Σύνδεση

View Full Version : Bmw F 800 Gs - It's show time



Σελίδες : 1 2 [3]

peskandritsos
04/04/2008, 20:27
Απ οτι φαινεται τουμπα εφαγε, εχει και χορταρακια απο τον θαμνο στο πισω μερος

Konti
05/04/2008, 16:20
Και οι χούφτες δεν είναι και ότι καλύτερο......

christosms
06/04/2008, 00:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Και οι χούφτες δεν είναι και ότι καλύτερο......

Της TOURATECH θα του πηγαινουν καλυτερα...

nelson
07/04/2008, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Οπωσδήποτε ευθύνονται οι προδιαγραφές (Euro3) γι'αυτό αλλά και το τελικό της εξάτμισης που και στο ρελαντί ακόμα δείχνει να μπουκώνει όλο το σύστημα εκεί πέρα.. προσωπικά πιστεύω ότι με ένα aftermarket τελικό μόνο (Ακράπα ξέρουμε ξέρουμε) θα βελτιωθεί πολύ η κατάσταση και θα ζωηρέψει αρκετά το μοτέρ.

:beer:

οι προδιαγραφές ρύπων θα ευθύνονταν αν είχαμε οδηγήσει τον ίδιο κινητήρα πριν και μετα απο αυτές!
Αλλα εδώ δεν ισχύει αυτό, γιατί φερειπείν το versys έχει καλύτερη απόκριση παρά τα λιγότερα κυβικά, αυτό δεν πληροί euro3 (ρητορική ερώτηση)?

MikeG
07/04/2008, 09:53
Τα μονοκίλυνδρα πάντα έχουν καλύτερο αρχικό πέταγμα. Πάρε & τα δυο στον εθνικό να δεις.
Είδα 220 με το GS άνετα (χρειαζόταν βέβαια μια μεγαλύτερη ζελατίνα).

:wave2:

advblack
07/04/2008, 14:28
....δεν είναι μονοκύλινδρο MikeG, δικύλινδρο είναι. Είναι όμως πολύ κοντά γραναζομένο και ίσως για αυτό να φαίνεται πιο 'ζωντανό' στα χουφτώματα. Και εγώ την ίδια εντύπωση είχα μιας και το μηχανάκι μου είναι Versys και το οδήγησα αμέσως μετά το 800αρι και σκέφτηκα. 'Μα καλά σαν πιο γκαζάτο μου φαίνεται τούτο δω'. Για μένα η λύση ειναι Ακράπα που δεν καταργεί και τον καταλύτη άρα είμαστε και οικολογικως ορθοί (αλλά και καμιά 700αρια ευρώ φτωχώτεροι :wave2: )

Tpap
07/04/2008, 15:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Τα μονοκίλυνδρα πάντα έχουν καλύτερο αρχικό πέταγμα. Πάρε & τα δυο στον εθνικό να δεις.
Είδα 220 με το GS άνετα (χρειαζόταν βέβαια μια μεγαλύτερη ζελατίνα).:wave2:

Με έχεις πείσει.
Αν πάρω κι άλλο bmw, από σένα θα το αγοράσω πάντως.
Δουλεύεις σε κάποιο εξουσιοδοτημένο, ή έχεις δικό σου μαγαζί?

nelson
07/04/2008, 16:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
.... Για μένα η λύση ειναι Ακράπα που δεν καταργεί και τον καταλύτη άρα είμαστε και οικολογικως ορθοί (αλλά και καμιά 700αρια ευρώ φτωχώτεροι :wave2: )

φιλαράκι με το F800S λέει οτι η Akrapa με καταλύτη δίνει απλά ήχο!
οπότε είσαι μάλλον απλά 700 ευρώ φτωχώτερος...

doni
08/04/2008, 15:48
lipon shmera tou ereixa kai egw mia matia sthn ekthesh
apo prwtes entypwseis polu wraio..entelws upokeimeniko..
aurio mallon tha to kanw test ride kai vlepoume..
pantws den mou fanhke na se klevoun gia ta lefta pou kanei..
vevaia thn poiothta thn antilamvanete kathenas entelws diaforetika
gnwmi mou einai oti plhrwneis perneis.

:smokin: :smokin: :smokin:

Tpap
08/04/2008, 17:06
οι μαρκετίστες τα αξίζουν τα λεφτά που παίρνουν...

Konti
09/04/2008, 15:26
Πήγα σήμερα και ρώτησα για το F800GS λοιπόν, μου είπαν ότι ο χρόνος παράδοσης θα είναι τουλάχιστον τον Ιούνιο!

Απο τιμή και extra:

Με ABS, θερμενώμενα grips, υπολογιστή ταξιδίου, ποδιά στον κινιτήρα και πληρωμένα όλα τα έξοδα πινακίδα κλπ. € 11,580.

Εντάξει 1500 ευρώ (€10,000 αρχική τιμή) για τόσα extra δεν ξέρω δεν μου φαίνονται πάρα πολλά!

Δεν ξέρω τι να πώ!

Βέβαια χούφτες & κάγκελα Touratech ή Wunderlich γιατί τα μαμά :yuck:

Οπότε βάλτε + 300€ (τουλάχιστον) [πάμε συνολικά δηλαδή 11,800€ για να είναι η μηχανή ready εντάξει.... θα το καταπιώ]


Υ.Γ.Ρώτησα και για την Akrapovic + 850€ μου είπαν....... :eek:

MikeG
09/04/2008, 15:29
Acrapovic θα πάρεις από έξω.... :smokin:
& trip computer δε νομίζω να χρειάζεται :wave2:

Konti
09/04/2008, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Acrapovic θα πάρεις από έξω.... :smokin:
& trip computer δε νομίζω να χρειάζεται :wave2:

Καλά σίγουρα και φυσικά θα βγάλουν κι άλλες εταιρίες.....

Για το trip computer το ίδιο του είπα κι εγώ και απ'ότι μου είπε αν το πάρεις χωρίς, δεν θα έχει καθούλο την οθόνη στα δεξιά του στροφόμετρου-κοντέρ και είναι κάπως σκέτο, φτωχό!

Όχι ότι με πειράζει αλλά εντάξει 150€ δε βαριέσαι...

doni
11/04/2008, 22:07
proxthes to ekana kai egw volta gia arketh wra.. lipon gia na mhn parexigoumaste
to mixanaki pou exw twra einai ena 525exc.. arxika h aisthish pou sou dinei otan aneveis
panw einai polu elafria se sxesh me ta pragmatika tou kila..fenetai kalozigismeno..
h thesi odigishs voleuei kapion metriou anasthmatos na einai kai orthios panw sth mixanh
alla oso anafora thn sela den einai kai oti pio xekourasto gia megala taxidia upothetw.proswpika mou fanhke aneth epeidh exw sinithisei apo to sanidi.o hxos tou kinithra gematos.to odhghsa se xwma, palia ethnikh kai nea ethnikh.h alhthia einai oti to perimena ligo pio zwhro.. sto xwma den me diskolepse polu alla ekei to varos tou arxise na einai aisthito, kai den rwthsa pws vgenei auto to daimonismeno to abs, mou espase kyriolektika ta neura.. sthn palaia ethnikh to apolausa statherothta kai sveltada alla to abs sinexise na me ekneurizei aforhta sto pisw freno panta sto mprosta mono mia fora. kai meta ethnikh eixe kai notia alla kai pali para polu stathero kai sigouro ta 160 den argouses na ta deis alla gia ta 200+ eprepe na kaneis ligo upomonh ekei ta frena htan ikanopoihtika.. kai h anarthsh polu aneth.. me deutero atomo apo pisw 1.90 vevaia eniwtha mia piesh stous prosagwgous mou..auta ta liga apo mena alla exw polu mikrh empeiria apo analoges mixanes gia na pw perisotera..
:smilea: :smilea:

peskandritsos
12/04/2008, 13:42
Υπολογιστε και κανενα 1500αρι για ζαντολαστιχα tubles γιατι δεν ενοειτε για μενα BMW του 2008 με σαμπρελλα που στα αλλα της μοντελα την εχει καταργησει απο το 1989.

apav
14/04/2008, 10:11
Και από ποιο μοντέλο θα βάλεις; Το Στρώμα; :smokin:

peskandritsos
14/04/2008, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Και από ποιο μοντέλο θα βάλεις; Το Στρώμα; :smokin: Οχι μαλλον απο vespa :rotflmao:

Cpt. Haddock
14/04/2008, 14:56
κοιτα ρε σπαμ που πέφτει εδώ.... :smokin:

Anty12
18/04/2008, 15:47
Ήδη το F 800 GS συμπληρώνει κοντά δυο μήνες στους δρόμους ( για κάποιους που το παρήγγειλαν πριν το δουν)…….

Τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν , μέχρι τούδε….

-Διακοπές-σβησίματα (http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=140999)

-Θόρυβος-κραδασμοί στους μπροστά δίσκους. (http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=140420)

-Βαφή (http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=142475)

-Πλαϊνά πλαστικά (http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=142506)


:beer:

Tpap
18/04/2008, 21:25
για κοίτα ρε φούστη μου..:confused:

Anty12
22/04/2008, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Τώρα όσον αφορά την ανάκληση, αυτή έγινε για μια βαλβίδα υποπίεσης της τρόμπας βενζίνης. Από πλαστική έγινε μεταλλική. Αλλάζει σε 2 λεπτά.
Αν & δε νομίζω να κυκλοφορήσουν στην αγορά μοτοσυκλέτες χωρίς περασμένη την ανάκληση.
Αυτά τα λίγα, σύντομα περισσότερα!!!!


Και επίσημα η ανάκληση (http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/expand.asp?uniqueID=38BBDD4E60FDC9568025740B00300396&freeText=Blank) .

Αφορά στα 162 πρώτα μοντέλα (στην Αγγλία).....

antonisv
30/04/2008, 22:11
Κύριοι σε 6 ημέρες παραλαμβάνω το F 800 GS και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος!

christosms
01/05/2008, 11:35
Καλορίζικο, καλοτάξιδο και πάντα όρθιος.... εγώ το περιμένω μέσα Ιουλίου :winka: , φυσικά περιμένουμε φώτο και εντυπώσεις...

Anty12
06/05/2008, 17:42
Το νου σας , όσοι θα αρχίσεται σε λίγο να την καβαλάτε εκεί έξω........


Disaster ! First insurance claim in 62 years of riding.

--------------------------------------------------------------------------------

Third day out on my new 800GS - coming up to my home via a twisty hilly road as I have done 1,000s of times before, the last three and a half years on my 1200GS.. As I came round one of the righthand hairpin bends and accelerated, still leaning to the right, the bike stalled/cut out and thus shreared off to the right; I was unable to hold it up and down it went. Broken headlight, engine casing, bad scratches on bodywork, oil all over the road; I was winded and a few cuts and bruises. The dealer from whom I had bought the bike in Lyon (25 miles away) came out straightaway and picked the bike up -8.30 pm. So far I have deduced, the hard way, that this bike simply cuts out if the engine is overloaded - it doesn't vibrate or stutter, like the many boxers that I have had, and give you a chance to change down. Engine fault ? Rider error? Engine characteristics? What do you think? ( On Saturday I tried to buy back my 1200GS, left there on Wednesday, but it was already sold!) I would of course be interested to hear if others have experienced this, apart from previous replies in this thread;
__________________
BrianinFrance



Πηγή: www.ukgser.com

sek
07/05/2008, 00:33
:hypnotize :uplate: :sick:

gregorgeous89
08/05/2008, 22:32
Μπράβο στην BMW.Κατάφερε να κάνει ότι έκαναν τα Caponord του 2002:sick:

advblack
09/05/2008, 09:56
...μωρέ τώρα, πως κάνετε έτσι; Παιδικές ασθένειες δεν τις λένε; Αφού το μηχανάκι είναι adventure , ΖΗΣΕ ΤΗΝ Περιπέτεια. Άμα όλα πηγαίνουν ρολόι τι σόι περιπέτεια θα είναι;
Φίλοι,
Ζούμε σε μια εποχή όπου όλες οι εταιρίες σε όλους τους τομείς τρέχουν να προλάβουν το κέρδος. Τελεία και Παύλα. Μην το ψάχνετε :sun:

Anty12
09/05/2008, 10:03
Θα παρακαλούσα κάποιον συνάδελφο , ο οποίος γνωρίζει Γερμανικά, να μας δώσει μια ιδέα του τι ακριβώς συμβαίνει στο παρακάτω κείμενο.

