View Full Version : Μοτο vs 0300
vestromas
12/03/2008, 15:20
Πολλοι θα θυμαστε την παρουσιαση του Τρανσαλπ στο μοτο απο τον (αντικειμενικο) κυριο Πατερακη. Πολλοι αντιδρασαμε βλεποντας την οφθαλμοφανη προωθησει απο το εν λογω περιοδικο του συγκεκριμενου μοντελου, και την εντεχνη απαξιωση, ως προς τον ανταγωνισμο. Ειχα πει τοτε οτι για το μοτο δεν θα ξαναδωσω ουτε φραγκο και θα το χαζευω χαλαρα μονο αν πεφτει κανενα παλιο στα χερια μου η απο κανενα φιλο. Τωρα που εκλεισαν οι 2 τροχοι που ηταν το αγαπημενο μου και πηγαν στο 0300 οι περισοτεροι, ειπα να παρω το 0300 να ριξω μια ματια στο καινουριο 800αρι της ΒΜW, και να τσεκαρω το συγκριτικο, τρανς αλπ, βε στρομ, βερσους. Συγχαρητηρια, στα παιδια του 0300 για το αντικειμενικο πραγματικα συγκριτικο, των τριων μοντελων. Δεν διαβασα ουτε μια υπερβολη, ουτε μια αδικια σε σχεση με τα τρια μοντελα. Ειπωθηκαν ολα τα καλα και τα κακα τους με στοιχεια πινακες και ευστοχα σχολια, βοηθοντας τον αυριανο αγοραστη. Μπραβο και παλι μπραβο στο 0300. Συνεχιστε ετσι. Θαθελα την γνωμη σας για το συγκεκριμενω θεμα ηγενικοτερα τι λετε γι τα δυο αυτα περιοδικα.
Καλό χρυσό το 0-300... για διάβασμα στην τουαλέτα...
Ωραία θέματα χωρίς όμως ανάλυση εκ βαθέως... Είναι τόσο επιφανειακά που απλά σε διασκεδάζουν πιο πολύ από τη θέα του άσπρου πλακακιού ή την ανάγνωση των συστατικών της οδοντόκρεμας... :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fethry
Καλό χρυσό το 0-300... για διάβασμα στην τουαλέτα...
Ωραία θέματα χωρίς όμως ανάλυση εκ βαθέως... Είναι τόσο επιφανειακά που απλά σε διασκεδάζουν πιο πολύ από τη θέα του άσπρου πλακακιού ή την ανάγνωση των συστατικών της οδοντόκρεμας... :smokin:
ti ennoeis akrivos?oti den lene poloys epistimonikoys oroys?dld ti? den analyoyn eis vatohys tis petaloydes psekasmoy kai tis valvides reed? ta periodika apefthinonte sto evri koino h stoys mhxanikoys - yper pagkosmioys?
h de katalava ti eipes?
el_hymador
12/03/2008, 15:40
Απο την στιγμη που τα περιοδικα μοτοσικλετας εγιναν 15ημερα και αποφασιασαν να διευρυνουν το αναγνωστικο τους κοινο, τα πηρε η κατω βολτα.
Νοσταλγω το παλιο μηνιαιο ΜΟΤΟ και τα αρθρα του Χατζαρα....τοτε που η αναγνωση του περιοδικου ηταν ιεροτελεστια και τροφη για το μοτο-μυαλο.
Το ΜΟΤΟ πιστευω ηταν το Α και το Ω στο ειδικο τυπο μοτοσικλετας στην χωρα μας. NR, mega-test on-off κτλ, αλλα κυριως, αρθρα που σου μετεφεραν αυτουσια την αισθηση της καθε μοτοσικλετας.
Τωρα δεν βρισκω σε κανενα απο τα Ελληνικα μοτο-περιοδικα ενδιαφερον...το 0-300 κατι πηγε να κανει στην αρχη αλλα δεν...πολυ εξεζητημενο στησιμο και επιτηδευμενα αρθρα...
Αγοραζω πολυ σπανια πλεον.
Αντε να χαζεψω καμια φωτογραφια η να διαβασω κανα Χοϊδα...παντως οι στιβες στο σπιτι μου δεν αυξανουν το υψος τους οπως παλιοτερα.
Εγω σταματησα να αγοραζω το 0<300 απο το φθινοπωρο,τευχος 15-10-2007.Λογω του οτι αλλα ελεγαν στο εξωφυλλο του περιοδικου κ αλλα ειχαν σαν περιεχομενα.Ελεγαν πως ειχαν μεσα το καινουργιο ZX-10R και επισης αναφορα στον τιτλο της Ducati στα Moto GP μα κανενα απο τα 2 δεν υπηρχε στο περιοδικο,αν κ αυτα τα 2 ηταν ο λογος που το ειχα αγορασει τοτε.Αργοτερα ως δια μαγειας ξαναεμφανιστηκε σε επομενο τευχος αυτο το αφιερωμα.Ελεγα να τους στειλω ενα e-mail αλλα το παρατησα.
LsKostas
12/03/2008, 15:46
το feelιng μονο το 0-300 το πιανει πλεον...:)
Τι εννοεις οταν λες οτι το αρθρο του Πατερακη ηταν περισσοτερο προωθηση του ΤΑ.Ρωταω γιατι δεν αγορασα το συγκεκριμενο τευχος και δεν μπορω να εκφερω αποψη.Το 0-300 δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι αντικειμενικο αφου ειναι γνωστη η λατρεια του εκδοτη του για τις ΚΤΜ-BMW.Δυσκολα βρισκεις στον ειδικο τυπο εντυπο που να ειναι 100% αξιοπιστο.
vestromas
12/03/2008, 16:18
madox, Απλως η παρουσιαση του μοτο, ηταν σαν να την εχει κανει ο ιδιος ο Σαρακακης, ενω του 0300 ηταν πιο αντικειμενικη και τα ελεγε τα πραγματα με το ονομα τους, σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα.:beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
madox, Απλως η παρουσιαση του μοτο, ηταν σαν να την εχει κανει ο ιδιος ο Σαρακακης, ενω του 0300 ηταν πιο αντικειμενικη και τα ελεγε τα πραγματα με το ονομα τους, σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα.:beer: :wave2:
συγνώμη αλλα έκατσα και ξαναδιάβασα το τευχος με το ΤΑ700 (ΜΟΤΟ τ.408-1/2/2008) και πραγματικα μου κανει εντυπωση απο που βγάζεις το συμπερασμα οτι το αρθρο ηταν μεροληπτικο.
και το ''συγκρητικο'' με το παλιο ΤΑ και το ''συγκρητικο με το vstrom (και ΜΗ εχοντας εμπειρία οδηγησης απο κανενα απο τα 2 μοντελα) το θεωρω αρκετα ενημερωτικο και αντικειμενικο.
δεν λεει πουθενα οτι το vstrom ειναι χαλια, απλα αναφερει οτι το ΤΑ700 ειναι ΠΙΟ ΚΑΛΟ σε καποια θεματα. το ιδιο και με το παλιο ΤΑ. και οκ δεν κανει εξειδικευμενο τεστ ταξιδιου μεγαλων αποστασεων (πραγμα που το θεωρω ελλειψη...) αλλα απο την αλλη δεν πιστευω οτι υπαρχει καποιος που να φανταζεται οτι το ΤΑ700 θα ηταν καλυτερο σε ανεση/προστασια απο το vstrom σε αυτο το πεδιο....
τεσπα ο καθενας με τις αποψεις του και παντα να διαβαζουμε με κριτικο ματι!
