Σύνδεση

View Full Version : θα αγοραζατε Er-6 για πρωτη μοτο??(πολυ πρωτη ομως)!!!



dimdil
16/02/2008, 16:41
παιδες καλησπερα!!:)
ειμαι 42 χρονων--εντελως απειρος απο μηχανες:blush: τωρα θα παρω διπλωμα:( οδηγω αυτοκινητο 20 χρονια--αλλα μοτο στα νιατα μου πολυυ περιστασιακα!! (οχι δικο μου)
το θεμα ειναι οτι μου αρεσει πολυ (πολυ ομως) το er-6n:sun: ειμαι ομως διστακτικος!!
μηπως ειναι πολυυ για αρχη?? εχω διαβασει και ακουσει πολλα:hypnotize οπως παντα μοιρασμενες οι γνωμες:confused: αλλοι μου λενε να ξεκινησω με cbf 250 (μου ψιλοαρεσει) και αλλοι να παρω το kawa γιατι ειναι πολυ φιλικο:blush:
η χρηση θα ειναι μικτη (αττικη οδος -μαραθωνας)--μιλαμε μονο για street--ειμαι 173 και 95κιλα:blush:
θελω τις αποψεις σας---θα την καταφερω??:confused:

xampos
16/02/2008, 16:42
μια χαρα ειναι για πρωτη μοτο αμα εχεις τα μυαλα στο κεφαλι σου

δεν ειναι δα και κανενα αρκουδογκαζο να σε τρομαξει

odt
16/02/2008, 17:20
Μην πάρεις 250....

αφού είσαι 42, είναι πολύ πιθανό να έχεις το μυαλό να οδηγήσεις οποιαδήποτε μηχανή, άσχετα αν δεν έχεις την εμπειρία...

σκέψου μήπως αντί για το er6 n θέλεις να πάρεις το er6 f που έχει φέρινγκ...Το σοκ του αέρα (που θα τρως με το γυμνό) μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά στην μετέπειτα σχέση σου με τα δίτροχα και είναι κρίμα...

με το καλό να το πάρεις :beer:

gdevelek
16/02/2008, 17:31
αφού είσαι 42, πιθανότατα έχεις την ωριμότητα να το σεβαστείς το 650άρι και να το πας προσεκτικά τον πρώτο καιρό

βουρ!! :wave2:

ο άνεμος θα σε ενοχλεί από τα 120 και πάνω, αν πρόκειται να πηγαίνεις συχνά με τόσα, σκέψου το φερινγκάτο σοβαρά

lamoun
16/02/2008, 18:57
Και φρόντισε οπωσδήποτε να το πάρεις με ABS. Εκτός και άν είσαι διατεθειμένος να το ψάξεις ΠΟΛΥ το θέμα. :winka:

the who
17/02/2008, 07:41
Οσα σου ειπαν παραπανω για φαιρινκ abs κλπ ειναι ολοσωστα.Στα 42 πρεπει να εχεις την ωριμοτητα και την κριση για το πως ανοιγεις το γκαζι.Μια χαρα ειναι τα 600-650 κυβικα γιατι δεν θα χρειαστει να αλλαξεις κατηγορια γρηγορα για την χρηση που θες.
Υ.Γ Κανε λιγο διαιτα φιλαρακι.Εγω ειμαι 45 χρονων , 1.79 υψος και ημουν 106 κιλα.Τωρα παιζω απο 82-85 και νιωθω πολυ καλυτερα.Μετα τα 40 πρεπει να προσεχουμε.:beer: :beer: :beer:

div400
17/02/2008, 09:54
να το παρεις αφου σου αρέσει τοσο πολυ! αλλα να εχεις υποψη σου τα εξής

- ακομα και το ''ηρεμο'' er-6 εχει ανωτερες επιδόσεις (ειδικα επιταχυνση) απο το 90% των αυτοκινητων παραγωγής. και ειναι ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να φερεις τον εαυτο σου σε μια δυσκολη κατασταση και να γινει η στραβή!

- η οδηγηση μοτοσυκλετας ειναι ΕΝΤΕΛΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ απο την οδηγηση αυτο/του, ο αναβατης συμμετέχει ΕΝΕΡΓΑ στην κινηση της μηχανής, οπότε οι χειρισμοί σου θα πρπει να ειναι προγραμματισμένοι, συνηδητοι και οχι αντιδράσεις πανικού και αποτομες. καλως ή κακός δεν μπορείς πχ. να χουφτώσεις το γκάζι οποτε σου ερθει, οπως ενδεχομένος να κάνεις στο αυτ/το στηριζομενος στα 4 ελαστικά. Δεν μπορείς να τσαρουχώσεις τα φρένα (ακομα και αν έχει ABS) οπως κανεις στα αυτ/τα. ολα αυτα επιδρουν στην κινηση/ σταθερότητα της μηχανής, συνηθως αρνητικά!
Να εχεις πάντα κατα νου οτι η μηχανή ειναι ενα εκ κατασκευής ΑΣΤΑΘΕΣ οχημα.
(αλλα αυτο ειναι που κάνει την μοτοσυκλετα τοσο ομορφη και συναρπαστική!!!)

- η εν γενει κινηση σου στο περιβάλλον αλλαζει δραματικά σε σχεση με το αυτ/το. θα εισαι πλεον λιγοτερο ορατός στους αλλους οδηγούς (αυτ/των). ο μικροτερος ογκος της μηχανής, ειναι πολυ πιο ευκολο να ''κρυφτει'' σε νεκρα σημεια καθρεπτων και πισω απο της κολωνες του παρμπριζ, με αποτελεσμα να ΜΗΝ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ! ακομα και η μεταβολή της ταχυτητας γινεται πολυ πιο γρηγορα απο οτι στα αυτ/τα. και αν αυτο ακουγεται ωραιο, ενέχει και σοβαρους κινδυνους για σένα.πολλοι αυτοκινητηστές ΔΕΝ γνωριζουν/καταλαβαινουν την δυνατοτητα επιταχυνσης των μοτο/των.
(ελα μωρε μακρια ειναι ακομα η μηχανή..προλαβαινω να βγω....ΜΠΑΜ!!!!)
Θα πρέπει να μάθεις λοιπόν εκτός των βασικών χειρισμών, να τοποθετεις τον ευταό σου με τετοιον τρόπο στη κινηση ωστε να ειναι ορατός οσο πιο πολυ γινεται!!! και αυτο θέλει γνώση και πολυ περισσοτερη εμπειρία.

- περι εξοπλισμου δεν θα μιλήσω. θεωρώ αυτονοητο οτι θα εχεις κρανος, μπουφαν, προστατευτικά, γαντια και μποτες ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. οι μοτο/τες εχουμε 14 φορες περισσοτερες πιθανοτητες να υποστουμε σοβαρα τραυματα ή θανατο απο τους αυτ/τες για τα ιδια διανυθεντα χιλιομετρα!!! ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ!!!!!!!!

ξεφυγα απο το ερωτημα σου φιλε μου και σου ζητω συγμώμη για αυτο, αλλα καθε φορά που βλεπω εναν 'νεο αναβατη που ρωτα για το τι μηχανή να παρει ή πως να κάνει τα πρωτα του βηματα..ολα αυτα μου ερχονται στο μυαλο και αισθάνομαι ''υποχρεωμένος'' να τα πω (ισως γιατι εμενα δεν μου τα ειπε κανεις και επρεπε να τα μάθω μονος μου....δεν ειχα βρει και το μοτο.gr τοτε :D)
καλή αρχή και καλώς ηρθες και στο φορουμ μας και στον χωρο της μοτοσυκλετας!!!
:wave2: :beer: :wave2:

dimdil
17/02/2008, 14:14
ευχαριστω πολυ ολλα τα παιδια για τις απαντησεις σας:)
ιδιαιτερα τον φιλο div400 που αφιερωσε τοσο χρονο για τα πολυ χρησιμα για μενα στοιχεια που παραθεσε
:beer:
για το φιλο lamoyn
toπιασα το υποννοουμενο φιλε:blush: εχε υπ οψη σου ομως οτι ενα απο τα μειονεκτηματα του περασματος της ηλικιας ειναι να μην εισαι τοσο αποφασιστικος οσο στα νεανικα χρονια σε αποφασεις τετοιου ειδους που στην κυριολεξια θα σου αλλαζουν τη ζωη :winka:
ετσι χρειαζεσαι πολλες γνωμες για να αποφασισεις εστω και αν ξερεις καλα πως απευθεινομενος σε ενα κυριως νεανικο και ενθουσιωδες κοινο :look: οπως αυτου του φορουμ παιζει να εισπραξεις και λιγη συγκαλυμενη η μη χλευη η ειρωνεια:look:
τελως παντων ολλα στο προγραμμα ειναι:)
παντα φιλικα και παντα ορθιοι να ειστε:)

gdevelek
17/02/2008, 14:31
αν πιστεύεις πως εισέπραξες οποιουδήποτε είδους και οσοδήποτε μικρής ποσότητας χλεύη ή ειρωνεία στο τόπικ αυτό μάλλον δεν έχεις περάσει πολύ χρόνο στο φόρουμ.... ;)

καλά ψώνια!

mikros boudas
17/02/2008, 21:10
απο μενα ενα ξερο "παρτο"...με προσοχη παντως γιατι πρεπει να σεβεσαι μια μηχανη που 200ριζει...(www.kawasaki-bikers.gr)

LePa
18/02/2008, 08:45
file mou to exo kavalisei to er kai einai entiposiaka elafri kai evelikto kai se sindiasmo me tin thesi odigisis mou fenete poli xekourasto.
Ego leo na to pareis afou sou aresei kiolas toso poli opos les.

Stin agora monotosikletas pisteuo proti protereotita exei to na sou aresei poli auto pou tha pareis. Den exeis dilimata gia dermatina salonia kai aerosakous...

Tora pou les pos den exeis pira auto prepei na se apasxolei ligo. Dose protereotita sto na matheis kalitera pos na stamatas mia mixani se frenarisma panikou para na matheis na mi sou svinei stin anifora ;)

LePa
18/02/2008, 08:46
ego tha protimousa to er-6 F

amyroukai
18/02/2008, 12:08
Θα συμφωνήσω με τα παιδιά που λένε πρώτον για το fairing (αν σκοπεύεις να την ταξιδέψεις μακρινές αποστάσεις και γρήγορα, αλλιώς δε χρειάζεται, θα συνηθίσεις γρήγορα τον αέρα) και οπωσδήποτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ όμως το ABS. Κατά τα άλλα, η ηλικία σου και η πείρα σου με το αυτοκίνητο θα σε βοηθήσει να αποφεύγεις τους βλάκες στο δρόμο και να σεβαστείς το γκάζι της μοτοσικλέτας, είναι πέρα από ότι φαντάζεσαι, ακόμα και για ένα "ήπιο" μοντέλο όπως το ER-6. Και τα φρένα καμμιάς μοτοσικλέτας δεν είναι αντίστοιχα αυτοκινήτου... ;) Θέλει μεγαλύτερες αποστάσεις και δεν έχει την ίδια σταθερότητα.

Πιό σημαντικό από το τι θα αγοράσεις σαν μοτοσικλέτα, είναι το να μην ξοδευτείς μόνο εκεί και δεν κρατήσεις λεφτά για κράνος, μπουφάν, γάντια και παπούτσια/μπότες... Πίστεψέ με, το σωστό ντύσιμο χειμώνα ΚΑΙ καλοκαίρι, όπως επίσης και ένα καλό σχολείο (πχ 0-300 ή τα άλλα που γίνονται στην Κόρινθο από ένα adventure club αν θυμάμαι καλά) είναι τα πιο έξυπνα λεφτά που θα δώσεις.

Καλές βολτες. :beer:

trigger
18/02/2008, 12:23
Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο από αυτά που είπαν οι υπόλοιποι απλά να δώσω μία θετική ψήφο για την αγορά:winka:

makis206
18/02/2008, 12:55
Εγώ πάλι θα πρότεινα το CBF-600S με ABS. Ευκολοδήγητο όσο το Kawasaki αλλά πιο άνετο και φιλόξενο στη μεγάλη παραμονή στη σέλα του.

Επίσης το τετρακύλινδρο μοτέρ του επιτρέπει ευκολότερη μετακίνηση μέσα στην πόλη απ'το ελαφρώς "απότομο" του 2κύλινδρου σε σειρά του Er-6 κι ας δίνει το Honda μια ελαφρώς πιο "βαριά" αίσθηση στο όλο σύνολο, και τα δύο σε γενικές γραμμές όμως είναι παιχνιδάκια μόλις τα συνηθίσεις.

Είμαι σίγουρος όμως πως στο CBFάκι δεν θα σου λείψει τίποτα.

:beer: :beer:

vestromas
18/02/2008, 12:56
dimdil ειμαστε πολυ κοντα στην ηλικια. Ξανα πηρα μηχανη πριν 2 χρονια και ξανανοιωσα. Ειχα να καβαλησω χρονια αλλα ηταν σαν να μην περασε μια μερα. Μπορω να σου πω πως τωρα, την ευχαριστιεμε περισσοτερο που μεγαλωσα και επηξε το μυαλο μου. Παλια φλερταρα με το χαρο και δεν το καταλαβαινα. Το καγκουριλικι μου ειχε γινει εθισμος.:lol: Το μηχανακι που διαλεξες πιστευω ειναι μια χαρα για σενα συμφωνα με τα στοιχεια που εδωσες. Δεν ειναι ουτε υπερβολικο, αλλα ουτε και λιγο. Παρτο να γουσταρεις και να περνας καλα. ΥΓ. Αν βγαινεις συχνα εθνικη το φαιρινγκ να το προτιμησεις, γιατι ο αερας θα σε κουρασει στα πολλα και να εισαι σιγουρος οτι οσο ψαρωμενος και να εισαι στην αρχη , μετα θα 200αριζεις.:beer: :wave2:

nassosxlvbros
18/02/2008, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdil
παιδες καλησπερα!!:)
ειμαι 42 χρονων--εντελως απειρος απο μηχανες:blush: τωρα θα παρω διπλωμα:( οδηγω αυτοκινητο 20 χρονια--αλλα μοτο στα νιατα μου πολυυ περιστασιακα!! (οχι δικο μου)
το θεμα ειναι οτι μου αρεσει πολυ (πολυ ομως) το er-6n:sun: ειμαι ομως διστακτικος!!
μηπως ειναι πολυυ για αρχη?? εχω διαβασει και ακουσει πολλα:hypnotize οπως παντα μοιρασμενες οι γνωμες:confused: αλλοι μου λενε να ξεκινησω με cbf 250 (μου ψιλοαρεσει) και αλλοι να παρω το kawa γιατι ειναι πολυ φιλικο:blush:
η χρηση θα ειναι μικτη (αττικη οδος -μαραθωνας)--μιλαμε μονο για street--ειμαι 173 και 95κιλα:blush:
θελω τις αποψεις σας---θα την καταφερω??:confused:


Αγαπητέ συνομήλικε
Να πάρεις αυτό που σου αρέσει και σταμάτα να έχεις δισταγμούς 18άχρονου...έχεις αρκετή πείρα αλλά και αυτογνωσία και να το μάθεις και να το χαρείς!και πίστεψέ με,υπάρχουν πολλοί στην ηλικία σου που κάνουν το πρώτο βήμα και μάλιστα μεγάλο...μη το σκέφτεσαι,πάρτο ...άλλωστε με κάνα τέτοια θα δώσεις για να πάρεις αδεια οδήγησης,οπότε τι θα σε χαλάσει να έχεις ένα τέτοιο;:confused:

iordanis75
25/02/2008, 20:10
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ 32 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΕΙΡΟΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΠΑΠΑΚΙΑ-ΒΕΣΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ 18 ΧΡΟΝΩΝ, ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ STREET TRIPLE 675 Ή ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ;

el_hymador
25/02/2008, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από iordanis75
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ 32 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΕΙΡΟΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΠΑΠΑΚΙΑ-ΒΕΣΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ 18 ΧΡΟΝΩΝ, ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ STREET TRIPLE 675 Ή ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ;

παει πολυ.

κυριως γιατι μεχρι που να φτασεις στο σημειο να χαρεις αυτα που εχει να σου προσφερει το triple θα εισαι κατοχος ενος οχηματος που δεν θα ειναι τοσο ανετο η φιλικο οσο αλλα μηχανακια.

το να την οδηγησεις μπορεις, το να την ευχαριστηθεις οχι.

el_hymador
25/02/2008, 20:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Εγώ πάλι θα πρότεινα το CBF-600S με ABS. Ευκολοδήγητο όσο το Kawasaki αλλά πιο άνετο και φιλόξενο στη μεγάλη παραμονή στη σέλα του.

Επίσης το τετρακύλινδρο μοτέρ του επιτρέπει ευκολότερη μετακίνηση μέσα στην πόλη απ'το ελαφρώς "απότομο" του 2κύλινδρου σε σειρά του Er-6 κι ας δίνει το Honda μια ελαφρώς πιο "βαριά" αίσθηση στο όλο σύνολο, και τα δύο σε γενικές γραμμές όμως είναι παιχνιδάκια μόλις τα συνηθίσεις.

Είμαι σίγουρος όμως πως στο CBFάκι δεν θα σου λείψει τίποτα.

:beer: :beer:

makis το ER εχει πολυ πιο ελαφρυα αισθηση απο το δικο μας, ειναι πιο μαζεμενο και ο δικυλινδρος ειναι πολυ προτιμοτερος απο εναν τετρακυλινρο για καποιον που ξεκιναει τωρα στις μοτοσικλετες

ktmboy
25/02/2008, 22:24
mia xara motosykleta einai to ER!

makis206
26/02/2008, 07:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
makis το ER εχει πολυ πιο ελαφρυα αισθηση απο το δικο μας, ειναι πιο μαζεμενο και ο δικυλινδρος ειναι πολυ προτιμοτερος απο εναν τετρακυλινρο για καποιον που ξεκιναει τωρα στις μοτοσικλετες

Δεν διαφωνώ όσο αναφορά την ελαφριά αίσθηση και το ότι είναι πιο μαζεμένο απ'το CBF όμως επειδή με το ER έχω κάνει κάποια χιλιόμετρα (το είχε ο αδερφός μου) παρατήρησα οτι (σε μένα τουλάχιστον) δεν ήταν το ίδιο φιλικό όσο το CBF, ήταν αρκετά απότομο στο "σταμάτα-ξεκίνα" πράγμα που το κάνει πιο δύσκολο ειδικά στον νέο αναβάτη.
Μέσα στην πόλη είναι αρκετά ευέλικτο αλλά αυτές οι απότομες αντιδράσεις του το κάνουν και πιο κουραστικό, συμπεριλαμβάνοντας δε και το πιο "σφικτό" στήσιμο ξεφεύγει λίγο σε φιλικότητα πάντα σε σύγκριση με το δικό μας που συνολικά έχει μεν βαρύτερη αίσθηση αλλά πανεύκολο -και βελούδινο συγκριτικά- χειρισμό.

Για τον δικύλινδρο έναντι του τετρακύλινδρου για έναν αρχάριο πίστευα κι εγώ το ίδιο όταν κατέληξα στο Transalp, με την απόκτηση όμως του CBF δεν είδα κάποιο λόγο που θα μ'έκανε να δυσκολευτώ μαζί του αν κατέληγα σ'αυτό απ'την αρχή. Ειδικά στο CBFάκι που έχει και τη γραμμική ροπούλα του χωρίς κοιλιές (και κυτταρίτιδες :lol: )

Εντάξει, έδωσα μεγάλη αξία στις λεπτομέρειες και ίσως δεν θά'πρεπε γιατί μπορεί να μπερδεύω τον φίλο που ψάχνει νέα μηχανή αλλά θεώρησα πως έπρεπε να πω αυτό που παρατήρησα από την εμπειρία μου κι όχι από λεγόμενα τρίτων, ξανακαταλήγω όμως τονίζοντας αυτή τη φορά ότι "και τα δύο σε γενικές γραμμές είναι παιχνιδάκια μόλις τα συνηθίσεις."

:beer:

skynet
26/02/2008, 10:15
καλημέρα και καλώς να μας έρθεις στον κόσμο των δυο τροχών.

εγώ θα σου έλεγα πρώτα πρώτα να διαβάσεις ξανά και ξανά αυτα
που λέει ο φίλος div400 πιο πάνω και να τα τηρήσεις ευλαβικά, δεν
ξέρεις πόσο θα σου χρειαστούν.

τώρα όσον αφορά το καβα είναι πολύ ωραίο μηχανακι με ωραία τραβήγματα
γκαζακι κλπ, όμως θα συμφωνήσω με τον makis206 για το cbf600s abs.

το καβα το είχα οδηγήσει 2 φορές και μου άρεσε αρκετά όμως το cbf, όπου
και κατέληξα, κατα τη γνώμη μου είναι πολυ φιλικότερο και για σένα νομίζω ότι ταιριάζει καλύτερα.

βέβαια περι γουστου ουδέν λόγος και όλα αυτά είναι προσωπικές γνώμες.

το πρώτο που έχεις να κάνεις πάντως είναι να αγοράσεις καλό εξοπλισμό
και να έχεις το μυαλό σου δεκα φορές περισσότερο απο ότι στο αυτοκίνητο.

φιλικά