PDA

View Full Version : Να ανοιξουμε ενα γενικό για F650 funduro?



trumpet
08/03/2008, 23:55
Γεια και χαρά σας!

Σκεφτόμουν μήπως ανοίγαμε ένα post, σχεδόν συγκεντρωτικό, για το εν λόγω μοντέλο (μιας και θα ήθελα να είναι η πρώτη μου...):cool:

Ας γράψουμε για τις δυνατότητες του μοντέλου, την αξιοπιστία του, τα συνήθη προβλήματα, την κατανάλωση στο καύσιμο, το κόστος για τα σερβις του και ότι άλλο θέλετε...!

Νομίζω θα είναι καλό και θα βοηθήσει αρκετούς το να δημιουργηθεί ένα συγκεντρωμένο υλικό στο φόρουμ για το μοντελάκι που μάλλον αρκετοί αγαπούν...

:beer: :beer: :beer:

MikeG
09/03/2008, 08:53
Αν κάνεις ένα μικρό search στο forum (εδώ στα Μοντέλα, BMW) θα βρεις ότι ακριβώς ζητάς.
Γενικά θα σου πω ότι το μηχανάκι είναι πολύ αξιόπιστο. Ταξιδεύει πολύ εύκολα & το βρίσκεις πια σε πολύ καλή τιμή.

:wave2:

hercul
14/03/2008, 19:57
Με 2-3 λόγια (αν και υπάρχουν σε διάφορες συζητήσεις) είναι αρκετά αξιόπιστο μηχανάκι με εύκολο σέρβις(χωρίς πολλά ηλεκτρονικά μέρη).

Ταξίδι αν και μονοκύλινδρο σχετικά άνετο(εγώ κάνω διπλός 200 χιλιόμετρα χωρίς στάση)

Με 120 χιλιόμετρα πορεία στο ταξίδι έχεις κατανάλωση 6 λίτρα στα 100 αν και καρμπυρατεράτο. Στην πόλη 7-7.5 λίτρα στα 100.

Κλασσικά προβλήματα(κόμπλερ μίζας - 500 ευρά και ανορθωτής - 65 ευρά)
Τσεκαρέτα αυτά για μεταχειρισμένο!!

Από σέρβις θες 2 λίτρα λάδι κ φίλτρο λαδιού κάθε 5000 χλμ (κανα 30άρι ευρά)
Λάστιχα Ζεύγος 200+
Αλυσιδογράναζα 120.

Μεταχειρισμένο το βρίσκεις γύρω στα 3 (+-)χιλιάρικα σε καλή κατάσταση!

:wave2:

natlan74
21/10/2009, 16:05
ΓΙΑ ΣΑΣ .ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΕ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ
:smokin:

p@nos
21/10/2009, 16:15
καλοριζικη!


ρε συναδελφε τωρα που εφυγε το μπεμπε για τι πας?:D

glanza2
04/11/2009, 22:46
Σερβις των 60.000 στο παναγιοτοπουλο κοστος 300 ευρω αν θυμαμαι καλα. Αλλα βασικα το σερβισ τα ειχε ολα.τακακια μπουζι αλυσιδα φωτα πισω παραφλου λαδια βαλβιδες κ.α
καλο μηχανακι παταει χωμα, βασικο.........αλλα ταξιδι δεν ειναι το φορτε του..τιμονι μεγαλο κοβει πολυ μεσα στη κινηση...αυτα

xribabis
22/03/2010, 02:01
Καλησπέρα σε όλους. Προ ενός μηνός αγόραρσα ένα bmw650 στα 35000 km. Ειλικρινά είμαι πολύ ευχαριστημένος μόνο που παρατηρώ μερικα λαδάκια όταν πάω να το καβαλήσω από κάτω. Να ανησυχήσω ή όχι;

Operater
22/03/2010, 02:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από xribabis
Καλησπέρα σε όλους. Προ ενός μηνός αγόραρσα ένα bmw650 στα 35000 km. Ειλικρινά είμαι πολύ ευχαριστημένος μόνο που παρατηρώ μερικα λαδάκια όταν πάω να το καβαλήσω από κάτω. Να ανησυχήσω ή όχι;

