PDA

View Full Version : 800cc και η 650 gs???



json
24/01/2008, 23:22
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/
Πολυ ωραια πιστευω!

el_hymador
25/01/2008, 00:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από json
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/
Πολυ ωραια πιστευω!


ναι, ναι φανταστικη...

το μοναδικο μηχανακι στον κοσμο που λεγεται 650 ενω ειναι 800 :rolleyes:

γιατι δεν μειωναν λιγο την διαδρομη του εμβολου βρε αδερφε;

τοσο τσιγουνια εχει πεσει στην Βαυαρια;

marulis
25/01/2008, 00:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ναι, ναι φανταστικη...

το μοναδικο μηχανακι στον κοσμο που λεγεται 650 ενω ειναι 800 :rolleyes:

γιατι δεν μειωναν λιγο την διαδρομη του εμβολου βρε αδερφε;

τοσο τσιγουνια εχει πεσει στην Βαυαρια; Σκέψου όμως ότι αυτή θα είναι μια ωραία ερώτηση για τον sapila του μέλλοντος σε μελλοντικούς μοτοσικλετιστές , μέλη ενός μελλοντικού μοτο σε ένα μελλοντικό Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα. :dizzy: :hypnotize :look:

el_hymador
25/01/2008, 00:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
Σκέψου όμως ότι αυτή θα είναι μια ωραία ερώτηση για τον sapila του μέλλοντος σε μελλοντικούς μοτοσικλετιστές , μέλη ενός μελλοντικού μοτο σε ένα μελλοντικό Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα. :dizzy: :hypnotize :look:

μπα ...παραδειγμα προς αποφυγη θα ειναι στα μελλοντικα βιβλια του marketing :lol:

αλλα ετσι ειναι οι Γερμανοι...διαφορετικοι!!

να δεις που θα το υιοθετησουν και σε αλλα μοντελα κιολας!

Ντας ιζτ ντε νιου ΒMW k1000s μιτ 1200cc ουντ 120hp πΑουε

Ντας ιζτ ολσο ντε νιου ΒΜW k800s μιτ 1200cc ουντ 100hp πΑουε

Ουντ ντας ιζτ ολσο νιου...ντε νιουε ΒΜW k650s μιτ 1200cc ουντ 80hp πΑουε...

βουνταμπα!!!



:lol:

el_hymador
25/01/2008, 01:03
Μπογει να πγηρωνεται τεγη κυκγοφογιας και ασφαγεια για μοτορ 1200κυβικχων, αλλα εγχεται τον τιμημενο κυανολευκο ελικα της Λουφτβαφε στο γεζερβουαγ σας!!!

makis206
25/01/2008, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ναι, ναι φανταστικη...
το μοναδικο μηχανακι στον κοσμο που λεγεται 650 ενω ειναι 800 :rolleyes:


:uplate:

Κάτι είχε περάσει απ'το μάτι μου όταν αρχίσαμε να το συζητάμε αλλά δεν έδωσα και μεγάλη σημασία.. :uplate:

Ώστε είναι αλήθεια ε ;:eyepop: F650 με 800άρη κινητήρα ;:bigcry: :rotflmao:

Xapns
25/01/2008, 12:52
Μιλάμε για μεγάλη κουλαμάρα…
Υπάρχει το F 650gs με κινητήρα μονοκύλινδρο 650cc.
Υπάρχει το G 650x με τον κινητήρα του παραπάνω.
Βγάζουν και το F650 gs με κινητήρα δικύλινδρο με 800cc.

Θερίζει το Αλτζχάιμερ…

MikeG
25/01/2008, 13:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xapns
Μιλάμε για μεγάλη κουλαμάρα…
Υπάρχει το F 650gs με κινητήρα μονοκύλινδρο 650cc.
Υπάρχει το G 650x με τον κινητήρα του παραπάνω.
Βγάζουν και το F650 gs με κινητήρα δικύλινδρο με 800cc.

Θερίζει το Αλτζχάιμερ…

Το μονοκίλυνδρο F650GS έχει σταματήσει η παραγωγή του από το Σεπτέμβρη που μας πέρασε.

tifoefs
25/01/2008, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
:uplate:

Κάτι είχε περάσει απ'το μάτι μου όταν αρχίσαμε να το συζητάμε αλλά δεν έδωσα και μεγάλη σημασία.. :uplate:

Ώστε είναι αλήθεια ε ;:eyepop: F650 με 800άρη κινητήρα ;:bigcry: :rotflmao:

Τι λε μωρε κουζουλε !!

F 800 GS ειναι και ειναι δικυλινδρο και δε ξερω που πηγε το αλλο θρεντ !!

:a1:


118254

makis206
25/01/2008, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Τι λε μωρε κουζουλε !!
F 800 GS ειναι και ειναι δικυλινδρο και δε ξερω που πηγε το αλλο θρεντ !!
:a1:

Εγώ μια χαρά τα λέω, τα γειτονάκια σου τον χάσανε τον μπούσουλα !:a24:

Για δες εδώ (http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/) !:a21: (κλίκαρε πάνω στο F650GS που δείχνει στη μέση)


Πολύ μπύρα έπεσε εκεί πάνω :lol:

costas81
25/01/2008, 14:04
Κινητήρας: Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, λίπανση ξηρού κάρτερ
Κυβισμός: 798 cc
Απόδοση ισχύος: 52 kW (71 hp) στις 7.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 7.6 kgm στις 4.500 rpm
Έλεγχος καυσαερίων: Τριοδικός καταλύτης, πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-3
Ελαστικό, εμπρός / πίσω: 110/80 - 19 59H / 140/80 - 17 69H
Radstand: 1,575 mm
Φρένο, εμπρός: Δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένο, πίσω: Δισκόφρενο διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου
ABS: Προαιρετικό έξτρα: BMW Motorrad ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Ύψος σέλας: 820 mm (χαμηλή σέλα: 790 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 765 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών αναβάτη: 1,820 mm (χαμηλή σέλα: 1,780 mm χαμηλωμένη ανάρτηση: 1.710 mm)
Βάρος κενή1: 171 kg
Βάρος έτοιμη για χρήση, με υγρά 2: 199 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου: 16,0 l





Mόνο 70 αλογάκια!!!


:confused:

MikeG
25/01/2008, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Κινητήρας: Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, λίπανση ξηρού κάρτερ
Κυβισμός: 798 cc
Απόδοση ισχύος: 52 kW (71 hp) στις 7.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 7.6 kgm στις 4.500 rpm
Έλεγχος καυσαερίων: Τριοδικός καταλύτης, πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-3
Ελαστικό, εμπρός / πίσω: 110/80 - 19 59H / 140/80 - 17 69H
Radstand: 1,575 mm
Φρένο, εμπρός: Δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένο, πίσω: Δισκόφρενο διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου
ABS: Προαιρετικό έξτρα: BMW Motorrad ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Ύψος σέλας: 820 mm (χαμηλή σέλα: 790 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 765 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών αναβάτη: 1,820 mm (χαμηλή σέλα: 1,780 mm χαμηλωμένη ανάρτηση: 1.710 mm)
Βάρος κενή1: 171 kg
Βάρος έτοιμη για χρήση, με υγρά 2: 199 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου: 16,0 l





Mόνο 70 αλογάκια!!!


:confused:

Αυτό είναι για το 650. Δείτε εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=48932&perpage=15&pagenumber=17) για το 800.:smokin:

costas81
25/01/2008, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αυτό είναι για το 650. Δείτε εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=48932&perpage=15&pagenumber=17) για το 800.:smokin:


και το πάνω πάντος 800 είναι!

el_hymador
25/01/2008, 15:04
:lol: :lol: :lol:


αυτα τα μπλεξιματα ειναι ολα τα λεφτα...

Anty12
25/01/2008, 15:19
Θα βγει και μοντέλο με 31 άλογα για νέους οδηγούς στην Γερμανία.

Η ΒMW έχει ξανακάνει κάτι παρόμοιο , πριν χρόνια, με τα R80, αν δεν κάνω λάθος....

Nik0s
25/01/2008, 15:21
Πρόκειται καθαρά για θέμα marketing.


Το 650 θα συνεχίσει να βγαίνει ως 650 (στο όνομα) με τον κινητήρα του 800 και ο λόγος είναι η εμπορική επιτυχία που είχε.

Anty12
25/01/2008, 15:26
To 650 έχει άλλη υποδύναμη, άλλες αναρτήσεις μπροστά και πίσω, άλλα φρένα μπροστά, άλλο τροχό μπροστά, άλλο ύψος, λιγότερο εξοπλισμό, και διαφορετικούς χρωματισμούς.

json
25/01/2008, 15:36
Δυο 800αρα λοιπόν, το 650 προφανώς θα είναι η ποιο οικονομική λύση, κ ποιο ασφλτοπροσδιορισμενη. το gs 800 πάντως φέρνετε να έχει αρκετά + κ στις λεπτομέρειες 2 δίσκους μπροστά, ποιο μυστήρια πλαστικά-χρώματα, μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις, κ φυσικά παραπάνω αλογάκια

ριξτε μια ματια... http://www.inout.gr/showthread.php?t=18009

Konti
25/01/2008, 15:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Κινητήρας: Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, λίπανση ξηρού κάρτερ
Κυβισμός: 798 cc
Απόδοση ισχύος: 52 kW (71 hp) στις 7.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 7.6 kgm στις 4.500 rpm
Έλεγχος καυσαερίων: Τριοδικός καταλύτης, πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-3
Ελαστικό, εμπρός / πίσω: 110/80 - 19 59H / 140/80 - 17 69H
Radstand: 1,575 mm
Φρένο, εμπρός: Δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένο, πίσω: Δισκόφρενο διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου
ABS: Προαιρετικό έξτρα: BMW Motorrad ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Ύψος σέλας: 820 mm (χαμηλή σέλα: 790 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 765 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών αναβάτη: 1,820 mm (χαμηλή σέλα: 1,780 mm χαμηλωμένη ανάρτηση: 1.710 mm)
Βάρος κενή1: 171 kg
Βάρος έτοιμη για χρήση, με υγρά 2: 199 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου: 16,0 l





Mόνο 70 αλογάκια!!!


:confused:

Γιατί λίγα είναι τα 71hp? Το καινούριο Transalp δηλαδή που είναι 59hp τι να πεί....

Τρελός ανταγωνισμός απο την Honda...

Δεν ξέρω περίμενα κάτι καλύτερο και σχεδιαστικά (βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό) αλλά και απο θέμα κινητήρα (τουλάχιστον σε σχέση με τον ανταγωνισμό...)!!!!

nelson
25/01/2008, 17:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Γιατί λίγα είναι τα 71hp?

μωρέ δεν είναι καθόλου λίγα τα 71 αλόγατα, αλλα γιατί ρε γαμώτο
το καλό πακέτο (85 άλογα, usd, διπλά δισκόφρενα, πιο άγρια πλαστικά)
να πηγαίνει μόνο με τον 21" τροχό!

προφανώς αναφέρομαι στα πλεονεκτήματα του 19" για χρήση σε άσφαλτο
που είναι και πιο σύνηθης...

ναι ξέρω, θα πει κάποιος, εντάξει ρε μεγάλε πάρε το "καλό" και άλλαξε του ένα τροχό!

το ξέρω αυτό, απλά δε καταλαβαίνω πως διάολο το σκέφτονται οι γερμανοί...:confused:

Xapns
25/01/2008, 20:10
Δηλαδή, πώς το βλέπεται;
Ο έλληνας, ο σωστός, ο πρόστυχος που παίρνει μηχανή 1200cc και 1400cc για να δείξει και να δειχθεί, θα ανεχτεί να έχει ανάμεσα στα πόδια του 800cc και η ταμπέλα να γράφει 650cc!!!;;;
Χλωμό το κόβω…

Lupo
25/01/2008, 20:59
Δεν έχεις άδικο Xapns, αλλά
να πληρώνεις τέλη και ασφάλειες για 800, να γράφει 650, και τελικά να είναι κάτι ενδιάμεσο.....
ε είναι κάπως!

madox
12/03/2008, 19:57
Οσο ειδα απο διαφορες φοτο το μπροστινο συστημα του 650 ειναι απαραδεκτο.Το πιρουνακι παρεα με το δισκακι μου θυμισε παπι.Ελεος ειπαμε οικονομικοτερο(δηλαδη ποσο θα κοστιζει 5χιλιαρικα?) αλλα οχι και ετσι και ιδιως σε μοτοσυκλετα με καθαρα ασφαλτινο προσανατολισμο.:confused:

MikeG
12/03/2008, 20:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
Οσο ειδα απο διαφορες φοτο το μπροστινο συστημα του 650 ειναι απαραδεκτο.Το πιρουνακι παρεα με το δισκακι μου θυμισε παπι.Ελεος ειπαμε οικονομικοτερο(δηλαδη ποσο θα κοστιζει 5χιλιαρικα?) αλλα οχι και ετσι και ιδιως σε μοτοσυκλετα με καθαρα ασφαλτινο προσανατολισμο.:confused:

Αν διαβάσεις παρουσιάσεις της μοτό, θα δεις ότι αυτό το πηρουνάκι με αυτή τη μικρή δισκόπλακα κάνουν τρελή δουλειά. :winka:

madox
12/03/2008, 22:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν διαβάσεις παρουσιάσεις της μοτό, θα δεις ότι αυτό το πηρουνάκι με αυτή τη μικρή δισκόπλακα κάνουν τρελή δουλειά. :winka:


Τοτε γιατι δεν μπαινουν σε ολες τις μοτοσυκλετες.Πριν κατι δεκαετιες ηταν απαραδεκτα τωρα ειναι αποδεκτα?Δεν μπορω να φανταστω τις ελαστικοτητες που θα βγαζει και την ανεπαρκεια στα φρενα φορτωμενο με δυο ατομα(για τουρισμο δεν φτιαχτηκε αλλωστε?).Εδω διαβαζω στα περιοδικα γκρινιες για μπροστινα Ιαπωνικων supersport που ειναι και ελαφρυτερες...........

MikeG
13/03/2008, 07:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
Τοτε γιατι δεν μπαινουν σε ολες τις μοτοσυκλετες.Πριν κατι δεκαετιες ηταν απαραδεκτα τωρα ειναι αποδεκτα?Δεν μπορω να φανταστω τις ελαστικοτητες που θα βγαζει και την ανεπαρκεια στα φρενα φορτωμενο με δυο ατομα(για τουρισμο δεν φτιαχτηκε αλλωστε?).Εδω διαβαζω στα περιοδικα γκρινιες για μπροστινα Ιαπωνικων supersport που ειναι και ελαφρυτερες...........

Τα upside down δε σημαίνει ότι πάντα δουλέυουν καλύτερα από τα τηλεσκοπικά. Επίσης σε συγκεκριμένη παρουσίαση που διάβασα κάπου στο net από ξένο site (νομίζω γερμανικό) έλεγαν ότι το μπροστινό φρένο του "650" είναι καλύτερο από του 800.
& στη τελική κάνε ένα test ride να μας πεις άποψη. Όχι να κρίνεις με το "μάτι".

:wave2:

takis1964
13/03/2008, 07:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν διαβάσεις παρουσιάσεις της μοτό, θα δεις ότι αυτό το πηρουνάκι με αυτή τη μικρή δισκόπλακα κάνουν τρελή δουλειά. :winka:

Επισης να προσθεσω οτι ετσι λενε σε ολες τις παρουσιασεις και μετα την επομενη χρονια ξεπηδαει και ενα δευτερο δισκοφρενακι και γραφουν παλι μετα οτι κανουν διπλη τρελη δουλεια!!!

MikeG
13/03/2008, 07:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από takis1964
Επισης να προσθεσω οτι ετσι λενε σε ολες τις παρουσιασεις και μετα την επομενη χρονια ξεπηδαει και ενα δευτερο δισκοφρενακι και γραφουν παλι μετα οτι κανουν διπλη τρελη δουλεια!!!



Κρίνουμε χωρίς να έχουμε οδηγήσει. Αυτό λέω.
Εγώ έχω 3 χρόνια το F650GS & ποτέ δεν ένιωσα ότι χρειάζομαι δεύτερο δισκόφρενο.

Aptaliko
13/03/2008, 09:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Κρίνουμε χωρίς να έχουμε οδηγήσει. Αυτό λέω.
Εγώ έχω 3 χρόνια το F650GS & ποτέ δεν ένιωσα ότι χρειάζομαι δεύτερο δισκόφρενο.

Συμφωνώ ως κάτοχος του F650 GS για 7 χρόνια, μόνο το ABS θα το ήθελα να είναι καλύτερο (εξυπνότερο ίσως) πράγμα που φαντάζομαι ότι θα έχει βελτιωθεί τώρα. Γνωρίζουμε για τις εξελίξεις-εκδόσεις του ABS και ποια γενιά είναι το καθένα ή ακόμα καλύτερα και τεχνικά χαρακτηριστικά;

SeNNinhA
13/03/2008, 10:54
Από τιμές πόσο παίζουν?

madox
13/03/2008, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Τα upside down δε σημαίνει ότι πάντα δουλέυουν καλύτερα από τα τηλεσκοπικά. Επίσης σε συγκεκριμένη παρουσίαση που διάβασα κάπου στο net από ξένο site (νομίζω γερμανικό) έλεγαν ότι το μπροστινό φρένο του "650" είναι καλύτερο από του 800.
& στη τελική κάνε ένα test ride να μας πεις άποψη. Όχι να κρίνεις με το "μάτι".

:wave2:


Δεν αντιλεγω αλλα βλεποντας οτι τα δυο μηχανακια εχουν ιδιο βαρος και ιδιο μοτερ(ενταξει το 650 με λιγοτερα αλογα),ενω και ο ανταγωνισμος χρησιμοποιει καλυτερα μπροστινα(τουλαχιστον στα χαρτια)μου κανει εντυπωση η επιλογη της BMW.Εχω την εντυπωση οτι το μπροστινο του μονοκυλινδρου funduro περασε αυτουσιο στο καινουργιο.

madox
13/03/2008, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Κρίνουμε χωρίς να έχουμε οδηγήσει. Αυτό λέω.
Εγώ έχω 3 χρόνια το F650GS & ποτέ δεν ένιωσα ότι χρειάζομαι δεύτερο δισκόφρενο.



Αυτο που ειχες ηταν ενα ελαφρυτερο μονοκυλινδρο με 45 το πολυ αλογα στην ροδα και οχι δικυλινδρο με τουλαχιστον 70.Αυτο ακριβως ηθελα να εξηγησω.

MikeG
14/03/2008, 07:11
Ρο "650" είναι ελαφρύτερο από το 800.
Anyway... Θα δείξει :winka:

THEOD
14/03/2008, 07:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Από τιμές πόσο παίζουν?

Κάτι άκουσα για πάνω από 10.000 ευρώ το "ακριβό" 800άρι με τα 85 άλογα...Και μάλιστα σε αυτήν την τιμή ΜΟΝΟ με βασικό εξοπλισμό...
Με ΑBS (δεν είναι στάνταρ :eyepop: ) και κάτι άλλα καλούδια θα ακουμπάει τα 11.500-12.000 :eyepop: :eyepop: :eyepop:
Αν αληθεύει (το διάβασα αλλά δεν πρόλαβα να το επιβεβαιώσω...) ότι ο Σφακιανάκης δίνει το V-STROM1000 με 98 αλογατάκια ολοκαίνουργιο στα 9000άρικα, τότε πάλι οι Γερμανοί πάνε να τα πάρουν χοντρά...

apav
14/03/2008, 10:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Αν αληθεύει (το διάβασα αλλά δεν πρόλαβα να το επιβεβαιώσω...) ότι ο Σφακιανάκης δίνει το V-STROM1000 με 98 αλογατάκια ολοκαίνουργιο στα 9000άρικα, τότε πάλι οι Γερμανοί πάνε να τα πάρουν χοντρά...

Ναι είναι επίσημο. LINK (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=55231) Πουλάνε όλα τα μηχανάκια με Ευρωπαϊκές τιμές. Το αγόρασε και παιδί από εδώ μέσα. LINK (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=55057) :wave2: