View Full Version : CBF-600: Να το πάρω;;
domiemic65
06/01/2008, 17:08
Παίδες καλή χρονιά και καλά χιλιόμετρα!!!
Έχω αρχίσει να σκέφτομαι την αγορά καινούριας μοτο. Αν και on-offακιας δεν μπορώ να πω οτι με φτιάχνει ιδιαίτερα κανένα μοντέλο απο τα καινούρια που κυκλοφορουν. Μιλάμε πάντα για Japan. Όχι οτι δεν υπάρχουν καλά μηχανάκια αλλά στην τελική δεν μου λένε αυτό το κάτι που λές "έδω είμαι"...
Έτσι λοιπόν άρχισα να καλοβλέπω το καινούριο CBF600. Με δεδομένο οτι ο Domie μου δεν θα πουληθεί (βλέπε χωμάτινες βολτες-ταξιδάκια) ίσως να είναι μια καλή περίπτωση.
Αν έχετε την καλοσύνη θα ήθελα να μάθωεντυπώσεις απο την χρήση του CBF. Πως είναι στην πόλη; Στο ταξίδι; Ποιότητα κατασκευής; Προβλήματα;..... και ότι άλλο σχόλιο έχετε...!!!
Α, και σε τι τιμή θα παίζει περίπου ξέρουμε;;;
Ευχαριστώ!
el_hymador
06/01/2008, 20:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Παίδες καλή χρονιά και καλά χιλιόμετρα!!!
Έχω αρχίσει να σκέφτομαι την αγορά καινούριας μοτο. Αν και on-offακιας δεν μπορώ να πω οτι με φτιάχνει ιδιαίτερα κανένα μοντέλο απο τα καινούρια που κυκλοφορουν. Μιλάμε πάντα για Japan. Όχι οτι δεν υπάρχουν καλά μηχανάκια αλλά στην τελική δεν μου λένε αυτό το κάτι που λές "έδω είμαι"...
Έτσι λοιπόν άρχισα να καλοβλέπω το καινούριο CBF600. Με δεδομένο οτι ο Domie μου δεν θα πουληθεί (βλέπε χωμάτινες βολτες-ταξιδάκια) ίσως να είναι μια καλή περίπτωση.
Αν έχετε την καλοσύνη θα ήθελα να μάθωεντυπώσεις απο την χρήση του CBF. Πως είναι στην πόλη; Στο ταξίδι; Ποιότητα κατασκευής; Προβλήματα;..... και ότι άλλο σχόλιο έχετε...!!!
Α, και σε τι τιμή θα παίζει περίπου ξέρουμε;;;
Ευχαριστώ!
Κοιτα δεδομενου του οτι δεν αλλαζουν πολλα περιφερειακα, πιστευω οτι το νεο CBF νε τον κινητηρα του Hornet/CBR600RR (detuned..) θα ειναι πολυ ολοκληρωμενο μηχανακι.
Το μονο παραπονο μου μετα απο δυομισι χρονια κατοχης του παλιου CBF ειναι ακριβως το λιιιιιγο παραπανω γκαζι που χρειαζεται...
Κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι αστερι, κανει τα παντα πολυ πιο πανω απο τον μεσο ορο, δεν κουραζει ουτε στο ταξιδι, ουτε στην πολη απλα να ξερεις οτι δεν ειναι και η μοτοσικλετα που θα σε εξιταρει με την συμπεριφορα της σε καποιο τομεα.
Το δυνατο του σημειο ειναι το ταξιδι οπου μπορει να ταξιδευει ολη μερα με 180αρες χαλαροτατα.
Και χωμα παει αμα λαχει με λιγη προσοχη.
Ποιοτητα κατασκευης οχι κλασσικη Honda αλλα πολυ καλη (η συναρμογη των πλαστικων ειδικα στην ουρα εχει ενα θεμα)
και προβληματα ελαχιστα (μια φορα αλλαξα διακοπτη -φουσκα για την ενεδιεξη της νεκρας στα οργανα)
Με τον νεο κινητηρα το μηχανακι θα γ@μει!
Αν ψηνεσαι μην το σκεφτεσαι καθολου!!!
:wave2:
gousgoun_69
06/01/2008, 20:50
Θα κάνεις πολύ καλή επιλογή και δεν θα το μετανιώσεις να είσαι σίγουρος.
Εγώ είμαι τόσο ευχαριστημένος που δεν το αλλάζω με τίποτα.:wave2:
domiemic65
08/01/2008, 16:17
Κάποιοι φίλοι που είναι αρκετά μέσα στα μοτοσυκλετιστικά πράγματα μου λένε να προτιμήσω το παλιό μοντέλο το οποίο είναι πολύ αξιόπιστο και με κινητήρα κάπως πιο ήπιο σε σχέση με τον νέο ο οποίος μπορεί να αποδίδει καλύτερα σε πιο ψηλές στροφές πράγμα που δεν ξέρω κατα ποσο θα με βολέψει.....
