View Full Version : Οδήγηση με πολύ αέρα
Operater
28/01/2008, 16:31
Καλησπέρα σας.
Επειδή χτες τα χρειάστηκα λίγο στην Εθνική, υπάρχει κάποιος κανόνας, κάποια οδηγία
πως πρέπει να οδηγάει κάποιος υπο συνθήκες πολύ αέρα?
Φαντάζομαι ότι με "βοήθησε" να πηγαίνω βάρκα-γιαλό το γεγονός ότι ήμουν δικάβαλος και με βαλίτσα. Απλά διαπίστωσα ότι όταν αυξάνω ταχύτητα με μικρή σχέση στο κιβώτιο ήταν κάπως καλύτερα.. Ισχύει κάτι τέτοιο?
:wave2:
Cpt. Haddock
28/01/2008, 16:32
1. Nα ΜΗΝ κόβεις ταχύτητα (αν αυξάνεις ακόμα καλυτερα)
2. Να στρίβεις το μηχανάκι "στον καιρό"
:wave2:
Operater
28/01/2008, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
....
2. Να στρίβεις το μηχανάκι "στον καιρό"
:wave2:
Δηλαδή κόντρα στον άνεμο? Κάπως έτσι?
Φαντάζομαι και τα ελαστικά πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση ε?
Cpt. Haddock
28/01/2008, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Δηλαδή κόντρα στον άνεμο? Κάπως έτσι?
Φαντάζομαι και τα ελαστικά πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση ε?
Καλά όχι κόντρα, το βασικό ειναι να μένεις στην πορεία σου και όχι να κάνεις κύκλους στο δρόμο :lol: :lol: :lol:
Το πρόβλημα πάντα ειναι οι πλάγιοι άνεμοι. Αφ' ενός όσο τρέχεις τόσο πιο πολύ ο "φαινόμενος" ανεμος έρχεται απο μπροστά και σε επηρεάζει λιγότερο, αφ' ετέρου αν πχ φυσάει απο αριστερά έχει την τάση να σε πηγαίνει δεξια. Με το που σκάει η πνοή γέρνεις ελαφρά το μηχανάκι αριστερά σα να ήθελες να στρίψεις. Προσοχή όταν σταματήσει η πνοή να το επαναφέρεις.
Αν το μηχανάκι έχει πολύ βάρος :evil: ειναι καλύτερα τα πράγματα, αν απο την άλλη έχει πλευρική επιφάνεια :evil: , βράστα :rotflmao:
Τα λάστιχα δε παιζουν ρόλο εδώ, ουτως ή άλλως πρέπει να είναι καλά :wave2:
el_hymador
28/01/2008, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Καλησπέρα σας.
Επειδή χτες τα χρειάστηκα λίγο στην Εθνική, υπάρχει κάποιος κανόνας, κάποια οδηγία
πως πρέπει να οδηγάει κάποιος υπο συνθήκες πολύ αέρα?
Φαντάζομαι ότι με "βοήθησε" να πηγαίνω βάρκα-γιαλό το γεγονός ότι ήμουν δικάβαλος και με βαλίτσα. Απλά διαπίστωσα ότι όταν αυξάνω ταχύτητα με μικρή σχέση στο κιβώτιο ήταν κάπως καλύτερα.. Ισχύει κάτι τέτοιο?
:wave2:
ανοιγεις γκαζι...
και διατηρεις ταχυτητα με υψηλες rpm
αν παλι δεν την παλευεις, στην βοηθητικη με 40χαω, δεν ειναι ντροπη:wave2:
Πρώτα πρώτα, χαλαρώνεις τα χέρια σου:
Αν είσαι σφιγμένος, τότε ο αέρας που τρως στον κορμό και τους ώμους μεταφέρεται στο τιμόνι, στο μπροστινό και έχεις ταλαντώσεις...
Δεύτερον:
Χρησιμοποιείς το γκάζι για να διατηρείς το βάρος στον πίσω τροχό, αντίστοιχα με το προοδευτικό άνοιγμα του γκαζιού άπαξ κι έχεις κάνει το γυροσκοπικό στρίβοντας...
Αυτό ΔΕ σημαίνει "ανοίγω τέρμα το γκάζι και τρέχω πιο γρήγορα από τον άνεμο"...
Τρίτον:
Προσπαθείς να ΜΗ φοβηθείς σε ξαφνικές ριπές, γιατί τότε θα κάνεις αυτά που ΔΕΝ πρέπει...
Τέταρτον:
Καλό είναι να οδηγείς με χαμηλότερη ταχύτητα, όταν φυσάει πολύ γιατί ποτέ δεν ξέρεις...
:wave2:
Χαλαρος (πολυ βασικο) και γκαζι σταθερο,και ας φυσαει οσο θελει.
Γινε ενα με τον ανεμο γκρασχοπερ.
BWMF. :wave2:
Operater
28/01/2008, 16:46
Ο συνοδηγός τι συμπεριφορά πρέπει να έχει σε κατάσταση πολύ αέρα?
Να κρατάει τον οδηγό σφιχτά ούτως ώστε ο ο οδηγός να έχει καλύτερο έλεγχο του βάρους
που οδηγεί ή πρέπει να είναι "αποσπασμένος" από τον οδηγό για να μην εππηρεάζει την οδήγηση?
Γενικά έχει δίκιο ο Ηλίας
Η καλύτερη συμβουλή είναι: Ανοιχτό το γκάζι, να σπρώχνει δυνατά (όχι μεγάλη ταχύτητα κίνησης, αλλά επιταχυνόμενη πορεία). Αυτό λύνει τα περισσότερα προβλήματα. Τους μεγαλύτερος κλυδωνισμούς τους νιώθεις όταν το μηχανάκι "ρολάρει" χαλαρά με σταθερή ταχύτητα.
Επίσης: σφιχτό το σώμα από τη μέση και κάτω, σχετικά σκυφτός, και ΠΑΝΤΑ ΧΑΛΑΡΑ τα χέρια στο τιμόνι. Πολύ συχνά τα μεγαλύτερα προβλήματα παρατηρούνται όταν ο αναβάτης σφίγκει το τιμόνι με αποτέλεσμα:
- να μεταβιβάζει τις αναταράξεις που δέχεται αυτός από τον αέρα στην μοτοσυκλέτα, μέσω των χεριών του
- να μην αφήνει το μπροστινό να διορθώσει ελεύθερα
- να μεταβιβάζει τις αστάθειες / κινήσεις του μπροστινού στο σώμα της μοτοσυκλέτας
Ισχύει πως όσο ατελέστερη αεροδυναμικά είναι μια μοτοσυκλέτα τόσο καλύτερα συμπεριφέρετε σε πλευρικούς ανέμους. Ειδικά μοτοσυκλέτες με μεγάλες πλευρικές αεροδυναμικές επιφάνειες ΜΠΡΟΣΤΑ (βλ. full fairings) είναι δράμα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Να κρατάει τον οδηγό σφιχτά ούτως ώστε ο ο οδηγός να έχει καλύτερο έλεγχο του βάρους
που οδηγεί ή πρέπει να είναι "αποσπασμένος" από τον οδηγό για να μην εππηρεάζει την οδήγηση?
Ούτε το ένα ούτε το άλλο...
Ο συνεπιβάτης θα πρέπει να είναι ένα με τον οδηγό, χωρίς να τον δυσκολεύει (σφίγγω κλπ)...
Επειδη μια φορα εχω βρεθει στον εθνικη Αθηνων Κορινθου με πραγματικα πολυ αερα πηγαινοντας με ο αερας μια στην αριστερη ακρη της μεσαιας λωριδας και μια στην δεξια ακρη της λωριδας κανοντας πολυ επικινδυνη την οδηγηση ειδα οτι η μονη λυση ηταν να οδηγησω δεξια στο δρομο και με 65 χλμ. Το περιεργο ειναι οτι και τα αυτοκινητα πηγαινανε τοσο μονο δειγμα οτι και αυτα δεν μπορουσαν να οδηγησουν σταθερα.
dirtbird
29/01/2008, 05:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Γενικά έχει δίκιο ο Ηλίας
.......
(βλ. full fairings) είναι δράμα.
Ο Ηλίας έχει δίκιο εάν πρόκειται για ιστιοπλοικό, όχι για μηχανάκι Νίκο (και δεν μπαίνω στον κόπο να κάνω οποιαdήποτε σύγκριση αυτών με την μοτό του) :D.
Πιό σωστά είναι αυτά που λέει ο el Κώστας και ο Θωμάς.
Να τα πω λίγο διαφορετικά.
Καταρχάς όταν έχεις φαίρινγκ με όχι ιδιαίτερη σχεδίαση όσον αφορά την πλευρική του επιφάνεια, επειδή αυξάνεται και το εμβαδόν αυτής, ΔΕΝ βοηθάει (π.χ. Gpz900e, ZZR1100). Mε την ίδια λογική δεν βοηθάει εάν έχεις πάνω στην μοτό βαλίτσα-ες, tank bag.
Συνεχίζοντας στα περί αεροδυναμικής -και όχι μόνο- βοηθάει να καθόμαστε μαζεμένοι ώστε να μειώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την συνολική μετωπική και πλευρική επιφάνεια της μοτό.
Επίσης βοηθάει να μεταφέρουμε το βάρος μας μπροστά και αυτό για να φορτίσουμε περισσότερο τον μπροστινό τροχό.
Η κατεύθυνση χάνεται όταν χάνεται το 'τιμόνι'...
Επίσης οδηγούμε με μία ή και δύο ταχύτητες κάτω (και φυσικά πιο αργά) και αυτό γιατί έτσι αυξάνεται το tractive effort (βρείτε εσείς στα elinikos) που εξασκεί η πίσω ρόδα στον δρόμο. Αυτό επίσης βοηθάει σε περίπτωση ξαφνικής ριπής που -παρόλη την προσπάθεια μας- μας αλλάζει την πορεία, αφενός να μετριάσουμε την ταχύτητα μας (με κλείσιμο του γκαζιού) αφού έχουμε περισσότερο φρένο από τον κινητήρα, αφετέρου με το στιγμιαίο κλείσιμο να μεταφέρουμε περισσότερο φορτίο στον εμπρός τροχό και να αποκτήσουμε καλύτερη κατευθυντικότητα.
Επίσης -ασχέτως καιρικών συνθηκών- ΠΟΤΕ δεν σφίγγουμε το τιμόνι με τους καρπούς, πάντα από τους αγκώνες και πάνω.
Τέλος εάν η μοτό μας διαθέτει ρυθμίσεις αποσβέσεων, αυξάνουμε την απόσβεση επαναφοράς.
Αυτιά...
και πολλά άλλα....:cool:
Ταξιδευτής
29/01/2008, 09:06
Eγω μια λυση ξερω: Γκαζι! :lol: :lol: Μετα τα 180 οι πλευρικοι ανεμοι δεν επηρεαζουν καθολου! :lol: :lol:
Σοβαρα τωρα, την Κυριακη ερχομενος απο Αρτεμισιο :evil: καταλαβα οτι φυσουσε μονο οταν εφτασα πλεον στο Λουτρακι και επεσα κατω απο τα 120 χαω.
Ειλικρινα μεχρι εκεινη την ωρα δεν ειχα καταλαβει καθολου οτι φυσαει και εχει πλευρικους ανεμους.
Παρομοιως φευγοντας απο Λουτρακι παρεα με τα παιδια, οι πλευρικοι ανεμοι ηταν δυνατοι. Μπαινοντας ομως πλεον στην Αττικη Οδο, οι ανεμοι ως δια μαγειας εξαφανιστηκαν! :a05:
Operater
29/01/2008, 11:09
Μια ερώτηση, κάπως ανυποψίαστη.
Το μπροστινο μέρος, εννοώ τροχός και τιμόνι, δεν επηρρεάζεται με τον αέρα?
Οπότε, για καλύτερο έλεγχο του μπροστινού μέρους, πρέπει να χέρια να μην είναι χαλαρα,
αλλά σφιγμένα-στιβαρά για να ελέγχουν καλύτερα το μπροστινό (που λογικά είναι πιο ελαφρύ από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα).
Αν κάνω λάθος (που υποψιάζομαι ότι κάνω) παρακαλώ, διορθώστε.
road spirit
29/01/2008, 11:12
:mad:
πάμε πάλι
το έγραψα, ξυρίστηκε ( :confused: ), το ξαναγράφω γιατι είναι απάντηση στο αρχικό ερώτημα, απλουστευμένη μεν, αλλά απαντά δε!
πρόσθεση διανυσμάτων λέμε!
ανοιγουμε γκάζι, αυξάνουμε ταχύτητα, μειώνεται η επίδραση πλάγιων ανεμων στη μοτο... η εξήγηση στα βιβλία φυσικής λυκείου...
το ...rider input... δεν αλλάζει σε σχέση με κάθε άλλη περίπτωση, όπως θα έπρεπε να είναι πάντα δηλαδη: χαλαρα στο τιμόνι, δεν σφίγγουμε
Cpt. Haddock
29/01/2008, 11:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Μια ερώτηση, κάπως ανυποψίαστη.
Το μπροστινο μέρος, εννοώ τροχός και τιμόνι, δεν επηρρεάζεται με τον αέρα?
Οπότε, για καλύτερο έλεγχο του μπροστινού μέρους, πρέπει να χέρια να μην είναι χαλαρα,
αλλά σφιγμένα-στιβαρά για να ελέγχουν καλύτερα το μπροστινό (που λογικά είναι πιο ελαφρύ από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα).
Αν κάνω λάθος (που υποψιάζομαι ότι κάνω) παρακαλώ, διορθώστε.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Όλα τα παραπάνω ποστ σου λένε για χαλαρά χέρια ρε φώτη... :lol: :lol:
Operater
29/01/2008, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Όλα τα παραπάνω ποστ σου λένε για χαλαρά χέρια ρε φώτη... :lol: :lol:
Δεν αντιλέγω, γιαυτό χαρακτήρισα την ερώτηση "ανυποψίαστη".
Και αν κατάλαβα καλά, τα χέρια πρέπει να είναι χαλαρα ΚΑΙ για να μπορεί να διορθώσει έτσι? :look:
dirtbird
29/01/2008, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Αν κάνω λάθος (που υποψιάζομαι ότι κάνω) παρακαλώ, διορθώστε.
Το βασικό σου λάθος είναι ότι δεν διαβάζεις.
R.S., έχει κάποια κενά (αέρος) η φυσική σου....
Operater
29/01/2008, 11:24
Και όμως...διαβάζω.
Απλά έκανα μια ερώτηση, αφελής μεν, αλλά την εξήγησα. Με δικό μου τρόπο, δεν έχει σημασία.
Το ξέρω ότι απαντήθηκε, απλά μου ήρθε στο νου, η ώρα που οδηγούσα και εξεφράζω απορίες.
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
:mad:
πάμε πάλι
το έγραψα, ξυρίστηκε ( :confused: ), το ξαναγράφω γιατι είναι απάντηση στο αρχικό ερώτημα, απλουστευμένη μεν, αλλά απαντά δε!
πρόσθεση διανυσμάτων λέμε!
ανοιγουμε γκάζι, αυξάνουμε ταχύτητα, μειώνεται η επίδραση πλάγιων ανεμων στη μοτο... η εξήγηση στα βιβλία φυσικής λυκείου...
το ...rider input... δεν αλλάζει σε σχέση με κάθε άλλη περίπτωση, όπως θα έπρεπε να είναι πάντα δηλαδη: χαλαρα στο τιμόνι, δεν σφίγγουμε
Τώρα που το εξήγησες, θα παραμείνει :winka: ...
el_hymador
29/01/2008, 11:32
Παντως ο πηγασος λογω υψους και μεγαλων πλευρικων επιφανειων σιγουρα θα την ακουει για τα καλα απο τον αερα.
Μην δοκιμαζεις οποιαδηποτε ''λυση'' σε τσαμπουκαλεμενες συνθηκες.
Το ειπα και πιο πανω, βοηθητικη και 40χαω αν τα πραγματα ειναι ζορικα.
Ο αερας ειναι απο τις χειροτερες συνθηκες που μπορει να συναντησει κανεις με μοτο, δεν φαινεται και δεν ξερεις απο που σου ερχεται.
Παλια με το AX-1 εκανα Κορινθος-Αθηνα σε 3,5 ωρες, φυσαγε τον κ*ολο του και αφου με πεταξε δυο φορες στο λουκι για τα νερα πηγαινα σαν χεσμενος, αλλα εφτασα! :D
taxydromos
29/01/2008, 11:37
εγω με το 950 εφαρμοζω την τεχνικη του βρωμοπουλου..
οταν ριχνει ριπη αερα κλεινω γκαζι οποτε φορτωνει το μπροστινο και δεν κουναει...:cool:
Operater
29/01/2008, 11:38
Εχεις δίκιο. Τα χρειάστηκα για να πώ την αλήθεια. Ειδικά στην τεράστια κατηφόρα μετά τις
σύραγγες, τα είδα όλα :eyepop: !
Αλλά με μικρή σχέση και αυξημένη ταχύτητα (μέσα στα όρια του λογικού),μου φαινόταν ότι είχα μικρότερα "χτυπήματα" από τον άνεμο. :lol:
Αναλογα τον αερα, δεν υπαρχει νομος για τον αερα, συμφωνω μ'αυτους που υποστηριζουν το κοψιμο ταχυτητας, ειδικα οταν απο πλευρικο αερα βρεθηκα στο αντιθετο ρευμα χωρις να καταλαβω τιποτα.:sick:
el_hymador
29/01/2008, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Εχεις δίκιο. Τα χρειάστηκα για να πώ την αλήθεια. Ειδικά στην τεράστια κατηφόρα μετά τις
σύραγγες, τα είδα όλα :eyepop: !
Αλλά με μικρή σχέση και αυξημένη ταχύτητα (μέσα στα όρια του λογικού),μου φαινόταν ότι είχα μικρότερα "χτυπήματα" από τον άνεμο. :lol:
ναι, οκ, αλλα αμα φας καμια καλη ριπη και μονο απο την τρομαρα που θα παρεις μπορεις να να κανεις καμια ματσολια με το τιμονι η να καρυδωσεις το φρενο και τα πραγματα να γινουν πολυ δυσκολα.
Στην ΕΟ Αθηνων Κορινθου φυσαει συνεχως, ειδικα στο ''windy canyon'' (εκει που εχουν φαει ενα λοφο και απο τις δυο πλευρες). Προσοχη θελει και στα μπουγαζια που κατεβαινουν προς την θαλασσα μετα τα Μεγαρα.
Ενα κολπακι που μπορεις να κανεις για να ''διαβαζεις'' τον αερα ειναι να κοιτας την βλαστηση δεξια και αριστερα του δρομου...αν στο σημειο που προκειται να φτασεις εντος 2-5'' κουνιεται σαν τρελη, ετοιμασου...
κλασσικο ανεμουριο της διαδρομης, τα σημαιακια στο βενζιναδικο (ELIN η Aegean νομιζω) μετα τα διοδια.
project.breeze
29/01/2008, 11:57
Και κάτι ακόμα που πρέπει να προσέξετε μέσα στην πόλη όταν φυσάει ισχυρός άνεμος.Έχετε παρατηρήσει πως κάποιοι καταστηματάρχες προκειμένουν να πιάσουν "ρεζερβέ" τον χώρο στάθμευσης μπροστά στο μαγαζί τους βάζουν πλαστικά τελάρα (αυτά από την λαϊκή).Λοιπόν χτες γύριζε ο αδερφός μου από την σχολή με το μηχανάκι και ένα τέτοιο τελάρο ήρθε σφαίρα και έσκασε στην αριστερή πλευρά.Αν έμπαινε μπροστά στην ρόδα ήταν πολύ πιθανό να σαβουριαστεί με άγνωστες συνέπειες.Τον νου σας...
Δεν είναι ακριβώς για οδήγηση με πολύ αέρα, άλλα είναι ενδιαφέρον πάραυτα:
http://www.tonyfoale.com/Articles/Aerodynamics/AERO.htm
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Εχεις δίκιο. Τα χρειάστηκα για να πώ την αλήθεια. Ειδικά στην τεράστια κατηφόρα μετά τις
σύραγγες, τα είδα όλα :eyepop: !
Αλλά με μικρή σχέση και αυξημένη ταχύτητα (μέσα στα όρια του λογικού),μου φαινόταν ότι είχα μικρότερα "χτυπήματα" από τον άνεμο. :lol:
Προσοχή χρειάζεται και όταν βγαίνουμε από σύραγγες, αλλα και όταν προσπερνάμε φορτηγά νταλίκες και γενικά μεγαλύτερα οχήματα από μας (σε όγκο), γιατί ξαφνικά βρισκόμαστε σε υπήνεμο πλευρά και η κλίση που είχαμε δώσει μας οδηγεί απότομα επάνω στο όχημα
devil's animal
29/01/2008, 13:06
εγω παλι προσπαθω οταν καταλαβαινω πλαγιο ανεμο να πηγαινω εκει που θελει να με παει (στην εθνικη μιλαω παντα γιατι στα βουνα δεν με εχει πιασει) κοιτωντας παντα καθρεφτη...
φυσαει δλδ προς τα δεξια και με "σπρωχνει" προς την μεσαια ή την δεξια ...κοιταω καθρεφτη και αλλαζω λωριδα.
αν παλι δεν μπορω να το κανω αυτο. κοβω ταχυτητα και προσπαθω να κανω το γυροσκοπικο για να ισιωσει η μοτο και να βγω απο το ρευμα (αερα).:winka:
Παρακαλώ πολύ να περιορίζεστε στα του θέματος και να μην spamάρετε...
Ευχαριστώ,
Θωμάς
b_bong12
29/01/2008, 17:25
η μοτοσυκλετα εχει κατεξοχην αεροδυναμικο σχεδιο
Βασει του ανω,οσο πιο κοντα φερνεις το σωμα σου στη μοτοσυκλετα,δηλ. σκυψιμο,τοσο μειωνεται η επιδραση μιας ριπης αερα.
Και για να το καταλαβεις πρακτικα,την επομενη φορα που απο το αντιθετο ρευμα ερχεται νταλικα κατσε στη μοτο οπως καθεσαι κανονικα.Στην επομενη νταλικα που θα ερθει σκυψε περισσοτερο.
Θα δεις οτι η μοτο θα ειναι πιο σταθερη
Και λιγο διαβασμα
λινκ (http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm#wind)
λινκ2 (http://www.motorcyclistonline.com/howto/122_0604_motorcycle_riding_tips_wind_gusts/)
dirtbird
29/01/2008, 19:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από b_bong12
η μοτοσυκλετα εχει κατεξοχην αεροδυναμικο σχεδιο
Αντι-αεροδυναμικό εννοείς...:smokin: :smokin:
αν το Χ ειναι η φορά του ανέμου και Ψ η επιθυμητή πορεία της μηχανής
τοτε
αν οι ταχύτητες ειναι ίσες η μηχανή θα παρεκτραπή απο την επιθυμητή πορεία της κατά 45μοίρες δεξιά
αν η ταχύτητα της μηχανής ξεπεράσει την ταχύτητα του ανέμου, θα τείνει πρός την επιθυμητή πορεία.
και όσο μεγαλώνει η διαφορά ταχύτητος της μηχανής απο την ταχύτητα του ανέμου, τόσο θα πλησιάζουμε προς την επιθυμητή πορεία.
μάλλον
:rolleyes:
118817
ydraylikos
29/01/2008, 20:19
αιδια δεν ξερω αν υσχυει εγω παντος σημερα που κατεβηκα Τριπολη απο Αθηνα οσο το ειχα πανω απο 150 δεν ειχα προβλημα τωρα μεταξει 110 - 150 ειχα καπια προβληματακια αλλα γενικα σε τετιες περιπτοσεις γυροσκοπικο - λιγο πλαγιασμα - λιγο ανοιγμα στο γκαζι αλλες φορες κλεισημο αναλογα την ταχυτα μου και γενικα δεν υπαρχει προβλημα:cool: :cool: :cool:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
Για παράδειγμα μια ριπή δεδομένης διάρκειας και έντασης θα σε πάει π.χ. 1 μέτρο προς τα αριστερά. Απλά όταν πας αργά θα έχεις διανύσει π.χ. 10μέτρα, γρήγορα 20m.
Ουσιαστικά δεν αλλάζει τίποτα. Η κάθετη της πορείας σου απόσταση που θα διανύσεις είναι η ίδια.
Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο.
Αυτό που κάνει την διαφορά είναι ότι η μηχανή είναι λιγότερο ευάλωτη γενικότερα σε αλλαγές κατεύθυνσης σε υψηλότερες ταχύτητες. (αυτό άν θέλετε το σχολιάζεται)
118819
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Για παράδειγμα μια ριπή δεδομένης διάρκειας και έντασης θα σε πάει π.χ. 1 μέτρο προς τα αριστερά. Απλά όταν πας αργά θα έχεις διανύσει π.χ. 10μέτρα, γρήγορα 20m.
Ουσιαστικά δεν αλλάζει τίποτα. Η κάθετη της πορείας σου απόσταση που θα διανύσεις είναι η ίδια.
ναι μεν αλλα :wacko:
με αυτό το σχήμα φαίνεται οτι όσο αυξάνουμε ταχύτητα, μειώνουμε την γωνία κατα Χ μοίρες δλδ αυξάνοντας την μωτ τείνουμε προς μηδενισμό της απόκλισης στο άπειρο.
αρα για να τείνουμε να πάμε ίσια?
δυνατός αέρας = ανάλογη αύξηση της μωτ Ε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
ναι μεν αλλα :wacko:
με αυτό το σχήμα φαίνεται οτι όσο αυξάνουμε ταχύτητα, μειώνουμε την γωνία κατα Χ μοίρες δλδ αυξάνοντας την μωτ τείνουμε προς μηδενισμό της απόκλισης στο άπειρο.
αρα για να τείνουμε να πάμε ίσια?
δυνατός αέρας = ανάλογη αύξηση της μωτ Ε?
Σωστά αλλά όλα αυτά γίνονται στην ίδια διάρκεια. Δηλαδή μέσα σε αυτό το δευτερόλεπτο θα έχουμε μετακινηθεί το ίδιο. Σκέψου'το σαν στιγμιότυπο φωτογραφίας. αυτό που βλέπεις γίνεται την ίδια στιγμή
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις αν φυσάει πολύ είναι να κάτεις στ'αυγά σου και να περιμένεις να φτιάξει ο καιρός για να κάνεις τη βόλτα σου.
Αν παρ'όλα ταύτα σου κάτσει στο δρόμο και φυσάει, μας έμαθαν ότι, όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα, τόσο λιγότερο επιρρεπής είναι η μοτο στον άνεμο. Ανοίγεις το γκάζι, πολύ χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι και σφιγμένα τα πόδια στο ντεπόζιτο και στα μαρσπιέ.
Αν ομως ενω ανοιγεις γκαζι νιω8εις τον αερα να σε παρασυρει και να σου αλλαζει πορεια εσυ συνεχιζεις με γκαζι???
Τοτε 8α παρεκτραπεις εντελως....(τουλαχιστο εγω αυτη την αισ8ηση ειχα υπο τετοιες συν8ηκες..)
Επομενως εκλεινα λιγο το γκαζι μεχρι να ξαναβρω τον ελεγχο και μετα απαλα ξανανοιγα (ηρεμα κι οχι τρελλες ταχυτητες οπως προειπαν Χυμαδορ και Ντερτμπερντ...)
:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
Αν ομως ενω ανοιγεις γκαζι νιω8εις τον αερα να σε παρασυρει και να σου αλλαζει πορεια εσυ συνεχιζεις με γκαζι???
Τοτε 8α παρεκτραπεις εντελως....(τουλαχιστο εγω αυτη την αισ8ηση ειχα υπο τετοιες συν8ηκες..)
Επομενως εκλεινα λιγο το γκαζι μεχρι να ξαναβρω τον ελεγχο και μετα απαλα ξανανοιγα (ηρεμα κι οχι τρελλες ταχυτητες οπως προειπαν Χυμαδορ και Ντερτμπερντ...)
:confused:
Αυτό το "νιώθεις τον αέρα να..." είναι που προκαλεί τη σύγχυση. Δεν σε παρασύρει ο αέρας αλλά εσύ. Πως; Ιδού: Η ριπή του αέρα παρασύρει το σώμα σου κι εσύ κρατιέσαι από το τιμόνι. Τραβάς έτσι το ένα άκρο του, το τιμόνι στρίβει και η μοτοσυκλέτα αλλάζει θέση στο δρόμο. Αυτό είναι που την παρασύρει κι οχι ο αέρας. Ο αέρας θα της δώσει μόνο κλίση, αλλά δεν θα την βγάλει από την λωρίδα που κινείται.
Άρα μόλις αισθανθείς αέρα αν η αυτόματη αντίδραση είναι να σφίξεις τον κορμό και τα πόδια, ώστε να χαλαρώσεις εντελώς το τιμόνι, θα διαπιστώσεις οτι η μοτοσυκλέτα συνεχίζει ευθεία, απλά με λίγη κλίση.
Ανοίγοντας ταυτόχρονα το γκάζι τη βοηθάς να σταθεροποιηθεί.
Ρε γραψτε τον αερα στους ορχεις σας και απλα οδηγηστε πουφφφ!:a44:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.