View Full Version : 1098s vs 312
spyroszx
13/01/2008, 10:45
Στο επομενο 2-3μηνο ενα απο τα δυο θα με πηγαινει,κατα κυριο λογο,πιστα. ακομα ειμαι σε διλημα ποιο να παρω?
red_monster
13/01/2008, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyroszx
Στο επομενο 2-3μηνο ενα απο τα δυο θα με πηγαινει,κατα κυριο λογο,πιστα. ακομα ειμαι σε διλημα ποιο να παρω?
Αν το θες για πίστα ducati χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλιώς πάλι 1098 θα επέλεγα
devil's animal
13/01/2008, 12:01
ρε μεγαλε,παιζεις με τον πονο μας?:rolleyes:
ΑΝΤΕ ΠΑΓΑΙΝΕ ΠΑΡΕ ΟΠΟΙΟ ΝΑ'ΝΑΙ!!!
ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΜΠΟΥΣΤΑΣ.
:cry: :cry: :cry: :cry:
καλες αγορες οτι και να παρεις!
ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛΑ!!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
vangelis 64
13/01/2008, 13:05
Agusta και ξερό ψωμί!Τι να λέμε τώρα...:a32: :a32: :a32:
Απλά...δεν υπάρχει πιο όμορφο μηχανάκι.Άντε,με το καλό να μάς κάνεις να τρέχουν τα σάλια μας!!!:beer: :beer:
116764
vestromas
13/01/2008, 13:53
Παρε τρια GSX R διαφορετικου χρωματος, να μην πλητεις κιολας!:rotflmao: Ασε που ειναι και καλυτερα!!! πλακα σου κανω Φοβερα και τα δυο μηχανακια! Το κατεχεις ομως το αθλημα; Σε ρωταο γιατι τα μηχανακια δεν παλευοντε στο οριο και αν σε περνανε ακομα και τα 250ρια στην πιστα, οι θεατες θα λενε καλως τον φραγκατο τον μπουλη το κουλαδι!:rotflmao: Βεβαια τα περισσοτερα αρνητικα σχολια θα ειναι απο ζηλια, οποτε κανε την κινηση σου και ασε μας να βρασουμε στο ζουμι μας!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Οποιο και να παρεις ειναι κοσμημα!!! Με το καλο, και πολλα καλα χιλιομετρα:beer: :wave2:
project.breeze
13/01/2008, 13:57
Καλά τα Ducati,πανέμορφα τα Ducati αλλά τα Agusta είναι η εταιρία που βγάζει τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες κατά την γνώμη μου.Εγώ δεν θα είχα καν τέτοιο δίλημμα:wave2:
vestromas
13/01/2008, 14:29
GSX R και ξερο ψωμι! Νυχτεροφαγε ΟΖΖΥ. Το επιβαλει το θεμα. Το VSTROM ειναι μηχανακι υπερανω κριτικης και ειναι για αλλες δουλιες.
:lol: :beer: :wave2:
mustaine1990
13/01/2008, 14:47
εγω ψηφιζω 1098 γιατι ειναι ελαφρυτερο, γραμμικοτερο και γιατι οσο ομορφο και να ειναι το αγκουστα, το ιταλικο αν ειναι IL4 ...:nono:
ασε και το σερβις...
vangelis 64
13/01/2008, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από mustaine1990
ασε και το σερβις... Εμ το σέρβις είναι είναι το δύσκολο πράγμα στο Ducati και το ακριβότερο φυσικά.Τα V γενικώς έχουν έξοδα.
Τώρα για γραμμικότερο που λές δεν ξέρω,αλλά το θέμα τού ελαφρύτερου δεν πολυισχύει γιατί το MV έχει και καμμιά 30αριά άλογα παραπάνω και δεν νομίζω ότι υστερεί στο στρίψιμο από το 1098.
mustaine1990
13/01/2008, 15:07
παντως διαβαζω συχνα πυκνα απο ατομα που εκαναν βολτα το αγκουστα, οτι οσο ομορφο ειναι, αλλο τοσο ειναι απογοητευτικο σε αισθηση...
sapila racing
13/01/2008, 15:16
Το Performance Bikes, δοκιμάζει ολες τις μοτό στο Nurburgring.
Στο προηγούμενο τευχος ειχαν 1098 και 312.
Οταν καβάλησαν το 312, το βρήκαν χάλια, απότομο, δύσκολο, το γκάζι παρα πολύ απότομο, υπερθερμαινόταν με τη μία οταν σταματούσε κλπ κλπ.
Τελικά εκανε καλύτερο χρόνο από όλες τις μοτοσυκλέτες που εχουν δοκιμάσει εως τώρα.
Ειναι όμως και το πιο δύσκολο. Με λίγα λόγια αν δεν είναι κανείς πολύ καλό τιμόνι, θα ειναι απογοήτευση, αν είναι όμως ειναι το απόλυτο όπλο.
Το 1098 ηταν πολύ ανετο μπροστά του απ οτι εγραψαν.
Καμμια σχεση το ενα μηχανακι με το αλλο. Οδηγησε τα και τα δυο πρωτα. Ειναι πολλα τα λεφτα.
Αντικειμενικα, αν εχεις σκοπο να ιδρωνεις, Agusta. Τιποτα δεν φρεναρει ετσι (μπροστινο).
Αν θελεις να χαλαρωνεις, Ducati. Παει καλυτερα με ρυθμο.
Ειναι κι αυτη η καρααντιγραφη της ουρας του Ducati που μου τη σπαει χοντρα καθως και το οτι το εχει παρει και η κουτση μαρια καθ'οτι δικυλινδρο και υπακουο. Το 312 ειναι οτι πιο τρομακτικο κυκλοφοραει στην πιστα απο γκαζι γιατι ειναι μασιφ σαν το Ducati και κουβαλαει και 175 αλογα ροδα με φιλτρο προγραμμα εξατμιση χωρις την γραμμικοτητα του R1.
Οποιοδηποτε αλλο μηχανακι ειναι για πεταμα σε δυο χρονια εκτος απο τα δυο Ιταλικα.
DrIoannis
13/01/2008, 20:48
Φοβερές μηχανές και οι 2.Έχω οδηγήσει το 1098S και πραγματικά ήταν πολύ καλό.Το 312 δεν το έχω οδηγήσει αλλά πιστεύω ότι θα είναι εξίσου καλό.Όποια από τα 2 και αν πάρεις στην πίστα θα ξετρελαθείς.Ίσως το 1098 να είναι λίγο πιο βατό αλλά πιστεύω ότι και τα 2 θα είναι άπαιχτα, ειδικά στις Σέρρες.
grigorisK7
14/01/2008, 08:28
αμα πεσεις με τετιο μηχανακι στι πιστα δε θελω να μαθω ποσο θα σου βγει να το ξαναφτιαξεις
αν παλι εισαι λεφτας agousta δαγκωτο κανει καυλα ηχο οχι σαν το 1098 αθλιο ηχο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisK7
αμα πεσεις με τετιο μηχανακι στι πιστα δε θελω να μαθω ποσο θα σου βγει να το ξαναφτιαξεις
αν παλι εισαι λεφτας agousta δαγκωτο κανει καυλα ηχο οχι σαν το 1098 αθλιο ηχο...
Μη του το λες !
:evil:
grigorisK7
14/01/2008, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Μη του το λες !
:evil:
μι του πω τι οτι κανει αθλιο ηχο το 1098 ι αν πεσει θα σωσει καμια 7.000-8.000 ευρω :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisK7
μι του πω τι οτι κανει αθλιο ηχο το 1098 ι αν πεσει θα σωσει καμια 7.000-8.000 ευρω :lol:
Ναι...
:evil:
red_monster
14/01/2008, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisK7
αμα πεσεις με τετιο μηχανακι στι πιστα δε θελω να μαθω ποσο θα σου βγει να το ξαναφτιαξεις
αν παλι εισαι λεφτας agousta δαγκωτο κανει καυλα ηχο οχι σαν το 1098 αθλιο ηχο...
Eλεοςςς που κανεί το 1098 άθλιο ήχο
:nono:
grigorisK7
14/01/2008, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
Eλεοςςς που κανεί το 1098 άθλιο ήχο
:nono:
ε αφου κανει αθλιο ηχο τι να κανω εγω φταιω ?
γουστα ειναι αυτα δε λεω... αλλα ενας ο ηχος τις δε παυει να ειναι ασχημος :rotflmao: :rotflmao:
vestromas
14/01/2008, 14:41
Τα ντουκατι δεν ειναι αυτα που οταν τα βαζεις μπροστα, ακους κατι ηχους σαν να σπαει παγακια το μιξερ; Αλλες φορες ακουγονται και κατι κουταλια να χτυπανε μες το καρτερ. Εμενα προσωπικα αυτος ο ηχος με αγχωνει. Νομιζω πως θα σκορπισει το μοτερ. Σε καποιους αρεσει. Τι να πω; ΑΒΥΣΣΟς η ψυχη του ανθρωπου!:lol:
grigorisK7
14/01/2008, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Τα ντουκατι δεν ειναι αυτα που οταν τα βαζεις μπροστα, ακους κατι ηχους σαν να σπαει παγακια το μιξερ; Αλλες φορες ακουγονται και κατι κουταλια να χτυπανε μες το καρτερ. Εμενα προσωπικα αυτος ο ηχος με αγχωνει. Νομιζω πως θα σκορπισει το μοτερ. Σε καποιους αρεσει. Τι να πω; ΑΒΥΣΣΟς η ψυχη του ανθρωπου!:lol:
:lol: :lol:
mustaine1990
14/01/2008, 17:42
ισως και να ειναι απο το ντεσμο, αλλα νομιζω οτι αυτο οφειλεται στο ξηροκαμπανο, και δεν ειναι ολα τα ντουκατι ξηροκαμπανα...
vassilis88
14/01/2008, 18:04
ειναι ολα τα λεφτα.. να κανει σαν χαλασμενο..:D
4κυλινδρο εχει κ η κουτση μαρια.. ειδικα το ξηροκαμπανο ειναι που κανει τη διαφορα..:wacko:
τα καινουρια δυστυχως δν εχουν δν ξερω αν εχει το 1098.. μλκια..
Aitherobamwn
14/01/2008, 18:41
Μου θυμίζεται τους λεφτάδες που αναρωτιούνται το εξής:
Να πάρω Ferrari F430 Scuderia η Lamborgini Gallardo Superleggera?
Να βάλω και ένα ανθρακονημάτινο τασάκι με επένδυση απο μπριγιάν γυρω γυρω ή ρουμπίνια ή μήπως διαμάντια δεν ξέρω τι να βάλω
Μήπως να έβαζα διαμάντια στο τασάκι,ρουμπίνια στο λεβιέ και μπριγιάν στο καντράν?
Ε ρε συνέρθετε, οτι και να πάρει απο τα 2 θα είναι απαιχτο το παλικάρι,σάμπως εφόσον έχει τα λεφτά να αποκτήσει ένα απο τα δύο λέτε να μην έχει λεφτά για τα service?
Τι λεμε τώρα
vangelis 64
14/01/2008, 18:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
4κυλινδρο εχει κ η κουτση μαρια.. Όχι F4 όμως.:D
Η τουμπα κοστιζει το ιδιο και σε ολα τα καινουρια μηχανακια, ισως λιγο λιγοτερο στο 312 που εχει τα ιδια πλαστικα 10 χρονια τωρα και εχει αποσβεσει και ο Perfect το καλουπι.
Κατα τ'αλλα κλασσικα, μανετες, μανιταρια και κανα βερνικωμα τα καρμπον προστατευτικα που θα ξυσουν. Αν το κανεις τροπετο τουλαχιστον αξιζει να τα φτιαξεις μια και δεν πεφτει τοσο η αξια τους οσο τα γιαπωνεζικα.
Σκελετο κομμενο παντως δεν θα δεις ποτε...
Σε βαθος πενταετιας μπορει και να συμφερουν περισσοτερο απο ολα τα αλλα μηχανακια αν δεν θες να τα πηγαινεις για καφε καθε μερα οποτε και θα διαλυσουν η τα μοτερ η την τσεπη σου σε ιμαντες μεν και καπελλοτα δε.
Μην ξεχνατε οτι τα μηχανακια ειναι production racers και οχι απλα hypersport.
spyroszx
14/01/2008, 20:34
δεν νομιζω οτι ξεφευγει το σερβις πολυ απο ενα ΖΧ12 ας πουμε[μιας και το εχω]αν θελεις να ειναι στη πενα. ρωτηστε ενα συνεργειο ποσο κανει το μεγαλο το σερβις σε ενα 12αρι αν κανει οτι λεει το βιβλιο συντηρησεις. βεβαια με το 12 γυνας και ολο το κοσμο δικαβαλος με σαμαρια χωρις αχνα απο το μοτο,αλλα ως γνωστο η κ@υλ@ πληρωνεται.
vassilis88
14/01/2008, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Όχι F4 όμως.:D
εχεις κ συ τα δικια σου..:D
boussias
14/01/2008, 22:12
edit.removed
boussias
14/01/2008, 22:13
Μετά: :beer:
boussias
14/01/2008, 22:19
A!! Τώρα που το θυμήθηκα.....Αν δεν είσαι γυμνασμενος αρκετά ξέχνα το Agusta. Όποιος το έχει οδηγήσει μπορεί να καταλάβει τι εννοώ. Έχει καθαρά αγωνιστική θέση οδήγησης. Αν δεν με πιστεύεις ρώτα την μέση μου να σου απαντήσει. :hypnotize
vangelis 64
14/01/2008, 22:49
Κρίμα να είσαι αναγκασμένος να καλύψεις αυτό το ρεζερβουάρ μ' ένα tank bag,που κάνει το μηχανάκι να φαίνεται....κάπως.:D
Βέβαια στην κακιά στιγμή(τοκ-τοκ ξύλο)δεν πληρώνουν οι θεατές αλλά οι παθόντες.Τέλος πάντων....
Τα τελικά όμως,τι ήθελες και τ' άλλαξες αδερφέ;Σού έπαθαν κάτι τα μαμά ή πήρες κάτι παραπάνω(σε δύναμη) από τα Arrow?
Πολύ ωραίο το φαίρινγκ,τα γκριπάκια δε μού κάθονται καλά στο μάτι.
Όπως και νά'χει...ωραίος και να το χαίρεσαι!!:beer: :beer: :beer: :beer: :wave2:
boussias
14/01/2008, 22:56
xaxaxaxa
Τα "grip" δεν είναι grip. Eιναι καλύματα της Agusta, για όταν το έχεις στο σπίτι. Απο ύφασμα είναι.
Tank bag: Καλύτερα απο τις γρατσουνιές και καλύτερο απο να βάψω το ντεπόζιτο.
Αrrow weight: 3.200 Kgr. Standard exhaust: 6.900 Kgr. Κάνε τις πράξεις.
Σύνολο έχει χάσει 13 κιλά!!!!!!
Με τις συγκεκριμένες εξατμίσεις τρέχουν τα αγωνιστικά Agusta. Μαζί με τον αγωνιστικό εγκέφαλο + PCIII είναι γύρω στα 168 τροχό.
Περι ορέξεως........:beer:
Πληροφορίες στο www.mvagusta.net
boussias
14/01/2008, 23:00
edit..removed
mustaine1990
14/01/2008, 23:08
:cool:
πως φαινεται ομως ο μοτοσυκλετιστης ο καλος
στοιχημα οτι και μετα απο 10 χρονια, ή οσο τελος παντων την εχεις, παλι τζιτζι θα ειναι
:beer:
boussias
14/01/2008, 23:13
edit..removed
Για Ducati προτείνω:
http://www.1098-forum.com/forums/index.php
vangelis 64
14/01/2008, 23:22
Φάτε μάτια ψάρια και αυτιά περίδρομο.:lol: :lol: Όχι δεν έκανα εγγραφή,δεν θα μαζοχιστώ απόψε.
πστ,μού το δίνεις μια βόλτα;Να,μέχρι εδώ τη γωνιά...θα με βλέπεις.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Νά'σαι καλά ρε φιλαράκο.:beer: :beer: :beer: :wave2:
boussias
14/01/2008, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Φάτε μάτια ψάρια και αυτιά περίδρομο.:lol: :lol: Όχι δεν έκανα εγγραφή,δεν θα μαζοχιστώ απόψε.
πστ,μού το δίνεις μια βόλτα;Να,μέχρι εδώ τη γωνιά...θα με βλέπεις.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Νά'σαι καλά ρε φιλαράκο.:beer: :beer: :beer: :wave2:
Να είσαι καλά :beer: ΄
Ελπίζω να πάρεις και εσύ ένα. Ειλικρινά. Είναι μια μηχανή που δεν θα σκεφτείς να πουλήσεις ποτέ. Αν κάποιος χρειαστεί οτιδήποτε για Agusta, να μου στείλει πμ. Εγω πάντως θα γεράσω μαζί της. :beer:
boussias ειχα δει το μηχανακι σου στο mvagusta.net, εντυπωσιακο!
Τα Arrow γαβγιζουν απιστευτα, ακουσα το stocksport τοu Finnegan το Δεκεμβρη στις 1800 στροφες κρυο ρελαντι και τρομαξα.
Το 312 ειναι ακριβως 200 κιλα με 1-2 λιτρα βενζινη. Ανετα χανει τα πρωτα 10 απο εξατμισεις, καταλυτες, βασεις πινακιδας και αλλα ζαρζαβατικα. Με 175 καθαρους στον τροχο πιανει γυρω στα 310 τελικη και παλι κοντο νομιζεις οτι ειναι. Λιγο χαμηλα (2-3000) ειναι διακοπτης το γκαζι αλλα ειναι σαν να σου λεει οτι δεν κανει γι αυτη τη δουλεια (φραππε, λαικη κλπ.)
Η θεση ειναι σχετικα μακρια απο τα τιμονια και μικρη, σε τοποθετει εκει που πρεπει και δεν αφηνει καθολου περιθωριο. Στο R1 χωρανε δυο ατομα μεσα. Οταν βγαινεις, η γωνια του κοκοβιου, που ειναι σχετικα φαρδια, σου καθοριζει την τελικη σου θεση. Το πλαισιο ειναι κοτρωνα και αμα το στησεις για πιστα σαν γιαπωνεζικο στατικα απο αναρτησεις θα αγορασεις οικοπεδο στην πρωτη στροφη. Εχω κανει 1000 χλμ. και αυριο ρυθμιζουμε βαλβιδες και κανουμε γενικο τσεκ και ρυθμισεις. Ειμαι πιασμενος σαν να εσκαβα σε Γαλλικη φυλακη, ειδικα στο κρυο δεν παλευεται. Οντως αγυμναστος δεν πας πουθενα με αυτο το πραμα. Εχω φχαριστηθει αναποδο ομως!
Το μηχανακι ειναι τελευταιος των Μοικανων, τωρα με τα Euro 3-4 κλπ. δεν μπορει κανενας πια να βγαλει οντως νομιμο χιλιαρι που θα κανει τετοια ζημια. Το 312 εχει 100db προδιαγραφη και η εξατμιση του 89 για να καταλαβετε. Οποιος προλαβει το παιρνει και το ταξινομει πριν ληξει η εγκριση τυπου του. Και οπως ειπε ο Κωστας δεν το πουλας ποτε.
117009
grigorisK7
15/01/2008, 08:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Μετά: :beer:
TOYMPANO φιλε και στο σωστο χρωμα ωραιος :beer:
boussias
15/01/2008, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από zman
boussias ειχα δει το μηχανακι σου στο mvagusta.net, εντυπωσιακο!
Τα Arrow γαβγιζουν απιστευτα, ακουσα το stocksport τοu Finnegan το Δεκεμβρη στις 1800 στροφες κρυο ρελαντι και τρομαξα.
Το 312 ειναι ακριβως 200 κιλα με 1-2 λιτρα βενζινη. Ανετα χανει τα πρωτα 10 απο εξατμισεις, καταλυτες, βασεις πινακιδας και αλλα ζαρζαβατικα. Με 175 καθαρους στον τροχο πιανει γυρω στα 310 τελικη και παλι κοντο νομιζεις οτι ειναι. Λιγο χαμηλα (2-3000) ειναι διακοπτης το γκαζι αλλα ειναι σαν να σου λεει οτι δεν κανει γι αυτη τη δουλεια (φραππε, λαικη κλπ.)
Η θεση ειναι σχετικα μακρια απο τα τιμονια και μικρη, σε τοποθετει εκει που πρεπει και δεν αφηνει καθολου περιθωριο. Στο R1 χωρανε δυο ατομα μεσα. Οταν βγαινεις, η γωνια του κοκοβιου, που ειναι σχετικα φαρδια, σου καθοριζει την τελικη σου θεση. Το πλαισιο ειναι κοτρωνα και αμα το στησεις για πιστα σαν γιαπωνεζικο στατικα απο αναρτησεις θα αγορασεις οικοπεδο στην πρωτη στροφη. Εχω κανει 1000 χλμ. και αυριο ρυθμιζουμε βαλβιδες και κανουμε γενικο τσεκ και ρυθμισεις. Ειμαι πιασμενος σαν να εσκαβα σε Γαλλικη φυλακη, ειδικα στο κρυο δεν παλευεται. Οντως αγυμναστος δεν πας πουθενα με αυτο το πραμα. Εχω φχαριστηθει αναποδο ομως!
Το μηχανακι ειναι τελευταιος των Μοικανων, τωρα με τα Euro 3-4 κλπ. δεν μπορει κανενας πια να βγαλει οντως νομιμο χιλιαρι που θα κανει τετοια ζημια. Το 312 εχει 100db προδιαγραφη και η εξατμιση του 89 για να καταλαβετε. Οποιος προλαβει το παιρνει και το ταξινομει πριν ληξει η εγκριση τυπου του. Και οπως ειπε ο Κωστας δεν το πουλας ποτε.
Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα!!!!!
Βγάλε τον καταλύτη και βάλε και τον αγωνιστικό εγγέφαλο που δίνει η Agusta.
Παράγγειλε και τις αλουμινένιες φτερωτές απο το Muzzy και βάλε Water Wetter (Λαμπριανίδης).
Μετά θα έχεις γραμμική καμπύλη ροπής και το γκάζι θα είναι πιο γραμμικό. Η θερμοκρασία σε κίνηση θα είναι max 100 βαθμούς.