:beer: :wave2:
υγ: την ξανακαναμε την ιδια κουβεντα ή.....:look:
εγω νομιζω οτι περαν των συγκριτικων σε διαφορα μοντελα που ειναι σχεδον στο ιδιο μηκος κυματος η μονη διαφορα που βρισκω ειναι οτι χωρισανε την πιτα στην μεση το ενα περιοδικο πηρε σαν κυριωσ πιατο το εκδρομικο εντουρο και τα μεγαλα ον-οφ (μοτο ) και το αλλο το πιο χωματινο τμημα εντουρο αγωνιστικο μοτοκρος και δε συμμαζευεται .νομιζω οτι εγινε μια ατυπη συμφωνια κυριων απλα κανουν και καποιες εξαιρεσεις .αυτη ειναι η αποψη μου διαβαζωντας τα παρα πολυ συχνα .παντωσ εγω λογω εντουρο αγωνιστικου προτιμω το 0300 χωρις να σημαινει οτι δεν εχω πολλα μοτο απλα οσο οι υποχρεωσεις της ζωης αυξανουν δεν εχεις την πολυτελεια να παιρνεις οτι γουσταρεις :wave2:
la_villa
12/03/2008, 17:37
κι εγώ εδώ και 4~5 χρόνια δεν αγοράζω πλέον περιοδικά
αγόραζα ΜΟΤΟ κ σπάνια 0-300
αλλά όπως είπε και ο ελ_ χάθηκε αυτό το κάτι που είχε στο γράψιμο του
ή μεγαλώσαμε εμείς και δεν το βλέπουμε πλέον ίδια (αλλά δεν το νομίζω αν συγκρίνεις τι είχε το καθένα)
χώρια ότι πλέον τα θεωρώ πανάκριβα 7? οπότε δεν τα παίρνω ούτε για την πλάκα μου π.χ τουαλέτα...διαβάζω το Εψιλον
εμενα αυτο που με χαλαει στα δυο αυτα περιοδικα ειναι πως καθε 15 μερες βλεπεις το ιδιο εξοφυλλο και στα δυο. κλεινω προς το 0-300 λογω το οτι μου φενεται πιο real superbike. Αν ειχα την ανεση οπως παλια θα επερνα και τα δυο. τωρα οποτε μπορω περνω ή το ενα ή το αλλο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
ti ennoeis akrivos?oti den lene poloys epistimonikoys oroys?dld ti? den analyoyn eis vatohys tis petaloydes psekasmoy kai tis valvides reed? ta periodika apefthinonte sto evri koino h stoys mhxanikoys - yper pagkosmioys?
h de katalava ti eipes?
Μια χαρά κατάλαβες τι είπα...
Πλέον οι παρουσιάσεις και κυρίως τα συγκριτικά είναι ελλιπέστατα κι έχουν μόνο μία ουσιώδη παράγραφο κι άλλες δέκα με μπούρδες...
Δε λέω τα θέματα να γίνουν άκρως επιστημονικά, αλλά υπάρχει τρόπος να μεταδώσεις κάποιες τέτοιες γνώσεις και σε μή μηχανικό, αρκεί αυτός να ενδιαφέρεται για το θέμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
ti ennoeis akrivos?oti den lene poloys epistimonikoys oroys?dld ti? den analyoyn eis vatohys tis petaloydes psekasmoy kai tis valvides reed? ta periodika apefthinonte sto evri koino h stoys mhxanikoys - yper pagkosmioys?
h de katalava ti eipes?
Αναφερονται στο ευρυ-αντρικο κυριως κοινο που εκτος απο το αν τα πατακια γδερνουν τον πατο απ'τα πασουμακια και αν το υψος σελας ειναι 800 ή 788 χιλιοστα θελουν να μαθουν και καμια τεχνικη λεπτομερεια παραπανω... :rotflmao: :rotflmao:
Παντως πολλες φορες τα περιοδικα ξεφευγουν στα τεστ σ'αυτα που γραφονται,και εγω σταματησα να τα αγοραζω οπως παλια,μονο που και που για να παιρνω καμια ιδεα τι κινειται στην αγορα και παλι... :cry: :cry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fethry
Μια χαρά κατάλαβες τι είπα...
Πλέον οι παρουσιάσεις και κυρίως τα συγκριτικά είναι ελλιπέστατα κι έχουν μόνο μία ουσιώδη παράγραφο κι άλλες δέκα με μπούρδες...
Δε λέω τα θέματα να γίνουν άκρως επιστημονικά, αλλά υπάρχει τρόπος να μεταδώσεις κάποιες τέτοιες γνώσεις και σε μή μηχανικό, αρκεί αυτός να ενδιαφέρεται για το θέμα...
αυτο δυστυχός ειναι φαινομενο που υπαρχει τα τελευταια χρονια σε ολον τον ειδικο τυπο ( θα ελεγα μαλιστα σε παγκοσμιο επιπεδο). τα αρθρα/δοκιμες πλεον ειναι πιο ''λαϊκα'' και η οποια τχνικη αναλυση γινεται σε ξεχωριστο αρθρο.
απο την μια ειναι καλο γιατι ειναι παρα πολυ εκεινοι που δεν ενδιαφερονται για μοιρες προπορειας, καστορ, οπες διαχυσης κτλ κτλ, αλλα απλα θελουν να διαβασουν αν ειναι καλο και σε τι το μηχανακι που δοκιμαζεται. τι να κανουμε δεν ειναι ολοι DIY ''μηχανκοι'' ή tecno freaks.
απο την αλλη, εκεινοι που ψωφανε για τεχνικες λεπτομεριες και την βρισκουν με λεπτομεριες οπως ποσα γραμμαρια ζυγιζει το νεο πιστονι απογοητευονται απο την φαινομενικη ''φτωχεια'' το θεματος....
el_hymador
12/03/2008, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από fethry
Μια χαρά κατάλαβες τι είπα...
Πλέον οι παρουσιάσεις και κυρίως τα συγκριτικά είναι ελλιπέστατα κι έχουν μόνο μία ουσιώδη παράγραφο κι άλλες δέκα με μπούρδες...
Δε λέω τα θέματα να γίνουν άκρως επιστημονικά, αλλά υπάρχει τρόπος να μεταδώσεις κάποιες τέτοιες γνώσεις και σε μή μηχανικό, αρκεί αυτός να ενδιαφέρεται για το θέμα...
αυτο! αυτο!
παλια διαβαζες ενα αρθρο και εκτος απο το ξεψυρισμα των τεχνικων χαρακτηριστικων της εκαστοτε μοτοσικλετας σου εδιναν να καταλαβεις και το πως λειτουργουν ολα αυτα στον δρομο
και φυσικα διαβαζες ενα τεστ και ηταν σαν να διαβαζεις δοκιμη, τεχνικο και ταξιδιωτικο μαζι.
Ισως να φταει και το γεγονος πως γιναν οι μοτοσικλετες πλεον πολυ καλες και δεν υπαρχει κατι να τους καταλογισεις ...
tony otis
12/03/2008, 18:22
ασε που το καθενα εχει περιπου 60 με 70 σελιδες διαφημιση!για μετρηστε.και πολλες φορες οταν βαζουν δωρο ανεβαζουν την τιμη και δεν εχεισ επιλογη να το παρεισ σκετο.Αν βαζεισ δωρο βαλε δωρο και μην χρεωνεις το περιοδικο 1-1,5 ευρω παραπανω.Δεχομαι μονο οταν εχεις μεσα dvd την αυξηση της τιμης αλλα και παλι βαλε στα μισα περιοδικα .Δεν εχουμε ολοι την οικονομικη ανεση να περνουμε 7.5 ευρω το περιοδικο.και οντως εγω που διαβαζω μοτο απο το 97 βλεπω οτι εχει πεσει το "εις βαθος"που λεμε.
vestromas
12/03/2008, 18:41
div400, διαβασε και το 0300 της 1ης Μαρτιου, να δεις και την πραγματικοτητα. Δεν θελω να μπω σε λεπτομεριες γιατι θα συγχιστω. Οποιος εχει καβαλησει και τα τρια μηχανακια, τρανς αλπ βε στρομ βερσους, και διαβασει και τα δυο περιοδικα, θα δει τι νταλακιες γραφει ο Πατερακης στο μοτο. Ακομα και ο Σαρακακης θα ητανε πιο διακριτικος αν εγραφε δημοσια για καποιο μοντελο της εταιριας του.
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
αυτο! αυτο!
παλια διαβαζες ενα αρθρο και εκτος απο το ξεψυρισμα των τεχνικων χαρακτηριστικων της εκαστοτε μοτοσικλετας σου εδιναν να καταλαβεις και το πως λειτουργουν ολα αυτα στον δρομο
και φυσικα διαβαζες ενα τεστ και ηταν σαν να διαβαζεις δοκιμη, τεχνικο και ταξιδιωτικο μαζι.
Ισως να φταει και το γεγονος πως γιναν οι μοτοσικλετες πλεον πολυ καλες και δεν υπαρχει κατι να τους καταλογισεις ...
Εκτος αυτου εγιναν και παρα πολλες.Καποτε εβλεπες 750 να "σκαει" σε καφετερια και νομιζες οτι εβλεπες το enterprize.Μεγαλωσε και η αγοραστικη μας δυναμη οποτε και ηρθε και η απομυθοποιηση.Το τοτε ονειρο ,που διαβαζαμε στο μοτο(και ηταν ο κυριος λογος της εμπορικης επιτυχιας του περιοδικου),εγινε πια πραγματικοτητα.Αν εξακολουθουσαν να γραφουν ετσι το λιγοτερο που θα καταντουσαν ,ειναι γραφικοι.Οι πωλησεις των περιοδικων μοτοσυκλετας στηριζονται πλεον σ αυτους που εχουν αγοραστικη δυναμη και οχι σε αυτους που ονειρευονται.Καποτε διαβαζες τεστ για σουπερκαρ σε περιοδικα μια φορα την τριετια(και δεν ηταν ακριβως τεστ),τωρα εχεις βαρεθει να διαβαζεις για πορσε και φερραρι(ασε που τις βλεπεις και συνεχεια γυρω σου).:beer:
devil's animal
13/03/2008, 07:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
Εκτος αυτου εγιναν και παρα πολλες.Καποτε εβλεπες 750 να "σκαει" σε καφετερια και νομιζες οτι εβλεπες το enterprize.Μεγαλωσε και η αγοραστικη μας δυναμη οποτε και ηρθε και η απομυθοποιηση.Το τοτε ονειρο ,που διαβαζαμε στο μοτο(και ηταν ο κυριος λογος της εμπορικης επιτυχιας του περιοδικου),εγινε πια πραγματικοτητα.Αν εξακολουθουσαν να γραφουν ετσι το λιγοτερο που θα καταντουσαν ,ειναι γραφικοι.Οι πωλησεις των περιοδικων μοτοσυκλετας στηριζονται πλεον σ αυτους που εχουν αγοραστικη δυναμη και οχι σε αυτους που ονειρευονται.Καποτε διαβαζες τεστ για σουπερκαρ σε περιοδικα μια φορα την τριετια(και δεν ηταν ακριβως τεστ),τωρα εχεις βαρεθει να διαβαζεις για πορσε και φερραρι(ασε που τις βλεπεις και συνεχεια γυρω σου).:beer:
σωστο αυτο.
:a013:
πλεον τα αγοραζω μονο αν με αφορα πραγματικα το θεμα που εχουν. προτιμω το Μοτο λογω παλαιοτητας και συνηθειας στον τροπο γραψιματος αλλα εχω παρει αρκετες φορες και το 0-300.
το 15νθημερο νομιζω πρεπει να κοπει. αν εβγαινε, οπως παλια, καθε μηνα θα ειχε μεσα πιο ουσιωδη θεματα και περισσοτερο προσεγμενα. οπως επισης και τα 7€ θα ηταν δικαιολογημενα αν τα εβαζες ανα μηνα.
σκεφτομουν καποια στιγμη να κανω συνδρομη για το χρονο....αλλα το παρατησα.:sad:
tattooman
13/03/2008, 09:16
Πιστευω στο Power Bikes κανουν λιγο καλυτερη δουλεια απο τα αλλα δυο.Τα ελληνικα περιοδικα με εχουν αναγκασει να στραφω στον ξενο τυπο.Performance Bikes,Fast Bikes,Bike,Superbike,MCN.Kαμια σχεση με τα δικα μας.
mats8282
13/03/2008, 10:17
Ναι τι να σου πω για το Power Bikes....Το ειχα σε σχετικη εκτιμηση μεχρι που διαβασα ενα τεστ GSRvsMonster695....
Γραφει σε ενα σημειο οτι το GSR ανεβαζει 250+ στην Αττικη Οδο....
250+ αδερφε το GSR δεν βγαζει στο κοντερ ουτε στον γκρεμο με την κλιμακωση που εχει....Εχω GSR και 236 εχω δει κοντερ σε μια κατηφορα με πολυ μεγαλη κλιση και ειχε φτασει 14,000+σαλ κοντα με 6η...Που απο τις 13,000 και πανω πεφτει η ιπποδυναμη....Σε ευθεια πανω απο 228 δεν εχω δει δηλαδη 205-210 πραγματικα....Με καποιον ελαφρυτερο και κοντοτερο απο εμενα ισως γραψει 235 κοντερ αλλα παραπανω δεν παει λογω κλιμακωσης...Αναλογα πολλα χλμ γραψανε και για το Monster 230 κοντερ...Στο τελος βεβαια λεγανε οποιος θελει δυναμη περνει το GSR και φιλικοτητα το Monster οποτε αποφυγανε ευθεια αντιπαραθεση...
Με λιγα λογια οτι θελει γραφει ο καθενας αναλογα με την γραμμη του περιοδικου.....Η γνωμη μου ειναι οτι δεν υπαρχει ανεξαρτητο περιοδικο στην Ελλαδα...Λιγο πολυ ολοι καπου συμπεριφερονται καλυτερα για να το πω καπως...
Για εμενα ολα τα ιδια ειναι και δεν ειμαι τακτικος αναγνωστης πλεον καποιου αλλα αν ειναι να παρω καποιο προτιμω ΜΟΤΟ συνηθως ή οποιο εχει θεμα που με ενδιαφερει.
sapila racing
13/03/2008, 10:25
Μετά την ΜοτοΤεχνική τέλος....
Πρόσφατα σταμάτησα να αγοράζω Ελληνικα περιοδικά, εχω τεράστιες στίβες αφού τα αγόραζα όλα από την δεκαετία του 80...νομίζω οτι κάτι λέει αυτό.
road spirit
13/03/2008, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Απο την στιγμη που τα περιοδικα μοτοσικλετας εγιναν 15ημερα και αποφασιασαν να διευρυνουν το αναγνωστικο τους κοινο, τα πηρε η κατω βολτα.
Νοσταλγω το παλιο μηνιαιο ΜΟΤΟ και τα αρθρα του Χατζαρα....τοτε που η αναγνωση του περιοδικου ηταν ιεροτελεστια και τροφη για το μοτο-μυαλο.
Το ΜΟΤΟ πιστευω ηταν το Α και το Ω στο ειδικο τυπο μοτοσικλετας στην χωρα μας. NR, mega-test on-off κτλ, αλλα κυριως, αρθρα που σου μετεφεραν αυτουσια την αισθηση της καθε μοτοσικλετας.
+1000
road spirit
13/03/2008, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
αυτο δυστυχός ειναι φαινομενο που υπαρχει τα τελευταια χρονια σε ολον τον ειδικο τυπο ( θα ελεγα μαλιστα σε παγκοσμιο επιπεδο). τα αρθρα/δοκιμες πλεον ειναι πιο ''λαϊκα'' και η οποια τχνικη αναλυση γινεται σε ξεχωριστο αρθρο.
σε απάντηση στο quote αλλά και στα ποστς παραπάνω,... παιδιά... δε μου αρέσει που θα φανεί σαν διαφήμιση ουτε που αυτό αφορα ενα ξένο περιοδικό, αλλά το τελευταίο καιρό διαβάζω το αμερικάνικο sportrider (συνδρομητής, 26 ευρώ το χρόνο!!) ... το περιοδικό είναι σε άλλο επίπεδο...
πραγματικά χρηστική πληροφορία, ανάλυση μέχρι εκει που χρειάζεται, κατανοητά και πληρη κείμενα, τεχνικά άρθρα, ύφος γραφής, κλπ κλπ... για να μη πούμε για το τι μαθαίνεις απο την αγορα after market και αξεσουάρ... είναι πολύ μπροστά
Αρχικά δημιουργήθηκε από fethry
Μια χαρά κατάλαβες τι είπα...
Πλέον οι παρουσιάσεις και κυρίως τα συγκριτικά είναι ελλιπέστατα κι έχουν μόνο μία ουσιώδη παράγραφο κι άλλες δέκα με μπούρδες...
Δε λέω τα θέματα να γίνουν άκρως επιστημονικά, αλλά υπάρχει τρόπος να μεταδώσεις κάποιες τέτοιες γνώσεις και σε μή μηχανικό, αρκεί αυτός να ενδιαφέρεται για το θέμα...
sta (poly palia) moto toy patera moy kai allon megalyteron diavaza poly oraia arthra gia to pos leitoyrgei kati me apla kai oraia logia katanohta (opos prin xronia otan phra to scooter moy epese kata lathos ena palio moto poy eixe arthro pos leitoyrgei o dixronos kinitiras kai giati) pantos tote ta pragmata htan poly apla kai ta katalavename
exeis dikio tha mporoysan na afierosoyn mia selida kathe fora na ekshgoyn apo ena pragma tha htan epanalhpsh gia kapoioys gia alloys omos tha htan poly enhmerotiko-morfotiko
:beer:
ΓΕΝΙΚΑ εχει πεσει το επιπεδο του τυπου (περιοδικων και εφημεριδων)
πατησαν την φακα που εστησαν με τις προσφορες καιπλεον πουλανε με τις προσφορες και τα δωρα και οχι με την υλη
η ζημια ειναι πολυ μεγαλυτερη στις εφημεριδες ασε που ειναι πανακριβα 1,30 οι εφημεριδες και 6 τα περιοδικα.
εχω μοτο απο το 88. πιτσιρικας ακομα και θυμαμαι και την αηδια το 2rider που ειχαν βγαλει μια εποχη. το 0300 στην αρχη μου αρεσε αλλα τωρα ειναι απλα αθλιο
τωρα 1-2 φορες το χρονο θα αγορασω
el_hymador
13/03/2008, 13:41
Να βγαλουμε εμεις ενα περιοδικο! :wacko:
Εγω θα ειμαι αρχισυντακτης αφου εριξα την ιδεα...:D
απο εκει και επειτα:
χωματερους λασπολαγνους εχουμε...
γ(λ)ηγορους ssηδες εχουμε...
για τα τεχνικα θεματα εχουμε εναν, αλλα κατα πασα πιθανοτητα θα μας στειλει στο διαολο :lol:
μια χαρα λοιπον...
Lay out ασπρομαυρο με μηδενικη η ελαχιστη διαφημιση και Hard-core μοτοσικλετιστικο χαρακτηρα
τι ιδεες εχω ωρες-ωρες ρπμ...χαραμιζομαι... :smokin:
notakos600
13/03/2008, 15:02
MOTO δαγκωτό. Το διαβάζω από το 1987 και έχω σχεδόν όλα τα τεύχη του από τότε.
Αγόρασα και διάβασα 0-300, 2ΤΡΟΧΟΙ, ΜΟΤΟΤΡΙΤΗ κλπ και κατάλαβα πως το ΜΟΤΟ ήταν, είναι και θα είναι έτη φωτός μπροστά. Μετά το MOTOSPORT του Παπανδρέου, το οποίο θεωρώ cult, ο άξιος διάδοχός του είναι φυσικά το MOTO.
Πάντα φιλικά.
RaGe_Raptor
13/03/2008, 15:04
κι εγω τα εχω σταματησει τα περιοδικα.τουλαχιστον σε τακτικη βαση.αγοραζω πλεον μονο που και που ή εαν υπαρχει καποιο θεμα που με ενδιαφερει.ειτε εχουν χασει αυτο το κατι που ειχαν τα περιοδικα ειτε εμεις δεν την βρισκουμε πλεον ετσι.εχουν αλλαξει οι καιροι.
mustaine1990
13/03/2008, 16:44
παρτε το power bikes να γελασετε. αν δεν εχετε λιγη καγκουρια στο αιμα σας, θα σας φανει απαραδεκτο. αν προσεξετε λιγο δεν ειναι και τοσο κακο. αλλα να κανεις σουζα και εντο στο τρανσαλπ ειναι μαλλον αστειο :rotflmao:
Ποιος ο λογος να αγοραζουμε ακομα περιοδικα.
Μαθαινουμε τα νεα καθυστερημενο και τα τεστ ειναι "αντικειμενικα"
Με τοση πληροφορια στο net τα περιοδικα δεν εχουν ιδιαιτερη αξια......
red_monster
13/03/2008, 17:06
Όταν ένα περιοδικό αυτοαποκαλείται ειδικού τύπου τότε το λιγότερο οφείλει να παρέχει και λίγο ποιο εξειδικευμένα πράγματα. Περιγραφές του τύπου "κάφτο, σουζα στα 180, λιώστω κλπ"
τα ξέρω και μόνος μου και δεν δίνοω και 7 ευρόπουλα για να τα μάθω
Ειδικός τύπος είναι οι 4τροχοί αν και ο καββαθάς τη έχει δει κάπως τελευταία και μας πρήζει τα...
Αγοράζω πλέον περιοδικά ΜΟΝΟ όταν ετοιμάζομαι να αλλάξω μηχανή ........
Επίσης από τα περιοδικά το μόνο που διαβάζω είναι ο Λύκος ..... :lol: :lol: :lol:
Έχει μεγάλη πλάκα να αναγνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις στα κείμενά του !!!
Πάντως το MOTOSPORT μου λείπει ...........
ουτε γω αγοραζω πλεον..
τζαμπα λεφτα..
προτιμω να τα βαλω βενζινη κ να παω καμια βολτα..
:beer:
extremist
14/03/2008, 19:55
ela re exoun kamia afisa,kanena autokollhtaki pou k pou kai alla dwrakia ^^:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
Ειδικός τύπος είναι οι 4τροχοί-καββαθάς
:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Κ.Κ. 4Τ τ.313 Οκτώβριος 1996
Η Τράιομφ «τιμωρεί» τους 2Τ
Δευτέρα 9/9/96. Ώρα 13.30
Στο τηλέφωνο ο Γενικός Διευθυντής της Τράιομφ Ελλάς, κ. Νάσος Ηλιόπουλος, συνομιλεί με τον Υπεύθυνο Ύλης του περιοδικού μας 2ΤΡΟΧΟΙ, Στάθη Βεντουρή:
Ν.Η.: Κε Βεντουρή, σας πήρα και προηγουμένως, για να σας ανακοινώσω την απόφασή μου να διακόψω κάθε συνεργασία με το περιοδικό σας.
Σ.Β.: Γιατί αυτό, κύριε Ηλιόπουλε;
Ν.Η.: Πρώτη φορά τολμώ να πω, κ. Βεντουρή, ότι διάβασα μια τόσο κακή κριτική για μια μοτοσικλέτα και αναφέρομαι στη συγκριτική δοκιμή που κάνατε στο τεύχος Σεπτεμβρίου των 2Τ μεταξύ της BMW R 1100RT και της TROPHY 1200, που αντιπροσωπεύουμε. Πρώτη φορά «θάβεται» μια μοτοσικλέτα τόσο πολύ – και φανταστείτε δεν έχω διαβάσει και όλο το τεστ – ενώ αντιθέτως απ’ τη άλλη μεριά εκθειάζετε άλλες μοτοσικλέτες. Κανείς σοβαρός άνθρωπος που θα διαβάσει αυτό το τεστ δε θα έρθει μετά να αγοράσει αυτή τη μοτοσικλέτα και όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο μου κάνει ζημιά. Τι θα κάνω εγώ τώρα κ. Βεντουρή;
Σ.Β.: Αυτό δεν είναι δική μας δουλειά, κύριε Ηλιόπουλε. Η δική μας εργασία είναι να πληροφορούμε σωστά και με καθαρότητα τον αναγνώστη μένοντας έξω από εμπορικά παιχνίδια. Ό,τι γράφτηκε για την TROPHY είναι απολύτως αληθές και αποτελεί την – πάντα – υπεύθυνη γνώμη του περιοδικού για το συγκεκριμένο προϊόν. Αν δεν σας αρέσουν τα γραφόμενα, λυπούμαστε πολύ, αλλά δυστυχώς έτσι είναι η πραγματικότητα.
Ν.Η.: Ναι, αλλά τ’ άλλα περιοδικά δεν έγραψαν αυτά που γράψατε εσείς, αντιθέτως μάλιστα… Δεν επιθυμώ να συνεχίσω τη συνεργασία μου με το περιοδικό σας και σας ευχαριστώ πολύ. Χαίρετε…
Σημ.: Δημοσιεύουμε το διάλογο με τον εισαγωγέα της Τράιομφ, για να δουν οι αναγνώστες των 4Τ ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να γράφεις αυτό που πιστεύεις. Και για να πούμε ότι, παρά την απόφαση του εν λόγω εισαγωγέα, οι 2ΤΡΟΧΟΙ θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν / δοκιμάζουν τις μοτοσικλέτες Τράιομφ, οι οποίες ελπίζουμε να παραχωρούνται από τους αναγνώστες του περιοδικού._Κ.Κ.
:wave2:
ΥΓ LINK (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=63&article=1985)
red_monster
15/03/2008, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
:winka:
:wave2:
ΥΓ LINK (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=63&article=1985)
Το δύσκολο δεν είναι να είσαι αντικειμενικός , το δύσκολο είναι οι απόψεις σου να είναι ανάλογες με τον όγκο των διαφημίσεων της κάθε εταιρίας στο περιοδικό....
Φίλος μου δούλευε σε περιοδικό ειδικού τύπου και μου έλεγε για ένα χιουνται accent που παρέδοσε το πνεύμα ο κινητήρας, και φυσικά το γεγονός αποσιωπήθηκε :ninja:
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
Το δύσκολο δεν είναι να είσαι αντικειμενικός
Είναι ακριβώς το ίδιο με:
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
το δύσκολο είναι οι απόψεις σου να είναι ανάλογες με τον όγκο των διαφημίσεων της κάθε εταιρίας στο περιοδικό
Δηλαδή, τι αντικειμενικός θα είσαι όταν τα δοκιμάζεις έτσι και τα τσεπώνεις αλλιώς; :wacko:
Κύριοι, αυτό το μηχανάκι μου δώσατε, αυτή είναι η άποψη μου.
Κύριοι, τόσο πουλάω τον χώρο μου, εάν θέλετε, κοπιάστε.
:wave2:
LogOutGoRide
16/03/2008, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
:winka:
:wave2:
ΥΓ LINK (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=63&article=1985)
Συμφωνώ 100%
Άλλωστε οι παλιότεροι απο εσάς θα ξέρεται οτι οι 4τ είναι μακράν το ποιο "αντικειμενικό" περιοδικό. Για τις "κατηγορίες" για σχέση με αντιπροσωπεία στην Ελλάδα πήρε τπτ το αυτί σου;
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Για τις "κατηγορίες" για σχέση με αντιπροσωπεία στην Ελλάδα πήρε τπτ το αυτί σου;
Όχι. :wacko:
LogOutGoRide
16/03/2008, 20:31
Είχε ακουστεί κάτι , αν δεν κάνω λάθος στα μέσα της δεκαετίας του 90 για αντιπρόσωπο ιαπωνικών αυτοκινήτων, οτι πολές φορές έπερνε ανοιχτά το μέρος των εν λόγω αυτοκινήτων, σε οποιαδήποτε σύγκριση.Αυτό το πράγμα μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση ειδικά με ένα μικρό μοντέλο της φίρμας (οχι Honda βέβαια, είναι απο μόνα τους πολύ καλα αυτοκίνητα )
χώρις βέβαια να μπορεί να αποδείξει ή να πει κάποιος κάτι παραπάνω. Η εικόνα του περιοδικού βέβαια στα δικά μου μάτια ζημιώθηκε.
εγώ πάντος ΜΟΤΟ διάβαζα και μετά απο μια παύση 13 χρόνων πάλι ΜΟΤΟ ξαναπήρα.
Με χαλάει όμως το 15νθήμερο αν και έχω την εντύπωση πως δεν έχουν κάτι να μας πούν διαφορετικό μέσα σε 15 μέρες. Εκτος βέβαια απο τον Λύκο!!!:beer:
Αυτά έχουν ειπωθεί για όλες τις εταιρίες, παλιά καραμέλα. :wave2:
bentouza
18/03/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
Ειδικός τύπος είναι οι 4τροχοί αν και ο καββαθάς τη έχει δει κάπως τελευταία και μας πρήζει τα...
σωστος.
sapila racing
18/03/2008, 14:50
MοτοΤεχνική Επιθεώρηση εχει διαβάσει κανείς από εδω?
Αυτο ηταν ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ!
catmaster
18/03/2008, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
MοτοΤεχνική Επιθεώρηση εχει διαβάσει κανείς από εδω?
Αυτο ηταν ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ!
+ full displacement i own ....
:beer: :beer:
(κωλό:a024: και εσύ ... ) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
sapila racing
18/03/2008, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
+ full displacement i own ....
:beer: :beer:
(κωλό:a024: και εσύ ... ) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αλλοι καιροί, αλλα ήθη!
Να περιμένεις μήνες μέχρι να βγεi το τευχος.... :lol:
Δυστυχως απο δανεισμούς κλπ τα εχω χάσει τα πιο πολλά, μου εχουν μείνει 3-4.
Περιέργως ενας κολλητός που του τα δανειζα κιόλας, τα έχει όλα!! :ninja:
catmaster
18/03/2008, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αλλοι καιροί, αλλα ήθη!
Να περιμένεις μήνες μέχρι να βγεi το τευχος.... :lol:
Δυστυχως απο δανεισμούς κλπ τα εχω χάσει τα πιο πολλά, μου εχουν μείνει 3-4.
Περιέργως ενας κολλητός που του τα δανειζα κιόλας, τα έχει όλα!! :ninja:
Ξέρεις Άρη .... έχω ένα γαμάτο φωτοτυπικό ..... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ποτε εβγαινε η μοτοτεχνικη?δεν το εχω ακουστα
Εμένα Μοτο, 0300, 2Τ όλα μια η άλλη μου φαίνονται. Ξύλινη γραφή και οι γνωστές ατάκες.
Πλέον όποτε πέφτει στα χέρια μου διαβάζω το R&D το οποίο είναι 3μηνιαίο ή κάτι.
dirtbird
19/03/2008, 05:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
MοτοΤεχνική Επιθεώρηση εχει διαβάσει κανείς από εδω?
Αυτο ηταν ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ!
Θυμάστε τον πρόλογο στο τεστ του Morini 501?
Aυτό ήταν σενάριο για ταινία, όχι τεστ......λες και διάβαζες βιβλίο του Stephen King....
SvsGreek
24/03/2008, 11:10
Αγοραζει κανεις αυτα τα περιοδικα πλεον?!!?
Εδω κ μια 5ετια ζητημα να εχω παρει 2 περιοδικα. Αν ριξω μια ματια το κανω στο συνεργειο που παω.
Αλλα οταν υπαρχει το ιντερνετ τοτε κατι τετοιες φυλλαδες, γιατι φυλλαδες ειναι για μενα, μονο ως διαφημιστικα εντυπα τα βλεπω εγω.
εγώ παίρνω το marie claire κάθε :rolleyes: (οπότε βγαίνει τεσπά :p ) τα έχει όλα μέσα, αντικειμενικά, με πολύ ύλη και σοβαρά τεχνικά θέματα :rotflmao:
124944
Ρε συ Vestromas...αυτά τα περιοδικά όλο τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια και τα γ@# ίδια ξανά και ξανά.
15 συγκριτικά τα ίδια μοντέλα όλη την ώρα.
Δεν θυμάμαι σε ποιο περιοδικό είχα δει σύγκριση που έλεγε τα 80 άλογα (!!!Τροχό!!!) του Shiver δεν συγκρίνονται με τα 100 άλογα του Γιαπωνέζικου ανταγωνισμού (!!!Στρόφαλο!!!).
Την στιγμή που βγάζει 95hp@9000rpm και τα άλλα βγάζουνε 100hp@12000rpm.
Το 0300 προτιμώ να το αγοράζω πάντως...δεν θυμάμαι γιατί καταστάλλαξα σε αυτό.
Πάντως το Moto είχε ένα χαζό συγκριτικό που είχανε βγάλει το BMW1200GS ως το OFF Road Κτήνος.
Με την άδεια των συντονιστών του moto.gr επιτρέψτε μου να επικαλεστώ @@!!!
230 κιλά...δεν είναι στοιχείο που χαρακτηρίζει ένα OFF Road κτήνος.
Καθαροί, βαλιτσωμένοι, φορτωμένοι, στολισμένοι με Dianese και ούτε κηλίδα λάσπης επάνω στις μπότες τους.Τέτοια βλέπουνε οι Κουτσές Μαρίες και την βλέπουνε enduράδες...
Πολύ θα ήθελα να τους δω κάτι τέτοιους να ακολουθούν κάτι μονοπάτια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Με την άδεια των συντονιστών του moto.gr επιτρέψτε μου να επικαλεστώ @@!!!
230 κιλά...δεν είναι στοιχείο που χαρακτηρίζει ένα OFF Road κτήνος.
Καθαροί, βαλιτσωμένοι, φορτωμένοι, στολισμένοι με Dianese και ούτε κηλίδα λάσπης επάνω στις μπότες τους.Τέτοια βλέπουνε οι Κουτσές Μαρίες και την βλέπουνε enduράδες...
Πολύ θα ήθελα να τους δω κάτι τέτοιους να ακολουθούν κάτι μονοπάτια...
υπάρχουν και άλλοι τόσοι όμως που έχουν γυρίσει τον κόσμο με το GS μην τα ισοπεδώνεις όλα δέν νομίζω να έβαλε συγκριτικό μια μηχανή όπως το KTM 990 ή το GS 1200 που ζυγίζουν ακριβώς το ίδιο και (όχι 230kg που ζυγίζει το GS Adv) θεωρούνται τα κορυφαλια on-off σε σύγκριση με κάποιο πριόνι 100-120kg άλλες δυνατότητες το 1 και άλλα τα mega on-off.:wave2:
Λιγάκι εκτός θέματος.
Η απόσταση απο το έδαφος υπάρχει.
Τα λάστιχα με πέλμα υπάρχουνε.
Χεράδες που τα κάνουνε όλα με αυτά τα εργαλεία υπάρχουνε.
Όμως...
Είναι βαριά.
Ναι, όντως η GS λόγω Boxer έχει χαμηλό κέντρο βάρος, αλλά και πάλι σε ψηλό χώμα η μηχανή χάνει το μπροστινό για πλάκα.
Είναι ντυμένη, δεν έχεις επαφή με το τι γίνεται μπροστά στην ρόδα σου...
Κάποιος που θέλει να πηγαίνει endurάδες και παίρνει GS, απατάται εκτός αν είναι ο Pastrana.
Eμένα επιτρέψτε μου να προτιμώ ένα DRZ που και αυτό ψηλό μου πέφτει και δεν συγκρίνεται με τα χαμηλά μικρά δίχρονα ξαδερφάκια των 125cc.
Ο χωμάτινος χαρακτήρας του V Strom με μη απενεργοποιημένο ABS...νομίζω ότι απλά δεν υφίσταται.
Δεν θέλω να εκτοξεύω βρισιές...όλα βγαίνουνε χώματα μέχρι και τα SS ναούμε.
Αλλά θυμάμαι πως όταν του κάμεραμαν του Long Way Around του έσπασε το BMW του, βρήκε ένα άθλιο scooter προς Μογγολία πλευρά, και παινευότανε πόσο πιο άνετο ήτανε στην χωμάτινη οδήγηση.
Και να εξομολογηθώ πως...δεν με βλέπω στην ζωή μου να δοκιμάζω να βγάζω ένα τέτοιο στα χώματα.Όλα θέλω να τα τεστάρω, δίχρονα, καθαρόαιμα, Supersport, Choppers με τιμόνια στο ουρανό, μεγάλα μονοκύλινδρα...τα ON-off...μόνο σε άσφαλτο.
(Οι τυπάδες του Moto απλά δεν υπάρχουνε...μπήκανε στα χώματα και βγήκανε...σιδερωμένοι...).
Ειχα μια διενεξη με περιοδικο τελευταια....
για 'κανα χρονο δηλαδη,απο τοτε που τους εστειλα την πρωτη επιστολη....
Τους υποστηριζα ολα αυτα τα χρονια,απο το πρωτο τευχος,χωρις αυτο να σημαινει
οτι τα εχω αγορασει ολα βεβαια...
..Και οταν χρειαστηκα τη βοηθεια τους,αυτοι προτιμησαν να βοηθησουν τον φτωχο αντιπροσωπο....
Ετσι η "ειδηση" εμεινε στα αζητητα,αφου εγραψα μονο σε αυτους,και δεν ειχα τη διαθεση
να να το δημοσιοποιησω ο ιδιος (μεσω φορουμς και μπλογκς).
Ο λογος που εγραψα στο εν λογω περιοδικο,ειναι οτι τα (πολλα ομολογουμενως) αρθρα τους,
για το εν λογω μοντελο,μονο διαφημιστικα μπορουσα να χαρακτηρισω....και αυτο δεν μου αρεσε καθολου,εως προσεβαλε την νοημοσυνη μου,αφου ειχα ηδη αγορασει το μηχανακι,
και ειχα μαθει τα ελλατωματα του....οπως και το ειχα ηδη συγκρινει με πολλα αλλα,
και μερικα τεστ-ραιντ!
Για τα οποια ελλατωματα,συνηθως τα περιοδικα και να θελουν ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να μας προειδοποιησουν,γιατι αν οι αντιπροσωποι δεν πουλησουν,πανε οι διαφημησεις,οποτε....
Χερι που σε ταιζει δεν το δαγκωνεις!!!Ποσο μαλλον αν σε πλουτιζει....
Καποιοι εχουν ξεχασει οτι ειναι ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ και εχουν μεταβαλει το επαγγελμα σε αυτο του διαφημιστη!!!
Αλλα οταν πια παρουμε ολοι χαμπαρι τι παιζεται στο μαρκετινγκ,
και η διαφημηση δεν λειτουργει,πολλοι θα "πανε σπιτι"....
Αυτο που χρειαζομαστε δεν ειναι να μας δειχνουν τα προτερηματα ενος μοντελου...
τα ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΑ πρεπει να μας επισημαινουν...!
Οσο για την αλληλογραφια με το περιοδικο...εφτασα να "τους τα ψαλλω",με mail στο site τους,
και οχι στο "προσωπικο μειλ" στελεχους που επικοινωνουσα εως τοτε...
ΙΔΟΥ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ (εχω αφαιρεσει τα ονοματα,για ευνοητους λογους,το δικο μου δεν με νοιαζει,ειναι ουτως η αλλως στο προφιλ,αλλα ας ειναι ολοι κ.ταδε...)
Προς περιοδικο΄
Fmx 650 F**kmoto.
Opos xerete,i istoria ayti den ehei telos,
akomi kai me tin lixi tis eggyisis(stis 21-7-'07),afou katigila to thema sto Yp.Anaptyxis.
Kai den tha stamatiso edo...
I katagelia prepei na koinopoiithike idi ston antiprosopo(ego tin elava),
kai tora tha tin koinopoiiso se ola ta periodika kai leshes mot\tas pou mporo
na vro contact...opos kai tin "ypogeia" arnisi sas na dimosieysete ta provlimata tou Fmx...
kai tin koroidia pou anehtika apo merous sas...Me diavevaiosate k.TADE...Mou dosate to
logo sas...Ektos ki'an ta offroad pants den "metrane" san pantelonia...........
Afou oi "dimosiografoi" apokryptoun eidiseis,yparhoun ta blogs kai ta forum...
To blog mou ehei idi arketa views...diavaste to: www.tade....tade!
Sta forum tha ta poume se ligo...
Profanos me perasate gia kapoion psonara apo aytous tis stilis allilografias sas...
Diko mou to lathos,prospathisa na mimitho tin "atmosfaira" pou epikratei ekei,kai na
deixo oti eos tote empistevomoun tin Honda,kai kat'epektasin to periodiko sas.
Telika ekana lathos pou sas ypostirixa apo to 1o sas teyhos.
Oso ya tous "arthrografous" sas(pou telika einai mono diafimistes),eho polla gia tin gouna
tous....ta grafomena menoun,kai einai polly eykolo na sas krini kaneis,poso mallon o nomos!
Oi epomenes kiniseis mou tha exartithoun apo tin exelixi tis ypothesis.
To Fmx einai epikindino,(ektos allagis exatmiseon me"eleftheres"kai set up),
"htypaei" kampana,ekentro aposympiesti,kai kati trehei stin tromba ladiou.
Prepei epitelous na to paradehteite...
I katagellia tha ftasei stin E.E.,opos kai tha katatethoun agoges syntoma.
Den tha stamatiso pouthena,an den vro to dikio mou.
Eimai etoimos gia ola....
Imoun o kaliteros filos sas...eseis epimenete na me kanete ehthro sas.Epilogi sas.
(ypografi...)
---------------------------------
ΑΠΑΝΤΗΣΗ απο περιοδικο...
Αγαπητέ κύριε ΤΑΔΕ, ειλικρινά
λυπάμαι για το ύφος της επιστολής
σας, αν και μπορώ να καταλάβω ότι τα
προβλήματα που αντιμετωπίζετε με το
FMX - και τα οποία όπως ξέρετε γνωρίζω -
σας έχουν οδηγήσει σε τέτοιες συμπεριφορές. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί στρέφεστε εναντίον μας - ως περιοδικό - και εναντίον μου προσωπικά με χαρακτηρισμούς που σας υποβαθμίζουν απερίγραπτα. Αν θυμάστε καλά από κοινού είχαμε κάνει κινήσεις για
κοινοποίηση της επιστολής σας στην αντιπροσωπεία της Honda στην Ελλάδα και
μάλιστα είχαμε τακτική επικοινωνία κατά την οποία σας ενημέρωνα για την εξέλιξη του θέματος. Όταν μάλιστα είχατε απ' ευθείας επικοινωνία με τους ανθρώπους της
αντιπροσωπείας και μου είπατε ότι θακινηθείτε νομικά - όπως είχατε άλλωστε κάθε δικαίωμα - εσείς ο ίδιος μου είπατε να αφήσουμε το θέμα
αφού θα ακολουθήσει τη δικαστική οδό. Από εκεί και πέρα ως προς τι το
μένος κι ο οδυρμός. Δεν νομίζω ότι ήμασταν ανακριβείς απέναντί σας, αφού
άλλωστε κι εσείς ο ίδιος διαπιστώσατε ότι κοινοποιήθηκε η επιστολή σας στη Γενική Αυτοκινήτων.Αν τώρα έχετε κάποιο άλλο προβληματισμό ή οποιοδήποτε άλλο θέμα
ευχαρίστως να το συζητήσουμε, εφόσων αναιρέσετε τους άδικους χαρακτηρισμούς σας.
