PDA

View Full Version : περι λαδιου ο λογος



rebetistan
27/02/2008, 08:52
καλημερα v stromαδες.εχω ενα strom 650 οκτω μηνες.το τελευταιο service και με αλλαγη λαδιων εγινε στην αντιπροσωπεια. απο τοτε εχω κανει τρεις χιλιαδες χιλιομετρα. το προβλημα ειναι οτι ο δεικτης του λαδιου ειναι κατω απο τη χαμηλοτερη επιτρεπτη ενδειξη L. για να ειμαι ειλικρινης δεν τσεκαρα την σταθμη μετα το service, που μπορει να σημαινει οτι εβαλαν λιγοτερο λαδι απο οσο επρεπε-αν και δεν νομιζω να εκαναν τετοια πατατα. ενας φιλος λεει οτι ειναι φυσιολογικο να εχει ''φαει'' λαδι επειδη οδηγω κατα 90% τερμα γκαζι εθνικη και αττικη οδο και πολυ λιγο αθηνα.παιδια οποιος ξερει αν φυσιολογικο ας βοηθησει.επισης ειναι επιτρεπτο να συμπληρωσω λαδια -ο φιλος λεει οχι γιατι ο κινητηρας λιπαινεται μια με παλια αραια ''σπασμενα'' λαδια και την αλλη με καινουργια πυκνα ''σκληρα'' και οτι αυτο τον σκιζει- ή να αλλαξω τελειως;

costas81
27/02/2008, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από rebetistan
καλημερα v stromαδες.εχω ενα strom 650 οκτω μηνες.το τελευταιο service και με αλλαγη λαδιων εγινε στην αντιπροσωπεια. απο τοτε εχω κανει τρεις χιλιαδες χιλιομετρα. το προβλημα ειναι οτι ο δεικτης του λαδιου ειναι κατω απο τη χαμηλοτερη επιτρεπτη ενδειξη L. για να ειμαι ειλικρινης δεν τσεκαρα την σταθμη μετα το service, που μπορει να σημαινει οτι εβαλαν λιγοτερο λαδι απο οσο επρεπε-αν και δεν νομιζω να εκαναν τετοια πατατα. ενας φιλος λεει οτι ειναι φυσιολογικο να εχει ''φαει'' λαδι επειδη οδηγω κατα 90% τερμα γκαζι εθνικη και αττικη οδο και πολυ λιγο αθηνα.παιδια οποιος ξερει αν φυσιολογικο ας βοηθησει.επισης ειναι επιτρεπτο να συμπληρωσω λαδια -ο φιλος λεει οχι γιατι ο κινητηρας λιπαινεται μια με παλια αραια ''σπασμενα'' λαδια και την αλλη με καινουργια πυκνα ''σκληρα'' και οτι αυτο τον σκιζει- ή να αλλαξω τελειως;

βάλε λαδάκια φιλαράκι! (ο φίλος σου σου λέει μαλακίες)
το χειρότερο είναι να δουλεύει χωρίς λάδια!
άμα το πας εθνική συνέχεια κολημένο με 9000 και 10000 εσυ τι λες να μην φάει λαδάκι??



:wave2:

snatch
27/02/2008, 09:06
Φίλε μου όλα τα μηχανάκια όταν τα ζορίσεις πολύ το καίνε το λαδάκι τους!

Αν πηγαίνεις συνέχεια στο όριο κοντα στην τελική ταχύτητα σε εθνικές οδούς,είναι φυσιολογικό να κάψει λάδι γιατι το μοτερ για μεγάλα χρονίκά διαστήματα δουλέυει σε πολύ υψηλες στροφές και χρειάζεται την μέγιστη λίπανση!

Το να συμπληρώσεις λάδια φυσικά και είναι επιτρεπτό!

Δηλαδή αμα κάψει 200ml απο τα 2.800 που παίρνει,πρέπει να αδειάσεις και τα υπόλοιπά 2.600 επεδή είναι χρησιμοποιημένα?Αν είναι δυνατόν!
Τσέκαρε το επίπεδο του λάδιού μια φορά την εβδομάδα και συμπλήρωνε αν χρειάζεται!

Και κάτι πολύ σημαντικό!
Το επίπεδο λαδιού θα το τσεκάρεις πάντα με την διαδικασία που αναφέρει το manual της μοτοσυκλέτας και ποτέ με κρύο κινητήρα και ποτέ μα ποτέ με την μηχανή στο διπλό σταντ(αν έχεις)!

Και στις 2 περιπτώσεις (κρύος κινητήρας - διπλό σταντ) θα πάρεις λάθος ενδείξεις!

Η σωστή διαδικασία είναι η εξής :

-Βάζεις μπρός και αφήνεις τον κινητήρα να φτάσει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας(3 παύλες)
-Σβήνεις τον κινητήρα και τον αφήνεις να κρυώσει 3 λεπτά !
-Σε απόλυτα επίπεδό έδαφος σηκώνεις με τα χέρια την μηχανή έτσι ώστε να να ευθυγραμιστει!
-Τσεκάρει το επίπεδο του λαδιού απο το παραθυράκι!Το επίπεδο πρέπει να είναι ανάμεσα στα Full και Low!

K0K0$
27/02/2008, 09:31
Μην ανησυχεις. Οπως προειπαν τα παιδια, ολα τα οχηματα, οταν κινουνται με σταθερη ταχυτητα για ωρα κοντα στο οριο στροφων των κινητηρων τους, καταναλωνουν λαδι.

Απλα συμπληρωσε λαδι, αλλα καλο θα ηταν να ειναι το ιδιο με αυτο που εχεις ηδη μεσα.

snatch
27/02/2008, 10:41
Το σημαντικό είναι το λάδι που θα μπεί ως συμπλήρωμα να έχει πιστοποιήσεις και να είναι καλής εταιρίας!

Δεν χρειάζεται να είναι ακριβώς το ίδιο!

Το v-strom δέχεται λάδια 10W-40 / 10W-50 / 15W-50 / 20W-50 / 10W-30 !
Αναφέρεται και στο manual,οτι δεν χρειάζεται να είναι ακριβώς το ίδιο ιξώδες!

Αυτες οι τιμές αντιπροσωπέυουν θερμοκρασίες περιβάλλοντος ανοχής του λαδιού!
π.χ. το 10W-40 είναι σχεδιασμένο για θερμοκρασίες απο -20 εως +40
Το 15W-50 για θερμοκρασίες απο -15 εως +40
Δεν υπάρχει πρόβλημα να συμπλήρώσεις ας πουμε 15W-50 σε 10W-40!

Αυτό που είναι όμως σημαντικό είναι να μην αναμιγνύονται ημισυνθετικα με συνθετικά!

DPF
28/02/2008, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από snatch
Το σημαντικό είναι το λάδι που θα μπεί ως συμπλήρωμα να έχει πιστοποιήσεις και να είναι καλής εταιρίας!

Δεν χρειάζεται να είναι ακριβώς το ίδιο!

Το v-strom δέχεται λάδια 10W-40 / 10W-50 / 15W-50 / 20W-50 / 10W-30 !
Αναφέρεται και στο manual,οτι δεν χρειάζεται να είναι ακριβώς το ίδιο ιξώδες!

Αυτες οι τιμές αντιπροσωπέυουν θερμοκρασίες περιβάλλοντος ανοχής του λαδιού!
π.χ. το 10W-40 είναι σχεδιασμένο για θερμοκρασίες απο -20 εως +40
Το 15W-50 για θερμοκρασίες απο -15 εως +40
Δεν υπάρχει πρόβλημα να συμπλήρώσεις ας πουμε 15W-50 σε 10W-40!

Αυτό που είναι όμως σημαντικό είναι να μην αναμιγνύονται ημισυνθετικα με συνθετικά!
Δεν χρειάζεται να είναι ακριβώς το ίδιο!

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ.
ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΜΕ ΤΟ GSX ΕΒΑΛΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΣΒΥΝΕ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΑΠΟ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

:beer: :beer:

snatch
28/02/2008, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DPF

Δεν χρειάζεται να είναι ακριβώς το ίδιο!

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ.
ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΜΕ ΤΟ GSX ΕΒΑΛΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΣΒΥΝΕ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΑΠΟ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

:beer: :beer:

Λίγο υπερβολικό μου ακούγεται αυτό!

Μήπως είχες ημισυνθετικα μέσα και πρόσθεσες συνθετικα ή το αντίστροφο??

Τα ιξώδη χαρακτηρίζουν την θερμικη συμπεριφορα του λαδιού σχετικα με τις θερμοκρασίες περιβαλλοντος.

Οταν λες έσπασε το λαδι τι εννοεις?Αραίωσε ας πουμε?
Πρώτη φορα ακούω έσπασε το λάδι απο προσθηκη διαφορετικου ιξώδους!

DPF
28/02/2008, 19:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από snatch
Λίγο υπερβολικό μου ακούγεται αυτό!

Μήπως είχες ημισυνθετικα μέσα και πρόσθεσες συνθετικα ή το αντίστροφο??

Τα ιξώδη χαρακτηρίζουν την θερμικη συμπεριφορα του λαδιού σχετικα με τις θερμοκρασίες περιβαλλοντος.

Οταν λες έσπασε το λαδι τι εννοεις?Αραίωσε ας πουμε?
Πρώτη φορα ακούω έσπασε το λάδι απο προσθηκη διαφορετικου ιξώδους!

ΕΙΧΑ ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΛΙΓΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ .
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ.

:beer:

MUSTILI
29/02/2008, 07:21
Να πω και γω; Χωρις πλακα μπορει απλως να ειναι ιδεα σου. Το λεω γιατι ετυχε και σε μενα να τσεκαρω ενδειξη λαδιου και να "παγωσω" βλεποντας ακριβως οτι ειναι κατω απο το Low. Θεωρω πλεον μετα απο 1.5 χρονο οτι κατι δεν παει καλα στο παραθυρακι που βλεπεις την σταθμη ή στον τροπο με τον οποιο βλεπω την ενδειξη εγω(αλλοιως θα το ειχα καψει το v strom) Για να εχεις παντως το κεφαλι σου ησυχο κανε οτι λενε τα παιδια...:wave2:

snatch
29/02/2008, 08:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Να πω και γω; Χωρις πλακα μπορει απλως να ειναι ιδεα σου. Το λεω γιατι ετυχε και σε μενα να τσεκαρω ενδειξη λαδιου και να "παγωσω" βλεποντας ακριβως οτι ειναι κατω απο το Low. Θεωρω πλεον μετα απο 1.5 χρονο οτι κατι δεν παει καλα στο παραθυρακι που βλεπεις την σταθμη ή στον τροπο με τον οποιο βλεπω την ενδειξη εγω(αλλοιως θα το ειχα καψει το v strom) Για να εχεις παντως το κεφαλι σου ησυχο κανε οτι λενε τα παιδια...:wave2:

Φίλε μου όλοι οι κατασκευαστές αναφέρουν οτι ακόμα και σε έναν τέλεια διατηρημένο κινητήρα, μια ποσότητα λαδιού πάντα εισέρχεται στον θάλαμο καύσης και καίγεται μαζί με το καύσιμο, όταν ο κινητήρας πιέζεται και λειτουργεί συνέχεια στο όριο!
Μετά από μια ενδελεχή έρευνα που έκανα στο Internet,διαπίστωσα πως σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αναφέρουν το εξής :

Μια κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 0,946 λίτρων ανά 3.200 χιλιόμετρα είναι αποδεκτή. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η ποσότητα λαδιού που καίγεται θα είναι πάντα αυτή! Αν κάποιος οδηγεί συντηρητικά και δεν πιέζει τον κινητήρα ,τοτε θα καεί πολύ μικρότερη ποσότητα λαδιού ή ακόμα και απειροελάχιστη!

Αυτό που σου προτείνω για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο είναι να τσεκάρεις τα λάδια σου μια φορά την βδομάδα και πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι!
5 λεπτά υπόθεση είναι!

MUSTILI
29/02/2008, 13:26
Ναι ναι δεν διαφωνω!!Αυτο ειναι πολυ σωστο για τον ελεγχο. Απλα θεωρω λιγο αναξιοπιστο το "παραθυρακι" που εχει το v strom και φυσικα το ποσο ισιο το κραταει ο καθενας μας για να τσεκαρει τα λαδια.:wave2:

fantacid
29/02/2008, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Ναι ναι δεν διαφωνω!!Αυτο ειναι πολυ σωστο για τον ελεγχο. Απλα θεωρω λιγο αναξιοπιστο το "παραθυρακι" που εχει το v strom και φυσικα το ποσο ισιο το κραταει ο καθενας μας για να τσεκαρει τα λαδια.:wave2:

το ποσο ευθεια το κραταμε ρε φιλε δεν ειναι σχετικο,
ή ειναι ευθεια ή δεν ειναι.
αν εχεις αμφιβολιες παρε ενα αλφαδι μαζι σου!!!



btw
το να συμπληωνεις λαδι δεν ειναι απλα επιτρεπτο αλλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!

:wave2:

snatch
29/02/2008, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Ναι ναι δεν διαφωνω!!Αυτο ειναι πολυ σωστο για τον ελεγχο. Απλα θεωρω λιγο αναξιοπιστο το "παραθυρακι" που εχει το v strom και φυσικα το ποσο ισιο το κραταει ο καθενας μας για να τσεκαρει τα λαδια.:wave2:

Λοιπόν επειδή είναι όντως λίγο δύσκολο να καταλάβεις αν η μηχανή είναι 100% ευθυγραμμισμένη όταν την φέρνεις με τα χέρια και πρέπει να την κρατήσεις εντελώς ακίνητη για να τσεκάρεις το παραθυράκι,δοκίμασε την απόλυτα σίγουρη λύση!

Βάλε ενα φιλαράκι σου να καβαλήσει την μηχανή,και να την κρατάει πατώντας καλά και τα 2 πόδια κάτω για να έχει την άισθηση της ευθυγράμμισης!(Ας είναι και λίγο ψηλός για να φτάνει) :p
Έτσι εσύ πολύ άνετα θα μπορείς να ελέγξεις το επίπεδο του λαδίου χωρίς αγχός!:winka:

Έτσι πιστεύω θα είσαι απόλυτα σίγουρος!:beer:

DPF
01/03/2008, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Ναι ναι δεν διαφωνω!!Αυτο ειναι πολυ σωστο για τον ελεγχο. Απλα θεωρω λιγο αναξιοπιστο το "παραθυρακι" που εχει το v strom και φυσικα το ποσο ισιο το κραταει ο καθενας μας για να τσεκαρει τα λαδια.:wave2:

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΤΑΝ Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ.

:beer: :beer:

nadware
04/03/2008, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από DPF
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΤΑΝ Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ.

:beer: :beer:

Αυτό αφορά μόνο τη κλήση εμπρός-πίσω κ όχι την αριστερά δεξιά (που προκαλεί κ τα μεγαλύτερα «λάθη» στην ένδειξη)!

Εμένα μου έτυχε να βάλω ένα @@@@@ φίλο, να κρατάει τη μηχανή ίσια κ τρομοκρατήθηκα όταν είδα το λάδι στο low. Eυτυχώς έκανα λάθος…
:rotflmao:

costas81
05/03/2008, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Να πω και γω; Χωρις πλακα μπορει απλως να ειναι ιδεα σου. Το λεω γιατι ετυχε και σε μενα να τσεκαρω ενδειξη λαδιου και να "παγωσω" βλεποντας ακριβως οτι ειναι κατω απο το Low. Θεωρω πλεον μετα απο 1.5 χρονο οτι κατι δεν παει καλα στο παραθυρακι που βλεπεις την σταθμη ή στον τροπο με τον οποιο βλεπω την ενδειξη εγω(αλλοιως θα το ειχα καψει το v strom) Για να εχεις παντως το κεφαλι σου ησυχο κανε οτι λενε τα παιδια...:wave2:


το τζαμάκι δεν παίζει να κάνει ποτέ λάθος.

costas81
05/03/2008, 22:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Ναι ναι δεν διαφωνω!!Αυτο ειναι πολυ σωστο για τον ελεγχο. Απλα θεωρω λιγο αναξιοπιστο το "παραθυρακι" που εχει το v strom και φυσικα το ποσο ισιο το κραταει ο καθενας μας για να τσεκαρει τα λαδια.:wave2:


εκει που βλεπεις οτι η μηχανη ισοροπει και δεν βάζεις δύναμη ούτε αριστερά ούτε προς υα δεξιά εκεί είναι το σημείο ισοροπίας!
τόσο δύσκολο είναι?
σε αυτό το σημείο κρατάς την μηχανή άνετα με το ένα χέρι!

fantacid
06/03/2008, 11:04
περιμενε κ 2 λεπτα μεχρι να κατσουν τα λαδια ωστε να δεις την σταθμη!

:winka:

theocris
06/03/2008, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
εκει που βλεπεις οτι η μηχανη ισοροπει και δεν βάζεις δύναμη ούτε αριστερά ούτε προς υα δεξιά εκεί είναι το σημείο ισοροπίας!
τόσο δύσκολο είναι?
σε αυτό το σημείο κρατάς την μηχανή άνετα με το ένα χέρι!



+10000