View Full Version : Αυτα που θελουμε και οι εταιρειες δεν βγαζουν
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Οφειλω να σε καλωσορισω στο ετος 2008.
Οπου τα μηχανακια και ροπιαζουν και στριβουν και σταματανε.:beer:
ΕΣΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙΣ.....ΣΤΟ ΕΤΟΣ 2008
ΚΑΙ ΝΑ ΡΟΠΙΑΖΕΙΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ.....
ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΝΑ STREET
να βγει μια μηχανη σαν αυτη που λεει ο Μακης206 στην υπογραφη του :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ANE4
ΕΣΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙΣ.....ΣΤΟ ΕΤΟΣ 2008
ΚΑΙ ΝΑ ΡΟΠΙΑΖΕΙΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ.....
ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΝΑ STREET
Δηλαδη για ποια μηχανακια μιλαμε;
Οτι το ΜπιΚινγκ το Μπουσα και το ΒεΜαξ (οποτε ξανακυκλοφορησει) , στριβουν και θα φρεναρουν χειροτερα απο ενα Φειζερ ενα ΣεΜπεΕΦ ενα Ζ750 κτλ κτλ;
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Δηλαδη για ποια μηχανακια μιλαμε;
Οτι το ΜπιΚινγκ το Μπουσα και το ΒεΜαξ (οποτε ξανακυκλοφορησει) , στριβουν και θα φρεναρουν χειροτερα απο ενα Φειζερ ενα ΣεΜπεΕΦ ενα Ζ750 κτλ κτλ;
ΤΑ ΚΑΝΕΣ ΟΛΑ ΕΝΑ ΕΣΥ......
ΣΥΚΡΙΝΕ ΒΕ-ΜΑΞ ME ΜΠΙ-ΚΙΝΓΚ
ΚΑΙ ΕΦΖΕΤΕΧ ΜΕ Ζ750
STREET ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ......
red_monster
03/03/2008, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Κάπως έτσι δηλαδή, με ωραίο μπροστινό και φυσικά το μονόμπρατσο. Λιτό και έτοιμο ;)
Ω ρε ένας brosaros :beer: :beer:
Μόνο που έχει αλλαγμένα τα πάντα και μοιάζει περισσότερο με monster παρά με bros
To μπροστινό πρέπει να είναι από zxr 400 , οι ζάντες από ducati , η ουρά handmade...
TENERE 850
SV 750
Africa 900
BMW Gs 1000 Cbr 750 TZR 250
RD 350 Mt-03 850
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
SV 750
Με usd και ακτινικες......................α βαλε και κανενα μονομπρατσο.:a03: :a03:
menelaos46
09/08/2009, 13:53
Θελω KTM μονοκυλινδρο πιστιαρικο
Εγω θα γουσταρα MT 880 μονοκυλινδρο με 108 αλογα
ΜΤ 03 (http://mt03.info/pics/MT03.jpg)
castoras
09/08/2009, 19:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ολα τα on off των 1000cc και πάνω,να τα φτάνω και με τα δυο πόδια ή έστω με 1 1/2!!!:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
-Yamaha Super Tenere 900
Παιρνουμε εναν κινητηρα απο TDM, την αισθητικη του νεου Tenere και τα παντρευουμε. Ωραιο θα ηταν!!
Στα χνάργια όμως του 990 της KTM. Ένα θηρίο,να το φορτώνεις σα γαιδούρι και να έχει και δύναμη να σε πάει γρήγορα αν χρειαστεί, την εμφάνιση από το 660Ζ και την αξιοπιστία της Yamaha. Να μπορείς να βγάλεις ότι γούστα θέλεις...
Και στα 800 κυβικά να έβγαινε δεν θα χαλιόμουν,αν και έχει ακουστεί κάτι για 1200,το οποίο και αν ισχύει μάλλον χάσανε την ουσία στη Yamaha και θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για ένα ακόμη θωρικτό τύπου GS ή Varadero...:wave2:
harvester
11/08/2009, 08:38
-vfr800 με ανεστραμενο και ακτινικα
-z1000 με κινητηρα, πλαισιο, αναρτησεις απο zx10
-z1000s
-versys 1000
-z636
και να κλεισει το εργοστασιο της honda:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
-vfr800 με ανεστραμενο και ακτινικα
-z1000 με κινητηρα, πλαισιο, αναρτησεις απο zx10
-z1000s
-versys 1000
-z636
και να κλεισει το εργοστασιο της honda:lol:
- Θα το βγάλει σε V5 με τριβάλιτσο και σχάρα όμως :sad:
- Παίρνεις ένα ZX10 το ξεβρακώνεις και του βάζεις καρατιμόνα + μάσκα του Ζ (ξέχασες τα φρένα του ΖΧ). :lol:
- ----------//-------- του αφήνεις το πάνω μέρος του fairing και βάζεις μια μεγάλη ζελατίνα + bagster :ninja:
- Ε ρε καημό που το ΄χετε να περνάτε τα Vstrom......:sad:
- Ακολουθείς τα ίδια βήματα για να φτιάξεις το Ζ1000 από ΖΧ (όπου 1000 βλ. 636)
harvester
11/08/2009, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
- Θα το βγάλει σε V5 με τριβάλιτσο και σχάρα όμως :sad:
- Παίρνεις ένα ZX10 το ξεβρακώνεις και του βάζεις καρατιμόνα + μάσκα του Ζ (ξέχασες τα φρένα του ΖΧ). :lol:
- ----------//-------- του αφήνεις το πάνω μέρος του fairing, και βάζεις μια μεγάλη ζελατίνα + bagster :ninja:
- Ε ρε καημό που το ΄χετε να περνάτε τα Vstrom......:sad:
- Ακολουθείς τα ίδια βήματα για να φτιάξεις το Ζ1000 από ΖΧ (όπου 1000 βλ. 636)
εσυ πρεπει να πας σ'αυτους στο σκαι που κανουν τις custum.
με ενα κατσαβιδι μου εφτιαξε ολα τα μοντελα που ονειρευτικα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
- Θα το βγάλει σε V5 με τριβάλιτσο και σχάρα όμως
:confused:
V4 δε είναι το 1200άρι;;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
:confused:
V4 δε είναι το 1200άρι;;;
Οxι καρντιά μου. Ακόμα δεν κυκλοφόρησε το νέο transalp...:(
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Οxι καρντιά μου. Ακόμα δεν κυκλοφόρησε το νέο transalp...:(
:a35:
Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
-z1000s
με ανετη σελα
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
και να κλεισει το εργοστασιο της honda:lol:
αυτο στην ινδια, στην ιταλια, ισπανια, βραζιλια... ποιο απο ολα? :look:
project.breeze
11/08/2009, 10:35
- GSR 750 με κινητήρα,αναρτήσεις από GSXR 750 αλλά με έμφαση στην ροπή με περίπου 125-130hp και bikini fairing
- Kawasaki ZZR 600 με τουριστικό χαρακτήρα και κινητήρα από Ninja 600
-Yamaha R75,Kawasaki Ninja 750 και Honda CBR 750 !!!!
Giorgos19
11/08/2009, 11:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
- GSR 750 με κινητήρα,αναρτήσεις από GSXR 750 αλλά με έμφαση στην ροπή με περίπου 125-130hp και bikini fairing
Εχω διαβασει οτι η Suzuki το ετοιμαζει για το 2010!
LOUKILOUK
11/08/2009, 11:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από mead5600
Στα χνάργια όμως του 990 της KTM. Ένα θηρίο,να το φορτώνεις σα γαιδούρι και να έχει και δύναμη να σε πάει γρήγορα αν χρειαστεί, την εμφάνιση από το 660Ζ και την αξιοπιστία της Yamaha. Να μπορείς να βγάλεις ότι γούστα θέλεις...
Και στα 800 κυβικά να έβγαινε δεν θα χαλιόμουν,αν και έχει ακουστεί κάτι για 1200,το οποίο και αν ισχύει μάλλον χάσανε την ουσία στη Yamaha και θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για ένα ακόμη θωρικτό τύπου GS ή Varadero...:wave2:
Tελικα στα μεγαλα ον-οφ πολλοι θα ηθελαν ενα ΚΤΜ 990adv "γιαπωνεζικο"... δεν απορω καθολου... Παντως για να ξεπεραστει αυτο το μικρο μειονετημα μπορει απλα να αλλαχτουν τα αυτοκολλητα και να μπουν καποια "γιαπωνεζικα" με πολυ μικρο κοστος...Αν ταυτοχρονα πεισουν τον εαυτο τους, βαθια μεσα τους, οτι ειναι γιαπωνεζικο θα περασουν υπεροχα και ξεγνιαστα για πολλα χρονια...
Αυτο αλλωστε ειναι και το μυστικο αρκετων πετυχημενων γαμων...πιστευει ο ανδρας οτι πηρε ΤΗΝ παρθενα... :rotflmao: :bigcry: :lol:
Αυτο παντος που εγω θα ηθελα και δεν υπαρχει στην αγορα ειναι ενα ον-οφ 650 με χαρακτηρα 50-50 πραγματικα, κατσικι, με αναρτησεις, φρενα, πλαισιο τουμπανο, 65-70 αλογα και μεχρι 180 κιλα γεματο με τα λαδοξυδα του...
Oταν το βγαλει και αυτο η ΚΤΜ (690adv) τοτε παλι θα πολλοι θα το ψαχνουν με γιαπωνεζο νονο...ΝΟ ΝΟ ντεν εκι γκιαπωνετζικο καρντια μου... :lol: :bigcry:
αντε, και καλη τυχη μαγκες:beer: :wave2:
project.breeze
11/08/2009, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Εχω διαβασει οτι η Suzuki το ετοιμαζει για το 2010!
Πες μου τέτοια να φτιάχνομαι τώρα...:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Giorgos19
11/08/2009, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Πες μου τέτοια να φτιάχνομαι τώρα...:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Yeap. Το εχω διαβασει στο τελευταιο τευχος του e bike και επισης, καπου πρεπει να το πηρε το ματι μου εδω στο φορουμ!
harvester
11/08/2009, 17:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
αυτο στην ινδια, στην ιταλια, ισπανια, βραζιλια... ποιο απο ολα? :look:
το τμημα που σχεδιαζεται το transalp :rotflmao: :rotflmao:
675 TIGER ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!
Cpt. Haddock
11/08/2009, 19:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
675 TIGER ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!
πφφφφ..... :a9:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
πφφφφ..... :a9:
τι πφφφ ρε χαλια?
καλα τι μαλάκες είναι αυτοί στην Αγγλία?
διαβάζω εδώ μέσα άλλος θέλει tenere 1200,άλλος το ΚΤΜ 690 adv, άλλος βέρσυς με άλλα περιφερειακά...
το μακρύ τους και το κοντό τους...
κ η triumph κοιμάται! να βγάλει το tiger 675 που ΣΤΑΝΤΑΡ θα έχει 95-100 άλογα,φρένα,αναρτήσεις,αξιοπιστία,ποιότητα κατασκευής,ποιότητα κύλισης,εργονομία,οικονομία (λόγω κυβισμού),ομορφιά,ικανότητα για ταξίδια και φόρτωμα...
άσε που μελετούν την εφαρμογή του abs στα μοντέλα 675!
και πες μου ποιός θα το κοντράρει? κανείς! άντε κανά 800gs αλλά το 675 θα'ναι τουλ εναμιση χιλιάρικο φθηνότερο!
doctor x
11/08/2009, 20:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τι πφφφ ρε χαλια?
καλα τι μαλάκες είναι αυτοί στην Αγγλία?
διαβάζω εδώ μέσα άλλος θέλει tenere 1200,άλλος το ΚΤΜ 690 adv, άλλος βέρσυς με άλλα περιφερειακά...
το μακρύ τους και το κοντό τους...
κ η triumph κοιμάται! να βγάλει το tiger 675 που ΣΤΑΝΤΑΡ θα έχει 95-100 άλογα,φρένα,αναρτήσεις,αξιοπιστία,ποιότητα κατασκευής,ποιότητα κύλισης,εργονομία,οικονομία (λόγω κυβισμού),ομορφιά,ικανότητα για ταξίδια και φόρτωμα...
άσε που μελετούν την εφαρμογή του abs στα μοντέλα 675!
και πες μου ποιός θα το κοντράρει? κανείς! άντε κανά 800gs αλλά το 675 θα'ναι τουλ εναμιση χιλιάρικο φθηνότερο!
μη δινεις σημασια καποιοι συνηθισαν να τον θελουν ...μεγαλο!
(τον ...τιγρη τους!):bigcry:
Cpt. Haddock
11/08/2009, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τι πφφφ ρε χαλια?
καλα τι μαλάκες είναι αυτοί στην Αγγλία?
διαβάζω εδώ μέσα άλλος θέλει tenere 1200,άλλος το ΚΤΜ 690 adv, άλλος βέρσυς με άλλα περιφερειακά...
το μακρύ τους και το κοντό τους...
κ η triumph κοιμάται! να βγάλει το tiger 675 που ΣΤΑΝΤΑΡ θα έχει 95-100 άλογα,φρένα,αναρτήσεις,αξιοπιστία,ποιότητα κατασκευής,ποιότητα κύλισης,εργονομία,οικονομία (λόγω κυβισμού),ομορφιά,ικανότητα για ταξίδια και φόρτωμα...
άσε που μελετούν την εφαρμογή του abs στα μοντέλα 675!
και πες μου ποιός θα το κοντράρει? κανείς! άντε κανά 800gs αλλά το 675 θα'ναι τουλ εναμιση χιλιάρικο φθηνότερο!
προσπερνώντας τις κακοήθειες του αποπάνω :evil: , εαν βγάλει το 675 με αυτα που λές θα θαψει τελείως το 1050...
Stergios69
11/08/2009, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
προσπερνώντας τις κακοήθειες του αποπάνω :evil: , εαν βγάλει το 675 με αυτα που λές θα θαψει τελείως το 1050...
Και γιατί να μην το θάψει...
Σιγά το μηχανάκι στο κάτω-κάτω... :evil: :D :wave2:
Cpt. Haddock
11/08/2009, 20:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Και γιατί να μην το θάψει...
Σιγά το μηχανάκι στο κάτω-κάτω... :evil: :D :wave2:
όξω ρε :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
προσπερνώντας τις κακοήθειες του αποπάνω :evil: , εαν βγάλει το 675 με αυτα που λές θα θαψει τελείως το 1050...
αυτό σκέφτομαι κ εγώ. αλλά ας το θάψει!
γιατί δλδ? δεν θάφτηκε το speed3 όταν βγήκε το street3 ???
Αρχικά δημιουργήθηκε από doctor x
μη δινεις σημασια καποιοι συνηθισαν να τον θελουν ...μεγαλο!
(τον ...τιγρη τους!):bigcry:
κ που'σαι δόκτορα! όταν θα βγει (που θα βγει) το μικρό τιγράκι δεν θα κλάνει μία η προπέλα σου! :lol:
πανω στα ιδια και γω θα κινηθω αλλα δεν θα με χαλουσα΄ν τα εξης.......ktm 690 adventure με καμια 80 ιππους,μπορει με αληθινα 700κ.ε,οχι 654 οπως τωρα,210 τελικη και καπως ετσι......
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
πανω στα ιδια και γω θα κινηθω αλλα δεν θα με χαλουσα΄ν τα εξης.......ktm 690 adventure με καμια 80 ιππους,μπορει με αληθινα 700κ.ε,οχι 654 οπως τωρα,210 τελικη και καπως ετσι......
170925
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
ακομη.....τενερε 1200 με τα 120 αλογατα του,240 τελικες καπως ετσι.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
επισης,τενερε 1200 με τα 120 αλογατα του και 240 τελικες καπως ετσι......
170926
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
επισης,τενερε 1200 με τα 120 αλογατα του και 240 τελικες καπως ετσι...... κανα τενερε 700 οχι σαν το σημερινο εκτρωμα,το οτερ ομως καλο ειναι,με καμια 60αρια ιππους,200 τελικης σαν αυτο.......
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
κανα τενερε 700 οχι σαν το σημερινο εκτρωμα,το οτερ ομως καλο ειναι,με καμια 60αρια ιππους,200 τελικης σαν αυτο.......
170927
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
κανα μεγαλο διχρονο δρομου να γουσταρουμε......rd 750 τετρακυλινδρο εψηνε καποτε το 95 η yamaha.....και 500δικυλυνδρο.......τι γιναν αραγες?
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
κανα μεγαλο διχρονο δρομου να γουσταρουμε......rd 750 τετρακυλινδρο εψηνε καποτε το 95 η yamaha.....και 500δικυλυνδρο.......τι γιναν αραγες?
170928
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
170931
ΤΑ TZR παντως ζουν και βασιλευουν (ΣΤην Ευρωπη κυκλοφορουν)
170932
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
ξανα τετρακοσαρια σπορ στους δρομους....!!γιατι οχι?εμφανιζαν αυτα τα διαμαντια το 80-90,και δεν μπορουν τωρα?με τη σημερινη τεχνολογια?και φυσικα με ψεκασμους,με τις διπλες πεταλουδες τους,με εξατμισεις τυπου exup,με τα παναλαφρα κινουμενα μερη τους,δε βλεπω καμια δυσκολια για 100-110 ιππους και 240-250 τελικης.....και φυσικα με βαρος στα 130-145κιλα γεματα.....το φανταζεστε αυτο να πηγαινει ετσι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
ξανα τετρακοσαρια σπορ στους δρομους....!!γιατι οχι?εμφανιζαν αυτα τα διαμαντια το 80-90,και δεν μπορουν τωρα?με τη σημερινη τεχνολογια?και φυσικα με ψεκασμους,με τις διπλες πεταλουδες τους,με εξατμισεις τυπου exup,με τα παναλαφρα κινουμενα μερη τους,δε βλεπω καμια δυσκολια για 100-110 ιππους και 240-250 τελικης.....και φυσικα με βαρος στα 130-145κιλα γεματα.....το φανταζεστε αυτο να πηγαινει ετσι? φυσικα και με ram-air.....
170934
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
φυσικα και με ram-air..... και αντιστοιχα 250 σπορ δρομου......οπως καποτε......με 4κυλινδρους!!!αξεχαστα zxr-fzr250:bigcry: :( με 70 ιππους και 220 τελικης μουρλια για light sports!!!!βγαλανε το φιδι το zx250 με το μοτερ του καποτε zzr 250......με δυο κλινδρους......ιεροσυλια.......φορος τιμης στα πρασινα γρηγορα.....!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
και αντιστοιχα 250 σπορ δρομου......οπως καποτε......με 4κυλινδρους!!!αξεχαστα zxr-fzr250:bigcry: :( με 70 ιππους και 220 τελικης μουρλια για light sports!!!!βγαλανε το φιδι το zx250 με το μοτερ του καποτε zzr 250......με δυο κλινδρους......ιεροσυλια.......φορος τιμης στα πρασινα γρηγορα.....!!!
170935
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
και αντιστοιχα 250 σπορ δρομου......οπως καποτε......με 4κυλινδρους!!!αξεχαστα zxr-fzr250:bigcry: :( με 70 ιππους και 220 τελικης μουρλια για light sports!!!!βγαλανε το φιδι το zx250 με το μοτερ του καποτε zzr 250......με δυο κλινδρους......ιεροσυλια.......φορος τιμης στα πρασινα γρηγορα.....!!!
η πρωτη μου ... zxr 250 Kbatl +ram air :rolleyes: πωπω!
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
και γιατι οχικιενα τετοιο στα 125κ.ε με 4κυννδρους....?με 40 αλογακια και ~200τελικης και καμια 120 κιλα θαταν τρελα.....δεν μπορουν?δε νομιζω....ο τυπας στην ευρωπη εφτιαξε τετοιο τετρακυλιννδρο μπομπο μαλιστα.......οπως κιη μαμα χοντα το 60!!!50αρι τρυκιλυνδρο,25000στρ/λεπτο........125 τετρακυλινδρο,22500στρ/λεπτο......125αρι πεντακυλινδρο!!!!!~30000στρ/λεπτο.......μπορουν κυριοι.......μπορουν......θελω zxr125rr τωρα!!!!ετσι!!!!:wacko: :eyepop: παντα με 4.......!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
και γιατι οχικιενα τετοιο στα 125κ.ε με 4κυννδρους....?με 40 αλογακια και ~200τελικης και καμια 120 κιλα θαταν τρελα.....δεν μπορουν?δε νομιζω....ο τυπας στην ευρωπη εφτιαξε τετοιο τετρακυλιννδρο μπομπο μαλιστα.......οπως κιη μαμα χοντα το 60!!!50αρι τρυκιλυνδρο,25000στρ/λεπτο........125 τετρακυλινδρο,22500στρ/λεπτο......125αρι πεντακυλινδρο!!!!!~30000στρ/λεπτο.......μπορουν κυριοι.......μπορουν......θελω zxr125rr τωρα!!!!ετσι!!!!:wacko: :eyepop: παντα με 4.......!!!!
170936
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
:wacko: καλο αλλα θελει κιενα φαιρινγκακι και......ετοιμο!!!
Λευκάδιος
11/08/2009, 22:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
και γιατι οχικιενα τετοιο στα 125κ.ε με 4κυννδρους....?με 40 αλογακια και ~200τελικης και καμια 120 κιλα θαταν τρελα.....δεν μπορουν?δε νομιζω....ο τυπας στην ευρωπη εφτιαξε τετοιο τετρακυλιννδρο μπομπο μαλιστα.......οπως κιη μαμα χοντα το 60!!!50αρι τρυκιλυνδρο,25000στρ/λεπτο........125 τετρακυλινδρο,22500στρ/λεπτο......125αρι πεντακυλινδρο!!!!!~30000στρ/λεπτο.......μπορουν κυριοι.......μπορουν......θελω zxr125rr τωρα!!!!ετσι!!!!:wacko: :eyepop: παντα με 4.......!!!! για καθημερινο μηχανακι η' για πιστα?
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
για καθημερινο μηχανακι η' για πιστα? αναλογα.......για οτι θες......εγω με κεινο το ερμο ο fzr250 που ειχα εκανα τα παντα.....πολη,δουλεια,σπορ,ταξιδι και δικαβαλος,με κολλητο 115κιλων........
Λευκάδιος
11/08/2009, 23:45
πιστευω οτι ενα μηχανακι μικρου κυβισμου που θα φτανει 20.000στρ/λεπτο δεν ειναι πολυ πρακτικο.πρεπει να το πατας στο λαιμο για να πηγαινει σβελτα.το zxr250 ειναι δικυλινδρο γιατι εχει καλυτερη ροπη στις χαμηλομεσαιες στροφες(απο 4κυλινδρο)κατι που χρησιμευει μεσα στην πολη.εκει εξαλλου θα περασει και το μεγαλυτερο διαστημα της χρησης του.
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
πιστευω οτι ενα μηχανακι μικρου κυβισμου που θα φτανει 20.000στρ/λεπτο δεν ειναι πολυ πρακτικο.πρεπει να το πατας στο λαιμο για να πηγαινει σβελτα.το zxr250 ειναι δικυλινδρο γιατι εχει καλυτερη ροπη στις χαμηλομεσαιες στροφες(απο 4κυλινδρο)κατι που χρησιμευει μεσα στην πολη.εκει εξαλλου θα περασει και το μεγαλυτερο διαστημα της χρησης του. συμφωνω.....αλλα τσι παει και το fun της υποθεσης......εξου και το λαθος ονομα που εχει το μηχανακι...er250f ναι συμφωνω......οχι και zx250r ομως...........κατεξοχην σπορ μηχανακια.......
Λευκάδιος
12/08/2009, 01:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
συμφωνω.....αλλα τσι παει και το fun της υποθεσης......εξου και το λαθος ονομα που εχει το μηχανακι...er250f ναι συμφωνω......οχι και zx250r ομως...........κατεξοχην σπορ μηχανακια....... μαλλον οι γιαπωνεζικες εταιριες ασχολουνται πιο πολυ με το marketing και λιγοτερο με το fun to drive.cbr125,yzf-r125 ειναι επισης ονομασιες που τραβανε πελατεια
devil's animal
12/08/2009, 08:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
μαλλον οι γιαπωνεζικες εταιριες ασχολουνται πιο πολυ με το marketing και λιγοτερο με το fun to drive.cbr125,yzf-r125 ειναι επισης ονομασιες που τραβανε πελατεια
+636
για να αποδωσει ενας κινητηρας αρκετα αλογα και να εχει fun ΠΡΕΠΕΙ να ειναι διχρονος.
αν εκμεταλλευτουν την τεχνολογια του σημερα για να αναβιωσουν τις διχρονιλες θα γινει πανικος απο πωλησεις.
αυτο προϋποθετει φυσικα μια μεγαλη ροχαλα στο θεμα "green moto",που ουτως ή αλλιως ειναι για τον φουτσο...:yuck:
φανταστειτε 125αρια, 250αρια διχρονα με ολα τα καλουδια τους απο θεμα στησιματος.φρενα, αναρτησεις, πλαισια. ασπαστα-παναλαφρα μοτερ, απροβληματιστα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα.
και να εβγαινε και το υπερτουμπανο το 500 (600) το διχρονο να ξεβρακωνε οτι κινειται σημερα σε πιστα και δρομο... :eyepop:
βαλτε λαδι στην βενζινη!!κανει καλο!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Εχετλαίος
12/08/2009, 09:36
Θα ήθελα ένα WR 450 ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕΡΒΙΣ/ΡΥΘΜΙΣΗ/ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ/ΛΑΔΙΑ/ΛΟΙΠΑ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΘΕ 5 ΧΛΜ!!!!!
ΟΥΦ!!!
(κάθε 5000χλμ θα ηταν αποδεκτό. Ευχαριστώ)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Θα ήθελα ένα WR 450 ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕΡΒΙΣ/ΡΥΘΜΙΣΗ/ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ/ΛΑΔΙΑ/ΛΟΙΠΑ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΘΕ 5 ΧΛΜ!!!!!
ΟΥΦ!!!
(κάθε 5000χλμ θα ηταν αποδεκτό. Ευχαριστώ) σωστοοοοοον.........!!!
SUZUKI
TL 900
Τούμπανο RR edition
Auti i ducati ena monsteraki 250ari mporei na vgalei (!) giati dn exw aperioristo diplwma gmt!!
:a21: :a21: :a21:
Αρχικά δημιουργήθηκε από lettas
Auti i ducati ena monsteraki 250ari mporei na vgalei (!) giati dn exw aperioristo diplwma gmt!!
:a21: :a21: :a21:
να παρεις το VTR 250 :wave2:
171105
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
να παρεις το VTR 250 :wave2:
Wx! :hypnotize
γιατι σε χαλαει?αν τοβγαζε η ducati πιο καλο θα ηταν?υπαρχει ετοιμο......για φαντασου το με δυο ελευθερα μπουρακια να κροταλιζει!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Θα ήθελα ένα WR 450 ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕΡΒΙΣ/ΡΥΘΜΙΣΗ/ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ/ΛΑΔΙΑ/ΛΟΙΠΑ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΘΕ 5 ΧΛΜ!!!!!
ΟΥΦ!!!
(κάθε 5000χλμ θα ηταν αποδεκτό. Ευχαριστώ) κατι τετοιο θελω κιεγω με σερβις στα 5000χλμ...!!και θα τουδειχνα εγω.....!!!:mad: :hypnotize :wave2: πειραζει που θελω ενα τετοιο για καθε μερα....????
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
κατι τετοιο θελω κιεγω με σερβις στα 5000χλμ...!!και θα τουδειχνα εγω.....!!!:mad: :hypnotize :wave2: πειραζει που θελω ενα τετοιο για καθε μερα....????
171114
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.