View Full Version : Βοήθεια για μουδιασμα
PortisHead
27/02/2008, 10:12
Εχω ξανααναφερθεί σε παλιότερο post (αλλα δεν μπόρεσα να το βρω) :rolleyes:
Το μηχανάκι αρχισε σιγα σιγά και αυξανόμενα κατα τη διαρκεια περίπου
ενος έτους να συντονίζει απο τον κινητηρα με αποτελεσμα το τιμόνι πλέον να εχει
γίνει...δονητης. :eek:
Προσοχή...δε μιλάμε για τρέμουλο,ουτε για κούνημα...καθαρά συντονισμός.
Ακρη δεν μπορεσαμε να βγάλουμε με το μηχανικό μου...αλλαξαμε ρουλεμαν μπροστά (πάνω κάτω)
τροχου κλπ.Αναρτηση ολα ΟΚ.
Βεβαια θεωρώ αχρηστο το ψαξιμο στο στήσιμο, μιας και ο συντονισμός εμφανίζεται και σταματημενο οταν ειναι...
αρκει να ανεβάσεις τις στροφές...αρα σίγουρα προερχεται απο τον κινητηρα.
Τι μπορει να φταίει ? Διορθώνεται ? Αξιζει τον κόπο ?
Μεχρι στιγμής εχω ακούσει τα εξης :
Μπόσικα στον στρόφαλο,στους εκκεντροφόρους ,ανομοιο "ζύγισμα" των καρμπυρατερ κ.α.
Θα είχα συμβιβαστεί με την ιδέα...αλλα σήμερα μου ειχε μουδιάσει τόσο πολύ τα χερια
που δεν ενιωθα τίποτα...και σε μια δύσκολη στιγμη (κλείσιμο απο ασυνείδητο οδηγο) δεν
μπόρεσα καν να πατήσω φρένο !!!Τα δαχτυλα μετα απο 10 λεπτά δεν τα νιώθω καν.
Ζητω απεγνωσμένα βοήθεια.....
:bawl: :bawl: :bawl:
Εγώ θα το πω και ας με γιουχάρουν:look:
Τις βάσεις του κινητήρα τις έλεγξες? Γιατί από μπόσικα μπορεί να γίνει αυτό...
road spirit
27/02/2008, 12:08
θα μπορουσε να ειναι απο πολλές αιτίες...
θα σου πω τη δική μου περίπτωση σε κάτι παρόμοιο (όσο μπορώ να καταλάβω απο την περιγραφή που δίνεις), αν και υπάρχουν διαφορές (4κύλινδρος) : είχε χαλάσει μια βαλβιδούλα στο σώμα του ψεκασμού (προσοχή, καμια σχέση με τις βαλβίδες στη κεφαλή του κινητήρα, μη μπερδευτείς) και το αποτέλεσμα ηταν να μη δουλεύει σωστα... όταν λοιπόν ανέβαζε στροφές, συντονιζόταν σταδιακά όλο και περισσοτερο μέχρι που οι κραδασμοί ήταν πολύ έντονοι. Αλλάχτηκε ολόκληρο το σώμα του ψεκασμου (... ήταν μεσα στην εγγύηση τότε) και το πρόβλημα λύθηκε...
sapila racing
27/02/2008, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Θα είχα συμβιβαστεί με την ιδέα...αλλα σήμερα μου ειχε μουδιάσει τόσο πολύ τα χερια
που δεν ενιωθα τίποτα...και σε μια δύσκολη στιγμη (κλείσιμο απο ασυνείδητο οδηγο) δεν
μπόρεσα καν να πατήσω φρένο !!!Τα δαχτυλα μετα απο 10 λεπτά δεν τα νιώθω καν.
Ζητω απεγνωσμένα βοήθεια.....
:bawl: :bawl: :bawl:
Το τιμόνι είναι το original? Εχει τα σωστά αντίβαρα ?
Αν εχεις αλλάξει αντίβαρα με αλλα μικρα/ελαφρά δικαιολογείται.
GIXXERAKIAS
27/02/2008, 12:15
Εγω θα πω απο τι ειχα κραδασμους πολυ εντονους στο τιμονι και ας με κραξετε!:D
Το λεπον ειχε ξεβιδωθει το αριστερο αντιβαρο του clip on κανα μισο ποντο και μου ειχε κανει το χερι shaker!:eyepop: Το βιδωσα ξανα στην θεση τους και ολα \ως δια μαγειας επανηλθαν.
Στο λεω γιατι καμμια φορα ψαχνουμε τα απιστευτα και ειναι πολυ απλη η λυση τους.Εχεις αλλαξει αντιβαρα?Αν ναι στο κανει απο τοτε??:winka:
edit:Ειμαι ργος στο γραψιμο γμτ :bigcry: :bigcry: με προλαβε ο sapilas.:winka:
PortisHead
27/02/2008, 12:18
Τιμόνι και αντίβαρα original.
Βασεις κινητήρα ελέχθησαν και σφίχτικαν πρώτα απ' όλα.
GIXXERAKIAS
27/02/2008, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Τιμόνι και αντίβαρα original.
Βασεις κινητήρα ελέχθησαν και σφίχτικαν πρώτα απ' όλα.
Xμμμμ ποσα χιλιομετρα εχεις κανει?Αλυσιδα σε καλη κατασταση?:confused:
PortisHead
27/02/2008, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Xμμμμ ποσα χιλιομετρα εχεις κανει?Αλυσιδα σε καλη κατασταση?:confused:
68.000 xlm
Αλυσίδα ΟΚ
maybe it's biella time? :a55:
power hornet
27/02/2008, 13:55
να πω και εγω κατι αλο?μηπως τωρα τελευταια σφιγγεις πολυ το τιμονι?γιατι κανονικα πανω στην μηχανη πρεπει να ειμαστε χαλαροι και οχι να κρατιομαστε απο το τιμονι η να σφιγγουμε πολυ το τιμονι
PortisHead
27/02/2008, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
να πω και εγω κατι αλο?μηπως τωρα τελευταια σφιγγεις πολυ το τιμονι?γιατι κανονικα πανω στην μηχανη πρεπει να ειμαστε χαλαροι και οχι να κρατιομαστε απο το τιμονι η να σφιγγουμε πολυ το τιμονι
Ακριβως το αντιθετο....το κραταω οσο πιο χαλαρα γίνεται...μερικες φορες σηκώνω και τα χερια 1cm απο τα grips για να ξεμουδιάζω.
@ Stabak
Αυτο το μπιέλα δεν μου αρεσε καθόλου....λες ?
:look:
αχαχχχα, οχι το ειπα για να σφίγκουν οι κώλοι... χαλαρωνουν τ αχέρια έτσι :lol:
hidefnick
27/02/2008, 14:09
Μήπως έχουμε βάλει καμμία βαλίτσα ? Η κάτι που αλλάζει το ζύγισμα της μηχανής?
GIXXERAKIAS
27/02/2008, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
68.000 xlm
Αλυσίδα ΟΚ
Sygxronismo petaloudon exeis kanei??:D (apo to gsxr to leo ayto den xero an to kanoun kai sto TDM)
Dhmioygei kradasmous ypotiuetai an den einai rythmismena sosta.
ps:Sorry gia ta greeclish to pc m@#$$tai sthn doyleia.:evil:
Εχω ακούσει για στριμμένα αντιβαρα του κινητήρα μετά από κόψιμο της ασφάλειας ή της σφήνας που έχουν. Βγαζει μεγάλο κραδασμό στο μοτέρ και βέβαια στο τιμόνι απ΄το ρελαντί.
Αν έχεις ελέγξει βάσεις κλπ μάλλον είναι αυτό μιας και ταιριάζει στη περιγραφή που έδωσες.
PortisHead
27/02/2008, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS[Β]
Sygxronismo petaloudon exeis kanei?? (apo to gsxr to leo ayto den xero an to kanoun kai sto TDM)
Dhmioygei kradasmous ypotiuetai an den einai rythmismena sosta.
/Β]
Ναι....ζυγισμα ή ρυθμισμα υποπιέσεων των 2 καρμπυρατερ λεγεται σε μας....και ειναι το επόμενο που θα κάνω...αν δε λυθει θα ξαναβάλω το 16αρι γραναζι μπροστα να δω μηπως φταιει αυτο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Εχω ακούσει για στριμμένα αντιβαρα του κινητήρα μετά από κόψιμο της ασφάλειας ή της σφήνας που έχουν. Βγαζει μεγάλο κραδασμό στο μοτέρ και βέβαια στο τιμόνι απ΄το ρελαντί.
Αν έχεις ελέγξει βάσεις κλπ μάλλον είναι αυτό μιας και ταιριάζει στη περιγραφή που έδωσες.
Θα το ρωτήσω αυτο
Krokodilos001
27/02/2008, 21:23
bale malaka elastika i sfougarenia grip on.
GIXXERAKIAS
28/02/2008, 00:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Krokodilos001
bale malaka elastika i sfougarenia grip on.
:eyepop:Δεν το ειχα σκεφτει ετσι!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Εχω ακούσει για στριμμένα αντιβαρα του κινητήρα μετά από κόψιμο της ασφάλειας ή της σφήνας που έχουν. Βγαζει μεγάλο κραδασμό στο μοτέρ και βέβαια στο τιμόνι απ΄το ρελαντί.
Αν έχεις ελέγξει βάσεις κλπ μάλλον είναι αυτό μιας και ταιριάζει στη περιγραφή που έδωσες.
Και η σφηνα που πηγε Βυρωνα?Ελιωσε?Εχω δει (σε ΧΤ βεβαια)σπασμενο καρτερ απο τησφηνα αντιβαρων γι αυτο το λεω.
:wave2: :wave2: :wave2:
Μήπως όμως δεν είναι όλα τα παραπάνω και είναι απλά ένα σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα από χρήση του υπολογιστή ή χειρονακτικής εργασίας ;. Το λέω διότι ακόμα και υποψία αυχενικού να υπάρχει δημιουργεί μετά από παρατεταμένη στάση σώματος τέτοια συμπτώματα . Η λύση δε είναι ξεκούραση και αποχή από την χειρονακτική εργασία για λίγες μέρες και γυμναστική στον αυχένα . Μην με κράξετε εγώ το ίδιο είχα πάθει κάποια στιγμή και απλά έκανα αυτή τη ας πούμε θεραπευτική αγωγή και δεν έχω πια τέτοιες ενοχλήσεις παρά μόνο όταν πάω μεγάλο ταξίδι και οδηγάω ώρες΄οπότε είναι λογικό ένα μούδιασμα στα χέρια να νοιώσω .
PortisHead
28/02/2008, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από kaps
Μήπως όμως δεν είναι όλα τα παραπάνω και είναι απλά ένα σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα από χρήση του υπολογιστή ή χειρονακτικής εργασίας ;. Το λέω διότι ακόμα και υποψία αυχενικού να υπάρχει δημιουργεί μετά από παρατεταμένη στάση σώματος τέτοια συμπτώματα . Η λύση δε είναι ξεκούραση και αποχή από την χειρονακτική εργασία για λίγες μέρες και γυμναστική στον αυχένα . Μην με κράξετε εγώ το ίδιο είχα πάθει κάποια στιγμή και απλά έκανα αυτή τη ας πούμε θεραπευτική αγωγή και δεν έχω πια τέτοιες ενοχλήσεις παρά μόνο όταν πάω μεγάλο ταξίδι και οδηγάω ώρες΄οπότε είναι λογικό ένα μούδιασμα στα χέρια να νοιώσω .
Εχεις απόλυτο δικιο σε αυτό που λες....αλλα δεν ειναι η περιπτωση μου.
Οποιος και να οδηγησει τη μηχανη για πανω απο 1 τεταρτο....θα του μουδιάσει τα χερια :rolleyes:
Πάντως και αυτό που λες με το γρανάζι έχει να κάνει κάπως . Θυμάμαι πως από την αλυσίδα μου σε παλιό ΧΤ 600Ε λόγω ότι είχε φθαρεί , καθώς πήγαινα με κάποια χιλιόμετρα συντόνιζε και έφερνε στα χέρια αυτή την αίσθηση .
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Και η σφηνα που πηγε Βυρωνα?Ελιωσε?Εχω δει (σε ΧΤ βεβαια)σπασμενο καρτερ απο τησφηνα αντιβαρων γι αυτο το λεω.
:wave2: :wave2: :wave2:
Η σφήνα δεν πήγε πουθενά. Κόπηκε στη μέση. Το μοτέρ που μιλάω ήταν ένα Triumph. Δεν ξέρω με ποιό τρόπο πιάνει πάνω στο TDM και εύχομαι να μην είναι αυτό το πρόβλημα. Απλά ταιριάζουν τα συμπτώματα.
Για τα κομμάτάκια που μπορεί να περιφέρονται στο μοτέρ δεν έχεις δίκιο. Μπορεί μεν να σφηνώσουν σε γρανάζια κλπ και να γίνει της κολάσεως, αλλά μπορεί απλά να κατέβει και να σφηνώσει σε μια γωνία στα κάρτερ. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kaps
Πάντως και αυτό που λες με το γρανάζι έχει να κάνει κάπως . Θυμάμαι πως από την αλυσίδα μου σε παλιό ΧΤ 600Ε λόγω ότι είχε φθαρεί , καθώς πήγαινα με κάποια χιλιόμετρα συντόνιζε και έφερνε στα χέρια αυτή την αίσθηση .
Το εμφανίζει και σταματημένη άρα δεν ισχύει το παραπάνω.
@Portis: βγάλε μπουζί, πάρε ένδειξη συμπίεσης και τα ξαναλέμε.
και κάτι ακόμη: σκάνε ΚΑΙ οι δύο κυλινδροι σε ΟΛΟ το εύρος στροφών;
PortisHead
28/02/2008, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Το εμφανίζει και σταματημένη άρα δεν ισχύει το παραπάνω.
@Portis: βγάλε μπουζί, πάρε ένδειξη συμπίεσης και τα ξαναλέμε.
και κάτι ακόμη: σκάνε ΚΑΙ οι δύο κυλινδροι σε ΟΛΟ το εύρος στροφών;
Πολυ ενδιαφέρων check αυτο !
:beer:
GIXXERAKIAS
28/02/2008, 23:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Το εμφανίζει και σταματημένη άρα δεν ισχύει το παραπάνω.
@Portis: βγάλε μπουζί, πάρε ένδειξη συμπίεσης και τα ξαναλέμε.
και κάτι ακόμη: σκάνε ΚΑΙ οι δύο κυλινδροι σε ΟΛΟ το εύρος στροφών;
Λεω εγω τωρα:rolleyes:
Δυκυλινδρο ειναι αν δεν εσκαγε ο ενας κυλινδρος σε καποια φασμα σωστα δεν θα ειχε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κομπιασμα το μοτερ???:confused:
Ο φιλος νιωθει απλα ενα τρεμουλο ερκετα εντονο που του μουδιαζει τα χερια,αν δεν εσκαγε σωστα το μηχανακι σε καποιο φασμα θα ηταν πολυ πιο αντιληπτο κατι τετοιο.:winka:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.