View Full Version : ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ On Telecoms.‏
Αληθινή ιστορία, μία από τις πολλές παρόμοιες που έχω ακούσει τώρα τελευταία :
1. H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη
για κάποιο από τα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία
και internet (κατάργηση του ΟΤΕ)
2. Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους
όρους της σύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης
και να την στείλει πίσω με fax.
3. Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της
σύμβασης, αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει
την αίτηση, και όχι μόνο δεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη
την αίτηση , αλλά αντίθετα την στέλνει με διαγραμμένα όλα
τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δεν
επιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.
4. Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση
κόβεται ο ΟΤΕ και το internet του υποψήφιου πελάτη.
5. Το "θύμα" περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να
επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το
αρμόδιο τμήμα στο οποίο τον παραπέμπουν ή τον έχει σε
ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.
6. Το "θύμα" στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει
καμία απάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη
αντίδραση : SMS στο κινητό του θύματος με μήνυμα "η
σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναι on από σήμερα.
Συγχαρητήρια" !!! (ειρωνεία ??).
7. Το "θύμα" απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν
μπορούν να κάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά
με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις
αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τον πελάτη του)
προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένη
μάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες
περιπτώσεις και ότι η ON TELECOMS "έχει τσιμπήσει πολλούς
πελάτες με αυτόν τον τρόπο".
Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από
τους ιδρυτές και Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει
διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ και της COSMOTE αφού πρίν
πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ, και
προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ???? Γιατί
επιτρέπεται ειδικά σε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και
να παρανομεί με αυτό τον τρόπο ???
Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί
κάποια αρχή με το θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα
θύματα για την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση
?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέλη επνασύνδεσης !).
Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιον έχει το
κουράγιο να το πάει δικαστικά.
Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας
εταιρείας δεν χτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις
ενώ από πίσω κρύβονται παγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες
της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουν να κάνουν.
ON Telecoms = μπλέξιμο και εκβιασμός
Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΤΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ.
:a016: :a016: :a016:
:a015: :a015:
Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος της Ontelecoms, εγώ διατηρώ επιφυλάξεις για αυτές τις ανώνυμες καταγγελίες. Η αλήθεια είναι ΟΛΟΙ οι εναλλακτικοί έχουν σοβαρά προβλήματα τόσο τεχνικής φύσεως όσο και Client Service. Ωστόσο η συγκεκριμένη καταγγελία μου ακούγεται λίγο "στημένη". Ο εν λόγω καταναλωτής γιατί δεν κατήγγειλε την On στην ΕΕΤΤ ?
edmarios
30/01/2008, 00:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από empyrium
Αληθινή ιστορία, μία από τις πολλές παρόμοιες που έχω ακούσει τώρα τελευταία :
1. H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη
για κάποιο από τα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία
και internet (κατάργηση του ΟΤΕ)
2. Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους
όρους της σύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης
και να την στείλει πίσω με fax.
3. Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της
σύμβασης, αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει
την αίτηση, και όχι μόνο δεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη
την αίτηση , αλλά αντίθετα την στέλνει με διαγραμμένα όλα
τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δεν
επιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.
4. Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση
κόβεται ο ΟΤΕ και το internet του υποψήφιου πελάτη.
5. Το "θύμα" περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να
επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το
αρμόδιο τμήμα στο οποίο τον παραπέμπουν ή τον έχει σε
ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.
6. Το "θύμα" στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει
καμία απάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη
αντίδραση : SMS στο κινητό του θύματος με μήνυμα "η
σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναι on από σήμερα.
Συγχαρητήρια" !!! (ειρωνεία ??).
7. Το "θύμα" απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν
μπορούν να κάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά
με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις
αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τον πελάτη του)
προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένη
μάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες
περιπτώσεις και ότι η ON TELECOMS "έχει τσιμπήσει πολλούς
πελάτες με αυτόν τον τρόπο".
Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από
τους ιδρυτές και Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει
διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ και της COSMOTE αφού πρίν
πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ, και
προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ???? Γιατί
επιτρέπεται ειδικά σε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και
να παρανομεί με αυτό τον τρόπο ???
Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί
κάποια αρχή με το θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα
θύματα για την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση
?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέλη επνασύνδεσης !).
Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιον έχει το
κουράγιο να το πάει δικαστικά.
Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας
εταιρείας δεν χτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις
ενώ από πίσω κρύβονται παγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες
της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουν να κάνουν.
ON Telecoms = μπλέξιμο και εκβιασμός
Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΤΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ.
Χωρις να εχω διαβασει ολο το ποστ σου μηπως θες να σου γραψω και για την vivodi??? τα ιδια σκατα ειναι ολες αυτες οι απατεωνιστηκες εταιρειες του κωλου... Ασε φιλαρακι ου μπλεξεις... ΟΤΕ και παλι ΟΤΕ μπορει να ειναι ακριβως να ειναι 1002 πραγματα αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα..(προσωπικα...) Αστα να πανε μπουρλωτο θελουν ολες...!!!
οτε = ποτε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΥΓ = οτε εχω :look:
BELZEBOYLIS
30/01/2008, 00:22
Τον λογαριασμό τον πληρώνει ;;; Γιατί χωρίς σύμβαση δεν έχει καμία οικονομική υποχρέωση …
blackbusa
30/01/2008, 00:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από edmarios
Χωρις να εχω διαβασει ολο το ποστ σου μηπως θες να σου γραψω και για την vivodi??? τα ιδια σκατα ειναι ολες αυτες οι απατεωνιστηκες εταιρειες του κωλου... Ασε φιλαρακι ου μπλεξεις... ΟΤΕ και παλι ΟΤΕ μπορει να ειναι ακριβως να ειναι 1002 πραγματα αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα..(προσωπικα...) Αστα να πανε μπουρλωτο θελουν ολες...!!!
αν εξαιρεσεις το προβλημα επικοινωνιας καποιες ωρες,η vivodi (εστω για μενα) μου παρηχε πραγματικα αυτο που πληρωνω....πραγματικη ταχυτητα στα 1024.....ποτε προβλημα με την γραμμη...και πολυ καλες τιμες.....για την On απλα δεν πληρωνεις...και πας απο τα γραφεια τους και τα κανεις ολα π@υτανα....
zuki1000k5
30/01/2008, 01:50
Εγω On telecoms εχω σπιτι και ημουν κ πωλητης στην ΟΝ(ναι απο αυτους που σας περνουν τηλ σπιτι κ σεις τους βριζετε επειδη ετσι σας την βαρεσε...:mad: )Η διαδικασια διακοπης της ΟΝ ειναι πολυ απλη.Στελνεις ενα ακυρωτικο FAX κ ζητας την αποδεσμευση σου.Πληρωνεις την ρητρα και απο κει κ περα το τι παροχο θα επιλεξεις να εχεις ειναι δικο σου θεμα....THAT'S ALL...!!!:cool:
Ναι οντως η ΟΝ εχει αρκετα προβλημτα αλλα αναρωτηθηκε ποτε κανεις σας,ενα μερος απο αυτα ποιος τα δημιουργει...???Το τι σαμποταζ κανει ο ΟΤΕ σε ολους τους ιδιοτικους παροχους δν το φανταζεστε...:evil:
:wave2:
blackbusa
30/01/2008, 02:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Εγω On telecoms εχω σπιτι και ημουν κ πωλητης στην ΟΝ(ναι απο αυτους που σας περνουν τηλ σπιτι κ σεις τους βριζετε επειδη ετσι σας την βαρεσε...:mad: )Η διαδικασια διακοπης της ΟΝ ειναι πολυ απλη.Στελνεις ενα ακυρωτικο FAX κ ζητας την αποδεσμευση σου.Πληρωνεις την ρητρα και απο κει κ περα το τι παροχο θα επιλεξεις να εχεις ειναι δικο σου θεμα....THAT'S ALL...!!!:cool:
Ναι οντως η ΟΝ εχει αρκετα προβλημτα αλλα αναρωτηθηκε ποτε κανεις σας,ενα μερος απο αυτα ποιος τα δημιουργει...???Το τι σαμποταζ κανει ο ΟΤΕ σε ολους τους ιδιοτικους παροχους δν το φανταζεστε...:evil:
κατσε ρε φιλε...γιατι να πληρωσουμε ρητρα για κατι που δεν θελω και δεν εχω παραγγειλει....δεν ξερω αν το email ειναι αυθεντικο αλλα και εσυ δεν τα λες καλα....
zuki1000k5
30/01/2008, 02:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
κατσε ρε φιλε...γιατι να πληρωσουμε ρητρα για κατι που δεν θελω και δεν εχω παραγγειλει....δεν ξερω αν το email ειναι αυθεντικο αλλα και εσυ δεν τα λες καλα....
Εγω συγκεκριμενα πολυ αμφιβαλω αν η ιστορια ειναι αληθινη η τουλαχιστον ενα μερος της...Τι εννοεις για το mail?Σε τι δν τα λεω καλα?
zuki1000k5
30/01/2008, 03:14
Να ξεκαθαρισω κατι...ΚΑΝΕΙΣ δν ειναι υποχρεωμενος να πληρωσει ρητρα απο την στιγμη που ο παροχος δν εχει καποια υπογραφη του η δν εχει γινει φωνητικη καταγραφη οπου αναφερονται οι οροι του συμβολαιου κ αποδεχεται ο πελατης τους ορους.
Παντα φιλικα κ εννοειται πως δν εχω λογο να κανω διαφημιση στον ΟΝ απλα αναφερω καποια πραγματα επειδη τα χω ζησει απο μεσα...:wave2:
edmarios
30/01/2008, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
αν εξαιρεσεις το προβλημα επικοινωνιας καποιες ωρες,η vivodi (εστω για μενα) μου παρηχε πραγματικα αυτο που πληρωνω....πραγματικη ταχυτητα στα 1024.....ποτε προβλημα με την γραμμη...και πολυ καλες τιμες.....για την On απλα δεν πληρωνεις...και πας απο τα γραφεια τους και τα κανεις ολα π@υτανα....
Σαν συνδεση ιντερνετ σκετη δεν ειχα ουτε εγω κανενα προβλημα πηρα το προγραμμα που λεει δωρεαν αστικες και υπεραστικες τσαμπα και μου τα εχει κανει ολα... αστο...!!! ειναι πολυ μεγαλη ιστορια η οποια δεν γραφετε... ενα θα σου πω για να καταλαβεις... καθε μερα τουσ περνω και τους βριζω για να μου φτιαξουν την δηθεν γραμμη που μου εδωσαν δωρο η οποια δεν δουλευει σχεδον ποτε!!! ΕΛΕΟΣ!:yuck:
paramedic
30/01/2008, 10:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Εγω On telecoms εχω σπιτι και ημουν κ πωλητης στην ΟΝ(ναι απο αυτους που σας περνουν τηλ σπιτι κ σεις τους βριζετε επειδη ετσι σας την βαρεσε...:mad: )Η διαδικασια διακοπης της ΟΝ ειναι πολυ απλη.Στελνεις ενα ακυρωτικο FAX κ ζητας την αποδεσμευση σου.Πληρωνεις την ρητρα και απο κει κ περα το τι παροχο θα επιλεξεις να εχεις ειναι δικο σου θεμα....THAT'S ALL...!!!:cool:
:wave2:
Συγνώμη φίλε αλλά σου ζήτησα ποτέ να με πάρεις τηλέφωνο στις 5 το μεσημέρι που κοιμάμαι να μου πεις για τα προγράμματα τις ON? Και να είσαι και πιεστικός κιόλας(οι πιο πολλοί είναι). Αν είναι έτσι να σε παίρνω 3 την νύχτα απο την δουλειά μου να σου λέω τα προγράμματα που έχουμε στο νοσοκομέιο μας να μας επισκεφτείς για ένα τσεκ-απ γιατί έχουμε φανταστική προσφορά στην γενική αίματος.
Γιατί να πληρώσει κάποιος για κάτι που δεν το ζήτησε ποτέ? Να σου στείλω ένα παλιό μπουφάν που δεν το θέλω(είναι χαλασμένο) να μου δώσεις 100???
costas81
30/01/2008, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
Συγνώμη φίλε αλλά σου ζήτησα ποτέ να με πάρεις τηλέφωνο στις 5 το μεσημέρι που κοιμάμαι να μου πεις για τα προγράμματα τις ON? Και να είσαι και πιεστικός κιόλας(οι πιο πολλοί είναι). Αν είναι έτσι να σε παίρνω 3 την νύχτα απο την δουλειά μου να σου λέω τα προγράμματα που έχουμε στο νοσοκομέιο μας να μας επισκεφτείς για ένα τσεκ-απ γιατί έχουμε φανταστική προσφορά στην γενική αίματος.
Γιατί να πληρώσει κάποιος για κάτι που δεν το ζήτησε ποτέ? Να σου στείλω ένα παλιό μπουφάν που δεν το θέλω(είναι χαλασμένο) να μου δώσεις 100???
+1000!!!
blackbusa
30/01/2008, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Να ξεκαθαρισω κατι...ΚΑΝΕΙΣ δν ειναι υποχρεωμενος να πληρωσει ρητρα απο την στιγμη που ο παροχος δν εχει καποια υπογραφη του η δν εχει γινει φωνητικη καταγραφη οπου αναφερονται οι οροι του συμβολαιου κ αποδεχεται ο πελατης τους ορους.
Παντα φιλικα κ εννοειται πως δν εχω λογο να κανω διαφημιση στον ΟΝ απλα αναφερω καποια πραγματα επειδη τα χω ζησει απο μεσα...:wave2:
εγω εγραψα για email γιατι φανταζομαι μια τετοια ιστορια καπως θα σταλθηκε....και εσυ εγραψες για ρητρα για κατι που δεν εχω ζητησει....και απο ποτε ειναι αρκετη ΜΟΝΟ η φωνητικη αποδοχη χωρις την υπογραφη μου???πως ξερουν ποιος ειμαι ονομαστικα αφου το τηλεφωνο μου ειναι απορρητο??σιγουρα και η vivodi μπορει να κανει κατι παρομοιο,αλλα εγω απλα εξεφρασα την δικη μου αποψη ως συνδρομιτης τους....
υ.γ.εχω μονο internet και οχι τσαμπα τηλεφωνια
υ.γ.2 paramedic...:beer: :beer: :beer:
zuki1000k5
30/01/2008, 15:34
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
Συγνώμη φίλε αλλά σου ζήτησα ποτέ να με πάρεις τηλέφωνο στις 5 το μεσημέρι που κοιμάμαι να μου πεις για τα προγράμματα τις ON? Και να είσαι και πιεστικός κιόλας(οι πιο πολλοί είναι). Αν είναι έτσι να σε παίρνω 3 την νύχτα απο την δουλειά μου να σου λέω τα προγράμματα που έχουμε στο νοσοκομέιο μας να μας επισκεφτείς για ένα τσεκ-απ γιατί έχουμε φανταστική προσφορά στην γενική αίματος.
Γιατί να πληρώσει κάποιος για κάτι που δεν το ζήτησε ποτέ? Να σου στείλω ένα παλιό μπουφάν που δεν το θέλω(είναι χαλασμένο) να μου δώσεις 100??? [/QUOTE
Αν δεν κανω λαθος ωρες κοινης ησυχιας ειναι απο τις 15:00 εως τις 17:00...Τωρα αν εσυ κοιμασαι ειναι δικο σου θεμα.Αν δεν θες να σε ενοχλουν εκεινη την ωρα βγαλε το τηλ απο την μπριζα.Αλλωστε αν σε επαιρνε ενας φιλος σου εκεινη την ωρα απλα για να σου πει μια λακαμια κ σε ξυπναγε θα τον εβριζες?Δν νομιζω...Το γεγονος οτι κ αυτοι κανουν την δουλεια τους δν σας λει κατι ετσι?Και κανεις δν σου ζηταει να πληρωσεις κατι απο την στιγμη που δν το εχεις παραγγειλει.
Για την ιστορια οταν καποιος θελει να γινει συνδρομιτης της ΟΝ κανει μια αιτηση τηλεφωνικα με τα στοιχεια του κατοχου της γραμμης κ υστερα τον καλει μια κοπελα ξανα στο τηλ,του αναφερει τους ορους του συμβολαιου κ ρωταει τον ιδιο αν οντως αποδεχεται τους ορους του συμβολαιου.Η συνομιλια τους ηχογραφειται κ ο πελατης μπορει να την εχει οποιαδηποτε στιγμη με email η σε ενα cd.Με αυτον τον τροπο ειναι κατοχυρωμενος κ ο πελατης για το τι εχει συμφωνισει αλλα και η ΟΝ.Υπαρχουν βεβαια και αλλοι τροποι να κανεις αιτηση(με courier η αν περασεις ο ιδιος απο καποιον αντιπροσωπο της ΟΝ)αλλα στον dealer που εργαζομουν εγω ετσι δουλευαμε.
Δεν συνεχιζω αλλο την κουβεντα γιατι βλεπω οτι εχετε πιο πολυ διαθεση να μου την λετε παρα να καταλαβετε καποια πραγματα.
:wave2:
Αυτό με τα τηλέφωνα πρέπει να κοπεί, από όλες τι κ@λ@εταιρίες.
Να το θέσω αλλιώς. Γουστάρεις εσύ να σε παίρνουν τηλ κάθε μέρα & να ζητάνε τη Σούζι ?
:yuck:
Ε, με την ίδια λογική δε γουστάρω να χτυπάει το τηλ μου & να είναι κάποιος που δε τον γνωρίζω. & αν θέλω να το βγάλω από τη μπρίζα είναι δικό μου θέμα.
Να το παρομοιάσω & αλλιώς. Γουστάρει κανείς τα spam mail...? Γουστάρει κανείς να του χτυπάει το κουδούνι όποιος ναναι? Αλλά ιδιοτικότητα πλέον 0.
Αν 7 γνωρίζω κάποιο καθηγητή μου που τα τσέποσε χοντρά από μια μήνυση σε τέτοια εταιρία. :wave2:
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το σύστημα με τις τηλεφωνικές πωλήσεις δεν το ακολουθούν μόνο οι εναλλακτικοί αλλά και ο ΟΤΕ.
Το καλύτερο για μένα είναι να μην έχεις σταθερό τηλέφωνο. Skype rules.:smokin:
ναι και μένα μου τη σπάνε απίστευτα όσοι πέρνουν τηλ να μου πουλήσουν κάτι που δεν θέλω και να πω τη μαύρη αμαρτία μου ένας έφαγε χοντρα μπινελίκια που με ξύπνησε αλλα από την άλλη καταλαβαίνω και ότι αυτοι που πέρνουν δεν φταίνε σε τίποτα τη δουλειά τους κάνουν, φταίνε αυτοί που τους βάζουν να κάνουν τηλεφωνήματα!!!!!!!!!
orizontas
30/01/2008, 16:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος της Ontelecoms, εγώ διατηρώ επιφυλάξεις για αυτές τις ανώνυμες καταγγελίες. Η αλήθεια είναι ΟΛΟΙ οι εναλλακτικοί έχουν σοβαρά προβλήματα τόσο τεχνικής φύσεως όσο και Client Service. Ωστόσο η συγκεκριμένη καταγγελία μου ακούγεται λίγο "στημένη". Ο εν λόγω καταναλωτής γιατί δεν κατήγγειλε την On στην ΕΕΤΤ ?
για ρωτα και μας που ειμαστε με ον ??
m1ke, η συγκεκριμενη καταγγελια εχει γινει επωνυμα ;)
taxydromos
30/01/2008, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος της Ontelecoms, εγώ διατηρώ επιφυλάξεις για αυτές τις ανώνυμες καταγγελίες. Η αλήθεια είναι ΟΛΟΙ οι εναλλακτικοί έχουν σοβαρά προβλήματα τόσο τεχνικής φύσεως όσο και Client Service. Ωστόσο η συγκεκριμένη καταγγελία μου ακούγεται λίγο "στημένη". Ο εν λόγω καταναλωτής γιατί δεν κατήγγειλε την On στην ΕΕΤΤ ?
υπαρχουν ομαδικες προσφυγες στην ΕΕΤΤ και στα δικαστηρια!
τωρα μολις με πηρε τηλ μια κοπελα απο την ΟΝ και παρολο που αρνηθηκα την προταση της αυτη επεμενε.....καλα δεν διαβαζεις moto.gr μουρθε να της πω...:rotflmao:
stefanos
30/01/2008, 18:36
Συγνώμη αλλά για πιο λόγο να στείλης την αίτηση πίσω με διαγραμμένα στοιχεία?
Δεν γουστάρεις δεν κάνεις αίτηση απλό.
Αν δεν έχουν υπογραφή σου δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
blackbusa
30/01/2008, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Αν δεν κανω λαθος ωρες κοινης ησυχιας ειναι απο τις 15:00 εως τις 17:00...Τωρα αν εσυ κοιμασαι ειναι δικο σου θεμα.Αν δεν θες να σε ενοχλουν εκεινη την ωρα βγαλε το τηλ απο την μπριζα.Αλλωστε αν σε επαιρνε ενας φιλος σου εκεινη την ωρα απλα για να σου πει μια λακαμια κ σε ξυπναγε θα τον εβριζες?Δν νομιζω...Το γεγονος οτι κ αυτοι κανουν την δουλεια τους δν σας λει κατι ετσι?Και κανεις δν σου ζηταει να πληρωσεις κατι απο την στιγμη που δν το εχεις παραγγειλει.
Για την ιστορια οταν καποιος θελει να γινει συνδρομιτης της ΟΝ κανει μια αιτηση τηλεφωνικα με τα στοιχεια του κατοχου της γραμμης κ υστερα τον καλει μια κοπελα ξανα στο τηλ,του αναφερει τους ορους του συμβολαιου κ ρωταει τον ιδιο αν οντως αποδεχεται τους ορους του συμβολαιου.Η συνομιλια τους ηχογραφειται κ ο πελατης μπορει να την εχει οποιαδηποτε στιγμη με email η σε ενα cd.Με αυτον τον τροπο ειναι κατοχυρωμενος κ ο πελατης για το τι εχει συμφωνισει αλλα και η ΟΝ.Υπαρχουν βεβαια και αλλοι τροποι να κανεις αιτηση(με courier η αν περασεις ο ιδιος απο καποιον αντιπροσωπο της ΟΝ)αλλα στον dealer που εργαζομουν εγω ετσι δουλευαμε.
Δεν συνεχιζω αλλο την κουβεντα γιατι βλεπω οτι εχετε πιο πολυ διαθεση να μου την λετε παρα να καταλαβετε καποια πραγματα.
:wave2: [/B]
τωρα φανταζομαι κανεις πλακα....γιατι εγω το τηλεφωνο το εχω να επικοινωνω με ατομα που ξερω και με ξερουν....και ο φιλος μου δεν θα με παρει μετα τις 17.00 πχ γιατι θα ξερει οτι κοιμαμαι,και θα ακουσει γαμοσταβριδια....και ουτε θα επιμενει....και γιατι να το χαμηλωσω???αν με παρουν για κατι επειγον πχ???δεν κατηγορησα μονο την εταιρια που δουλευες,η μαλλον δεν κατηγορησα καμμια,αλλα και εσυ εισαι πολυ υπερβολικος χωρις λογικα επιχηρημηματα...:wave2:
mourgakos
30/01/2008, 18:48
εγω εχω ον καινουρια γραμμη (αριθμοδοτηση)και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
σε ολα ηταν οκ. θεμα τυχης?
μπορει......:wave2:
VanDiemen
30/01/2008, 18:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
Συγνώμη φίλε αλλά σου ζήτησα ποτέ να με πάρεις τηλέφωνο στις 5 το μεσημέρι που κοιμάμαι να μου πεις για τα προγράμματα τις ON? Και να είσαι και πιεστικός κιόλας(οι πιο πολλοί είναι). Αν είναι έτσι να σε παίρνω 3 την νύχτα απο την δουλειά μου να σου λέω τα προγράμματα που έχουμε στο νοσοκομέιο μας να μας επισκεφτείς για ένα τσεκ-απ γιατί έχουμε φανταστική προσφορά στην γενική αίματος.
Γιατί να πληρώσει κάποιος για κάτι που δεν το ζήτησε ποτέ? Να σου στείλω ένα παλιό μπουφάν που δεν το θέλω(είναι χαλασμένο) να μου δώσεις 100???
Πολύ σωστά! :mad:
Τι 100€ ρε; 200€! Θα τα μοιραστούμε, ε;
VanDiemen
30/01/2008, 18:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Αν δεν κανω λαθος ωρες κοινης ησυχιας ειναι απο τις 15:00 εως τις 17:00...Τωρα αν εσυ κοιμασαι ειναι δικο σου θεμα.Αν δεν θες να σε ενοχλουν εκεινη την ωρα βγαλε το τηλ απο την μπριζα.Αλλωστε αν σε επαιρνε ενας φιλος σου εκεινη την ωρα απλα για να σου πει μια λακαμια κ σε ξυπναγε θα τον εβριζες?Δν νομιζω...Το γεγονος οτι κ αυτοι κανουν την δουλεια τους δν σας λει κατι ετσι?Και κανεις δν σου ζηταει να πληρωσεις κατι απο την στιγμη που δν το εχεις παραγγειλει.
:wave2:
Πολύ σωστά! Έτσι ακριβώς! Πολύ ωραία τα λες! Μπορείς να μας δώσεις το τηλέφωνό σου όμως, μήπως και θυμηθεί κάποιος από δω μέσα, στις 3 τα ξημερώματα, κάποια τράπεζα που του έδωσε φθηνότερο δάνειο, πιστωτική κάρτα, ή κάποια κωλο-εταιρεία της π$@&#ας με φθηνότερο πάγιο, για να σε ενημερώσουμε; Εμείς για το καλό σου!
Για να ρωτήσω τώρα..
Από ταχύτητες σύνδεσης είστε ευχαριστημένοι; Όσα πληρώνετε τόσα έχετε;
Γιατί με όσους έχει τύχει να το κουβεντιάσω μου λένε τα χειρότερα για όλες τις εταιρείες.
Και εγώ από τον ΟΤΕ μια από τα ίδια. Ότι ζητάω κάθε φορά και πληρώνω, μου δίνουν τα μισά! Ένα εγώ και ένα ο ΟΤΕ! :lol: Αν και αυτή τη φορά νομίζω πως ξεπέρασαν τον εαυτό τους.. πληρώνω 8Μbits και ως εκ θαύματος έχω μετρήσει έως και 5,5!!!!
hidefnick
30/01/2008, 19:52
Ενα μήνα και κάτι με HOL και όλα super. Συγχρονίζει μεταξύ 11.900 και 16.000/900-950.
Πάντως ακούμε γκρίνιες από παντού, που όσο πάμε λιγοστεύουν νομίζω, και δεν ακούμε ποτέ κάτι καλό. Γιατί φυσικά γκρινιάζεις όταν έχεις, ή έτσι νομίζεις, πρόβλημα.
zuki1000k5
30/01/2008, 21:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Πολύ σωστά! Έτσι ακριβώς! Πολύ ωραία τα λες! Μπορείς να μας δώσεις το τηλέφωνό σου όμως, μήπως και θυμηθεί κάποιος από δω μέσα, στις 3 τα ξημερώματα, κάποια τράπεζα που του έδωσε φθηνότερο δάνειο, πιστωτική κάρτα, ή κάποια κωλο-εταιρεία της π$@&#ας με φθηνότερο πάγιο, για να σε ενημερώσουμε; Εμείς για το καλό σου!
Σε πηρε εσενα κανενας ποτε στις 3 το βραδυ για να σου πουλησει κατι???
Αρχικά δημιουργήθηκε από empyrium
Αληθινή ιστορία, μία από τις πολλές παρόμοιες που έχω ακούσει τώρα τελευταία :
1. H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη
για κάποιο από τα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία
και internet (κατάργηση του ΟΤΕ)
2. Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους
όρους της σύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης
και να την στείλει πίσω με fax.
3. Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της
σύμβασης, αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει
την αίτηση, και όχι μόνο δεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη
την αίτηση , αλλά αντίθετα την στέλνει με διαγραμμένα όλα
τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δεν
επιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.
4. Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση
κόβεται ο ΟΤΕ και το internet του υποψήφιου πελάτη.
5. Το "θύμα" περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να
επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το
αρμόδιο τμήμα στο οποίο τον παραπέμπουν ή τον έχει σε
ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.
6. Το "θύμα" στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει
καμία απάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη
αντίδραση : SMS στο κινητό του θύματος με μήνυμα "η
σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναι on από σήμερα.
Συγχαρητήρια" !!! (ειρωνεία ??).
7. Το "θύμα" απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν
μπορούν να κάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά
με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις
αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τον πελάτη του)
προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένη
μάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες
περιπτώσεις και ότι η ON TELECOMS "έχει τσιμπήσει πολλούς
πελάτες με αυτόν τον τρόπο".
Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από
τους ιδρυτές και Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει
διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ και της COSMOTE αφού πρίν
πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ, και
προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ???? Γιατί
επιτρέπεται ειδικά σε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και
να παρανομεί με αυτό τον τρόπο ???
Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί
κάποια αρχή με το θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα
θύματα για την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση
?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέλη επνασύνδεσης !).
Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιον έχει το
κουράγιο να το πάει δικαστικά.
Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας
εταιρείας δεν χτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις
ενώ από πίσω κρύβονται παγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες
της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουν να κάνουν.
ON Telecoms = μπλέξιμο και εκβιασμός
Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΤΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ.
Δεν ειναι η μονη που κανει απατεωνιες.....
Εχω ακουσει οτι υπαρχει εταιρια που στελνει κοσμο σε σπιτια ρωταει αν εισαι ευχαριστημενος απο τον οτε και καποιες αλλες ερωτησεις τελικα καποια στιγμη σου αποσπαει υπογραφη με καποιο τροπο (την εχουν πατησει και υποψιασμενοι...) και μετα απο λιγο καιρο βρισκεσαι τελικα συνδεμενος στο δικτυο του εν λογο παροχεα.....
Παιδες εχετε το νου σας μην υπογραφεται και μην λετε Ναι σε τιποτα
Και αν την πατησετε υπαρχει αρμοδια υπηρεσια για καταγγελιες οσον αφορα τις τηλεπικοινωνιες
δεν θυμαμαι πως λεγεται
:wave2:
VanDiemen
30/01/2008, 23:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Σε πηρε εσενα κανενας ποτε στις 3 το βραδυ για να σου πουλησει κατι???
Όχι, αλλά μετά από τόσες πολλές φορές που με ξύπνησαν το μεσημέρι, σε ώρες που κι εσύ παραδέχτηκες ότι είναι κοινής ησυχίας, εγώ θα σε έπαιρνα ευχαρίστως! (Όχι εσένα, αστειεύομαι, αλλά κάποιον/α που μου τηλεφώνησε, ίσως! Και σημειωτέον πως δεν έχω βρίσει ποτέ, κανέναν!)
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Σε πηρε εσενα κανενας ποτε στις 3 το βραδυ για να σου πουλησει κατι???
το θέμα δεν είναι μόνο η ώρα
το θέμα είναι ότι πάρα πολλοί παίρνουν τηλέφωνο αδιακρίτως
υποθέτω γνωρίζεις ότι υπάρχει η δυνατότητα ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ πάσης φύσεως τηλεφωνηκών κλήσεων με εμπορικό - διαφημιστικό σκοπό
και όλες οι εταιρίες υποχρεούνται να ελέγχουν τις ανάλογες λίστες
γιατί δεν το κάνουν;
πρέπει να αρχίσουν οι ομαδικές μηνύσεις για να βάλουν μυαλό;
zuki1000k5
31/01/2008, 01:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
το θέμα δεν είναι μόνο η ώρα
το θέμα είναι ότι πάρα πολλοί παίρνουν τηλέφωνο αδιακρίτως
υποθέτω γνωρίζεις ότι υπάρχει η δυνατότητα ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ πάσης φύσεως τηλεφωνηκών κλήσεων με εμπορικό - διαφημιστικό σκοπό
και όλες οι εταιρίες υποχρεούνται να ελέγχουν τις ανάλογες λίστες
γιατί δεν το κάνουν;
πρέπει να αρχίσουν οι ομαδικές μηνύσεις για να βάλουν μυαλό;
Φιλε σε αυτο συμφωνω απολυτως!!!Οι λιστες που μας εδιναν κ καλουσαμε ηταν απλα τραγικες...Δεν τις ελεγχει κανεις!Ειναι πολυ τραγικο να περνεις καπου τηλ να ζητας τον κυριο η κυρια ταδε κ να σου λεει οτι εχει πεθανει εδω κ 5,7,10 αλλα κ 15 χρονια...!!!Δυστυχως ομως οι πωλητες ειναι αναγκασμενοι να καλουν...Τι να πεις?Καθε δουλεια εχει και τα αρνητικα της.
:wave2:
zuki1000k5
31/01/2008, 02:01
Να πω κ κατι τελευταιο για να μην παρεξηγουμαι...Δεν υποστηριξα σε προηγουμενο ποστ οτι ειμαι υπερ το να σε καλει καποιος απο τιs 15:00 εως τις 17:00 που ειναι ωρες κοινης ησυχιας αλλα οτι ΜΕΤΑ απο αυτη την ωρα δν ειναι και τοσο παραλογο να σε καλει καποιος...:a05:
:wave2:
paramedic
31/01/2008, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Να πω κ κατι τελευταιο για να μην παρεξηγουμαι...Δεν υποστηριξα σε προηγουμενο ποστ οτι ειμαι υπερ το να σε καλει καποιος απο τιs 15:00 εως τις 17:00 που ειναι ωρες κοινης ησυχιας αλλα οτι ΜΕΤΑ απο αυτη την ωρα δν ειναι και τοσο παραλογο να σε καλει καποιος...:a05:
:wave2:
Να σου πώ εγώ άλλη ιστορία με εταιρία? Πάιρνουν τηλέφωνο και ζητάνε τον πατέρα μου.
Εγω:Τι τον θέλετε παρακαλω?
Εταιρία: Θα ήθελα μιλήσω στον ίδιο κύριε....
Εγω:Πείτε μου τι τον θέλετε σας λέω..
Ετ:Είναι για μια ενημέρωση...δεν βρίσκεται εκεί?
Εγω:Τι ενημέρωση??
Ετ: Δεν μπορώ να σας πώ αφορά τον ίδιο προσωπικά...(εκνευρισμένος)
Εγω: Δεν μπορέι να σας μιλησει τώρα...
Ετ: Καλά θα πάρω αργότερα τότε...
Εγω: Οχι δεν χρειάζεται...θα σας δώσω εγώ ένα τηλέφωνο να πάρετε..
Ετ: Για πείτε...
Εγώ: Γραφετε???
Ετ: Ναι
Εγώ: Του λέω ένα νούμερο στην τύχη
Ετ: Τι είναι εκεί...
Εγώ: Το νούμερο του κοιμητηρίου που βρίσκεται εδώ και 1.5 χρόνο.......καταλάβατε ΚΥΡΙΕ!!!!!
Δεν φτάνει που ενοχλούν δηλαδή φίλε μου χωρίς να έχω ζητήσει εγώ κάποια υπηρεσία απο αυτούς είναι και θρασύτατοι...
Αν ζητήσω εγώ υπηρεσία απο μια εταιρία ας με πάρει 100 φορές αλλά αφού δώσω εγώ το τηλέφωνο μου όχι να το βρούν απο τον κατάλογο του ΟΤΕ. Και εγώ δουλεύω πολλές φορές νύχτα και κοιμάμαι πρωί, πρέπει δηλαδή να έχω πάντα κλειστό το τηλέφωνό μου μην τυχόν παρει κανείς τηλέφωνο?
sergiosm
31/01/2008, 14:35
Δείτε τί λέει το Ινστιτούτο Καταναλωτών για το θέμα:
16/1/2008
ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών εναντίον των περισσοτέρων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας φτάνουν καθημερινά στο Νέο ΙΝΚΑ. Τα σημεία τα οποία φαίνονται να προβληματίζουν και να ταλαιπωρούν περισσότερο τους καταναλωτές είναι τα εξής:
Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις συνδέσεις που φτάνουν και τους 6 μήνες, ενώ τηλεφωνικά έχουν υποσχεθεί στους καταναλωτές, ότι η σύνδεση θα γίνει εντός 4 ημερών.
Συχνές και αδικαιολόγητες διακοπές στο σήμα της γραμμής.
Ενώ υπάρχει επιπλέον χρέωση για αναγνώριση κλήσης, τελικώς αυτή δεν παρέχεται.
Απατηλές υποσχέσεις ότι εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει θα επιστρέψει στον ΟΤΕ χωρίς καμιά επιβάρυνση, ενώ στην πραγματικότητα ο καταναλωτής καλείται να καταβάλλει εκ νέου το κόστος επανασύνδεσης με τον ΟΤΕ.
Οι καταναλωτές, ενώ τηλεφωνούν στις εν λόγω εταιρίες και ζητούν διακοπή, ακόμη και γραπτώς, αυτό δεν γίνεται σεβαστό και εξακολουθούν παρανόμως να αποστέλλονται λογαριασμοί.
Ο χρόνος για την αλλαγή εταιρίας από τον ΟΤΕ σε άλλον πάροχο έχει φτάσει σύμφωνα με καταγγελία που έχουμε στην διάθεση μας ακόμη και τους 5 μήνες. Ενδιαμέσως ο καταναλωτής έχει μείνει χωρίς τηλέφωνο και χωρίς internet.
Πολλές φορές δεν γίνεται ταυτοποίηση μεταξύ του καταναλωτή που τηλεφωνικά ζήτησε την αλλαγή παρόχου και εκείνου που τελικώς υπογράφει. Συμβαίνει ακόμα το παράλογο να έχει γίνει ενεργοποίηση γραμμής βάσει τηλεφωνικής συνομιλίας με τον εκπρόσωπο του παρόχου - ενίοτε με αμφισβητούμενη την συναίνεση του καταναλωτή- και χωρίς καν να έχει προηγηθεί υπογραφή σχετικής σύμβασης.
Αρνηση παραδόσεως σύμβασης και των σχετικών δεσμεύσεων αυτής στον καταναλωτή προς υπογραφή.
Ανυπαρξία τεχνικής υποστήριξης και εξωτερικών συνεργείων, για τις συχνότατες περιπτώσεις προβλημάτων.
Ανυπαρξία εκπαιδευμένων στελεχών τόσο στον εμπορικό όσο και στον τεχνικό τομέα.
Αδυναμία παροχής υπηρεσιών ISDN και ΑDSL, ενώ ο καταναλωτής έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει αυτές τις υπηρεσίες.
Αυθαίρετη φραγή αριθμών (800+), ώστε να αποκλείεται η προσωρινή σύνδεση με άλλα δίκτυα Ιnternet.
Απειρες ώρες τηλεφωνικής αναμονής με χρέωση μάλιστα του συνδρομητή, ειδικά για το «τεχνικό τμήμα», για την αναφορά παραπόνων.
Ανυπαρξία απάντησης στους συνδρομητές που καταθέτουν καταγγελίες, τόσο από τις εταιρίες όσο και από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Το Νέο ΙΝΚΑ εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές, τόσο για τις συμβάσεις τις οποίες υπογράφουν, όσο και για τις χρεώσεις τις οποίες καλούνται να πληρώσουν και ζητά την άμεση παρέμβαση της πολιτείας ώστε να σταματήσει πλέον το καθεστώς ασυδοσίας που διέπει την αγορά σταθερής τηλεφωνίας.
Σύμφωνα δε με έρευνα που διενεργήθηκε από το ΙΝΚΑ την χρονική περίοδο από 1.6.2007 μέχρι 31.12.2007 τις περισσότερες καταγγελίες, από όλες τις εταιρίες που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα τις δέχθηκε για την εταιρία ΟnTelecoms, (με ποσοστό 29%). Ακολουθεί η Forthnet με 21%, η Τellas με 13%, η HellasonLine με 12%, η Vivodi με 10%, η Teledome με 6%, Otenet και Vodafone με 4%, και η Νetone με 1%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες στις οποίες διαχωρίσαμε τις καταγγελίες, στην κατηγορία που αφορά στην «καθυστέρηση για νέα σύνδεση» δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες για την ΟnTelecoms και την Forthnet,
στην κατηγορία για τα «τεχνικά προβλήματα», πρώτη αναδείχθηκε η OnTelecoms με 40 καταγγελίες και ακολουθεί η Forthnet με 23.
στην κατηγορία «προβληματικής επικοινωνίας» με την εταιρία προκειμένου να επιλυθεί το εκάστοτε πρόβλημα, χειρότερες αναδεικνύονται ισοψηφώντας η OnTelecoms και η Forthnet.
στην κατηγορία «επιθυμώ την διακοπή της σύνδεσης μου» λόγω προβλημάτων με την εταιρία, πρώτη εταιρία στην παρουσίαση δυσχερειών στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αναδεικνύεται η OnTelecoms, με δεύτερη την Tellas.
τέλος, στην κατηγορία «οικονομικών διαφορών», πρώτη σε καταγγελίες εταιρεία αναδείχθηκε η Forthnet με δεύτερη την OnTelecoms.
Το σύνολο των αθροιζόμενων καταγγελιών που δέχθηκαν οι συνεργάτες του ΙΝΚΑ, εγγράφως και επωνύμως, με πρωτοβουλία πάντα των καταναλωτών (220 στον αριθμό για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), έφτασαν τις 309 σε συνολικό αριθμό.
Οι εταιρίες οι οποίες συμπεριελήφθησαν στην έρευνα είναι αυτές για τις οποίες δεχθήκαμε καταγγελίες και είναι, με αλφαβητική σειρά, οι ακόλουθες: Forthnet, Hellas on Line, Netone, On Telecoms, Otenet (για τις υπηρεσίες internet), Teledome, Tellas, Vivodi και Vodafone.
Αναφορικά με την εταιρία Vodafone, διευκρινίζεται ότι οι καταγγελίες που ελήφθησαν υπ όψη δεν αφορούν στις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, αλλά μόνο στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet.
πηγή:http://financial.flash.gr//epixeiriseis/companies1/2008/1/15/27622id/
Αρχικά δημιουργήθηκε από zuki1000k5
Εγω On telecoms εχω σπιτι και ημουν κ πωλητης στην ΟΝ(ναι απο αυτους που σας περνουν τηλ σπιτι κ σεις τους βριζετε επειδη ετσι σας την βαρεσε...:mad: )Η διαδικασια διακοπης της ΟΝ ειναι πολυ απλη.Στελνεις ενα ακυρωτικο FAX κ ζητας την αποδεσμευση σου.Πληρωνεις την ρητρα και απο κει κ περα το τι παροχο θα επιλεξεις να εχεις ειναι δικο σου θεμα....THAT'S ALL...!!!:cool:
Ναι οντως η ΟΝ εχει αρκετα προβλημτα αλλα αναρωτηθηκε ποτε κανεις σας,ενα μερος απο αυτα ποιος τα δημιουργει...???Το τι σαμποταζ κανει ο ΟΤΕ σε ολους τους ιδιοτικους παροχους δν το φανταζεστε...:evil:
Και πολύ καλά τους κάνει ... ΠΟΤΕ for ever
:wave2: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:
δεν εχω δουλεψει ποτε ως τηλεφονητρια μονο αν ειναι ΜΕΓΑΛΗ αναγκη θα το κανω και μενα με νευριαζουν (ειδικα των τραπεζων-οι εταιρεις που δουλευουν για τις τραπεζες οχι η ιδια η τραπεζα) που για λογαριασμου αλλου (ειχε δωσει σαν 2ο τηλ το δικο μου ο μαλακας) με περναν και μου μιλουσαν ασχημα λες και τους χρωσταγα εγω και τα ακουσαν παραυτα .........
ομως
επειδη ξερω αλλους που εχουν κανει τη δουλεια να σας πω οτι αλλη ορεξη δεν ειχαν να σας παιρνουν τηλ να σας τα πρηζουν.........τους αναγκαζουν να το κανουν και οταν λενε στους ανωτερους οτι οι ωρες ειναι ακαταληλες τους λενε αν δε σου αρεσει φυγε........αν εχεις αναγκη απο λεφτα και βρεις αυτη την ομολογουμενος σκατοδουλεια τι να κανεις??????????
οταν τελειωσα το λυκειο επιασα δουλεια για να πληρωνω το φροντιστιριο για τις πανελληνιες σε ενα κεντρο αδυνατισματος στην αρχη με βαλαν στο δρομο (εχετε δει) να μιλω στο κοσμο και να τους πειθω να τους ανεβαζω πανω........ολη μερα αυτο.ορθια στο δρομο να μιλω σε αγνωστους με με βριζουν να μου πετανε πανω τα χαρτακια που τους εδινα να μου φωναζουν να με ειρωνευοντε να εκνευριζοντε που τους ενοχλω............σκατοδουλεια.........τι να εκανα? αν δεν τον εκανα αυτο θα με απολειανε και 18 χρονων χωρις τπτ στα χερια σου που να δουλεψεις??????? εφυγα και πηγα και εγινε υπαλληλος σε μαγαζι με ρουχα........αλλη σκατοδουλεια.....μην πυροβολητε τους εργαζομενους.
αυτο λεω μονο.
(οχι οτι αργοτερα στα γραφεια που ημουν ηταν καλυτερα αλλα οχι τοσο χαλια.εκει τουλαχιστον κανεις δε νευριαζε μαζι σου απο τους εξω.) τες πα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Το σύνολο των αθροιζόμενων καταγγελιών που δέχθηκαν οι συνεργάτες του ΙΝΚΑ, εγγράφως και επωνύμως, με πρωτοβουλία πάντα των καταναλωτών (220 στον αριθμό για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), έφτασαν τις 309 σε συνολικό αριθμό.
Τελικά υπάρχει η αλήθεια , το ψέμα,..... και η στατιστική.....
Δηλαδή ρε καρντάσι σε περίπου 500 με 800 χιλιάδες συνδρομητές LLU συνολικά στην Ελλάδα , βρέθηκαν μόνο 309 πελάτες να κάνουν παράπονα στον ΙΝΚΑ.......????
Τα customer cares των εναλλακτικών θα πρέπει να τρίβουν τα χέρια τους....0,0168 % ανικανοποίητοι πελάτες.... σε έξι μήνες.....
:eyepop:
Ούτε Σουηδέζικο νοσοκομείο δεν χτυπάει τέτοια νούμερα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.