PDA

View Full Version : Σβήνει...



Nefos
11/01/2008, 13:52
Καλησπέρα....

Έχω ένα gilera runner 125 VX...(4T)...
Κάθε μέρα κάνω κάποια χιλιόμετρα στην αττική οδό για να πάω στη δουλεία μου... (ξέχασα να τα μετρήσω σήμερα το πρωί)...
Στην αττική το πάω (σχεδόν τάπα) με 100-110 χλμ/ω.
Μερικές φορές, (συνήθως το απόγευμα που γυρνάω), όταν βγω από την αττική και πάω στα πρώτα φανάρια και σταματήσω, το μηχανάκι μπερδεύει και σβήνει..
Με κάνα 2 μιζιές βέβαια επανέρχεται και μετά από κάνα δύο τρέμουλα που κάνει, ισιώνει...
Ξέρει κανείς που οφείλεται αυτό?...

Ευχαριστώ για το χρόνο σας....

stefanos
11/01/2008, 13:55
Εχει αντλία βενζίνης?

Nefos
11/01/2008, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εχει αντλία βενζίνης?

Τώρα ότι και να σου πω θα σε γελάσω...είμαι παντελώς άσχετος....
Πρόσφατα είχα ένα θέμα με νοθευμένη βενζίνη και σβησίματα...αλλά το ξεπέρασα με αλλαγή στο φίλτρο και αλλαγή μπουζί...(μου είχαν βάλει λάθος μπουζί στο service)...

GIXXERAKIAS
11/01/2008, 18:06
Εχει αντλια βενζινης και ειναι μηχανικη.Δεν φταιει αυτο ανθρωπε μου!!110χιλ???:eyepop: :eyepop: :eyepop:

Τοσο ειναι η τελικη του ρε συ!Αμα το πηγαινεις ετσι για τοση αποσταση εννοειται οτι θα σου σβησει γιατι θα εχει αναψει το μπουζι εκει μεσα!

Επειδη εχω το ιδιο μηχανακι (για δευτερο) και το κινω καθημερινα με ταχυτυες 70-80-90 με εχι βγαλει ασπροπροσωπο για 45.000χιλ που εχει αυτην την στιγμη στο μοτερακι του.Σοβαρα τωρα πιτσυθεω οτι στο κανει λογω του οτι εχει σαλταρει απο θερμοκρασια εκεινη την στιγμη το εργαλειο οταν ασταματας στο φαναρι.:winka:

Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ειναι μπουκωμενο!:lol: :rotflmao: :lol:

Nefos
11/01/2008, 18:17
Λες ότι είναι λόγω της καταπόνησης ε? ...Πάντως θερμοκρασία δεν δείχνει να ανεβάζει.....
Μάλλον με βλέπω για κάτι μεγαλύτερο....
Thanx for the tip...

OzZzZzY
11/01/2008, 18:18
το ιδιο παθαινε κ το δικο μου σκουτερ παλιοτερα οταν το "σκιζα" :smilea:

stefanos
12/01/2008, 09:52
Παιδειά αυτό είναι ανωμαλία δεν είναι φυσικό.