PDA

View Full Version : ποδι ή γονατο?



Σελίδες : [1] 2

fantacid
10/02/2008, 22:03
Στα sm ποιος ειναι ο σωστος τροπος οδηγησης?

στο χωμα στις στροφες βγαζεις ποδι στον μπροστινο τροχο,
τα ιδια (στη γεωμετρια τουλαχιστον) μηχανακια ειναι κ τα sm,

επειδη ομως, τα sm ΔΕΝ ειναι enduro αλλα street
μηπως ειναι πιο σωστο στη στροφη να βγαζεις γονατο κ μετατοπιση του σωματος προς το εσωτερικο της στροφης?

η μηπως ειναι απλα το προσωπικο στυλ του καθενος?



ενα css θα βοηθουσε εναν οδηγο sm?

p@nos
11/02/2008, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
Στα sm ποιος ειναι ο σωστος τροπος οδηγησης?

στο χωμα στις στροφες βγαζεις ποδι στον μπροστινο τροχο,
τα ιδια (στη γεωμετρια τουλαχιστον) μηχανακια ειναι κ τα sm,

επειδη ομως, τα sm ΔΕΝ ειναι enduro αλλα street
μηπως ειναι πιο σωστο στη στροφη να βγαζεις γονατο κ μετατοπιση του σωματος προς το εσωτερικο της στροφης?

η μηπως ειναι απλα το προσωπικο στυλ του καθενος?



ενα css θα βοηθουσε εναν οδηγο sm?



βασικα μαλλον εχει να κανει με το στυλ που βολευει τον καθενα περισσοτερο...

βασικα κοιτα εδω... (http://www.youtube.com/watch?v=_TlbdnpXeqU&NR=1)


Biaggi και Hayden,οδηγοι motogp,συνηθισμενοι να οδηγουν με το γονατο και οχι με το ποδι...
στο βιντεο θα προσεξεις οτι οδηγουν κυριως με το γονατο κατω...

αντιθετα ομως στα προταθληματα ΣΜ οι περισσοτεροι οδηγοι βγαζουν το ποδι στις στροφες...

Οποτε μαλλον εχει να κανει με το πως βολευει τον καθενα καλυτερα...

Εξαλλου στα motogp δεν σε κανει να πας πιο γρηγορα το γεγονος οτι βγαζεις το γονατο αλλα το οτι βγαζεις το σωμα σου,χαμηλονοντας πολυ το κεντρο βαρους...

Στα ΣΜ ομως δεν μπορεις να βγαλεις το σωμα τοσο ευκολα...


Αυτα...

:wave2:

Da.Vintage
11/02/2008, 12:50
Βασικά είναι θέμα προσωπικού στύλ...ως ένα σημείο μετά...η τοποθέτιση του σώματος παίζει μεγάλο ρόλο....

Στα τεστ των ΣΜ απο μεγάλα περιοδικά εξωτερικού έχει φωτό πάντα και με τα 2 στυλ...

αλλά το θέμα είναι το κέτρο βάρους...

τα ΣΜ δεν είναι ΣΤΡΕΕΤ....μόνο κοινό σημείο ειναι τα ελαστικά και μεχρι ένα σημείο οι ρυθμίσεις της ανάρτησης...

το κέντρο βάρους είναι ψηλότερα απο τα ΣΤΡΕΕΤ άρα οι κλισεις είναι πολύ πιο μεγάλες και πιο μικρή η επιφάνεια πρόσφυσης άρα και μεγαλύτερη η πιθανότητα γλιστρήματος...

Στο εντουρο ή μοτοκρος το πόδι βγαίνει όχι για οδηγός μόνο αλλά για να βοηθήσει πρώτα απ'όλα σα στρίριξη σε περίπτωση γλιστήματος... σα στήριγμα όταν χρειαστεί... έτσι και στο ΣΜ...

Και στο ΣΤΡΕΕΤ στην πίστα με έχει βοηθήσει πολύ η στήριξη στο γόνατο μετά απο μ@λακία που συνέβη αλλά είναι πιο δύσκολο και σπάνιο...

Άρα σαν προσωπική άποψη και μόνο και απο προσωπικά συμπεράσματα το ΣΜ θα πρέπει να οδγγείται με πόδι, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι με γόνατο είναι λάθος...:winka: :wave2:

road spirit
11/02/2008, 13:00
ruben xaus :eyepop:


120159

road spirit
11/02/2008, 13:01
ruben xaus #2 :eek:


120160

mats8282
11/02/2008, 13:24
Αυτο τωρα ειναι motard με την εννοια της λεξης εντουρο με αλλες ροδες/φρενα/100 κιλα κτλ???


Δεν νομιζω οτι με ενα Husaberg για παραδειγμα ειναι δυνατο αυτο που κανει ο τυπος....


Και ενταξει σε ανοιχτες στροφες πες γινεται να βγει με σωμα/γονατο....Στις κλειστες και με γωνιες γινεται???

Da.Vintage
11/02/2008, 22:05
O τύπος είναι απο άλλο πλανήτη!:smokin:

sober
12/02/2008, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
Αυτο τωρα ειναι motard με την εννοια της λεξης εντουρο με αλλες ροδες/φρενα/100 κιλα κτλ???


Δεν νομιζω οτι με ενα Husaberg για παραδειγμα ειναι δυνατο αυτο που κανει ο τυπος....


Και ενταξει σε ανοιχτες στροφες πες γινεται να βγει με σωμα/γονατο....Στις κλειστες και με γωνιες γινεται???


Προσωπικα...σε στροφες 90 μοιρων αντε ασυνειδητα να βγαλω ποδι μονο και μονο γιατι εχω την αισ8ηση οτι ισορροπω καλυτερα...

Σε ανοιχτες στροφες που ειναι και μεγαλυτερη ταχυτητα με βολευει το γονατο...το κανω σχεδον χωρις να το καταλαβω....

Εχω προσπα8ησει να βγαλω ποδι αλλα λογω υψους βρισκει αμεσως κατω και γενικως νομιζω πως 8α πεσω .... Ισως ομως και να μην το κανω σωστα ...:rolleyes:

fantacid
12/02/2008, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sober

Εχω προσπα8ησει να βγαλω ποδι αλλα λογω υψους βρισκει αμεσως κατω και γενικως νομιζω πως 8α πεσω .... Ισως ομως και να μην το κανω σωστα ...:rolleyes:


το ποδι βγαινει στον μπροστα στο υψος του αξονα του τροχου, οχι καθετα για τον λογο που ακριβως ειπες!

ακομα κ 1,50 να εισαι κ να βγαλεις καθετα το ποδι στο υψος του μαρσπιε σε νορμαλ στροφη μαλλον θα ακουμπησει κατω με δυσαρεστα αποτελεσματα!

p@nos
13/02/2008, 07:28
Πολυ ψαχνεσαι τελευταια με τα motard...

Δε φευγει το XRακι και ετοιμαζεις ετοιμοπολεμο τουμπανο 400αρι???


:lol: :lol: :lol:

fantacid
13/02/2008, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
Πολυ ψαχνεσαι τελευταια με τα motard...

Δε φευγει το XRακι και ετοιμαζεις ετοιμοπολεμο τουμπανο 400αρι???


:lol: :lol: :lol:


το XR μενει ως εχει!

:smokin:

OzZzZzY
13/02/2008, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
το XR μενει ως εχει!

:smokin:

+210 :smokin:

fantacid
13/02/2008, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
+210 :smokin:


+610 .....καλυτερα!

:winka:

OzZzZzY
13/02/2008, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
+610 .....καλυτερα!

:winka:

προσθεσε 210 στα 400 του xr :winka:
ή μαλλον 170 στα 440 του xr :smokin:

fantacid
13/02/2008, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
προσθεσε 210 στα 400 του xr :winka:
ή μαλλον 170 στα 440 του xr :smokin:


:D

dynogix
13/02/2008, 19:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas
O τύπος είναι απο άλλο πλανήτη!:smokin:

"Φέτες" ο μπούστης...:smokin:

trigger
13/02/2008, 19:59
Στις πολύ κλειστές στροφές έβγαζα πόδι και στις πιο ομάλες γόνατο.Τώρα δε βγάζω τίποτα γιατί μόλις δω στροφή πάει το σκατό στην κάλτσα... :bigcry: :bigcry:

tati
14/02/2008, 12:11
κλασική συζητήση για τα σουπερ μοτο για ποιο στυλ οδηγησης ειναι το σωστότερο,
το ίδιο και το αυτο...με μια σημαντική διαφορά οτι το γόνατο φαίνεται....:a14:

ενώ το πόδι:a07:

ΥΓ καπου παραπανω ειδα οτι καποιος εγραψε (δε θυμαμαι ποιος) οτι στο χωμα βγαζουμε ποδι για στηριξη στη στροφή... το ποδι βγαίνει για για να δίνουμε οσο περισσότερο βάρρος μπορούμε στο μπροστινό τροχό για καλύτερη πρόσφυση.

(αν και μένα με πιάνει κράμπα στο μηρό παντα και δε ξέρω γιατι οταν το τεντώνω αλλα αυτη είναι άλλη ιστορια..:sick: :lol: )

xampos
14/02/2008, 12:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ruben xaus #2 :eek:


120508

tati
14/02/2008, 12:17
θεσσαλονικιέ βάλε καμιά με ποδι γιατι δε βοηθάς τη κατάσταση έτσι:rotflmao: :rotflmao:

trigger
14/02/2008, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από tati
θεσσαλονικιέ βάλε καμιά με ποδι γιατι δε βοηθάς τη κατάσταση έτσι:rotflmao: :rotflmao: Πόδι θέλετε; :smokin:


120509

tati
14/02/2008, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Πόδι θέλετε; :smokin:

ποδι αλλά με άλλη κλίση...να ακουμπάει oλο το ποδι κατω..please....


(η απαιτητική:rotflmao: :rotflmao: )

trigger
14/02/2008, 12:29
:)


120510

tati
14/02/2008, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
:)

τώρα μάλιστα:)

:beer: :beer: :beer:

thanks trigger;)

trigger
14/02/2008, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από tati
τώρα μάλιστα:)

:beer: :beer: :beer:

thanks trigger;)
Έψαχνα να βρω κάτι σε πορτοκαλί για να σε ευχαριστήσω :beer:

trigger
14/02/2008, 12:36
:)


120511

tati
14/02/2008, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Έψαχνα να βρω κάτι σε πορτοκαλί για να σε ευχαριστήσω :beer:

τι λες τωρα??

μου φτιαξες τη μέρα:blush: :) :wave2:

tati
14/02/2008, 12:41
πωωωωωωωω.....αυτά ειναι....

ντριφτ λέμε:beer: :beer: :beer:

trigger
14/02/2008, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από tati
τι λες τωρα??

μου φτιαξες τη μέρα:blush: :) :wave2:
:beer:

Εσύ που οδηγείς στο χώμα και στην άσφαλτο τι προτιμάς;

trigger
14/02/2008, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από tati
πωωωωωωωω.....αυτά ειναι....

ντριφτ λέμε:beer: :beer: :beer:
ή αλλιώς "με το πλάι και όπου πάει!"

tati
14/02/2008, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
ή αλλιώς "με το πλάι και όπου πάει!"

:rotflmao:

:beer:

ΥΓ με το χώμα είμαι "άρρωστη" αλλά και η άσφαλτος είναι αρρώστια:)

(χώμα..χώμα;) )

trigger
14/02/2008, 13:17
Ωραία, αφού σου αρέσει το χώμα έχεις συνηθήσει να δουλεύεις το πόδι, στην άσφαλτο όμως πως το βλέπεις, τι σε βολεύει;

tati
14/02/2008, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Ωραία, αφού σου αρέσει το χώμα έχεις συνηθήσει να δουλεύεις το πόδι, στην άσφαλτο όμως πως το βλέπεις, τι σε βολεύει;

Στην άσφαλτο, σε καμιά στριφτερή διαδρομή λεμε τώρα (οχι σε στενάκια επι της κηφισίας:lol: ) βγάζω πόδι έτσι με βολεύει καλύτερα και αισθάνομαι σταθερότερη τη μηχανή στη κλίση της, γόνατο δεν έχω βγάλει:sick:

devil's animal
14/02/2008, 13:28
με την μικρη εμπειρια μου μπορω να πω οτι βγαζοντας το ποδι το κανεις για να ντριφταρεις και να στηριχτεις αν γλυστρισεις πολυ.


το γονατο βολευει σε ανοιχτες στροφες και με πολλα χλμ.

σε χωμα δεν εχω παει αλλα στην ασφαλτο με το XRακι παιζει τρελο παιχνιδι...

αλλο η αισθηση της κλειστης στροφης με λιγα χλμ και πολυ γλιστρημα με sm και αλλο η πιο ανοιχτη με περισσοτερα χλμ και γονατο κατω με ss.

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

trigger
14/02/2008, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
με την μικρη εμπειρια μου μπορω να πω οτι βγαζοντας το ποδι το κανεις για να ντριφταρεις και να στηριχτεις αν γλυστρισεις πολυ.

Tι εννοείς όταν λες να στηριχτείς; Αν θέλεις να πεις οτι θα βάλεις το πόδι κάτω την έχεις εξασφαλίσει την τόυμπα...:sick:

fantacid
14/02/2008, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
με την μικρη εμπειρια μου μπορω να πω οτι βγαζοντας το ποδι το κανεις για να ντριφταρεις και να στηριχτεις αν γλυστρισεις πολυ.


το να προσπαθησεις να στηριξεις μηχανακι 100 κιλων + αναβατη (80 πες) ακομα κ με 30-50χλμ με το ποδι για να μη γλυστρισει...........μαλλον θα το σπασει το γονατο!!


κ μετα θα λες γιατι δε εκαναν δουλεια οι asterisk επιγωνατιδες κ εκανα θρυψαλα το γονατο???!??
:lol: :lol: :lol: :lol:

trigger@η πρωτη φωτο ειναι photoshop κατα 99%


:wave2:

tati
14/02/2008, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid


trigger@η πρωτη φωτο ειναι photoshop κατα 99%


:wave2:

αμφισβητείς την εγκυρότητα του trigger??:evil: :lol:

οχι αλέξανδρε νομίζω πως είναι πραγματικότητα...;) διάβασε και το αρθράκι

ΥΓ ο μπαρμπέρης άξιζε;)

:beer: :beer:

fantacid
14/02/2008, 14:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από tati
αμφισβητείς την εγκυρότητα του trigger??:evil: :lol:

οχι αλέξανδρε νομίζω πως είναι πραγματικότητα...;) διάβασε και το αρθράκι

ΥΓ ο μπαρμπέρης άξιζε;)

:beer: :beer:


οχι κ αλεξανδρος ρε τατιανα!!!

αλεξιος ειπαμε!!!

:a22::a22::a22:


μπαρμπερης τα σφαξε ............απο το "τα σπασε"!!!

:lol:

tati
14/02/2008, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
οχι κ αλεξανδρος ρε τατιανα!!!

αλεξιος ειπαμε!!!

:a22::a22::a22:


μπαρμπερης τα σφαξε ............απο το "τα σπασε"!!!

:lol:

τατιανή ρε alexander the great:rotflmao: :rotflmao:

:beer: :beer:

fantacid
14/02/2008, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από tati
τατιανή ρε alexander the great:rotflmao: :rotflmao:

:beer: :beer:


τατι-ανή the mechanical amazon!

:lol: :lol: :lol:






:beer:

Χωμάτινος
14/02/2008, 17:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
το να προσπαθησεις να στηριξεις μηχανακι 100 κιλων + αναβατη (80 πες) ακομα κ με 30-50χλμ με το ποδι για να μη γλυστρισει...........μαλλον θα το σπασει το γονατο!!


...

Ουχί!

Το θέμα είναι να μην θεωρούμε ότι έχουμε πιάσει τον παπά απ' τ' @@@ και μπαίνουμε δίχως αύριο -και δίχως εμπειρία- στις στροφές.

Παλαιότερα έμπαινες στις στροφές με 15 μοίρες κλισης & 15 χλμ/ω, μετά με 20 μοίρες κλισης & 20 χλμ/ω, αργότερα με 25 μοίρες κλισης & 25 χλμ/ω . . αξιολογείς την όποια συσσωρευμένη εμπειρία και κρίνεις αν στην δεδομένη κατάσταση σε παίρνει να πετάξεις πόδι ή όχι.

devil's animal
15/02/2008, 07:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Tι εννοείς όταν λες να στηριχτείς; Αν θέλεις να πεις οτι θα βάλεις το πόδι κάτω την έχεις εξασφαλίσει την τόυμπα...:sick:




Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
το να προσπαθησεις να στηριξεις μηχανακι 100 κιλων + αναβατη (80 πες) ακομα κ με 30-50χλμ με το ποδι για να μη γλυστρισει...........μαλλον θα το σπασει το γονατο!!


κ μετα θα λες γιατι δε εκαναν δουλεια οι asterisk επιγωνατιδες κ εκανα θρυψαλα το γονατο???!??


ρε μαγκες αυτο που εννοουσα ειναι οτι αν αρχισει και γλιστρα-ντριφταρει ο πισω τροχος, δλδ τεινει να σε προσπερασει...
πρεπει να σηκωσεις αμεσα το μηχανακι για να μην το χασεις κατω απο τα ποδια σου.
αν ριξεις μια "κλωτσια" στο εδαφος ΙΣΩΣ και να το σωσεις.
στηριζεσαι λοιπον στιγμιαια στο ποδι σου και με αναποδο γυροσκοπικο σηκωνεις την μοτοσυκλετα.
(και ξαναλεω,οτι ολα αυτα ισχυουν τουλαχιστον για μενα οχι στο χωμα αλλα στην γυαλισμενη ασφαλτο της πολης)
:wave2:

Da.Vintage
15/02/2008, 08:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ρε μαγκες αυτο που εννοουσα ειναι οτι αν αρχισει και γλιστρα-ντριφταρει ο πισω τροχος, δλδ τεινει να σε προσπερασει...
πρεπει να σηκωσεις αμεσα το μηχανακι για να μην το χασεις κατω απο τα ποδια σου.
αν ριξεις μια "κλωτσια" στο εδαφος ΙΣΩΣ και να το σωσεις.
στηριζεσαι λοιπον στιγμιαια στο ποδι σου και με αναποδο γυροσκοπικο σηκωνεις την μοτοσυκλετα.
(και ξαναλεω,οτι ολα αυτα ισχυουν τουλαχιστον για μενα οχι στο χωμα αλλα στην γυαλισμενη ασφαλτο της πολης)
:wave2:

Πολύ σωστά τα λες...

Με λίγα χιλιόμετρα και προτεταμένο το πόδι μπροστά ΣΧΕΔΟΝ τεντομένο ΠΟΤΕ εντελώς δίνεις ένα μικρό πάτημα με την ΦΤΕΡΝΑ και αυτό σου σηκώνει το μηχανάκι απο ενδεχόμενο γλίστρημα του ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ...στο γλίστριμα του πίσω βοηθάει κυρίως στην αίσθηση της ασφάλειας που σου δίνει... Όλα αυτά σε κλειστές στροφές και με λίγα χλμ...στα πολλά το γόνατο παίζει μικρό ρόλο...(μόνο στο να φαίνεσαι γρήγορος όσον αφορά τα ψηλά μηχανάκια) και στο να ξέρεις που είναι το όριό της μεγιστης κλίσης σου...που πάλι λειτουργεί στα SS ή στα SM σε πιο κλειστές στροφές...

Το πόδι στα πολλά χιλιόμετρα θα προκαλέσει ίσως και αστάθεια στη μοτο....


Όπως και στα SS με πάνω απο 200κάμποσα δεν βγάζεις γόνατο γιατί κάνει μοχλό με τον κόντρα άνεμο και σου αποσταθεροποιεί την μοτό...:winka:


Όλα αυτά είναι απο δικιές μου εμπειρίες και αντίληψης των γεγονότων...

devil's animal
15/02/2008, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas


Το πόδι στα πολλά χιλιόμετρα θα προκαλέσει ίσως και αστάθεια στη μοτο....


Όπως και στα SS με πάνω απο 200κάμποσα δεν βγάζεις γόνατο γιατί κάνει μοχλό με τον κόντρα άνεμο και σου αποσταθεροποιεί την μοτό...:winka:



:a013: :beer:

TROOPER
15/02/2008, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas
Όπως και στα SS με πάνω απο 200κάμποσα δεν βγάζεις γόνατο γιατί κάνει μοχλό με τον κόντρα άνεμο και σου αποσταθεροποιεί την μοτό...:winka:

λες εσυ μια μπουρδα τη πιστευει και ο ανιδεος ο devils, πληροφορειτε λαθος και τα παιδια που δεν ξερουν.

ελεος.

TROOPER
15/02/2008, 16:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
με την μικρη εμπειρια μου μπορω να πω οτι βγαζοντας το ποδι το κανεις για να ντριφταρεις και να στηριχτεις αν γλυστρισεις πολυ.

ρε σταυρο μη γραφεις σε παρακαλω !!!!!!!!!!!

Da.Vintage
15/02/2008, 18:11
Μαρή κουλαμαρία Γιωργάκη έχεις πάει να βγάλεις γόνατο σε στροφή με 250?:D

TROOPER
15/02/2008, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas
Μαρή κουλαμαρία Γιωργάκη έχεις πάει να βγάλεις γόνατο σε στροφή με 250?:D

ΣΤΑΣΟΥ ΑΔΕΡΦΕ !!!!

μεγαρα τοσα χλμ δεν μαζευεις πουθενα.

σερρες δε νομιζω οτι υπαρχει στροφη να μπεις με 250.

εσυ δλδ που πηγες να βγαλεις γονατο με 250 ???

1 το κρατουμενο.

παμε στο 2ο.

με βαση το μαθημα του 0-300 rs και του css για να στριψεις υπαρχει μια σειρα (αληλουχια) κινησεων.
πριν κανεις λοιπον γυροσκοπικο αρα πολυ πριν ξεκινησεις τη στροφη εχεις ηδη τοποθετηθει πανω στη μηχανη.για την ακριβεια ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ !!!ΑΝ λοιπον μπεις σε στροφη με 250 εχεις ηδη τοποθετηθει αρα εχεις βγαλει γονατα, σωματα και τη μπεμπελη αν εχει ζεστη.

αυτα μου μαθανε ανθρωποι που λεγονται εκπαιδευτες γιωργο.τωρα αν εσυ και ο σταυρος εχετε αντιθετη αποψη...φτιαχτε δικια σας σχολη τι να πω...

ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

:wave2:

devil's animal
16/02/2008, 00:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΣΤΑΣΟΥ ΑΔΕΡΦΕ !!!!

μεγαρα τοσα χλμ δεν μαζευεις πουθενα.

σερρες δε νομιζω οτι υπαρχει στροφη να μπεις με 250.

εσυ δλδ που πηγες να βγαλεις γονατο με 250 ???

1 το κρατουμενο.

παμε στο 2ο.

με βαση το μαθημα του 0-300 rs και του css για να στριψεις υπαρχει μια σειρα (αληλουχια) κινησεων.
πριν κανεις λοιπον γυροσκοπικο αρα πολυ πριν ξεκινησεις τη στροφη εχεις ηδη τοποθετηθει πανω στη μηχανη.για την ακριβεια ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ !!!ΑΝ λοιπον μπεις σε στροφη με 250 εχεις ηδη τοποθετηθει αρα εχεις βγαλει γονατα, σωματα και τη μπεμπελη αν εχει ζεστη.

αυτα μου μαθανε ανθρωποι που λεγονται εκπαιδευτες γιωργο.τωρα αν εσυ και ο σταυρος εχετε αντιθετη αποψη...φτιαχτε δικια σας σχολη τι να πω...

ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

:wave2:

ρε αγορι γλυκο...:blush:

προσπαθησε λιγο να καταλαβεις.
αυτο που λεει ο Τιτανας και εγω αφορα ανοιχτες παρατεταμενες των 200+

ολα αυτα που αναφερεις ειναι σωστα και γινονται σε κλειστες "σχετικα" στροφες,οπου μπορεις να παρεις και μεγαλυτερη κλιση.

σε μια πολυ ανοιχτη που εχεις μαζεψει "πολλα" και πας να τοποθετηθεις και να βγαλεις γονατο, ο αερας τεινει να στο παει πισω. ειναι απολυτα φυσικο αν αναλογιστεις οτι σε μια τετοια στροφη δεν εχεις μεγαλη κλιση οποτε και το σωμα σου θα ειναι πιο ορθιο και δεν θα "κρεμεται" απο την μοτο.οποτε και το γονατο δεν βγαινει σαν φυσικη συνεχεια της ολης ενεργειας.(και αν βγει αυτο που κανει ειναι να χαλαει την ισορροπια της μηχανης).


αν δεις και τους παγκοσμιους, σε τετοιες στροφες ειναι μαζεμενοι στις μοτο και απλα προσπαθουν να πλαγιασουν οντας μονοκοματοι χωρις να κρεμονται και χωρις γονατο. :smokin:





ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ... ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ 200 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΜΩΡΗ ΚΟΥΛΑΤΖΑ τι καθομαστε και το συζηταμε??
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
16/02/2008, 00:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ρε αγορι γλυκο...:blush:

προσπαθησε λιγο να καταλαβεις.
αυτο που λεει ο Τιτανας και εγω αφορα ανοιχτες παρατεταμενες των 200+

ολα αυτα που αναφερεις ειναι σωστα και γινονται σε κλειστες "σχετικα" στροφες,οπου μπορεις να παρεις και μεγαλυτερη κλιση.

σε μια πολυ ανοιχτη που εχεις μαζεψει "πολλα" και πας να τοποθετηθεις και να βγαλεις γονατο, ο αερας τεινει να στο παει πισω. ειναι απολυτα φυσικο αν αναλογιστεις οτι σε μια τετοια στροφη δεν εχεις μεγαλη κλιση οποτε και το σωμα σου θα ειναι πιο ορθιο και δεν θα "κρεμεται" απο την μοτο.οποτε και το γονατο δεν βγαινει σαν φυσικη συνεχεια της ολης ενεργειας.(και αν βγει αυτο που κανει ειναι να χαλαει την ισορροπια της μηχανης).


αν δεις και τους παγκοσμιους, σε τετοιες στροφες ειναι μαζεμενοι στις μοτο και απλα προσπαθουν να πλαγιασουν οντας μονοκοματοι χωρις να κρεμονται και χωρις γονατο. :smokin:





ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ... ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ 200 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΜΩΡΗ ΚΟΥΛΑΤΖΑ τι καθομαστε και το συζηταμε??
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ρε σταυρο....αν δεν χρειαζεται κατα την τοποθετηση να βγαλεις γονατο...γιατι να το βγαλεις ???

ξερεις ποτε και γιατι βγαζεις γονατο ???

επισης στροφη τοσο ανοιχτη που να την παιρνεις με 200αρες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΦΗ !!!!

και στην τελικη εσυ οταν ειδες(??) 200 μετα επεσες η δεν θυμαμαι καλα ???εκεινη ηταν στροφη και οπως ειδες δεν την παιρνεις με 200.

ξαναλεω μη λετε ανακριβειες ειδικα ανθρωποι που δεν εχετε επαφη με το θεμα.

devil's animal
16/02/2008, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ρε σταυρο....αν δεν χρειαζεται κατα την τοποθετηση να βγαλεις γονατο...γιατι να το βγαλεις ???

ξερεις ποτε και γιατι βγαζεις γονατο ???

μαλλον οχι

επισης στροφη τοσο ανοιχτη που να την παιρνεις με 200αρες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΦΗ !!!!


μμμ,απ'οτι φαινεται και εδω εχεις δικιο.. :rolleyes:

και στην τελικη εσυ οταν ειδες(??) 200 μετα επεσες η δεν θυμαμαι καλα ???εκεινη ηταν στροφη και οπως ειδες δεν την παιρνεις με 200.

για ποια απ'ολες τις τουμπες λες... :confused:


ξαναλεω μη λετε ανακριβειες ειδικα ανθρωποι που δεν εχετε επαφη με το θεμα.



μαλιστα μεγαλε γυροσκοπε του Συμπαντος, τρισμεγιστε γνωστη των apex, τεραστιε ξυστογονατα των απανταχου πιστων... :rolleyes:


φανταζομαι,καταλαβαινεις οτι το ριχνω στο humor για ευνοητους λογους. τα υπολοιπα καποια στιγμη απο κοντα.
:wave2:

MikeG
16/02/2008, 13:22
You are being watched.....:smokin:

Vourkoufales
16/02/2008, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΣΤΑΣΟΥ ΑΔΕΡΦΕ !!!!

μεγαρα τοσα χλμ δεν μαζευεις πουθενα.

σερρες δε νομιζω οτι υπαρχει στροφη να μπεις με 250.

εσυ δλδ που πηγες να βγαλεις γονατο με 250 ???

1 το κρατουμενο.



Αρτεμίσιο :rolleyes:

TROOPER
16/02/2008, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
μαλιστα μεγαλε γυροσκοπε του Συμπαντος, τρισμεγιστε γνωστη των apex, τεραστιε ξυστογονατα των απανταχου πιστων... :rolleyes:


φανταζομαι,καταλαβαινεις οτι το ριχνω στο humor για ευνοητους λογους. τα υπολοιπα καποια στιγμη απο κοντα.
:wave2:

χανεις τη ψυχραιμια σου.

αυτα κανει η ελειψη γνωσης...αυτο λεω απο την αρχη.μην λες οτι να ναι γιατι οταν σου αποδειξω οτι λες οτι να ναι τοτε χανεις την ψυχραιμια σου και το γυρνας σε προσωπικη επιθεση και εκει δεν θα σε ακολουθησω γιατι δεν εχει νοημα.το θεμα ειναι να ξερεις τι λες και να το υποστηριζεις.

τα υπολοιπα οντως απο κοντα.

υ.γ.ουτε ξυστης ειμαι, ουτε στις απανταχου πιστες εχω παει (για την ακριβεια εχω μπει σε μια μονο, αυτη των μεγαρων), ουτε μεγας γυροσκοπος του συμπαντος ειμαι, ουτε τπτ απο αυτα που μου προσαπτεις.εγω ειμαι ενας ακομα μοτοσυκλετιστης της σειρας που προσπαθει να μαθει πως να οδηγει με οσο το δυνατον μεγαλυτερη ασφαλεια αλλα και διασκεδαστικα ταυτοχρονα την μοτοσυκλετα του.στην προσπαθεια επανω εχω παει και εχω λαβει γνωση απο ανθρωπους εξιδεικευμενους στο αντικειμενο.

ΕΣΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟ ???

το ερωτημα θεσε το στον εαυτο σου για σενα. βαλε λιγο στην ακρη τον ηλιθιο εγωισμο σου και μην προσπαθεις να το παιξεις καποιος. just be yourself my friend and try to be better !!!

φιλικα ΞΑΝΑ !!!!!!!!!!

TROOPER
16/02/2008, 20:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
Αρτεμίσιο :rolleyes:


Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER


επισης στροφη τοσο ανοιχτη που να την παιρνεις με 200αρες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΦΗ !!!!



αλλο στριβω το μηχανακι μου και αλλο στιβω το μηχανακι μου :winka:

devil's animal
16/02/2008, 21:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
χανεις τη ψυχραιμια σου.

κανεις λαθος,απλα το ριχνω στην πλακα.

αυτα κανει η ελειψη γνωσης...αυτο λεω απο την αρχη.μην λες οτι να ναι γιατι οταν σου αποδειξω οτι λες οτι να ναι τοτε χανεις την ψυχραιμια σου και το γυρνας σε προσωπικη επιθεση και εκει δεν θα σε ακολουθησω γιατι δεν εχει νοημα.το θεμα ειναι να ξερεις τι λες και να το υποστηριζεις.


δεν μου απεδειξες βασικα τιποτα.και δεν εχασα την ψυχραιμια μου.προσπαθω να σου δωσω να καταλαβεις οτι υπαρχουν στροφες που πας με πανω απο 200 αλλα εις ματην. :rolleyes:

τα υπολοιπα οντως απο κοντα.

αυτο ελπιζω. :beer:

υ.γ.ουτε ξυστης ειμαι, ουτε στις απανταχου πιστες εχω παει (για την ακριβεια εχω μπει σε μια μονο, αυτη των μεγαρων), ουτε μεγας γυροσκοπος του συμπαντος ειμαι, ουτε τπτ απο αυτα που μου προσαπτεις.εγω ειμαι ενας ακομα μοτοσυκλετιστης της σειρας που προσπαθει να μαθει πως να οδηγει με οσο το δυνατον μεγαλυτερη ασφαλεια αλλα και διασκεδαστικα ταυτοχρονα την μοτοσυκλετα του.στην προσπαθεια επανω εχω παει και εχω λαβει γνωση απο ανθρωπους εξιδεικευμενους στο αντικειμενο.

ολα αυτα που αναφερεις στα ειπα με χαρακτηρα χιουμοριστικο και στο ειπα και απο κατω.Μαλλον εσυ εχεις χασει την ψυχραιμια σου.ακου σου "ΠΡΟΣΑΠΤΩ"!ΧΑΧΑΧΑ και βασικα εχεις κανει ενα σχολειο. τιποτα παραπανω. μου φαινεται οτι νομιζεις οτι εχεις παρει την γνωση ολου του κοσμου. Ηρεμησε. ειναι απλα ενα σχολειο. καλυτερο απο το τιποτα που δεν εχω κανει εγω αλλα παραμενει ενα σχολειο.

ΕΣΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟ ???

οπως ειπα, δεν εχω κανει τιποτα. οχι ομως γιατι δεν ηθελα. απλα πηρα την μηχανη Φεβρουαριο του '06,στρωσιμο και εξοικειωση, ειχα τρακαρισμα που κρατηθηκε μεσα 2 μηνες και μετα Αυγουστο μπηκα φανταρος.Απολυση μετα απο 1 χρονο και πτωση στα μεγαρα. ουσιαστικα την μηχανη ειναι ζητημα να την εχω οδηγησει συγκεντρωτικα πανω απο 12 μηνες. και το ανεφερα και στο 1ο ποστ του συγκεκριμενου thread. "με την μικρη εμπειρια που εχω". :wave2:

το ερωτημα θεσε το στον εαυτο σου για σενα. βαλε λιγο στην ακρη τον
ηλιθιο εγωισμο σου και μην προσπαθεις να το παιξεις καποιος. just be yourself my friend and try to be better !!!


κοιτα τωρα..χαρακτηριζεις...και ειναι λαθος.αφου ειπαμε. θα τα πουμε απο κοντα. :wave2:

φιλικα ΞΑΝΑ !!!!!!!!!!


ανταποδιδω την ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ.


:wave2:

TROOPER
16/02/2008, 22:15
1.το αν το ριχνεις στη πλακα η οχι το ξερουμε και οι 2. μη χτυπιεσαι δε με πειθεις.

2.ειπαμε στροφη με πανω απο 200 δεν λογιζεται σαν στροφη.μια καμπη του δρομου ειναι και τπτ περισσοτερο. αν εσυ θες να τη πεις και βαγγελη κανενα προβλημα απο μενα.

3.δεν χρειαζεται να ελπιζεις. να εισαι σιγουρος !!!!:beer:

4.αμα αρχισω να σε χαρακτηριζω και εγω με ειρωνικες εκφρασεις και μετα βαλω ενα πλακα κανω να δω τι θα μου πεις μετα αλλα δεν θα το κανω.απλα σκεψου το.τωρα οσον αφορα τη γνωση και το σχολειο που λες...ναι εκανα ενα σχολειο που δεν εκανες.το δουλεψα γραφοντας καποια χλμ στη πιστα που δεν το εκανες.εκφραζω τη θεωρια που διδαχτικα και δεν γνωριζεις χωρις τπτ περισσοτερο η λιγοτερο.μενουνε πολλα να μαθω!!!στο φωναζω αλλα (πως το ειπες...α ναι εις ματην) μα σε καθε περιπτωση γνωριζω λιιιιιγα παραπανω απο σενα και αν θες για να μη νιωθεις ασχημα να προσθεσω οτι μιλαω θεωρητικα...θελεις???για να νιωσεις και ομορφα θελεις να πω οτι εισαι σουπερ-ντουπερ ραιντερ???να το πω και αυτο !!!εγω βλεπεις δεν προσπαθω να αποδειξω τπτ σε κανεναν...ουτε εδω μεσα αλλα ουτε και στον ιδιο μου τον εαυτο.σε καθε περιπτωση παντως τη θεωρια τη διδαχτικα, τη λεω και ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ την κανεις θα δεις οτι στη θεωρια εχω δικιο.:winka:

5.πρωτον μην απολογισε, δεν χρειαζεται!δευτερον ειδικα σε μενα που σε ξερω!τριτον αν εχεις οπως δηλωνεις μικρη εμπειρια καλο ειναι να σιωπας και να ακους και κανεναν με λιιιγο μεγαλυτερη εμπειρια απο σενα μια και δεν οδηγω 12 μηνες μηχανη.:winka:

6.δεν χαρακτηρισα εσενα.τον εγωισμο σου χαρακτηρισα.ο εγωισμος μπορει να σε οφελει η να σε βλαπτει...σε αφηνω να σκεφτεις μονος σου λοιπον και να αποφασισεις αν ο δικος σου εγωισμος σε εχει οφελισει η σε εχει βλαψει μεχρι στιγμης.εσυ ξερεις καλυτερα.

δε μπορω να δω ενα ατομο σαν εσενα εχθρικα ρε σταυρο αρα το φιλικο παραμενει...απαλασεσαι λογω..............βρες το μονος σου !!!!

:wave2:

MikeG
16/02/2008, 22:33
Παιδιά ας το λήξουμε εδώ το προσωπικό. Καλά δε λέω...?
Ας επικεντρωθούμε στο τίτλο του thread σε συμβουλές & απόψεις.
Σας ευχαριστώ.!!:winka:

MikeG

TROOPER
16/02/2008, 22:39
παρε λοιπον και τη μαρτυρια ενος οδηγου που ξερω οτι παραδεχεσαι απολυτα για να δεις οτι με 200 εχει γονατο εξω....


Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
νομιζω οτι ξεπερασαν καθε προσδοκια!!! η τελευταια αριστερη τελειωνει με συνοπτικες διαδικασιες , με 6η στο κιβωτιο και 200 κοντερισια...τελευταια στιγμη μαζευω γονατο για να σωσω την κορντουρα και πηγαινουμε πλεον για αττικη οδο...

ο λογος που μαζεψε το γονατο ειναι μονο για να σωσει τη γκορντουρα και οχι γιατι αποσταθεροποιειται η μηχανη.

αυτο εννοουσα μη λετε ανακριβειες.

επισης για να σου πω και κατι ακομα που θα μαθει κανεις αν παει στα σχολεια:

βγαζουμε το σωμα μας προς τη πλευρα που θελουμε να στριψουμε, προκειμενου να μετατοπισουμε το κεντρο βαρους και με αυτο το τροπο να διευκολυνουμε την αλλαγη πορειας της μοτοσυκλετας μας.σε αυτη τη μετατοπιση ο ανω κορμος συμβαλλει κατα 80% ενω ο κατω κορμος μονο κατα 20% !!!

το γονατο βγαινει μονο προκειμενου να παρει τη πληροφορια του τι περιθωρια εχει ακομα η μηχανη να γειρει !!!

οταν παρει ο αναβατης τη πληροφορια αυτη μαζευει το γονατο και δεν γερνει αλλο τη μηχανη (φυσικα παντα εχει να κανει με τη στιγμη, τη στροφη, τον λογο που οδηγει κανεις,την ψυχολογια κλπ).στις περισσοτερες περιπτωσεις θα δεις ακομα και στα gp οτι μαζευοντε οταν νιωσουνε την ασφαλτο στη ξυστρα τους.ο λογος ???δημιουργειται μοχλος !!!σαν ενα διαβητη ο οποιος εχει την ακιδα του στο γονατο του αναβατη και μολυβι που διαγραφει τον κυκλο ειναι η ιδια η μηχανη.

αυτα λοιπον αποεναν αδαη.

:wave2:

TROOPER
16/02/2008, 22:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Παιδιά ας το λήξουμε εδώ το προσωπικό. Καλά δε λέω...?
Ας επικεντρωθούμε στο τίτλο του thread σε συμβουλές & απόψεις.
Σας ευχαριστώ.!!:winka:

MikeG

done :a56: απο μενα.

:wave2:

lamoun
17/02/2008, 00:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
βγαζουμε το σωμα μας προς τη πλευρα που θελουμε να στριψουμε, προκειμενου να μετατοπισουμε το κεντρο βαρους και με αυτο το τροπο να διευκολυνουμε την αλλαγη πορειας της μοτοσυκλετας μας.σε αυτη τη μετατοπιση ο ανω κορμος συμβαλλει κατα 80% ενω ο κατω κορμος μονο κατα 20% !!!

Βγάζουμε το σώμα μας, προκειμένου να μετατοπίσουμε το κέντρο βάρους προς το εσωτερικό της στροφής, κρατώντας έτσι τη μηχανή πιο όρθια από ότι θα χρειαζόταν, για την ίδια γραμμή, με τα ίδια χιλιόμετρα, αν ήμασταν στον άξονα της μηχανής.

Έτσι κερδίζουμε σε πρόσφυση, επειδή πατάει περισσότερο λάστιχο "κάτω".

TROOPER
17/02/2008, 00:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Βγάζουμε το σώμα μας, προκειμένου να μετατοπίσουμε το κέντρο βάρους προς το εσωτερικό της στροφής, κρατώντας έτσι τη μηχανή πιο όρθια από ότι θα χρειαζόταν, για την ίδια γραμμή, με τα ίδια χιλιόμετρα, αν ήμασταν στον άξονα της μηχανής.

Έτσι κερδίζουμε σε πρόσφυση, επειδή πατάει περισσότερο λάστιχο "κάτω".

σωστο.απλα ηθελα να μιλησω για το σωμα και τις ποσοστιαιες αναλογιες που συμβαλλουν στο να μετατοπισουμε το κεντρο βαρους της μηχανης.

lamoun
17/02/2008, 03:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
σωστο.απλα ηθελα να μιλησω για το σωμα και τις ποσοστιαιες αναλογιες που συμβαλλουν στο να μετατοπισουμε το κεντρο βαρους της μηχανης.

Όντως οι αναλογίες μου φάνηκαν εντυπωσιακές όταν τις άκουσα!

Γιώργο, σκέφτομαι αυτό που είπες για την ταχύτητα αλλαγής κατεύθυνσης και θυμάμαι ότι κανα δυο φορές που έβγαλα και το κάτω μέρος του σώματος, είδα μια διαφορά στην αλλαγή ταχύτητας.

Φαντάζομαι οτι συμβαίνει επειδή αυτή η θέση, "σε κάνει" να ασκήσεις περισσότερη δύναμη για γυροσκοπικό.. ;;; Ή μήπως ήταν ιδέα μου, επειδή ήταν η πρώτη φορά που το δοκίμασα και μου πήγε το σκ@τό στην κάλτσα;; :blush:

Da.Vintage
17/02/2008, 08:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΣΤΑΣΟΥ ΑΔΕΡΦΕ !!!!

μεγαρα τοσα χλμ δεν μαζευεις πουθενα.

σερρες δε νομιζω οτι υπαρχει στροφη να μπεις με 250.

εσυ δλδ που πηγες να βγαλεις γονατο με 250 ???

1 το κρατουμενο.

παμε στο 2ο.

με βαση το μαθημα του 0-300 rs και του css για να στριψεις υπαρχει μια σειρα (αληλουχια) κινησεων.
πριν κανεις λοιπον γυροσκοπικο αρα πολυ πριν ξεκινησεις τη στροφη εχεις ηδη τοποθετηθει πανω στη μηχανη.για την ακριβεια ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ !!!ΑΝ λοιπον μπεις σε στροφη με 250 εχεις ηδη τοποθετηθει αρα εχεις βγαλει γονατα, σωματα και τη μπεμπελη αν εχει ζεστη.

αυτα μου μαθανε ανθρωποι που λεγονται εκπαιδευτες γιωργο.τωρα αν εσυ και ο σταυρος εχετε αντιθετη αποψη...φτιαχτε δικια σας σχολη τι να πω...

ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

:wave2:


Γιώργη θα σου απαντήσω με τη σειρά και σου λέω προκαταβολικά οτι όλα είναι με φιλικό ύφος και δεν υπάρχει τίποτα προσωπικό...

1ον.Κανένας δεν μίλησε για μέγαρα ή για σέρρες με 250...υπάρχουν πολλές ΣΤΡΟΦΕΣ και στην ελλάδα...αρτεμίσιο (που στρίβεις τέρμα κάτω και με 260) και στο εξωτερικό αλλά και σε πίστες σε αγώνες motogp που στρίβουν με 250...πίστεψέ με στην πίστα και στο δρόμο δεν υπάρχουν καμπές μόνο στροφές τώρα με το πόσα θα πάρεις μία στροφή σου φαίνεται ευθεία αν την πάρεις με 120 και στροφαρα αν την πάρεις με 240...

Είχα πάει με ένα φίλο αγωνιζόμενο όταν ήμουν άμαθος στα ΣΣ και σε κάτι μεγάλες στροφές πήγαινε με 240-250 (και εγώ ο μαλάκας τον ακουλουθούσα αν και άμαθος ναι) αλλά καθότι έβλεπα πολλούς να βγάζουν γόνατο γενικά το έκανα και εγώ για εφέ αλλά παντού...και όταν το έκανα στα πολλά μου κούναγε...είχε αστάθεια όλη η μοτό...

Ο φίλος μπροστά δεν το έκανε σε αυτά τα χλμ αλλά δεν μου έκοψε γιατί...Τότε μου είπε οτι δεν πρέπει να βγάζω γόνατο σε αυτά τα χλμ γιατί κάνει μοχλό με την μεγάλη αντίσταση του αέρα...
και είναι και ο λόγος που μου κουνάει...
κωλοδάχτυλο είχα πάει να κάνω μία φόρά στον ΠΑΠ με αυτά τα χλμ σε ευθεία και πήγε να με πάρει ο αέρας απο την μοτο...:lol:

2ον.

Το μηχανάκι δε στρίβει με το γόνατο αλλά με την σωστή τοποθέτηση του σώματος και το γυροσκοπικό...το γόνατο βρίσκεται κάτω για 2 μόνο λόγους α.την αίσθηση ασφάλειας και β. την πληροφόριση που σου δίνει σχετικά με το όριο της κλίσης σου...

Εγώ στην πρώτη μου επαφή με το ξύσιμο...έβαζα το γόνατο κάτω και έξυνα διαρκώς...ήθελα ένα ζευγος ξύστρες το τρακντέι...τώρα πια το ανοίγο μέχρι να βρεί και μετά το μαζεύω λίγο ίσα ίσα να χαϊδεύει...το κρατάω 1 εκ. περίπου πάνω απο το έδαφος σε περίπτωση που ξεπεράσω το πρώτο όριο που μου έθεσε με την πρώτη του επαφή με την άσφαλτο...

Και εντελώς να το μαζέψεις θα στρίβεις το ίδιο γρήγορα αλλά όχι με την ίδια αίσθηση ασφάλειας...
άρα τον γόνατο δεν στρίβει το μηχανάκι...

Σε αγώνες ΤΖΙ Π θα δείς οτι οι οδηγοί στις στροφές με 250 δεν έχουν μόνιμα το γόνατό τους κάτω ούτε για 2 γύρους δε θα τους έφταναν οι ξύστρες...χαιδεύουν...και συνήθως είναι μαζεμένοι με λίγο ανοιχτό το γόνατο... :winka:

Φιλικά πάντα για να μην το κάνουμε διαμάχη...:lol: Γιώργος...:winka:

Da.Vintage
17/02/2008, 08:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
παρε λοιπον και τη μαρτυρια ενος οδηγου που ξερω οτι παραδεχεσαι απολυτα για να δεις οτι με 200 εχει γονατο εξω....



ο λογος που μαζεψε το γονατο ειναι μονο για να σωσει τη γκορντουρα και οχι γιατι αποσταθεροποιειται η μηχανη.

αυτο εννοουσα μη λετε ανακριβειες.

επισης για να σου πω και κατι ακομα που θα μαθει κανεις αν παει στα σχολεια:

βγαζουμε το σωμα μας προς τη πλευρα που θελουμε να στριψουμε, προκειμενου να μετατοπισουμε το κεντρο βαρους και με αυτο το τροπο να διευκολυνουμε την αλλαγη πορειας της μοτοσυκλετας μας.σε αυτη τη μετατοπιση ο ανω κορμος συμβαλλει κατα 80% ενω ο κατω κορμος μονο κατα 20% !!!

το γονατο βγαινει μονο προκειμενου να παρει τη πληροφορια του τι περιθωρια εχει ακομα η μηχανη να γειρει !!!

οταν παρει ο αναβατης τη πληροφορια αυτη μαζευει το γονατο και δεν γερνει αλλο τη μηχανη (φυσικα παντα εχει να κανει με τη στιγμη, τη στροφη, τον λογο που οδηγει κανεις,την ψυχολογια κλπ).στις περισσοτερες περιπτωσεις θα δεις ακομα και στα gp οτι μαζευοντε οταν νιωσουνε την ασφαλτο στη ξυστρα τους.ο λογος ???δημιουργειται μοχλος !!!σαν ενα διαβητη ο οποιος εχει την ακιδα του στο γονατο του αναβατη και μολυβι που διαγραφει τον κυκλο ειναι η ιδια η μηχανη.

αυτα λοιπον αποεναν αδαη.

:wave2:

Βλέπεις λοιπόν οτι λέμε τα ίδια πράγματα...απο την μέση και κάτω...:winka:

Όσον αφορά το πάνω κομάτι...θα σου πώ ένα πράγμα...ο αέρας στα 250 εχει μεγάλη δύναμη και αντίσταση...φαντάσου λοιπόν το απλό... πάρε το μηχανάκι σου και πήγαινε σε ευθεία ούτε κάν σε στροφή...και άνοιξε το γόνατό σου να δείς δύναμη που θα ασκήσει πάνω του ο αέρας και πόσο θα σε κουνήσει...

Μόλις το κάνεις αυτό μπορείς μόνο απλά να φανταστείς οτι όταν στρίβεις οι μόνες δυνάμεις που θες να ασκούνται στη μηχανή σου είναι αυτές που βάζεις εσύ για να την στρίψεις (σώμα,γυροσκοπικό κτλ.). φαντάσου λοιπόν να έχεις και μία έξτρα δύναμη την οποία δεν ορίζεις εσύ (αυτη της αντίστασης του ανέμου) να προσπαθεί να διώξει το γόνατο πίσω κάνοντας μοχλό...αποσταθεροποιεί το πίσω μέρος της μηχανης...

Εγώ όταν το έπαθα είπα οτι έφτεγαν οι ρυθμίσεις του πίσω αμορτισέρ...αλλά μολις μάζεψα το γόνατο στις επόμενες στροφές οι ταλαντώσεις εξαφανίσθηκαν...

:winka: :wave2:

TROOPER
17/02/2008, 09:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas


Σε αγώνες ΤΖΙ Π θα δείς οτι οι οδηγοί στις στροφές με 250 δεν έχουν μόνιμα το γόνατό τους κάτω ούτε για 2 γύρους δε θα τους έφταναν οι ξύστρες...χαιδεύουν...και συνήθως είναι μαζεμένοι με λίγο ανοιχτό το γόνατο... :winka:



μονος σου τα λες γιωργο και μετα αναιρεις αυτα που λες.

αποφασισε λοιπον...στα 250 βγαζεις γονατο, δεν βγαζεις γονατο, βγαζεις λιγο απο γονατο, βγαζεις ολιγη απο γιουβετσι ??? :lol: :lol: :lol:

μπερδευτικα !!!

TROOPER
17/02/2008, 09:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas
Βλέπεις λοιπόν οτι λέμε τα ίδια πράγματα...απο την μέση και κάτω...:winka:

Όσον αφορά το πάνω κομάτι...θα σου πώ ένα πράγμα...ο αέρας στα 250 εχει μεγάλη δύναμη και αντίσταση...φαντάσου λοιπόν το απλό... πάρε το μηχανάκι σου και πήγαινε σε ευθεία ούτε κάν σε στροφή...και άνοιξε το γόνατό σου να δείς δύναμη που θα ασκήσει πάνω του ο αέρας και πόσο θα σε κουνήσει...
ειδικα τους καλοκαιρινους μηνες το κανω πολυ συχνα για να παρω αερα.καμια αποσταθεροποιηση!!! μια δροσια μονο !!!!

Μόλις το κάνεις αυτό μπορείς μόνο απλά να φανταστείς οτι όταν στρίβεις οι μόνες δυνάμεις που θες να ασκούνται στη μηχανή σου είναι αυτές που βάζεις εσύ για να την στρίψεις (σώμα,γυροσκοπικό κτλ.). δλδ το γονατο δεν ειναι σωμα ??? φαντάσου λοιπόν να έχεις και μία έξτρα δύναμη την οποία δεν ορίζεις εσύ (αυτη της αντίστασης του ανέμου)εσυ την οριζεις.αναλογα με το ποσο ανοιγεις το ποδι εχεις και την αναλογη αντισταση του ανεμου. να προσπαθεί να διώξει το γόνατο πίσω κάνοντας μοχλό...αποσταθεροποιεί το πίσω μέρος της μηχανης... εγω απλα θα σου θυμισω τι κανουνε οι σινιωρηδες πριν τη Κ1!

Εγώ όταν το έπαθα είπα οτι έφτεγαν οι ρυθμίσεις του πίσω αμορτισέρ...αλλά μολις μάζεψα το γόνατο στις επόμενες στροφές οι ταλαντώσεις εξαφανίσθηκαν...ειναι που εχεις μεγαλο.....γονατο βρε κουτο τι νομισες θα πω? :lol: :lol: :lol:

:winka: :wave2:

Da.Vintage
17/02/2008, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER



Οι συνιόριδες πριν την κ1 έχουν 250:confused:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Anyway αλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Λες το κοντό σου λέω το ΜΑΚΡΥ μου:lol: και όλα καλά ότι θέλει ας καταλάβει ο αναγνώστης...:winka: :lol: :wave2: :wave2:

trigger
17/02/2008, 15:59
Ρε παληκάρια καλά κάνετε και διαφωνείτε αλλά τι σχέση έχουν όλα αυτά με το αρχικό post; Όχι οτι διαφωνώ με αυτά που λέτε αλλά η ερώτηση ήταν συγκεκριμένη.
Αν κάποιος οδηγεί sm και μπορεί να μας πει μια γνώμη με επιχειρήματα θα ήταν άρκετά καλή βοήθεια.

TROOPER
17/02/2008, 16:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas
Οι συνιόριδες πριν την κ1 έχουν 250:confused:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Anyway αλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Λες το κοντό σου λέω το ΜΑΚΡΥ μου:lol: και όλα καλά ότι θέλει ας καταλάβει ο αναγνώστης...:winka: :lol: :wave2: :wave2:

οντως...αλλα λογια να αγαπιομαστε...

υ.γ.προσεχε το μακρυ σου μη στο πατησουνε.:lol: :lol:

TROOPER
17/02/2008, 16:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Ρε παληκάρια καλά κάνετε και διαφωνείτε αλλά τι σχέση έχουν όλα αυτά με το αρχικό post; Όχι οτι διαφωνώ με αυτά που λέτε αλλά η ερώτηση ήταν συγκεκριμένη.
Αν κάποιος οδηγεί sm και μπορεί να μας πει μια γνώμη με επιχειρήματα θα ήταν άρκετά καλή βοήθεια.

+1

:wave2:

Da.Vintage
17/02/2008, 16:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
+1

:wave2:
+2
(Γιατλι το'χω και μακρύτερο..):lol: :wave2:

TROOPER
17/02/2008, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas
+2
(Γιατλι το'χω και μακρύτερο..):lol: :wave2:

+3 γιατι συμφωνω οτι το χεις μακρυτερο !!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

(για το γονατο μιλαμε παντα ετσι...!!!)

tai
17/02/2008, 16:52
τελικα για να καταλάβω
αν το εχεις μακρύτερο (τιταν) ΔΕΝ το βγάζεις έξω!
αμα το εχεις μικρότερο (trooper) το βγάζεις, αλλα λίγο!!

ετσι??:p

TROOPER
17/02/2008, 16:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
τελικα για να καταλάβω
αν το εχεις μακρύτερο (τιταν) ΔΕΝ το βγάζεις έξω!
αμα το εχεις μικρότερο (trooper) το βγάζεις, αλλα λίγο!!

ετσι??:p

βρε εγω το βγαζω ολοκληρο μικρο-μεγαλο...δεν εχω κομπλεξ εγω :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

trigger
17/02/2008, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
τελικα για να καταλάβω
αν το εχεις μακρύτερο (τιταν) ΔΕΝ το βγάζεις έξω!
αμα το εχεις μικρότερο (trooper) το βγάζεις, αλλα λίγο!!

ετσι??:p
Τελικά παίζει ρόλο το μέγεθος! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

tai
17/02/2008, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
βρε εγω το βγαζω ολοκληρο μικρο-μεγαλο...δεν εχω κομπλεξ εγω :rotflmao:

ναι αλλα δεν το εχει δει κανένας!!
ή δεν το κάνεις ή δεν φαίνεται:D
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Τελικά παίζει ρόλο το μέγεθος! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ΝΑΙ
στην αντίσταση που δημιουργείται και στην αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους:rolleyes:

:D




:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

trigger
17/02/2008, 17:17
:rolleyes: Αυτό ήθελα να πω! :lol:

Οπότε οι χωμάτινοι σίγουρα έχουν κόμπλεξ για να τεντώνουν έτσι τα πόδια τους.... :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
17/02/2008, 17:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
ναι αλλα δεν το εχει δει κανένας!!
ή δεν το κάνεις ή δεν φαίνεται:D
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

την επομενη φορα που θα σε φωναξω να ρθεις και μην ακουσω ''να μωρε...κοιμηθηκα λιγο παραπανω και το 'χασα....'' γιατι θα σε παρει και θα σε σηκωσει !!!

:a43:

tai
17/02/2008, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
:rolleyes: Αυτό ήθελα να πω! :lol:

Οπότε οι χωμάτινοι σίγουρα έχουν κόμπλεξ για να τεντώνουν έτσι τα πόδια τους.... :rotflmao: :rotflmao: :a01:

tai
17/02/2008, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
την επομενη φορα που θα σε φωναξω να ρθεις και μην ακουσω ''να μωρε...κοιμηθηκα λιγο παραπανω και το 'χασα....'' γιατι θα σε παρει και θα σε σηκωσει !!!

:a43:
γιατι?? θα το"εβλεπα" δλδ??:lol: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
17/02/2008, 17:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
γιατι?? θα το"εβλεπα" δλδ??:lol: :rotflmao: :rotflmao:

α ναι ξεχασα οτι εισαι μιας καποιας ηλικιας και τυγχανεις και μυωψ...:a9:

δε πειραζει παππου...εδω που ειμαι ησουνα και εκει που εισαι ΠΟΤΕ δεν θα ρθω !!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

tai
17/02/2008, 17:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
α ναι ξεχασα οτι εισαι μιας καποιας ηλικιας και τυγχανεις και μυωψ...:a9:
ΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΜΙΚΡΆ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ :a01:
δε πειραζει παππου...εδω που ειμαι ησουνα και εκει που εισαι ΠΟΤΕ δεν θα ρθω !!!
ΜΠΑΑΑΑ Που να τα καταφέρεις εσύ
Εδω απο τώρα δεν μπορείς να ακολουθήσεις τους ρυθμούς μου :a43:



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
17/02/2008, 17:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

τα κοντινα δε βλεπεις παπου !!!!ΦΥΛΑΞΟΥ !!!!:lol: :lol: :lol:

οσο για ρυθμους εχεις δικιο...δεν αντεχω την απιστευτη βραδυτητα σου σε οτι και αν κανεις, για να μη πω και σε οτι δεν κανεις !!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

tai
17/02/2008, 17:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
τα κοντινα δε βλεπεις παπου !!!!ΦΥΛΑΞΟΥ !!!!:lol: :lol: :lol:

οσο για ρυθμους εχεις δικιο...δεν αντεχω την απιστευτη βραδυτητα σου σε οτι και αν κανεις, για να μη πω και σε οτι δεν κανεις !!!



θα ξαναπάμε και ΔΕΝ θα κοιμηθείς!!
Και αυτό είναι απειλή.:a015:

:lol: :lol: :lol: :lol:

TROOPER
17/02/2008, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
θα ξαναπάμε και ΔΕΝ θα κοιμηθείς!!
Και αυτό είναι απειλή.:a015:

:lol: :lol: :lol: :lol:

:a16:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


120821

Da.Vintage
17/02/2008, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
+3 γιατι συμφωνω οτι το χεις μακρυτερο !!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

(για το γονατο μιλαμε παντα ετσι...!!!)


Κάτι τέτοιο...:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tigas
17/02/2008, 19:15
να πω και εγώ την γνώμη μου:smokin:

με την μπέμπα το να μπείς με ανάποδο τιμόνι είναι πολύ εύκολο κατεβάζοντας 2 κάτω και δίνοντας γκάζι βέβαια το να ξύνω κιόλας δεν μπορώ να το κάνω ταυτόχρονα αλλά γίνεται εύκολα εάν οδηγησεις με ss στύλ.

Τώρα όταν είχα το cbr να πώ την αλήθεια στα πολλά 200+ δεν σκέφτηκα να βγάλω γόνατο γιατί θα με τράβαγε ο αέρας και θα έχανα τον απόλυτο έλέγχο της μηχανής μου.

Άρα το πώς οδηγεί ο καθένας είναι προσωπική του επιλογή.



ΥΓ. trooper σε έχω for fun:smokin: και μετα την επίσκεψη στον Ferousis Moto Racing Development θα είμαι μακράν μπροστά άν και νορμάλ:smokin: :rotflmao:

fantacid
17/02/2008, 19:35
επειδη εχετε ξεφυγει ΤΕΛΕΙΩΣ !

δειτε εδω (http://www.youtube.com/watch?v=R1y9c2WMYzY) κ με ποδι κ με γονατο κ χωρις τπτ......απλα στριβει το παλικαρι!!!

tai
17/02/2008, 19:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR

ΥΓ. trooper σε έχω for fun:smokin: και μετα την επίσκεψη στον Ferousis Moto Racing Development θα είμαι μακράν μπροστά άν και νορμάλ:smokin: :rotflmao:

σύγκριση με το κουλάδι ρε σταύρο??
σιγά την σύγκριση!!
εκτός εαν τον σύγκρινεις, ετσι οπως εισαι τώρα, οπότε πάσο :lol: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
17/02/2008, 19:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
ΥΓ. trooper σε έχω for fun:smokin: και μετα την επίσκεψη στον Ferousis Moto Racing Development θα είμαι μακράν μπροστά άν και νορμάλ:smokin: :rotflmao:

keep talking bb !!!

:evil:

TROOPER
17/02/2008, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
σύγκριση με το κουλάδι ρε σταύρο??
σιγά την σύγκριση!!
εκτός εαν τον σύγκρινεις, ετσι οπως εισαι τώρα, οπότε πάσο :lol: :rotflmao: :rotflmao:

ειπε ο αργος βουβαλος και γυρισε στο βουστασιο :lol: :lol: :lol:

tai
17/02/2008, 19:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ειπε ο αργος βουβαλος και γυρισε στο βουστασιο

δικάβαλο ξεδικάβαλο την αλλη φορά δεν περιμένω ρε:a36:

:lol: :lol: :lol:

SUZUKAKIAΣ
17/02/2008, 19:57
Οπως το μοταρτν ειναι ενα ανορθοδοξο μηχανακι....δηλ εντουρο με δρομου λαστιχα....

ετσι ειναι και η οδηγηση του.......δεν ειναι στανταρ......

Ειναι ενας στο παγκοσμιο που ειναι και οδηγοσ σουπερ μπαικ και ειναι ο μονοσ που φοραει ξυστρες γιατι οδηγαει με γονατο...παρολα αυτα σε μερικες στροφεσ αναγκαζετε και βγαζει ποδι.....


αρα δεν υπαρχει τπτ στανταρ......

TROOPER
17/02/2008, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
δικάβαλο ξεδικάβαλο την αλλη φορά δεν περιμένω ρε:a36:

:lol: :lol: :lol:

νταξ αλλα να θυμασαι μπαρμπα...τα κοκκαλα δεν φτιαχνονται ευκολα σε αυτες τις ηλικιες!!!

και τοτε....:a021: :a021: :a021:

tai
17/02/2008, 21:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
νταξ αλλα να θυμασαι μπαρμπα...τα κοκκαλα δεν φτιαχνονται ευκολα σε αυτες τις ηλικιες!!!

και τοτε....:a021: :a021: :a021:

:hypnotize :eyepop: φτιάχνουν τα κόκαλα με το:a021: ???
την κακομοίρα την κυρια σουζι!!! να μην τοξερα να την κάνω καλά οταν έσπασε το δάχτυλό της:p


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
18/02/2008, 00:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
:hypnotize :eyepop: φτιάχνουν τα κόκαλα με το:a021: ???
την κακομοίρα την κυρια σουζι!!! να μην τοξερα να την κάνω καλά οταν έσπασε το δάχτυλό της:p


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

μαζι μου θα μαθεις πολλα....:winka:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

dodos 900
18/02/2008, 01:31
Σκέφτομαι οτι στα sm δέν άξίζει ίσως να βγάζεις γόνατο,γιατί θα είναι πιό χρονοβόρο μετά να
σηκώσεις πάλι την μηχανή(λόγω θέσης σώματος) και να την ''ρίξεις'' στην επόμενη στροφή.

TROOPER
18/02/2008, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Όντως οι αναλογίες μου φάνηκαν εντυπωσιακές όταν τις άκουσα!

Γιώργο, σκέφτομαι αυτό που είπες για την ταχύτητα αλλαγής κατεύθυνσης και θυμάμαι ότι κανα δυο φορές που έβγαλα και το κάτω μέρος του σώματος, είδα μια διαφορά στην αλλαγή ταχύτητας.

Φαντάζομαι οτι συμβαίνει επειδή αυτή η θέση, "σε κάνει" να ασκήσεις περισσότερη δύναμη για γυροσκοπικό.. ;;; Ή μήπως ήταν ιδέα μου, επειδή ήταν η πρώτη φορά που το δοκίμασα και μου πήγε το σκ@τό στην κάλτσα;; :blush:

οι αναλογιες δεν βγηκαν απο το κεφαλι μου λαμπρο οπως και τπτ απο ολα οσα εχω γραψει.ολα αυτα τα ρωτησαμε στο σχολειο και γι' αυτο τολμω να τα γραψω ακομα και αν ερχομαι σε αντιπαραθεση με πολυ καλους οδηγους εδω μεσα !!!οταν δε ξερω κατι σωπαινω!!!

παμε λοιπον να σου απαντησω στην ερωτηση σου.
βγαζοντας τον <<κατω κορμο>> δλδ το σωμα απο τη μεση και κατω πετυχαινεις 2 πραγματα:
1.το 20% του σωματος σου συμβαλει στη μετατοπιση του κεντρου βαρους οπως ειπα(ν) και το αλλο που πετυχαινεις ειναι το εξης:βγαζοντας το σωμα σου απο τη μεση και κατω εχεις την ταση να πεσεις απο τη μηχανη.ας υποθεσουμε οτι μιλαμε για μια αριστερη στροφη π.χ. Κ1 στα μεγαρα.για να αποφυγεις κατι τετοιο στηριζεσαι στο ποδι σου (το αριστερο) αλλα αυτο δεν ειναι αρκετο.ετσι στηριζεσαι (σπρωχνεις) με το αριστερο χερι σου και ταυτοχρονα για να διευκολυνεις τα πραγματα τραβας με το δεξι σου.ετσι το γυροσκοπικο γινεται πιο ευκολο και εσυ εισαι 1 με τη μηχανη σου.την ταση να πεσεις τωρα μαζι με τη μηχανη την αντισταθμιζεις ανοιγοντας προοδευτικα το γκαζι αποφορτιζοντας το μπροστινο τροχο (και αποφευγοντας κατ επεκταση το low) και φορτιζοντας τον πισω κανοντας τον να παταει ''περισσοτερο λαστιχο.τα υπολοιπα ειναι γνωστα.

αρα ΔΕΝ ηταν ιδεα σου για να απαντησω στην ερωτηση σου ! :winka:

:wave2:

byron
21/02/2008, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
Αυτο τωρα ειναι motard με την εννοια της λεξης εντουρο με αλλες ροδες/φρενα/100 κιλα κτλ???


Δεν νομιζω οτι με ενα Husaberg για παραδειγμα ειναι δυνατο αυτο που κανει ο τυπος....


Ο Xaus φανταζομαι το κάνει με οτιδήποτε. Αυτος πχ δεν είναι ο Xaus αλλά καλά το πάει :lol:


121194