PDA

View Full Version : Πιστα



sotosfz6
03/12/2004, 16:48
μολις γυρισαμε απο μεγαρα.Μπηκα πρωτη φορα..προς το παρον δεν εχω να πω πολλα...
Απλως οτι εχω ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια , μολις βγηκα επιτοπου εκανα τσιγαρο και το κυριοτερο....

ΔΕΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ

Κ@ΒΛΑ


ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΧΑΝΕΤΕ!!!!!!!!!!!!

idi
03/12/2004, 16:54
χοχο

τωρα που εχω φορμα.... δε πηγα γιατι δουλευω

χοχο:mad:

zoropatra
03/12/2004, 17:36
ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΙΣΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ!!!!!!!!

zoro made in patras

KaTaNaS
05/12/2004, 00:48
δε γνωρίζω αν είναι στα μέγαρα κανονική η πίστα, ή όχι.

άλλωστε είμαι πολύ άπειρος, πολύ κουλός, και το μηχανάκι μου πολύ αργό και αδύναμο για να μπορέσω να πω, πως δε μου φτάνει και πως θέλω κάτι άλλο, κατι περισσότερο.


Κατα καιρούς έχω ακούσει και διαβάσει τα χειρότερα για την πίστα των μεγάρων.

τελευταίο είναι και ένα θέμα περί καταλληλότητος της πίστας για μοτοσυκλέτες.

και ξαναλέω , εγώ είμαι ο άσχετος.

δε θα μιλήσω και δε θα κρίνω σαν ειδικός, χεράς, αγωνιζόμενος.

μπήκα την παρασκευή πρώτη φορά μέσα μαζί με τον σωτήρη.

όταν άρχισα να συνηθίζω την όλη φάση, να συνηθίζω τους υπόλοιπους που με προσπερνούσαν πλακωμένοι, και έπαψα να τρομάζω και να κοιτώ πίσω μου πρίν μπώ σε κάποια στροφή για να μη κλείσω τη γραμμή κανενός.

και αφού με διαβεβαίωσε ο υπέυθυνος της πίστας , πως ο καθένας διαλέγει τη γραμμή του βάση αυτών που βλέπει μπροστά του και όχι πίσω του, έπαψαν τα πόδια μου να είναι σφιγμένα άρχισα να εφαρμόζω αυτά που μου είχαν πεί.


μετά το δεύτερο μισάωρο βγήκαμε έξω και περιμέναμε να κάνουν το δικό τους μισάωρο οι αγωνιζόμενοι που προσπαθούσαν να σετάρουνε τα μηχανάκια τους.

εκεί ιδρωμένος απο την αδρεναλίνη, με ένα χαζό χαμόγελο καρφωμένο στο πρόσωπο,χάζευα την αγριάδα που είχε αποκτήσει το πίσω ελαστικό, και αυθόρμητα μου ήρθε να μουντζωθώ. και μετά απο εμένα να μουντζώσω όλους όσους τρέχουν στους δημόσιους δρόμους χωρίς να έχουν πατήσει μέσα σε μία πίστα, έστω σε αύτή την ελεεινή όπως αποκαλέιται των μεγάρων.