Βασικά, πρέπει να παρατηρήσεις από που περίπου στάζει.
Κάν' της ένα καλό πλυσιματάκι και παρατήρησέ το.
Μετά, αναλαμβάνει ο μηχανικός ;) :wave2:

Ίσως ειναι από κάποιο ξελασκαρισμένο κολάρο, καμμιά φλατζούλα (το απεύχομαι...) :sick:

xribabis
22/03/2010, 02:11
Χμμμ...Θα το αφήσω λιγουλάκι ακόμα μέχρι να παρατηρήσω καμμιά ασυνήθιστη κινησούλα...Προς το παρόν ετοιμάζω μια εκδρομούλα :)

Operater
22/03/2010, 02:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από xribabis
.....ετοιμάζω μια εκδρομούλα :)

:beer:

tsakos
06/04/2010, 21:19
Γεία σας, έχω ένα f650 funduro εδώ κ λίγους μήνες κ έχω πρόβλημα με τα φλας. Αρχικά αναβόσβηνε μόνο η αριστερή πλευρά ενώ η δεξιά άναβε μόνο χωρίς να αναβοσβήνει. Τώρα που άλλαξα φλασέρ παρατηρώ ότι όταν έχει πολλές στροφές ο κινητήρας δεν δουλεύουν σωστά ενώ όταν πέφτουν οι στροφές τότε δουλεύουν κανονικα.
Μπορεί κάποιος αν γνωρίζει να μου πεί τί μπορεί να φταίει??? Ευχαριστώ.:uplate: :uplate: :uplate:

xribabis
06/06/2010, 21:03
Να αρπάξω το φ650 μου (μεταχειριμένο '95 με 39000 χλμ με περασμένο προσφατο σερβις) και να κάτω το Θεσσαλονικη Αθηνα που το έχω άχτι ή θα μου μεινει στο δρόμο? αντέχει???

glargkatzis
07/06/2010, 01:53
άμα το έχεις καλοσυντηρημένο σε πάει όπου θές , με τους κατάλληλους συμβιβασμούς από μέρους σου βέβαια. εγώ πχ είχα κατέβει από λάρισα - ορεινή αρκαδία με μία στάση έξω από αθήνα. μέχρι τα 120 σπέσιαλ, μετά αρχίζει ο πόνος.... ωραίο μηχανάκι , το λυπήθηκα όταν το έδωσα 2000...

kostask
11/06/2010, 12:48
φηλε με τα φλας κιτα της λαμπες σου και τι περνει το μηχανακι ενοω τα βατ( wat )γιατι αν εχει αλλα ντι αλον αυτα θα κανει το καθε φλασερ ειναι για συγγεκριμενα βατ

antonis_a
14/05/2012, 09:07
Με 2-3 λόγια (αν και υπάρχουν σε διάφορες συζητήσεις) είναι αρκετά αξιόπιστο μηχανάκι με εύκολο σέρβις(χωρίς πολλά ηλεκτρονικά μέρη).

Ταξίδι αν και μονοκύλινδρο σχετικά άνετο(εγώ κάνω διπλός 200 χιλιόμετρα χωρίς στάση)

Με 120 χιλιόμετρα πορεία στο ταξίδι έχεις κατανάλωση 6 λίτρα στα 100 αν και καρμπυρατεράτο. Στην πόλη 7-7.5 λίτρα στα 100.

Κλασσικά προβλήματα(κόμπλερ μίζας - 500 ευρά και ανορθωτής - 65 ευρά)
Τσεκαρέτα αυτά για μεταχειρισμένο!!

Από σέρβις θες 2 λίτρα λάδι κ φίλτρο λαδιού κάθε 5000 χλμ (κανα 30άρι ευρά)
Λάστιχα Ζεύγος 200+
Αλυσιδογράναζα 120.

Μεταχειρισμένο το βρίσκεις γύρω στα 3 (+-)χιλιάρικα σε καλή κατάσταση!

:wave2:

Αν και καθυστέρησα :D μόνο 2 λίτρα παίρνει μαζί με το φίλτρο???

manikola
20/10/2014, 12:28
παιδια ξερει κανεις τι μπουζι ακριβως φοαει το funduro...να μου στειλει ενα λινκ

leo1964
29/01/2016, 07:27
παιδια ξερει κανεις τι μπουζι ακριβως φοαει το funduro...να μου στειλει ενα λινκ

D8EA της NGK

Pan (dvs)
29/01/2016, 13:48
παιδια ξερει κανεις τι μπουζι ακριβως φοαει το funduro...να μου στειλει ενα λινκ

Το μονομπουζο η το διμπουζο?

amyroukai
29/01/2016, 14:50
Λες να ψάχνει ακόμα, 1,5 χρόνο μετά;

AUFGEBRACHT
29/01/2016, 18:35
Το μονομπουζο η το διμπουζο?

Άσχετα από το ξεθάψιμο του thread, άλλο Funduro άλλο F650GS... Δίμπουζα/μονόμπουζα ήταν τα δεύτερα.

Pan (dvs)
29/01/2016, 19:17
Άσχετα από το ξεθάψιμο του thread, άλλο Funduro άλλο F650GS... Δίμπουζα/μονόμπουζα ήταν τα δεύτερα.

Ειχα fubduro του 99,διμπουζο.Το ενα μεγαλο το αλλο μικρο.

AUFGEBRACHT
29/01/2016, 20:41
Ειχα fubduro του 99,διμπουζο.Το ενα μεγαλο το αλλο μικρο.

Υπήρχε μονόμπουζο Funduro όμως;

Pan (dvs)
30/01/2016, 07:31
Υπήρχε μονόμπουζο Funduro όμως;

Φυσικα ολα πριν του 99.

AUFGEBRACHT
30/01/2016, 16:22
Φυσικα ολα πριν του 99.

Δηλ το Funduro έβγαινε δίμπουζο μόνο για μια χρονιά;

Pan (dvs)
30/01/2016, 16:53
Nομιζω ναι, αυτος ητανε ο τελευταιος κινητηρας ο οποιος φορεθηκε αμεσως μετα και στα gs 650.

AUFGEBRACHT
30/01/2016, 17:03
Nομιζω ναι, αυτος ητανε ο τελευταιος κινητηρας ο οποιος φορεθηκε αμεσως μετα και στα gs 650.

Είχα την εντύπωση πως τα Funduro ήταν πάντα δίμπουζα... ποτέ δεν υπήρξε μονόμπουζο.

Pan (dvs)
30/01/2016, 17:14
Οχι ολα.Τα προηγουμενα φορουσανε τον κλασσικο μονομπουζο της Rotax.




Φυσικα με καθε επιφυλαξη.

amyroukai
30/01/2016, 17:46
Νομίζω ότι ο μπεμπές φαντουρος ήταν πάντοτε διμπουζος τετραβαλβιδος, ο ξάδερφος με τα ιταλικά σήματα ήταν μονομπουζος πενταβαλβιδος.

Όταν έγινε το φεσιλιφτ έγινε μονομπουζο με efi και μετά διμπουζο efi όπως μέχρι σήμερα.

leo1964
30/01/2016, 19:36
Νομίζω ότι ο μπεμπές φαντουρος ήταν πάντοτε διμπουζος τετραβαλβιδος, ο ξάδερφος με τα ιταλικά σήματα ήταν μονομπουζος πενταβαλβιδος.

Όταν έγινε το φεσιλιφτ έγινε μονομπουζο με efi και μετά διμπουζο efi όπως μέχρι σήμερα.

Κάπως έτσι έχει η κατάσταση

Pan (dvs)
30/01/2016, 20:05
Νομίζω ότι ο μπεμπές φαντουρος ήταν πάντοτε διμπουζος τετραβαλβιδος, ο ξάδερφος με τα ιταλικά σήματα ήταν μονομπουζος πενταβαλβιδος.

Όταν έγινε το φεσιλιφτ έγινε μονομπουζο με efi και μετά διμπουζο efi όπως μέχρι σήμερα.

Και εσυ νομιζεις?

Θα το ψαξω οταν επιστρεψω.Παντως απο λιγο που κοιταξα ,σε μπε μπε φορουμ,λεει οτι το διμπουζο φοραει δυο ιδια μπουζι,εγω ομως συνεχιζω να νομιζω οτι ητανε διαφορετικου μεγεθους.

leo1964
30/01/2016, 20:39
Και εσυ νομιζεις?

Θα το ψαξω οταν επιστρεψω.Παντως απο λιγο που κοιταξα ,σε μπε μπε φορουμ,λεει οτι το διμπουζο φοραει δυο ιδια μπουζι,εγω ομως συνεχιζω να νομιζω οτι ητανε διαφορετικου μεγεθους.

Ίδια φοράει,το έχω ακόμα

Pan (dvs)
31/01/2016, 10:17
Τελικα και αλλου που ρωτησα μου ειπαν οτι ολα τα funduro ητανε διμπουζα,αλλα και οτι τα μπουζι ητανε ιδια.


Μαλλον ειχα λαθος εντυπωση και για τα δυο.

DAYMAN
31/01/2016, 20:44
τελικα αλλαχτηκαν τα μπουζι η ακομα;:rolleyes:

Μανολης67
31/01/2016, 20:59
τελικα αλλαχτηκαν τα μπουζι η ακομα;:rolleyes:

Δηλαδή κάποιος εδώ αλλαζε μόνο το ενα? και μετά σου λένε ότι τα γερμανικά δεν είναι αξιόπιστα....

leo1964
06/02/2016, 10:09
Δηλαδή κάποιος εδώ αλλαζε μόνο το ενα? και μετά σου λένε ότι τα γερμανικά δεν είναι αξιόπιστα....

Το funduro είναι μπασταρδάκι!!!χαχαχαχαα:bawl:

tsobanos
01/09/2016, 16:45
ρε παιδια αυτο το κομπλερ τις μιζας που ειναι?εχω αγορασι ενα δευτερο για ανταλακτικα και θελω να το βγαλω να το παω στον μαστορα αλλα δεν ξερω πυ ειναι.κανενα link με τον τροπο να το βγαλω

niklop
18/05/2020, 16:35
Παιδιά καλησπέρα. Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα μιας και υπάρχει ήδη για την γριά μας. Έχω ένα F650 Funduro και εγώ, του 95', το αγόρασα πριν μια βδομάδα.
Είχε θέμα με το κομπλερ της μίζας, το γνώριζα, το οποίο και άλλαξα μόνος μου. Αρκετό παίδεμα για να βγει το βολάν με εξωλκέα. Αναγκάστηκα να κάνω ειδικό εργαλείο για να μπορέσω να το βιδώσω στα πάσα που βρίσκονται στη φωλιά και να το τραβήξω. Anyway το κομπλερ αλλάχτηκε, αλλά απο τότε η μηχανή δεν παίρνει μπρος.
Μιζάρω, σκάει κανονικά, αλλά δεν παίρνει με τίποτα. Καθάρισα και ρύθμισα καρμπυρατέρ, έλεγξα μπουζοκαλώδια αν φέρουν ρεύμα και τώρα έχω παραγγείλει τον αισθητήρα ανάφλεξης να αλλάξω. Έχετε καμιά άλλη ιδέα.
Δε ξέρω αν το πρόβλημα προήλθε απο την εργασία που έκανα, αν και δε νομίζω γιατί δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό μπλοκάρισμα. Όλα δουλεύουν ρολόι απλά με προβληματίζει γιατί πιθανόν είναι σύμπτωση το ότι δεν παίρνει μπροστά η μηχανή μετά την αλλαγή του κόμπλερ και με μπερδεύει. Πιστεύω όμως 100% οτι το πρόβλημα δεν είναι απο εκεί.
Υπάρχει κάτι άλλο να ψάξω? Ηλεκτρονική, πολλαπλασιαστής, κάτι γενικά που βγάζει αυτό το μοντέλο και το έχετε συναντήσει? Ξαναλέω οτι με το μιζάρισμα σκάει κανονικά η μηχανή αλλά δεν παίρνει....

strokt up
18/05/2020, 16:43
Παιδιά καλησπέρα. Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα μιας και υπάρχει ήδη για την γριά μας. Έχω ένα F650 Funduro και εγώ, του 95', το αγόρασα πριν μια βδομάδα.
Είχε θέμα με το κομπλερ της μίζας, το γνώριζα, το οποίο και άλλαξα μόνος μου. Αρκετό παίδεμα για να βγει το βολάν με εξωλκέα. Αναγκάστηκα να κάνω ειδικό εργαλείο για να μπορέσω να το βιδώσω στα πάσα που βρίσκονται στη φωλιά και να το τραβήξω. Anyway το κομπλερ αλλάχτηκε, αλλά απο τότε η μηχανή δεν παίρνει μπρος.
Μιζάρω, σκάει κανονικά, αλλά δεν παίρνει με τίποτα. Καθάρισα και ρύθμισα καρμπυρατέρ, έλεγξα μπουζοκαλώδια αν φέρουν ρεύμα και τώρα έχω παραγγείλει τον αισθητήρα ανάφλεξης να αλλάξω. Έχετε καμιά άλλη ιδέα.
Δε ξέρω αν το πρόβλημα προήλθε απο την εργασία που έκανα, αν και δε νομίζω γιατί δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό μπλοκάρισμα. Όλα δουλεύουν ρολόι απλά με προβληματίζει γιατί πιθανόν είναι σύμπτωση το ότι δεν παίρνει μπροστά η μηχανή μετά την αλλαγή του κόμπλερ και με μπερδεύει. Πιστεύω όμως 100% οτι το πρόβλημα δεν είναι απο εκεί.
Υπάρχει κάτι άλλο να ψάξω? Ηλεκτρονική, πολλαπλασιαστής, κάτι γενικά που βγάζει αυτό το μοντέλο και το έχετε συναντήσει? Ξαναλέω οτι με το μιζάρισμα σκάει κανονικά η μηχανή αλλά δεν παίρνει....

Τα μπουζί βγάζουν κανονικά σπινθήρα;

niklop
18/05/2020, 16:50
Τα μπουζοκαλώδια φέρνουν τα δοκίμασα με κατσαβίδι στο σασι. Δε ξέρω τα ίδια τα μπουζί αν βγάλανε θέμα. Θα τα αλλάξω και αυτά για καλό και για κακό.

niklop
18/05/2020, 16:53
H καμπάνα απο τα πηνία επάνω, έχει μια λάμα σε κάποιο σημείο για να διαβάζει ο αισθητήρας ανάφλεξης και να δίνει έναυση στο μπουζί. Υπάρχει περίπτωση βγάζοντάς την και ξαναβάζοντας να έχει αλλάξει ο συγχρονιμός ανάφλεξης? Θέλει να μπει σε συγκεκριμένο σημείο??

sapila racing
18/05/2020, 17:00
Παιδιά καλησπέρα. Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα μιας και υπάρχει ήδη για την γριά μας. Έχω ένα F650 Funduro και εγώ, του 95', το αγόρασα πριν μια βδομάδα.
Είχε θέμα με το κομπλερ της μίζας, το γνώριζα, το οποίο και άλλαξα μόνος μου. Αρκετό παίδεμα για να βγει το βολάν με εξωλκέα. Αναγκάστηκα να κάνω ειδικό εργαλείο για να μπορέσω να το βιδώσω στα πάσα που βρίσκονται στη φωλιά και να το τραβήξω. Anyway το κομπλερ αλλάχτηκε, αλλά απο τότε η μηχανή δεν παίρνει μπρος.
Μιζάρω, σκάει κανονικά, αλλά δεν παίρνει με τίποτα. Καθάρισα και ρύθμισα καρμπυρατέρ, έλεγξα μπουζοκαλώδια αν φέρουν ρεύμα και τώρα έχω παραγγείλει τον αισθητήρα ανάφλεξης να αλλάξω. Έχετε καμιά άλλη ιδέα.
Δε ξέρω αν το πρόβλημα προήλθε απο την εργασία που έκανα, αν και δε νομίζω γιατί δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό μπλοκάρισμα. Όλα δουλεύουν ρολόι απλά με προβληματίζει γιατί πιθανόν είναι σύμπτωση το ότι δεν παίρνει μπροστά η μηχανή μετά την αλλαγή του κόμπλερ και με μπερδεύει. Πιστεύω όμως 100% οτι το πρόβλημα δεν είναι απο εκεί.
Υπάρχει κάτι άλλο να ψάξω? Ηλεκτρονική, πολλαπλασιαστής, κάτι γενικά που βγάζει αυτό το μοντέλο και το έχετε συναντήσει? Ξαναλέω οτι με το μιζάρισμα σκάει κανονικά η μηχανή αλλά δεν παίρνει....

Αν έπαιρνε μπρός πρίν βγάλεις βολάν και κανεις την επισκευή, τότε κατι έκανες λάθος κατα την επισκευή.

niklop
18/05/2020, 17:05
Στην επισκευή δεν έγινε κάποιο λάθος. Μηχανικό μπλοκάρισμα δεν υπάρχει. Η μίζα γυρνάει κανονικά και δίνει κίνηση στο στρόφαλο. Το είδα και με ανοιχτό το πλαινό κάρτερ για δοκιμή....Νομίζω απλά οτι στο μοντάρισμα πρέπει να βάλω την καμπάνα στη σωστή θέση, ώστε να δίνει έναυση στο μπουζί, όταν ο κύλινδρος είναι στο άνω νεκρό σημείο....

sapila racing
18/05/2020, 17:08
Στην επισκευή δεν έγινε κάποιο λάθος. Μηχανικό μπλοκάρισμα δεν υπάρχει. Η μίζα γυρνάει κανονικά και δίνει κίνηση στο στρόφαλο. Το είδα και με ανοιχτό το πλαινό κάρτερ για δοκιμή....Νομίζω απλά οτι στο μοντάρισμα πρέπει να βάλω την καμπάνα στη σωστή θέση, ώστε να δίνει έναυση στο μπουζί, όταν ο κύλινδρος είναι στο άνω νεκρό σημείο....

Οταν λέω επισκευή προφανώς εννοώ όλη την διαδικασία.
Το έφτιαξες να δουλεύει η μίζα αλλά τώρα δεν έχεις σωστό ρεύμα.

niklop
18/05/2020, 17:12
Γνωρίζουμε αν υπάρχει κανένα σημάδι στον στρόφαλο για να βρεθεί το άνω νεκρό σημείο του πιστονιού, και να μπει η καμπάνα στη σωστή θέση???

niklop
18/05/2020, 18:56
Επίσης να ρωτήσω αν έχει ανοίξει κανείς το καρμπυρατέρ για καθάρισμα. Είδα οτι οι βίδες μίγματος ήταν ξεβιδωμένες 4.5 και 5.5 στροφές αντίστοιχα και το κύριο ζιγκλέρ ήταν ανεβασμένο κατα μια θέση. Γύρισα τις βίδες ρύθμισης στις 3 στροφές και τις δυο, αλλά δεν πείραξα τα ζιγκλέρ? Υπάρχει περίπτωση να έχω φτωχότερο μίγμα τώρα και να μου κάνει μπερδέματα?

niklop
01/12/2020, 12:46
Παιδιά καλησπέρα. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Άλλαξα κιτ επισκευής στα καμπυρατερ και έκανα και τις ρυθμίσεις ώστε να δουλεύει σωστά.
Το θέμα είναι το εξής. Όταν η μηχανή είναι κρυα για τα πρώτα 5 λεπτά οδήγησης, όλα δουλεύουν άψογα. Μόλις ζεσταθεί παρουσιάζει αύξηση στροφών στην αλλαγή ταχύτητας όταν πατάω συμπλέκτη. Ανεβάζει 500 στροφές περίπου και μέτα πέφτει. Υπάρχει περίπτωση να έχει κάποιο κόψιμο στα κόλαρα εισαγωγής αέρα και μόλις ζεσταίνονται και μαλακώνουν να παίρνει αέρα από το σκίσιμο;