την στροφή.Και μεγάλη ταχύτητα εξόδου να έχεις,άν ακολουθεί μετά
απο λίγα μέτρα πάλι στροφή(δηλαδή δέν υπάρχει ευθεία να ανοίξεις γκάζι),μάλλον δέν έχει νόημα
η πιό ανοιχτή γραμμή.Γενικότερα όμως είναι πιό ασφαλής γραμμή,αυτή ξέρουμε,αυτή εμπιστευόμαστε! :lol:

npat
07/01/2008, 02:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Σε μενα το λες (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=31219) ? :D

Και επειδή βλέπω ότι το θέμα έχει πάρει πραγματικά μυθικές διαστάσεις, ας είμαι λίγο πιο σαφής:

Σε αδρανειακά συστήματα αναφοράς φυγόκεντρος δύναμη δεν ασκείται στο ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟ σώμα. Φυγόκεντρος δύναμη ασκείται από το περιστρεφόμενο σώμα στο σώμα που του ασκεί την κεντρομόλο---ως αντίδραση στην τελευταία. Δηλαδή: Σε ένα αδρανειακό σύστημα αναφοράς, όταν ένα σώμα περιστρέφεται, επάνω του ασκείται ΜΟΝΟ η κεντρομόλος.

(βλέπε σχήμα)

Σε ένα περιστρεφόμενο, ψευτο-αδρανειακό, σύστημα αναφοράς θεωρούμε μια φανταστική φυγόκεντρο δύναμη που ασκείται στο περιστρεφόμενο σώμα για να εξουδετερώσει τη κεντρομόλο και να κάνει το σύστημα αναφοράς να συμπεριφέρεται σαν αδρανειακό.

Μην μπερδεύουμε τις δύο χρήσης του όρου "φυγόκεντρος" γιατί θα μπερδευτούμε αφάνταστα.


116281

Ζεύκας
07/01/2008, 02:42
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

οι μεν κάθονται κ γράφουν πίπες
και οι δε κάθονται κ ξεφυλλίζουν βιβλία φυσικής κ χημείας μπας βρουν άκρη.


κ εγώ κάθομαι στη μέση κ έχω γ@μηθεί στα γέλια!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

































ρε τι θα γίνει,34 απαντήσεις μετά κ ακόμα να μου λύσετε την απορία! :mad:
τι σκατά σπουδαγμένοι είστε?

άμα μου κάνατε μάθημα στο σχολείο θα ζήταγα να μου αλλάξουν τάξη! :lol:

dirtbird
07/01/2008, 05:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Για αυτό είπα ότι είναι τεκμηριωμένο αλλά μάλλον άχρηστο...

Το ξέρουμε κύριε γιατί δεν μας είπατε για ποιές u1,u2,...uN, συζητάτε καθότι στον πλανήτη Γη -ατυχώς- υπάρχει και ο αέρας (ο οποίος μερικές φορές κινείται αυτόνομα) και από κάποιες ταχύτητες και πάνω μπορεί να καταστρέψει το steady state modeling στο οποίο ευαρέσκεσθαι.:lol: :lol:

Πάραυτα, περιμένουμε -από εσάς ή τον ΑΛΛΟΝ- να μας υποδείξετε τρόπους αύξησης της κεντρομόλου (πέταγμα άγκυρας μίας χρήσης προς το εσωτερικό της στροφής?:bigcry: :rotflmao: ), ώστε εμείς οι μηχανικοί να αφοσιωθούμε στην κατασκευή νέων εφαρμογών.


όχι ρε σεις δεν διάβασα την ανάλυση, φιοσοφικό είναι το θέμα.... :lol: :lol:
:wave2: :beer:

dirtbird
07/01/2008, 05:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

οι μεν κάθονται κ γράφουν πίπες
και οι δε κάθονται κ ξεφυλλίζουν βιβλία φυσικής κ χημείας μπας βρουν άκρη.


κ εγώ κάθομαι στη μέση κ έχω γ@μηθεί στα γέλια!

ρε τι θα γίνει,34 απαντήσεις μετά κ ακόμα να μου λύσετε την απορία! :mad:
τι σκατά σπουδαγμένοι είστε?

άμα μου κάνατε μάθημα στο σχολείο θα ζήταγα να μου αλλάξουν τάξη! :lol:

Εσύ όποια απάντηση και να λάβεις, το ίδιο θα καταλάβεις..:smilea:

εδώ δεν ξέρεις τι ρωτάς...

TROOPER
07/01/2008, 06:32
καλα ειναι βαθια η συγκινηση σε αυτο το θρεντακι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

mako
07/01/2008, 15:46
Ρε Μπαμπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!! Υμαρτον!!!!!!!!:D :lol: :rotflmao: :p

Tropeas
07/01/2008, 22:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αγαπητέ συνάδελφε,

Mε αμέριστο ενδιαφέρον διάβασα τους προβληματισμούς σας, και επιτρέψατέ μου να απαντήσω αναλόγως




Οι προχωρημένοι συμβολισμοί που χρησιμοποιώ είναι αλήθεια ότι (κακώς) δεν τεκμηριώνονται. Θεώρησα όμως ότι η σημασία τους πηγάζει προφανώς από το σχήμα των συμβόλων:

> : Ένα μηχανάκι που πάει δεξιά
< : Ένα μηχανάκι που πάει αριστερά
- : Ένα μηχανάκι που έχει πέσει και είναι οριζόντιο
* : Το βλέμα του οδηγού όταν έρχεται στοφή και σκέφτεται "ρε πούστη μου δεν με παίρνει με τίποτα"
/ : Ένα μηχανάκι πλαγιασμένο για δεξιά στροφή

Ελπίζω μετά από αυτή την---ομολογουμένως απαραίτητη---εξήγηση τα πράγματα να ξεκαθάρισαν και να βλέπετε τις εξισώσεις μου με άλλο μάτι.



Σωστά και πολύ οξυδερκώς παρατηρήσατε την εισαγωγή του συμβόλου "S2" στην εξίσωση. Ο λόγος που του συγκεκριμένο μοντέλο υπεισέρχεται στους υπολογισμούς είναι για να αντισταθμίσει τον όρο "v2" που αναγκαστικά εμφανίζεται παρακάτω (και να δώσει γενικότητα στην εξίσωση ώστε να εφαρμόζεται για κάθε τύπο μοτοσυκλέτας). Αυτό διότι το S2---ως ι4---δεν είναι v2, αλλά ταυτόχρονα είναι ισοδύναμο με αυτά---καθότι μπουρδέλο όπως και όλα τα v2.

Ελπίζω μετά των απαραίτητων αυτών διευκρινήσεων να πειστήκατε για την ορθότητα των συλλογισμών μου.

Ειλικρινά :a23: :a23: :a23: :a19: :bawl: :bigcry: κορυφαίο!

devil's animal
08/01/2008, 14:08
:a014: :a014: :a014: :a014: :a014:

ευχομαι και ελπιζω το παρον να συνεχισθει για να μαθαινουμε και εμεις οι κουλοι, πλην τιμιοι οικοδομοι...εε, μοτοσυκλετιστες ηθελα να πω!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

devil's animal
08/01/2008, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Υμαρτον!!!!!!!!

μαλλον Ημαρτον ηθελες να πεις!
:wave2:

Cpt. Haddock
08/01/2008, 14:17
Η εντροπία λοιπόν... :wacko:

byron
08/01/2008, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
ρε τι θα γίνει,34 απαντήσεις μετά κ ακόμα να μου λύσετε την απορία! :mad:
τι σκατά σπουδαγμένοι είστε?


Η απορία σου ετέθει για να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου εις την φυσική, ή για να καταλάβεις πως στο διάολο σε πέρασε το 125 από εξωτερική ;;;; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

BELZEBOYLIS
08/01/2008, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k


ΔΕΝ υπαρχει Φυγόκεντρος!!! :sad:

:lol: :rotflmao: :lol:


Αυτή δεν είχε πεθάνει πέρσι ;;; Αναστήθηκε ;;; Θα έχουμε καινούργια θρησκεία;;


….ω ω ω φυγόκεντρος κάνε το θαύμα σου να πάρω καλά τουλάχιστο αυτή τη στροφή και θα σου ανάψω μια λαμπάδα ίσα με το μπόι μου ! ( σα προσευχή καλή είναι )

Cpt. Haddock
08/01/2008, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από BELZEBOYLIS
... ίσα με το μπόι μου ! ...

τσιγκούνη :lol: :lol: :lol: :lol:

BELZEBOYLIS
08/01/2008, 15:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
τσιγκούνη :lol: :lol: :lol: :lol:


Γιατί , ορέ καπετάνιο , δεν είμαι δα και κανα Χομπιτ !!!!
(αν πω στο ύψος σου , θα θεωρηθώ κουβαρντάς ;;)
:lol: :beer: :beer: :lol: :wave2:

Cpt. Haddock
08/01/2008, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από BELZEBOYLIS
Γιατί , ορέ καπετάνιο , δεν είμαι δα και κανα Χομπιτ !!!!
(αν πω στο ύψος σου , θα θεωρηθώ κουβαρντάς ;;)
:lol: :beer: :beer: :lol: :wave2:

:a27:

που θα είσαι το ΣΚ?

:a27:

crs-k
08/01/2008, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από BELZEBOYLIS
Γιατί , ορέ καπετάνιο , δεν είμαι δα και κανα Χομπιτ !!!!
(αν πω στο ύψος σου , θα θεωρηθώ κουβαρντάς ;;)
:lol: :beer: :beer: :lol: :wave2:


:lol: :rotflmao: :lol:



Ρε αει πανε βαλε κανα εικοσάευρο για avatar! :wacko:

BELZEBOYLIS
08/01/2008, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:a27:

που θα είσαι το ΣΚ?

:a27:


:a27:

Αθήνα με βλέπω ....αν όλα πάνε καλά , που δεν το βλέπω !!!

:a27:

karamoto
08/01/2008, 17:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πλάκα? Εγώ? Θα αστειεύεστε κύριε! :lol: :lol:

Για να διευκρινίσω όμως σε τι ακριβώς απαντάει το παραπάνω, στην πράξη:

Αν έχουμε ένα δρόμο μονής κατεύθυνσης με δυο λωρίδες ίσου πλάτους, και αυτός ο δρόμος έχει μια στροφή,
και αν αποφασίσουμε να πάρουμε την στροφή περιοριζόμενοι σε μία από τις δύο λωρίδες (την εσωτερική ή την εξωτερική), με ποια από τις δύο επιλογές μπορούμε θεωρητικά να πετύχουμε καλύτερο χρόνο? Η απάντηση σε αυτό δίδεται από τα παραπάνω και είναι: Επιλέγοντας την εΣωτερική.

Προσοχή: Αυτή η απάντηση αφορά μόνο τον χρόνο που θα κάνουμε για να διανύσουμε την στροφή, και τίποτε άλλο. Αυτός π.χ. που επιλέξει την εξωτερική λωρίδα θα έχει χειρότερο χρόνο, αλλά μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου, πράγμα που μπορεί να είναι προτιμότερο (αλλά μπορεί και να μην είναι).

Για αυτό είπα ότι είναι τεκμηριωμένο αλλά μάλλον άχρηστο...

npat πολύ ωραία τα λες και ακριβώς γιαυτό οι αγωνιστικές γραμμές είναι ένας συμβιβασμός της εξωτερικής γραμμής (την οποία προσεγγίζουμε στην είσοδο και έξοδο για να πετύχουμε τις μέγιστες δυνατές ταχύτητες) και της εσωτερικής γραμμής (την οποία προσεγγίζουμε στο κέντρο της στροφής για να γλυτώσουμε μέτρα).

Υ.Γ.
Φυγόκεντρο ζεις εσύ μας οδηγείς (στα χωράφια)

Ζεύκας
09/01/2008, 10:05
exete xarh re pou mou kophke to internet spiti(perimenw broadband) k mpainw apo ta mac ths sxolhs.... :ninja:

k den exw xrono na apanthsw gamwt... :mad: :lol:

Ζεύκας
09/01/2008, 18:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Ρε Μπαμπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!! Υμαρτον!!!!!!!!:D :lol: :rotflmao: :p

:a01: :a05:

Ζεύκας
09/01/2008, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Η απορία σου ετέθει για να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου εις την φυσική, ή για να καταλάβεις πως στο διάολο σε πέρασε το 125 από εξωτερική ;;;; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:look:

πότες έγινε δαύτο?

kinhsh
11/01/2008, 10:46
Μπραβο στην αποδειξη με την ανισοτητα του npat,ανοιξε λιγο το μυαλο μας .

byron
11/01/2008, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
:look:

πότες έγινε δαύτο?

χούμορ βρε.....:beer:

Ζεύκας
11/01/2008, 21:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
χούμορ βρε.....:beer:

δεν κανουμε χιουμορ μ'αυτα κύριος! :mad:

έχουμε κ έναν εγωισμό! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
12/01/2008, 06:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
δεν κανουμε χιουμορ μ'αυτα κύριος! :mad:

έχουμε κ έναν εγωισμό! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ναι αλλα δεν εχετε μηχανακι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Ζεύκας
12/01/2008, 08:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ναι αλλα δεν εχετε μηχανακι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

κ εσείς κύριε ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι έχετε μηχανάκι! :a021:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
12/01/2008, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
κ εσείς κύριε ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι έχετε μηχανάκι! :a021:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

θελεις να δωσουμε ενα ραντεβου να σου δειξω ???

ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ Ε !!!!!

:smokin:

stratosZX10
12/01/2008, 15:48
θα στριψει γρηγοροτερα αυτο που εχει την μεγαλυτερη ταχυτητα μεσα στην στροφη
και μπορει να επιταχυνει πιο γρηγορα στην εξοδο.....

gcrook
12/01/2008, 17:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από stratosZX10
θα στριψει γρηγοροτερα αυτο που εχει την μεγαλυτερη ταχυτητα μεσα στην στροφη
και μπορει να επιταχυνει πιο γρηγορα στην εξοδο.....

Κοινως αυτος που θα μεινει την λιγοτερη ωρα στα φρενα και θα ανοιξει περισσοτερη ωρα το γκαζι (πιο νωρις δλδ) .

mako
12/01/2008, 19:37
Ρε 'σεις ο κρουκης!!!!!!!!:eyepop: Που ησουνα εσυ παληκαρι μου, να ξεπροβληματιστει ο Μπαμπης!!!!:beer: :wave2:

gcrook
12/01/2008, 19:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Ρε 'σεις ο κρουκης!!!!!!!!:eyepop: Που ησουνα εσυ παληκαρι μου, να ξεπροβληματιστει ο Μπαμπης!!!!:beer: :wave2:

Το εγραψε στην αρχη ο road spirit αλλα μεχρι τοτε ειχαμε μπερδεψει την βουρσα με την οριζουσα:blush:

Ζεύκας
12/01/2008, 20:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
θελεις να δωσουμε ενα ραντεβου να σου δειξω ???

ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ Ε !!!!!

:smokin:

εντάξει τότε, θα έρθω με το παπάκι μου να παίξουμε στα ίσια! :lol:

Ζεύκας
12/01/2008, 20:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Ρε 'σεις ο κρουκης!!!!!!!!:eyepop: Που ησουνα εσυ παληκαρι μου, να ξεπροβληματιστει ο Μπαμπης!!!!:beer: :wave2:

ενώ εσύ ήξερες να απαντήσεις! :lol:

Ζεύκας
12/01/2008, 20:59
Ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις!

:wave2:

gcrook
12/01/2008, 21:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις!

:wave2:

Εμεις ευχαριστουμε για την ερωτηση:lol: :wave2:

TROOPER
13/01/2008, 02:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
εντάξει τότε, θα έρθω με το παπάκι μου να παίξουμε στα ίσια! :lol:

οκ θα ειμαι με τα ποδια (και μη ξεχνας οτι καπνιζω κιολας)

:smokin:

Ζεύκας
13/01/2008, 04:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οκ θα ειμαι με τα ποδια (και μη ξεχνας οτι καπνιζω κιολας)

:smokin:

οκ ρε μλκ το ξεφτιλίσαμε πάλι!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:beer:

Ζεύκας
13/01/2008, 04:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Εμεις ευχαριστουμε για την ερωτηση:lol: :wave2:

έχω κ μια απορία για τον McCoy αλλά θα με βρίσει ο mako... :lol:

mako
13/01/2008, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
έχω κ μια απορία για τον McCoy αλλά θα με βρίσει ο mako... :lol:

Σσσσσσσσσσσσσσσστ!!!!:lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :beer:

TROOPER
16/01/2008, 06:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
οκ ρε μλκ το ξεφτιλίσαμε πάλι!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:beer:

εχει κι αλλα περιθωρια αν θελεις παντως.

:wave2:

Ζεύκας
16/01/2008, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εχει κι αλλα περιθωρια αν θελεις παντως.

:wave2:

σόρρυ αλλά ανούσιες στιχομυθίες δεν κάνω με κανένα. :nono:

άσε που δε γουστάρω να κάνω το θρεντ μου μαλακοθρεντ.
είπαμε, να κάνουμε πλακίτσες αλλά με μέτρο.

TROOPER
17/01/2008, 19:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
σόρρυ αλλά ανούσιες στιχομυθίες δεν κάνω με κανένα. :nono:

άσε που δε γουστάρω να κάνω το θρεντ μου μαλακοθρεντ.
είπαμε, να κάνουμε πλακίτσες αλλά με μέτρο.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

gcrook
17/01/2008, 20:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Να σου πω ρε μλκ την παλευεις καθολου τελευταια;;:confused:

TROOPER
17/01/2008, 20:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Να σου πω ρε μλκ την παλευεις καθολου τελευταια;;:confused:

χμμμμ


οχι

:lol: :lol: :lol: :lol: