PDA

View Full Version : V-strom για BMW R1200 GS



tbaris
14/03/2008, 13:56
Μετά απο ένα σχεδόν χρόνο με V-strom και 8.000 περίπου χλμ σκέφτομαι να πάω σε μεγαλύτερο. Ο λόγος δεν είναι κάποιος συγκεκριμένος, απλά τα βαριέμαι εύκολα και λέω να πάω για κάτι καλύτερο.

Θέλω σαν ειδικοί να μου προτείνετε σε τι θα μπορούσα να πάω (στο ίδιο στύλ) που θα μου δώσει πολλά περισσότερα απο οτι το V-strom μου (650).

Μια σκέψη που έχω είναι για το BMW R1200 GS, αλλά είναι λίγο ακριβό και το σκέφτομαι.

Έχετε κάποια άλλα πρόταση;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

gkmaggas
14/03/2008, 13:59
Vstrom 1000....:wave2:

Cpt. Haddock
14/03/2008, 14:01
BMW F800GS :wave2:

tbaris
14/03/2008, 14:04
Το ΒΜW το F800 είναι πιο πολύ για χώμα και δεν πάω και πολύ..

Τώρα για το V-strom το 1000 είναι ίδιο και νομίζω οτι δεν θα έχει μεγάλη διαφορά παρά μονό στο γκάζι και στο βάρος.

Cpt. Haddock
14/03/2008, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Το ΒΜW το F800 είναι πιο πολύ για χώμα και δεν πάω και πολύ..

Τοτε αν δε θες χώμα Τiger 1050

:D

tbaris
14/03/2008, 14:12
Φίλε ευχαριστώ για την πρόταση.

Αλλά απο τις photo που την βλέπω η πίσω σέλα δεν φαίνεται και πολύ άνετη. Επίσης χάνει πολύ σε ομορφία αν και ξέρω οτι είναι και μαμω τα μηχανήματα.

Επίσης η τιμή μεταπώλησης με προβληματίζει λίγο.


123838

tbaris
14/03/2008, 14:15
Να και το BMW!


123839

Nik0s
14/03/2008, 14:15
Εδώ είναι καλύτερα νομίζω :wave2:

tbaris
14/03/2008, 14:16
Τι εννοείς φίλε Νίκο;

Cpt. Haddock
14/03/2008, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Φίλε ευχαριστώ για την πρόταση.

Αλλά απο τις photo που την βλέπω η πίσω σέλα δεν φαίνεται και πολύ άνετη. Επίσης χάνει πολύ σε ομορφία αν και ξέρω οτι είναι και μαμω τα μηχανήματα.

Επίσης η τιμή μεταπώλησης με προβληματίζει λίγο.

Για την πίσω σέλα δεν ξέρω, αλλά κανε ενα test ride με συνεπιβάτη να δεις. Επίσης αυτό με την τιμή μεταπώλησης ειναι μάλλον παρελθον αν αναλογιστούμε οτι έχουν αλλάξει τα πράγματα (εδώ που τα λέμε καμία μηχανή δεν έχει ψηλή τιμή μεταπώλησης πλέον με τις ευκολίες αγορας καινούριας)

Απλά στα δεδομένα που έβαλες (κάτι πανω απο βεστρωμ, πιο ελαφρυ και φτηνό απο το 1200GS και όχι για χώμα), το Tiger ειναι αυτό που θες.

Έπίσης μη νομίζεις οτι το F800GS ειναι χωματινο μηχανάκι

vestromas
14/03/2008, 14:29
Εγω παντως το 650 θα το αλαζα με το μπεμβε που αναφερες, αν δεν ξεπερνουσε με φουλ εξοπλισμο τα 13 χιλιαρικα καινουριο. Για το τραιαμφ ψηνομε χοντρα, γιατι ειναι πριονι και σε λογικη τιμη πιστευω. Εχω μια επιφυλαξη για την αντιπροσωπια μονο γιατι ακουω κατι φημες οτι νταλακιζετε λιγο με τα ανταλακτικα.:beer: :wave2:

tbaris
14/03/2008, 14:29
Όλη η προώθηση που γίνεται για το F800 είναι κυρίως για χώμα.

Επίσης είπα οτι δεν θέλω μόνο χώμα αλλά αν μου τύχει να μπορώ να πάω. Όπως και με το V-strom αν και με δυσκόλευε πολύ στο χώμα και κυρίως σε πέτρα όπου περνούσαν τα scooterakia και εγώ κόντεψα να πέσω 20 φορές.

Για Varadero να μην κοιτάξω ε?


123840

Nik0s
14/03/2008, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Τι εννοείς φίλε Νίκο;

Απλά μετέφερα τη συζήτηση στα Μοντέλα :winka:

Cpt. Haddock
14/03/2008, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Για Varadero να μην κοιτάξω ε?

όχι, εκτός αν θες να γυρίσεις 10 χρόνια πισω

Επίσης μη κοιτάς που η bmw προωθει το 800αρι για χώμα, μια χαρά θα σε πάει στην ασφαλτο

Προσωπικά, εάν ήταν να διαλέξω μεταξύ του 800GS και του Tiger 1050 θα έπαιρνα τη μπεμπα ίσως λόγω εμφάνισης και χρηστικότητας, αν και ο τίγρης εχει σαφώς καλύτερα γκάζια/στήσιμο

tbaris
14/03/2008, 14:36
Πόσο βγαίνει το Tiger;

Cpt. Haddock
14/03/2008, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Πόσο βγαίνει το Tiger;

Νομίζω γύρω στα 11 χιλιάρικα φουλ :look:

tbaris
14/03/2008, 14:41
Ξέρεις πόσο θα πιάσει το V-strom μου;

7.500 χλμ, bagter, κάγλεκα, βαλίτσες πλαϊνές και πίσω. Μοντέλο Ιούνιος 2007. Με ABS.

vestromas
14/03/2008, 14:41
Tα μπεμβε ρε μαγκες ειναι γαματα μηχανακια, αλλα δεν ειναι λιγο υπερβολικες οι τιμες τους; Οσο για το βαραντερο, με εντυπωσιαζει εμφανισιακα, αλλα εχου ακουσει οτι ειναι τοσο πολιτισμενο και ξεκουραστο που κατανταει βαρετο. Αν βαρεθηκες το βεστρομ, αυτο θα το βαρεθεις πριν καλα καλα το στρωσεις. Κανε κανα τεστ το τραιαμφ, για εκει σε βλεπω μαλλον.

vestromas
14/03/2008, 14:44
Κανα 6μισαρι, μπορει και παραπανω αλλα μην ξεχνας πως η αντιπροσωπια εχει ριξει αρκετα τις τιμες, και οι παραεισαγωγεις θα τις πνιξουν στα δωρα για να φυγουν.

tbaris
14/03/2008, 14:46
Απλά ρε παιδιά βλέπεις το BMW βλέπεις και το tiger και λές τι κουτσουλιά είναι αυτή (για το tiger).

Σε TDM; ή σε άλλη εταιρεία ;

vestromas
14/03/2008, 14:52
Οχι ρε το τιντιεμ. Πας πολυ πισω. Ειναι στα τελειωματα το μοντελο. Η μεινε εκει που εισαι, η προχωρα μπροστα. Ασε που σε σχεση παντα με το βεστρομ ηθεση οδηγησης θα σε κουρασει.

mustaine1990
14/03/2008, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Απλά ρε παιδιά βλέπεις το BMW βλέπεις και το tiger και λές τι κουτσουλιά είναι αυτή (για το tiger).

Σε TDM; ή σε άλλη εταιρεία ;


δηλαδη με τον ογκο την παιρνεις την μηχανη?:look:


και απο μενα για tiger, αλλα ριξε και καμια ματια και σε multistrada

vestromas
14/03/2008, 14:57
Αυτο το τρε καπα της μπενελι κατι μου λεει αλλα δεν πρεπει να εχει περπατησει στην Ελλαδα. Κατι για 135 αλογα ακουω τρικιλινδρο και απο εμφανιση εντυπωσιακο το βρισκω. Φωτο δεν ξερω να ποσταρο αλλα καποιος θα ποσταρει που μας διαβαζει αν εχει την καλωσυνη.:lol: :beer: :wave2:

tbaris
14/03/2008, 14:58
Όχι φίλε μου αλλά και ο όγκος έχει σημασία, τουλάχιστον στην εθνική.

Εδώ με το V-strom και αν φυσήξει λίγο αλλάζεις λωρίδα χωρίς να το καταλάβεις.

Απο αξεσουάρ πως είναι το Tiger?

vestromas
14/03/2008, 15:01
Απο βεστρομ σε μουλτιμιξερ να ακους να σπανε κατι παγοι και κατι κουταλια στο μοτερ αναμεσα στα ποδια σου, δεν νομιζω να σε γοητευσει και πολυ. Τωρα παλι περι ορεξεως, κολοκυθοπιτα.:rotflmao: :beer: :wave2:

tbaris
14/03/2008, 15:02
Benneli


123843

vestromas
14/03/2008, 15:06
Εχει πολυ πραμα απο αξεσουαρ το τιγροπουλο, αλλα λιγο τσιμπιμενα τα βρισκω. Αλλα σιγα σιγα οτι θες του βαζεις. Εγω κραταω το στησιμο το γκαζι τον ηχο και λογω ζελατινας το ταξιδι.

vestromas
14/03/2008, 15:08
Τι προβοκατσια ειναι αυτη που ποσταρες;:rotflmao: :rotflmao:

el_hymador
14/03/2008, 15:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Φίλε ευχαριστώ για την πρόταση.

Αλλά απο τις photo που την βλέπω η πίσω σέλα δεν φαίνεται και πολύ άνετη. Επίσης χάνει πολύ σε ομορφία αν και ξέρω οτι είναι και μαμω τα μηχανήματα.

Επίσης η τιμή μεταπώλησης με προβληματίζει λίγο.

Δες το απο κοντα και θα σου λυθουν ολες οι αποριες.

Παντως η σελα του συνπεπιβατη ειναι τρια στρεματα...για του οδηγου δεν το συζηταω...

devil's animal
14/03/2008, 15:16
ΚΤΜ 990 adventure.
:smokin:

tbaris
14/03/2008, 15:21
Έλα ένα λάθος κάναμε απο βιασύνη. Δεν είναι προβοκάτσια.

Δηλαδή το καλύτερο που έχετε να προτείνετε μετά το v-strom είναι το tiger;

tbaris
14/03/2008, 15:25
To KTM πόσο βγαίνει;

Cpt. Haddock
14/03/2008, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Δηλαδή το καλύτερο που έχετε να προτείνετε μετά το v-strom είναι το tiger;

Με βάση τα δικά σου δεδομένα, ναι.

Καλύτερη μηχανή απο το βεστρωμ και πιο φτηνη απο το 1200

Οπότε, join the britts

:beer: :beer: :beer:

mikros boudas
14/03/2008, 15:35
για ελαχιστο χωμα και πολυ εθνικα παρε το tiger.ειναι πανεμορφο,γρηγορο,σταθερο,μουρατο
bmw δε το συζηταω καν.πιστευω πως οι μηχανες μποξερ πρεπει να ριχνονται στη θαλασσα απο το εργοστασιο απ'ευθειας.περα απο τα προβληματα που βγαζει,ειναι κακασχημες και πολυ ογκωδης)
το ντουκατι ειναι αλλο στυλ μηχανης,πιο θορυβωδες και λιγοτερο ξεκουραστο
βαραντερο απλα για τα μπαζα
tdm μετριο και πολλων χρονων χωρις ουσιαστικη βελτιωση
(ακομα,kawasaki gtr 1400 μονο για εθνικη ομως)
το ktm ειναι πολυ ομορφο,με καλη αποδοση και ανωτερα περιερειακα.η καλυτερη επιλογη για χωμα και ασφαλτο ισως με λιγες παραχωρησεις στο ταξιδι δρομου

tbaris
14/03/2008, 16:13
Ξέρει κανείς που μπορώ να κάνω Test ride το Tiger στην Θεσσαλλλονίκη;;

aelaras
14/03/2008, 19:14
prota ap'ola kalispera se oloys. kane mia bolta kai stin honda gia to cbf 1000 einai apo ta pio timia mixanakia kai mpori kai ta kani ola.........einai kai honda.:winka: :winka: :winka: :winka:

tbaris
14/03/2008, 19:21
On - Off θέλω φίλε μου και όχι κάτι τέτοιο.

aelaras
14/03/2008, 19:38
epidi diabasa gia multistrata kai tiger kai to cbf einai kati tetio:smilea: :smilea:

tbaris
14/03/2008, 19:44
to tiger θεωρείται και On-Off δεν είναι 100% αλλά παίζει. Μπορεί να πάει και λίγο χώμα. Λίγο βέβαια, όσο το V-strom.

aelaras
14/03/2008, 19:51
to cbf to protina giati to pire filos kai entiposiastika.einai bebea kathara asfaltino alla einai mia poli kali protasi se poli kali timi 9500

aelaras
14/03/2008, 20:12
to bmw 800 gs poy to ida simera apo konta einai fantastiko

kalant
14/03/2008, 20:48
Tiger με κλειστα ματια φιλε...

το εχω οδηγησει το μηχανακι, εχει απιστευτη σελαρα, καλη προστασια απο αερα και απο γκαζι και θεση οδηγησης δεν συγκρινεται με αλλο...

προσωπικη αποψη, απο εμφανιση ειναι σκετη κ@@λα...

τα μονα πλυν του ειναι η τιμη που παει 11.990 με abs και επισης η αντιπροσωπεια που απ'οτι λενε ειναι λιγο πισω...

η εκδοση χωρις abs εχει 10.990...

τωρα αμα θες να μαθεις για αξεσουαρ κλπ κανε και καμια ερευνα, μην βαριεσαι...


:wave2:

devil's animal
14/03/2008, 22:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
To KTM πόσο βγαίνει;


KTM 990 Adventure


Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τύπος Κινητήρα Δικύλινδρος, τετράχρονος, V 75o
Κυβικά 999 cc
Εκκίνηση Μίζα
Καρμπυρατέρ Electronic fuel injection



Πλαίσιο
Πλαίσιο Σωληνωτό Χωροδικτύωμα Χρωμομολυβδενίου
Υπο-Πλαίσιο Αλουμινίου
Τιμόνι Renthal Αλουμινίου Φ 28/22 mm (1.10/0.87")
Ανάρτηση Εμπρός WP USD Φ 48 mm (1.89")
Ανάρτηση Πίσω WP monoshock PDS με υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου
Φρένο Εμπρός Brembo 2-πίστονες πλευστές δαγκάνες, 2x πλευστά Δισκόφρενα Φ 300 mm (11.81")
Φρένο Πίσω Brembo μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα,πλευστό δισκόφρενο Φ 240 mm (9.45")
Τροχοί, Εμπρός / Πίσω 2.15 x 21", 4.25 x 18"
Ελαστικά, Εμπρός / Πίσω 90/90-21", 150/70-18"
ABS Brembo διπλού κυκλώματος ABS
Σιλανσιέ 2 x μεταλλικά με τριοδικούς καταλύτες
Γωνία Κάρτερ 26.6o
Απόσταση από το έδαφος 261 mm (10.28")
Ύψος Σέλας 860 mm (33.86")
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 22 Liters (5.81 gal)
Βάρος (χωρίς καύσιμα) 199 kg (438.7 lbs)

Τιμη: 13990 €


Απλα ασυναγωνιστο!
:wave2:

vestromas
14/03/2008, 22:30
Tα καλυτερα για το ktm δεν τα πες.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: tbaris , αν αντεχει η τσεπη σου και πιανουν τα χερια σου, απο κατσαβιδια και νταναλιες εννοω, οχι απο οδηγηση, παρε το ΚΤΜ. Τρεις χαρες, και δεκα λυπες. Δυνατο με τρελα κρατηματα, και στο χωμα οργωνει. Κανει ισιωμα τα παντα. Αλλα τον μαστορα θα τον βλεπεις συχνα για να απολαμβανεις αυτες τις συγκινησεις.:lol: :beer: :wave2:

devil's animal
14/03/2008, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Tα καλυτερα για το ktm δεν τα πες.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: tbaris , αν αντεχει η τσεπη σου και πιανουν τα χερια σου, απο κατσαβιδια και νταναλιες εννοω, οχι απο οδηγηση, παρε το ΚΤΜ. Τρεις χαρες, και δεκα λυπες. Δυνατο με τρελα κρατηματα, και στο χωμα οργωνει. Κανει ισιωμα τα παντα. Αλλα τον μαστορα θα τον βλεπεις συχνα για να απολαμβανεις αυτες τις συγκινησεις.:lol: :beer: :wave2:

οσα δεν φτανει η αλεπου...
:wave2:


απ'εξω απ'τον χορο πολλα τραγουδια ξερεις...
:wave2:


και τελος.

τον στρωματανθρωπο και αν τον πλενεις...:rolleyes:

:wave2:

Nontas
15/03/2008, 01:45
Αν και η γνώμη μου δεν είναι αντικειμενική αφού είμαι κάτοχος bmw. ωστόσο θα σου πρότεινα το GS. Και εγώ με το "μικρό", πλήν τίμιο vstromακι ξεκίνησα, και μετά από ένα χρόνο το άλλαξα και πήρα το GSA. Είναι αρκετά πιο γρήγορο, κορυφαία φρένα (με ή χωρίς abs), άνετο στο ταξίδι τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα, ενώ η θέση οδήγησης δεν έχει καμία σχέση με το vstrom. Από την άλλη αν δεν σου αρέσει ο boxer τότε απλά ξέχνα το. Προβλήματα δεν βγάζει ή τουλάχιστον όχι περισσότερα από τα υπόλοιπα, αλλά για αυτό υπάρχει και η εγγύηση, ενώ τα κοστολόγια των service του είναι σε φυσιολογικά επίπεδα για την κατηγορία του. Εξάλλου τις παιδικές ασθένειες τις πέρασε αφού ήδη κυκλοφορεί χρόνια. Τόσα GS που κυκλοφορούν δεν είναι τυχαίο.
Και το vstrom και το gs είναι κορυφαία στην κατηγορία τους. Περί ορέξεως όμως.........

mikros boudas
15/03/2008, 09:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
KTM 990 Adventure


Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τύπος Κινητήρα Δικύλινδρος, τετράχρονος, V 75o
Κυβικά 999 cc
Εκκίνηση Μίζα
Καρμπυρατέρ Electronic fuel injection



Πλαίσιο
Πλαίσιο Σωληνωτό Χωροδικτύωμα Χρωμομολυβδενίου
Υπο-Πλαίσιο Αλουμινίου
Τιμόνι Renthal Αλουμινίου Φ 28/22 mm (1.10/0.87")
Ανάρτηση Εμπρός WP USD Φ 48 mm (1.89")
Ανάρτηση Πίσω WP monoshock PDS με υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου
Φρένο Εμπρός Brembo 2-πίστονες πλευστές δαγκάνες, 2x πλευστά Δισκόφρενα Φ 300 mm (11.81")
Φρένο Πίσω Brembo μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα,πλευστό δισκόφρενο Φ 240 mm (9.45")
Τροχοί, Εμπρός / Πίσω 2.15 x 21", 4.25 x 18"
Ελαστικά, Εμπρός / Πίσω 90/90-21", 150/70-18"
ABS Brembo διπλού κυκλώματος ABS
Σιλανσιέ 2 x μεταλλικά με τριοδικούς καταλύτες
Γωνία Κάρτερ 26.6o
Απόσταση από το έδαφος 261 mm (10.28")
Ύψος Σέλας 860 mm (33.86")
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 22 Liters (5.81 gal)
Βάρος (χωρίς καύσιμα) 199 kg (438.7 lbs)

Τιμη: 13990 €


Απλα ασυναγωνιστο!
:wave2: τι να λεει τωρα....κορυφαιο καθε εξαρτημα του...δες μαρκες....

airborn
30/03/2008, 11:27
Γειά σας παιδιά ,
Να τολμήσω να προτείνω motoguzzi stelvio 1200 ή θα με πείτε κολημένο?
Περα απ'την πλάκα .Ειχα 650 strom. Ειναι απίθανο.( Για τα λεφτά του) Το 1000 μήν το πάρεις .Το είχε κολητός μου .
Κάναμε μεγάλο ταξίδι εξωτερικο μονοί. Μπορώ να πώ ότι το 650 είναι γενικά καλύτερο .Ειδικά στο δούλεμα .Κραδασμοί και λοιπά. Μονο άν ταξιδεύεις διπλός με χοντρή γυναίκα και τριπλέτα αξίζει. Ασε που μετά θα το δίνεις τζάμπα και δεν θα το παίρνει κανείς.(Αυτό βέβαια μπορείνα ισχύει και για το guzzi ,αλλα θα φανεί απο την πορεία του). Α! και δεν θα καταλάβεις σχεδόν ότι άλλαξες μηχανή!!!
Πάντως το stelvio αξίζει να το ρίξεις μια ματιά .Μπες στο youtube γράψε stelvio και δες τα βιντεακια.Φαίνεται λίγο πιο μαζεμένο και σουλουπωμένο απο την αποδεδειγμένα πολύ καλή BMW. Και πρέπει νά'ναι και λίγο πιο δυνατό.
Μήν ακούσω για αξιοπιστίες και λοιπές αηδίες ,τα μηχανάκια είναι αστέρια. ΑΝ σου αρέσουν. Και μη μου πείτε ότι η εξαιρετική κατά τα άλλα GS είναι όμορφη .Σαν σκαλωσιά είναι. Και στό παρελθόν έχει περάσει πολλές παιδικές ασθένεις.(όσον αφορά την αξιοπιστία των bmw .)Τα καινουργια 800άρια είναι πολύ πιο ωραία. Αλλα αυτά είναι υποκειμενικά.
Αντε καλή επιλογή.:beer:

tbaris
31/03/2008, 13:24
Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας.

Μου αρέσει πολύ το KTM αλλά ειλικρινά έχω ακούσει πάρα πολλά και επείδη για εμένα η μηχανή είναι εκτός απο διασκέδαση και εργαλείο δουλείας δεν θα ήθελα να τρέχω στα συνεργεία. Το tiger το αποκλείω γιατί απλά δεν τρελένομαι. Μου θυμίζει το Versys.

Το Stelvio το είδα, απλά δεν ξέρω καθόλου για Moto Guzzi τι παίζει.

Το BMW είναι εκπληκτικό αλλά και πολύ ακριβό σε σχέση με τα αλλά, απλά πιστεύω οτι δύσκολα θα το βαρεθώ και όχι όπως το V-strom, που μετά απο 8 μήνες δεν έχει να μου προσφέρει τίποτα.

Μετά απο 5 μέτρα βάζεις δευτέρα, μετά απο ακόμα 5 μέτρα τρίτη κ.ο.κ.

Βοηθάτε πολύ πάντως.

Tigas
09/04/2008, 14:03
Το να συγκρίνει κανείς V-Strom με GS1200 είναι τουλάχιστον για:p .

Να πώ και εγώ την γνώμη μου που τα οδηγώ και τα 2 συχνά, το GS δικό μου το V-strom του κολητου.

Θές να συγκρίνεις τα φρένα που είναι έτη φωτός πίσω του V-Strom, θές την προστασία από αέρα εάν είσαι λίγο ψιλός, θές το πλαίσιο και το στήσιμο που δέν βοηθάει να το κάνεις ότι θές.

Για τα 7500 πόσο έχει το V-Strom είναι πολύ καλό αλλά δέν τίθεται θέμα σύγκρισης με GS ή 990 δέν υπάρχει σε κανένα τομέα που να τα πλησιάζει.

Τέλος, οι boxer κινητήρες είναι προβληματικοί ???

Από πότε ρε παιδιά, αυτοί οι παλιοκινητήρες που έχουν γυρίσει όλο το κόσμο γράφωντας σκληρά χλμ, από που και ώς που βγήκαν προβληματικοί ???

Tpap
09/04/2008, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από airborn
bmw.Σαν σκαλωσιά είναι.

έλα τώρα.

Trickster
09/04/2008, 15:35
+1 ktm 990

δίνουν αρκετοί εδώ τα δικά τους και είναι άστρωτα ακόμα
(δεν έχω καταλάβει γιατί... μάλλον δουλεύει καλά η παπάτζα βλέπε vestromas κλπ)

το απλό gs 1200 δεν με συναρπάζει.. το adventure μετράει αρκετά. Το gs800 καινούργιο φτάνει το 990 σχεδόν.. υπερεκτιμημένο...

:beer:

vestromas
09/04/2008, 18:06
O Vestromas ξερει τι λεει, και που τα τρωει τα λιγα λευτουδακια που βγαζει. Παντως οχι στους μηχανικους.:rotflmao: :beer: :wave2:

gixxerpap
09/04/2008, 19:38
αν μιλαμε αποκλειστικα για on-off, αντι για varadero ή v-strom θα σου προτεινα Aprilia Caponord ... μακραν καλυτερη μοτοσυκλετα απο ολες τις αποψεις (ας πουμε οτι ειναι προσωπικη μου αποψη, μην το κανουμε διαμαχη)...

αν ομως δεν σε ενδιαφερει το χωμα καθολου, παιρνεις ενα suzuki Bandit 1250s και ξεμπερδευεις με το θεμα μηχανη για πολυυυυ καιρο ....

και τα δυο θα τα βρεις σε πολυ δελεαστικες τιμες! ειδικα το bandit κοστιζει αυτη τη στιγμη ?8.500 με ABS καινουργιο!:eyepop:

vestromas
09/04/2008, 20:05
Τα BMW ειναι παρα πολυ καλα μηχανακια και ιδιαιτερα τα μποξερ τα γουσταρο πολυ και τα εμπιστευομε. Πολλα ομως τα φραγκα για καινουριο. Για τοσα λεφτα δεν νομιζω οτι αξιζουν. Η ιδεα του gixxerpap για το μεγαλο μπαντιτ, καλη και συμφερουσα. Το Απριλια δεν ξερω, κατι δεν μου παει καλα με αυτο το μηχανακι. :beer: :wave2:

Tigas
09/04/2008, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
+1 ktm 990

δίνουν αρκετοί εδώ τα δικά τους και είναι άστρωτα ακόμα
(δεν έχω καταλάβει γιατί... μάλλον δουλεύει καλά η παπάτζα βλέπε vestromas κλπ)

το απλό gs 1200 δεν με συναρπάζει.. το adventure μετράει αρκετά. Το gs800 καινούργιο φτάνει το 990 σχεδόν.. υπερεκτιμημένο...

:beer:

Το BMW Adv όντως είναι πολύ εντυπωσιακό στην όψη, αλλά σε σχέση με το απλό είναι + 30-35kg καθόλου ευχάριστα είτε στην άσφαλτο είτε στο χώμα.

Το gs800 έχει 10.000 ευρώ το 990 σχεδόν τα 14.000 :p εάν 4.000(κοινώς 1.200.000 δρχ) είναι για εσένα κοντά θα ήθελα να μου πείς τί δουλειά κάνεις και να γίνουμε συνάδελφοι :lol:

Θέλω και εγώ να τα βλέπω όσα δεν φτάνω κοντά μήν σου πώ και κολητά :D

Να σε καλά :D :wave2:

Trickster
10/04/2008, 08:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Το BMW Adv όντως είναι πολύ εντυπωσιακό στην όψη, αλλά σε σχέση με το απλό είναι + 30-35kg καθόλου ευχάριστα είτε στην άσφαλτο είτε στο χώμα.

Το gs800 έχει 10.000 ευρώ το 990 σχεδόν τα 14.000 :p εάν 4.000(κοινώς 1.200.000 δρχ) είναι για εσένα κοντά θα ήθελα να μου πείς τί δουλειά κάνεις και να γίνουμε συνάδελφοι :lol:

Θέλω και εγώ να τα βλέπω όσα δεν φτάνω κοντά μήν σου πώ και κολητά :D

Να σε καλά :D :wave2:

χμμ ομολογώ πως δεν το είπα σωστά και παρερμηνεύτηκε, γύρω στα 10k είδα μερικά
μεταχειρισμένα 990 με λίγα χλμ εδώ μέσα να τα δίνουν.. Επίσης φίλος που το έψαξε για το
gs800 με 6000 μπροστά και άλλα 2 χρόνια δόσεις του βγαίνει 12k αισίως..

btw αν έχεις υπόγειο με καλό κλιματισμό χωρίς υγρασία υπεριώδης λάμπες καμμιά 10αριά
φιλλιπινέζους, φουσκωτούς με ak-47 και ελικοδρόμιο απ'εξω να σε βάλω στην
μπίζνα :bigcry: :bigcry:

tbaris
10/04/2008, 11:01
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας,

Νομίζω οτι το BMW μπορεί να σου προσφέρει οδηγική απόλαυση και on και off road.

Προτιμώ μηχανές που μπορούν να ανταπεξέλθουν σε όλες τις καταστάσεις.

Χωρίς να το έχω οδηγήσει πιστέυω πως η BMW θα έχει κάνει μια μηχανή που θα είναι άξια του ονόματος της.

Φαντάζομαι πως δεν θα έχει καμία σχέση με το V-strom, που εγώ προσωπικά φοβάμαι πολλά απο αυτό, όπως τα φρένα του, κρατήματα αλλά και σταθερότητα και το έχω δοκιμάσει παντού.

Τώρα για το Aprilia έχω τις αμφιβολίες μου, καθώς με τα Ιταλικά δεν έχω και πολύ καλύ σχέση. Φαντάζομαι όμως οτι σαν το BMW...

Trickster
10/04/2008, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από tbaris
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας,

Χωρίς να το έχω οδηγήσει πιστέυω πως η BMW θα έχει κάνει μια μηχανή που θα είναι άξια του ονόματος της.


Ευχαριστούμε και μεις αλλά τα κριτήρια σου επετρεψέ μου να τα χαρακτηρίσω επιπόλαια.. τελικά όμως ο καθένας ότι θέλει παίρνει..

χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.. :wave2:

Operater
10/04/2008, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
Ευχαριστούμε και μεις αλλά τα κριτήρια σου επετρεψέ μου να τα χαρακτηρίσω επιπόλαια.. τελικά όμως ο καθένας ότι θέλει παίρνει..

χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.. :wave2:

E, αν δεν έπαιρνε ότι θέλει, να έπαιρνε κάτι που δεν θέλει? Αν και θα συμπλήρωνα, τελικά ο καθένας παίρνει αυτό που του αρέσει! :wave2:

tbaris
10/04/2008, 11:19
Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης επίσης..

Τα κριτήρια το ότι είναι BMW είναι επιπόλαια εννοείς;

E πως να το κάνουμε φίλε μου, Suzuki έχω και εγώ αλλά πιστέυω οτι το BMW θα έχει άλλη ποιότητα, τουλάχιστον κατασκευής κακά τα ψέματα. Το ίδιο και με τα Ιταλικά αν εννοείς αυτό.

Trickster
10/04/2008, 11:47
Εννοώ πως αν δεν έχεις κάνει test ride σε κανένα από τα μηχανάκια που αναφέρεις το
συμπεράσμα οτι μάλλον το bmw=ιδανικό για on off, εργαλείο πόλης κλπ ακούγεται κάπως..

Επίσης το γεγονός το ότι η bmw είναι στερεότυπα συνδεδεμένη (λανθασμένα κατά εμέ) με
ένα "high class" attitude που θέλουν να περάσουν οι μαρκετίστες της εταιρίας, αυτοί που την
αποδέχονται αβίαστα δεν τους θεωρώ συνειδητοποιημένους καταναλωτές..
μου θυμίζει περισσότερο πως ψωνίζαν οι παλιότερες γενιές.

Μια χαρά το gs δεν λέω.. απλά κάντο μια βόλτα πρώτα όπως και όλα τα υπόλοιπα που σου προτείναν πριν αποφασίσεις..

:beer: :beer:

@Operater ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει.. ok τώρα; :wave2:

Cpt. Haddock
10/04/2008, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει.. ok τώρα; :wave2:

όχι απαραίτητα, αρκετά απαξιωτική αυτή η θεώρηση :sick:

Trickster
10/04/2008, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
όχι απαραίτητα, αρκετά απαξιωτική αυτή η θεώρηση :sick:


καμμία σχέση καπετάνιε.. εγώ πολύ χαίρομαι για την επιλογή μου,
όπως και πολύ άλλοι σε αυτό το forum. Γιατί όχι και ο φίλος tbaris;;

vestromas
10/04/2008, 12:06
Τα BMW και γαμω τα μηχανακια, οχι ομως τοσο ωστε να δικαιολογουν την τιμη τους. Το vstrom σε σχεση με την τιμη του προσφερει πολλα περισσοτερα. Ασε που με τα λεφτα που περισευουν παιρνεις και ενα καλο δευτερο μηχανακι. :beer: :wave2:

tbaris
10/04/2008, 12:07
Φίλε Trickster και εγώ Marketistas είμαι αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Ξέρω και απο την δουλεία μου οτι σε κάποια πράγματα ότι πληρώνεις παίρνεις.

Τώρα αν θεωρείς οτι κάποιο απο τα μοντέλα είναι καλύτερο απο αυτό μπορείς να πεις την γνώμη σου τεκμηριωμένα για να με βοηθήσεις κιολας.

Trickster
10/04/2008, 12:25
Μιας και θα δώσεις αρκετά λεφτά απαίτησε να κάνεις test ride σε όλα της κατηγορίας.

εδω είμαστε μετά και σε βοηθάμε σε ότι απορίες έχεις.. αν κάτσεις να ακούς τον καθένα
χωρίς να δοκιμάσεις πρώτα, δεν θα βγάλεις άκρη σίγουρα! ;)

costas81
10/04/2008, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
Μιας και θα δώσεις αρκετά λεφτά απαίτησε να κάνεις test ride σε όλα της κατηγορίας.

εδω είμαστε μετά και σε βοηθάμε σε ότι απορίες έχεις.. αν κάτσεις να ακούς τον καθένα
χωρίς να δοκιμάσεις πρώτα, δεν θα βγάλεις άκρη σίγουρα! ;)


πολλά καλά μηχανάκια ενώ μας αρέσουν στο μάτι πολύ παίζει μόλις το οδηγήσεις να αλλάξεις τελείως γνώμη. Πχ το varadero μου άρεσε πάρα πολύ αλλά όταν το οδήγησα δεν μου έκανε. Όχι οτι δεν ήταν καλό αλλά σε εμένα δεν έκανε αυτό που πρόσφερε ένιωθα ότι δεν μου τάιριαζε. Κάποιος άλλος μπορεί να το βρίσκει τέλειο.

Από την άλλη κάποιος το vstrom το βρίσκει μια μαλακία και μιση ενω εμένα με καλύπτει και μου αρέσει σε όλα όσα κάνει και όπως τα κάνει. Δεν μου αρέσουν οι αδυναμίες του (πχ φρενα) αλλά έμαθα να τα χρησιμοποιώ και να προσαρμοστώ στην χαζή αισθηση τους και τα οποία με έχουν σώσει σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Μου αρέσει που το έχω κάνει 50,000 φαγωμένα χιλιόμετρα και ακόμα δεν του έχω αλλάξει ούτε λαμπίτσα. Τα service τα κάνω όλα μόνος μου και το κόστος του είναι μηδαμηνό σχεδόν.

Δεν θα το άλλαζα για κάτι άλλο στην ίδια κατηγορία μιας και τα κάνει όλα λίγο παραπάνω από μέτρια και αυτό με καλύπτει. Ταξιδάκια με τριπλέτα και διπλός, διακοπές, επαρχιακές διαδρομές με καλές στροφές, καθημερινές μετακινήσεις και κίνηση και μερικά παιχνιδάκια σε μεσαίας πρόσφυσης άσφαλτο.

Πιστεύω λοιπόν ότι πριν κάνεις οποιαδήποτε αγορά καλό το καλύτερο είναι να δοκιμάσεις τα μηχανάκια που σε ενδιαφέρουν. Μόνο έτσι θα έχεις μια σωστή άποψη και εικόνα στο τι ταιριάζει στο δικό σου οδηγικό στιλ. Αυτό που σε εμένα κάνει με 1000 εσένα μπορεί να μην σου ταιριάζει.

Πάντως το tiger και εμφανησιακά και οδηγικά εγώ το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον...

vestromas
10/04/2008, 12:59
costas81 +1000000000:beer: :wave2:

Tigas
10/04/2008, 20:53
Το V-Strom είναι η μοτοσυκλέτα που θα σου κάνει όλα τα χατήρια με λίγα λεφτά, με βασικά ατού την φοβερή χαμηλή κατανάλωση που έχει πολύ θετικό άν θα την λιώσεις στην Αθήνα.

Το ΚΤΜ και GS είναι πολύ πιο γρήγορα σε όλα τα τεραίν πρώτα λόγο γεωμετρίας και βέβαια λόγω γκάζιού.

Το GS θα σε οδηγησει ξεκούραστα σε μακρινά ταξίδια οικονομικά, από πλευράς κατανάλωσης πράγμα που δέν ισχύει μέσα στην πόλυ που ρουφάει το θηρίο + βέβαια ότι ο boxer+το τεράστιο τιμόνι δεν βοηθάει πολύ μέσα στην κίνηση.
Στα αρνητικά θα σου προσθέσω τα σέρβις σε delaer που σε γ..... αβίαστα.

Το ΚΤΜ και να μήν είσαι θα σου βγάλει τον ταρζάν από μέσα σου, μηχανάκι που σε προκαλέι να το στίψεις και σε κάνει να ξεχνάς ότι έχεις 200kg+ κάτω από τα πόδια σου.
Προστασία δέν έχει ούτε κάν κοντά απο το GS ενώ τα φρένα του πάλι δέν είναι σάν του BMW
Η θέση οδήγησης εμένα μου έκανε περισσότερο σε sm παρά σε mega on-off εμένα προσωπικά μου άρεσε αλλά δέν έχει πάλι την άνεση του GS.

Από βλάβες για το ΚΤΜ και κατανάλωση δέν γνωρίζω, εγώ πάντως στο GS άλλαξα μια τσιμούχα κάτω τρόμπας που την είχε χαλάσει γρέζι στα 28.000km

Για τα V-Strom ξέρω από τα παιδιά εδώ και τους φίλους μου ότι βγάζει σκουριές στο ρουλεμάν του λαιμού και είχαν κάτι θορύβους στα αμορτισέρ εμπρός.

Από θέμα απόκρισης το ΚΤΜ όπως και το BMW δυστυχώς πρέπει να φτάσουν οι rpm στο θεό για να τσουλήσουν σε σχέση με το V-Strom που μέχρι τις 8.000 περίπου είναι ωραίο αλλά μετά ψοφάει.

Οι διαφορά μετάξυ των ευρωπαίων με τον Ιάπωνα στο γκάζι είναι τεράστια άσχετα με τί γράφουν τα περιοδικά σε επιδόσεις.

Τα φρένα στο BMW χωρίς ABS είναι επικίνδυνα γιατί μπλοκάρουν με πολύ λίγη δύναμη ενώ σε γρήγορα κατεβάσματα μπλοκάρει ο πίσω τροχός, πάντα λοιπόν με abs.

Στο δρόμο από θέμα ενεργητικής ασφάλειας οι ευρωπαίοι είναι μακράν μπροστά από το Vstrom
και σου δίνουν την δυνατότητα για πολύ περισσότερες ταρζανιές.

Σε off road KTM & Suzuki δέν τα έχω οδηγήσει για το GS έχω να πώ ότι θέλει αναρτήσεις είναι χάλια
ειδικά το πίσω και τερματίζει πολύ εύκολα εάν προσπαθήσεις να πάς λίγο γρήγορα.

Αυτές είναι οι προσωπικές μου γνώμες για τα 3 αυτά μηχανάκια που έχω βολτάρει.

airborn
11/04/2008, 11:05
Τη μηχανή αδερφέ μου την αγοράζεις και λίγο με την καρδιά σου .Μην το ψάχνεις τόσο ορθολογιστικά γιατί και να αποφασίσεις να πάρεις κάτι πάντα θα το ψάχνεις και θα λές ,ναι αλλά άν έπαιρνα το άλλο θα η΄ταν καλύτερο εκεί και το αλλο εδώ και δεν θα είσαι ποτέ ευχαριστημένος.
Εγώ πούλησα strom και πήγαινα με τα λεφτά στο χέρι να πάρω gs 1200 γιατό είμαι και λίγο ταξιδιάρης. Πέρασα έξω απο την piaggio είδα το sport 1200 (καμία σχέση με το προηγούμενο gs) μπήκα έκανα test ride (απολύτως άλλο πράγμα απο αυτό που είχα αποφασίσει) κόλλησα και το πήρα επι τόπου. ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ.
Καραγουστάρω την καθε στιγμή μαζί της κι άς μην είναι τόσο άνετη όσο το gs κι ας τρώω περισσότερο αέρα στη μάπα κι άς πουληθεί ίσως πιο δύσκολα απο ένα gs. Σιγουρα δεν πρόκειται για ορθολογιστική επιλογή ,το 80 % του forum θα συμφωνησει σ'αυτό.
Μήν το ψάχνεις λοιπόν και τόσο πολύ . Test rides πλέον μπορείς να κάνεις παντου .Πήγαινε οδήγα και πάρε όποια σου κολλήσει καλύτερα. Μονο έτσι θα γλιτώσεις το άν και ίσως μετά την αγορά της.
:beer:

NIK.HUNTER KVF
19/04/2008, 01:08
VSTROM TO ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ???ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ.ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΚΟΛΑΣΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ.ΤΟΣΟ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΣΤΡΟΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥΣ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΝ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ??????

vestromas
19/04/2008, 16:50
Πηγενε στα μοντελα, μπες στα vstrom kai rvta maw ekei.:beer: :wave2:

NikosR
21/04/2008, 10:26
tbaris,

Εμένα μου φαίνεται από τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις σου ότι απ' την αρχή τη μπέμπα θέλεις και απλώς χρειάζεσαι να συμμετάσχουν και άλλοι στην απόφασή σου - λίγο να πάρουν εμμέσως και άλλοι την ευθύνη.

Λίγο ανασφαλή ψυχολογία μου βγάζεις, συγγνώμη που το λέω.

Πάρε τη μπέμπα που γουστάρεις και άσε τι λένε οι άλλοι. Αν το μετανιώσεις ή όχι, μόνο με τον εαυτό σου θα πρέπει να' χεις να κάνεις.



:wave2: :wave2:

NIK.HUNTER KVF
21/04/2008, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Πηγενε στα μοντελα, μπες στα vstrom kai rvta maw ekei.:beer: :wave2: TA ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ .ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΧΑΖΕΒΑ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΙΑ ΤΟ ΜΠΛΕ ΜΙΑ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΜΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΜΠΛΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΙΧ.ΜΕ ΠΑΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ

vestromas
21/04/2008, 18:16
Aντε με το καλο, να το παρεις το εργαλειο! :beer: :wave2: