Σύνδεση

View Full Version : neo melos neos anabaths help me



Xrysippos
19/11/2004, 22:19
kalhspera kai kalws sas brhka

eimai o andreas 21 kai molis phra to diplwma moy.
pote mexri prin ena xrono den h8ela na ginw anabaths logw foboy. omws otan anebhka se ena cbr125 allaksa gnwmh.
doylepsa gia arketo kairo ki exw balei sto mati to cbr 600f.
to problhma moy einai to ekshs, eimai teleiws apeirws kai 8a ta kataferw na odhghsw mia tetoia motosykleta? epishs eimai 1,90 86 kila paizei kapoio rolo ayto?

crs-k
19/11/2004, 22:54
Καλως ηρθες! :wave2:

Η απειρια ειναι κατι πολυ λογικο.

Ελα την Κυριακη στις 11 στο Δελεαρ, αν θες να μαθεις μερικα πραγματα απο εμπειρους.

Δες και το αναλογο thread.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=5184&perpage=15&pagenumber=1

xotiko
19/11/2004, 23:18
geia sou antrea k kalosirthes!k ego sxetika kainourgia eimai edo!loipon....prota apo ola...to upsos sou k ta kila sou tha eprepe na se apasxoloune mono an trexeis se agwnes,an skopeueis na to kaneis to koubentiazoume k auto tora gia to an mporeis na thn odhghseis apla tha sou po to ekshs....tis perissoteres fores pou pathainoume kati me thn mhxanh einai logo fobou!an exeis melethsei kala gia authn k odhgeis arxika me ola ta metra asfaleias eisai ok...k meta arxise na phgaineis parakato!kalh h mhxanh pou ebales sto mati!:D

gdevelek
19/11/2004, 23:20
Το cbr600F θα είναι υπερβολικά δυνατό και απαιτητικό για σένα, αφού μόλις πήρες το δίπλωμα. Και γώ είχα βάλει στόχο μια τετρακύλινδρη 600κε, αλλά το μετάνιωσα έγκαιρα και πήρα την CB400S4. Τώρα αισθάνομαι έτοιμος για τα 600κε. Θα είμαι έτοιμος να εκτιμήσω αλλά και να εκμεταλλευτώ (σε κάποιο βαθμό) τα όσα έξτρα μπορούν να μου δώσουν τα 200 επιπλέον κε. Αν ξεκινήσεις από κάτι τόσο γρήγορο, σε τι θα προσβλέπεις μετά; Σε 1000άρι; Είναι ακραίο, δεν νομίζεις; Συνήθως κανείς ανεβαίνει σταδιακά. Θα ξεκινούσες να οδηγείς αυτοκίνητο με Porsche Boxter? Και είσαι και μόλις 21 ετών!!! Έχεις όλο το χρόνο να ανέβεις ένα-ένα τα σκαλιά, ή δύο-δύο, δεν υπάρχει λόγος να τα πάς τέσσερα-τέσσερα.

Το ύψος σου δεν θα σε δυσκολέψει, αλλά θα φαίνεσαι κάπως μεγάλος για τη μηχανή από τους απ' έξω. Θα σου πήγαινε περισσότερο μια touring μηχανή. Βέβαια το ζητούμενο είναι εσύ να αισθάνεσαι καλά και όχι πώς σε βλέπουν οι άλλοι.

Εύχομαι ό,τι πάρεις να μην το μετανιώσεις.

xotiko
19/11/2004, 23:31
exo dei paidia na odhgoune k pio apaithtikes k malista na mathainoun pano se autes!an auth tou exei kollhsei auth na parei...k giati oxi meta as parei 1000ari!!!

GhostDog
19/11/2004, 23:47
Εξαρτάται. Εγώ θα σκοτωνόμουν σε 2 μέρες. Αν τα μυαλά σου είναι μέσα στο κεφάλι σου και δεν πετάνε (και αυτό να το λένε οι άλλοι, όχι εσύ) να πάρεις ότι θες. Αλλιώς καλύτερα κάτι σε μονοκύλινδρο on-off ή τα κλασσικα CB400SF.

gdevelek
20/11/2004, 00:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από GhostDog
Εξαρτάται. Εγώ θα σκοτωνόμουν σε 2 μέρες. Αν τα μυαλά σου είναι μέσα στο κεφάλι σου και δεν πετάνε (και αυτό να το λένε οι άλλοι, όχι εσύ) να πάρεις ότι θες. Αλλιώς καλύτερα κάτι σε μονοκύλινδρο on-off ή τα κλασσικα CB400SF.

Ακριβώς έτσι. Και στα 21, ελάχιστοι έχουν τη σύνεση και τον αυτοέλεγχο που χρειάζεται ώστε να μην ανοίγουν σε ακατάλληλες στιγμές το γλυκύτατο γκάζι μιας μηχανής 120 αλόγων που πάει 0-100 σε 3.5''

GhostDog
20/11/2004, 00:34
Και στα 21, ελάχιστοι έχουν τη σύνεση και τον αυτοέλεγχο που χρειάζεται....

Καποιοι δεν τον αποκτουν και ποτέ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

free rider
20/11/2004, 10:41
kalytera xekina apo ta xamhla .....

:cool:

gia na ftaseis kapoia mera sta psila....

:sun:

wild_cat/anima
20/11/2004, 11:03
welcome μικρε!
μηπως ειναι λιγο επικυνδυνο να παρεις ενα τοσο δυνατο μηχανακι γιοα πρωτο ??
για ξανασκεψου .....

GhostDog
20/11/2004, 11:04
Εκτός απ το superfour κοιτα και το sv650. πολυ ομορφο μηχανακι. ιδιως με μια aftermarket καρινα. :D

gdevelek
20/11/2004, 13:32
Έχε ακόμη υπόψη σου ότι η CBR δεν είναι κατάλληλη για πόλη. Το τιμόνι της στρίβει πολύ λίγο, και έτσι δεν επιτρέπει ευελiξία ανάμεσα σε σταματημένα κουτιά, κάτι που θα σε εκνευρίζει αφού δεν θα είσαι σε θέση να εκμεταλλευτείς τρύπες που άλλοι θα μπορούν. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά σκυφτή, και κουράζει όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες. Το φαίρινγκ είναι όμορφο, αλλά δεν μπορεί να προστατευτεί από πτώση, και ως νέος, είναι δυστυχώς αρκετά πιθανό να έχεις 1-2 μικρο-πτώσεις από απειρία και απροσεξία, οι οποίες θα στραπατσάρουν το φαίρινγκ και θα κοστίσουν πολύ για την επισκευή. Επίσης η καρίνα του φαίρινγκ δεν επιτρέπει καβάλημα πεζοδρομίων, πράγμα που συχνά είναι απαραίτητο για το παρκάρισμα. Και κάτι τελευταίο, σε μια τέτοια κουκλάρα μηχανή δεν "λέει" να βάλεις μπαγκαζιέρα, η οποία όμως είναι εξαιρετικά χρήσιμη και θα σου λείψει (για κράνος, ψώνια, χαρτοφύλακα και ό,τι άλλο μπορεί να χρειαστεί να μεταφέρεις/αποθηκεύσεις).

Σκέψου το λίγο ακόμη, μίλα με γνωστούς σου, μην δώσεις τα λεφτά σου για κάτι που δεν θα είναι κατάλληλο για σένα και τη χρήση που το προορίζεις.

sakoulakis
20/11/2004, 14:52
λιπον παλικαρι παρτο το εργαλιο δεν ειναι μεγαλο μια χαρα ειναι
ολα τα πραγματα θελουν προσοχη ..ετσι δεν ειναι?


παρτο παρτο και καλα ταξιδια
και εισ ανοτερα

Xlitos
20/11/2004, 15:00
Συμφωνώ με τον gdevelek.
Η μοτοσυκλέτα είναι παλούκι φίλε μου και το ότι είναι η πρώτη σου το κάνει ακόμα πιο δύσκολο.Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις να πηγαίνεις την μοτό και όχι να σε πηγαίνει,ο σωστός ο δρόμος είναι σκαλοπάτι σκαλοπάτι.

Τώρα αν αποφασίσεις να πάρεις CBR τότε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να παρακολουθήσεις μαθήματα ασφαλούς οδήγησης.

:wave2:

zoropatra
20/11/2004, 18:34
ΛΟΙΠΟΝ, ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!ΑΠΟ ΚΑΖΕ-R 115cc ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΡΣΥ ΠΗΡΑ ΤΟ Ζ-750 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!!ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ!!ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ.ΣΚΕΨΟΥ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΜΙΑ 40ΑΡΑ,ΑΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΝ ΚΑΝΕΙ!!!!!ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!

Polifer
20/11/2004, 19:09
κανενα άλλο 600αρι πιο ελαφρί δεν σε ενδιαφέρει;
Πχ ΥZF-R6 η καμια GSX-R 600 (Πολύ καλό) η καμια NINJA ZX-6R?
Τα CBR ειναι πολύ βαρια σε σχεσει με ολα τα αλλα 600αρια...

Παρτο κι αστους όλους να λένε δε μπορεις και ειναι δυσκολα... Ξερω άτομο που ξεκίνησε απο 50 και μετα πηγε αμέσως στα 1000! (ειναι θέμα νοοτροπίας πχ: ο GhostDog δήλωσε ότι θα σκοτωνόταν και αυτό σημαίνει ότι το παλικάρι έχει αυτοεκτίμηση[βασικό πράγμα] και ξέρει που δεν τον παίρνει και που όχι)

Καθε αρχή και δύσκολη ετσι κι αλλιως...
Να δώσεις λεφτά για 250αρι μετα για 400αρι και μετα για 600αρι;
Να πανε χαμένα όλα! Φυσικά να ξέρεις ότι το κενό εμπειρίας θα υπάρχει και είναι μεγάλο οπότε θα πρέπει να το καλύψεις...
Γιαυτό παρε το 600αρι ΒΡΕΣ οποσδήποτε καποιον να σου πει ΠΟΛΛΑ πραγματα, οχι μονο τα βασικα, ΠΑΡΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ να νιωθεις πιο ανετα κι ολα καλα και προσεχτικά στην αρχή...


Βαλε και μανηταρια τωρα που ειναι αρχή σε περιπτωση πτωσης σε χαμηλη ταχύτητα να προστατεψεις λιγο το fairing και μηχανικα μερη

Πιστεύω ότι όταν τα μεγάλα κυβικά τα πλησιάσει κάποιος άπειρος του δείχνουν αμέσως πως θέλουν σεβασμό και συνήθως τον έχουν...
Επίσης το να θέλει ένας άνθρωπος να κάνει κάτι (όπως εδώ το παιδί θέλει να παει στα μεγάλα αμέσως) και να του λες είναι λάθος δεν τον προστατεύεις και δεν τον βοηθάς...
Άμα κάποιος πιστεύει ότι κάνει λάθος κίνηση ο Xrysippos(ή όποιο άλλο παλιάρι στη θέση του) ας του το πει άλλα ας του πει και κάτι για να προστατευτεί αφού ειναι σίγουρο ότι όσες φορές και να του πεις ότι κάνει λάθος αυτός θα κάνει το δικό του.

Πόσοι από σας σας λέγανε οι γονείς σας "Μη σε δω σε μηχανη θα πεθάνεις με αργό και εποδυνο θάνατο!" και πηγατε και πηρατε;
Ποιος σας βοήθησε περισσότερο; Ο Γονέας ή εκείνος που σας είπε "Μη παρεις μηχανη, αλλά άμα παρεις φόρα κρανος;"


ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΜΕΓΑΛΕ
AΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ CBR XX :)

Xlitos
20/11/2004, 20:29
Σωστόοοοος! :D




Αρχικά δημιουργήθηκε από Polifer

Άμα κάποιος πιστεύει ότι κάνει λάθος κίνηση ο Xrysippos(ή όποιο άλλο παλιάρι στη θέση του) ας του το πει άλλα ας του πει και κάτι για να προστατευτεί αφού ειναι σίγουρο ότι όσες φορές και να του πεις ότι κάνει λάθος αυτός θα κάνει το δικό του.

Πόσοι από σας σας λέγανε οι γονείς σας "Μη σε δω σε μηχανη θα πεθάνεις με αργό και εποδυνο θάνατο!" και πηγατε και πηρατε;
Ποιος σας βοήθησε περισσότερο; Ο Γονέας ή εκείνος που σας είπε "Μη παρεις μηχανη, αλλά άμα παρεις φόρα κρανος;"

[/B]

Δεν βλέπω τίποτα το αυστηρό στα παραπάνω ποστ. :wave2:

Xrysippos
21/11/2004, 15:03
eyxaristw poly gia ths mexri twra apanthshs sas kai gia to kalws orisma sas. 8a h8ela na pros8esw sta parapanw oti eixa dei kai to kawasaki z-750 alla me problhmatise h 8esh odhghshs toy. sto cbr exw anebei se ek8esh kai moy fanhke arketa ikanopoihtikh.
gia ayto poy 8elw th mhxanh einai gia proswpikh xrhsh kai mono , oute thn idia moy th kopela de 8a 8ela na anebazw.
de me endiaferei na kinoyme grhgora sth polh alla ayto poy foraw (opws me ena royxo akribo h oxi to pairneis giati pisteyeis oti soy paei) th mhxanh dhladh na moy dinei aksiopistia kai kapoia taxythta sthn e8nikh. h off -road de moy polyaresoyn , moy aresei na eimai xamhla sto dromo, alliws 8a epairna tzip.
kati allo poy 8a 8ela na rwthsw mia tetoia mhxanh opws h cbr 600f endikneitai gia taksidia? kai malista gia ena syxno mou taksidi me to train intercity peiraias salonica?

gdevelek
21/11/2004, 15:40
Χμμμ... Αν αγαπάς την κοπέλα σου, λογικό να μη θές να τη βάλεις επάνω! ;) Εγώ έχω βάλει δύο φορές δεύτερο άτομο και δεν αισθάνθηκα καθόλου άνετα, η ιδέα ότι έχω δεύτερη ζωή στα χέρια μου με ενοχλεί ιδιαίτερα.

Σχετικά με ταχύτητα στην εθνική, με πόσο θες να πηγαίνεις; Μια 400άρα τετρακύλινδρη χτυπάει 190 αν είναι σωστά συντηρημένη και φυσικά άνετα κρατάει τα 160 για όσο θέλεις. Η CBR ξεπερνά τα 250 σε τελική. Έχεις ανάγκη τέτοιες ταχύτητες, δεδομένου μάλιστα ότι μόλις τώρα ξεκινάς;

Για ταξίδια η θέση οδήγησης της CBR είναι λίγο κουραστική. Για τέτοια χρήση ενδείκνυνται οι touring μηχανές (transalp, TDM, v-strom, tigre κλπ.) που έχουν όρθια στάση οδήγησης και δεν ταλαιπωρούν τη μέση. Επίσης οι μηχανές αυτές παίρνουν άνετα και μία και τρείς μπαγκαζιέρες, ενώ η CBR παίρνει μόνο μία και μάλιστα θυσιάζοντας τη σπορ εμφάνισή της. Ακόμη οι μηχανές αυτές ανταποκρίνονται καλύτερα σε σαμαράκια και λακούβες που βρίσκει κανείς διαρκώς σε εθνικούς δρόμους.

Τέλος πάντων, νομίζω ότι έχεις καταλάβει πώς σκέφτομαι...

ireneepi
21/11/2004, 16:29
Ολα ειναι θεμα παιδειας και ελεγχου του εαυτου σου λεμε.....!


Εγω για παραδειγμα εμαθα να οδηγω με ΖΧ-9R...μετα ειχα ενα διαστημα ενα "δανεικο" CBR600FS και που και που οδηγαγα ενα CBR400RR:eyepop: . Παπακι ομολογω οτι δεν ξερω πως οδηγιεται...

Και τελικα δεν ειπα το πιο αστειο,το μηχανακι με το οποιο ειχα πεσει ητανε το 400αρι:eyepop: ,αλλα επειδη με στουκαρανε σε ενα φαναρι,τεσπα...!

Αρα τα παντα ειναι θεμα παιδειας και αυτογνωσιας των δυναμεων σου...!

zouR1
21/11/2004, 19:03
Καλώς όρισες !
Σίγουρα είναι ρίσκο να ανέβεις τόσο απότομα την κλίμακα αλλά το αν μπορείς να τα καταφέρεις το ξέρεις μόνο εσύ. Θα πρέπει να φερθείς με σεβασμό στο μηχανάκι και να μην βιαστείς να το «στύψεις». Η ηλικία και η εμπειρία δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο. Εγώ ανέβηκα από το ΧΤ 250 στο GSX 750 που είχε +60 άλογα. Και ήμουν μόλις 19.
Δεν έπαθα τίποτα αλλά ποτέ δεν προσπάθησα να οδηγήσω στα όρια. Ο ρυθμός μου και η εμπειρία ανέβαιναν σταδιακά από μόνα τους.

Θάνος
21/11/2004, 20:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από zouR1
Σίγουρα είναι ρίσκο να ανέβεις τόσο απότομα την κλίμακα αλλά το αν μπορείς να τα καταφέρεις το ξέρεις μόνο εσύ. Θα πρέπει να φερθείς με σεβασμό στο μηχανάκι και να μην βιαστείς να το «στύψεις». Η ηλικία και η εμπειρία δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο.

Αυτό είναι το πιο παλιό θέμα συζήτησης εδώ και πάντα τα ίδια ακούγονται. Αυτό όμως που λέει και ο zouR1 είναι νομίζω το πιο σωστό!

Όλα τα άλλα λέγονται από ανθρώπους που κρίνουν από τον εαυτό τους.

Και κάτι ακόμα που ειπώθηκε και επίσης έχει συζητηθεί πολλές φορές είναι η θέση οδήγησης.

Η όρθια θέση οδήγησης ΔΕΝ είναι η πιο άνετη. Αντιθέτως επιβαρύνει πολύ τη μέση. Ειδικά το TDM δεν έχει καθόλου άνετη θέση οδήγησης ειδικά για ταξίδια και το λέω από προσωπική πείρα.

free rider
21/11/2004, 20:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Thanos_
Αυτό είναι το πιο παλιό θέμα συζήτησης εδώ και πάντα τα ίδια ακούγονται. Αυτό όμως που λέει και ο zouR1 είναι νομίζω το πιο σωστό!

Όλα τα άλλα λέγονται από ανθρώπους που κρίνουν από τον εαυτό τους.

Και κάτι ακόμα που ειπώθηκε και επίσης έχει συζητηθεί πολλές φορές είναι η θέση οδήγησης.

Η όρθια θέση οδήγησης ΔΕΝ είναι η πιο άνετη. Αντιθέτως επιβαρύνει πολύ τη μέση. Ειδικά το TDM δεν έχει καθόλου άνετη θέση οδήγησης ειδικά για ταξίδια και το λέω από προσωπική πείρα.

Να προσθέσω …

Άντε να προσπεράσεις φορτηγό σε Εθνική με ψηλοτήμονο μηχανάκι
Έχεις να φας πλευρικό χαστούκι άλλο πράγμα…

gdevelek
21/11/2004, 22:04
Αν η όρθια θέση οδήγησης δεν είναι ξεκούραστη τότε δεν σφάλλω μόνο εγώ αλλά και ΟΛΕΣ - ΜΑ ΟΛΕΣ - οι βιομηχανίες μοτοσυκλέτας που φτιάχνουν τις touring μηχανές τους με θέση οδήγησης από σχεδόν ως τελείως όρθια θέση (και σίγουρα πολύ πιο όρθια από supersport).

Και βέβαια αν υπάρχει μια κατηγορία μηχανών που προορίζεται για μεγάλης διαρκείας διαδρομές (όπου η άνεση της θέσης οδήγησης είναι απαραίτητη) αυτή είναι η κατηγορία touring.

Ακόμη και η sport touring κατηγορία έχει σαφώς πιο όρθια θέση, πράγμα που δείχνει ότι όταν οι μεγάλοι σχεδιαστές των κορυφαίων εταιριών αποφασίζουν να σχεδιάσουν μηχανή για ταξίδια, πάντα "ανεβάζουν" το τιμόνι.

Θάνος
21/11/2004, 22:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Αν η όρθια θέση οδήγησης δεν είναι ξεκούραστη τότε δεν σφάλλω μόνο εγώ αλλά και ΟΛΕΣ - ΜΑ ΟΛΕΣ - οι βιομηχανίες μοτοσυκλέτας που φτιάχνουν τις touring μηχανές τους με θέση οδήγησης από σχεδόν ως τελείως όρθια θέση (και σίγουρα πολύ πιο όρθια από supersport).

Και βέβαια αν υπάρχει μια κατηγορία μηχανών που προορίζεται για μεγάλης διαρκείας διαδρομές (όπου η άνεση της θέσης οδήγησης είναι απαραίτητη) αυτή είναι η κατηγορία touring.

Ακόμη και η sport touring κατηγορία έχει σαφώς πιο όρθια θέση, πράγμα που δείχνει ότι όταν οι μεγάλοι σχεδιαστές των κορυφαίων εταιριών αποφασίζουν να σχεδιάσουν μηχανή για ταξίδια, πάντα "ανεβάζουν" το τιμόνι.

Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις. Οι εταιρείες καλά τα ξέρουν. Καταρχίν οι μηχανές που ανέφερες στο προηγούμενο σου ποστ δεν είναι ούτε sport-touring όύτε touring, αλλά on-off (transalp, tdm, tiger...).

Ενδεικτικά θα σου αναφέρω μερικές sport-touring μηχανές όπως:

BMW K 1200 RS & K1200 GT
CBR XX Blackbird
VFR 800
KAWASAKI ZX12R & ZZR1200
HAYABUSA

όπου όλες έχουν σκυφτή θέση οδήγησης. Μόνο η BMW 1150 RT έχει όρθια θέση οδήγησης και η YAMAHA FJR 1300 που είναι ελαφρώς σκυφτή. Ωστόσο οι μηχανές αυτές ίσως έχουν άλλους τρόπους να καλύπτουν το πρόβλημα της όρθιας θέσης στη μέση, όπως πολύ άνετη σέλα, πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα, ίσως και πολύ μαλακές αναρτήσεις...

Όπως όμως και αν το δεις, είναι προφανές ότι η όρθια θέση επιβαρύνει τη μέση γιατί όλες οι ανωμαλίες του οδοστρώματος μεταφέρονται εγκάρσια στη μέση.

Για σκέψου το ξανά. Αυτά είναι παλιά θέματα...

idi
21/11/2004, 23:34
αντε παλι τα ιδια... οπως τα λεει ο Τhanos_ ειναι

ρε παιδια ποσες φορες θα το πουμε οτι τα on-off ΔΕΝ ειναι turing

ειναι ΟΝ (road) και OFF (road)

και στο κατω κατω πως κρινετε ποιο ειναι πιο ανετο σε ταξειδι αν δεν εχετε δοκιμασει? δοκιμαστε ταξειδι με steet (ΟΧΙ SS STREET!!!)
και μετα πειτε ποιο κανει καλυτερο ταξειδι...

η κλασικη on-off μανια του Ελληνα....

sotpag
22/11/2004, 07:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από zoropatra
ΛΟΙΠΟΝ, ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!ΑΠΟ ΚΑΖΕ-R 115cc ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΡΣΥ ΠΗΡΑ ΤΟ Ζ-750 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!!ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ!!ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ.ΣΚΕΨΟΥ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΜΙΑ 40ΑΡΑ,ΑΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΝ ΚΑΝΕΙ!!!!!ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!




οχι ρε δεν θα σου κανω τη χαρη.......
δεν θα το σχολιασω.........

sotpag
22/11/2004, 08:13
Φίλε αν το μηχανάκι το πάρεις για την Αθήνα έχει καλός…. Απλα θα θέλει προσοχή.

Αν όμως μπλέξεις με παρέες και αρχίσουν οι βόλτες θα δες πως μερικές φορές είναι μικρό, πως του λείπουν άλογα, αλλά πολύ περισσότερες φορές θα είναι κάτι παραπάνω από αυτό που θέλεις και τότε δεν θα υπάρχει σύνεση γιατί θα λείπει η εμπειρία θα είναι πολλές οι φορές που η δύναμη του θα σε τρομάξει, τώρα ίσως να μην με καταλάβεις αλλά κάποια στιγμή θα τα δεις μπροστά σου.

Καλό θα ήταν για αρχή ένα cb400sf αν θέλεις να έχεις μια χαλαρή αλλά καλή πορεία.
Αν θέλεις απλά ένα καλό μηχανάκι το cbr είναι πολύ καλό αλλά τότε ίσως σου κάνει και κάποιο on-off που είναι και ποιο εύχρηστο.

Όπως και να έχει, να είναι καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο.

crs-k
22/11/2004, 08:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
δεν θα σου κάνω τη χάρη ρε....
δεν θα σχολιάσω.............


Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
δεν θα σου κάνω τη χάρη ρε....
δεν θα σχολιάσω.............


Το καταλαβαμε !!!

:lol: :rotflmao: :lol:

sotpag
22/11/2004, 08:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Το καταλαβαμε !!!

:lol: :rotflmao: :lol:

ουτε εσενα θα κανω τη χαρη.....:beer:

δεν ξερω αν φταιει που είναι πρωι ή είναι απο το κρύο.
το μπάλωσα όμως.

καλημέρα.

crs-k
22/11/2004, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
ουτε εσενα θα κανω τη χαρη.....:beer:

δεν ξερω αν φταιει που είναι πρωι ή είναι απο το κρύο.
το μπάλωσα όμως.

καλημέρα.


Ενα τσιπουρακι θα βοηθαγε την κατασταση ... :lol:




Γαμωτο ... ΔΕΝ εχω στο γραφειο !!!

:lol: :rotflmao: :lol:

hornet
22/11/2004, 09:03
Προς το νεο αρχικα!:
Βασικα δεν πρεπει να ρωτας αλλα να πραξεις αυτο που πιστευεις οτι εισαι ικανος
Βασικα εχεις βλεψεις για μια μηχανη.Αρχικα προσπαθησε καπου και καπως να την οδηγησεις και να εχεις ιδια αποψη και μετα τα συμπερασματα δικα σου
Εδω θα ακουσεις χιλιες και μια αποψεις που ενδεχομενα να σε βαλουν σε περισσοτερους προβληματισμους
Η πρωτη και καλυτερη αποψη ειναι η δικη σου.
Η δικια μου παντως ειναι αρνητικη στη σκεψη σου οπως την αναφερεις!
Προς gdevelek
Η τουριστικη θεση οδηγησης δεν εχει καμια σχεση με τα μαστοδοντα.Εαν ρωτησεις ενα ορθοπεδικο θα σου πει πως η σωστη θεση οδηγησης ειναι 90 -90 αλλα ολο το συστημα πρεπει να περιστραφει καποιες μοιρες προς τα εμπρος.Και δεν ειναι σκυφτη θεση νομιζουμε οτι ειναι σκυφτη διοτι δεν προσεχουμε ποτε οτι τα ποδια του αναβατη ειναι πισω!!!!!!!!!!
Επισης δεν στηριζομαστε ποτε στα χερια οταν οδηγαμε αλλα σφιγγουμε με τα ποδια το ντεποζιτο ετσι αποφορτιζουμε τα χερια
Στο ορθιο τρωει η μεση μεγαλες καταπονησεις λογω καθετης θεσης σε σχεση με το δρομο
Και στο λες εκ πειρας αυτο!

gdevelek
22/11/2004, 10:01
Μάγκες διαφωνείτε μαζί μου αλλά τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείτε υποστηρίζουν τη δικιά μου θέση!

Θάνο η TDM ΔΕΝ είναι on-off. Πώς θα μπορούσε να πάει στο χώμα με 17άρες ζάντες και εντελώς street λάστιχα;;; Αν είναι έτσι, τότε και η παλιά Fazer είναι on-off!! Η TDM στο site της Yamaha Αγγλίας αναφέρεται ως "Sports". Η Transalp ναι, έχει τα εχέγγυα να πάει στο χώμα. Το ίδιο και η Africa. Η v-strom πάλι επίσης 17άρες έχει και λάστιχα σαν της TDM. Στο site της suzuki αναφέρεται ως sport touring.

Μου απέκλεισες όλες τις παραπάνω σαν touring, αλλά δεν μου ανέφερες μια που εσύ θεωρείς touring. Μου ανέφερες μερικές sport touring. Ωραία. Έλα όμως που ΟΛΕΣ οι sport touring που ΕΣΥ αναφέρεις έχουν σαφώς πιο όρθια στάση από την CBR!!! Τι μου λέτε λοιπόν ότι η CBR έχει κατάλληλη θέση για ταξίδια;;;; Αν είναι έτσι, τότε η κατ' εξοχήν εταιρία sport touring, η BMW, δεν ξέρει που της πάνε τα τέσσερα! Και ναί, η όρθια στάση οδήγησης συνδυάζεται με κατάλληλες αναρτήσεις για να μην πλήττεται η μέση. Άλλος ένας λόγος που η CBR600, με τις σκληρές (σχεδιασμένες για επιδόσεις) αναρτήσεις ΔΕΝ είναι κατάλληλη για ταξίδια.

Δεν το βλέπετε λοιπόν ότι κάθε φορά που μπαίνει ο παράγοντας "ταξίδι" στην υπόθεση, το τιμόνι ανεβαίνει;;; Συγκρίνετε CBR600/900 με CBR-XX, ZX-9r με ZZR. Είναι γνωστό σε όλους ότι η σκυφτή θέση υπάρχει στις SS για να αποφεύγεται το μεγάλο "πρόσωπο" προς τον άνεμο, και όχι για λόγους άνεσης.

afrotwin
22/11/2004, 10:07
Στο ορθιο τρωει η μεση μεγαλες καταπονησεις λογω καθετης θεσης σε σχεση με το δρομο
Και στο λες εκ πειρας αυτο!

pedia sas exi pi kanis oti vriskomaste sto 2004 ke se ligo 8a mpoume sto 2005 ke i motosikletes mas exoun pia amortiser ke mprosta ke piso:rotflmao:
ke den kavalame ta motosaka tou papou mas pou ixan mono ena elatirio stin sela
:rotflmao: :rotflmao:

episis ksero enan germano pou ir8e apo tin germania me mpompo zitaki

episis i mixani ine epilogi apo kapsoura ke fimis stin kinonia

ke episis sta on of ise ligo skiftos den ka8ese or8ia kolona se kamia mixani

to provlima gia tin mesi i tin lekani tou somatos mpori na ofilete perisotero se mia kakia sela para stin 8esi odigisis

sini8os se motosikletes me epi8etiki 8esi odigisis i sela ine tipiki ke den endiknite gia poliores diadromes

eno se ena tipou varadero es8anese tin pisinara sou apapaftika epano tis ke mporis na taksidepsis poles ores xoris provlima
ke i anartisis 8a aporofisoun ka8e kradasmo

poso malon otan mia mixani ine sxediasmeni gia tourismo pou mono i ipnilia mpori na se katevasi apo tin mixani

oso gia ton filo pou rotai ti mixani na pari

tou leo oti prota 8a prepi na apoktisi odiki simperifora stous dromous me ena mikro mixanaki
ke meta na proxorisi se kati megalitero
ke sta xronia pou perasan exo xasi polous filous apo tetia epipoleotita ke osa koliva ke an efaga den tous sinxoro pou me afisan xoris filous gia mia aperiskepsia

ke gia na to po xontra
den iparxi xiroteri malakia ston kosmo apodedigmena
apo to na kavalisis to alogo krifa apo ton mpampa sou apla ke mono epidi kegese apo epi8imia

anti na agorasis megali mixani apiros opos ise
kane dorea olo sou to soma mpas ke so8i kanenas pio logikos apo sena

i pare ena kaze na ma8is na odigas gia kana xrono ke meta vlepoume ti exoume na sou poume
ke min akous tipous aprovlimatistous ke di8en anetous pou lene parto ke ales pipes
ego kavalao mixanes apo ta 12 ke to oti ime edo simera 40 xronon ke sou milao to xrostao sto proto mou mixanaki pou itan ena papi 50 cc ke an nomizis oti to ipsos sou ke o ogkos sou ine pou prepi na exis san simio anaforas gia to ti mixani 8a epileksis exis fovero la8os
etis ke alios afto pou 8a ise 8a fenese enas apiros ke afto exi tin magia tou den geniese gnostis ke idikos ginese
ksexna tis mixanes ke ksekina tin ma8isi

kseris na sta8is stin kinisi?
kseris na kratisis mia grami stin strofi?
dioerotisis ine mono oxi 100 pou mpori na se rotisi kapios

den kseris!!!!!


na ma8is giati aftes i mixanes den gnorizoun to den ksero
prepi na kseris ke poli kala malista

gdevelek
22/11/2004, 10:10
Α, και κάτι άλλο: η Hayabusa & ZX-12R sport touring?????


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Μην το πείς ούτε του Παπά!
Και ρίξε μια ματιά στο Site Suzuki να δείς τι μηχανάκια έχει κάτω από Sport Touring.

Και η Kawasaki Αγγλίας στην κατηγορία sport touring έχει ΜΟΝΟ ZZR, και φυσικά την ZX-12R την έχει ως supersport.

hornet
22/11/2004, 10:41
Επειδη δεν εχω και πολυ χρονο να σας βαλω διαγραματα ψαξτε λιγο στο net και θα βρειτε διαφορα.Και παλι διαφορα υπαρχει απο τα sport touring με τα touring και τα street.
Μην μπερδευεστε

λεωνιδα μεγαλο λαθος αυτο δεν εχει καμια σχεση η ανεση του πισινου με την εργονομια για πολυωρες διαδρομες.

Και αφηστε τα v-strom και τα tdm στην ακρη δεν εχουν καμια σχεση με τον ορο sport touring!
Ο θανος οριοθετησε τις μηχανες της συγκεκριμενης κατηγοριας απλα υπαρχουν και τα aprilia futura,ducati st series,triumph sprint st (εαν θυμαμαι καλα το μοντελλο)

"Μάγκες διαφωνείτε μαζί μου αλλά τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείτε υποστηρίζουν τη δικιά μου θέση!"

Τελος θα παρακαλουσα να μην βγαζουμε δικα μας συμπερασματα οταν δεν γνωριζουμε και στο μονο το οποιο στηριζομαστε ειναι στο marketing των εταιριων.Υπαρχει ειδικο φορουμ στην αμερικη το sport touring.net το οποιο αναφερει τις μοτοσυκλεττες αυτες μην μπλεκουμε τις π$@#!$@! με τις βουρτσες

sport touring ορισμος
Μοτοσυκλεττες που ειναι χιλιομετροφαγοι αλλα μπορουν να ακολουθησουν με καλες προυποθεσεις και supersport ρυθμους

Vtrom ον-off με χαρακτηρα on πιο πολυ παρα οff
Tdm street!! O θανος μιλησε εκ πειρας μια και ειχε tdm
cbr600 supersport
Vfr800 sport-touring
cb400sf commuter-naked street bike
zzr1200 sport touring
fzs 600 street

Και τελος ποιος ειπε πως το vstrom λαστιχα δρομου εχουν καμια σχεση τα anakee η τα bridgestone τα χωματινα με τα ΜΕΖ4 που φοραν τα tdm παρακαλω πολυ να διαβαζουμε πρωτα και μετα να μιλαμε

Επισης θα επρεπε πρωτα να συγκρινεις γωνιες καστερ και διαδρομες αναρτησεων και στησιματα γενικοτερα, το οτι στριβει το vstrom δεν το κατατασει αυτοματα σε κατηγοριες αλλες

Αυτα τα ολιγα

Υ.Γ :μην κολλησουμε στα zx12 και στο haya!ειναι αλλη κατηγορια αυτα
Ειναι μεγαλα supersport πολυυυ μεγαλα ομως

afrotwin
22/11/2004, 10:57
λεωνιδα μεγαλο λαθος αυτο δεν εχει καμια σχεση η ανεση του πισινου με την εργονομια για πολυωρες διαδρομες.

sosta den ka8ete o pisinos mas ke kat epektasi i lekani mas ke tat epektasi i spondiliki mas stili pano stin sela

i ergonomia mpeni sto ine mas sto skeletiko mas sistima ke mporoume na taksidepsoume poles ores anenoxliti

pos den to ixa katalavi

diladi anti na alakso sela sto africa ke na valo afti tou batzio kratao ke afti pou exo ke apla stravono ligo ton skeleto gia na ftiaksi i ergonomia ke etsi me aftin tin skliri sela pou antexo mono miamisi ora odigisi 8a antexo perisotero
ke den xriazete na petakso lefta se mia pio anapaftikoteri sela pou 8a antexo 6 ores epano tis ipoti8ete....

8a valo to soma mou me tetio tropo opou 8a sfigko ta mpoutia mou ka8e tris ke ligo ksekourasta 8a ime ke pio skiftos ke teliose i istoria

zitite variopoula 80 kilon gia stravoma ipoplesiou


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

hornet
22/11/2004, 11:30
Αν θες το καταλαβαινεις τι λεω αν δεν θες δεν με πειραζει καθολου!

periklisk
22/11/2004, 11:35
καλώς ήρθες!

υπομονή και προσοχή στο δρόμο και όλα θα πάνε καλά!

DUKASII
22/11/2004, 11:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
λεωνιδα μεγαλο λαθος αυτο δεν εχει καμια σχεση η ανεση του πισινου με την εργονομια για πολυωρες διαδρομες.

sosta den ka8ete o pisinos mas ke kat epektasi i lekani mas ke tat epektasi i spondiliki mas stili pano stin sela

i ergonomia mpeni sto ine mas sto skeletiko mas sistima ke mporoume na taksidepsoume poles ores anenoxliti

pos den to ixa katalavi

diladi anti na alakso sela sto africa ke na valo afti tou batzio kratao ke afti pou exo ke apla stravono ligo ton skeleto gia na ftiaksi i ergonomia ke etsi me aftin tin skliri sela pou antexo mono miamisi ora odigisi 8a antexo perisotero
ke den xriazete na petakso lefta se mia pio anapaftikoteri sela pou 8a antexo 6 ores epano tis ipoti8ete....

8a valo to soma mou me tetio tropo opou 8a sfigko ta mpoutia mou ka8e tris ke ligo ksekourasta 8a ime ke pio skiftos ke teliose i istoria

zitite variopoula 80 kilon gia stravoma ipoplesiou


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΛΕΩ..ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ..2004-2005 ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ 1984 -85 ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΛΑ!!
ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΗΛΙΚΙΑΚΑ...ΕΛΑ ΠΕΣ ΜΑΣ!


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

afrotwin
22/11/2004, 12:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΛΕΩ..ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ..2004-2005 ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ 1984 -85 ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΛΑ!!
ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΗΛΙΚΙΑΚΑ...ΕΛΑ ΠΕΣ ΜΑΣ!


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

to mixani mou agapite dukolaka ine montelo 1898 eee!!! sory 1998 ke exi akrivos ta idia sistatika me to montelo tou 2002-2003
opote gia pies palies xronologies mas tsampounas ore laki lalaki
to diko sou to prapra to zundap sampos den ine apo tin epoxi pou anakaliftike i afovefsi...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ke i epomeni mixani 8a ine megaliteri ilikiaka apo mena giati kapios prepi na ine pio orimos metaksi mas
:rotflmao: :rotflmao:

ke otan 8a er8i imera tou apanxonismou sou 8a sou petao keftedes sto k0l0 sou na do an 8a vgenoun apo ton komeno lemo sou
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Θάνος
22/11/2004, 12:41
Προς gdevelek.

Καταρχίν καλό θα είναι όταν σχολιάζεις αυτά που σου λέω να μην βάζεις εικονίδια με γέλια γιατί στραβώνω και δεν μπορώ να σκεφτώ ήρεμα... :confused:

Δεύτερον, δείχνεις με τα λεγόμενα σου να μην έχεις και μεγάλη εμπειρία από "ταξίδια" γιατί διαφορετικά θα ήξερες τι πρέπει να έχει μία μοτοσυκλέτα τουρισμού και θα είχες άλλη άποψη.

Μην βασίζεσαι απόλυτα σε αυτά που διαβάζεις στο ένα ή στο άλλο site. Το TDM το έχω δει στα διάφορα site άλλά και περιοδικά του χώρου, τόσο στην sport-touring όσο και στην street και στην ON-OFF κατηγορία. Κάπου θα πρέπει να προβληματιζόμαστε και από μόνοι μας.

Έχοντας περάσει 2 χρόνια με το TDM και κάμποσες χιλιάδες χιλιόμετρα εκ των οποίων τουλάχιστον τα μισά σε πολύωρα, πολύ φορτωμένα και μακρινά ταξίδια, θα σου πω με πάσα βεβαιότητα ότι δεν είναι καθόλου άνετο. Όσο για τη μέση την ακούει κανονικά.

Έχοντας περάσει στο FAZER το 1000 αμέσως μετά το TDM, το οποίο είναι ίδιο με το παλιό 600άρι στο οποίο αναφέρθηκες, θα σου πω ότι έχουν τόση σχέση μεταξύ τους όσο έχει η μέρα με τη νύχτα. Μάλλον για άλλη μία φορά κρίνεις από αυτά που διαβάζεις. Το Fazer δεν θα μπορούσε ούτε κατά τύχη να χαρακτηριστεί on-off και σαφώς δεν έχει όρθια θέση οδήγησης. Είναι καθαρό street και ελαφρώς σκυφτό, με χαμηλότερο κέντρο βάρους και άλλη γεωμετρία, στήσιμο και θέση από οποιοδήποτε on-off.

Δεν αρκούν οι ζάντες για να χαρακτηρίσουν μία μοτοσυκλέτα on-off. Το TDM ανήκει σε αυτή την κατηγορία με περισσότερο on χαρακτήρα γιατί είναι ψηλό μηχανάκι, η απόσταση από το έδαφος είναι μεγάλη, έχει μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις και όρθια θέση οδήγησης. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ TOURING ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!

Οι καθαρά touring μοτοσυκλέτες είναι τεράστιες σαν ντουλάπες, με πολλά κυβικά και συνήθως αρκετά χαμηλή ισχύ για το βάρος τους (π.χ. BMW K1200 LT). Οι αναρτήσεις δουλεύουν διαφορετικά στα 50 απ'ό,τι δουλεύουν στα 150 χλμ/ώρα όπου εξαντλούν πολύ μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής τους και κατά συνέπεια και οι καταπονήσεις στη μέση είναι διαφορετικές και μεγαλύτερες. Γι'αυτό και όσο αυξάνεται η ισχύς και οι τελικές ταχύτητες, αλλάζει και η γωνία στη θέση οδήγησης και γίνεται πιο σκυφτή.

Ξεκίνα από Αθήνα να πας στον Έβρο με 120-140 χλμ/ώρα και θα σε πάρει ο ύπνος στις ευθείες της Λάρισσας. Μέχρι να φτάσεις θα είσαι ήδη πτώμα. Οι μεγάλες ταχύτητες είναι απαραίτητες σε μεγάλα ταξίδια και ο μόνος τρόπος να πας ξεκούραστος και ασφαλής είναι να έχεις μία sport-touring μηχανή. Κατά συνέπεια η hayabusa είναι sport-touring, εκτός και αν εσύ νομίζεις ότι θα την βάλεις στην πίστα.

Φέτος με το fazer πήγα φορτωμένος μέχρι Ορεστειάδα κάνοντας την πρώτη διανυκτέρευση στην Ξάνθη όπου έφτασα σχεδόν σερί και ξεκούραστος όταν με το TDM το όριο μου ήταν το πολύ μέχρι τη Λάρισσα πριν αρχίσω να υποφέρω στη μέση. Ωστόσο θα προτιμούσα χίλιες φορές στο ταξίδι αυτό να είχα ένα CBR XX για να έχω τόσο εγώ όσο και ο συνεπιβάτης μου μία πιο φυσική στάση στις ευθείες και τις υψηλές ταχύτητες.

Αν εσύ νομίζεις ότι με οποιοδήποτε ON-OFF ή με ένα varadero θα έφτανες πιο άνετα, τότε κάνεις μεγάλο λάθος και δεν μπορώ να στο αναλύσω περισσότερο.

Βέβαια αν έχεις κέφι και σιδερένιο κώλο μπορείς να πας και με μπόμπο όπως λέει και ο Λεωνίδας. Όλα γίνονται και τίποτα δεν είναι απαγορευτικό. Αλλά εδώ μιλάμε ακαδημαϊκά.

Θάνος
22/11/2004, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Μου απέκλεισες όλες τις παραπάνω σαν touring, αλλά δεν μου ανέφερες μια που εσύ θεωρείς touring. Μου ανέφερες μερικές sport touring. Ωραία. Έλα όμως που ΟΛΕΣ οι sport touring που ΕΣΥ αναφέρεις έχουν σαφώς πιο όρθια στάση από την CBR!!! Τι μου λέτε λοιπόν ότι η CBR έχει κατάλληλη θέση για ταξίδια;;;; Αν είναι έτσι, τότε η κατ' εξοχήν εταιρία sport touring, η BMW, δεν ξέρει που της πάνε τα τέσσερα!

Επειδή τις περισσότερες BMW τις έχω κάνει test drive, θα σου πω ότι στην κατηγορία sport-touring είναι οι Κ1200 RS & K1200 GT οι οποίες έχουν σκυφτή θέση οδήγησης. Στην GT συγκεκριμένα ο συνεπιβάτης στηρίζεται αναγκαστικά στο τεπόζιτο... και είναι ίσως η κορυφαία sport-touring της εταιρείας. Δεν ξέρω πού βλέπεις τις BMW όρθιες.

Και επειδή το "σκυφτή" το λέμε συνέχεια, εννοώ σκυφτή έτσι όπως το ορίζει ο hornet, δηλαδή ως προς τη γωνία όλου του αναβάτη και όχι μόνο της μέσης.

Όσον αφορά στις αμιγώς touring μοτοσυκλέτες, αυτές σου είπα και παραπάνω ότι είναι μία κατηγορία μοτοσυκλέτας/ντουλάπας όπως οι BMW K1200 LT & R1150 RT (σε κάτι πιο μικρό...), όπως η HONDA GOLDWING... Αυτές είναι touring.

Οι υπόλοιπες κατηγορίες είναι αυτές που είπε και ο Στάθης με τη διαφορά ότι κάποιες μοτοσυκλέτες μπορούν να κινηθούν κάπου στο "ανάμεσα" και μερικές μάλιστα με αρκετή επιτυχία. Γι'αυτό και μόνο με προσωπική εμπειρία σε κάποιο μοντέλο μπορούμε να πούμε για ποια χρήση είναι καλύτερο και όχι με αυτά που μας λένε τα site και τα περιοδικά.

gdevelek
22/11/2004, 16:16
Θάνο λογικό είναι που στράβωσες, όπως λογικό είναι που εγώ γέλασα μ' αυτό που έγραψες. Φυσιολογικές αντιδράσεις είναι, τις οποίες δεν χρειάζεται να καταπιέζουμε.

Κατά σύμπτωση κοίτα κι αυτό το thread που βρίσκεται σε εξέλιξη σήμερα, όπου δύο συνφορουμίτες καλαμπουρίζουν για το zx-12r, παριστάνοντας για πλάκα πως το θεωρούν καλό για ταξίδια.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=5299

Πριν καιρό έκανα ένα ταξίδι με το μηχανάκι μου το Super4, το οποίο τότε είχε μια ζελατίνα για να κόβει τον πολύ αέρα. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, μου φάνηκε μια χαρά. Βέβαια εγώ ταχύτητες πάνω από 150 τις θεωρώ φλέρτ με το θάνατο, οπότε δεν με ενδιαφέρουν, και έτσι τα 53 αλογάκια μου φτάνουν. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα βγω να πω ότι το super4 είναι μηχανή για ταξίδια. Δεν κάνω την προσωπική μου γνώμη αξίωμα. Εδώ ακριβώς βρίσκεται η διαφορά μου με σένα: και συ διαφέρεις από τη μέση άποψη, αφού επιμένεις ότι η Hayabusa είναι κατάλληλη για ταξίδια πιο πολύ από την TDM. Δεν σταματάς όμως εκεί, αλλά το πουσάρεις όσο μπορείς και όταν ο άλλος αντιδρά προτείνοντας ως επιχειρήματα όχι τυχαία sites αλλά τα επίσημα των κορυφαίων εταιριών, του λές "μάλλον λάθος κάνεις, δεν τα ξέρεις καλά, δεν έχεις πείρα".

Δεν πειράζει, να' μαστε καλά και πάντα όρθιοι.

Θάνος
22/11/2004, 17:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Θάνο λογικό είναι που στράβωσες, όπως λογικό είναι που εγώ γέλασα μ' αυτό που έγραψες. Φυσιολογικές αντιδράσεις είναι, τις οποίες δεν χρειάζεται να καταπιέζουμε.

Κατά σύμπτωση κοίτα κι αυτό το thread που βρίσκεται σε εξέλιξη σήμερα, όπου δύο συνφορουμίτες καλαμπουρίζουν για το zx-12r, παριστάνοντας για πλάκα πως το θεωρούν καλό για ταξίδια.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=5299

Πριν καιρό έκανα ένα ταξίδι με το μηχανάκι μου το Super4, το οποίο τότε είχε μια ζελατίνα για να κόβει τον πολύ αέρα. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, μου φάνηκε μια χαρά. Βέβαια εγώ ταχύτητες πάνω από 150 τις θεωρώ φλέρτ με το θάνατο, οπότε δεν με ενδιαφέρουν, και έτσι τα 53 αλογάκια μου φτάνουν. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα βγω να πω ότι το super4 είναι μηχανή για ταξίδια. Δεν κάνω την προσωπική μου γνώμη αξίωμα. Εδώ ακριβώς βρίσκεται η διαφορά μου με σένα: και συ διαφέρεις από τη μέση άποψη, αφού επιμένεις ότι η Hayabusa είναι κατάλληλη για ταξίδια πιο πολύ από την TDM. Δεν σταματάς όμως εκεί, αλλά το πουσάρεις όσο μπορείς και όταν ο άλλος αντιδρά προτείνοντας ως επιχειρήματα όχι τυχαία sites αλλά τα επίσημα των κορυφαίων εταιριών, του λές "μάλλον λάθος κάνεις, δεν τα ξέρεις καλά, δεν έχεις πείρα".

Δεν πειράζει, να' μαστε καλά και πάντα όρθιοι.

Το "λάθος κάνεις", "δεν έχεις πείρα" δεν το είπα με κακή πρόθεση. Απλά αυτή είναι η εικόνα που μου έδωσες.

Όσο για τις αντιδράσεις... καμιά φορά για να μην παρεξηγιόμαστε άδικα ίσως είναι καλύτερα να τις καταπιέζουμε... ή να μην τις δείχνουμε τέλος πάντων...

Αν θεωρείς τη γνώμη των επίσημων site πιο έγκυρη από κάποιου που έχει δοκιμάσει τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Ίσως κάποτε που θα αγοράσεις ένα TDM ή ένα οποιοδήποτε από τα on-off που ανέφερες νομίζοντας ότι είναι sport ή sport-touring μηχανές, να με θυμηθείς.

Τότε που θα αρχίσεις να κουράζεσαι στα πρώτα 180 χιλιόμετρα. Και θα αρχίσεις να σκύβεις για να βρεις μία άνετη θέση για να ξεκουράσεις τη μέση σου. Αλλά και για να αποφορτίσεις λίγο τα οπίσθια σου που θα έχουν μουδιάσει από το βάρος σου. Τότε που θα εύχεσαι να ήταν λίγο πιο σκυφτή η μηχανή για να αισθάνεσαι λίγο πιο άνετα!

Όπως θα με θυμηθείς όταν πας μεγάλο ταξίδι με παρέα και θα αναρωτιέσαι γιατί οι φίλοι σου με τα "σκυφτά" sport-touring φτάνουν πολύ πιο ξεκούραστοι από σένα και τον συνεπιβάτη σου στο on-off.

Τέελος πάντων... να μη χαλάσουμε και τις καρδιές μας. Καλά να είμαστε!

wolfman13
22/11/2004, 18:51
ρε αφηστε το παιδι να παρει οτι θελει!να σε καλοσορισο και εγω!!
εγω εχω ον οφφ και παβ αεροπορια αλλα οποτε καβαλω στρεετ χεζομαι πανο μου οχι οτι φοβαμε απλα σεβομαι το γκαζι του ..μιας και εχουμε και τον ιδιο ογκο ειμαι και εγω στη σκεψη τη να παρω!

Dodok edessa
22/11/2004, 20:40
:wave2: γεια και χαρα και απο εμενα .Η γνωμη μου.Πάρε ενα 1000 για τις γρηγορες βόλτες την ανοιξη,ενα εντουρο να του πίνεις το αιμα τα Σαββατοκυριακα,ενα mega on off για τα καφεδακια στην πλατεια ,ενα παπακι για τα ψωνια της κυράς,και τέλος ενα τσοπερ για νατην βλεπεις γκομενος.Πιστευω να σε καλυψα.ΑΑΑ!!!το μόνο προβλημα ειναι το οικονομικο.Η μοτο ειναι σαν την γυναικα .ΠΑΝΤΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ.ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 2η ΜΕΡΑ ΓΛΥΚΟΚΟΙΤΑΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ.Τι είπα παλι ο π@@@ς!!!!:lol: :lol: :rotflmao: :smokin:

Xrysippos
23/12/2004, 22:27
exw kairo na mpw kai o logos einai oti telika th phra! poia omws?
ef8ane mia episkepsh sthn antiproswpia , thn eida apo konta th kabalhsa kaname kai ena test ride kai thn agorasa!
milw gia thn tdm 900 , ekana kai taksidaki 8essalonikh kai th brhka 8espesia!

Spike
24/12/2004, 09:48
ARKEI NA EXEIS TO MYALO MESA STO KEFALI SOU KAI NA KATALABAINEIS TIS SYNEPEIES KAI TA ORIA AYTOU TOU SIDERIKOU POU KABALAS....
KALOTAXIDI KAI PANTA ORTHIOS. :sun:

ireneepi
27/12/2004, 13:21
Αντε μεγειες....

atropos
28/12/2004, 15:04
Καλε μου φιλε,καλως ηρθες στον κοσμο της μοτοσυκλετας.
Να χαιρεσαι την καινουρια σου κοπελα !!!!!!!!!
Αν και εχει βαρυ τιμονι στρις στροφες.......ειναι ΤΕΛΕΙΑ !!!!!!
Μην ξεχνας ομως ενα πραγμα.Το χερι σου πανω στο γκαζι.
Καταλαβαινεις τι θελω να σου πω...ειναι γληκο το γαμ.......
Αλλα οι μαλακιες πληρωνονται,και δυστηχως καμια φορα,πολυ ακριβα..
Νατ ην προσεχεις,και καλα χιλιομετρα.....:sun: