View Full Version : Άρχισαν προβλήματα ;
ΚΤΜ 250 exc ....
Μετά από ένα χρόνο, σχεδόν 25 ώρες λειτουργίας και πολύ προσεκτική και συντηρητική οδήγηση ....
Σήμερα το πρωί εμφανίστηκε μια μικρή λιμνούλα λαδιού, κάτω από τη μηχανή ...
Ψάχνοντας, διαπιστώθηκε διαρροή λαδιού - καθαρό motul 300- από τον άξονα του γραναζιού κίνησης. ποσότητα περίπου 10 - 15 κυβ. εκ., η οποία συνεχίζεται μέχρι και τώρα.
Να αρχίσω να ανησυχώ πολύ ή λίγο ;
Το ψάχνω στο ktmtalk προς το παρόν...
.
.
.
.
.
Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο ;
Πρώτες πληροφορίες :
http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=138418&st=0
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ασωτος
Πρώτες πληροφορίες :
http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=138418&st=0
Βαγγο πρεπει να κανεις login για να δεις τι λεει.
Μην αγχώνεσαι - έχεις ΚΤΜ ;
Χονδρικά ένα ο-ring ευθύνεται αλλά αλλάζεις άλλα δύο πραγματάκια στον άξονα και τελειώνει η ιστορία. Ίσως έπαιξε ρόλο και το Renthal 14άρι εμπρός ...
Απλά θέλω να ξέρω αν το έχει αντιμετωπίσει και άλλος/η εδώ στην Ελλάδα ....
dirtbird
17/02/2008, 06:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ασωτος
ΚΤΜ 250 exc ....
Μετά από ένα χρόνο, σχεδόν 25 ώρες λειτουργίας και πολύ προσεκτική και συντηρητική οδήγηση ....
Σήμερα το πρωί εμφανίστηκε μια μικρή λιμνούλα λαδιού, κάτω από τη μηχανή ...
Ψάχνοντας, διαπιστώθηκε διαρροή λαδιού - καθαρό motul 300- από τον άξονα του γραναζιού κίνησης. ποσότητα περίπου 10 - 15 κυβ. εκ., η οποία συνεχίζεται μέχρι και τώρα.
Να αρχίσω να ανησυχώ πολύ ή λίγο ;
Το ψάχνω στο ktmtalk προς το παρόν...
.
.
.
.
.
Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο ;
Tί εννοείς όταν λες ΄καθαρό motul 300'?
Στα δίχρονα βάζουμε λάδι για κιβώτιο δίχρονου και ΟΧΙ λάδι 4Τ και ότι άλλες μπούρδες γράφει το owner's manual της ΚΤΜ.
Πάνε πάρε κάτι από Torco, Denicol, Silkolene συνθετικό για 2-stroke gearbox (δλδ. να είναι 40άρι) και δεν χάθηκε ο κόσμος αν στάζει και λίγο.
Το λάδι 4Τ, ΔΕΝ ζεσταίνεται (δλδ. δεν φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας) γρήγορα και αυτό είναι άμεσα αντιληπτό στις επιδόσεις της μοτό.
Επίσης όταν άλλαξες λάδι (πότε και πόσες φορές έχεις αλλάξει μέχρι τώρα?), το 'έφερες' στη σωστή στάθμη από το 8άρι βιδάκι που βρίσκεται στο πλάι προς τα εμπρός του δεξιού κάρτερ? (το ανοίγουμε και το αφήνουμε να τρέχει λαδάκι μέχρι αυτό να αρχίσει να στάζει). Το manual, πάλι δείχνει μπούρδες αφού έχει φωτό από το μοτέρ των 125/200.
By the way, λαδάκια στα πηρούνια έχεις αλλάξει? Αν όχι καιρός είναι... (κοινώς παραμάσχαλα...:lol: :winka: )
Πληροφοριακά, στο δικό μου με 2500χλμ-120 ώρες δεν στάζει τίποτα (αλλά μέχρι τώρα πρέπει να τα έχω αλλάξει πάνω από 6 φορές - τα αλλάζω όποτε ξεχνάω πότε ήταν η τελευταία φορά που τα άλλαξα δλδ. κάθε 2-3 βόλτες:o :rotflmao: :rotflmao: )
Γιατί Rentahl 14άρι?:confused:
dirtbird
17/02/2008, 06:24
Για το o-ring χλωμό το κόβω, πάρε και την τσιμούχα (αν και θεωρώ πάρα πολύ πιθανό με αλλαγή λαδιού να σταματήσει να στάζει...)
Επίσης...
Μήπως έχεις σφικτή την αλυσσίδα σου?;)
120746
TOMASKTM
17/02/2008, 12:05
και το δικό μου δάκρυζε,πάρα πολύ λίγο.
άλλαξε και το o-ring και την τσιμούχα για σιγουριά.
κόστος 10-15 ευροπουλάκια
Εντάξει, μη με φάτε κιόλας :lol: :lol:
Σήμερα το πρωί έγινε νέος έλεγχος και :
- Η διαρροή συνεχίζεται, με πιο αργό ρυθμό πλέον - σταγόνες
- Βγάζω αλυσίδα, ασφάλεια γραναζιού, γρανάζι ....και παίρνω στο χέρι (είχε βγει σχεδόν το μισό έξω ) το μεταλλικό δακτύλιο (Νο 32 στο σχέδιο) - το o-ring πουθενά ....
- Τα αφήνω όπως είναι, ανοικτά, αυτό να συνεχίζει να στάζει και εγώ να συνεχίζω τον πρωινό καφέ ...
Επί των ερωτήσεων του Σωτήρη - Βρώμικου πουλιού :
- Το λάδι ήταν καθαρό (και είχα βάλει Μοtul 300 v 15w-50, γιατί είχε περισσέψει από το Yamaha και τέτοιο έλεγε το manual)
- ''Torco, Denicol, Silkolene συνθετικό για 2-stroke gearbox'' και άλλα τέτοια εξωτικά για Θεσσαλονίκη λάδια, δεν παίζουν - θα δουλέψει προσεχώς Λαμπριανίδης και Βλεσσίδης ...
- Αν με 23 και κάτι σχεδόν ώρες λειτουργίας, με χρήση βόλτας και χωρίς πίεση και άλματα, θέλω αλλαγή λαδιών στα πηρούνια, χάθηκα - και είμαι και σταθερός στα 75 κιλά τώρα πια ...
- 14άρι : προσωπική επιλογή (αριθμ. δοντιών και μάρκα - μάλλον όμως θα βάλω της ''μαμάς'')
- Αλυσίδα : Θα σου πω μόνο ότι ρυθμίστηκε με βγαλμένο αμορτισέρ και ευθυγραμμισμένους τους άξονες εμπρ. γραναζιού-ψαλιδιού-πίσω γραν.
Αυτά :beer: :beer:
Τώρα βγάζουμε ένα σημείωμα με τα υλικά και αύριο θα έχει επίσκεψη στα ανταλλακτικά στο γνωστό μαγαζί της Κ. Καραμανλή. Σίγουρα το κόστος είναι πολύ μικρό - το επιβεβαίωσε και ο TOMASKTM (ευχαριστώ φίλε) αλλά μου βγαίνουν δουλειές από το πουθενά :confused:
:rolleyes: :D
Όσο συνεχίζεις να ΜΗΝ πηγαίνεις το μηχανάκι στο χώμα, αυτά θα παθαίνεις ...!!! :smokin:
Και τέλος
Κόστος 30 και κάτι ?, με το γρανάζι..
Υπήρχαν όλα.
Χρόνος τοποθέτησης - ούτε ένα τσιγάρο δεν πρόλαβα να κάνω
Και .. θα δείξει ....
Αντώνη ;
Ξέρω ότι θέλεις παρέα, και στα μονοπάτια και στην ταβέρνα :beer:
αλλά
ΧΤΥΠΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΝΗ ....
Θα πάω αλλού να πω τον πόνο μου .... :rotflmao: :rotflmao: :wave2:
dirtbird
21/02/2008, 08:07
Bαγγέλη, θα σΕ πάρω εγώ λάδι να έχεις.
Έχε πάντως υπόψιν ότι η λάσπη που παραμένει σε σημεία απροσπέλαστα για το πλυστικό, έχει ευεργετικά αποτελέσματα όσον αφορά θέματα στεγανοποίησης...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Έχε πάντως υπόψιν ότι η λάσπη που παραμένει σε σημεία απροσπέλαστα για το πλυστικό, έχει ευεργετικά αποτελέσματα όσον αφορά θέματα στεγανοποίησης...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Πέστα ρε Σωτήρη, γιατί μΕ έχουνε ζαλίσει τα @@ επειδή έχω άπλυτο το μηχανάκι γύρω στον 1 χρόνο ... :wave2: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.