Προσοχή αν έχεις το R312 οι βαλβίδες τιτανίου μετά τα 20.000Κμ. Ρώτα τον Θωμά στην κύμης για περισσότερα.
spyroszx
15/01/2008, 16:33
ειναι δεδομενο για εμενα οτι δεν θα αγορασω καποιο απο τα δυο με σκοπο να το δωσω σε 4-5 χρονια .τα μηχανακια μου γενικα τα κραταω πολυ. το θεμα ειναι οτι το ΜV ειδικα το καινουριο 1078 εχει πολυ τεχνολογια επανω του και πολυ περισσοτερο γκαζι απο το 1098ς ακομα και αω το Ducati φορα τοracing kit που δινει η αντπρωσοπεια. οταν τα βλεπω διπλα διπλα με πολυ μικρη διαφορα γερνω στο ducati ισψς επειδη σαν σχεδειο ειναι πιο φρεσκο ,ισως επειδη ψιλογουσταρω τα V σαν ηχω[γουστα ειναι αυτα]και σαν τροπο αποδοσεις μοτερ.Οταν ομως το καλοσκευτω με γλυκαινει η τεχνολογια και το γκαζι του 1078. Δεν ειμαι ο Δον πιστολης ουτε παταω τον Μπουστα αμα δεν κοτεψει και ερθει στην πιστα,οδηγαω σβελτα μεσα και εξω απο την πιστα αλλα αυτο που με ενδιαφερη σε αυτη την αγορα ειναι η αισθηση
boussias
15/01/2008, 16:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyroszx
ειναι δεδομενο για εμενα οτι δεν θα αγορασω καποιο απο τα δυο με σκοπο να το δωσω σε 4-5 χρονια .τα μηχανακια μου γενικα τα κραταω πολυ. το θεμα ειναι οτι το ΜV ειδικα το καινουριο 1078 εχει πολυ τεχνολογια επανω του και πολυ περισσοτερο γκαζι απο το 1098ς ακομα και αω το Ducati φορα τοracing kit που δινει η αντπρωσοπεια. οταν τα βλεπω διπλα διπλα με πολυ μικρη διαφορα γερνω στο ducati ισψς επειδη σαν σχεδειο ειναι πιο φρεσκο ,ισως επειδη ψιλογουσταρω τα V σαν ηχω[γουστα ειναι αυτα]και σαν τροπο αποδοσεις μοτερ.Οταν ομως το καλοσκευτω με γλυκαινει η τεχνολογια και το γκαζι του 1078. Δεν ειμαι ο Δον πιστολης ουτε παταω τον Μπουστα αμα δεν κοτεψει και ερθει στην πιστα,οδηγαω σβελτα μεσα και εξω απο την πιστα αλλα αυτο που με ενδιαφερη σε αυτη την αγορα ειναι η αισθηση
Όποιο και να πάρεις θα είναι τέλειο. Πάρε αυτό που κάνει την καρδιά σου να χτυπάει πιο έντονα. :beer:
Τα μηχανακια θα πανε κατευθειαν στην πιστα. Νερακι στο ψυγειο και ξηλωμα τα βεντιλατερ. Ανοιξαμε σημερα το ενα για βαλβιδες, ολα ωραια και τακτοποιημενα μεσα και σχετικα ευκολη δουλεια αν εξαιρεσεις τον τεντωτηρα που ειναι μπροστα και για να βγει (αν χρειαστει να βγαλουμε εκκεντροφορους για αλλαγη καπελοτων) πρεπει να βγαλουμε ψυγειο. Μια ωρα περιπου χαλαρα δυο ατομα για να γδυθει τελειως. Το manual λεπτομερεστατο.
Τα τιτανια φαινονται καθαρα και ωραια. Ερχονται Arrow full race κομπλε με λαιμους, τσιπακι και Power Commander με shifter. Ολα τα λεφτα η μασκα που βγαινει μαζι με τους καθρεπτες και τα φλας χωρις φισες αφου εχει επαφες με ελατηριο εκει που παταει και τα λαστιχακια που κρατανε ολα τα καλωδια.
117077
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
boussias
16/01/2008, 08:43
Φίλε Zman καλή υπομονή για την προετειμασία.
Αν χρειαστείς τίποτε στείλε μου πμ. :beer:
Περιμένουμε φώτογραφίες απο το αγωνιστικό :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.