Ασε που το παλιό το βρήσκεις και σε πολύ καλή τιμή πλέον...γύρω στα 7400Ε σε μια πολύ πρόχειρη βόλτα που έκανα....
Τι λέτε;
Επίσης βρήκα και ένα 1000αρι μτχ 7400 που σε πρώτη ματιά έδειχνε άψογο....
Απο τον Domie στο CBF 1000 αυτό θα πει άλμα.... λέμε τώρα!!
el_hymador
08/01/2008, 16:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Κάποιοι φίλοι που είναι αρκετά μέσα στα μοτοσυκλετιστικά πράγματα μου λένε να προτιμήσω το παλιό μοντέλο το οποίο είναι πολύ αξιόπιστο και με κινητήρα κάπως πιο ήπιο σε σχέση με τον νέο ο οποίος μπορεί να αποδίδει καλύτερα σε πιο ψηλές στροφές πράγμα που δεν ξέρω κατα ποσο θα με βολέψει.....
Ασε που το παλιό το βρήσκεις και σε πολύ καλή τιμή πλέον...γύρω στα 7400Ε σε μια πολύ πρόχειρη βόλτα που έκανα....
Τι λέτε;
Επίσης βρήκα και ένα 1000αρι μτχ 7400 που σε πρώτη ματιά έδειχνε άψογο....
Απο τον Domie στο CBF 1000 αυτό θα πει άλμα.... λέμε τώρα!!
Aν σε παιρνει οικονομικα παρε το 1000 δεν το συζηταω...απλα μην λογαριαζεις μονο την αγορα του, πρεπει να υπολογισεις και τα αυξημενα λειτουργικα εξοδα μια μηχανης 1000κ.εκ. τα οποια μακροπροθεσμα ειναι αρκετα αυξημενα σε σχεση με ενα 600....αν μαλιστα λαβεις υποψιν οτι το 1000ρι πινει αρκετα...
Εχω οδηγησει και το 1000 και ειναι ακριβως η ιδια φιλοσοφια μοτοσικλετας, απλα εχεις πλεον πολυ περισσοτρεο γκαζι και ροπη παντου...γενικα ο κινητηρας ειναι σχεδον ηλεκτρικος, ενω εχω την αισθηση οτι και το στησιμο του απο αναρτησεις πρεπει να ειναι λιγο πιο σφιχτο...
παντως δεν νομιζω να σε προβληματισει σε σχεση με το 600...την ιδια αισθηση βαρους δινουν και τα δυο, μην σου πω οτι το 1000ρι μου φανηκε λιγο πιο μανιτζεβελο (ισως το περισσοτερο γκαζι...)
Περιμενε να ερθει και το 600 το νεο να το οδηγησεις και βλεπεις..
:wave2:
Αν πιστεύεις ότι μπορείς να ξεζουμίσεις το 1000άρι πάρτο. Αν όχι είναι κρίμα.
Εγώ θα έλεγα να οδηγήσεις και τα δύο γιά συμπεράσματα.
Την ταχύτητα του 600 γιά τους ελληνικούς δρόμους την θεωρώ μιά χαρά.
Θεωρώ το CBF τίμια all-around μοτοσυκλέτα.
Στην πόλη χαλαρά και ότι ταξίδι κάνεις κέφι.
Κινητήρας ελαστικός και ξεκούραστος, καλά φρένα στήσιμο και ποιότητα κατασκευής.
Τιμή μεταπώλησης Honda... και γιά τα δικά μου γούστα όμορφο.
Εχω αλλάξει έξι μηχανές και την θεωρώ την καλύτερη, μαζί με ένα CB1 που είχα παλιά.
domiemic65
10/01/2008, 16:42
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Όντως το 1000αρι μάλλον θα μου πέσει μεγάλο και μακροπρόθεσμα ως προς το κόστος όπως είπε και φίλος παραπάνω....
Θα περιμένω να δω και το νέο 600 και βλέπουμε....
Ευχαριστώ και πάλι και καλά χιλόμετρα!!!! :beer: :beer:
gousgoun_69
10/01/2008, 16:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Saranos
Αν πιστεύεις ότι μπορείς να ξεζουμίσεις το 1000άρι πάρτο. Αν όχι είναι κρίμα.
Εγώ θα έλεγα να οδηγήσεις και τα δύο γιά συμπεράσματα.
Την ταχύτητα του 600 γιά τους ελληνικούς δρόμους την θεωρώ μιά χαρά.
Θεωρώ το CBF τίμια all-around μοτοσυκλέτα.
Στην πόλη χαλαρά και ότι ταξίδι κάνεις κέφι.
Κινητήρας ελαστικός και ξεκούραστος, καλά φρένα στήσιμο και ποιότητα κατασκευής.
Τιμή μεταπώλησης Honda... και γιά τα δικά μου γούστα όμορφο.
Εχω αλλάξει έξι μηχανές και την θεωρώ την καλύτερη, μαζί με ένα CB1 που είχα παλιά.
Το ίδιο σκεφτόμαστε :beer:
Και για τους ευρωπαικούς δρόμους μια χαρά είναι το 600 εκ πείρας μιλάω :wave2:
domiemic65
10/01/2008, 17:05
Για το θέμα παλιό (οχι μτχ) ή νέο 600 δεν μου είπατε τίποτα.....
Πως το βλέπετε;;
road spirit
10/01/2008, 21:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Κάποιοι φίλοι που είναι αρκετά μέσα στα μοτοσυκλετιστικά πράγματα μου λένε να προτιμήσω το παλιό μοντέλο το οποίο είναι πολύ αξιόπιστο και με κινητήρα κάπως πιο ήπιο σε σχέση με τον νέο ο οποίος μπορεί να αποδίδει καλύτερα σε πιο ψηλές στροφές πράγμα που δεν ξέρω κατα ποσο θα με βολέψει..... :nono:
ναι μεν προέρχεται απο το RR, άλλα είναι πολύ... detuned, για να χρησιμοποιήσω τη λέξη του χυμαδορ !
ονομαστική ιπποδυναμη είναι ίδια ακριβώς με το προηγούμενο μοντέλο!
η διαφορα είναι όμως στις μεσαίες, που κατα τη χόντα (και τα περιοδικά στη παρουσίαση του μοντέλου) έχει +10% πιο γεμάτο δούλεμα, σε ροπή και ιπποδύναμη.
επίσης, επειδή ο νεος κινητήρας ειναι πολύ μικρότερος σε διαστάσεις, λένε οτι έχει μικρίνει και το πλαίσιο, μάλλον να το πούμε πιο σωστά, τα ... "ανοίγματα" του :lol: , και έτσι εχει μια πιο compact αίσθηση, πιο συγκεντρωμένες μάζες κοντά στο κ.β. και άλλα τέτοια ευεργετικά.
ΥΓ : τελικά ουτε τρανσαλπ ουτε στρώμα ε domiemic?? :D
road spirit
10/01/2008, 21:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Για το θέμα παλιό (οχι μτχ) ή νέο 600 δεν μου είπατε τίποτα.....
Πως το βλέπετε;; νέο, πιστεύω οτι η αλλαγή του κινητήρα σε συνδυασμό με τις υπολοιπες βελτιώσεις (βλ και προηγουμενο ποστ μου) θα αξίζουν τη διαφορα σε τιμή (για καινούρια πάντα λές έτσι?, όχι μτχ...)
domiemic65
11/01/2008, 16:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
:nono:
ΥΓ : τελικά ουτε τρανσαλπ ουτε στρώμα ε domiemic?? :D
Το Trans δεν με φτιάχνει καθόλου τελικά... πάντα σε σχέση με την τιμή του.... και όχι μόνο!
Το στρόμ πολύ καλό δεν λέω και το ξέρω καλά αλλά πολύ ON βρε παιδί μου οπότε λέω αν είναι να πάμε σε road καταστάσεις γιατί να μην είναι κάτι πιο original....
Ασε που το CBF με προσοχή θα περάσει και απο όλα σχεδον τα μέρη που θα πάει και το στρομ.... λέμε τώρα... δεν θα το πάω εντουρόβολτα το μηχανάκι.... για αυτά παραμένει το Domie!
Τελική απόφαση θα παρθεί όταν οδηγήσω το CBF... απο 4κύλινδρα εχω πάει βόλτα μόνο ένα Fazer 600 και αυτό για πολύ λίγο οπότε δεν έχω σαφή εικόνα για την αίσθηση που δίνει....
Τέλος όσο κι' αν δεν θέλω να το παραδεχτώ κατα βάθος μάλλον παραμένω hondaκιας....
Το αδίκησε το Trans η Honda πάντως έτσι όπως το έκανε και στην τιμή που το δίνει...
Για πείτε μου το CBF πως ταξιδεύει σε σχέση με το v-strom;;; Εχει κανείς εμπειρία και απο τα δυο;
el_hymador
11/01/2008, 16:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Το Trans δεν με φτιάχνει καθόλου τελικά... πάντα σε σχέση με την τιμή του.... και όχι μόνο!
Το στρόμ πολύ καλό δεν λέω και το ξέρω καλά αλλά πολύ ON βρε παιδί μου οπότε λέω αν είναι να πάμε σε road καταστάσεις γιατί να μην είναι κάτι πιο original....
Ασε που το CBF με προσοχή θα περάσει και απο όλα σχεδον τα μέρη που θα πάει και το στρομ.... λέμε τώρα... δεν θα το πάω εντουρόβολτα το μηχανάκι.... για αυτά παραμένει το Domie!
Τελική απόφαση θα παρθεί όταν οδηγήσω το CBF... απο 4κύλινδρα εχω πάει βόλτα μόνο ένα Fazer 600 και αυτό για πολύ λίγο οπότε δεν έχω σαφή εικόνα για την αίσθηση που δίνει....
Τέλος όσο κι' αν δεν θέλω να το παραδεχτώ κατα βάθος μάλλον παραμένω hondaκιας....
Το αδίκησε το Trans η Honda πάντως έτσι όπως το έκανε και στην τιμή που το δίνει...
Για πείτε μου το CBF πως ταξιδεύει σε σχέση με το v-strom;;; Εχει κανείς εμπειρία και απο τα δυο;
ορθα σκεφτεσαι φιλε!
πιστεψε με εχω παει με το CBF σε κακοτραχαλου χωματοδρομους...εχω διασχισει αλλους, δικαβαλλος και φορτωμενος και το μηχανακι δεν μασησε!
αλλα αφου εχεις το domie αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
Δεν χρειαζεται να οδηγησεις το strom για να καταλαβεις...δικυλινδρο το ενα, τετρακυλινδρο το αλλο, απλα καμια σχεση! με το CBF μπορεις ανετα να κρατας 180αρες για πολυυυυυ ωρα, χωρις να ζοριζεις το μοτερ...το strom εχει τελειωσει εκει και παει να σκασει!
και απο θεμα κραδασμων ενω το strom γενικα δεν εχει, μπροστα στο CBF δειχνει κομπρεσερ.
το cbf βγαζει καποιους υψισυνους γυρω στις 5.000 αλλα ποτε δεν γινονται ενοχλητικοι ακομα και μετα απο πολλες ωρες ταξιδι.
Στο μονο θεμα που υπερτερει το strom ειναι στην ανεση αναβατη - συνπειβατη
road spirit
12/01/2008, 19:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ορθα σκεφτεσαι φιλε!
.....
.....
....
+1
+1 στον el_hymador.
Για μένα... το μόνο θετικό που έχει το storm για ταξίδια είναι ο μεγαλύτερος όγκος του. Κι εκεί τελειώνει το θέμα. Μόνο αυτό, και μόνο στα ταξίδια.
Σε μια φιλική εκδρομή που είχα την ευκαιρία να "κοντράρουμε" με ένα storm, είδα ότι ενώ και ρεπρίζ και δύναμη έχουν παρόμοια, το storm σε κρατάει σε πιό χαλαρούς ρυθμούς ενώ το cbf σε τραβάει για παραπάνω.
Από την άλλη, αξιόλογα είναι και τα δύο.
Εξαρτάται τι ζητάς.
Υ.Γ. Μόνο πείτε μου ποιό άλλο στην κατηγορία του, στρίβει σαν το cbf. Καθαρή πόρωση. Νά 'χε λίιιγο ποιο πολύ γκάζι.
gousgoun_69
12/01/2008, 20:15
Στα συν του προηγουμενου μοντέλου CBF από το νέο είναι και πολύ καλή τιμή (όσο υπάρχει ακόμα στοκ).Μετά απο χρόνια στη μοτοσυκλέτα και με αρκετά (και ακριβά) μοντέλα που πέρασαν από τα χέρια μου βρήκα στο CBF την τέλεια μοτοσυκλέτα για μένα που θα περάσω πολλά χρόνια ακόμα μαζί της.Πάρτην με κλειστά μάτια δεν θα το μετανιώσεις. :a024:
PS.iziogas το μάνιουαλ το φυλάω σαν κόρη οφθαλμού φίλε...και ετοιμάζεται.
domiemic65
12/01/2008, 23:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ορθα σκεφτεσαι φιλε!
πιστεψε με εχω παει με το CBF σε κακοτραχαλου χωματοδρομους...εχω διασχισει αλλους, δικαβαλλος και φορτωμενος και το μηχανακι δεν μασησε!
αλλα αφου εχεις το domie αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
Δεν χρειαζεται να οδηγησεις το strom για να καταλαβεις...δικυλινδρο το ενα, τετρακυλινδρο το αλλο, απλα καμια σχεση! με το CBF μπορεις ανετα να κρατας 180αρες για πολυυυυυ ωρα, χωρις να ζοριζεις το μοτερ...το strom εχει τελειωσει εκει και παει να σκασει!
και απο θεμα κραδασμων ενω το strom γενικα δεν εχει, μπροστα στο CBF δειχνει κομπρεσερ.
το cbf βγαζει καποιους υψισυνους γυρω στις 5.000 αλλα ποτε δεν γινονται ενοχλητικοι ακομα και μετα απο πολλες ωρες ταξιδι.
Στο μονο θεμα που υπερτερει το strom ειναι στην ανεση αναβατη - συνπειβατη
Το στρομ το ξέρω καλά γιατί το έχει ο αδελφός μου.... απο οτι μου λέει δεν πολυζορίζεται πολυ ούτε αυτο στα πολλά τώρα δεν ξέρω για 180.... έχω ακούσει πάντως οτι ταξιδεύει και με 200...;;; και απο σέλα είναι πάρα πολύ καλό... Μάλλον φορτώνεται καλύτερα απο το cbf έτσι δεν είναι;
Αντε να ρθεί το καινούριο να δούμε τι θα γίνει...!!!!!
gousgoun_69
13/01/2008, 01:56
Μάλλον ΔΕΝ έχεις δει φορτωμένο CBF...
Αν βρώ καμιά φωτό από το δικό μου θα βάλω :wave2:
να μην ξεχάσεις όμως να συνυπολογίσες και το κόστος συντήρησης όπως σου είπαν παραπάνω.. Κάπου εδώ έχει ένα θρεντ για σέρβις με κόστος 550€. Καμμία σχέση μάλλον με το dominator ή και τα δικύλινδρα που σκέφτεσαι..
el_hymador
14/01/2008, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από vthn
να μην ξεχάσεις όμως να συνυπολογίσες και το κόστος συντήρησης όπως σου είπαν παραπάνω.. Κάπου εδώ έχει ένα θρεντ για σέρβις με κόστος 550€. Καμμία σχέση μάλλον με το dominator ή και τα δικύλινδρα που σκέφτεσαι..
Τα 550€ τα εδωσα εγω αλλα,
εβαλα after-market αναλωσιμα που ανεβασαν το κοστος και επισης ζητησα απο τον μηχανικο να ξετιναξει το μηχανακι σε ελεγχους καθοτι καβατζωσα 48000χλμ...
δεν νομιζω οτι ακομα και σε μονοκυλινδρο αν γινοντουσαν οι ιδιες εργασιες θα ειχε μεγαλη αποκλιση το κοστος...
:wave2:
gousgoun_69
14/01/2008, 10:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Τα 550€ τα εδωσα εγω αλλα,
εβαλα after-market αναλωσιμα που ανεβασαν το κοστος και επισης ζητησα απο τον μηχανικο να ξετιναξει το μηχανακι σε ελεγχους καθοτι καβατζωσα 48000χλμ...
δεν νομιζω οτι ακομα και σε μονοκυλινδρο αν γινοντουσαν οι ιδιες εργασιες θα ειχε μεγαλη αποκλιση το κοστος...
:wave2:
Σωστά :winka:
domiemic65
14/01/2008, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Τα 550€ τα εδωσα εγω αλλα,
εβαλα after-market αναλωσιμα που ανεβασαν το κοστος και επισης ζητησα απο τον μηχανικο να ξετιναξει το μηχανακι σε ελεγχους καθοτι καβατζωσα 48000χλμ...
δεν νομιζω οτι ακομα και σε μονοκυλινδρο αν γινοντουσαν οι ιδιες εργασιες θα ειχε μεγαλη αποκλιση το κοστος...
:wave2:
Καλά ενοείται οτι το κόστος του service θα είναι μεγαλύτερο απο του Domie.... αλλά και τα service πολύ πιο αραιά υποθέτω... δεν νομίζω οτι στο cbf θα αλλάζω λάδια κάθε 3000χλμ...(;;)... για να μην υπολογήσω και το συμπλήρωμα... άσε και τα προβληματάκια λόγω γήρατος... (μόλις άλλαξα καδένα εκεντροφόρου... 460 έουρα σύνολο!!!... και υπολείπονται και κάτι ψιλά ακόμα...)
Αλήθεια το "μικρό" και το "μεγάλο" service στο cbf κάθε πόσα χλμ είναι; Τι περιλαμβάνει; Και πόσο περίπου μπορεί να στοιχήσει το καθένα;;;
Μετά απο τα 48000χλμ μου φαίνεται λογικό να δώσεις κάτι παραπάνω για ένα πολύ καλό service....
Φορτώνεται χωρίς κανένα πρόβλημα.
Στο χώμα πηγαίνει αν δεν βιάζεσαι... η γνώμη μου είναι πιό εύκολα και από βαρύ on-off.
Δεν βλέπω τον λόγο να μετανιώσεις γιά κάτι με την αγορά της, αν φυσικά προσανατολίζεσαι σε αυτό το στυλ και λάβε υπ'όψη σου ότι αυτή την περίοδο δίνονται σε προσφορά κάτω από 7000 καινούργια με ABS.
domiemic65
16/01/2008, 19:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Saranos
Φορτώνεται χωρίς κανένα πρόβλημα.
Στο χώμα πηγαίνει αν δεν βιάζεσαι... η γνώμη μου είναι πιό εύκολα και από βαρύ on-off.
Δεν βλέπω τον λόγο να μετανιώσεις γιά κάτι με την αγορά της, αν φυσικά προσανατολίζεσαι σε αυτό το στυλ και λάβε υπ'όψη σου ότι αυτή την περίοδο δίνονται σε προσφορά κάτω από 7000 καινούργια με ABS.
Το ξέρω οτι τώρα θέλουν να "διώξουν" το προηγούμενο μοντέλο και η τιμή του είναι πολύ καλή αλλά θέλω οπωσδήποτε να δω και το καινούριο....
gousgoun_69
17/01/2008, 00:26
Ποιος είπε ότι δεν φορτώνεται το CBF ? :wave2:
117204
gousgoun_69
17/01/2008, 00:28
:a021: μεγαλύτερα και ακριβότερα μηχανάκια :evil:
117205
domiemic65
17/01/2008, 15:17
Ωραίο φόρτωμα!!!!!!!
Ξέρετε όμως τι βλέπω; Το top case κάθεται πιο πάνω και έξω (πίσω) απο το μηχανάκι. Εντάξει στο φόρτωμα για ταξίδι με δεδομένη την τριπλέτα και το tank bag το βάρος κατανέμεται πιο ομοιόμορφα... στην καθημερινή χρήση όμως τι γίνεται; Εγώ χρειάζομαι οποσδήποτε top case, και δη μεγάλο, στην καθημερινή μου χρήση της μηχανής. Oποιο cbf δω στον δρόμο κάθομαι και το "κόβω" ψάχνοντας τέτοιες λεπτομέριες (ή μη). Αυτά που είδα μέχρι στιγμής ή δεν είχαν καθόλου top case ή είχαν σχετικά μικρο... (52λτ ας πούμε δεν έχω δει)... το οποίο και δεν μπορώ να πω οτι μου άρεσε έτσι όπως περισεύει ο όγκος του αλλά και θεωρώ οτι θα επιρεάζει αρκετά την συμπεριφορά και την αίσθηση της μοτοσυκλέτας... και αεροδυναμικώς!!!! (Τι είπα τώρα;;:rotflmao: ). Τώρα θα μου πείς πιο top case δεν επιρεάζει; ΟΚ εντάξει αλλά απο την άλλη μια μοτο που απο την μαμα της έχει την πρόβλεψη για πισω σχάρα και κασα δεν θα έχει ένα πιο ισοροπημένο το αποτέλεσμα αισθητικό αλλά και ουσιαστικό; (Βλέπε ας πούμε το strom στο οποίο το top case δεν δείχνει τόσο ξεκομένο)
Θα ήθελα την άποψή σας!!!! Καμια φωτο με 52αρα βαλίτσα παίζει;;
:beer: :beer:
costas81
17/01/2008, 15:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Δεν χρειαζεται να οδηγησεις το strom για να καταλαβεις...δικυλινδρο το ενα, τετρακυλινδρο το αλλο, απλα καμια σχεση! με το CBF μπορεις ανετα να κρατας 180αρες για πολυυυυυ ωρα, χωρις να ζοριζεις το μοτερ...το strom εχει τελειωσει εκει και παει να σκασει!
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
180 τα εχει πορεια με δυο ατομα και τερμα φορτωμα χαλαρα!μονος βλεπεις 200αρες!
και ρεπριζ σαν δικυλινδρο επισης πολυ καλυτερες!
costas81
17/01/2008, 15:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από iziogas
Σε μια φιλική εκδρομή που είχα την ευκαιρία να "κοντράρουμε" με ένα storm, είδα ότι ενώ και ρεπρίζ και δύναμη έχουν παρόμοια, το storm σε κρατάει σε πιό χαλαρούς ρυθμούς ενώ το cbf σε τραβάει για παραπάνω.
Επειδη έχω vstrom και εχω οδηγησει και cbf θα διαφωνήσω.
Ρεπριζ δεν εχουν παρομοια, δυναμη ναι αλλα οχι ρεπριζ!
Ο ήχος του τετρακυλινδρου ναι σε τραβαει για παραπανω αλλα οχι η συμπεριφορα της μηχανης!
Και με τα δυο μπορεις να κινηθεις σε ιδιους ρυθμους ακομα και σε διαδρομες με στροφες!
makis206
18/01/2008, 06:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Θα ήθελα την άποψή σας!!!! Καμια φωτο με 52αρα βαλίτσα παίζει;;
:beer: :beer:
Μια φορά την έβαλα τη μπαγκαζιέρα και είναι η μοναδική φωτό που έχω, δεν βοηθάει και πολύ αλλά θα πάρεις μια ιδέα.
:beer: :beer:
edit: Πατάτα έκανα ! Η μπαγκαζιέρα που είχα ήταν 46άρα και όχι 52άρα, τώρα το θυμήθηκα !:blush: Μπορείς όμως να δεις πως περίπου κάθεται μονάχη της στην ουρά του CBF.
117319
makis206
18/01/2008, 06:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
180 τα εχει πορεια με δυο ατομα και τερμα φορτωμα χαλαρα!μονος βλεπεις 200αρες!
Κωστή, ο Κωστής (σας μπλέξαμε:lol: ) δεν λέει ότι δεν πάει άνετα το V-Strom με 180 αλλά ότι το μοτέρ του λόγω των δύο κυλίνδρων έχει μεγαλύτερη συμπίεση στα πολλά χιλιόμετρα που κρατάνε για αρκετή ώρα άρα, κουράζεται και περισσότερο σε σύγκριση με ένα τετρακύλινδρο μοτέρ.:winka:
Σας έχουμε χαλαρά βέβαια σε όλο το φάσμα..:D
:lol: :beer: :lol:
gousgoun_69
18/01/2008, 07:37
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι τους έχουμε.
Και έχουμε και πιο ωραίο θόρυβο από το μοτέρ.
και χωνώμαστε και πιο ευκολα στη κίνηση
:smokin: :smokin: :smokin:
και είναι και Honda.
makis206
18/01/2008, 09:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από gousgoun_69
και είναι και Honda.
Κι άμα είναι και μαύρο το τέρας ; Ωωωω καλά τι να λέμε τώρα :lol: :lol:
Λεωνίδας
18/01/2008, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Σας έχουμε χαλαρά βέβαια σε όλο το φάσμα..:D και στο φάσμα της κατανάλωσης βεβαίως βεβαίως :lol:
makis206
18/01/2008, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
και στο φάσμα της κατανάλωσης βεβαίως βεβαίως :lol:
Ότι πάει ρουφάει κιόλας :o
domiemic65
19/01/2008, 00:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μια φορά την έβαλα τη μπαγκαζιέρα και είναι η μοναδική φωτό που έχω, δεν βοηθάει και πολύ αλλά θα πάρεις μια ιδέα.
να
:beer: :beer:
edit: Πατάτα έκανα ! Η μπαγκαζιέρα που είχα ήταν 46άρα και όχι 52άρα, τώρα το θυμήθηκα !:blush: Μπορείς όμως να δεις πως περίπου κάθεται μονάχη της στην ουρά του CBF.
Ευχαριστώ! Ομολογώ οτι αυτή κάθεται καπως καλύτερα απο την προηγούμενη. Τουλάχιστον όσο επιτρέπει να καταλάβω η φοτο.....
Σήμερα πέτυχα ένα 1000αρι με 52αρα και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες. Ηταν καλό δεν μπορώ να πω... πολύ καλό!!!
gousgoun_69
19/01/2008, 00:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Ότι πάει ρουφάει κιόλας :o
Γουστάρω να βλέπω τα 4 θερία κάτω από τεπόζιτο
να ρουφάνε καυσιμο
και όχι gay ψεκασμούς :smokin:
makis206
19/01/2008, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Ευχαριστώ! Ομολογώ οτι αυτή κάθεται καπως καλύτερα απο την προηγούμενη. Τουλάχιστον όσο επιτρέπει να καταλάβω η φοτο.....
Νομίζω πως ξέρω που οφείλεται αυτό, στο ότι εγώ έχω τοποθετήσει τη βαλίτσα στη βάση της Motech (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=27356) που είναι πιο διακριτική απ'τις βάσεις της Kappa και της Givi όπως θα δεις και στη φωτό που δανείστηκα απ'το φίλο vinylrider.
Η βάση της Motech δεν σηκώνεται τόσο ψηλά ούτε φεύγει τόσο πίσω απ'την ουρά της μηχανής γι'αυτό πιστεύω πως σου "έκατσε" καλύτερα στο μάτι.:winka:
:beer: :beer:
117425
makis206
19/01/2008, 09:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από gousgoun_69
Γουστάρω να βλέπω τα 4 θερία κάτω από τεπόζιτο
να ρουφάνε καυσιμο
και όχι gay ψεκασμούς :smokin:
Αυτό λοιπόν όσο και ν'ακούγεται χιουμοριστικό για μένα τουλάχιστον είναι μια μεγάλη αλήθεια !
Αυτά τα 4 θηρία με τράβηξαν πολύ προς το CBF όταν έπρεπε ν'αποφασίσω ανάμεσα σ'αυτό και το Fazer !
A ρε μπόλντορες δεν σας ξεχάσαμε !:o
:lol: :beer: :lol:
gousgoun_69
19/01/2008, 16:18
:beer: :beer: :beer:
Αγαπητέ Domie,
Κανένα μηχανάκι δεν είναι μετρημένο γιά μπαγκαζιέρα.
Οταν την βάζεις αλλάζει δραματικά το στήσιμο οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας.
Επίσης άλλο 20λτ και άλλο 52λτ.Δεν βγάζεις άκρη.
Η αλήθεια βέβαια να λέγεται, κολλάει περισσότερο σε v-strom όπως και σε transalp παρά στο στυλ ενός cb.
Το μόνο που επιβάλλεται να κάνεις είναι μιά καλή βόλτα και με τις δύο και όποια σου κάτσει χτύπα την.
Αλλιώς θα ψάχνεις εκ των υστέρων να βρείς τι σου άρεσε. ( την αντίθετη περίπτωση οι περισσότεροι την κάνουμε γαργάρα ).
H Motech σαφώς και είναι πιό κομψή.Εχω Givi και είναι πιό χοντροκομένη.
domiemic65
20/01/2008, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Νομίζω πως ξέρω που οφείλεται αυτό, στο ότι εγώ έχω τοποθετήσει τη βαλίτσα στη βάση της Motech (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=27356) που είναι πιο διακριτική απ'τις βάσεις της Kappa και της Givi όπως θα δεις και στη φωτό που δανείστηκα απ'το φίλο vinylrider.
Η βάση της Motech δεν σηκώνεται τόσο ψηλά ούτε φεύγει τόσο πίσω απ'την ουρά της μηχανής γι'αυτό πιστεύω πως σου "έκατσε" καλύτερα στο μάτι.:winka:
:beer: :beer:
Συμφωνώ απόλυτα....
Το τελικό μου θέμα δεν είναι τόσο το αισθητικό μέρος όσο το να πετύχω τον μικρότερο δυνατό συμβιβασμό όσον αφορά την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας... τώρα αν γίνεται να ισχύουν και τα δυο ακόμα καλύτερα...
domiemic65
20/01/2008, 12:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Saranos
Αγαπητέ Domie,
Κανένα μηχανάκι δεν είναι μετρημένο γιά μπαγκαζιέρα.
Οταν την βάζεις αλλάζει δραματικά το στήσιμο οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας.
Επίσης άλλο 20λτ και άλλο 52λτ.Δεν βγάζεις άκρη.
Η αλήθεια βέβαια να λέγεται, κολλάει περισσότερο σε v-strom όπως και σε transalp παρά στο στυλ ενός cb.
Το μόνο που επιβάλλεται να κάνεις είναι μιά καλή βόλτα και με τις δύο και όποια σου κάτσει χτύπα την.
Αλλιώς θα ψάχνεις εκ των υστέρων να βρείς τι σου άρεσε. ( την αντίθετη περίπτωση οι περισσότεροι την κάνουμε γαργάρα ).
H Motech σαφώς και είναι πιό κομψή.Εχω Givi και είναι πιό χοντροκομένη.
Ετσι είναι φίλε μου!
Σαφώς και δεν είναι κύριος λόγος για την αγορά ή μη της μοτο το πως του κάθεται η μπαγκαζιέρα.... απλά ένας απο τους παράγοντες που εξετάζεις συνολικά.
Το strom το ξέρω πολύ καλά... αντε να ρθει και το cbf να δούμε τί θα γίνει!!!
Δεν ξέρω βέβαια πόσο "καλή βόλτα" μπορεί να είναι ένα test ride αλλά τέλος πάντων....
Το λέω αυτό γιατί απο την στιγμή που το strom το έχω οδηγήσει πολλά χλμ (στροφιλίκι, ανοιχτό δρόμο, χώμα) φοβάμαι μήπως το αδικήσω το cbf σε ένα απλό test των 15-20 λεπτών.... είδωμεν!!
javaneze
22/01/2008, 10:37
Δες και μια κοντινη την 46αρα.
Πληροφοριακα αλλαζει δραματικα η συμπεριφορα της μηχανης. Μονο να σου πω οτι δεν τολμας να αφησεις τα χερια απο το τιμονι.
Με το στρομ δεν νομιζω οτι ειναι δικαιη η συγκριση μιας και η μηχανη ειναι μακρυτερη απο το cbf οποτε δενει καλυτερα και με το συνολο. Επισης αν εχει και μεγαλυτερο μεταξονιο το στρομ λογικα θα εχει καλυτερη συμπεριφορα με μπαγκαζιερα.
117793
ΦΙΛΑΡΑΚΙ, ΕΧΩ ΕΝΑ CBF 500 TOY 05' ΜΕ 34.00 ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΛΜ.
ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΛΑΡΙΣΑ, ΦOΙΝΙΚΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.
ΕΠΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΑ SUPERSPORT, TO ΠΟΥΛΑΩ 4.300 ΜΕ ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ, TANKBAG, ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ (12/2007) ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ SERVICE KAI MANUAL.
ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ , LET ME KNOW.
ΦΙΛΑΡΑΚΙ, ΕΧΩ ΕΝΑ CBF 500 TOY 05' ΜΕ 34.00 ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΛΜ.
ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΛΑΡΙΣΑ, ΦOΙΝΙΚΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.
ΕΠΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΑ SUPERSPORT, TO ΠΟΥΛΑΩ 4.300 ΜΕ ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ, TANKBAG, ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ (12/2007) ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ SERVICE KAI MANUAL.
ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ , LET ME KNOW.
domiemic65
25/03/2008, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Brian
ΦΙΛΑΡΑΚΙ, ΕΧΩ ΕΝΑ CBF 500 TOY 05' ΜΕ 34.00 ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΛΜ.
ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΛΑΡΙΣΑ, ΦOΙΝΙΚΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.
ΕΠΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΑ SUPERSPORT, TO ΠΟΥΛΑΩ 4.300 ΜΕ ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ, TANKBAG, ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ (12/2007) ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ SERVICE KAI MANUAL.
ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ , LET ME KNOW.
Φίλε μου όχι δεν με ενδιαφέρει...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.