Και μία φιλική συμβουλή. Αν θέλετε
αποφύγετε τους ακραίους
χαρακτηρισμούς του τύπου: "είναι
επικίνδυνο κ.λ.π." γιατί, με κάθε
ειλικρίνεια, είστε η μοναδική
περίπτωση που έχουμε μάθει με τέτοιου
είδους προβλήματα. Δεν λέω ότι δεν ισχύουν, αλλά τίποτε δεν αποκλείει να
είναι μια μεμονωμένη περίπτωση η οποία βέβαια κι αυτή χρίζει της απαραίτητης προσοχής. Αφήστε λοιπόν κατά μέρους τις απειλές -
τουλάχιστον προς το περιοδικό - γιατί
μόνο σε 'σας κάνουν κακό τόσο
ηθικά όσο και ουσιαστικά.
Πάντα στην διάθεσή σας
------------------------------
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ προς περιοδικο (και ληξη του θεματος)....
K.ΤΑΔΕ.
Nomizo oti katalavenete pos olla ehoun ta opia tous.
Edo einai ta dika mou.Prospathisan na me koroidepsoun,me evrisan,me ypotimisan.Kai ayto pou me enohlise perissotero,einai oti i eygeneia mou theorithike adynamia, i vlakeia. Gia 2 hronia...
Kai idou ti eho enantion sas(kai tou ΤΑΔΕ περιοδικου):
To proto pou perimena apo esas,itan na mou zitisete na deite to antikimeno pou antikrouei ta grafomena sas gia to eidos tou.Vasistika stin dimosiografiki deontologia.(eho shesi me ton klado sas,meta apo 4 hronia radio).
To thema mas den itan i koinopoiisi tis epistolis stin antiprosopeia,alla i dimosiefsi ton provlimaton tou Fmx,kai kapoia stigmi mou eipate oti tha dimosieysete tin epistoli,oste na anagastei na apantisei epitelous i antiprosopeia,pou eihe enimerothei pro minon.Episis eipate oti prepei na dimosieythei giati thigi polla themata(vl. exusiodotimenοi).Telika den eipame na afisoume to thema,alla mono tin dimosieysi tis 1is epistolis.
Nomizo oti tha itan kathikon sas,ef'oson enimerothikate gia disleitourgia se kapoio apo ta proionta pou proteinete stous anagnostes sas na agorasoun,kai ef'oson xerete oti polla den ehoun poulithei akomi,na to ereynisete kai na dimosieysete ta apotelesmata.
Ayto pou den simeiosa (lathos mou) sto proigoumeno mail,einai oti itan anepisimo-opos kai ayto-to esteila apo tin selida tou ΤΑΔΕ,giati vrethika ekei.Tha mporousa na to grapso eygenika,alla den ta kataferno,pernao gia vlakas.Den grafoume oloi kala...opote skeftika na to grapso stin "kathomiloumeni"...
Aganaktisi legete ayto pou noiotho,agapite mou k.ΤΑΔΕ.
Perimena apo esas na kanete kai tin Ellada,Eyropi.Ehete ti dynami.Ego eimai monos mou!
Oso gia tis "apeiles",den agizoun esas.O plythintikos logo antiprosopou kai Headquarters,eseis eiste anamesa tous mono giati proteinete to proion tous,kai gia tous logous pou exigisa parapano.Kai den vlepo to logo kati nomimo,opos mia agogi, na theoreitai apeili.Kai xanaexigo:ohi enantion sas!
I moni mou apeili enantion sas mporei na einai oti den tha sas xanadiavaso!
Oso gia to "epikindyno":Pos allios mporo na haraktiriso kati pou me rihnei kato,ki'an den eiha ayti ti mikri empeiria me to trial,tha eiha "tsakistei" 3 fores,skeftomai tis kopeles pou synantisa,kai "Nai,mou svinei ki'emena,alla eytyhos,den exo pesei!!"...
Ta eysima mou stin Yamaha,gia to injection tou XT!Den to protimisa logo thesis odigisis,kai aisthitikis...
Kai ta neotera: To paredosa gia check up stin antiprosopeia tin idia.Otan mou to epestrepsan,me diavevaiosan oti tora einai ola teleia!Loipon,itan ola ta idia!Mono pou i flantza sto dexi kapaki ehei allo hroma,to mihanaki "anoixteike",hanontas tin axia tou,kai den egine tipota.Sto karmpirater mono spray exoterika,kai rythmisi stis 1500.Allaxan filtro kai mpouzi ta opoia plirosa,xanavalan omos ta idia ladia!Kai svinei.Mexri simera.Hthes itan xeirotera.Akoma kai me tin "aspirini" ton 1500 rpm,svinei....as'ta ta alla,den einai tipota mprosta s'ayto!
Kai oloi xeroume ta provlimata pou "evgalan" ta Dominator.Einai ta idia me tou Fmx!
Elpizo na mi hreiastei na sas xanaenohliso (os periodiko,kai prosopika),i ipothesi tha parei ton dromo tis pleon.
Eyharisto
(υπογραφη)
----------------------
Ποιος απειλει ποιον,ευθεως η εμμεσως,τα συμπερασματα δικα σας...
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΡΟΜΟ....2 χρονια ταλαιπωριας,θα γινονταν πολυ περισσοτερα αν διεκδικουσα το (κατα τη γνωμη μου) δικιο μου...καμμια αποζημιωση δεν θα με καλυπτε τοτε,αφου το πολυτιμοτερο αγαθο για μενα δεν ειναι το χρημα,αλλα ο ΧΡΟΝΟΣ!
Σαν πολυ τους εδωσα....
Το μηχανακι μια απ' τα ιδια...ΠΟΥΛΑ ΤΟ μου λενε....ντρεπομαι....να φορτωσω προβλημα σε αλλον εν γνωση μου,να τον κοιταω στα ματια και να του λεω ψεμματα....αυτα ειναι για τους
διπλωματες,πολιτικους,δημοσιογραφους,στελεχη εταιριων...εγω εχω μαθει να τα λεω ισια και να δεχομαι τις οποιες συνεπειες,ακομη και αν χανω...Το μηχανακι το παντρευτηκα,και αστο μεχρι να σπασει....ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ,ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!!! (Εδω πρεπει να παραδεχθω οτι τα προτερηματα του εχουν αφησει καποια ιχνη στην καρδια μου,και κανενα στο υπολοιπο σωμα,με εχει σωσει απο διαφορα!!)
Γενικα,δεν εμπιστευωμαι κανεναν πλεον,στο θεμα μοτοσυκλετα...
Καταληξη,
μετα την καταγγελια,μου αλλαξαν καμπανα (που ξανα"χτυπησε" σε 3 μερες),τρομπα λαδιου (που μαλλον δεν ηταν αναγκαιο,αργοτερα καταλαβα οτι ο θορυβος προερχεται απο τα γραναζια που βρισκονται μπροστα της....αλλα ηταν εκτημηση εξ/νου που ειχα πιστεψει..),
το λαμακι (οπως το αποκαλουν και ειναι μαλλον εκκεντρο) ακουγεται σαν βαλβιδα (που εχει σιγουρα και ματαξανατσεκαρισμενα σωστο διακενο)
και τα σβησηματα απο "τσουφ",κατεστημενο....πραγμα που μειωθηκε ΑΙΣΘΗΤΑ αφου πλεον της εγγυησης, ρυθμισα ο ιδιος τις βαλβιδες....!(εδω να παραδεχτω οτι εσπασα μια ταπα βαλβιδας, χεχε!) μονο που πια βαρεθηκα,αλλαξα και εργαλεια χειρος τελευταια...οι πλανες και τα σκαρπελα μου δινουν περισσοτερη χαρα απο καρυδακια και κατσαβιδια...και το αντικειμενο δεν ειναι πια "του ποθου"...
"ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ" (...μου,χεχε!)
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΒΡΑΖΟΥΝΕ (-ΜΕ)!!
Ρs: Φιλε Vestroma,
αλλα μελη και moderators φυσικα,
συγγνωμη για την καταχρηση του χωρου,και ευχαριστω,αλλα μπηκα "στην πριζα"!
Ειμαι λιγο παρορμητικος,τοσο που αλλαξα το βραδυ μου για αυτο εδω...!
Υπομονη καλοι μου κουκοι...
καποια μερα θα γινουμε σμηνος,και θα φερουμε την ανοιξη!
el_hymador
02/04/2008, 22:39
yann, ποιο ακριβως προβλημα αντιμετωπιζεις με το FMX, γιατι εχω μπερδευτει...
για πε εδω...
Βαραει καμπανα,
αλλα δεν το "ακουει" κανεις,παρα μονο εγω και οι φιλοι μου...χεχε!
Τα υπολοιπα ειναι ηδη γραμμενα...
thx!
el_hymador
02/04/2008, 23:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από yann
Βαραει καμπανα,
αλλα δεν το "ακουει" κανεις,παρα μονο εγω και οι φιλοι μου...χεχε!
Τα υπολοιπα ειναι ηδη γραμμενα...
thx!
οταν λες βαραει σε τι βαθμο εννοεις; ...ολα τα Honda εχουν "κελαϊδηστες'' καμπανες...
El Hymador!
Ενοχλητικο,για 12500...
και αρχισε γυρω στα 300.Το ανησυχιτικο ειναι οτι ειναι η δευτερη,και αλλαχτηκε στα 11800...
το χειροτερο ειναι η αισθηση στο γκαζι,απο το απολυτο ρελαντι στο γλυκο ανοιγμα,μια μικρη χρονο-καθυστερηση με κορυφωση τον κραδασμο...και τον ηχο.
Εγραψα ενα thread στο section (η οπως αλλιως λεγεται) Μοντελα για το γκρρΦΜΧ....:D
ας μην "ροκανιζω" αλλο χωρο εδω για αυτο!
Εκει ρωτησε με οτι θελεις!
:wave2:
Και μια επεξηγηση!
Αυτο που το περιοδικο θεωρησε απειλη,
θελω να πιστευω οτι ηταν η περιπτωση αγωγης εναντιον τους,
και οχι η δημοσιευση του θεματος σε μπλογκς και φορουμς....και δεν το εκανα γιατι η δημοσιογραφια ειναι δουλεια αλλων!Γιατι το εκανα τωρα που το θεμα ειναι πια "κρυο"?
Εμαθα απο τις κυβερνησεις-η-εταιριες ανα τον κοσμο....
Το θεμα της αγωγης κατα εντυπου,υφισταται βεβαια...
Θυμηθητε την περιπτωση του "Αντι".Καποιος ενοιωσε οτι θιγεται απο τα αρθρα του περιοδικου,ετσι κατεθεσε αγωγη εναντιον του...
Το Δικαστηριο δικαιωσε τον εναγωντα,επιδικαζοντας αποζημιωση υψους 70000 ευρω!
Αυτο που ηθελα εγω,ομως,ηταν μονο να γινει το Honda...Honda οπως το ξερω απο παιδι...
και οχι να ειμαι η αιτια που καποιοι ισως χασουν τη δουλεια τους...και η "απειλη" απευθυνοταν στην αντιπροσωπεια και κυριως στα "Headquarters" της Honda που ειχαν γνωση του θεματος, μεσω συστημενης επιστολης μου,αλλα ουδεμια απαντηση (τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται).
Αλλα επρεπε "να τα ακουσει" και ο συντακτης του περιοδικου,γιατι "λειτουργουσε" σαν δικηγορος της αντιπροσωπειας...
Αυτα απο τοτε....
Ευχομαι να μη σας τυχει!
Tomahawk
13/04/2008, 19:14
Μπορεί κάποιος να μου πει πότε βγαίνει (μήνας) το τεστ για όλα τα 1000αρια που κάνει κάθε χρόνο το 0-300 (σε συνεργασία με περιοδικά του εξωτερικού)?
gregorgeous89
06/05/2008, 20:27
Σε προσωπική επαφή που είχα στα γραφεία με τον διευθυντή του περιοδικού μοτό η εντύπωση που αποκόμισα είναι ότι αυτός και το περιοδικό λειτουργoούν σαν μια ψυχρή επιχείριση πράγμα όχι κακό αν πουλάς ψυγεία:D
Πιστεύω ότι κάτι χάθηκε από τότε που έφυγε ο Χατζάρας από την διεύθυνση.
Άρε Παπανδρέου που είσαι με το ¨χήμα στο κύμα" Motospor ? :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gregorgeous89
Άρε Παπανδρέου που είσαι με το ¨χήμα στο κύμα" Motospor ? :rotflmao:
Αυτο ηθελα και εγω να το πω!:beer:
Οταν ξερεις τι ειναι "καλο",πως να συμβιβαστεις με κατι αλλο?
gregorgeous89
11/05/2008, 19:42
Ούπς...χύμα ήθελα να πω.Χύμα αλλά με πολύ ψυχή!
g.papalexis
12/05/2008, 12:42
Για ρίξτε μια ματιά. http//www.ebike.gr Είναι τζάμπα ιντερνετικό περιοδικό μοτοσυκλέτας. Στα ίδια επίπεδα με αυτά που κακώς πληρώνουμε κάθε 15. :wave2:
το περιοδικο ειναι πολυ καλο και ειναι ακομα στο δευτερο τευχος
ηδη εχω κοψει το μοτο μετα το εξωφυλλο με το cbr1000 και το συγκριτικο-γλυψιμο στην honda μεταξυ ΤΑ και ΣΤΡΟΜΑ
Yeeeh,intanet kai dtzaba maaaan!!
:cool:
vestromas
18/05/2008, 22:47
Λοιπον, πηρα προχθες το μοτοτριτη να διαβασω το το συγκριτικο Τρανσαλποβεστρομ, και χαρηκα για την αντικειμενικοτητα του αρθρου. Ειπε και για τα δυο μοντελα τα πραγματα με το ονομα τους και ειμαι σιγουρος, οτι ο υποψηφιος αγοραστης θα μπορεσει ανετα να παρει μια καλη ιδεα και μετα να κρινει και μονος του τι του ταιριαζει. Απο την μερια μου μπραβο στο μοτοτριτη για το συγκεκριμενο και δεν ξεχναω την πατατα του μοτο, για το αντιστοιχο αρθρο πριν κατι μηνες.
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Λοιπον, πηρα προχθες το μοτοτριτη να διαβασω το το συγκριτικο Τρανσαλποβεστρομ, και χαρηκα για την αντικειμενικοτητα του αρθρου. Ειπε και για τα δυο μοντελα τα πραγματα με το ονομα τους .
άρα μάλλον έβγαλε καλλίτερο το στρώμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
να παρει μια καλη ιδεα και μετα να κρινει και μονος του τι του ταιριαζει. .
δλδ το στρώμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
και δεν ξεχναω την πατατα του μοτο, για το αντιστοιχο αρθρο πριν κατι μηνες.
που είχε βγάλει καλλίτερο το χονδα....
vestromas
18/05/2008, 23:40
Διαβαστε και τα δυο και κρινετε μονοι σας.:beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
άρα μάλλον έβγαλε καλλίτερο το στρώμα...
δλδ το στρώμα...
που είχε βγάλει καλλίτερο το χονδα....
Τα γραπτα σου αξιοσεβαστα (συνηθως) :lol: αλλα δεν σε τιμαει να βασιζεις την επιχειρηματολογια σου πανω σε συγκεκριμενα γραπτα σε αυτο το θρεντ..ιφ γιου κατς μαι ντριφτ.:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Τα γραπτα σου αξιοσεβαστα (συνηθως) .......
συνήθως...?:eyepop:
πάλι καλά...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
συνήθως...?:eyepop:
πάλι καλά...
και ΝΑΙ ο Tpap ανακαλύπτει το emoticon!.......
:lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μετά την ΜοτοΤεχνική τέλος....
Πρόσφατα σταμάτησα να αγοράζω Ελληνικα περιοδικά, εχω τεράστιες στίβες αφού τα αγόραζα όλα από την δεκαετία του 80...νομίζω οτι κάτι λέει αυτό.
Ψιτ ... παππου καρφωνεσαι:rotflmao: .Θα ρωτανε τωρα τι ειναι μοτοτεχνικη.Ηταν οντως αλλο περιοδικο.Τωρα στα περιοδικα εχει 60% διαφημισεις και κανα αρθρο αβανταδορικο.Κατι σαν την τηλεοραση καταντησαν.:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Ψιτ ...:rotflmao: .Θα ρωτανε τωρα τι ειναι μοτοτεχνικη.Ηταν οντως αλλο περιοδικο.:wave2:
Κατσε να τους βαλουμε στην πριζα! (τους νεοτερους),
και να θυμηθουμε την "εισβολη" του ξενου τυπου με ελληνικη μορφη,
αλλα οχι αισθητικη (μαλλον ο λογος της αποτυχιας),πισω στα 'ειτις...
:bigcry:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.