Σύνδεση

View Full Version : Bmw F 800 Gs - It's show time



Σελίδες : 1 [2] 3

MikeG
13/03/2008, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
mike αν θα είναι εύκολο, ρώτα και εκτίμηση κόστους σέρβις... μέσες άκρες...

:)

Yeap! :winka:

Anty12
13/03/2008, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Αν κάποιος θέλει τη μηχανή του χωρίς όλα αυτά τα extra, πρέπει να γίνει ειδική παραγγελία και είναι πιθανό η τιμή να είναι μεγαλύτερη κι από τα 17000.....

Ομολογώ πως εδώ σ΄έχασα.......:confused:

Τι εννοείς..?

apav
13/03/2008, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Δεν πρόκειται για την νοοτροπία των Γερμανών, αλλά της BMW στην Ελλάδα.

:a013:



Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Τα παρουσίασαν και το σαβ/κο εδώ πάνω. 8.700? το μεγάλο, 7150? το μικρό. :smilea:

Η κάθε αντιπροσωπεία κοστολογεί χωρίς να συγκρίνει τον τιμοκατάλογο της με αυτόν της Ευρώπης. :wave2:

Nik0s
13/03/2008, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Ομολογώ πως εδώ σ΄έχασα.......:confused:

Τι εννοείς..?


Εννοώ οτι η μηχανή βγαίνει από το εργοστάσιο στα 14000 (παράδειγμα). Οι Έλληνες εισάγουν όμως, μια συγκεκριμένη έκδοση ή πακέτο, που περιλαμβάνει κάποια extra όπως οι βάσεις για βαλίτσες, τα θερμαινόμενα γκριπ κτλ κτλ., με το κοστολόγιο να πηγαίνει στα 17000.

Αν εσύ μπεις μέσα και πεις θέλω ένα GS γυμνό στα 14000 θα σου πουν κύριε αυτό δεν το φέρνουμε, έχουμε το πακέτο των 17000, αν θες το παίρνεις.

Αν παρ'όλα αυτά επιμείνεις, και θες ας πούμε ένα GS χωρίς τίποτα, αλλά μόνο με trip computer πχ, θα πρέπει να γίνει ειδική παραγγελία, θα έρθει μετά απ'ο 6 μήνες, και είναι πολύ πιθανό, να στοιχίσει περισσότερα χρήματα από τις 17000 που θα στοίχιζε το έτοιμο πακέτο.

Anty12
13/03/2008, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s

Αν παρ'όλα αυτά επιμείνεις, και θες ας πούμε ένα GS χωρίς τίποτα, αλλά μόνο με trip computer πχ, θα πρέπει να γίνει ειδική παραγγελία, θα έρθει μετά απ'ο 6 μήνες, και είναι πολύ πιθανό, να στοιχίσει περισσότερα χρήματα από τις 17000 που θα στοίχιζε το έτοιμο πακέτο.

Να δεχτώ ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί , σε μοντέλα που κυκλοφορούν δύο ή τρία χρόνια, από τα οποία έχουν πολλά στοκαρισμένα και θέλουν να τα διώξουν , ως έχουν.....

Αλλά σε καινούργιο μοντέλο......??????

Στην δική μου περίπτωση , που δεν θέλω να πάρω τα πρώτα μοντέλα-κράχτες, που μπορεί να είναι με αξεσουάρ άχρηστα για μένα, η απάντηση ήταν , ότι θα πληρώσω ακριβώς ότι παραγγείλω, μέχρι σεντ....
Ακόμα και τα περαστικά για χούφτες - κάγκελα - ποδιά.....

Είχες τέτοια εμπειρία από αντιπρόσωπο BMW...???

Nik0s
13/03/2008, 14:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Είχες τέτοια εμπειρία από αντιπρόσωπο BMW...???


Εγώ προσωπικά όχι, αλλά γνωστός που ψαχνόταν για το 1200 GS του '08

danil0
13/03/2008, 19:09
[i]Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Αν κάποιος θέλει τη μηχανή του χωρίς όλα αυτά τα extra, πρέπει να γίνει ειδική παραγγελία και είναι πιθανό η τιμή να είναι μεγαλύτερη κι από τα 17000..... [/B]

όχι μεγαλύτερη ρε ...

απλά επειδή τα πρώτα που φέρνουνε έχουν στανταρ κάποιο εξτρα (γκριπ, υπ.ταξδιου κτλ)
έαν θέλεις να το παρεις γυμνό θα περιμένεις "Λίγο" ... εμένα τουλαχιστον έτσι μου πε ο Βαγιαννέλης

gregorgeous89
13/03/2008, 20:09
Πουλάνε την μηχανή εντελώς “τσίτσιδη” στα δέκα χαρτιά , και ούτε λίγο ούτε πολύ , για να βγει από την βιτρίνα , (ABS ,κάγκελα και ποδιά, κεντρικό σταντ, χούφτες , αλάρμ, υπολογιστής , κτλ) και για να κινηθεί με αξιοπρεπή τρόπο, εκεί που πρέπει να κινηθεί, το κοστολόγιο είναι στα 12.500+.......
Μπά? και ποια μοντέλα πουλιούνται με τα extra στην τιμή? :confused: :confused: :confused:

Anty12
13/03/2008, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από gregorgeous89
Μπά? και ποια μοντέλα πουλιούνται με τα extra στην τιμή? :confused: :confused: :confused:

Το στρόμα το βρίσκεις με 600-700 ευρόπουλα έξτρα+δώρα........
Αλλά μιλάμε για άλλη κατηγορία πια......

AFTER
13/03/2008, 21:17
Με abs και καποια αλλα βασικα, οπως χουφτες, υπολογιστης ταξιδιου κτλ, παει στα 11500?

zanny
13/03/2008, 22:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Με abs και καποια αλλα βασικα, οπως χουφτες, υπολογιστης ταξιδιου κτλ, παει στα 11500?

Πόσο "βασικό" είναι ο υπολογιστής ταξιδίου?

mixalakis
14/03/2008, 11:01
Δυστυχώς η πολιτική της BMW στην Ελλάδα είναι να φέρνει μόνο καλά εξοπλισμένα μηχανάκια.
Πιθανότατα να έχει δίκιο γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών BMW τα θέλει έτσι ακόμα και αν υπήρχαν οι βασικές εκδόσεις.

Και εγά τον Σεπτέμβρη που είχα πάει για να ρωτήσω γιατί δεν είχα αποφασίσει ακόμα τη μηχανάκι να αγοράσω, η βασική τιμή για το 1200 GS ήταν 13.500. Η φτηνότερη διαθέσιμη έκδοση εκείνη τη στιγμή κόστιζε 16.000!!!! Είχε φυσικά όλα τα extra που αναφέρθηκαν παραπάνω. Αν δεν τα ήθελες έπρεπε να κάνεις ειδική παραγγελεία με άγνωστο χρόνο παράδοσης (γενικά σε αποθάρυναν οι πωλητές για κάτι τέτοιο).

Το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει και στο 800άρι. Είδα ότι θα κάνει 10.000. Με ABS θα κάνει γύρω στα 10.800, αλλά πιθανότατα δεν θα υπάρχει έκδοση μόνο με το ABS. Θα έχουν μια φουλ εξοπλισμένη έκδοση με trip computer, κάγκελα, βάσεις για βαλίτσες κτλ που λογικά θα κάνει κοντά στα 12.000.

Anty12
14/03/2008, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Δυστυχώς η πολιτική της BMW στην Ελλάδα είναι να φέρνει μόνο καλά εξοπλισμένα μηχανάκια.
Πιθανότατα να έχει δίκιο γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών BMW τα θέλει έτσι ακόμα και αν υπήρχαν οι βασικές εκδόσεις.

Και εγά τον Σεπτέμβρη που είχα πάει για να ρωτήσω γιατί δεν είχα αποφασίσει ακόμα τη μηχανάκι να αγοράσω, η βασική τιμή για το 1200 GS ήταν 13.500. Η φτηνότερη διαθέσιμη έκδοση εκείνη τη στιγμή κόστιζε 16.000!!!! Είχε φυσικά όλα τα extra που αναφέρθηκαν παραπάνω. Αν δεν τα ήθελες έπρεπε να κάνεις ειδική παραγγελεία με άγνωστο χρόνο παράδοσης (γενικά σε αποθάρυναν οι πωλητές για κάτι τέτοιο).

Το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει και στο 800άρι. Είδα ότι θα κάνει 10.000. Με ABS θα κάνει γύρω στα 10.800, αλλά πιθανότατα δεν θα υπάρχει έκδοση μόνο με το ABS. Θα έχουν μια φουλ εξοπλισμένη έκδοση με trip computer, κάγκελα, βάσεις για βαλίτσες κτλ που λογικά θα κάνει κοντά στα 12.000.

Σαν να ξεκαθαρίζουν ορισμένα πράγματα........

Κύριοι της BMW....... (γιατί σίγουρα κάποιοι από σας μπαίνετε και διαβάζεται το moto.gr)...... σταματήστε επιτέλους να λέτε στον κόσμο , ο ένας το μακρύ του , και ο άλλος το κοντό του.....ο ένας να μιλάει για παράδοση (κατόπιν παραγγελίας ) αρχές Μαίου , και ο άλλος τέλη Ιουλίου......

Εκτός αν σας ενδιαφέρουν μόνο τα ευρόπουλα κάτι τυπάδων - σαν τον χθεσινό clean-cut , σκ@τόφλωρο μπούλη που είδα - και ήθελε να αλλάξει τριών μηνών 1200Adv. με το 800 , γιατί έχει λεει καλύτερη ¨κοψιά¨ μπροστά.....

Για όσους ενδιαφέρονται...σύμφωνα με αντιπρόσωπο της BMW, τα μόνα extra΄s που ΔΕΝ μπορούν να μπουν μετά πάνω στην μηχανή , είναι το ABS και το trip computer.Όλα τα άλλα , μπορούν να τοποθετηθούν , οποτεδήποτε το ζητήσει ο οποιοσδήποτε....

Cpt. Haddock
14/03/2008, 15:21
Η συζήτηση για τα νέα μοντέλα F800/F650 GS χωριστηκε σε 3 μέρη.

Προϊστορία
Αποκαλυπτήρια
Show time

Τα δύο πρώτα κλειδώθηκαν και είναι και sticky.

H κουβέντα συνεχίζεται εδω

:beer: :beer: :beer: :beer:

mixalakis
14/03/2008, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Σαν να ξεκαθαρίζουν ορισμένα πράγματα........
Για όσους ενδιαφέρονται...σύμφωνα με αντιπρόσωπο της BMW, τα μόνα extra΄s που ΔΕΝ μπορούν να μπουν μετά πάνω στην μηχανή , είναι το ABS και το trip computer.Όλα τα άλλα , μπορούν να τοποθετηθούν , οποτεδήποτε το ζητήσει ο οποιοσδήποτε....

Το θέμα δεν είναι τι μπορεί να μπει μετά, αλλά τι δεν μπορεί να μπει πριν.

Akatanomastos
14/03/2008, 19:36
ρε παιδια ειναι αληθεια τοσα αλογα?

τη νέα F800GS με 85 ίππους και off road συμπεριφορά που εντυπωσιάζει και τη F650GS με 71 ίππους.


ρε μαικ το δικο σου ποσα μουλαρια βγαζει?:confused: :confused: :confused:

MikeG
14/03/2008, 21:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
ρε παιδια ειναι αληθεια τοσα αλογα?

τη νέα F800GS με 85 ίππους και off road συμπεριφορά που εντυπωσιάζει και τη F650GS με 71 ίππους.


ρε μαικ το δικο σου ποσα μουλαρια βγαζει?:confused: :confused: :confused:

Το δικό μου 49 μουλάρια.
Καμιά σχέση με τα καινούρια..... :bawl:

danil0
15/03/2008, 18:01
http://www.youtube.com/v/sd_ds0Gkrr4

κάποιος μου λέγε για τον ήχο ... για ακούστε λοιπόν και πείτεπως ακούγετε?
...νομίζω λίγο "άγρια" δουλεύει ... και ναι απο το βίντεο μπορείς να ακούσεις κάποια πράγματα

mixalakis
15/03/2008, 23:29
Σήμερα το είδα από κοντά στις εκθέσεις BMW.

Πραγματικά πολύ όμορφο μηχανάκι! Θα γεμίσει ο τόπος από αυτά.
Δεν είναι και τόσο ψηλό όσο φοβόμουν.
Πατάω κάτω ακριβώς όπως και στο tiger.

Οι τιμές είναι όπως τις φανταζόμουν περίπου.
Η διαθέσιμη έκδοση κάνει 11.650 και έχει επιπλέον της βασικής ABS, trip computer, συναγερμό, κεντρικό σταντ και θερμενόμενα γκριπ.
Για το 650 με ίδιο επιπλέον εξοπλισμό η τιμή είναι 9.500 περίπου.

Αλλά μάλλον θα χειαστεί υπομονή γιατί με την υπάρχουσα λίστα αναμονής πάμε για παραλαβή κατά Ιούνη μεριά!!

antonisv
16/03/2008, 13:25
Έδωσα προκαταβολή για το F 800 GS την προηγούμενη εβδομάδα. Ο πωλητής μου είπε ότι θα το παραλάβω τον Ιούνιο. Παράγγειλα το κίτρινο με ABS, trip computer, συναγερμό, θερμαινόμενα grip και led φλασάκια. Η τιμή του είναι 11.400€.

Cpt. Haddock
17/03/2008, 11:22
Πέρασα μ' ένα φίλο (ο οποίος χάθηκε ερχόμενος :bigcry: ) απ' το Βαγιανέλη το Σάββατο. Αρκετός γνωστός :smokin: :evil: κόσμος, ονόματα δε λέμε

Πάντως κατι άφρικες τις βλέπω να φεύγουν σύντομα :D


Επίσης η γνώμη μου για το 650 είναι οτι ειναι ο φτωχός συγγενής του 800. Είναι 2,000 ευρώ πιο φτηνό και φαινεται αυτό...

Μου θύμισε τις παλιες φτηνες εκδόσεις των αυτοκινητων (1000αρια χωρις στροφόμετρο κλπ)

:sick:

takis1964
17/03/2008, 11:59
Εχει ανεβει κανεις σας στο f800gs με την χαμηλη σελα?
Σε εξουσιοδοτημενο που ρωτησα και δεν την ειχε ,μου ειπαν οτι οσοι ανεβηκαν παραπονεθηκαν οτι ηταν σκληρη και αβολη λογω αφαιρεσης υλικου

Cpt. Haddock
17/03/2008, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από takis1964
Εχει ανεβει κανεις σας στο f800gs με την χαμηλη σελα?
Σε εξουσιοδοτημενο που ρωτησα και δεν την ειχε ,μου ειπαν οτι οσοι ανεβηκαν παραπονεθηκαν οτι ηταν σκληρη και αβολη λογω αφαιρεσης υλικου

Εγώ για λίγο, το περασμένο Σάββατο. Αυτό δεν είχε τη χαμηλή έκδοση.

Εκατσα πολύ λιγο και δεν το οδήγησα, αλλά δε μΕ φάνηκε τόσο σκληρή.

Σίγουρα θα βγουν και aftermarket (λέγε με touratech :rolleyes: ) πάντως :beer:

takis1964
17/03/2008, 12:06
Το θεμα ειναι να το παραγειλεις με την σελλα που σε βολευει
γιατι μετα αν μπεις στην διαδικασια της αλλαγης θα επιβαρυνθεις περισσοτερο!
με την κανονικη σελλα παταω στις μυτες και με τα 2 ποδια! και ειμαι 1.72
μου θυμισε λιγο κατι απο ενα κτμ 520 που ειχα παλια!

advblack
17/03/2008, 13:33
Τι μπορείς να καταλάβεις σε 15 λεπτά; ε, αυτά που κατάλαβα θα σας γράψω. Πήρα το μηχανάκι απ΄την Motogenesis Mιχαλακοπουλου και πηγα μια μεχρι Ψυχικο απο Κηφισιας και μετα κατεβηκα από Μεσογείων. Εντυπώσεις. Από κοντά το μηχανάκι δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι στις φωτο, πιο ψωμωμένο και πολύ όμορφο. (οδήγησα το γκρι το οποιο χρωματικα το προτιμω απ' το κιτρινο). Θέση οδήγησης: σέλα ολίγον σκληρή για τα γούστα μου στενή στο τελείωμα με το ψευδορεζερβουάρ. Πατούσα πολύ καλά κάτω. (Είμαι 1,83). Η θέση μου θύμισε ΚΤΜ 950. Το τιμόνι πολύ κοντά, σχεδον εντουράδικη κατάσταση. Ζυγίζοντας την στατικά δεν μου προκάλεσε καμία ανησυχία, το βάρος όποιο και αν είναι δεν φαίνεται και όταν ξεκινάς απλά εξαφανίζεται. Το τιμόνι κόβει αρκετά και γενικώς μες την κίνηση δεν σε προβληματίζει τίποτα. Ο κινητήρας βγάζει κάποια ζέστη η οποία το καλοκαίρι ίσως και να είναι ένα θέμα. Αλλά προέρχομαι απο Versys και είμαι καλομαθημένος! Από απόδοση το μηχανάκι έχει μια ροπάτη αίσθηση αλλά τα 85 άλογα δεν με εντυπωσίασαν. Τουλάχιστον για το λίγο που το οδήγησα. Έχει βέβαια και κάτι άλλο. Υπέροχο ήχο! Σαν του μεγαλου GS αλλά πιο μπάσο και στριγγός όσο ανεβάζει. Φρένα; Νομίζω για τον χαρακτήρα της μηχανής μια χαρά. Δεν περίμενα και καμιά απόδοση supersport. To ΑBS δεν χρειάστηκε να το δοκιμάσω μπροστα. Στο πίσω όμως μπαίνει εύκολα σε λειτουργία και σου κλωτσάει το πεντάλ. Στο χώμα οπωσδήποτε off λοιπόν αν θέλετε πλασαρίσματα πριν την στροφή όπως και στην άσφαλτο βέβαια. Αυτά. Αν θα τ' αγόραζα; 11.300 με ABS, λευκά φλας σταντ και υπολογιστή ταξιδιού μου είπαν για μια έκδοση 10.000 σκέτο. Παράδοση από Μαϊο και βλέπουμε. Καλό Ιούλιο θα λεγα εγώ!
Στην παρούσα φάση είναι ακαδημαικό το ερώτημα γιατί λεφτά δεν υπάρχουν. Αν τα είχα θα το σκεφτόμουν σοβαρά :cool:

harrysvr
17/03/2008, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από antonisv
Έδωσα προκαταβολή για το F 800 GS την προηγούμενη εβδομάδα. Ο πωλητής μου είπε ότι θα το παραλάβω τον Ιούνιο. Παράγγειλα το κίτρινο με ABS, trip computer, συναγερμό, θερμαινόμενα grip και led φλασάκια. Η τιμή του είναι 11.400€.
Υπάρχει κάποια φώτο απο το trip computer;

$py
17/03/2008, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


Πάντως κατι άφρικες τις βλέπω να φεύγουν σύντομα :D


Επίσης η γνώμη μου για το 650 είναι οτι ειναι ο φτωχός συγγενής του 800. Είναι 2,000 ευρώ πιο φτηνό και φαινεται αυτό...

Μου θύμισε τις παλιες φτηνες εκδόσεις των αυτοκινητων (1000αρια χωρις στροφόμετρο κλπ)

:sick:

Θα συμφωνήσω για το 650

Όσο για την Άφρικα :nono:


Ωραίο μηχανάκι, δεν φαίνεται καθόλου το βάρος του και η ροπή του δεν σε τρομάζει. 11.550 χιλιάρικα πάντως και να τα είχα δεν τα έδινα. Θα ήθελα να το δοκιμάσω και στο χώμα, αλλά μόνο στην ιδέα ότι αν φας καμιά καλή τούμπα θα το χρυσοπληρώσεις...

$py
17/03/2008, 17:05
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω αφού ένα μηχανάκι καινούργιο έχει ζήτηση και θα πουλήσει γιατί δεν φροντίζουν για ποιο γρήγορη παράδοση?Τρίμηνο το λιγότερο. Όσο για την πολιτική της BMW για τα extra δεν την σχολιάζω....

Operater
17/03/2008, 17:16
Δεν μας ειπες, άμα ζητήσεις τη μηχανή χωρίς τα εξτρά σε πόσο χρόνο θα έρθει?

$py
17/03/2008, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Δεν μας ειπες, άμα ζητήσεις τη μηχανή χωρίς τα εξτρά σε πόσο χρόνο θα έρθει?

Είπαν ότι θα αργήσει περισσότερο, δεν ξέραν πόσο ακριβώς. Και καλά έχουν πολλές παραγγελίες από τις άλλες και κολοκύθια.

gregorgeous89
17/03/2008, 20:42
Το είδα σήμερα και έκλεισα test-ride σε 1 εβδομάδα!!! Για αγορά ...4 μήνες!!! Ούτε AstonMartin να παράγγελνα :mad: Τεσπα από εμφάνιση πολύ καλό ούτε πολύ ογκώδες ούτε μικρό.Αρκετά ποιοτικό , κάθισα επάνω και ακουμπούσα στις μύτες τα 2 πόδια (είμαι 1,78).Σε 1 εβδομάδα περισσότερα. Ίσως του χρόνου να κάνω την κίνηση για την ώρα κρατάω την Βέφα:smilea:

el_hymador
17/03/2008, 20:55
3 - 4 μηνες; :uplate:

ημαρτον... :rolleyes:

Zid
17/03/2008, 21:45
Πήγα και το είδα και εγώ σήμερα .... είναι όντως πολύ όμορφο στο μαύρο κίτρινο....:cool:

αλλά σε κανα χρόνο θα μας έχει δείξει τα χούγια του... υπομονή μέχρι τότε...

nelson
18/03/2008, 10:29
εγώ είχα "κλείσει" test ride για σήμερα αλλά λόγω απεργίας ντεν ειχε πινακίδες καρδία μου... :(

το μοτόρι είναι πολύ ωραίο απο κοντά, σχετικά συμμαζεμένο, η απόσταση απο το έδαφοσ είναι αρχικά αυξημένη - είμαι 1.88 και ήμουν Ok αλλά για μικρότερα αναστήματα ίσως είναι πρόβλημα...

αλλά ρε παιδιά αυτός ο προβολέας μπροστά δύσκολα χωνεύεται και είναι τόσο άσχετος με τις
κατα τα άλλα ωραία συνδυασμένες γραμμές...

απο βδομάδα λοιπόν για δοκιμή και επανέρχομαι...

advblack
19/03/2008, 13:16
....ζαντα μπροστα . Νομιζω οτι αν την ειχε θα κλεινε το σπιτι του μεγαλυτερου αδερφου της του 1200. Ή τουλαχιστον να υπηρχε σαν επιλογη. Το 650 εχει 19αρα αλλα μοιαζει σαν φτωχος συγγενης μπροστα στο 800αρι. Εν τελει παντα υπαρχει κατι που σου τη σπαει σε ενα μηχανακι που γουσταρεις......:sick:

Anty12
19/03/2008, 13:24
Αλληλούια..............το στοιχείο μου......:a30: :a30:

Πρώτη μαστορο-επέμβαση στο 800άρι....F800GS GPS Connector (http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=138797)

MikeG
19/03/2008, 13:30
Σήμερα το είδα & εγώ από κοντά αλλά δεν έκανα test ride.
Λοιπόν....Super είναι!!! & το φτάνω άνετα!!!! Όσο για τα κιλά του, ούτε που τα κατάλαβα. Πιο πολύ τα καταλαβαίνω στο τωρινό μου f650GS.
Τώρα όσον αφορά την ανάκληση, αυτή έγινε για μια βαλβίδα υποπίεσης της τρόμπας βενζίνης. Από πλαστική έγινε μεταλλική. Αλλάζει σε 2 λεπτά.
Αν & δε νομίζω να κυκλοφορήσουν στην αγορά μοτοσυκλέτες χωρίς περασμένη την ανάκληση.
Αυτά τα λίγα, σύντομα περισσότερα!!!!

:smokin: :beer:

road spirit
19/03/2008, 13:39
ελα ρε μλκ, μη με βάζετε άλλο στη πρίζα :mad:

σουπερ και ωραιο και....

άντε...

να διαγραφεί το θρεντ!








:lol:
γαμώ τα δάνεια γαμώ...
:lol:

ετοιμάζω την αγγελία για το πέγκασο...
:dizzy:

MikeG
19/03/2008, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ελα ρε μλκ, μη με βάζετε άλλο στη πρίζα :mad:

σουπερ και ωραιο και....

άντε...

να διαγραφεί το θρεντ!

:lol:
γαμώ τα δάνεια γαμώ...
:lol:

ετοιμάζω την αγγελία για το πέγκασο...
:dizzy:


Έμαθα & κόστος service.
Των 5000 χιλιομέτρων γύρω στα 45 euros. Το μηχανάκι πέρνει 3 λίτρα λάδι.
Των 10000 χιλιομέτρων γύρω στα 150 euros.

Τιμή με ABS,χούφτες, διπλό stand 11120

Αυτά.

Anty12
19/03/2008, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ελα ρε μλκ, μη με βάζετε άλλο στη πρίζα :mad:

σουπερ και ωραιο και....

άντε...

να διαγραφεί το θρεντ!








:lol:
γαμώ τα δάνεια γαμώ...
:lol:

ετοιμάζω την αγγελία για το πέγκασο...
:dizzy:


Τα είδα την Δευτέρα , τα δοκιμάζω αύριο το απόγευμα....

Επειδή από την φύση μου, βλέπω πάντα το ποτήρι μισο-άδειο, περίμενε, αν θες, και τις δικές μου εντυπώσεις , με μόνο αρνητικά στοιχεία......:p

:beer: :beer:

MikeG
19/03/2008, 14:17
Αρνητικό είναι ότι το μηχανάκι έρχεται με Bridgestone Battlewing......:(

hercul
19/03/2008, 15:24
Σήμερα έτυχε να περάσω από τον Τρικαλιώτη(Θεσνίκη) και το είδα από κοντά!!
Είναι κουκλί σίγουρα αλλά δεν έχει ποδιά και κεντρικό σταντ στον βασικό!! Λίγο απαράδεκτο με φάνηκε αυτό! Κατα τα άλλα το ερωτεύτηκα ΚΑΙ αυτό!

Αλλά δεν μου το δίνουν για τεστ γιατί δεν έχω το δίπλωμα απεριορίστων κυβικών πάνω από χρόνο!! :sick: :sick:

Anty12
19/03/2008, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από hercul
πάνω από χρόνο!! :sick: :sick:

ΠΕΝΤΕ χρόνια......:beer:

hercul
19/03/2008, 16:53
Πέντε χρόνια το έχεις εσύ ή πέντε χρόνια θέλει να είσαι κάτοχος διπλώματος για να πάρεις test ride? :look:

Anty12
20/03/2008, 01:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από hercul
ή πέντε χρόνια θέλει να είσαι κάτοχος διπλώματος για να πάρεις test ride? :look:

Αυτό......:D

hercul
20/03/2008, 10:04
Ekεί μου είπαν για ένα χρόνο! Αυτό πάντως νομίζω ότι παίζει ανάλογα με την ασφαλιστική στην οποία έχουν ασφαλισμένα τα οχήματα που παίρνεις στο test να οδηγήσεις!!

Τέσπα για να επιστρέψουμε στο θέμα μας είχα οδηγήσει παλιότερα το F800St και με είχε φανεί πολύ ροπάτο και εύστροφο! Αυτο (F800gs) που έχει μικρότερη τελική σημαίνει λογικά ότι θα έχει κοντυτερες σχέσεις σε σχέση με το ST έτσι? Δηλαδή θα έχει καλύτερες επιταχύνσεις?? :look:

takis1964
20/03/2008, 13:13
το θεμα αν θελετε με τις παραεισαγωγες το συνεχιζουμε εδω

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=55804

takis1964
20/03/2008, 17:57
Πηρα και εγω τεστ ντραιβ το f800gs
Τα συναισθηματα μου αναμικτα
Η ποιοτητα σε αριστα επιπεδα,η σελα ψηλη για το υψος μου,αλλα και ανετη,αρκετα λεπτη μπροστα
Ειμαι 1.72-75 κιλα και παταγα με τις μυτες κατω,πραγμα που ενω δεν ηταν ενοχλητικο πριν ξεκινησω την διαδρομη , καθε φορα που σταματουσα ,ειχα μια ανασφαλεια και κοιταγα συνεχεια
κατω!
Ο θορυβος απο την εξατμιση υπεροχος και γεματος ,τα φρενα πολυ δυνατα με το abs να ενοργοποιηται αρκετα
Στο θεμα κινητηρα τωρα
Δεν ξετρελαθηκα οπως νομιζα
Η ροπη χαμηλα δεν ηταν οπως την περιμενα! εβαλα 3η ανοιξα το γκαζι απο τις 2.500 στροφες μετα 4η και ο κινητηρας σαν ναχε κενο!
Επιταχυνε ,αλλα χειροτερα απο το τρανσαλπ 700 στις χαμηλες!
ανεβαζοντας βεβαια απο μεσαιες στις ψηλες στροφες ενοιωσα την ισχυ του κινητηρα!
Με πρωτη ηθελε να σηκωθει αλλα σπινιαριζε!
Κατι αλλο που θελω να προσθεσω ειναι οτι για κανα χιλιομετρο εβαλα και εναν φιλο μου 1.72 -72 κιλα στο πισω μερος και διαπιστωσε οτι οι χειρολαβες πιεζαν τους γοφους του του πραγμα πολυ ενοχλητικο!
Με λιγα λογια το f800 κανει αυτο ακριβως που διαφημιζεται οτι κανει
Εκδρομικο εντουρο

Asaverle
25/03/2008, 03:30
Αναλυτική παρουσίαση έχουμε εδώ (http://countersteer.wordpress.com/2008/03/24/f-800-gs-f-650-gs/) και εδώ (http://countersteer.wordpress.com/2008/03/24/f-800-gs-f-650-gs/)

gregorgeous89
26/03/2008, 18:43
Το πήρα από Τρικαλιώτη για testride 30 λεπτών.
1.Από κοντά είναι πιο γεμάτο εμφανισιακά αλλά θέλει ένα φούσκωμα βλέπε ζελατίνα,ποδιά ίσως και κάγκελα.
2.Ποιότητα - χρώματα +10
3.Ύψος σέλας , ΨΗΛΑ κοντή ή σκάψιμο οπωσδήποτε (είμαι 1.79)
4.Κινητήρας πολύ καλός ροπάτος με άψογο ήχο!
5.Κράτημα στροφές θέλει συνήθεια η θέση οδηγήσεις (έχω vfr) αλλά η μηχανή κρατάει.
6. :a18: στην BMW


125168

gregorgeous89
26/03/2008, 18:44
Με φόντο την Θεσ/νίκη


125169

gregorgeous89
26/03/2008, 18:45
Η συνοδεία...Μήπως πρέπει να αρχίσουν να ανησυχούν?


125170

json
26/03/2008, 19:46
koukla! k sou paei :)

MikeG
26/03/2008, 19:49
Για μένα, όπως το έχω δει από κοντά & το φαντάζομαι πως θέλω να είναι, του λείπει ποδιά, διπλό stand & ένα σετ πλαϊνές βαλίτσες (εννοείται όχι μαμίσιες).
Κατά τα άλλα είναι super!
& στο μέλλον μια εξατμισούλα γιατί από ότι έλεγε ο μηχανικός το μηχανάκι είναι πολύ φιμωμένο, έχει πολλά να δώσει ακόμα αν αναπνεύσει.

:wave2:

harrysvr
26/03/2008, 20:33
3.Ύψος σέλας , ΨΗΛΑ κοντή ή σκάψιμο οπωσδήποτε (είμαι 1.79)


Κι εγώ 1,80 είμαι αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς, βολεύει ή να πάρουμε τη χαμηλή;

gregorgeous89
26/03/2008, 23:42
Να πάρουμε χαμηλή :rolleyes:

Cpt. Haddock
01/04/2008, 15:39
συγχώνευση :D

McGyver
01/04/2008, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
συγχώνευση :D

Magic! :D

MikeG
02/04/2008, 13:21
Μόλις γύρισα από test ride & των δύο μοντέλων (F800GS & F650GS).
Τα οδήγησα & τα δύο σε συνθήκες πόλης, εθνικό δρόμο, επαρχιακό, χώμα & άμμο :D .
Τα πήραμε με ένα φίλο για 1 ώρα & τα κάναμε ανταλλαγές.

Ας ξεκινήσω πρώτα με το F800GS.
Μου άρεσε πάρα πολύ το δούλεμα του κινητήρα, η θέση οδήγησης είναι super (όπως θα έπρεπε για ένα πραγματικό on-off) δε σε κουράζει & δε νομίζω ότι σε μεγάλο ταξίδι θα έχω πρόβλημα. Εξάλλου κραδασμοί μηδέν. Ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος, χωρίς κομπιάσματα ακόμα & όταν πας ρελαντί, & επιταχύνει για προσπέραση μέσα στη πόλη ακόμα & με 4η. Driftαρει & σουζάρει για πλάκα. Τα φρένα του αρκετά καλά, ένιωθα πολύ σιγουριά (δοκίμασα απότομα φρεναρίσματα, είχε βρέξει σήμερα) με μόνο μειονέκτημα το "κλώτσιμα" του πεντάλ του πίσω φρένου όταν το πατάς επίμονα & έχει μπει σε λειτουργιά το ABS. Από θέμα βάρους ούτε που το κατάλαβα (σε σύγκριση με το F650 που έχω). Άνετο μέσα στη πόλη, φίδι. Για να πεις ότι κάνεις μεγάλο ταξίδι θα χρειαστείς μια μεγάλη ζελατίνα για να είσαι άνετος. Επίσης το μηχανάκι σίγουρα με αλλαγή εξάτμισης & βγάλσιμο καταλύτη:D έχει πολλά να δώσει ακόμα.
Τώρα όσον αφορά το χώμα. Super! Για τα κιλά του είναι μια χαρά. Δε το περίμενα τόσο καλό. Αποροφάει ότι εμπόδιο συναντά & δε κολλά ποθές. Ακόμα & σε στυλ μονοπάτι το βάλαμε δίπλα σε μια παραλία. Αρκετά βολική θέση οδήγησης για όρθιος, ίσως χρειαστούν αποστάτες στο τιμόνι.
Αυτό που με χάλασε ήταν η απουσία υδραυλικού συμπλέκτη, η ζέστη που βγάζει στο δεξί πόδι μέσα στη πόλη & το πόσο χύμα είναι το δοχείο με τα υγρά φρένου για το μπροστινό.
Με μια ποδιά, & χούφτες θα το πάρω!



Τώρα για το F650GS.
Το μηχανάκι είναι ΑΡΙΣΤΟ σε συνθήκες πόλης & επαρχιακού. Νομίζεις ότι το οδηγάς χρόνια. Καταλαβαίνεις τη διαφορά στο γκάζι με το F800GS αλλά & πάλι είναι αρκετό για να κινηθείς άνετα & να επιταχύνεις χωρίς κομπιάσματα & κατεβάσματα ταχυτήτων. Θέση οδήγησης σε βάζει μέσα στη μηχανή & νομίζεις ότι καβαλάς παπάκι. Το ίδιο θέμα με το πίσω φρένο. Το μηχανάκι έτσι όπως το είδα εγώ μπορεί άνετα να ταξιδέψει με τη προσθήκη μιας μεγαλύτερης ζελατίνας. Στο χώμα σίγουρα μειονεκτεί σε σχέση με το 800. Αλλά & οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ σκληρές. Εν ολίγης θα περάσει άνετα κάποιο χωματόδρομο αλλά δε το συστήνω σε κάποιον που τα ΣΚ θέλει να εξερευνεί τα βουνά. Το ίδιο θέμα με το δοχείο των υγρών φρένου.
Για κάποιον που το θέλει καθημερινό μηχανάκι, να πηγαίνεις τις βόλτες του & σε μεγάλες αποστάσεις θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα.


Αυτά. Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι ή εγώ θυμηθώ κάτι θα επανέλθω!

:wave2:

advblack
02/04/2008, 13:29
..δεν σου φάνηκε σκληρή; Εγω νομίζω πως είναι. Επίσης όταν το χούφτωνες βάναυσα δεν σου ΄φαινόταν πως κόμπιαζε λίγο μέχρι ν αρπάξει στροφές; Κάτι σαν δισταγμός. Σαν μην θέλει να τα πετάξει στο δρόμο με τη μια. Κατά τ άλλα και μένα μ άρεσε αν και θα το προτιμούσα με 19αρα ζάντα όπως είχα πει πιο πάνω. Το 650 δεν μου αρκεί που την εχει.

Cpt. Haddock
02/04/2008, 13:34
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:

Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:

α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα

β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα

γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ

MikeG
02/04/2008, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
..δεν σου φάνηκε σκληρή; Εγω νομίζω πως είναι. Επίσης όταν το χούφτωνες βάναυσα δεν σου ΄φαινόταν πως κόμπιαζε λίγο μέχρι ν αρπάξει στροφές; Κάτι σαν δισταγμός. Σαν μην θέλει να τα πετάξει στο δρόμο με τη μια. Κατά τ άλλα και μένα μ άρεσε αν και θα το προτιμούσα με 19αρα ζάντα όπως είχα πει πιο πάνω. Το 650 δεν μου αρκεί που την εχει.

Η σέλα μου φάνηκε οκ. Εντάξει δεν είναι όπως Vstrom ή Africa αλλά προσωπικά δε νομίζω ότι θα με κουράζει. Επίσης προσωπικά προτιμώ τον 21" για πιο εύκολη οδήγηση στο χώμα. Ίσως όπως λες να κάνει 1-2 sec να τα βγάλει στο δρόμο, αλλά εγώ ένιωθα τη ροπή μόλις άνοιγα το γκάζι.

MikeG
02/04/2008, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:

Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:

α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα

β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα

γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ

Νομίζω ότι μια χαρά είναι έτσι όπως τα έχει βγάλει:winka: :wave2:

apav
02/04/2008, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:

Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:

α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα

β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα

γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ

+1


Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
βγάλσιμο καταλύτη

:sad:

el_hymador
02/04/2008, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:

Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:

α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα

β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα

γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ

ναι, ναι και επισης να βγαλει ενα 1000 (το οποιο θα ειναι ομως 800cc) με αποδοση 95 ίππων, ενα 400 (επισης 800cc) για την Ιαπωνια και ενα 250 (παλι 800cc) με περιορισμενη ιπποοδυναμη για τοπυς αναβατες του πρωτου διπλωματος...

:lol: :lol:

Tpap
02/04/2008, 21:18
σας μεταφέρω κ εγώ τις εντυπώσεις μου, μιας και δεν έγραψα τίποτε για bmw στο σχετικό τοπικ για την έκθεση..

--παρόλο που δίνει κανα δυό διαφορετικές σέλες δεν με βόλεψε καμία μιας και μπροστά στενεύουν πολύ και περνάνε και δυό ραφές εκατέρωθεν...φαντάζομαι σε ταξίδι... :nono:

--δεν με άρεσαν τα καλώδια, που έδειχναν να είναι μάλλον ατάκτως περασμένα και καθόλου συμμαζεμενα..(εντάξει στα εγγλέζικα το καταλαβαίνω αυτό αλλά και στον γερμανό? και με τόσα λεφτά? :nono:

--φινίρισμα πλαστικών, ποιότητα πλαστικών, ποιότητα βαφής, εμφανείς βίδες.
μετην σειρά λοιπόν:

-κακό φινίρισμα, έντονες ακμές στα τελειώματα γαι φαντάσου να το πλένεις... γδάρσιμο στα χέρια που έχει να γίνει..
-ποιότητα πλαστικών σχετικά καλή, αλλά πάλι γιατί θυμάμαι τα πλαστικά του F να δείχναν καλλίτερα..?
-ποιότητα βαφής μέτρια πρός κακή...απαράδεκτο για bmw :nono:
-μπορούσαν τουλ οι βίδες που είναι γύρω-γύρω από το ψευτορεζερβουάρ να είναι ποιοτικότερες
και να είναι σε οδηγούς με ελαστικό παρέμβυσμα.. το λιγότερο που μπορούσαν να κάνουν.

και πείτε τώρα τιμή με διπλό σταντ, καλλίτερη σέλα, κάγκελα και δύο τουλ βαλίτσες, ποδιά, και ψηλότερη ζελατίνα...για να ακούσω.

(και δεν την έχω οδηγήσει ακόμη...)

@εδιτ: θεωρώ πολλά τα λεφτά για αυτά που προσφέρει το μηχανάκι...απόψεις απολύτως προσωπικές και ίσως αυστηρές..όσο αυστηρο σε κάνει το €..

Bavarian
02/04/2008, 21:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
σας μεταφέρω κ εγώ τις εντυπώσεις μου, μιας και δεν έγραψα τίποτε για bmw στο σχετικό τοπικ για την έκθεση..

--παρόλο που δίνει κανα δυό διαφορετικές σέλες δεν με βόλεψε καμία μιας και μπροστά στενεύουν πολύ και περνάνε και δυό ραφές εκατέρωθεν...φαντάζομαι σε ταξίδι... :nono:

--δεν με άρεσαν τα καλώδια, που έδειχναν να είναι μάλλον ατάκτως περασμένα και καθόλου συμμαζεμενα..(εντάξει στα εγγλέζικα το καταλαβαίνω αυτό αλλά και στον γερμανό? και με τόσα λεφτά? :nono:

--φινίρισμα πλαστικών, ποιότητα πλαστικών, ποιότητα βαφής, εμφανείς βίδες.
μετην σειρά λοιπόν:

-κακό φινίρισμα, έντονες ακμές στα τελειώματα γαι φαντάσου να το πλένεις... γδάρσιμο στα χέρια που έχει να γίνει..
-ποιότητα πλαστικών σχετικά καλή, αλλά πάλι γιατί θυμάμαι τα πλαστικά του F να δείχναν καλλίτερα..?
-ποιότητα βαφής μέτρια πρός κακή...απαράδεκτο για bmw :nono:
-μπορούσαν τουλ οι βίδες που είναι γύρω-γύρω από το ψευτορεζερβουάρ να είναι ποιοτικότερες
και να είναι σε οδηγούς με ελαστικό παρέμβυσμα.. το λιγότερο που μπορούσαν να κάνουν.

και πείτε τώρα τιμή με διπλό σταντ, καλλίτερη σέλα, κάγκελα και δύο τουλ βαλίτσες, ποδιά, και ψηλότερη ζελατίνα...για να ακούσω.

(και δεν την έχω οδηγήσει ακόμη...)





Πες τα εσύ γιατί εγώ τα λέω μερικά χρόνια τώρα και με λένε κακό...τουλάχιστον δεν είμαι μόνος :winka:

gregorgeous89
02/04/2008, 23:17
θεωρώ πολλά τα λεφτά για αυτά που προσφέρει το μηχανάκι...
Δηλαδή το TDM προσφέρει περισσότερα και έχει τα ίδια?

Tpap
02/04/2008, 23:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από gregorgeous89
Δηλαδή το TDM προσφέρει περισσότερα και έχει τα ίδια?

άλλο θέμα:wave2:
η συζήτηση μας είναι για το πε-εμ-βε

MikeG
03/04/2008, 09:21
Τι σχέση έχει το TDM με το F800GS? :confused: :confused: :confused: :confused:


Για να σοβαρευτούμε λίγο...

harrysvr
03/04/2008, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
σας μεταφέρω κ εγώ τις εντυπώσεις μου, μιας και δεν έγραψα τίποτε για bmw στο σχετικό τοπικ για την έκθεση..

--παρόλο που δίνει κανα δυό διαφορετικές σέλες δεν με βόλεψε καμία μιας και μπροστά στενεύουν πολύ και περνάνε και δυό ραφές εκατέρωθεν...φαντάζομαι σε ταξίδι... :nono:

--δεν με άρεσαν τα καλώδια, που έδειχναν να είναι μάλλον ατάκτως περασμένα και καθόλου συμμαζεμενα..(εντάξει στα εγγλέζικα το καταλαβαίνω αυτό αλλά και στον γερμανό? και με τόσα λεφτά? :nono:

--φινίρισμα πλαστικών, ποιότητα πλαστικών, ποιότητα βαφής, εμφανείς βίδες.
μετην σειρά λοιπόν:

-κακό φινίρισμα, έντονες ακμές στα τελειώματα γαι φαντάσου να το πλένεις... γδάρσιμο στα χέρια που έχει να γίνει..
-ποιότητα πλαστικών σχετικά καλή, αλλά πάλι γιατί θυμάμαι τα πλαστικά του F να δείχναν καλλίτερα..?
-ποιότητα βαφής μέτρια πρός κακή...απαράδεκτο για bmw :nono:
-μπορούσαν τουλ οι βίδες που είναι γύρω-γύρω από το ψευτορεζερβουάρ να είναι ποιοτικότερες
και να είναι σε οδηγούς με ελαστικό παρέμβυσμα.. το λιγότερο που μπορούσαν να κάνουν.

και πείτε τώρα τιμή με διπλό σταντ, καλλίτερη σέλα, κάγκελα και δύο τουλ βαλίτσες, ποδιά, και ψηλότερη ζελατίνα...για να ακούσω.

(και δεν την έχω οδηγήσει ακόμη...)

@εδιτ: θεωρώ πολλά τα λεφτά για αυτά που προσφέρει το μηχανάκι...απόψεις απολύτως προσωπικές και ίσως αυστηρές..όσο αυστηρο σε κάνει το €..

Επιτέλους, και μια αυστηρή κριτική! Μέχρι τώρα διάβαζα κριτικές λες και ήταν απο τα στελέχη της εταιρίας..
Aw, τόσο καιρό έλεγα για τη σέλα(από φώτος, δεν την έχω δει ακόμα τη μηχανή από κοντά) πως φαίνεται μαζεμένη μπροστά-σε σχέση πάντα με το 650gs(`03)-με αποτέλεσμα να είναι χειρότερη σε ταξίδια αλλά και σε καθημερινή χρήση, είναι όντος έτσι όπως τα λες;

MikeG
03/04/2008, 09:45
Παιδιά το μηχανάκι το βγάζει η εταιρία με στόχο να μπορεί να πατάει πολύ καλά χώμα. Με αυτή λοιπόν τη λογική η σέλα είναι έτσι. Δεν είναι ένα τουριστικό on-off. Αν θες τουριστικό πάρε το F650GS ή το 1200GS ή το Vstrom. Για εμάς όμως που θέλουμε να πατάμε χώμα & μάλιστα αρκετά είναι super.
Ας τα κρίνουμε τα πράγματα με βάση το ως προς τι είναι σχεδιασμένα να κάνουν. :winka:

harrysvr
03/04/2008, 10:03
On-off είναι , δύο χρήσεις, έτσι ήταν και το 650gs που έχεις και έχω, στο καινούριο γιατί να μην είναι άνετη όπως στο παλιό...

MikeG
03/04/2008, 10:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από harrysvr
On-off είναι , δύο χρήσεις, έτσι ήταν και το 650gs που έχεις και έχω, στο καινούριο γιατί να μην είναι άνετη όπως στο παλιό...

Το παλιό 650GS ήταν 80% on. Το καινούριο 850GS έχει άλλη φιλοσοφία. Εντελώς διαφορετική. Αν θες άνετη σέλα & cool όπως αυτό που "έχουμε" τώρα, πάρε το καινούριο 650GS & όχι το 800. :wave2:

Cpt. Haddock
03/04/2008, 10:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν θες άνετη σέλα & cool όπως αυτό που "έχουμε" τώρα, πάρε το καινούριο 650GS & όχι το 800. :wave2:

Mike και του καινουριο 650 η σέλα δεν έχει καμία σχέση με την πολυθρόνα του παλιού 650, να τα λέμε σωστα

:wave2:

MikeG
03/04/2008, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Mike και του καινουριο 650 η σέλα δεν έχει καμία σχέση με την πολυθρόνα του παλιού 650, να τα λέμε σωστα

:wave2:

Σαφώς. Είναι όμως πιο άνετη από του 800. Πολύ πιο άνετη.
Δεν είμαι εδώ για να υπερασπιστώ το μηχανάκι αλλά ούτε & την εταιρία. Όταν όμως διαβάζω τέτοια κριτική πραγματικά δε καταλαβαίνω. Κάνουν κριτικοί άνθρωποι οι οποίοι με αυτά που βλέπεις ότι κρίνουν & με το τρόπο που κρίνουν καταλήγω ότι προτιμούν πχ το Vstrom. Εννοείται ότι η κριτική μπορεί να γίνεται από όλους.
Αλλά πρώτα πρέπει να ξέρουμε τι ζητάμε & μετά να κρίνω. Σα να αρχίσω τώρα εγώ να γκρινιάζω που το Varadero δε πάει χώμα.... :wave2:

harrysvr
03/04/2008, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Το παλιό 650GS ήταν 80% on. Το καινούριο 850GS έχει άλλη φιλοσοφία. Εντελώς διαφορετική. Αν θες άνετη σέλα & cool όπως αυτό που "έχουμε" τώρα, πάρε το καινούριο 650GS & όχι το 800. :wave2:

Το 80% που λες που το στηρίζεις;
Οσοι θα αγοράζουν 650-800 θα το χρησιμοποιήσουν 80-20 άσφαλτο-χώμα εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν μπορώ να καταλάβω την εταιρία με τη συγκεκριμένη σέλα...(aw μπορεί αν τη δοκιμάσω να μου αρέσει αλλά βλέπω και τις φωτογραφίες...)

gregorgeous89
03/04/2008, 13:06
Τι σχέση έχει το TDM με το F800GS?
Και με πιο δηλαδή να το συγκρίνω? κάποιοι γκρινιάζουν για την τιμή, το tdm είναι κοντά στα κυβικά και 2 κύλινδρο.
Θα ήθελα και εγώ να ξέρω "ακριβό" σε σχέση με πιο μοντέλο?
Η σέλα είναι όντος άβολη μπροστά αλλά αυτό βελτιώνετε εύκολα.

Επιτέλους, και μια αυστηρή κριτική!
Οκ φίλε η μηχανή είναι χάλια οκ?

Prince-Garbage
03/04/2008, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από gregorgeous89
Και με πιο δηλαδή να το συγκρίνω? κάποιοι γκρινιάζουν για την τιμή, το tdm είναι κοντά στα κυβικά και 2 κύλινδρο.

Με κανένα... Επειδή είναι και τα δύο δικύλινδρα και κοντά στα κυβικά θα τα βάλεις δίπλα?




Θα ήθελα και εγώ να ξέρω "ακριβό" σε σχέση με πιο μοντέλο?

Εδώ τα λες όμορφα κατά τη γνώμη μου.. Εφόσον δεν υπάρχει άλλο μοντέλο στην κατηγορία του, θα μπορούσες ίσως να το συγκρίνεις με το αμέσως μεγαλύτερο - μικρότερο μοντέλο της ίδιας εταιρίας, πάντα σε αναλογία με το τι προσφέρει και για ποιους λόγους φτιάχτηκε το καθένα. Και πάντα στην ίδια κατηγορία - σειρά μοντέλων..

:wave2:

Tpap
03/04/2008, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Δεν είμαι εδώ για να υπερασπιστώ το μηχανάκι αλλά ούτε & την εταιρία. Όταν όμως διαβάζω τέτοια κριτική πραγματικά δε καταλαβαίνω.

αναφέρεσαι στις απόψεις που εξέφρασα?
αν ναι, να κάνω μια προσπάθεια να εξηγήσω ότι δεν κατάλαβες..

Tpap
03/04/2008, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από gregorgeous89
Θα ήθελα και εγώ να ξέρω "ακριβό" σε σχέση με πιο μοντέλο?


γιατί πρέπει να είναι ακριβό ''σε σχέση'' με κάποιο άλλο?

δεν μπορεί να είναι απλά ακριβό γι αυτά που προσφέρει?

ή αλλιώς υπερτιμολογημένο...

και για να σε βοηθήσω να αντιληφθείς τι εννοώ --αν και με κάνεις να επαναλαμβάνομαι-- πες μου σε τι τιμή βγαίνει με τα εξής απαραίτητα για εμέ τουλ: υψηλότερη ζελατίνα, ποδιά, καλλίτερη σέλα, δύο βαλίτσες, διπλο σταντ.

περιμένω να σε ακούσω.

Cpt. Haddock
03/04/2008, 15:10
Ρε σεις...

Δε νομίζω οτι χρειάζεται να συζητάμε το αυτονόητο οτι δλδ τα μοντέλα της bmw ειναι υπερτιμολογημένα

:wave2:

advblack
03/04/2008, 16:47
...κάποιοι περίμεναν ότι το 800αρι θα ήταν ουσιαστικά μια μικρογραφία του 1200 αλλά χωρίς μπόξερ; Να σας πω την αλήθεια εγώ αυτό θα ήθελα να είναι. Περισσότερο ον και λιγότερο οφφ αφού αυτή τη χρήση θα του έκανα άμα το αγόραζα. Το μηχανάκι όμως πάει προς χώμα μεριά κι αυτό κατά τη γνώμη μου είναι ενδιαφέρον μιας και δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Τώρα ποιοί απ' αυτούς που θα το αγοράσουν θα ασχολούνται και με χωματίδρομους αυτή είναι άλλη ιστορία. Εγώ και να 'θελα δεν έχω χρόνο. Οπότε η μόνη λύση αν πραγματικά αγόραζα αυτό το μηχανάκι θα ήταν....................να το κάνω MOTARD !!!




(καποιος μάλλον με πρόλαβε
:winka: ):


126288

advblack
03/04/2008, 16:49
.....(δεν ειναι κουκλί;)


126289

takis1964
03/04/2008, 18:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
..δεν σου φάνηκε σκληρή; Εγω νομίζω πως είναι. Επίσης όταν το χούφτωνες βάναυσα δεν σου ΄φαινόταν πως κόμπιαζε λίγο μέχρι ν αρπάξει στροφές; Κάτι σαν δισταγμός. Σαν μην θέλει να τα πετάξει στο δρόμο με τη μια. Κατά τ άλλα και μένα μ άρεσε αν και θα το προτιμούσα με 19αρα ζάντα όπως είχα πει πιο πάνω. Το 650 δεν μου αρκεί που την εχει.

Εγω που το οδηγησα συμφωνω μαζι σου ως αναφορα το κομπιασμα! ισως οι διαφορετικες αποψεις εχουν να κανουν με το τι μηχανες εχει οδηγησει ο καθενας μας!!!

gregorgeous89
03/04/2008, 19:07
πες μου σε τι τιμή βγαίνει με τα εξής απαραίτητα για εμέ τουλ: υψηλότερη ζελατίνα, ποδιά, καλλίτερη σέλα, δύο βαλίτσες, διπλο σταντ.
Ακριβή... το ίδιο δεν συμβαίνει όμως με όλες τις μηχανές? Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να τα έχει στην στάνταρ τιμή? και έτσι είναι μια χαρά, από εκεί και πέρα είναι το πως θες να την κάνεις την μοτό και το ότι μπορείς να αλλάξεις κάπως την προσωπικότητα της είναι στα +
Υ.γ.: Κοίτα που έφτασα να απολογούμαι για τις τιμές των BMW που γενικά είναι απαράδεκτες:rotflmao:

peskandritsos
03/04/2008, 20:13
Αν και παλιος στα διτροχα δεν εχω εμβαθυνει σε πολλα θεματα τεχνικα αλλα καποια πραγματα νομιζω οτι πρεπει να ειναι αυτονοητα.Αν ημουνα BMWδακιας θα ενιωθα προδομενος απο την μαμα εταιρεια.Που ακουστηκε BMW μοτο χωρις μποξερ κινητηρα χωρις λαστιχα tubles με usd χωρις την γνωστη στιβαροτητα που μας εχει μαθει μεχρι τωρα με σελα που να κανει χρηση στρινγκ εσωρουχου???Επισης για εξηγηστε μου κατι.Αφου το 650 εινα πιο streetαδικο γιατι εχει λιγοτερα αλογα και πιο αδυναμα φρενα???

MIHALIS TZIMAS
03/04/2008, 22:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
άλλο θέμα:wave2:
η συζήτηση μας είναι για το πε-εμ-βε


f800 is not BMW

Tpap
03/04/2008, 22:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIHALIS TZIMAS
f800 is not BMW

?:confused: ?

advblack
04/04/2008, 08:11
...βρε παιδια δεν ειναι BMW τα f800, WMB ειναι! Μηπως και εμεις δεν ειμαστε μηχανοβιοι; Μηπως αυτο δεν ειναι φορουμ; Πολλα τα ερωτηματα φιλοι μου, παρα πολλα και λιγος χρονος........

(εγω επιμενω παντως, Motard θα το κανα :D

road spirit
04/04/2008, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
...εγω επιμενω παντως, Motard θα το κανα :D εν κακό :wacko:

nelson
04/04/2008, 10:05
λεπόν, πήρα χτες το F800GS μια σύντομη ασφάλτινη βόλτα...

έχομε και λέμε:

- η μηχανή είναι όντως πολύ καλά ζυγισμένη για τις διαστάσεις τις και το βάρος της
και πάρα πολύ σταθερή στα πολλά χαω.

- ο 21" τροχός δεν ενοχλέι καθόλου στην ευκινησία της μηχανής και στην κίνηση
ελίσεται πολύ άνετα

- τα φρένα του μου άρεσαν πολύ και το ABS εξαιρετικό (αν και δεν έχω οδηγήσει
πολλές μότο με ABS...), ασφαλές φρενάρισμα απο τα πολλά χωρίς τρελό βύθισμα
του μπροστινού

- η θέση οδήγησης όπως μου αρέσει, κάθεσαι ψηλά σε φυσιολογικές προς "αρχοντικές"
γωνίες

- δε το καβάλησα αρκετή ώρα αλλά η σέλα μου φάνηκε άνετη για τον χαρακτήρα της μοτο
(το προηγούμενο μονοκύλινδρο μοντέλο είχε όμως πολύ πιο άνετη σέλα)

- η μηχανή είχε 2 αριστερούς καθρέπτες (???) - ο ένας προφανως γυρισμένος κατα 180 μοίρες,
:rotflmao:

- τα πλαστικά, χρωματισμός και συναρμογή δεν με έπεισαν καθόλου, μα καθόλου λέμε - ειδικά
αν αναλογιστούμε την τιμή

- στην περιοχή γύρω απο τον κινητήρα αρκετά καλωδιάκια χύμα και διάσπαρτα - σου δίνει
την αίσθηση οτι ο μάστορας δεν έχει ολοκληρώσει κάποια εργασία!

- (στα σοβαρότερα τώρα) ο κινητήρας του... πως να το πω κάπως διακριτικά...
δε μου γέμισε το μάτι. Εκπληκτική ελαστικότητα μεν - βάζεις έκτη απο τις 1900 σαλ. και
δε φαίνεται να το ενοχλεί. Απο την άλλη όμως δεν ανεβάζει στροφές γρήγορα, δε σε κρεμάει
βέβαια, αλλά αμφιβάλει κανείς αν έχει 85 άλογατα (προφανως δεν εννοώ με έκτη τώρα, έτσι).
Και αναρωτιέμαι σε ποιό βαθμό ευσταθούν τα σχόλια του ειδικού τύπου του στυλ "... κάναμε
μπαντιλίκια με 160...". Δε λέω, θα πετάξει κωλαράκι με 1-2-3η στο Ηράκλειο, αλλα απο την
άλλη και ... πατίνι πετάει κώλο στο Ηράκλειο...

Μου φάνηκε πολύ μπουκωμένος και νωχελικός, δε ξέρω αν έχει να κάνει με την διάταξη του
κινητήρα, αλλά πραγματικά μου έλειψε η εκρηκτικότητα ενός μονοκύλινδρου στις
χαμηλομεσαίες. Και επειδή όταν κατέβηκα απο το BMW δεν ήμουν σίγουρος αν όντως ο
κινητήρας δεν έχει τη ροπή που θα έπρεπε ή αν εγώ ήμουν επιρρεασμένος απο το γεγονός
οτι τόσα χρόνια καβαλάω μονοκύλινδρο... πήγα έκανα test ride το kawasaki versys (σίγουρα
κάποιοι ήδη βήχουν ενώ άλλοι τρίβουν τα χέρια τους). Αν δεν ήξερα τα κυβικά τους θα
ορκιζόμουν οτι το versys έχει περισσότερα κυβικά! Ο σκοπός δεν ήταν να συγκρίνω τις
μοτοσυκλέτες αλλά να πάρω ένα δείγμα απο έναν δεύτερο δικύλινδρο εν σειρά για να βγάλω
πιο αντικειμενικό συμπέρασμα - το οποίο είναι οτι ο κινητήας του BMW δικαιολογημένα δε
μου άρεσε και οτι κάτι δεν είναι όπως θα έπρεπε.


off topic - πρέπει να οδηγήσω κάποιο απο τα 690 της KTM, σε περιοδικά λένε οτι (κυρίως
το DUKE) συμπεριφέρεται στις υψηλές σαν μεσαίο δικύλινδρο. Αν ισχύει αυτό και βεβαίως
διατηρεί την χαρακτηριστική "μονοκύλινδρη" συμπεριφορά στις χαμηλομεσαίες, τότε
ίσως είναι ο τέλειος κινητήρας - επιφυλάσομαι μέχρι να το δοκιμάσω και τα ξαναλέμε...

makis206
04/04/2008, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από nelson
- (στα σοβαρότερα τώρα) ο κινητήρας του... πως να το πω κάπως διακριτικά...
δε μου γέμισε το μάτι. Εκπληκτική ελαστικότητα μεν - βάζεις έκτη απο τις 1900 σαλ. και
δε φαίνεται να το ενοχλεί. Απο την άλλη όμως δεν ανεβάζει στροφές γρήγορα, δε σε κρεμάει
βέβαια, αλλά αμφιβάλει κανείς αν έχει 85 άλογατα (προφανως δεν εννοώ με έκτη τώρα, έτσι).
Και αναρωτιέμαι σε ποιό βαθμό ευσταθούν τα σχόλια του ειδικού τύπου του στυλ "... κάναμε
μπαντιλίκια με 160...". Δε λέω, θα πετάξει κωλαράκι με 1-2-3η στο Ηράκλειο, αλλα απο την
άλλη και ... πατίνι πετάει κώλο στο Ηράκλειο...

Μου φάνηκε πολύ μπουκωμένος και νωχελικός, δε ξέρω αν έχει να κάνει με την διάταξη του
κινητήρα, αλλά πραγματικά μου έλειψε η εκρηκτικότητα ενός μονοκύλινδρου στις
χαμηλομεσαίες. Και επειδή όταν κατέβηκα απο το BMW δεν ήμουν σίγουρος αν όντως ο
κινητήρας δεν έχει τη ροπή που θα έπρεπε ή αν εγώ ήμουν επιρρεασμένος απο το γεγονός
οτι τόσα χρόνια καβαλάω μονοκύλινδρο...

Οπωσδήποτε ευθύνονται οι προδιαγραφές (Euro3) γι'αυτό αλλά και το τελικό της εξάτμισης που και στο ρελαντί ακόμα δείχνει να μπουκώνει όλο το σύστημα εκεί πέρα.. προσωπικά πιστεύω ότι με ένα aftermarket τελικό μόνο (Ακράπα ξέρουμε ξέρουμε) θα βελτιωθεί πολύ η κατάσταση και θα ζωηρέψει αρκετά το μοτέρ.

:beer:

christosms
04/04/2008, 10:30
Εκανα 2 Test ride σε 2 διαφορετικα μαγαζια το οδηγησα σε ανοιχτο δρομο (Εθνικη οδος - Λεωφορος Κηφισου) και σε γειτονιες (Πειραια - Μοσχατο), Εντυπωσεις: Ο κινητηρας πολυ ελαστικος με ωραιες κοντες σχεσεις, "πιανει" τα 160khm για πλακα, χρειαζετε ψηλοτερη ζελατινα (χτυπαγε ο αερας στο στηθος), ειμαι 1,85 υψος και η ψιλη η σελα ηταν ικανοποιητικη, στις λακουβες δεν καταλαβα τιποτα απο τις απειρες που εχουν οι δρομοι της Αττικης, σε καποια φαση ειχα βαλει και δευτερο ατομο πισω που και παλι δεν καταλαβα τιποτα, τα φρενα ειναι προοδευτικα και δεν "μαγκωνουν" αρχικα αλλα αν τα πατησεις αποτομα σε συνδιασμο με τo ABS ειναι αποτελεσματικα, ετσι γενικα φαινεται μια σοβαρη και καλοστημενη μηχανη

Konti
04/04/2008, 10:40
Ακόμα δεν το έχω οδηγήσει, θα γίνει κι αυτό πολύ σύντομα και θα γράψω κι εγώ τα συμπεράσματα μου!

Αυτό που δεν μου "αρέσει" εμένα (σαν πολιτική της εταιρίας κυρίως) είναι ότι η BMW έχει φτιάξει-πλασάρει το καινούριο 800αρι ως ένα πραγματικό on-off (κάτι σαν το dakaraki μας:D ) και δεν το εξοπλίζει ανάλογα, δηλαδή ούτε ποδιά στον κινητήρα, ούτε χούφτες για ένα και καλά "εκτός δρόμου" μηχανάκι!

Εντάξει δεν είπα να έχει κάγκελα, θερμενόμενα grip, 2πλο stand κλπ., αλλά τουλάχιστον τα 2 παραπάνω βασικά για τις εκτός δρόμου εξορμήσειςς........

p.s. Μήπως ξέρει κάποιος πόσο πάει η Acrapa:blush: ?

Cpt. Haddock
04/04/2008, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Αυτό που δεν μου "αρέσει" εμένα (σαν πολιτική της εταιρίας κυρίως) είναι ότι η BMW έχει φτιάξει-πλασάρει το καινούριο 800αρι ως ένα πραγματικό on-off (κάτι σαν το dakaraki μας:D ) και δεν το εξοπλίζει ανάλογα, δηλαδή ούτε ποδιά στον κινητήρα, ούτε χούφτες για ένα και καλά "εκτός δρόμου" μηχανάκι!

Βεβαίως και το εξοπλίζει, αλλα έξτρα :lol: :lol: :lol:

Πάντως τα "μαμα" κάγκελα ειναι της συμφοράς... πιάνουν μόνο τον κινητηρα κατω... Πάλι θα βγάλει λεφτα η touratech και η hepco becker :lol:

Konti
04/04/2008, 10:54
E! Χαίρω πολύ..... €€€€€:wave2:

Τουλάχιστον ποδιά θα έπρεπε να έχει standard, οι λαιμοί της εξάτμισης και το φίλτρο λαδιού είναι πολύ εκτεθειμένα, για ένα "εκτός δρόμου" μηχανάκι πάντα ε?

Ε ρε! Touratech & Wunderlich τρίβουν τα χέρια τους:D

Anty12
04/04/2008, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock

Πάντως τα "μαμα" κάγκελα ειναι της συμφοράς...

Οσο γιαυτό.....προσυπογράφω καπετάνιο μου.....:D

Τάλεγα για το ψυγείο......:rolleyes:


126366

makis206
04/04/2008, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Οσο γιαυτό.....προσυπογράφω καπετάνιο μου.....:D

Όφου πόνοι...:uplate:

christosms
04/04/2008, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Οσο γιαυτό.....προσυπογράφω καπετάνιο μου.....:D

Τάλεγα για το ψυγείο......:rolleyes:

Ερε στουκα που "εφαγε"... αλλα το μπροστινο συστημα (αναρτησεις, τιμονι) φαινετε μια χαρα...