Σύνδεση

View Full Version : "Αμυντικές" οδηγικές πρακτικές...



McGyver
31/01/2008, 15:13
Με αφορμή ένα post του Γιάννη (road spirit), σχετικά με αυτοκίνητα τύπου Smart, των οποίων οι καθρέπτες δεν παρέχουν ικανό οπτικό πεδίο προς τα πίσω, σκέφτηκα ένα thread στο οποίο θα καταγράφουμε "αμυντικές" πρακτικές κατά την οδήγησή μας...

Εύχομαι να δημιουργηθεί ένα "ευρετήριο" χρήσιμο τόσο σε έμπειρους όσο και νέους αναβάτες...

Παρακαλώ πολύ να postάρετε μόνο συγκεκριμένες απαντήσεις και να ΜΗΝ spamάρετε...

Αν το thread πάρει ικανοποιητική τροπή, τότε θα το κάνω sticky...

Φιλικά,

Θωμάς

McGyver
31/01/2008, 15:15
Ξεκινάω λοιπόν...

Πάντα οδηγώ με δύο δάχτυλα πάνω στη μανέτα του μπροστινού φρένου.

Ίσως σώσει μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου...

Μια συνήθεια που απέκτησα από την πρώτη στιγμή που έπιασα grip στην παλάμη μου και τώρα απλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς...

Cpt. Haddock
31/01/2008, 15:17
O κανόνας του +20 (χλμ) στις διηθήσεις

'νταξ' καμια φορά ξεφεύγει λίγο αλλα εν γένει δεν πάω πολύ πιο γρήγορα απο τα αυτοκίνητα στο fillering (που λένε στο χωριό μου)

:wave2:

McGyver
31/01/2008, 15:20
Ποτέ δεν έχω το νου μου στο αν ανάψει φλας το προπορευόμενο από εμένα αυτοκίνητο όταν κινούμαι σε δρόμο με δύο (ή περισσότερες) λωρίδες ανά κατεύθυνση...

Σύμβουλός μου για την αλλαγή κατεύθυνσης είναι η απόσταση τροχών αυτοκινήτου με διαχωριστική γραμμή...

Μείωση αυτής της απόστασης αποτελεί σημάδι πρόθεσης αλλαγής πορείας...

McGyver
31/01/2008, 15:22
Γνώση του πότε είμαι σε τυφλή γωνία οχήματος:

Αν μπορώ να δω τα μάτια του οδηγού στους καθρέπτες του, αυτό σημαίνει πως ΔΕΝ είμαι σε τυφλή γωνία και ΜΠΟΡΕΙ να με δει...

Φυσικά αυτό δε σημαίνει πως ΟΝΤΩΣ ΘΑ με δει, αλλά τουλάχιστον ξέρω αν είμαι σε τυφλή γωνία ή όχι και προσαρμόζω ανάλογα τη θέση της μοτοσικλέτας μου...

McGyver
31/01/2008, 15:27
Κανόνας των 3 δευτερολέπτων από το προπορευόμενο όχημα:

Η απόσταση ασφαλείας από το μπροστινό μας όχημα δε μετριέται σε μέτρα, μιας και εξαρτάται από την ταχύτητα που κινούμαστε, αλλά σε χρόνο...

Μια ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ απόσταση για το μέσο οδηγό είναι αυτή των 3 δευτερολέπτων...

Με ένα σταθερό σημάδι στο δρόμο (π.χ. κολώνα) θα πρέπει να προλάβουμε να μετρήσουμε "1001, 1002, 1003" μεταξύ των διελεύσων του προπορευόμενου οχήματος και ημών.

Με τον καιρό εξοικειωνόμαστε με τη σχέση χρόνου - ταχύτητας - απόστασης και το "μουρμούρισμα" μέσα στο κράνος σταματά...

Daemon
31/01/2008, 15:31
- 2 δαχτυλα παντα πανω στο φρενο
- Ελατωση ταχυτητας, μεχρι εκει που θεωρω οτι θα μπορεσω να αντιδρασω εγκαιρα, παντα σε διασταυρωση ειτε εχω πρασινο φαναρι ειτε ο αλλος εχει στοπ
- Το ιδιο οταν περναω διπλα απο ΜΜΜ η ταξι
- Σταση σε φαναρη, ειδικα νυχτα πιο πολυ, οσο γινεται στην ακρη του δρομου η μπροστα απο καποιο αυτοκινητο
- Προσπαθω παντα να τσεκαρω τους καθρεπτες τον μπροστινων για να δω της προθεσεις τους, οσο μπορω



αυτα τωρα, εχει πεσει δουλιτσα.. συνεχεια στο επομενω επεισοδειο :wave2:

Operater
31/01/2008, 15:36
Θα πρόσθετα ελαφρύ τσίμπημα του μπροστινού φρενου και μείωση ταχύτητας όταν βλέπουμε αυτοκίνητο ή άλλο μέσο να προσπαθεί δειλά-δειλά να μπει στην πορεία μας, ενω φυσικά έχουμε προτεραιότητα, και ελαφρύ στρίψιμο δεξιά της νοητής γραμμής που χωρίζει τη λωρίδα μας.

Και, φυσικά, είμαστε έτοιμοι να σταματήσουμε σε διαβάσεις και αφού περνάμε δίπλα από λεωφορεία.

sniper
31/01/2008, 15:44
Αρχίστε πρώτα με τις κατηγορίες των συνθηκών οδήγησης γιατί ετσι που το πάτε τουρλουμπούκι παπάρια νόημα θα βγάλετε

Εdit : Βροχή, στεγνό, πολη, εθνική, επαρχιακό δίκτυο, πιστα κλπ κλπ

Trickster
31/01/2008, 16:05
Να πω και γω από εμπειρίας σε διηθήσεις,

α) αν δεν είναι τελείως σταματημένα τα οχήματα καλό είναι να κρατάς ταχύτητα ίδια με την κίνηση.
β) σε δρόμους με 2+ λωρίδες στην ίδια κάτεύθυνση, αν το αμάξι που πάμε να περάσουμε έχει αρίστερά δεξιά χώρο να χωθεί οπωσδήποτε κόρνα και φώτα για να μας δει.
γ) φυσικά πάντα το νου μας στις μπροστινές ρόδες, αν έχουν ξεκινήσει να στρίβουν, κόρνες!

:wave2: :wave2:

Operater
31/01/2008, 16:08
Μάλλον για αμυντική οδήγηση μες στη πόλη ξεκινήσαμε.

Θα πρόσθετα επίσης και πάντα μα πάντα ανοικτά τα φώτα, μέρα και νύκτα. Μας προσέχουν καλύτερα.
Κάτι άλλο που έχω προσέξει είναι (διορθώσε με παρακαλώ) ότι όταν κοκκινίζει ένα φανάρι, οι οδηγοί αυτοκινήτων για να γλιτώσουν προφανώς μερικά μέτρα, αποφασίζουν τελευταία στιγμή σε ποια πλευρά θα περιμένουν να ανάψει πράσινο. Οπότε διήθηση καλό είναι να γίνεται, σε αυτή τη φάση όταν δούμε ότι τα αυτοκίνητα ακινητοποιούνται εντελως. :wave2:

el_hymador
31/01/2008, 16:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
Να πω και γω από εμπειρίας σε διηθήσεις,

αβ) σε δρόμους με 2+ λωρίδες στην ίδια κάτεύθυνση, αν το αμάξι που πάμε να περάσουμε έχει αρίστερά δεξιά χώρο να χωθεί οπωσδήποτε κόρνα και φώτα για να μας δει.


:wave2: :wave2:

+1

οσο και αν ακουγεται κουλο, ειναι προτιμοτερο να προσπερνας αναμεσα απο δυο αμαξια που κινουνται παραλληλα, παρα οταν βρισκεται μονο του αριστερα η δεξια ενα αυτοκινητο με κενο χωρο στην απεναντι του λωριδα.

Οσο νεκρες γωνιες στο οπτικο πεδιο και αν εχει ενα αμαξι και οσο βοδι και αν ειναι ο οδηγος, το αμαξι που κινειται παραλληλα με αυτο θα το δει...ελπιζω...

VANDA
31/01/2008, 16:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster

α) αν δεν είναι τελείως σταματημένα τα οχήματα καλό είναι να κρατάς ταχύτητα ίδια με την κίνηση.



Και τότε ποιος ο λόγος να κάνεις διήθηση;

McGyver
31/01/2008, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
σε δρόμους με 2+ λωρίδες στην ίδια κάτεύθυνση, αν το αμάξι που πάμε να περάσουμε έχει αρίστερά δεξιά χώρο να χωθεί οπωσδήποτε κόρνα και φώτα για να μας δει.

+1

Μας το είχε επισημάνει και ο Θ. Χούντρας στο "Σεμινάριο Πόλης" κατά το 0-300 Riding School.

:beer: :beer:

Trickster
31/01/2008, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Και τότε ποιος ο λόγος να κάνεις διήθηση;

γιατί η κίνηση σταματάει, ξεκινά, ξανασταματά κλπ και εσύ είσαι όλη την ώρα ανάμεσα από αμάξια..
ε την στιγμή που κινούνται καλό είναι να μην πηγαίνεις με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι πάνε..

tai
31/01/2008, 16:49
Οταν προετοιμαζόμαστε να προσπεράσουμε μια σειρά αυτοκινήτων, δεν καθόμαστε καμιά ωρα στο πίσω φτερό του τελευταίου. Περνάμε σε οσο πιο μικρό χρόνο μας επιτρέπουν οι συνθήκες ,κόβουμε για να ελέγξουμε το επόμενο και ξανα το ίδιο . Δεν τα περνάμε μονοκοπανιά. :nono:

devil's animal
31/01/2008, 16:53
προσωπικα με το που αναβει πρασινο φαναρι εχω μια συνηθεια να κοιταω τον καθετο δρομο (που εχει αναψει κοκκινο) αν ερχεται κανενας με φορα ή γενικα αν εχουν σταματησει τα οχηματα και μετα ξεκιναω. Μπορει να γινετε και παραλληλα...του στυλ σιγα σιγα τσουλημα της μοτοσυκλετας και ελεγχος του δρομου με το κοκκινο φαναρι.


καθως και μια αρκετα καλη τακτικη ειναι οταν σταματαμε σε φαναρι και δεν υπαρχει κανενα αλλο οχημα διπλα μας,να σταματαμε οσο πιο κοντα στο πεζοδρομιο και οχι στην μεση του δρομου. ποτε δεν ξερουμε αν ο αλλος εχει δει το κοκκινο ή εχει πιει ή δεν πιασουν τα φρενα ή....ή....ή....


:beer: :beer: :beer: :beer:

McGyver
31/01/2008, 16:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
προσωπικα με το που αναβει πρασινο φαναρι εχω μια συνηθεια να κοιταω τον καθετο δρομο (που εχει αναψει κοκκινο) αν ερχεται κανενας με φορα ή γενικα αν εχουν σταματησει τα οχηματα και μετα ξεκιναω. Μπορει να γινετε και παραλληλα...του στυλ σιγα σιγα τσουλημα της μοτοσυκλετας και ελεγχος του δρομου με το κοκκινο φαναρι.

Προσθέτοντας στο post του Σταύρου, προσωπικά περιμένω στο φανάρι με νεκρά...

Κουμπώνω την πρώτη όταν ανάψει το πράσινο...

Αν (που θα) κορνάρουν οι από πίσω, στ' @@ μου...

Giorgos19
31/01/2008, 17:58
Nα προσθεσω και γω το κατιτις μου,που αρκετες φορες με ειχε σωσει...

Οταν κανω διυθηση εχω το νου μου και στις μπροστινες ροδες τον αυτοκινητων.Οταν ειναι μποτιλιαρισμενα η κινουνται με μικρη ταχυτητα η μετατοπιση των τροχων προς την μερια που θελουν να στριψουν κανει κρα.Ετσι μπορουμε να αποφυγουμε λαλακες πηγμενους απο την κινηση που αποφασισαν να αλλαξουν λωριδα χωρις φλας η να τσεκαρουν αν ερχεται κανεις,για να κερδισουν 1 μετρο.:winka:





:wave2:

edit:τωρα ειδα το ποστ του Trickster.Συγνωμη για την επαναληψη :dizzy:

el_hymador
31/01/2008, 18:21
επισης σε προσοχη

1.οταν προσπερνατε μποτιλιαρισμενα αυτοκινητα σε δρομο διπλη κυκλοφοριας με μονη λωριδα ανα κατευθυνση. οι αυτοκινηταδες αφηνουν συνηθως χωρο στα στενα και ξεμπουκαρουν αμαξια βγαζοντας μουρη...

2. Οταν κινουμαστε προς διασταυρωση μαζι με αλλα αμαξια και θελουμε να συνεχισουμε την πορεια μας απεναντι. το οτι δεν εχει βγαλει καποιος φλας που να υποδηλώνει οτι θα στριψει δεξια/αριστερα στην διασταυρωση δεν σημαινει οτι θα συνεχισει και αυτος ευθυεια....πολλοι στριβουν ειδικα σε διασταυρωσεις χωρις φλας.

3.Οταν προσπερναμε σταματημενο (η αργα κινουμενο) λεωφορειο, φορτηγο , van και λοιπα ψηλα οχηματα. ΠΑΝΤΑ κοβουμε γιατι πεταγονται πεζοι και δεν εχουμε ορατοτητα λογω του ογκου του οχηματος

4. μεγαλη προσοχη επισης οταν πισω απο αυτοκινητο βρισκεται συναδελφος μοτοσικλετιστης και θελουμε να προσπερασουμε...μπορει το ιδιο να θελησει και αυτος...
κανουμε γνωστη την θεση μας με φωτα και κορνα και την προθεση μας με φλας

Tigas
31/01/2008, 20:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
Οταν προετοιμαζόμαστε να προσπεράσουμε μια σειρά αυτοκινήτων, δεν καθόμαστε καμιά ωρα στο πίσω φτερό του τελευταίου. Περνάμε σε οσο πιο μικρό χρόνο μας επιτρέπουν οι συνθήκες ,κόβουμε για να ελέγξουμε το επόμενο και ξανα το ίδιο . Δεν τα περνάμε μονοκοπανιά. :nono:

Όπως τα λέει ο Χρήστος και εγώ προσωπικά τουλάχιστον μέσα στην πόλη δεν οδηγώ επιθετικά .

Όλα αυτά που γράφετε αφορούν τα χλμ που έχει γράψει ο καθένας μας τι αντίληψη έχει ώστε να μπορεί να γλυτώσει από τον άλλο απρόσεκτο οδηγό.

Κάποια βασικά πράγμα τα είναι να προσέχουμε στα

1.φανάρια έστω και εάν έχουμε πράσινο

2.όταν κινούμαστε ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα να είμαστε πάντα σε ετοιμότητα με το δάχτυλο στο φρένο όχι για να καρφώσουμε απαραίτητα το μηχανάκι αλλά για να μπορούμε να αποφύγουμε το εμπόδιο που σε εμένα τις περισσότερες φορές είναι άνθρωπος που του ήρθε να αρχίσει να τρέχει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να περάσει το δρόμο

3.όταν προσπερνάμε οχήματα μεγάλου όγκου και δεν βλέπουμε μπροστά τους περνάμε σιγά γιατί δεν ξέρουμε τί έχουν μπροστά τους αλλά και τί μπορεί να πεταχτεί μπροστά μας.

4. σε ροή αυτοκινήτων είτε στην πόλη είτε εκτός το καλύτερο είναι να είμαστε σε απόσταση από αυτά.

kinhsh
01/02/2008, 01:27
Αυτα εφαρμοζω,οσο μπορω :
- Bλεπω τρεχω,δεν βλεπω δεν τρεχω. Να μη το ρισκαρω τι μπορει να κρυβεται πισω απο την στροφη.
-Να μη μεθαω με την ταχυτητα και να συμβαινουν ολα γυρω μου γρηγορα.Αλλα να κραταω τη μηχανη να μην αναπτυσσεται.

lamoun
01/02/2008, 01:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Προσθέτοντας στο post του Σταύρου, προσωπικά περιμένω στο φανάρι με νεκρά...

Θα έλεγα όμως ότι σε περίπτωση που είμαστε πρώτοι στο φανάρι και έρχεται η κίνηση από πίσω, έχουμε 1η και κοιτάμε καθρέπτες μη μας χτυπήσει κάποιος από πίσω.

tifoefs
01/02/2008, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Θα έλεγα όμως ότι σε περίπτωση που είμαστε πρώτοι στο φανάρι και έρχεται η κίνηση από πίσω, έχουμε 1η και κοιτάμε καθρέπτες μη μας χτυπήσει κάποιος από πίσω.

Λες και αν τυχει κατι τετοιο εχει σημασια αν δεις ποιος και πως σε κοπανησε η θα προλαβεις να φυγεις ;;

:eyepop:

dynogix
01/02/2008, 12:51
Όλα αυτά σωστά + μακρία από τα τρία Γ*!!!:cry:


















*Γιαγιά-Γέρος-Γιατρός!:rotflmao: :rotflmao:

dimzab
01/02/2008, 13:24
- Όταν δύο μηχανάκια πλησιάζουν στενό πέρασμα (πχ ετοιμάζονται για διήθηση), προτεραιότητα έχει το μηχανάκι που είναι μποστά. Ο πίσω πρέπει να κόψει και να αφήσει τον μπροστινό να μπει πρώτος.

- Αποφεύγουμε τις προσπεράσεις άλλων μηχανών πάνω σε στροφή, αφού ποτε δε μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο προπορευόμενος μας έχει δεί και πρόκειται να κρατήσει σταθερή τροχιά!

Cpt. Haddock
01/02/2008, 13:30
να κάναμε (όλοι μας) τα μισά απ' όσα γράφουμε εδω... :sad:

McGyver
01/02/2008, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
να κάναμε (όλοι μας) τα μισά απ' όσα γράφουμε εδω... :sad:

Ένας από τους στόχους που με ώθησαν να ανοίξω αυτό το thread είναι να το θυμίζω και στον εαυτό μου...

:winka:

lamoun
01/02/2008, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Λες και αν τυχει κατι τετοιο εχει σημασια αν δεις ποιος και πως σε κοπανησε η θα προλαβεις να φυγεις ;;

:eyepop:

Ελπίζω το δεύτερο :cry:

Άν τον δεις να έρχεται με φόρα ή ακούσεις τα λάστιχα να τσιρίζουν να είσαι έτοιμος μή βάζεις τώρα πρώτη. (έχω δει τέτοιο βίντεο, ο τυπάς παίρνει χαμπάρι τον κουτάκια, αλλά δε προλαβαίνει να κάνει και πολλά)

Operater
01/02/2008, 14:37
Μήπως, λέω, μήπως πρέπει να λειτουργώ με γνώμονα ότι πρέπει να σέβομαιτους ΠΑΝΤΕΣ
γύρω μας? Ό,τι κινείται? Στο δρόμο εννοώ. :smilea:

Στο θέμα Βροχή:
Έχω κάνει κάποιες διαπιστώσεις:
Όταν αρχίζει να ψιχαλίζει, είναι πολύ επικύνδινος ο δρόμος, γιατί δημιουργείται ένας είδους λάσπη στο δρόμο σωστά? πότε πρεπει χαμηλές ταχύτητες, όχι πολύ κλίση στις στροφές, και αρκετή απόσταση απο τα υπόλοιπα οχήματα. Επίσης στη βροχή, ε΄λιναι πολύ επικύνδινο να πατάω στη διπλή ή μονή λωρίδα και στις διαβάσεις, λόγου του υλικού που έχουν και γλιστράει πάρα πολύ.

Αν και πιστεύω ο δρόμος, μετά από αρκετή βρόχα, ξεπλένεται, καλό θα ήταν να τηρώ τα ίδια με το από πάνω. :smilea:

Μάλλον τα ξέρετε αυτά, οπότε συγχωρέστε μου τη φλυαρία,
απλά κάνω μια κριτική στον εαυτό μου, μήπως βελτιωθώ. :smilea:

zephyr1
01/02/2008, 15:15
Αυτο. (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=30784)

Που ειναι αυτος ?:look:

tai
02/02/2008, 06:34
αυτο (http://http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=30784) πάντως μπορεί να συμπεριληφθεί στο τωρινό και να γίνει sticky

el_hymador
02/02/2008, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Μήπως, λέω, μήπως πρέπει να λειτουργώ με γνώμονα ότι πρέπει να σέβομαιτους ΠΑΝΤΕΣ
γύρω μας? Ό,τι κινείται? Στο δρόμο εννοώ. :smilea:

Στο θέμα Βροχή:
Έχω κάνει κάποιες διαπιστώσεις:
Όταν αρχίζει να ψιχαλίζει, είναι πολύ επικύνδινος ο δρόμος, γιατί δημιουργείται ένας είδους λάσπη στο δρόμο σωστά? πότε πρεπει χαμηλές ταχύτητες, όχι πολύ κλίση στις στροφές, και αρκετή απόσταση απο τα υπόλοιπα οχήματα. Επίσης στη βροχή, ε΄λιναι πολύ επικύνδινο να πατάω στη διπλή ή μονή λωρίδα και στις διαβάσεις, λόγου του υλικού που έχουν και γλιστράει πάρα πολύ.

Αν και πιστεύω ο δρόμος, μετά από αρκετή βρόχα, ξεπλένεται, καλό θα ήταν να τηρώ τα ίδια με το από πάνω. :smilea:

Μάλλον τα ξέρετε αυτά, οπότε συγχωρέστε μου τη φλυαρία,
απλά κάνω μια κριτική στον εαυτό μου, μήπως βελτιωθώ. :smilea:


καλα τα λες εκτος απο την απατηλη διαπιστωση του οτι ξεπλενεται ο δρομος.

Αφου εχει στεγνωσει ισχυει αυτο, αλλα μιλαμε για ασφαλτο εκτος πολεως και σε καμια περιπτωση δεν ειναι κατι το οποιο μπρουμε να εμπιστευτουμε και να αυξησουμε την ταχυτητα μας.

Στην βροχη γινεσαι master του συμπλεκτη, απο την μια θα πρεπει να κρατας τις στροφες του κινητηρα ψηλα για να εχεις φρενο απο τον κινητηρα, αλλα στο ανοιγμα του γκαζιου θελει πατιναρισμα γιατι καθε ενοια προσφυσης εχει παει περιπατο.

Εγω το παιζω επισης παγκοσμιος και ας με δουλευουν οι γυρω, αφου για να στριψω βγαζω πολυ σωμα προκειμενου να στριψει η μοτοσικλετα σε οσο το δυνατον πιο καθετη θεση σε σχεση με το οδοστρωμα.

Επισης ανα τακτα χρονικα διαστηματα και με σταθερο γκαζι, χρειαζεται να πατας τα φρενα ωστε να στεγνωνουν - στραγγιζουν οι δισκοι απο τα νερα και να γινονται αποτελεσματικοι.

Το πιο δυσκολο πεδιο απο ολα ειναι οι μουσκεμενες ανηφορες του αστικου οδικου δικτυου! Απο την μια θες γκαζι για να ανεβεις, απο την αλλη τα επιπεδα προσφυσης ειναι επιπεδου σαπουναδας πανω σε παρκε.
Ριχνω βαρος πισω για να φορτισω τον τροχο μπας (?) και βρει προσφυση και κατι γινεται στην ευθεια....αλλα υπαρχει περιπτωση να βρεθεις αντιμετωπος με το ultimate rain challenge που ειναι ανηφορα η κατηφορα μεγαλης κλισης , βρεγμενο οδοστρωμα γ.τ.π. και .....ΣΤΡΟΦΗ!

αν καταφερεις και βγεις αλωβητος και απο αυτο παιρνεις βραβειο απο το YΠΕΧΩΔΕ και σε τιμουν σε εκδηλωση που διοργανωνει ο εκαστοτε Δημος.

...δεν θα ξεχασω ποτε μια τετοια περιπτωση στα Τουρκοβουνια...συγκινηθηκα τωρα....

tifoefs
02/02/2008, 11:23
Mαντηλακι ;;

:wacko:

TROOPER
02/02/2008, 12:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αρχίστε πρώτα με τις κατηγορίες των συνθηκών οδήγησης γιατί ετσι που το πάτε τουρλουμπούκι παπάρια νόημα θα βγάλετε

Εdit : Βροχή, στεγνό, πολη, εθνική, επαρχιακό δίκτυο, πιστα κλπ κλπ

+1

:wave2:

startengine
03/02/2008, 10:40
Προσωπικά "οδηγώ" μόνο σε εθνικές και επαρχιακούς. Στην πόλη.... απλά "φυλάγομαι".
Καμιά μα καμιά κατάσταση δεν είναι ασφαλής. Στα στενά και στους (ημι)μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης είναι σαν να είσαι ο ήρωας σε playstation game και όλοι προσπαθούν να σε σκοτώσουν (πού το διάβασα να δεις...?) μόνο που δεν έχεις κανονάκι μπόνους.
Εύγε στο παιδί που το διατύπωσε.

Στη σειρά των μποτιλιαρισμένων και εκεί που κανείς δεν το περιμένει θα την κάνει ο φρικαρισμένος δεξιά ή αριστερά χωρίς ή με φλας της τελευταίας στιγμής! Μάτι στη ρόδα και ενίοτε στη φάτσα του οδηγού. Κινητό=δε βλέπει δεν ακούει.... (πχ)

Στην κόρνα δεν κάνω τσιγκουνιές:D
Καλύτερα ολίγον σπαστική καθώς παιρνώ ανάμεσα παρα..... ξάπλα ή σφηνωμένη σε καμιά πόρτα...
Σινιάλομε φώτα ομοίως.

Για μένα ο κανόνας λέει: Όλοι είναι εν δυνάμει δολοφόνοι σου. Πρόλαβέ τους ή απόφυγέ τους!

zireous
01/03/2008, 00:06
Εκτός από δύο δάκτυλα στο φρένο, εγώ έχω δύο μόνιμα στο συμπλέκτη...
Εκτός από το ότι βολεύει άμα χρειαστεί κάμμια εκτροπή, ενδεχομένως να χρειαστεί για να κατεβάσω σχέση και να επιταχύνω όταν δώ κάτι ύποπτο πίσω...

Εγώ πάντως διαφωνώ με το +20 που αναφέρθηκε παραπάνω -μου φαίνεται ότι αφορά ταχύτητες κίνησης πάνω από 80 χαω -παλαιά πήγαινα και γω +αρκετά αλλά μετά άλλαξα γνώμη.

Ανάλογα με το πόσο πηγαίνει η κίνηση θα πρότεινα μια πιο λογική ταχύτητα διήθησης. Και αυτό εξαρτάται καί από τη μηχανή που οδηγάς αλλά καί από το πόσο άνετα νιώθεις εσύ στη κίνηση.

Στο μποτιλιάρισμα ενίοτε κάθομαι στα αυγά μου και αναπολώ τις εποχές που κάπνιζα, βλέποντας κάτι περίεργους με ανοιχτά (ή καθόλου) κράνη και τσιγάρο στο στόμα να προσπαθούν να χωθούν κάπου ενώ μιλάνε στο κινητό -το τι κάνουν οι περισσότεροι μέσα στα κουτιά, άστο...


Παραμένω αόρατος αλλά και ψυλλιασμένος στη κίνηση, και οι περισσότεροι που οδηγάνε αυτοκίνητα παραμένουν αμόρφωτοι ως προς τη πιο απλή διαπίστωση που αφορά την ζωή ενός δικυκλιστή:


Μία λάθος κίνηση ενός οδηγού αυτοκινήτου μπορεί να με σκοτώσει -και έχουν προσπαθήσει αρκετές φορές-, ενώ μια λάθος δικιά μου θα τους γρατζουνίσει απλά τις λαμαρίνες τους.

Στην επαρχία είναι χειρότερα τα πράγματα, πολλοί ούτε καν δίνουν προτεραιότητα (τι'σαι συ ρε που έρχεσαι από δεξιά για να σε δώκω προτεραιότητα; )...

Οι περισσότεροι οδηγοί αυτοκινήτων δεν σκέφτονται όταν οδηγάνε -ή έχουν αλλού το μυαλό τους-, άρα το να μη βγάλουν φλας, το να στρίψουν κάπου ξαφνικά ή να αλλάξουν λωρίδα κλπ, είναι μέσα στο "παιχνίδι" της κίνησης. Φροντίζουν να μου το θυμίζουν, όταν το ξεχνάω...

Όσο και αν ακούγονται παιδικά θα θυμίσω οι νεώτεροι να διαβάσετε τα βασικά μαθήματα για αναβάτες -σε άλλο ποστ-, που έχουν αρκετό υλικό για οδήγηση στη πόλη -και ειδικά την εισαγωγή στη "στρατηγική" που πρέπει να έχεις στη κίνηση.


Εναλλακτικά, περιμένετε να αποκτήσουν οι οδηγοί τετράτροχων οδηγική σύνεση, ευθύνη και προσοχή αλλά και σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή (και μερικοί δικυκλιστές μέσα σε αυτούς)...

Σα να λέμε... μη φας.


Προτείνω οι νεώτεροι να πάρετε ότι οδηγάτε, και να αρχίσετε να το οδηγάτε στο χώμα, σε καμμιά ερημιά, για να δείτε πως αντιδρά σε φρένα πανικού, εκτροπές, ακόμα και ντριφταρίσματα, κωλιές κλπ ωραία και να έχετε τη σύνεση να τα χρησιμοποιήσετε όταν χρειαστεί. Για να έχετε με το μέρος σας τις σωστές αντιδράσεις και όχι πανικό, ώστε να πάει η μηχανή εκεί που θέλετε άμα χρειαστεί.

:wave2:

the who
01/03/2008, 07:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Εκτός από δύο δάκτυλα στο φρένο, εγώ έχω δύο μόνιμα στο συμπλέκτη...
Εκτός από το ότι βολεύει άμα χρειαστεί κάμμια εκτροπή, ενδεχομένως να χρειαστεί για να κατεβάσω σχέση και να επιταχύνω όταν δώ κάτι ύποπτο πίσω...

Εγώ πάντως διαφωνώ με το +20 που αναφέρθηκε παραπάνω -μου φαίνεται ότι αφορά ταχύτητες κίνησης πάνω από 80 χαω -παλαιά πήγαινα και γω +αρκετά αλλά μετά άλλαξα γνώμη.

Ανάλογα με το πόσο πηγαίνει η κίνηση θα πρότεινα μια πιο λογική ταχύτητα διήθησης. Και αυτό εξαρτάται καί από τη μηχανή που οδηγάς αλλά καί από το πόσο άνετα νιώθεις εσύ στη κίνηση.

Στο μποτιλιάρισμα ενίοτε κάθομαι στα αυγά μου και αναπολώ τις εποχές που κάπνιζα, βλέποντας κάτι περίεργους με ανοιχτά (ή καθόλου) κράνη και τσιγάρο στο στόμα να προσπαθούν να χωθούν κάπου ενώ μιλάνε στο κινητό -το τι κάνουν οι περισσότεροι μέσα στα κουτιά, άστο...


Παραμένω αόρατος αλλά και ψυλλιασμένος στη κίνηση, και οι περισσότεροι που οδηγάνε αυτοκίνητα παραμένουν αμόρφωτοι ως προς τη πιο απλή διαπίστωση που αφορά την ζωή ενός δικυκλιστή:


Μία λάθος κίνηση ενός οδηγού αυτοκινήτου μπορεί να με σκοτώσει -και έχουν προσπαθήσει αρκετές φορές-, ενώ μια λάθος δικιά μου θα τους γρατζουνίσει απλά τις λαμαρίνες τους.

Στην επαρχία είναι χειρότερα τα πράγματα, πολλοί ούτε καν δίνουν προτεραιότητα (τι'σαι συ ρε που έρχεσαι από δεξιά για να σε δώκω προτεραιότητα; )...

Οι περισσότεροι οδηγοί αυτοκινήτων δεν σκέφτονται όταν οδηγάνε -ή έχουν αλλού το μυαλό τους-, άρα το να μη βγάλουν φλας, το να στρίψουν κάπου ξαφνικά ή να αλλάξουν λωρίδα κλπ, είναι μέσα στο "παιχνίδι" της κίνησης. Φροντίζουν να μου το θυμίζουν, όταν το ξεχνάω...

Όσο και αν ακούγονται παιδικά θα θυμίσω οι νεώτεροι να διαβάσετε τα βασικά μαθήματα για αναβάτες -σε άλλο ποστ-, που έχουν αρκετό υλικό για οδήγηση στη πόλη -και ειδικά την εισαγωγή στη "στρατηγική" που πρέπει να έχεις στη κίνηση.


Εναλλακτικά, περιμένετε να αποκτήσουν οι οδηγοί τετράτροχων οδηγική σύνεση, ευθύνη και προσοχή αλλά και σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή (και μερικοί δικυκλιστές μέσα σε αυτούς)...

Σα να λέμε... μη φας.


Προτείνω οι νεώτεροι να πάρετε ότι οδηγάτε, και να αρχίσετε να το οδηγάτε στο χώμα, σε καμμιά ερημιά, για να δείτε πως αντιδρά σε φρένα πανικού, εκτροπές, ακόμα και ντριφταρίσματα, κωλιές κλπ ωραία και να έχετε τη σύνεση να τα χρησιμοποιήσετε όταν χρειαστεί. Για να έχετε με το μέρος σας τις σωστές αντιδράσεις και όχι πανικό, ώστε να πάει η μηχανή εκεί που θέλετε άμα χρειαστεί.

:wave2:
Ολοσωστος
:a18:

gcrook
01/03/2008, 17:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

Εγω το παιζω επισης παγκοσμιος και ας με δουλευουν οι γυρω, αφου για να στριψω βγαζω πολυ σωμα προκειμενου να στριψει η μοτοσικλετα σε οσο το δυνατον πιο καθετη θεση σε σχεση με το οδοστρωμα.


Μου κανει εντυπωση που δεν σχολιαστηκε αυτο.
Ο συμπλεκτης απαγορευεται και η χρηση κατω απο τις συνθηκες που ανεφερες,σημαινει οτι δεν κρατας τον κινητηρα στο σωστο ευρος (χαμηλη σχεση πολλες ρπμ) ωστε να υπαρχει παντα ομαλοτητα και αμεσοτητα στο ανοιγμα/κλεισιμο του γκαζιου.
Τα υπολοιπα ειναι ημιμετρα,εκτος και αν μιλας για ξεκινημα οποτε πασο.

Περι οδηγησης στην βροχη ειχαν γραφτει καποια πολυ καλα ποστς,τα οποια μαλιστα περιεχουν συμβουλες και απο το σεμιναριο περι οδηγησης στο βρεγμενο που ειχε γινει τοτε απο τον Δαλλα στον χωρ οπου στεγαζονται διαφορες λεσχες.Προτεινω να τα διαβασετε και αν το βρειτε να μου το πειτε και μενα διοτι βαριεμαι να ψαξω.