PDA

View Full Version : Διόδια στην Αθήνα



Cpt. Haddock
08/01/2008, 12:36
όχι ακόμα αλλά...προχωραει το ζήτημα

Πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα

Αθήνα




Ένα βήμα πιο κοντά στα αστικά διόδια βρίσκεται η Αθήνα. Η κυβέρνηση άναψε και επίσημα πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων που ήδη έχουν καθιερώσει τα αστικά διόδια για τον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Τα Νέα, το θέμα της επιβολής αστικών διοδίων στην Αθήνα πρόκειται να εξετάσει ενδεκαμελής επιτροπή επιστημόνων, την οποία συνέστησε το υπουργείο Μεταφορών συμμετέχοντας στον δημόσιο διάλογο που άρχισε η Κομισιόν για τη δημιουργία ενιαίας στρατηγικής για τις αστικές μεταφορές.

Πρόεδρος της επιτροπής τοποθετήθηκε ο κ. Χρόνης Ακριτίδης, αναπληρωτής δήμαρχος Αθηναίων και συγκοινωνιολόγος, ενώ μεταξύ των μελών της συγκαταλέγονται συγκοινωνιολόγοι, στελέχη του υπουργείου και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ).

Σε ειδικές συζητήσεις που έγιναν την περασμένη χρονιά για το θέμα αυτό, επιστήμονες προερχόμενοι και από ευρωπαϊκές πόλεις, όπου εφαρμόζεται το μέτρο των διοδίων, επισήμαναν ότι τα διόδια χωρίς παράλληλα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας δεν οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ειδικώς όσον αφορά την Αθήνα, κατέληξαν ότι πρέπει να αποσαφηνιστούν ζητήματα όπως η περίμετρος εγκατάστασης των διοδίων, αν θα χρησιμοποιούνται κάμερες για τη βεβαίωση των οφειλών, η βελτίωση του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς, η εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και η τιμολόγηση, που απαιτεί κοινωνική συναίνεση.

Newsroom ΔΟΛ

Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=862088&lngDtrID=244

vangelis 64
08/01/2008, 12:43
Θα βάλουνε λοιπόν διόδια στο κέντρο.Ε βέβαια,τέτοιοι άψογοι δρόμοι έχουν ακριβή συντήρηση.

Άσε που το κάνουν για το καλό μας.Να ανασάνει δηλαδή η πόλη από το κυκλοφορικό χάος.
Σαν να λέμε,ακριβαίνουν τα τσιγάρα γιατί μάς προσέχουν μην πάθουμε τίποτα.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

DUKASII
08/01/2008, 12:50
...
re paidia pote toys eipame oti mas aresei toso poly to gamisi kai mas pane pipa kolo?:confused:

vangelis 64
08/01/2008, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
...
re paidia pote toys eipame oti mas aresei toso poly to gamisi kai mas pane pipa kolo?:confused: Μια φορά κάθε τέσσερα χρόνια τούς είναι αρκετή.:smokin:

zephyr1
08/01/2008, 12:55
Εγω παντως θα κολλαω πισω απ'τα αμαξια που περνανε με καρτα και ολα τζαμπα.

Προχτες σε μια που ειχα κολλησει ..........της ειχε τελειωσει η καρτα. :eek: :a13: :bigcry:

SpineshankD
08/01/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
...
re paidia pote toys eipame oti mas aresei toso poly to gamisi kai mas pane pipa kolo?:confused:


απο τοτε που οι μαλακες γυρω μας, ειτε για να βολεψουν την παρτη τους,ειτε απο εγκεφαλικη μαλακινση, βγαζουν τους ιδιους μουλους εδω κ πολλα πολλα χρονια...

και που εισαι ακομα,τα χειροτερα ερχονται..

gousgoun_69
08/01/2008, 14:35
Πρόσφατα έγινε και στο Μιλάνο και είχε συναντήσει αντιδράσεις το μέτρο.Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα γίνει για εισπρακτικούς λόγους με πρόσχημα το περιβάλλον και την "ποιότητα" (???) ζωής στο κέντρο.Κέντρο έτσι κι αλλιώς εχω πολλά χρόνια να κατέβω γιατί είναι κόλαση ακόμα και για μοτοσυκλέτα.Σίγουρα αν εφαρμοστεί θα αποτελέσει κακή αντιγραφή των αντίστοιχων του εξωτερικου :nono: :sad:

Cpt. Haddock
08/01/2008, 14:42
Απο την άλλη...

Επιβάλει το δίκαιο σύστημα το pay as served δηλαδή απο τη στιγμή που επιλέγεις να μπεις στο κέντρο με το αυτοκίνητο θα πλΕρώνεις...

Αυτόματα καταργεί τον - ήδη ξεπερασμένο - δακτύλιο άρα και την ανάγκη αγοράς δύο αυτοκινήτων για μονα-ζυγα.

Καταργεί το ρεζίλι της ύπαρξης ΤΡΟΧΟΝΟΜΩΝ (μονο εμείς έχουμε μείνει απο τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να έχουμε τροχονόμους), οι οποίοι το μόνο που κάνουν είναι να διευκολύνουν την κάθοδο/άνοδο στο κέντρο ενώ θα έπρεπε να κάνουν ακριβώς το αντίθετο :mad:

Έχω δε την εντύπωση οτι δεν θα αφορά τις μηχανές (κατα τα πρότυπα των λεωφορειολωρίδων)

Ιδωμεν

road spirit
08/01/2008, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
...Έχω δε την εντύπωση οτι δεν θα αφορά τις μηχανές (κατα τα πρότυπα των λεωφορειολωρίδων)

Ιδωμεν +1

el_hymador
08/01/2008, 15:12
Και για να το πλατιασουμε και λιγο μιας και το θεμα δεν αφορα μονο τις μοτοσικλετες...η κινηση μας αφορα ολους.

Βρισκω αυτα τα μετρα απλα γελοια. Προφανως και αντικειμενιμος σκοπος δεν ειναι η συγκεντρωση χρηματων για την συντηρηση του αστικου οδικου δικτυου....αποτρεπτικα λειτουργει το ολο θεμα....και ρωταω τωρα εγω

Ποσο θα κοστιζουν δηλαδη τα διοδια; τα 2,70€ της Αττικης Οδου τα θεωρουνε πλεον ολοι δεδομενα, παρ ολο που στην αρχη ειχε πεσει μεγαλη γκρινια...τωρα σκατα εγινε και η μοναδικη οδικη αρτηρια που μπορουσες να κινηθεις καπως ελευθερα.

Θα ορισουν το αντιτιμο διελευσης στα 10€;

Γιατι απλως δεν απαγερευουν την κινηση οχηματων στο κεντρο;

Να επιτρεπονται αυστηρως οχηματα μονιμων κατοικων, εμπορικων οχηματατων και φυσικα ΜΜΜ - Taxi!!


Σε ερευνα του ΟΑΣΑ που ειχε γινει πριν απο κανα τριμηνο αποδειχτηκε οτι μονο το 1/3 των I.X. που κινουνται στο κεντρο (και οχι μονο) εξυπηρετουν μεταφορες για επαγγελματικους λογους....και η συντριπτικη πλειοψηφια αυτων μετεφεραν μονο τον οδηγο!!!

Δηλαδη καθημερινα ενας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ αριθμος Ι.Χ. κυκλοφορει στο κεντρο μεταφεροντας τον οδηγο του (και μονο) για να παει να ψωνισει, να πιει καφε, να κανει βολτα και δεν ξερω και εγω τι αλλο...

Αυτη την μαλακισμενη νοοτροποια δεν προκειτε να την νικησει καμια επιβολη διοδιων....αφου δεν καταλαβαινουμε ας απαγορευσουν την κινηση εντελως!!

Και μονο τοτε θα μπορεσουμε να εχουμε ενα υγιες και συνεπες σε οτι αφορα στα δρομολογια του δικτυο στα ΜΜΜ

Αν χρειαστει ας απαγορεψουν και τις μοτοσικλετες ...προσωπικα ειμαι απολυττα συμφωνος με αυτο.

gousgoun_69
08/01/2008, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Και για να το πλατιασουμε και λιγο μιας και το θεμα δεν αφορα μονο τις μοτοσικλετες...η κινηση μας αφορα ολους.

Βρισκω αυτα τα μετρα απλα γελοια. Προφανως και αντικειμενιμος σκοπος δεν ειναι η συγκεντρωση χρηματων για την συντηρηση του αστικου οδικου δικτυου....αποτρεπτικα λειτουργει το ολο θεμα....και ρωταω τωρα εγω

Ποσο θα κοστιζουν δηλαδη τα διοδια; τα 2,70€ της Αττικης Οδου τα θεωρουνε πλεον ολοι δεδομενα, παρ ολο που στην αρχη ειχε πεσει μεγαλη γκρινια...τωρα σκατα εγινε και η μοναδικη οδικη αρτηρια που μπορουσες να κινηθεις καπως ελευθερα.

Θα ορισουν το αντιτιμο διελευσης στα 10€;

Γιατι απλως δεν απαγερευουν την κινηση οχηματων στο κεντρο;

Να επιτρεπονται αυστηρως οχηματα μονιμων κατοικων, εμπορικων οχηματατων και φυσικα ΜΜΜ - Taxi!!


Σε ερευνα του ΟΑΣΑ που ειχε γινει πριν απο κανα τριμηνο αποδειχτηκε οτι μονο το 1/3 των I.X. που κινουνται στο κεντρο (και οχι μονο) εξυπηρετουν μεταφορες για επαγγελματικους λογους....και η συντριπτικη πλειοψηφια αυτων μετεφεραν μονο τον οδηγο!!!

Δηλαδη καθημερινα ενας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ αριθμος Ι.Χ. κυκλοφορει στο κεντρο μεταφεροντας τον οδηγο του (και μονο) για να παει να ψωνισει, να πιει καφε, να κανει βολτα και δεν ξερω και εγω τι αλλο...

Αυτη την μαλακισμενη νοοτροποια δεν προκειτε να την νικησει καμια επιβολη διοδιων....αφου δεν καταλαβαινουμε ας απαγορευσουν την κινηση εντελως!!

Και μονο τοτε θα μπορεσουμε να εχουμε ενα υγιες και συνεπες σε οτι αφορα στα δρομολογια του δικτυο στα ΜΜΜ

Αν χρειαστει ας απαγορεψουν και τις μοτοσικλετες ...προσωπικα ειμαι απολυττα συμφωνος με αυτο.





+600

Tpap
08/01/2008, 17:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχω δε την εντύπωση οτι δεν θα αφορά τις μηχανές (κατα τα πρότυπα των λεωφορειολωρίδων)
Ιδωμεν

το ορθον...!





Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Αν χρειαστει ας απαγορεψουν και τις μοτοσικλετες ...προσωπικα ειμαι απολυττα συμφωνος με αυτο.

λαθος ρε χυμα, λαθος...
για φαντασου ενα κεντρο οπου εχουν αντικατασταθει ολα τα κινουμενα αμαξια με μηχανακια η ποδηλατα....τι λες???

gdevelek
08/01/2008, 17:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Απο την άλλη...

Επιβάλει το δίκαιο σύστημα το pay as served δηλαδή απο τη στιγμή που επιλέγεις να μπεις στο κέντρο με το αυτοκίνητο θα πλΕρώνεις...

Αυτόματα καταργεί τον - ήδη ξεπερασμένο - δακτύλιο άρα και την ανάγκη αγοράς δύο αυτοκινήτων για μονα-ζυγα.

Καταργεί το ρεζίλι της ύπαρξης ΤΡΟΧΟΝΟΜΩΝ (μονο εμείς έχουμε μείνει απο τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να έχουμε τροχονόμους), οι οποίοι το μόνο που κάνουν είναι να διευκολύνουν την κάθοδο/άνοδο στο κέντρο ενώ θα έπρεπε να κάνουν ακριβώς το αντίθετο :mad:

Έχω δε την εντύπωση οτι δεν θα αφορά τις μηχανές (κατα τα πρότυπα των λεωφορειολωρίδων)

Ιδωμεν

+1

και μακάρι να εφαρμοστεί

tai
08/01/2008, 18:01
.....και μετά την εφαρμογή του μέτρου θα γυρνάνε γύρω γύρω τα αυτοκίνητα απο τον "δακτύλιο" που θα δημιουργηθεί απο τα διόδια και θα γαμήσουν την περίμετρο με το επιπλέον καυσαέριο λόγω του μποτιλιαρίσματος που θα δημιουργηθεί.
Φανταστείτε τον αριθμό των αυτοκινήτων που μπαίνουν τώρα στο κέντρο, να γυρνάνε στην περιφέρεια ψάχνοντας μια θέση πάρκινγκ!
Εκτός και αν βάλουν διόδια στο καυσαέριο για να μην μπαίνει στο κέντρο.:D
Αν κοιτάξετε τα προάστια που έχουν μετρό θα δείτε οτι αυτό από μόνο του έχει μειώσει την επισκεψιμότητα των αυτοκινήτων στο κέντρο, χωρίς απαγορεύσεις.
ΠΟΤΕ δέν είναι λύση η απαγόρευση.
Δώσε στον άλλον μια ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ λύση και σε κάποιον Χ χρόνο θα την ακολουθήσει.
Οσο και αν κοστίζουν τα διόδια, σε Χ χρόνο θα τα δίνουν (δες αττική οδό) και θα έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.

Πριν να πιθηκίσουμε αλόγιστα της λύσεις αλλωνών, και αφού ξεπεράσουμε το θάμπωμα απο της γυαλιστερές πετρούλες, ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε λίγο, εμείς οι ιθαγενείς των νοτίων προαστίων της Ευρώπης.
Αλλη κουλτούρα, άλλα παλούκια, διαφορετική οπτική, ΑΡΑ ?? διαφορετική λύση.










Αυτά θα λέγαμε αν δεν ΞΕΡΑΜΕ οτι το μέτρο ειναι καθαρά εισπρακτικό.

:wave2:

gdevelek
08/01/2008, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai

ΠΟΤΕ δέν είναι λύση η απαγόρευση.
Δώσε στον άλλον μια ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ λύση και σε κάποιον Χ χρόνο θα την ακολουθήσει.


για να την ακούσουμε λοιπόν...




Αρχικά δημιουργήθηκε από tai

Αυτά θα λέγαμε αν δεν ΞΕΡΑΜΕ οτι το μέτρο ειναι καθαρά εισπρακτικό.

:wave2:

όποιο μέτρο δεν γουστάρει ο νεοέλληνας, το βαφτίζει "εισπρακτικό"

vangelis 64
08/01/2008, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek

όποιο μέτρο δεν γουστάρει ο νεοέλληνας, το βαφτίζει "εισπρακτικό" Δηλαδή εσύ αδερφέ τι βλέπεις σ'αυτήν την κίνηση που θέλουν να κάνουν,την πρόθεσή τους για μια πόλη ανθρώπινη;

Το ξέρεις ότι πολλοί συγκοινωνιολόγοι έχουν φάει τα λυσσακά τους-βρίσκοντας μια απλή λύση για εξοικονόμηση χώρου-και οι πίθηκοι τού "κρατικού μηχανισμού" την αγνοούν;

Ποιά είν'αυτή;Παρκάρισμα υπό γωνία στη μια πλευρά τού δρόμου και όχι οριζόντια και στίς δύο,όπως είναι τώρα.

Γιατί δεν εφαρμόζεται;Για πες αγαπητέ μη νεοέλληνα.....

gdevelek
08/01/2008, 19:28
φίλε πολλοί νόμοι υπάρχουν αλλά δεν εφαρμόζονται γιατί οι πολίτες δεν χαμπαριάζουν και οι μπάτσοι κοιμούνται

τι σε κάνει να πιστεύεις πως το σύστημα αυτό θα εφαρμοστεί; δηλαδή ότι δεν θα παρκάρουν ΚΑΙ στην απέναντι πλευρά; τους βλέπεις να έχουν ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πρόβλημα να παρκάρουν στις γωνίες, ή να διπλοπαρκάρουν;;; άσε που δεν βλέπω πώς είναι καλύτερο το μέτρο αυτό, θα ήθελα να δω στοιχεία αριθμητικά που να δείχνουν ότι έτσι είναι καλύτερα

επίσης το αμάξι που παρκάρει πλαγίως, επικαλύπτει με το ένα φτερό το πεζοδρόμιο, το σκέφτηκες αυτό;

και σε δρόμους που είναι δύο κατευθύνσεων, πώς θα παρκάρει κανείς πλαγίως, αν έρχεται ανάποδα από την πλευρά που βολεύει;;

βλέπεις λοιπόν ότι υπάρχουν ζητήματα που ίσως δεν έχεις σκεφτεί

όσο για τα διόδια (που τα στηρίζουν ΚΑΙ αυτά πολλοί συγκοινωνιολόγοι!), σήμερα ο κάθε μάγκας πάει παντού με το τουτού, ενώ συχνότατα θα μπορούσε να πάρει ΜΜΜ, αλλά τα σνομπάρει, εξάλλου παρκάρει όπου γουστάρει και δεν τον τιμωρεί κανείς, αυτό θα κοπεί με τα διόδια, αν κοστίζει π.χ. 5Ε να μπεί κέντρο, θα μπαίνει όταν υπάρχει σοβαρός λόγος, π.χ. έχει να κουβαλήσει κάτι ογκώδες/βαρύ, δεν θα πληρώνει 100Ε το μήνα έξτρα για να μπάινει κέντρο, ξαφνικά τα ΜΜΜ θα του καλοφανούν

το παρκάρισμα βέβαια γύρω από τη ζώνη διοδίων θα πρέπει να ελέγχεται πολύ καλύτερα από ό,τι τώρα, έτσι ώστε να μη γίνεται κομφούζιο εκεί

αν και, φυσικά, αν γίνει κάτι τέτοιο, ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα σηκωθούν πολλοί και θα το βγάλουν ΚΑΙ αυτό "καθαρά εισπρακτικό" μέτρο

και επειδή σίγουρα δεν σε έπεισα, περιμένω και από σένα τη δικιά σου - καλύτερη - πρόταση

vangelis 64
08/01/2008, 20:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
φίλε πολλοί νόμοι υπάρχουν αλλά δεν εφαρμόζονται γιατί οι πολίτες δεν χαμπαριάζουν και οι μπάτσοι κοιμούνται

τι σε κάνει να πιστεύεις πως το σύστημα αυτό θα εφαρμοστεί; δηλαδή ότι δεν θα παρκάρουν ΚΑΙ στην απέναντι πλευρά; τους βλέπεις να έχουν ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πρόβλημα να παρκάρουν στις γωνίες, ή να διπλοπαρκάρουν;;; άσε που δεν βλέπω πώς είναι καλύτερο το μέτρο αυτό, θα ήθελα να δω στοιχεία αριθμητικά που να δείχνουν ότι έτσι είναι καλύτερα

επίσης το αμάξι που παρκάρει πλαγίως, επικαλύπτει με το ένα φτερό το πεζοδρόμιο, το σκέφτηκες αυτό;

και σε δρόμους που είναι δύο κατευθύνσεων, πώς θα παρκάρει κανείς πλαγίως, αν έρχεται ανάποδα από την πλευρά που βολεύει;;

βλέπεις λοιπόν ότι υπάρχουν ζητήματα που ίσως δεν έχεις σκεφτεί

όσο για τα διόδια (που τα στηρίζουν ΚΑΙ αυτά πολλοί συγκοινωνιολόγοι!), σήμερα ο κάθε μάγκας πάει παντού με το τουτού, ενώ συχνότατα θα μπορούσε να πάρει ΜΜΜ, αλλά τα σνομπάρει, εξάλλου παρκάρει όπου γουστάρει και δεν τον τιμωρεί κανείς, αυτό θα κοπεί με τα διόδια, αν κοστίζει π.χ. 5Ε να μπεί κέντρο, θα μπαίνει όταν υπάρχει σοβαρός λόγος, π.χ. έχει να κουβαλήσει κάτι ογκώδες/βαρύ, δεν θα πληρώνει 100Ε το μήνα έξτρα για να μπάινει κέντρο, ξαφνικά τα ΜΜΜ θα του καλοφανούν

το παρκάρισμα βέβαια γύρω από τη ζώνη διοδίων θα πρέπει να ελέγχεται πολύ καλύτερα από ό,τι τώρα, έτσι ώστε να μη γίνεται κομφούζιο εκεί

αν και, φυσικά, αν γίνει κάτι τέτοιο, ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα σηκωθούν πολλοί και θα το βγάλουν ΚΑΙ αυτό "καθαρά εισπρακτικό" μέτρο

και επειδή σίγουρα δεν σε έπεισα, περιμένω και από σένα τη δικιά σου - καλύτερη - πρόταση Το θέμα εδώ δεν είναι ποιός θα πείσει ποιόν αλλά αν πράγματι πιστεύουμε πως οι άνθρωποι που μάς κυβερνάνε ενδιαφέρονται για το καλό μας ή την τσέπη τους.
Προσωπικά πιστεύω το δεύτερο μιας και το πρώτο δεν το έχω δει να συμβαίνει ποτέ.
Για το παρκάρισμα τώρα...
Αυτά που είπα είναι σκέψεις συγκοινωνιολόγων,όχι δικές μου,και αφορούν τούς μονόδρομους.Στο συμπέρσμα αυτό-το παρκάρισμα υπό γωνία δηλαδή-έφτασαν με μαθηματικλά πρώτης δημοτικού.
Μέτρησαν δηλαδή πόσο χώρο πιάνει ένα αυτοκίνητο παρκάρισμένο υπό γωνία,μέτρησαν και πόσα αυτοκίνητα χωράνε και στίς δυο πλευρες τού δρόμου,παρακαρισμένα ως συνήθως,και είδαν ότι στην πρώτη περίπτωση τα αποτελέσματα ήταν φοβερά!
Περίπου τα διπλάσια χώρεσαν με τον πρώτο τρόπο:eyepop: :eyepop:

Τώρα αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε θεωρεί τον βούρδουλα και τα πρόστιμα σαν το μόνο πράγμα που θα κάνει καλύτερη τη ζωή μας,δικαίωμά σου.

προσωπικά φίλε,μόνο το χρήμακαι η καρέκλα ενδιαφέρει.Και για να έχεις,πρέπει ο λαός να είναι δυστυχής και βλάκας.Να βλέπει τηλεόραση,να δουλεέι 14 'ωρες τη μέρα,κλπ κλπ:sick:

stefanos
08/01/2008, 20:07
Το νόμισμα έχει 2 όψεις.
Πολύ σωστά λέει ο tai οτι δεν υπάρχει εναλλακτική, για τους πολίτες.
Βέβαια και οι πολίτες όσο μπορούν να χρησιμοποιού το ΙΧ δεν ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις.
Τα μέτρα αυτού του τύπου δακτύλιος διόδια παρκόμετρα έχουν την λογική της αποτροπής και πολύ σωστά να εφαρμοστούν.
Αλλά πρός το παρόν εγώ απο Καλλιθέα για να πάω Ελληνικό πρέπει να πάρω 3 μέσα, και να κάνω τουλάχιστον 2 ώρες (αντί 15 λεπτά με την μοτο).
Αυτό δεν είναι εναλακτική λύση.
Πρέπει να αρχίσουμε απο αναδιάρθρωση των δρομολογίων των ΜΜΜ.

gdevelek
08/01/2008, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64


Τώρα αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε θεωρεί τον βούρδουλα και τα πρόστιμα σαν το μόνο πράγμα που θα κάνει καλύτερη τη ζωή μας,δικαίωμά σου.


ευτυχώς οι λονδρέζοι δεν βλέπουν τα διόδια ως βούρδουλα, και το μέτρο αποδίδει καλά

εμείς εδώ είμαστε πιο μάγκες όμως (ως συνήθως)

vangelis 64
08/01/2008, 20:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
ευτυχώς οι λονδρέζοι δεν βλέπουν τα διόδια ως βούρδουλα, και το μέτρο αποδίδει καλά

εμείς εδώ είμαστε πιο μάγκες όμως (ως συνήθως) Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.Ούτε μάς θεωρώ πιο μάγκες επειδή κάνουμε ό,τι μάς γουστάρει,όποτε μάς γουστάρει.
Το θέμα είναι ότι σκέφτονται να βάλουν διόδια.Αυτά που έγραψε ο tai,τα έχουν σκεφτεί;

Η Αθήνα έχει προδιαγραφές να φιλοξενήσει 1-1,5 εκατομμύρια ανθρώπους και έχει 5!Το ξέρεις ότι,όταν άρχισαν να χτίζονται πολυλατοικίες,τα υπόγεια είχαν προγραμματιστεί για πάρκιν και πιλοτές;
Γίναν όμως διαμερίσματα.Κάθε πιθαμή τής πόλης χτίζεται.Και τώρα πάνε να κάνουν τι;
Να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα;Πόσο μπορείς να επιδιορθώσεις κάτι που από τη βάση του είναι στραβό;

zephyr1
08/01/2008, 20:37
Φαντασου οτι υπαρχουν ατομα που πιστευουν οτι ο βουρδουλας κανει και καλο.

Αν ο βουρδουλας ισχυε και γι αυτους που τον εφευρεσαν ευχαριστως να τον υποστω αλλα στη χωρα μας που ισχυουν μονο για των απλο πολιτη να πανε να μαμηθουνε.


Ελεος.:yuck:

gdevelek
08/01/2008, 21:06
φίλε ο απλός πολίτης είναι αυτός που

- διπλοπαρκάρει ΚΑΘΕ μέρα και στα @@ αν κόβει στο μισό το δρόμο κι αν κλείνει κάποιον
- περνάει 7 κόκκινα κάθε μερα και στα @@ αν του βγει μοτοσυκλετιστής
- φοροδιαφεύγει όσο μπορεί
- δίνει μίζες
- κλέβει στις ουρές για να βγει μπροστά
- χτίζει αυθαίρετο
- ψηφίζει αυτόν που θα του νομιμοποιήσει το αυθαίρετο

ΑΜΑΝ πιά με τον απλό πολίτη



ας τον αγιοποιήσουμε...

zephyr1
08/01/2008, 22:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
φίλε ο απλός πολίτης είναι αυτός που

- διπλοπαρκάρει ΚΑΘΕ μέρα και στα @@ αν κόβει στο μισό το δρόμο κι αν κλείνει κάποιον
- περνάει 7 κόκκινα κάθε μερα και στα @@ αν του βγει μοτοσυκλετιστής
- φοροδιαφεύγει όσο μπορεί
- δίνει μίζες
- κλέβει στις ουρές για να βγει μπροστά
- χτίζει αυθαίρετο
- ψηφίζει αυτόν που θα του νομιμοποιήσει το αυθαίρετο

ΑΜΑΝ πιά με τον απλό πολίτη



ας τον αγιοποιήσουμε...

Απλος βουλευτης ,πολιτικος που επιβαλει νομους και τους καταψηφιζει ειναι αυτος που

-Παρκαρει οπου του κ@υλωνει
-δεν υπαρχουν καν κοκκινα γιατι εχει προβλεψει να ειναι πρασινα ,καλα για τον μοτοσυκλετιστη δεν λεω καν που τον γραφει
-φοροδιαφευγει οσο μπορει :lol: :rotflmao: :bawl:
-δινει μιζες :lol:
-χτιζει αυθαιρετ(α) :lol:
-Βαζει οσους ακριβως χρειαζεται για να τον ψηφισουν να νομιμοποιησει το αιθαιρετο/α.

Α.Μ.Α.Ν ουτε καν αμαν.

el_hymador
08/01/2008, 22:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
λαθος ρε χυμα, λαθος...
για φαντασου ενα κεντρο οπου εχουν αντικατασταθει ολα τα κινουμενα αμαξια με μηχανακια η ποδηλατα....τι λες???

τι να φανταστω;

κεντρο με πεζους και ποδηλατα μονο;

γαμω θα ηταν!!! ανθρωπινο κεντρο για ανθρωπους!!!

(το βιντεο δεν ειναι δικο μου , ειναι δανεικο απο αλλο forum..)

:D

http://www.youtube.com/watch?v=7lVD-tdIIL0

gdevelek
08/01/2008, 22:25
βλεπεις λοιπόν πως μας κυβερνούν ΟΜΟΙΟΙ ΜΑΣ

γι' αυτό λένε πως μας αξίζουν όσοι μας κυβερνούν

ας πάψει πια αυτό το "οι ΑΛΛΟΙ (και κυρίως οι κυβερνώντες) φταίνε"

ΕΜΕΙΣ φταίμε πριν απ' αυτούς

stefanos
08/01/2008, 22:34
Ο πολίτης δεν φταίει τίποτα.
Ο πολίτης κοιτάει αυτονόητα το συμφέρον του.
Και ναι μεν εγώ δεν παρκάρω στη θέση του ΑΜΕΑ (λόγω ευγένιας) αλλά μπορεί να κλέβω την εφορία.
Ο άλλος μπορεί να θεωρεί αδιανόητο να κλέβεις την εφορία αλλά αυτονόητο το "φακελάκι".
Η οργανωμένη κοινονία αφείλει να επιβάλει αυτό που εμείς έχουμε αποφασίσει σωστό μέσα απο τους Νόμους.
Γκρινιάζουμε γιατί οι άλλοι παρανομούν αλλά θεωρούμε αυτονόητο να παρκάρουμε πάνω στα πεζοδρόμια να μην φοράμε κράνος να περνάμε κόκκινα να φοράμε ελευθέρας να πάμε αντίθετο ρεύμα, (γιατί είναι μικρή παρανομία).
Και εμείς οι ίδιοι στην δουλειά μας ο καθε ένας κάνουμε άλλα τόσα και το παράνομο εξοχικό το θέλουμε και τον ακάλυπτο καλυμμένο, και πάρκιν παντού (και αυτά μικρές παρανομίες είναι δεν είναι παράβίαση ερυθρού σηματοδότη).
Και για την ξανθούλα με το κινητό ενα κόκκινο πέρασα κύριε αστυνόμε δεν σκότωσα κανένα.

Και πολύ καλά κάνουμε ο καθένας για την πάρτη του.
Αλλά εκεί πραγματικά πρέπει να υπάρχει κάποιος με βούρδουλα που να αναγκάζει όλους να κάνουν αυτό που αποφάσισε η πλειοψηφία.
Και στη χώρα μας δεν το έχουμε καταφέρει ακόμα.

gdevelek
08/01/2008, 22:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Ο πολίτης δεν φταίει τίποτα.
....
....
Και πολύ καλά κάνουμε ο καθένας για την πάρτη του.
Αλλά εκεί πραγματικά πρέπει να υπάρχει κάποιος με βούρδουλα που να αναγκάζει όλους να κάνουν αυτό που αποφάσισε η πλειοψηφία.


γιατί, αφού ο πολίτης δεν φταίει σε τίποτε;

αποφάσισε...


με συμφέρει να περάσω με κόκκινο για να πάω πιο γρήγορα στον προορισμό μου, και έχω και τζιπ οπότε δε μασάω

φταίω ή δε φταίω;

δεν φταίω, έτσι δεν είναι; αφού το συμφέρον μου ακολουθώ, "Και πολύ καλά κάνουμε ο καθένας για την πάρτη του. "

zephyr1
08/01/2008, 22:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
βλεπεις λοιπόν πως μας κυβερνούν ΟΜΟΙΟΙ ΜΑΣ

γι' αυτό λένε πως μας αξίζουν όσοι μας κυβερνούν

ας πάψει πια αυτό το "οι ΑΛΛΟΙ (και κυρίως οι κυβερνώντες) φταίνε"

ΕΜΕΙΣ φταίμε πριν απ' αυτούς

Δεν θεωρω κανεναν απ'αυτους ομοιον μου.

Σε λιγο θα μας πεις οτι τους βγαζουμε εσυ και εγω.;)

Μωρε εμεις φταιμε αλλα και εμεις οι λιγοι που το εχουμε καταλαβει και κανουμε προσπαθεια ,θα μπουμε στο ιδιο καζανι?:nono:

el_hymador
08/01/2008, 22:42
Βουρδουλας;

Ναι βουρδουλας...

Γιατι πως αλλιως θα αναγκασεις εναν ανθρωπο ο οποιος δεν νοιωθει πρωτιστως την οικονομικη ζημια που του προκαλειτε απο την χρηση Ι.Χ. ;

Δηλαδη ειναι δεδομενο (και επιλογη!!!) για τους περισσοτερους Ελληνες οτι εκτος απο τις βενζινες που εχουν παει στα υψη, θα πληρωνουν και parking αλλα και θα σπαταλουν κατα μεσο ορο 2 ωρες απο την ζωη τους προκειμενου να πανε στην δουλεια τους....αμ δεν πανε στην δουλεια τους!!!...

http://www.autotritipro.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=64110&news_category_id=&category_id=98

πως περιμενετε να λειτουργησει μεσα σε αυτο το χαος οποιοδηποτε τροχοφορο ΜΜΜ; Φαυλος κυκλος ειναι...αναποφευκτα δεν εχουμε αξιοπιστο δικτυο δημοσιων συγκοινωνιων γιατι γινεται τις πουτ@ν@ς στους δρομους...

και πως θα πεισεις το μπουλουκι να αφησει το αυτοκινητο και να παρει το ρημαδι το λεωφορειο, το τρολεϋ, το μηχανακι, το ποδηλατο και τα ποδια του στην τελικη;

Αφου δεν καταλαβαινει λεμε!!!

πειτε μου εσεις...

stefanos
08/01/2008, 22:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
γιατί, αφού ο πολίτης δεν φταίει σε τίποτε;

αποφάσισε...


με συμφέρει να περάσω με κόκκινο για να πάω πιο γρήγορα στον προορισμό μου, και έχω και τζιπ οπότε δε μασάω

φταίω ή δε φταίω;

δεν φταίω, έτσι δεν είναι; αφού το συμφέρον μου ακολουθώ, "Και πολύ καλά κάνουμε ο καθένας για την πάρτη του. "

Φυσικά δεν φταίς εσύ.
Φταίνε οι υπόλοιποι που στο επιτρέπουν.

gdevelek
08/01/2008, 22:59
επειδή ξεφύγαμε λίγο από το θέμα μας

θα ήθελα να διαβάσω τις συγκεκριμένες προτάσεις για το κυκλοφοριακό όσων είναι αντίθετοι με τα διόδια

el_hymador
08/01/2008, 23:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
επειδή ξεφύγαμε λίγο από το θέμα μας

θα ήθελα να διαβάσω τις συγκεκριμένες προτάσεις για το κυκλοφοριακό όσων είναι αντίθετοι με τα διόδια

Απαγορευση της κυκλοφοριας.

Μονιμοι κατοικοι, εμπορευματικες μεταφορες, μηχανακια, ποδηλατα, πατινια, TAXI και ΜΜΜ επιτρεπονται.
:wave2:

Fireball400
09/01/2008, 01:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Απαγορευση της κυκλοφοριας.

Μονιμοι κατοικοι, εμπορευματικες μεταφορες, μηχανακια, ποδηλατα, πατινια, TAXI και ΜΜΜ επιτρεπονται.
:wave2:

Και πάσης φύσεως πολιτικοί:lol:

TROOPER
09/01/2008, 06:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
όχι ακόμα αλλά...προχωραει το ζήτημα
......

εγω γιατι ειμαι πεπεισμενος οτι και να μπουνε διοδια θα λειτουργουνε με λαθος τροπο και το αποτελεσμα θα ειναι απλα ταλαιπωρια για οσους μπουνε στην αθηνα :confused: :confused: :confused: :confused:

nakedorange
09/01/2008, 06:14
Για οσους πιστευαν οτι οι μοτοσυκλετες θα εξαιρεθουν του "κολπου"...αμ δε:winka:




Στο δακτύλιο

"Οι ώρες που θα λειτουργούν τα διόδια θα είναι μεταξύ 6 π.μ. και 8 μ.μ. από Δευτέρα έως Πέμπτη, ενώ την Παρασκευή η ώρα λήξης ορίζεται στις 3 μ.μ. Υπόχρεοι στην καταβολή διοδίων ύψους περίπου 5 ευρώ θα είναι όλα τα Ι.Χ. [β]και τα δίκυκλα[/β] που θα εισέρχονται στο δακτύλιο, πλην των μόνιμων κατοίκων.

Σε περίπτωση που καταβάλλει κανείς το αντίτιμο έως τις 10 π.μ. θα ισχύει η άδεια εισόδου έως το τέλος της ημέρας, ενώ εάν κανείς πληρώσει μετά τις 10 π.μ. το ποσό θα αυξάνεται σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης της έγκαιρης πληρωμής. Το σχέδιο του κ. Ματσούκη προβλέπει πρόστιμο 200 ευρώ για τους παραβάτες που θα έχουν εισέλθει στην πόλη χωρίς να καταβάλουν το ποσό. Αναλογικά με το μοντέλο του Λονδίνου, όπου σε μια περιοχή 21 τετραγωνικών χλμ. βρίσκονται 203 σημεία ελέγχου (κάμερες), πρέπει να τοποθετηθούν κάμερες και στην Αθήνα."

:a31:

απο την HΜΕΡΗΣΙΑ (http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&tag=2617&pubid=587098)












...5 ευρω την ημερα:hypnotize να πληρωνει ο εργαζομενος που χρησιμοποιει την μοτο του για να παει στην εργασια του...για να εξοικονομησει χρονο και χρημα αλλα και να προστατεψει το περιβαλλον(οι ρυποι απο τις μοτο ειναι ελαχιστοι σε σχεση με των "κουτιων"),αφηνοντας το "κουτι" του παρκαρισμενο εξω απο το σπιτι του!

πεντε ευρω την ημερα ....:lol: τα παπια την "βγαζουν" μια βδομαδα με τοσα ρε!:evil:


...για τους παραβατες προβλεπεται και προστιμο 200 ευρω....:yuck: (Ματσουκης εφη...)


αρε ΜΑΤΣΟΥΚΙ που σας χρειαζεται!

Akatanomastos
09/01/2008, 07:19
akolouthoume kala tis europaikes protaseis, alla mono aftes pou plironeis epipleon

stefanos
09/01/2008, 11:40
Με λίγα λόγια η πίτσα για τους κατοίκους του κέντρου θα ακριβήνει όπως και όλες οι υπηρεσίες που περιλαμβάνουν μεταφορές.

blackbusa
09/01/2008, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εγω γιατι ειμαι πεπεισμενος οτι και να μπουνε διοδια θα λειτουργουνε με λαθος τροπο και το αποτελεσμα θα ειναι απλα ταλαιπωρια για οσους μπουνε στην αθηνα :confused: :confused: :confused: :confused:

+1299 trooper @ el hymas

Το κεντρο θα ειναι σχετικα αδειο,γιατι γυρω γυρω θα ειναι ολοι σταματημενοι,ψαχνοντας να βρουνε θεση παρκαρισματος....εχει να γινει του Κουτρουλι ο γαμος.....:rolleyes:

gdevelek
09/01/2008, 12:56
αυτό θα γίνει για κάνα μήνα

μετά θα καταλάβουν πως δεν υπάρχουν θέσεις (εφόσον βέβαια δεν αφήσει η τροχαία να παρκάρουν ο ένας πάνω στον άλλο)

μετά θα στρώσει η κατάσταση

βέβαια πρέπει να εξαιρεθούν τα δίκυκλα, είναι αυτονόητο

blackbusa
09/01/2008, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
αυτό θα γίνει για κάνα μήνα

μετά θα καταλάβουν πως δεν υπάρχουν θέσεις (εφόσον βέβαια δεν αφήσει η τροχαία να παρκάρουν ο ένας πάνω στον άλλο)

μετά θα στρώσει η κατάσταση

βέβαια πρέπει να εξαιρεθούν τα δίκυκλα, είναι αυτονόητο

Ναι ναι κανα μηνα....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ελπιζω μοναχα μην πληρωσουμε παλι ενα σκασμο λεφτα (οπως με τις μπαριερες) για να μπουνε καμερες,και μετα αποσυρθει το μετρο....κατι οπως παει να γινει με τα παρκομετρα ντε....ασε που τους κοβω τοσο λαμογια,που βλεπω να βαζουν μονο τα εξωτερικα κουτια απο τις καμερες(χωρις μηχανισμο) και να μας φανε και εκει....:look:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

υ.γ.βεβαια εννοειται οπως παντα οτι η τροχαια θα κανει την γνωστη δουλεια της ως επιβλεπον....δηλαδη:ZZZ: :ZZZ: :ZZZ: ....:lol:

Akatanomastos
09/01/2008, 13:13
develec, ti sigrineis to londino re si me tin athina?
plaka me kaneis?

AN (leo an) eixame sovares sigoinonies me sixna, akrivi kai aneta dromologia (anaferome sta leoforeia) oloi tha pernan leoforia.

an eixe dromologia mexri tis 5 to proi oloi tha pername leoforeia/trena kai to vradi afou exoume skopo na pioume (alla vevea pos tha arpaksoun kai oi tarifes ???????)
den mporo na katalavo giati den iparxoun? gia na min plirosoun 1 vardia parapano?toulaxiston s/k na iparxei.

--------------------

pantos ego simfono me ena kleisimo sto kentro alla me orous kai desmefseis oti tha allaksoun kapoia pragmata.

tha mporouse na mpei kai ena megalo diktio tram sto kentro, pou me adious dromous tha einai anetotato.
kai ta mixanakia prepei na simperilamvanonte sto metro.

gdevelek
09/01/2008, 13:27
φίλε δεν έχεις δίκιο

ο αθηναίος σνομπάρει τα ΜΜΜ, ΔΕΝ θα τα θέλει καθόλου, τα θεωρεί κατάλληλα για αλβανούς

και το μετρό να τον βολεύει, δεν το παίρνει, εκτός αν σταματάει δίπλα στο σπίτι του και στη δουλειά του

προτιμάει το κάθισμά του στο τουτού, με το καρκινάκι στο στόμα και το ρέμο στο στέρεο, "κι όποτε φτάσω"

στο λονδίνο τα ΜΜΜ είναι καλύτερα αλλά είναι και διπλάσιος ο πληθυσμός

αυτό το "άλλο το λονδίνο..." ΔΕΝ περπατάει, είναι πρόφαση

ως τώρα η μόνη αντιπρόταση που έχω διαβάσει είναι εντελώς ακραία και ανεφάρμοστη (καθολική απαγόρευση ΙΧ)

κάποια άλλη πρόταση;

Akatanomastos
09/01/2008, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
φίλε δεν έχεις δίκιο

1) ο αθηναίος σνομπάρει τα ΜΜΜ,

2) αυτό το "άλλο το λονδίνο..." ΔΕΝ περπατάει, είναι πρόφαση



1)
Den ksero re si an legete snob i kati allo.Ta mmm exoun kosmo, einai gemata kathe mera giati iparxei kosmos pou den exei lefta na parei amaksi taksi i kai kati allo i kai arketoi pou pane gia na min mplekoun stin kinisi
To thema einai ektos apo tous parapano pou mia megali anagi tous erikse se aftin tin moira( :lol: )
einai ta mmm na ginoun prosita se olous, kai afto tha ginei an einai aneta mesa, kathara, an iparxoun sixna kai den perimeneis 20 lepta stin stasi.. tetoia pragmata apla politismena.

opos sto aaaaaaaallo londino pou sou fenete psema.Opos kai na sou fenete etsi einai, i politeia sevete ton kosmo (toulaxiston afton pou paragei fraga:lol: )

kai ksanaleo an mas sevontousan kai mas edo tha allaze stasi o neollinas

iLia
09/01/2008, 13:35
Το Λονδινο ειναι 'αλλο' γιατι πολυ απλα ( οσον αφορα το μετρο τουλαχιστον) ΔΕΝ μπορεις να συγκρινεις την συχνοτητα των σταθμων εκει με τους υπαρχοντες σταθμους εδω. Ουτε συγκρινεται μια συνηθεια αιωνα με μια συνηθεια ετων. Εκει το πιτσιρικι μαθαινει το μετρο πριν μαθει τι ειναι αυτοκινητο.

Ο αθηναιος θα το παρει το μετρο οταν το μετρο οντως σταματαει διπλα στο σπιτι του και διπλα στην δουλεια του (σε εναν αιωνα δηλαδη).

Akatanomastos
09/01/2008, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από iLia
Το Λονδινο ειναι 'αλλο' γιατι πολυ απλα ( οσον αφορα το μετρο τουλαχιστον) ΔΕΝ
den milao mono gia metro, vale kai leoforeia, milao gia tin organosi kai tin sinepeia pou den iparxei edo

edo kai se 100 xronia pou les ta idia tha maste.den exei na kanei me ta xronia gia na leitourgei kati sosta pou iparxei idi se alles xores kai to xoume dei pos doulevei

gavos
09/01/2008, 14:34
Είμαστε για το μπέο όντα.. Δεν μας αξίζει καλύτερη καθημερινότητα από αυτή που ζούμε..

tai
09/01/2008, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek


κάποια άλλη πρόταση;

Εγραψα στην αρχή αυτό
"Αν κοιτάξετε τα προάστια που έχουν μετρό θα δείτε οτι αυτό από μόνο του έχει μειώσει την επισκεψιμότητα των αυτοκινήτων στο κέντρο, χωρίς απαγορεύσεις."
από ΔΙΚΈΣ τους έρευνες έχουν τεράστια μείωση αυτοκινήτων προερχόμενα απο της περιοχές που εξυπηρετεί το μετρό.
αφού έχουν αυτό το αποτέλεσμα με βάση της έρευνές τους,, γιατί εφαρμόζουν ενα άλλο μέτρο και δεν χρησιμοποιούν τα έξοδα αυτού του μέτρου, δημιουργώντας επεκτάσεις του μετρό?
σταδιακά το μετρό (αποδεδειγμένα) αποσυμφορήζει, ενώ το μέτρο των διοδίων δεν ξέρουμε σε μήκος χρόνου αν και πόσο αποτελεσματικό θα είναι.
αυτό δέν σε βάζει σε σκέψεις? δεν σε κάνει να σκεφτείς οτι τους απασχολούν τα κέρδη των διοδίων και όχι η μακρόχρονη αποσυμφόρηση του λεκανοπεδίου?
:confused:

gdevelek
09/01/2008, 16:01
φίλε μου το μετρό έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ κόστος

δεν μπορούμε να λέμε "βάλτε μου μετρό για να αφήσω το ΙΧ"

azanka
09/01/2008, 16:36
κανείς δεν σκέφτεται ότι για τα χάλια των ΜΜΜ (αργοπορία κλπ) ευθύνονται κατα μέγιστο ποσοστό τα ΙΧ; ας μειωθεί η χρήση του αυτοκινητού κατα 50-60% και τότε θα δούμε θεαματική βελτίωση στην κίνηση των λεωφορείων.

tai
09/01/2008, 17:21
το μετρό ειναι Η λύση. Τά λεωφορεία θέλουν μια οργάνωση όντος αλλά δεν μπορεί κάποιος να κάνει 1 ωρα να πάει στην δουλειά του παίρνοντας λεωφορείο όταν πάει με το ιχ σε 15 λεπτά. Δέν τον ψήνω έτσι. Ακόμα και τα διόδια θα πληρώσει για να γυρίσει στο σπίτι του σε 15 λεπτά απο την 1 ωρα που θα κάνει με το λεωφορείο.
βάλανε δακτύλιο, πήρανε διπλά αυτοκίνητα
θα βάλουν διόδια? θα τα πληρώσουν
βάλτου μετρό και τακτική συγκοινωνία και θα δείς οτι αφού θα είναι σπίτι σε ίδιο χρόνο και ποιο φτηνά δεν θα πάρει το ιχ.
απλή ΕΛΛΗΝΙΚΉ (και όχι ευρωπαϊκή) λογική

:wacko: :wave2:

alex14
10/01/2008, 06:25
Κατι μου λεει οτι συντομα θα γινουν ολοι οι Ελληνες κατοικοι κεντρου :rolleyes:

50 + ατομα θα μενουν σε καθε διαμερισμα :D

Akatanomastos
10/01/2008, 06:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
φίλε μου το μετρό έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ κόστος
δεν μπορούμε να λέμε "βάλτε μου μετρό για να αφήσω το ΙΧ"

develec ta lefta pou iparxoun ftanoun na kanoume 5 metro.
profanos mporoume na leme kai prepei ftiakse mas metro giati den iparxei alli lisi.


diladi oles oi sxetika megales evropaikes poleis pou exoun metro einai mlk? kai me ektetameno diktio

gdevelek
10/01/2008, 09:25
φυσικά και υπάρχουν φράγκα αλλά θα αφαιρεθούν από αλλού

θες να αφαιρεθούν φράγκα από κατασκευή νοσοκομείων ή σχολείων ή οδικού δικτύου π.χ. για να πάνε στο μετρό ώστε ΙΣΩΣ ο ελληνάρας να αφήσει το τουτού;;;;

εγώ δε θέλω

προτιμώ 1000 φορές να πατήσει το κράτος το "έτσι γουστάρω" παράνομο παρκάρισμα σε ΟΛΗ την αθήνα και όχι μόνο στο κέντρο, με κατάργηση του δακτυλίου και χωρίς διόδια, ώστε ο ελληνάρας να πονέσει στην τσέπη και να αποφασίσει να περπατήσει ή να πάρει ΜΜΜ ή να πάρει δίκυκλο

ως προς τις ευρωπαϊκές χώρες, κοίτα την οικονομική τους κατάσταση και κρίνε αν είναι απόλυτα αυτονόητο να έχουν αυτές και να μην έχουμε εμείς τόσο καλό δίκτυο μετρό

κοίτα και πόσο επίπεδες είναι αυτές οι πρωτεύουσες σε σχέση με την ανωμαλία του εδάφους της αθήνας και θα καταλάβεις, επιπλέον, πόσο πιο δύσκολο είναι να γίνει κάτι τόσο εκτεταμένο εδώ

μη σπεύδεις να τα ρίξεις σε άλλους ;)

Akatanomastos
10/01/2008, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek


1) θες να αφαιρεθούν φράγκα από κατασκευή νοσοκομείων ή σχολείων ή οδικού δικτύου π.χ. για να πάνε στο μετρό ώστε ΙΣΩΣ ο ελληνάρας να αφήσει το τουτού;;;;

2) ως προς τις ευρωπαϊκές χώρες, κοίτα την οικονομική τους κατάσταση και κρίνε αν είναι απόλυτα αυτονόητο να έχουν αυτές και να μην έχουμε εμείς τόσο καλό δίκτυο μετρό

3) κοίτα και πόσο επίπεδες είναι αυτές οι πρωτεύουσες σε σχέση με την ανωμαλία του εδάφους της αθήνας και θα καταλάβεις, επιπλέον, πόσο πιο δύσκολο είναι να γίνει κάτι τόσο εκτεταμένο εδώ

μη σπεύδεις να τα ρίξεις σε άλλους ;)

1)sorry alla afto einai anekdoto. den eixan skopo na ftiaksoun tipota apo ta parapano gia na afairethoun apo kei ta lefta.

2) nai alla oi evropaikes xores exoun metro se parapano apo 1 poli oxi san emas pou palevoume gia tin athina kai telika valame metro to 2000:lol: lefta exoume oreksi den exoume

3) kala re si den exo kanei xartografisi tou ipedafous gia na ksero poso efkolo einai, alla opos fenete ginete.

den spevdo na ta rikso se kanenan, apla sou leo ti simvainei stin ellada

stefanos
10/01/2008, 09:47
Το μετρό συνέχεια επεκτείνεται οπότε παράπονο δεν πρέπει να υπάρχει σε αυτόν τον τομέα.
Αλλά δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να υπάρχει ένας σταθμός έξω απο την πόρτα μας, ούτε να πάει σε γειτονιές με λίγους κατοίκους.
Γι αυτό πρέπει να γίνει γενικότερη αλλαγή σε δρομολόγια ώστε να μπούνε τα λεωφορεία στις γειτονιές και να μαζέψουν τον κόσμο να τον πάνε στο μετρό.
Δεν είναι και πολύ εύκολο αλλά είναι ανάγκη να γίνει.
Πάντως είδη συζητάνε για τηλεματική στις στάσεις των λεωφορείων και τρόλευ που θα βοηθήσει σε πρώτη φάση.

gdevelek
10/01/2008, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
1)sorry alla afto einai anekdoto. den eixan skopo na ftiaksoun tipota apo ta parapano gia na afairethoun apo kei ta lefta.


ούτε ο ελληνάρας έχει σκοπό να πάρει ΜΜΜ

όσα λέει περί ανεπαρκών ΜΜΜ είναι προφάσεις

λένε για το los angeles, όπου ΟΛΟΙ παίρνουν ΙΧ και οι τεράστιοι αυτοκινητόδρομοι γίνονται πάρκινγκ, το εξής ανέκδοτο:

"ο κάτοικος του ΛΑ θέλει να βελτιωθούν τα ΜΜΜ, ώστε όλοι οι άλλοι να παίρνουν τα ΜΜΜ κι αυτός έτσι να κυκλοφορεί πιο ελεύθερα με το ΙΧ του"

odt
10/01/2008, 11:32
Σε μια χώρα που ΟΛΟΙ παίρνουν το Ι.Χ τους (αυτοκίνητο - μηχανή) για να πάνε στις "δουλείες" τους...τα ΜΜΜ που περνούν από βασικά - νευραλγικά δρομολόγια είναι ΤΙΓΚΑ...

Δοκιμάστε να πάρετε το λεωφορείο που ξεκινάει από το Χαϊδάρι και σταματάει στο Μεταξουργείο (μέσω Λ.Αθηνών) από μια ενδιάμεση στάση το πρωί...Απλά δεν χωράς...

Για να παίξουν ικανοποιητικά τα διόδια...θα πρέπει να πρώτα να σοβαρέψουν τα ΜΜΜ...Αν εγώ έχω να διαλέξω ανάμεσα σε σαρδελοποίηση για 2 ώρες στο όρθιο ή για 2ώρες στο κουτί μου με τη μουσική μου ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο...ε ναι τότε θα γίνω ελληνάρας...(μάθαμε τώρα στην απαξίωση του ελληνάρα...έλεος...δεν είναι όλοι οι ελληνάρες, ελληνάρες...:mad: ) και θα πάρω το κουτί μου...απλά...

Από την άλλη εγώ προσωπικά θέλω 15 λεπτά με τα πόδια για να πάω στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ στον Εσταυρωμένο και από εκεί άλλα 15 (μαζί με την αναμονή για να έρθει ο συρμός) για να πάω στον προορισμό μου (κέντρο). Φυσικά και δεν έχω ξαναπάρει αυτοκίνητο ή μηχανή για να πάω στο κέντρο...και έχω απαλλαγεί από το άγχος για το που θα παρκάρω το αυτοκίνητο, ή αν θα μου κλέψουν τη μηχανή...απλά. (πάλι απλά)

Είμαι υπέρ των διοδίων, αλλά μόνο εφόσον αυτά χρησιμοποιηθούν ως μέσο αποτροπής των τελευταίων σκληροπυρηνικών ΙΧδων από το να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους στο κέντρο την ώρα που θα υπάρχουν ΜΜΜ που με την ίδια ευκολία θα τους πάνε στον προορισμό τους...

ΤΕΛΟΣ

gdevelek
10/01/2008, 11:50
εννοείται πως πρέπει να βελτιωθούν τα ΜΜΜ μαζί με τα διόδια

ωστόσο κάποιος σωστά σημείωσε πως ΘΑ βελτιωθούν αυτόματα, όταν τα ΙΧ μειωθούν σημαντικά με διόδια

και όλοι ξέρουμε πόσο σέβονται τα ΙΧ και ειδικά τα ταξί τις λεωφορειολωρίδες... μέχρι και παρκάρουν πάνω τους, το είδα χθες στην Ιπποκράτους... έλεος...

επίσης: τα 15+15 λεπτά που περιέγραψες, για ΠΑΡΑ πολλούς είναι εξωφρενικά πολλά, και δεν διανοούνται να τα "υποστούν", και παίρνουν το ΙΧ

ΑΥΤΟΙ είναι οι ελληνάρες

devil's animal
10/01/2008, 18:37
εγω νομιζω οτι θα αλλαξει κατι με τα διοδια.
πολλοι (οπως σωστα ειπωθηκε) θα γινουν κατοικοι κεντρου αλλα θα αποφευχθουν οι τυχαιοι.
επισης το να αποσυμφορησεις το κεντρο δεν σημαινει και παραλληλα συμφορηση των γυρω δρομων και περιοχων. Ελπιζω οι πρωτες κλησεις για παρανομο παρκαρισμα να τους "ευαισθητιποιησει" και να μην εχουμε το φαινομενο: -"παμε μεχρι το Μεταξουργειο με το τουτου και το αφηνουμε καπου εκει".

για μενα το προβλημα,περα απο το κεντρο, ειναι γενικο.
θεωρω αδιανοητο να βγαινω στο κεντρο του Περιστεριου με το μηχανακι και να πηζω σε 2 φαναρια ολα και ολα επειδη ολοι εχουν παρει τα αμαξια και δεν μπορω ΟΥΤΕ διηθηση να κανω.(λογω των παρκαρισμνων)

Απ'οτι ξερω το ιδιο προβλημα υπαρχει και σε αλλες περιοχες με εμπορικα καταστηματα.
στην αγορα του Αμαρουσιου, στην Κηφησια, στην Γλυφαδα, στο Αιγαλεω κ.λ.π.
δεν μιλαω για περιοχες που ειναι σχεδον κεντρο γιατι ειναι αστειο (Κολωνακι,Παγκρατι,Κυψελη,Πατησια) ειναι απλα απροσπελαστα.

Το να γινετε το καθε παιδακι 18 χρονων και το πρωτο πραγμα που να κανουν οι γονεις ειναι να βγαλει διπλωμα και να παρει αμαξι ειναι εξωφρενικο. (καποια απο αυτα ουτε σεξ δεν εχουν κανει):rotflmao:

Πραγματικα δεν ξερω ποια μπορει να ειναι η λυση.
-απλησιαστη φορολογια στα κουτια.
-αγορα κουτιου κατω απο καποιες προϋποθεσεις
-απαγορευση σε 4μελη οικογενεια για πανω απο 2 κουτια
-συγκροτηση οργανωμενων ομαδων που να τα καινε καθε που πεφτει ο ηλιος...:rotflmao:

Τελικως αν δεν μπει ενα φρενο στον πολλαπλασιασμο των αμαξιων δεν προκειται να δουμε φως και οτι και να λεμε θα πηγαινει στον βροντο.


Ο συγχωρεμενος ο παππους μου ειχε πει μια πολυ σοφη κουβεντα.:a024:
-"θα τα παρατατε στον δρομο.ουτε βημα δεν θα κανουν σε καποια χρονια."


και νομιζω ειχε δικιο.
:sad:

gdevelek
10/01/2008, 19:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal


Πραγματικα δεν ξερω ποια μπορει να ειναι η λυση.
-απλησιαστη φορολογια στα κουτια.
-αγορα κουτιου κατω απο καποιες προϋποθεσεις
-απαγορευση σε 4μελη οικογενεια για πανω απο 2 κουτια
-συγκροτηση οργανωμενων ομαδων που να τα καινε καθε που πεφτει ο ηλιος...:rotflmao:


δεν χρειάζεται τίποτε τέτοιο

για την ακρίβεια δεν χρειάζεται τίποτε νέο ΑΠΟΛΥΤΩΣ

αρκεί να παταχθεί το παράνομο παρκάρισμα και το κυκλοφοριακό λύθηκε

η συντριπτική πλειοψηφία όσων κυκλοφορούν στο λεκανοπέδιο ποντάρουν στην ασυδοσία και ασυλία του παράνομου παρκαρίσματος, με την ανοχή βέβαια της τροχαίας

διπλοπαρκάρισμα, στα πεζοδρόμια, στις γωνίες, όπου βρούν, συχνά με την κολυμπήθρα του σιλωάμ, το αλάρμ αναμμενο (όταν το αμάξι έχει αλάρμ, δεν ενοχλεί)

αν αυτό κοπεί, έληξε το θέμα

απλά με εφαρμογή των ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ νόμων

devil's animal
10/01/2008, 19:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
δεν χρειάζεται τίποτε τέτοιο

για την ακρίβεια δεν χρειάζεται τίποτε νέο ΑΠΟΛΥΤΩΣ

αρκεί να παταχθεί το παράνομο παρκάρισμα και το κυκλοφοριακό λύθηκε

η συντριπτική πλειοψηφία όσων κυκλοφορούν στο λεκανοπέδιο ποντάρουν στην ασυδοσία και ασυλία του παράνομου παρκαρίσματος, με την ανοχή βέβαια της τροχαίας

διπλοπαρκάρισμα, στα πεζοδρόμια, στις γωνίες, όπου βρούν, συχνά με την κολυμπήθρα του σιλωάμ, το αλάρμ αναμμενο (όταν το αμάξι έχει αλάρμ, δεν ενοχλεί)

αν αυτό κοπεί, έληξε το θέμα

απλά με εφαρμογή των ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ νόμων

ρε αρχηγε συγνωμη δηλαδη,αλλα μονο το παρκαρισμα ειναι το προβλημα?
ο κηφισσος και η καθε κομβικη αρτηρια οταν πηζει το πρωϊ δεν σε ενοχλει?
αν αυξανεται συνεχως ο αριθμος των κουτιων,δεν ειναι λογικο να υπαρξει κορεσμος στους δρομους?
για μετρα ποσα αποσυρονται καθε χρονο και ποσα προστιθενται.
ποσοι νεοι δρομοι θα φτιαχτουν?

εχεις την εντυπωση οτι δεν θα πηζει το κεντρο αν δεν υπαρχουν παρκρισμενα?ποσο πλατος νομιζεις εχουν οι δρομοι?


δεν ξερω.πιστευω οτι ολα ειναι θεμα αριθμητικης αυξησης του προβληματος δλδ των κουτιων.
:wave2:

stefanos
10/01/2008, 19:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ρε αρχηγε συγνωμη δηλαδη,αλλα μονο το παρκαρισμα ειναι το προβλημα?
ο κηφισσος και η καθε κομβικη αρτηρια οταν πηζει το πρωϊ δεν σε ενοχλει?
αν αυξανεται συνεχως ο αριθμος των κουτιων,δεν ειναι λογικο να υπαρξει κορεσμος στους δρομους?
για μετρα ποσα αποσυρονται καθε χρονο και ποσα προστιθενται.
ποσοι νεοι δρομοι θα φτιαχτουν?

εχεις την εντυπωση οτι δεν θα πηζει το κεντρο αν δεν υπαρχουν παρκρισμενα?ποσο πλατος νομιζεις εχουν οι δρομοι?


δεν ξερω.πιστευω οτι ολα ειναι θεμα αριθμητικης αυξησης του προβληματος δλδ των κουτιων.
:wave2:

Μα γιατί αφού εσύ πάς στη δουλειά σου με την ΙΧ μοτοσυκλέτα σου ο άλλος να μην πάε ιμε το αυτοκίνητο?
Γιατί μπορεί το κυκλοφοριακό να είναι άσχημο κάπως όμως πρέπει να πάει ο κόσμος στη δουλειά του, και εκεί πρέπει να παρκάρει κι όλας.
Για τον περισσότερο κόσμο ξαναλέω είναι αδύνατο να πάει στη δουλειά του αλλίως.
Μην ξεχνάμε κιόλας οτι μικρό ποσοστό κόσμου δουλεύει στο κέντρο, οι περισσότεροι δουλεύουν σε συνοικίες.

gdevelek
10/01/2008, 19:53
όσοι περνάνε τον κηφισσό το πρωί κάπου πάνε, έτσι;

εκεί που πάνε, πιστεύεις πως βρίσκουν νόμιμη θέση να παρκάρουν;

αυτό λέω

αφαιρώντας τα παράνομα παρκαρισμένα, λύνεις το πρόβλημα με δύο τρόπους ταυτόχρονα

1. μειώνονται τα ΙΧ, αφού θα τα αφήνουν σπίτι φοβούμενοι την κλήση παρκαρίσματος (που τώρα πέφτει σπάνια σε σχέση με τον αριθμό παραβάσεων)

2. "πλαταίνεις" τους δρόμους, αφού προφανώς τα διπλοπαρκαρισμένα κόβουν μια λωρίδα

είναι σαν να έχεις ένα κλάσμα, και ταυτόχρονα να αυξάνεις τον αριθμητή και να μειώνεις τον παρανομαστή, με την ίδια κίνηση

gdevelek
10/01/2008, 19:54
στέφανε ας πάει με το ΙΧ, δεν τον εμποδίζει κανείς, αρκεί να παρκάρει νόμιμα και να μην πατήσει λεωφορειολωρίδα

μπορεί;

ας πάει τότε!

χωρίς διόδια, χωρίς δακτύλιο

devil's animal
10/01/2008, 22:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μα γιατί αφού εσύ πάς στη δουλειά σου με την ΙΧ μοτοσυκλέτα σου ο άλλος να μην πάε ιμε το αυτοκίνητο?
Γιατί μπορεί το κυκλοφοριακό να είναι άσχημο κάπως όμως πρέπει να πάει ο κόσμος στη δουλειά του, και εκεί πρέπει να παρκάρει κι όλας.
Για τον περισσότερο κόσμο ξαναλέω είναι αδύνατο να πάει στη δουλειά του αλλίως.
Μην ξεχνάμε κιόλας οτι μικρό ποσοστό κόσμου δουλεύει στο κέντρο, οι περισσότεροι δουλεύουν σε συνοικίες.


γιατι το αυτοκινητο μολυνει περισσοτερο,του τρωει χρονο,και του δυσκολευει την ζωη (βλ. παρκαρισμα). το οτι οι μ@λακονεοελληνες δεν σκεφτονται λογικα και τα προτιμουν ολα αυτα απο το να παρουν κατι αλλο ή να χρησιμοποιησουν τα ΜΜΜ, δεν ειναι δικο μου φταιξιμο.
δεν διαφωνω μαζι σου αλλα θα καταντησουμε να γινουμε Νεα Υορκη.εκει που με τα ποδια πας ποιο γρηγορα απο το αμαξι. Αν θες κατι να παι πραγματικα γρηγορα (βλ.κουριερ) παρε ποδηλατο.
αν οντως δουλευει στις συνοικιες, να παει απο συνοικιακους δρομους και να παρκαρει στα αδεια σοκακια.

devil's animal
10/01/2008, 22:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
όσοι περνάνε τον κηφισσό το πρωί κάπου πάνε, έτσι;

εκεί που πάνε, πιστεύεις πως βρίσκουν νόμιμη θέση να παρκάρουν;

αυτό λέω

αφαιρώντας τα παράνομα παρκαρισμένα, λύνεις το πρόβλημα με δύο τρόπους ταυτόχρονα

1. μειώνονται τα ΙΧ, αφού θα τα αφήνουν σπίτι φοβούμενοι την κλήση παρκαρίσματος (που τώρα πέφτει σπάνια σε σχέση με τον αριθμό παραβάσεων)

2. "πλαταίνεις" τους δρόμους, αφού προφανώς τα διπλοπαρκαρισμένα κόβουν μια λωρίδα

είναι σαν να έχεις ένα κλάσμα, και ταυτόχρονα να αυξάνεις τον αριθμητή και να μειώνεις τον παρανομαστή, με την ίδια κίνηση


οπως ειπε και ο φιλος Στεφανος, οι περισσοτεροι δουλευουν σε συνοικιες.
Πλεον ξερουν οτι αν πανε κεντρο με το αμαξι εχουν αυστηρη αστυνομευση (μεγαλο ενδεχομενο κλησης) οποτε προτιμουν να το βαλουν σε ενα παρκινγκ (παρα να χαλασουν ολη την βενζινη κανοντας βολτες, τρωγοντας χρονο και κανοντας τα νευρα τους τσανταλια).
Δλδ απ'το κεντρο μονο περνανε.

Στις συνοικιες (με λιγη επιμονη) βρισκεις καποια θεση παρκινγκ...ακομα.
Εκει που δημιουργειται το προβλημα ειναι στους μεγαλους οδικους αξονες που χρησιμοποιουν ολοι γιατι τους βολευει.(βλ. Κηφισσο,Κηφησιας,Βουλιαγμενης,Μεσογειων κ.λ.π.)
:wave2:

cityfly
18/01/2008, 00:16
το ξεθάβω ελέω νεωτέρων ειδήσεων

"...Οι μόνιμοι κάτοικοι, τα δίκυκλα και ορισμένες άλλες ειδικές κατηγορίες οχημάτων, θα εξαιρούνται από την πληρωμή διοδίων."


ολόκληρο το άρθρο στα σημερινά ΤΑ ΝΕΑ (http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080117&nid=7200427&sn=&spid=876)