PDA

View Full Version : ΨΕΙΡΑΣ Vs ΣΤΑΡΧΙΔΙΣΤΗΣ



SUZUKAKIAΣ
03/02/2008, 15:07
Εχω ενα HUSQVARNA TE 250 4T με αγωνιστικο τυπο κινητηρα........και το χα παρει της κουτας....

Τους πρωτους 10 μηνες αλλαζα λαδια καθε 400-500 χλμ
στρωσιμο πολυ καλο ουτε αργα ουτε γρηγορα ανεβασα στροφεσ προοδευτικα
βγαζαμε ολες τις σιτες λαδιου και τις καθαριζαμε
φιλτρο λαδιου γνησιο
φιλτρο αερα καθαρισμα πολυ συχνα και αλλαγμα
ζεσταμα τελειο
δεν το ζορισα σε τελικιασματα

και στα 2500χλμ ΜΠΙΕΛΑ!!!!!!

Αλλαξα παλι το πιστονι,μπιελα ηρθε μαζι με στροφαλο καινουργιο και παλι στρωσιμο απο την αρχη αλλα οχι τοσο καλα οσο πριν....ετριψα και τις εισαγωγες εξαγωγες και βαλαμε και ζιγκλερ
(μηχανικος ο JIMK7)

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ και το κακο στροσιμο και αφου ειχε και ζιγκλερ που μπορεις να πεις οτι δεν ηταν τελεια ρυθμισμενο του πινω το αιμα ακομα....

εχω κανει απο τοτε 11.000 χλμ
τι κοντρες με τον JIMK7 με το DR400
τι τελικιασματα
τι νοτια Κρητη ολο το καλοκαιρι με τον καυσωνα
ποσες φορες δεν τοχω ζεστανει
ποσους απειρουσ κυκλους στην ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΧΑΝΙΩΝ

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=52375&perpage=15&pagenumber=5

λαδια οχι τοσο συχνα οσο παλια ,απλα στη ωρα τους....

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!














Εχω και ενα παπι....CRYPTON-R YAMAΠΑ

Το πηρα της κουτας.....
Το εστρωσα χαλια και μολις πηγε 1000χλμ του αλλαξα τα λαδια μονος μου και με το που τα αλλαζω δεν το ζεστανα και πηγα και μπηκα στην ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΧΑΝΙΩΝ και το ελιωσα....

Μετα μου χαν πει να το παω για το πρωτο σερβις βαλβιδες και καρπυρατερ ρυθμιση και επειδη ημουν Αθηνα δεν το πηγα.....και αλλαζα εγω τα λαδια μονοσ μου...

Στην Αθηνα το σπαγα...ξερετε μεγαλοι δρομοι τελικιασματα απειρα.....

Και επειδη δεν ειχα τι να κανω μια μερα στα 11.000 χλμ ειπα να το παω για το πρωτο σερβις στην YAMAΠΑ....

Το πηγα και με το αυτοκολλητο YAMAΠΑ πανω....

τωρα ειναι στα 17.000χλμ και ουτε που εχει βγαλει ουτε ενα προβληματακι.....
ουτε περιεργοι θορυβοι ουτε τπτ...

ενω ενας φιλος μου με κρυπτον παλι αλλαξε πιστονι και κυλινδρο με εγγυηση στα 5000χλμ και καν 80 δεν το πηγαινε...








ΛΟΙΠΟΝ????????????

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΨΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ?????

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΣΤΑΡΧΙΔΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΛΑ ΣΤΑ @@ ΣΟΥ??????

Η ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ?????????????

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ???????

ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ?????????

ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ,ΑΝΤΟΧΕΣ????







ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΡΧΑΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΤΣΙ????........
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΠΑΠΑΚΙΑ.........
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΧΑΡΛΕΥ..........




ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΒΑΣΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.....

Lupo
03/02/2008, 15:48
Οι γνώμες διίστανται για το συγκεκριμένο ερώτημα εδώ και πολλά χρόνια.
Προσωπικά, είμαι υπέρ του σταδιακού ανοιγματος κατά το στρώσιμο, και σιγά-σιγά και με το γάντι, σκισίματος, μετά από καλό ζέσταμα, ώστε τα μέταλλα του κινητήρα να εξαλείψουν τις τριβές, από νωρίς, στον ρυθμό που θα πρέπει να δουλεύουν. Αν το πάω σαν κότα, τα μέταλλα θα τριφτούν, τόσο όσο το ανοίγω. Αν μετά, ξαφνικά, τα χώσω στον κινητήρα, απότομα, και αυτός δεν είναι έτοιμος, προετοιμασμένος και συνηθισμένος να δουλεύει σε αυτές τις θερμοκρασίες και συνθήκες, λογικό είναι να μου τα δώσει στο χέρι.
Ξαναλέω ότι οι γνώμες διίστανται αλλά εγώ είμαι υπέρ στον ανοίγματος σταδιακά, σχεδόν από την αρχή.
:wave2:

Αν και για τα λάδια, διαφωνώ. Το άλλαγμα, ειδικά στην αρχή και κατά το στρώσιμο, είναι αναγκαίο ειδικά αν κάνεις στρώσιμο "σκισίματος".

SUZUKAKIAΣ
03/02/2008, 16:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
Οι γνώμες διίστανται για το συγκεκριμένο ερώτημα εδώ και πολλά χρόνια.
Προσωπικά, είμαι υπέρ του σταδιακού ανοιγματος κατά το στρώσιμο, και σιγά-σιγά και με το γάντι, σκισίματος, μετά από καλό ζέσταμα, ώστε τα μέταλλα του κινητήρα να εξαλείψουν τις τριβές, από νωρίς, στον ρυθμό που θα πρέπει να δουλεύουν. Αν το πάω σαν κότα, τα μέταλλα θα τριφτούν, τόσο όσο το ανοίγω. Αν μετά, ξαφνικά, τα χώσω στον κινητήρα, απότομα, και αυτός δεν είναι έτοιμος, προετοιμασμένος και συνηθισμένος να δουλεύει σε αυτές τις θερμοκρασίες και συνθήκες, λογικό είναι να μου τα δώσει στο χέρι.
Ξαναλέω ότι οι γνώμες διίστανται αλλά εγώ είμαι υπέρ στον ανοίγματος σταδιακά, σχεδόν από την αρχή.
:wave2:

Αν και για τα λάδια, διαφωνώ. Το άλλαγμα, ειδικά στην αρχή και κατά το στρώσιμο, είναι αναγκαίο ειδικά αν κάνεις στρώσιμο "σκισίματος".

Ναι στο αλλαγμα των λαδιων ειμαι και γω υπερ και συχνα

απλα αυτο που ειπα οτι κατατυχει εννοουσα οτι οχι τοσο συχνα οσο παλια......θα το διορθωσω!

fethry
03/02/2008, 17:33
Είναι και θέμα τύχης, είναι και θέμα οχήματος...

Γενικά κι εγώ είμαι λίγο ψείρας στην αρχή αλλά το ξεπερνάω αρκετά γρήγορα... Απ'όσα μηχανάκια έχουν περάσει απ'τα χέρια μου, μόνο μ'ένα z1000 έχω φανέι αρκετά τυπικός και τελικά το έδωσα γιατί δε μου φτάναν τα λεφτά για να είμαι έτσι... Με τα νοίκια, τους λογαριασμούς και τα νυχτοπερατήματα δεν περισσεύαν λεφτά ούτε για βενζίνη... :cry: :cry:

Με όλα τα υπόλοιπα (glx50, astrea grand, rgv250, drz400) ήμουν αρκετά "κακός" χρήστης αλλα εκτός απο το διχρονάκι, κανένα δε μου έβγαλε πρόβλημα...
Αποκορύφωμα το σκυλί astrea που έχει 145000χλμ σε 11 χρόνια κι έχει κάψει μόνο κάτι λάμπες... Και γράφει ακόμα χωρίς παράπονα... :smokin:

fethry
03/02/2008, 17:36
Ελπίζω και το τωρινό er-6 να συνεχίσει τη λαμπρή αυτή παράδοση... :a13: :a13:

vestromas
03/02/2008, 23:02
Οταν εισαι υπερβολικα ψειρας, σε παιρνουν χαμπαρι οι μηχανικοι κι σου πινουν το αιμα. Επισης εχω καταλαβει οτι αν το προσεχεις υπερβολικα το μηχανακι το κανεις υπερ ευαισθητο και φιλασθενο, σαν τα μικρα παιδια. Εντω μεταξυ η νοοτροπια του ψειρα σε κανει να παρατηρεις και το παραμικρο , και το πιο γελιο πραγμα το μυαλο σου το κανει να φαινεται τεραστιο και ενοχλητικο, δυσκολευοντας χωρις λογο τη ζωη σου. Εχω παρατηρησει ανθρωπους να πλενουν τις ακτινες μια μια και να λυνουν το μισο μηχανακι στο πεζοδρομιο για να το καθαρισουν σε βαθος:a31: Το αστειο με αυτους τους τυπους ειναι οτι τις περισσοτερες φορες τα μηχανακια τα κρατανε κανα χρονο. Το συμπερασμα ειναι πως αν πιασετε τους εαυτους σας να λειτουργει ετσι, πηγεντε σε κανα ψυχολογο η βρεστε καμια καινουρια γκομενα να ξελαμπικαρετε, γιατι χαλατε τζαμπα τη ζωη σας. Τα μηχανακια ειναι σκλαβοι μας και χαμαληδες μας. Θελουν οση προσοχη ορισει ο κατασκευαστης, και πολλες φορες λιγοτερη, εκτος και αν μιλαμε για τιποτα ΚΤΜ και κατι αλλα παραπονιαρικα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer: :wave2:

SUZUKAKIAΣ
04/02/2008, 01:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
......Θελουν οση προσοχη ορισει ο κατασκευαστης, και πολλες φορες λιγοτερη......

++:cool: :cool:

DUKASII
04/02/2008, 08:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Επισης εχω καταλαβει οτι αν το προσεχεις υπερβολικα το μηχανακι το κανεις υπερ ευαισθητο και φιλασθενο, σαν τα μικρα παιδια.

τι λες τωρααααααααααα!!!!...:bigcry: :bigcry: :lol: :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:


και?δε με λετε εσεις οι σταρχιδηστες..τι μηχανακι προτιμάτε μεταχειρισμενο...ενα ευαίσθητο και φιλασθενο...???
η ενα παρατημενο απο εναν σταρχιδιστη??

:lol: :rotflmao: :bawl: :rotflmao:



οταν παμε να αγορασουμε μηχανακι..αντι για γνωσεις πανω στα μηχανακια καλο θα ήταν να χουμε κανα ψυχολόγο μαζι τελικα..


ρε τι σκατα πινετε ??

fethry
04/02/2008, 08:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
και?δε με λετε εσεις οι σταρχιδηστες..τι μηχανακι προτιμάτε μεταχειρισμενο...ενα ευαίσθητο και φιλασθενο...???
η ενα παρατημενο απο εναν σταρχιδιστη??

Άλλο αυτό... :blush: :blush:
Ας το έχει περιποιηθεί ο προηγούμενος και μετά βλέπουμε...

siakattackj
04/02/2008, 08:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



τι λέει αυτό ρεεεε????
μαζέψτετον ρεεε.... :rotflmao: :bigcry:


δεν έπαθε τίποτε....
απλά του άλλαξες 5 φορές πιστόνι και μπιέλλα...

εεεε άμα του άλλαζες και κανά κινητήρα θα ήταν χαρτί το μηχανάκι...


ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ..................:bigcry: :bawl: :rotflmao:


τι πράματα είναι αυτά? τα θέλετε και τα λέτε? ή μας κοροΐδεύετε?? εεεεεεε κύριος??

Lupo
04/02/2008, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII


ρε τι σκατα πινετε ??
φραπέ μέτριο χωρίς γάλα, παρακαλώ :cool:

Εσύ πέρνεις παραγγελίες ρε γμτ?
Περίμενα καμμιά ξανθιά με βαθύ μπούστο.:mad:

DUKASII
04/02/2008, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
φραπέ μέτριο χωρίς γάλα, παρακαλώ :cool:

Εσύ πέρνεις παραγγελίες ρε γμτ?
Περίμενα καμμιά ξανθιά με βαθύ μπούστο.:mad: ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ..ΤΟ ΡΙΞΑΜΕ ΣΤΙς ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕς..ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΣΕ ΕΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩ...ΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΛΗ ΜΟΥ ΜΩΡΕ ΜΩΡΕ..


ΟΧΙ ΟΧΙ..ΔΕ ΦΤΑΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΓΑΜΗΣΑ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ...ήτανε ευαισθητουλη μωρε..:lol: :rotflmao: :bawl:

SeNNinhA
04/02/2008, 09:59
Αυτά που λές συμπίπτουν ΑΚΡΙΒΩΣ με αυτά που λέει ο τύπος ΕΔΩ (http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm)

Με λίγα λόγια σε όσους βαριούνται να το διαβάσουν, ο τύπος λέει οτι το πιο κρίσιμο πράγμα στο στρώσιμο του κινητήρα είναι να εφαρμόσουν σωστά τα δαχτυλίδια του πιστονιού με τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Και στην σωστή εφαρμογή βοηθάει το να πιέσεις τον κινητήρα και όχι να τον στρώσεις μαλακά. Την εξήγηση διαβάστε την στο άρθρο για να την καταλάβετε καλύτερα (η πίεση στο πιστόνι εξισορροπεί την πίεση των καυσαερίων από την άλλη πλευρά και έτσι αυτό σφραγίζει καλύτερα με τα τοιχώματα χωρίς διαρροές από τον θάλαμο καύσης)

Στα πρώτα 30 χιλιόμετρα έχει γίνει το περισσότερο μέρος της δουλειάς και το καλύτερο μέρος είναι μια πίστα. Βασικά θέλει να δουλεύει ο κινητήρας άγρια με επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Οι επιβραδύνσεις με φρένο του κινητήρα είναι εξίσου σημαντικές. Εαν δεν πατε σε πίστα τότε τα στροφιλίκια είναι αλλο ενα καλό μέρος.

1) Πάντα καλό ζέσταμα
2) Απότομη επιτάχυνση και επιβράδυνση
3) Αλλαγή λαδιών και φίλτρου (οπωσδήποτε) μετά από 30 χιλιόμετρα τετοιου στρωσίματος
4) Χρήση ΜΟΝΟ απλού λαδιού 10-40W μέχρι τα πρώτα 300χιλιόμετρα (ή μετά από 2 πλήρης ημέρες στην πίστα) και όχι συνθετικών/ημισυνθετικών (μετά ότι θέλετε)

-Λέει ακόμη ότι με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε απο 2% έως και 10% σε ισχύ χωρίς καμία άλλη επέμβαση στον κινητήρα.
-Επίσης λέει οτι η αξιοπιστία του κινητήρα δεν μειώνεται καθόλου αλλα αυξάνεται κι όλας.
-Αυτά που λέει τα έλεγξε σε 300 κινητήρες που έτρεξαν και αγώνες



Εγώ πάντως το πιστεύω αυτό. Ο καθένας όμως ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Απλά το παραθέτω εδώ μιας και αναφέρθηκε και συμπίπτει με αυτό το άρθρο.

gcrook
04/02/2008, 10:01
Μαλλον πρεπει να το παω το μηχανακι καλου κακου σε εναν συμβουλο γαμου πρωτον γιατι το εχω παντρευτει και δευτερον γιατι την προηγουμενη φορα το κραταγε ολα μεσα του και το εμαθα την τελευταια στιγμη:lol:

SUZUKAKIAΣ
04/02/2008, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
τι λέει αυτό ρεεεε????
μαζέψτετον ρεεε.... :rotflmao: :bigcry:


δεν έπαθε τίποτε....
απλά του άλλαξες 5 φορές πιστόνι και μπιέλλα...

εεεε άμα του άλλαζες και κανά κινητήρα θα ήταν χαρτί το μηχανάκι...


ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ..................:bigcry: :bawl: :rotflmao:


τι πράματα είναι αυτά? τα θέλετε και τα λέτε? ή μας κοροΐδεύετε?? εεεεεεε κύριος??

Ηρεμησε...ηρεμησε

Μαλλον δεν καταλαβεσ καλα....

Ειπα οτι ολες τις ζημιες τις επαθε οταν το περιποιομουν και το πηγαινα χαλαρα.......

Και μετα που του χα αλλαξει ολα αυτα το εσκιζα για 11.000 χλμ και ακομα δεν εχει παθει τιποτα.....

ακομα παει το μηχανακι και δεν εχει τιποτα.....τι προτρεχεισ χωρισ να χεισ καταλαβει και φωναζεισ ρε και ρε????:eyepop:

SUZUKAKIAΣ
04/02/2008, 10:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Αυτά που λές συμπίπτουν ΑΚΡΙΒΩΣ με αυτά που λέει ο τύπος ΕΔΩ (http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm)

Με λίγα λόγια σε όσους βαριούνται να το διαβάσουν, ο τύπος λέει οτι το πιο κρίσιμο πράγμα στο στρώσιμο του κινητήρα είναι να εφαρμόσουν σωστά τα δαχτυλίδια του πιστονιού με τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Και στην σωστή εφαρμογή βοηθάει το να πιέσεις τον κινητήρα και όχι να τον στρώσεις μαλακά. Την εξήγηση διαβάστε την στο άρθρο για να την καταλάβετε καλύτερα (η πίεση στο πιστόνι εξισορροπεί την πίεση των καυσαερίων από την άλλη πλευρά και έτσι αυτό σφραγίζει καλύτερα με τα τοιχώματα χωρίς διαρροές από τον θάλαμο καύσης)

Στα πρώτα 30 χιλιόμετρα έχει γίνει το περισσότερο μέρος της δουλειάς και το καλύτερο μέρος είναι μια πίστα. Βασικά θέλει να δουλεύει ο κινητήρας άγρια με επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Οι επιβραδύνσεις με φρένο του κινητήρα είναι εξίσου σημαντικές. Εαν δεν πατε σε πίστα τότε τα στροφιλίκια είναι αλλο ενα καλό μέρος.

1) Πάντα καλό ζέσταμα
2) Απότομη επιτάχυνση και επιβράδυνση
3) Αλλαγή λαδιών και φίλτρου (οπωσδήποτε) μετά από 30 χιλιόμετρα τετοιου στρωσίματος
4) Χρήση ΜΟΝΟ απλού λαδιού 10-40W μέχρι τα πρώτα 300χιλιόμετρα (ή μετά από 2 πλήρης ημέρες στην πίστα) και όχι συνθετικών/ημισυνθετικών (μετά ότι θέλετε)

-Λέει ακόμη ότι με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε απο 2% έως και 10% σε ισχύ χωρίς καμία άλλη επέμβαση στον κινητήρα.
-Επίσης λέει οτι η αξιοπιστία του κινητήρα δεν μειώνεται καθόλου αλλα αυξάνεται κι όλας.
-Αυτά που λέει τα έλεγξε σε 300 κινητήρες που έτρεξαν και αγώνες



Εγώ πάντως το πιστεύω αυτό. Ο καθένας όμως ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Απλά το παραθέτω εδώ μιας και αναφέρθηκε και συμπίπτει με αυτό το άρθρο.

Πολυ μου αρεσε αυτη η θεωρια....
Και να σου πω τα πρωτα 30χλμ ετσι...
Μετα??
Μεχρι τα ποσα και πως??

SeNNinhA
04/02/2008, 10:41
Σε δρομο λέει ότι χρειάζεσαι περίπου 300 χιλιόμετρα γιατί το να ανοίγεις και να κλείνεις το γκάζι απότομα δεν είναι τόσο συχνό όσο στην πίστα. Αλλα βασικά η πολύ και βασική δουλειά γίνεται στα πρώτα χιλιόμετρα γι αυτό και η τόσο σύντομη αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Αν στρώσουν λάθος στην αρχή τα δαχτυλίδια του πιστονιού τότε μόνο με ρεκτιφιέ και νέο στρώσιμο επανέρχεται λέει (λογικό).

Σε πίστα λέει οτι 2 ημέρες είναι αρκετές.

Μετά κάνε ΟΤΙ θελεις με το μηχανάκι.

Καλύτερα όσοι ξέρετε αγγλικά να το διαβάσετε όλο το άρθρο πάντως. Έχει πως στρώνεις ενα μηχανάκι και πάνω σε δναμόμετρο μόνο!!!

siakattackj
04/02/2008, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
Ηρεμησε...ηρεμησε

Μαλλον δεν καταλαβεσ καλα....

Ειπα οτι ολες τις ζημιες τις επαθε οταν το περιποιομουν και το πηγαινα χαλαρα.......

Και μετα που του χα αλλαξει ολα αυτα το εσκιζα για 11.000 χλμ και ακομα δεν εχει παθει τιποτα.....

ακομα παει το μηχανακι και δεν εχει τιποτα.....τι προτρεχεισ χωρισ να χεισ καταλαβει και φωναζεισ ρε και ρε????:eyepop:


ναι ναι..... η αλήθεια είναι ότι βιάστικα λίγο....:D

:D

:beer:


σκίστο το ριμάδι και δε θα πάθει τίποτα... :beer: :beer:

αφού γι'αυτό φτιάχτικε....:beer:


φιλικά πάντα :wave2:

Da.Vintage
04/02/2008, 12:01
Εγώ νομίζω οτι πρώτα απ'όλα είναι να σου πέσει απο θέμα ΤΥΧΗΣ καλό μηχανάκι στα χέρια σου...

Αν σου συμβεί κάτι τέτοιο και αραιά να το περιποιήσαι θα είναι σκυλί...

Μετά η καλή συντήρηση παίζει το ρόλο της όσο πιο πολύ το προσέχεις (το καθαρίζεις παντού του αλλάζεις λάδια) τόσο το καλύτερο και απο άποψη κινητήρα πηγαινέ το όσο γρήγορα θες αλλά μην το κρατάς στο κόφτη....

SUZUKAKIAΣ
04/02/2008, 12:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
ναι ναι..... η αλήθεια είναι ότι βιάστικα λίγο....:D

:D

:beer:


σκίστο το ριμάδι και δε θα πάθει τίποτα... :beer: :beer:

αφού γι'αυτό φτιάχτικε....:beer:


φιλικά πάντα :wave2:

ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.....ΩΡΑΙΟΣ ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!!

SUZUKAKIAΣ
04/02/2008, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
........μην το κρατάς στο κόφτη....

Συμφωνω....ολα του τα κανω αλλα αυτο ....οχι......δεν ξερω πιστευω οτι ειναι απο τα ελαχιστα (μαζι με το ζεσταμα και την οχι αλλαγη λαδιων) που οντως ζοριζεις τον κινητηρα.........

devil's animal
05/02/2008, 19:02
εγω κανω οτι λεει ο κατασκευαστης....:smokin:

και προτιμω να περνω μηχανακια (μεταχειρισμενα) απο ατομα που γνωριζω πως τους συμπεριφερονται,ειναι δλδ φιλοι ή πολυ γνωστοι.
:wave2:

vestromas
05/02/2008, 19:19
Πολλες ιστοριες για αγριους ακουσα ενω ολοι ξερουμε οτι το στρωσιμο δεν ειναι καμια μεγαλη φιλοσοφια. Ζεσταματακι, στρωτη οδηγηση, με νορμαλ στροφες, σε ρυθμους χαλαρης βολτας. Συχνες αλαγες ταχυτητων για στρωσιμο κιβωτιου και αλαγη λαδιων γυρω στα 1000 και μετα σταδιακο ανοιγμα. Στα μικροτερα δε των250 καλο θα ηταν να αποφευγετε ο συνοδηγος και οι μεγαλες και αποτομες ανηφορες για να μην αναγκαζομαστε να δινουμε πολλες στροφες στον κινητηρα. Αυτα και πολλα ειπα. Οτιδηποτε παθει το μηχανακι και λιγοτερο ευλαβικος να εισαι, σιγουρα δεν θα φταις εσυ.

Da.Vintage
06/02/2008, 09:04
Aμα το προσέχεις θα σε προσέχει και αυτό βέβαι α υπάρχουν και εξαιρέσεις!


Όπως μηχανάκι που δεν είχε στάλα λάδι μέσα και πήγαινε σα να μη τρέχει τίποτα!

Άλλο συντήρηση 0 και δεν έχει βγάλει το παραμικρό...

Όπως και το άλλο άκρο...το έχεις στο κρεβάτι σου και κοιμάστε μαζι και αυτό φλερτάρει με το μάστορα....

byron
06/02/2008, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Aμα το προσέχεις θα σε προσέχει και αυτό βέβαι α υπάρχουν και εξαιρέσεις!

Όπως μηχανάκι που δεν είχε στάλα λάδι μέσα και πήγαινε σα να μη τρέχει τίποτα!


Αυτή κι αν είναι εξαίρεση... :rolleyes:

Da.Vintage
06/02/2008, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αυτή κι αν είναι εξαίρεση... :rolleyes:
Ενα GLX 50 ήταν...:lol:
Byron όταν πήγα να του αλλάξω λάδια...τα λάδια που έβγαλα δεν γέμιζαν σφηνοπότηρο!:lol:

Gandalf dr685sm
06/02/2008, 16:07
και τυχερός πρέπει να είσαι...
και να κάνεις οτι λέει ο κατασκευαστής...
και να γνωρίζεις κάποια μηχανικά πράγματα...
και να πέσεις και σε καλό μηχανικό αν δεν τα κάνεις εσύ....


Όλα τα παραπάνω σε μείγμα και ικανό ποσοστό. Στο πρώτο μηχανάκι σου , μπορεί απο το εργοστάσιο να είχε ελάττωμα και να σου βγήκε... αμέσως μετά την επιδιόρθωση να έγινε σωστή δουλειά και για αυτό να μην έχεις πρόβλημα.

Στο παπάκι , απλά βγήκε σκύλος (όπως τα περισσότερα παπιά) και κάνει την δουλειά του όπως πρέπει.

Όλα είναι συνάφεια των παραπάνω. Για αυτό και ψάχνεις για καλό μηχανικό , μαθαίνεις μερικά πράγματα παραπάνω, διαβάζεις το manual και έχεις και την εγγύηση απο το εργοστάσιο.


Gandalf

SUZUKAKIAΣ
06/02/2008, 20:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Στο πρώτο μηχανάκι σου , μπορεί απο το εργοστάσιο να είχε ελάττωμα και να σου βγήκε...

Δεκτο αυτο αλλα να το βγαλει το προβλημα μετα απο 8000χλμ το εργοστασιακο προβλημα???

Gandalf dr685sm
07/02/2008, 10:04
Nαι.. μπορεί και τότε... μιας και τότε θα έχει εξαφανιστεί και οτι "αντίσταση" είχε εσωτερικά και δημιούργησε παραπάνω ανοχές απο οτι έπρεπε.

Άν ήταν να το εμφανίζει αμέσως, τότε οι εγγυήσεις θα ήταν διάρκειας 1-2 μήνες και οχι απο 1-5 χρόνια!!!


Gandalf