PDA

View Full Version : Ktm Exc 400



Σελίδες : [1] 2

MikeG
21/02/2008, 12:08
Αφού ο προβληματισμός για το τι μηχανάκι enduro να αγοράσω μεγαλώνει, & ενώ προσανατολιζόμουν στα 250 4Τ, με επικρατέστερο το WR250, ύστερα από μια πρωινή ευχάριστη συζήτηση με το "Βρώμικο Πουλί" προστέθηκε το KTM 400 EXC στη λίστα.
Νομίζω ότι οι περισσότεροι ξέρετε περίπου τι ζητάω, από τα αρκετά ποστάκια που έχω κάνει. :D
Ας πω πάλι εν ολίγεις ότι αρχικά η χρήση θα είναι καθαρά ερασιτεχνική σε διαφόρων ειδών τερέν & πολλές φορές θα χρειαστεί να καλύβω "μεγάλες" αποστάσεις για να φτάσω στο μέρος της εντουράδας.
Τώρα όσον αφορά το επίπεδο μου στο εντούρο θα με χαρακτήριζα αρχάριο προς μέσο οδηγό. Δεν είμαι άσχετος αλλά ούτε & έτοιμος να μπω σε πίστα. Σε trail ride όμως αν γινόταν Κρήτη θα ήμουν ήδη μέσα:winka: .
So, τι λέτε για το KTM? Σε τι τιμές θα το βρω σε καλή κατάσταση που θα αξίζει η αγορά του. Στοχεύω μόνο σε μεταχειρισμένα με το budget να κυμαίνεται γύρω στις 4000.
Ευχαριστώ!!!!




p.s Άντε να βρω ένα μηχανάκι να οργώσω τις αστιβίδες :D

Stergios69
21/02/2008, 12:33
Μήπως εννοεις 450 ΕΧC?

nikos force
21/02/2008, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Μήπως εννοεις 450 ΕΧC? yparxei kai 400

fantacid
21/02/2008, 12:41
αντε ρε μιχαλη πανε παρε ενα βρωμιαρικο χωματινο να χαρεις κ συ τωρα που εισαι παιδι ακομα κ μη το πολυ σκαλιζεις!

παρε ενα ΚΤΜακι κ αν σου τοσο ακαταλληλο βρε παιδι το αλλαζεις σε κανα χρονο.
αν κ δυσκολο γιατι μεσα σε 5-10 βολτες θα του βρεις τα κουμπια κ θα συμφιλιωθεις μαζι του!

μου φαινεται οτι ψαχνεις το ΤΕΛΕΙΟ μηχανακι, που στη τελικη κατι τετοιο ΔΕΝ υπαρχει,
ολα εχουν τα υπερ κ τα κατα τους!

φιλικα μαστρο μιχαλιο!

:wave2:

MikeG
21/02/2008, 12:42
Το μηχανάκι είναι αυτό :
Αλήθεια πότε άρχισε να βγαίνει? Any problems? Service θέματα ππυ θα πρέπει να με ανυσηχούν..?

Από site ΚΤΜ.gr

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τύπος Κινητήρα Μονοκύλινδρος, τετράχρονος
Κυβικά 398,2 cc
Εκκίνηση Μανιβέλα / Μίζα / 4 Ah
Καρμπυρατέρ Keihin MX FCR 39


Πλαίσιο