Αναφέρεται στα προβλήματα με τις διακοπές , και από την μετάφραση του Altavista, αυτό που κατάλαβα είναι κάποιο σημαντικό πρόβλημα εισαγωγής καυσίμου στον κινητήρα, με αποτέλεσμα αυτό να είναι πολύ πλούσιο, και το software να κόβει την λειτουργία, και να πέφτει ο κόσμος στις στροφές.

Και το πιο ανησυχητικό....το πρόβλημα - αν κατάλαβα καλά - είναι γνωστό εδώ και τέσσερεις μήνες.......:confused: :confused:



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo F 800 Fangemeinde,


Mit dieser Nachricht möchte ich alle Fahrer und Fahrerrinnen einer BMW
F 800 GS vor einer akuten Unfallgefahr zu warnen.

Problem:
Fehlerhafter Ansaugstutzen in dem sich Benzin sammeln kann –
Software erkennt diesen Zustand als zu fettes Gemisch und schaltet den Motor aus!

Ablauffolge:

Am 28.03.2008 wurde eine nagelneue BMW F 800 GS nach ausgiebigen Probefahrten durch einen BMW - Händler im Eifeler Land, auf meinen Namen zugelassen und einen oder zwei Tage später an mich übergeben.
Endlich, nach vielem hin und her und verlorenem Geld das Motorrad das zu mir passt – die fünfte BMW gekauft bei diesem BMW Händler – als Rechtfertigung mir selbst gegenüber für das verlorene Geld kann ich nur meine Jahresfahrleistung von über 30000 Kilometern anführen..
Und dann nichts wie ab mit dem Bock – Fahrverhalten, Ansprechen des Motors, Fahrwerk – alles super bis auf den mäßigen Sitzkomfort der niedrigen Sitzbank und eine Kleinigkeit (die bei ca. Kilometerstand 2000 zum ersten mal auftrat)... dachte ich....
Bei Kilometerstand 3200 wurde dann Mitte April 08 ein Scott-Oiler montiert
Bei dieser Gelegenheit wurde von mir diese o.g. "Kleinigkeit" bemängelt :
Beim Gasanpatschen im Leerlauf oder gezogener Kupplung an der Ampel geht mit einem
Ansatz einer Fehlzündung der Motor aus.
Der Werkstattmeister liest den Fehlerspeicher aus, kann jedoch keine
diesbezügliche Aufzeichnung erkennen und provozieren ließ sich der Vorgang auch nicht..
Na gut, dachte ich, alles halb so schlimm – bis es dann passierte.
In einer serpentinenartigen Kurve Innerorts, bei langsamer Fahrt und entsprechender Schräglage ging ich kurz vom Gas und dann, beim vorsichtigen Angasen passierte es – der Motor starb ab Wie an der Ampel:
Fuß auf den Boden gerammt – Kupplung reflexartig gezogen – in aufrechter Position mit dem
Restschwung , der langen Federwege sei Dank – eine Verkehrsinsel hoch gehoppelt und zum Stehen gekommen.
Bei diesem Vorfall war ich gerade auf dem Weg zur Eifel – wäre mir dies in den Eifelkurven passiert, hätte es wahrscheinlich böse geendet..
Sofort von unterwegs wurde daraufhin der Werkstattmeister der BMW
Niederlassung von mir telefonisch über diesen Vorfall benachrichtigt der das aber nicht so ernst nahm.
Mit einem mulmigen Gefühl fuhr ich dann noch 1,5 Stunden durch die Eifel, mit der Sorge, das mir in ähnlichen Kurven wieder der Motor ausgeht – ein vernünftiges Fahren war nicht mehr möglich. Und dann geschah es tatsächlich noch einmal – jedoch in einer nicht so gefährlichen
Kurvensituation.
Daraufhin hieß es für mich ab nach Hause, da das Vertrauen in die Maschine nun endgültig hin war.
Von zu Hause aus rief ich noch mal den Werkstattmeister an – man kennt sich
schon länger und ist per Du – trotzdem nahm er mich nicht ernst und empfahl mir doch
vorläufig keine Serpentinen mehr zu fahren.
Als ich ihm sagte das dies wohl ein Spruch für die Bildzeitung sei, bat er mich für den nächsten Tag in die Werkstatt
Bei einem Kilometerstand von ca. 5800 km ging es dann Ende April in die Werkstatt.
Nachdem ich dort noch mal in Ruhe meinen Vorfall schildern konnte wurde ich nun
Durch den Werkstattmeister und auch durch den Verkaufsleiter sehr
Ernst genommen.
Währen der Fehlerspeicher erneut nichts hergab, ein provozieren dieses Fehlers auch nicht provozierbar bar, telefonierte der Werkstattmeister intensiv mit BMW.
Nach geraumer Zeit setze der Werkstattmeiste mich dann im Beisein des Verkaufsleiters darüber in
Kenntnis das nach mehrmaligem intensivem Nachfassen einige Leute bei BMW
wohl zugegeben hätten das da ein Problem bestünde und das Abhilfe erst in drei – bis vier Monaten zu erwarten sei.
Letztendlich läge das Problem an einem fehlerhaften Ansaugstutzen in dem sich Benzin sammeln kann.
Dies erkennt die Software irgendwann als zu fettes Gemisch und schaltet den Motor einfach aus.
Dieses Problem der Auswaschung des Ansaugstutzen soll verstärkt bei erhöhter Kilometerleistung auftreten und in meinem Beisein äußerte sich der Werkstattmeister
Unmissverständlich das auch ein neuer Ansaugstutzen das Problem nicht lösen würde –
Ebenso wurden seinerseits die Worte: Wandlung und Rückrufaktion in den Raum gestellt.

Nun schreiben wir den 07.05.2008.
Gestern wurde mir die Maschine als fahrtüchtig und dem Stand der Technik
entsprechend nach Hause geliefert.
Auf mein Nachfragen hin beim Meister ob es sich bei dem jetzt verbauten Ansaugstutzen um einen aus einer geänderten Produktion handenl würde, bekam ich ein NEIN zu Antwort – ebenso auf meine Frage ob die Software angepasst worden sei.
Man hat lediglich einen baugleichen Ansaugstutzen samt anderer Schellen verbaut
da zu fest angezogene Schellen angeblich zu einem Aufquillen des Stutzens führen könne.
Eine Probefahrt von 160 wurde auch durch den Werkstattmeister unternommen wobei der
Fehler nicht wieder auftrat. Auf mein Argumentation hin das bei mir der Fehler auch erst bei
erheblich höherer Kilometerleistung eintrat wurde nicht eingegangen.
Auf meine Frage hin ob man mir nun schriftlich geben könne das dieser Fehler nun endgültig behoben wäre bekam ich zur Antwort das weder die BMW Niederlassung noch BMW München mir
diesbezüglich etwas schriftlich geben würden da Motorradfahren im Allgemeinen ja gefährlich sei.. Ich solle mich doch wieder melden falls das Problem noch mal auftreten würde und außerdem müßte ich ja rechtlich nun mal zwei mögliche Nachbesserungsaktionen akzeptieren.
Auf meine weitere Frage hin wer mir bei einem möglichen Unfall den ich durch dieses bekannte Symptom erleiden könnte z.B. mit Querschnittlähmung dann noch eine weitere oder sogar zweite Chance geben würde bekam ich selbstredend auch keine Antwort....


Was tun? Ich steh hier mit einem fast neuen Motorrad in dem ich jedes Vertrauen verloren habe – und nicht nur dies – mein Vertrauen in die deutsche Premium-Marke BMW ist zerstört.
Wäre ich mit dem Motorrad, verursacht durch dieses Problem, verunfallt
dann wäre nie die Rede von diesem Problem gewesen------------ nur wieder von einem
Motorradfahrer der sicherlich mal wieder zu schnell war oder dem die nötige Fahrpraxis fehlte.

Made in Germany – macht `nen Haken dran – es ist nichts mehr Wert bei BMW

Ach ja, meinen Scott -Oiler hat man mir auch noch stillgelegt.
Erst verkauft, verbaut und jetzt stillgelegt weil er angeblich ... ach ich weiß nicht.
Aber ich brauche ihn ja sowieso nicht mehr – jedenfalls nicht mehr auf einer BMW


Solltet Ihr einen Rat für mich haben wäre ich sehr dankbar.



Schöne Grüße und sichere Fahrt

Lothar

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LINK (http://web20.p15160369.pureserver.info/f800-forum/viewtopic.php?t=2128&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight)

rockerman
09/05/2008, 10:37
αν αιναι ετσι οπως τα λες θελουν κρεμασμα ! μηπως για αυτο το λογο αναστειλαν την κυκλοφορια σε αλλες υπειρους και αφησαν για πειραματοζωα τους ευρωπεους?

Anty12
09/05/2008, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockerman
αν αιναι ετσι οπως τα λες

Να διευκρινιστεί ότι δεν τα λεω εγώ, αλλά τα διαβάζω από τα διάφορα φόρα.......

Και την μηχανή την έχω στο μάτι από την πρώτη φωτογραφία..............



Πως μου’ κοψε, και δεν έβγαλα το χιλιάρικο από την τσέπη , μετά το test ride…….:mad: :mad:

Bavarian
09/05/2008, 13:00
:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao:




Μιά απ' τα ίδια εκεί στο Μόναχο...:yuck:



Πόσο είπαμε ότι κάνει ? φτάνει τα 13 χιλιαρικά ?



:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao:

byron
09/05/2008, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Θα παρακαλούσα κάποιον συνάδελφο , ο οποίος γνωρίζει Γερμανικά, να μας δώσει μια ιδέα του τι ακριβώς συμβαίνει στο παρακάτω κείμενο.


Nomízω οτι ξέρει ο sapila racing. Θα τον πιμισω....

sapila racing
09/05/2008, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Nomízω οτι ξέρει ο sapila racing. Θα τον πιμισω....

Δεν ξέρω Γερμανικά, αλλά δεν μου φαίνονται καλά τα πράγματα...

Konti
09/05/2008, 13:37
Εγώ να σας πω την αλήθεια ήμουν στο τσάκ να δώσω το Dakaraki και να παραγγείλω το 800, τελικά με βλέπω να το κρατάω και θα δω αν θα το δώσω....

Είναι και απ'τα τελευταία 650GS Dakar.......:blush:

Bavarian
09/05/2008, 13:49
Με λίγα λόγια λέει ότι ενδέχεται να εισέλθουν πλαστικά θραυσματα από το στόμιο της βενζίνης προφανώς από κακή κατασκευή του πλαστικού ρεζερβουάρ να περάσουν στον ψεκασμό και ο εγκέφαλος να καταλάβει ότι έχει πλούσιο μείγμα και να ανεβάσει στροφές ξαφνικά ή να σβήσει το μοτέρ.Επίσης αναφέρει και κάποια άλλα προβλήματα που του έβγαλε και του λέγανε κάτι παλαβά στο σέρβις ότι πχ φταίει το Scott Oiler που έχει βάλει για να μη του τα φτιάξουν
:lol: :lol: επίσης καταλήγει στο συμπέρασμα ότι απαγοητεύτηκε από τη BMW για τα χρήματα που έδωσε και από το σέρβις τους και ότι θα έπρεπε πρώτα να δοκιμάζουν εξονυχιστικά τα μηχανάκια τους πριν τα βγάλουν στην παραγωγή.


Σημειωτέον ο τύπος (Λόταρ) τα λέει αυτά σε κάποιο φόρουμ συνομιλώντας με κάποιον άλλον...




:wave2: :wave2:




Βρε δεν ξαναπαίρνω που να μου κοπούν τα χέρια και τα πόδια μαζί:lol: :evil: :yuck:






Πάντως για να λέμε και την αλήθεια σβησίματα στο μοτέρ ξαφνικά είχε και το στρητάδικο F 800 από το οποίο προέρχεται το μοτέρ.

filipp0s
09/05/2008, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
....



Βρε δεν ξαναπαίρνω που να μου κοπούν τα χέρια και τα πόδια μαζί:lol: :evil: :yuck:





Να σου βρω ρε κανενα 1100gs που μου λεγες ότι το μετάνιωσες που το πούλησες?


:evil:

:wave2:


:lol:

Tpap
09/05/2008, 14:13
τελικά μετανιώνει ή οχι? δεν εχω καταλάβει..

@Αντυ: δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα με το πεεμβε...και πραγματικά δεν μου αρέσει που επαληθεύονται οι όποιες αρχικές υποψίες που είχα ως προς την ποιότητα του...

(και το περίεργο είναι ότι θα πουλήσει.)

Anty12
09/05/2008, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Με λίγα λόγια λέει ότι ενδέχεται να εισέλθουν πλαστικά θραυσματα από το στόμιο της βενζίνης προφανώς από κακή κατασκευή του πλαστικού ρεζερβουάρ να περάσουν στον ψεκασμό και ο εγκέφαλος να καταλάβει ότι έχει πλούσιο μείγμα και να ανεβάσει στροφές ξαφνικά ή να σβήσει το μοτέρ.Επίσης αναφέρει και κάποια άλλα προβλήματα που του έβγαλε και του λέγανε κάτι παλαβά στο σέρβις ότι πχ φταίει το Scott Oiler που έχει βάλει για να μη του τα φτιάξουν
:lol: :lol: επίσης καταλήγει στο συμπέρασμα ότι απαγοητεύτηκε από τη BMW για τα χρήματα που έδωσε και από το σέρβις τους και ότι θα έπρεπε πρώτα να δοκιμάζουν εξονυχιστικά τα μηχανάκια τους πριν τα βγάλουν στην παραγωγή.


Σημειωτέον ο τύπος (Λόταρ) τα λέει αυτά σε κάποιο φόρουμ συνομιλώντας με κάποιον άλλον...




:wave2: :wave2:




Βρε δεν ξαναπαίρνω που να μου κοπούν τα χέρια και τα πόδια μαζί:lol: :evil: :yuck:






Πάντως για να λέμε και την αλήθεια σβησίματα στο μοτέρ ξαφνικά είχε και το στρητάδικο F 800 από το οποίο προέρχεται το μοτέρ.


Ευχαριστούμε....:beer: :beer: :beer:

Bavarian
09/05/2008, 14:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
Να σου βρω ρε κανενα 1100gs που μου λεγες ότι το μετάνιωσες που το πούλησες?


:evil:

:wave2:


:lol:







Πράγματι δεν έχεις άδικο Φίλιππε.Το 1100 σκυλομετάνιωσα που το πούλησα αλλά το είχα ήδη δέκα χρόνια και 160.000 χλμ.Αν βρεθεί κανένα είμαι ανοιχτός σε προτάσεις αλλά θα κρατήσω και το Honda για τις στραβές :D


Ασε που στραβοκοιτάω και προς Αγγλία μεριά κάτι σε 955:D

Anty12
09/05/2008, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
τελικά μετανιώνει ή οχι? δεν εχω καταλάβει..

@Αντυ: δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα με το πεεμβε...και πραγματικά δεν μου αρέσει που επαληθεύονται οι όποιες αρχικές υποψίες που είχα ως προς την ποιότητα του...

(και το περίεργο είναι ότι θα πουλήσει.)

Από 'τι κατάλαβες - σε ότι με αφορά τουλάχιστον - η μοτόρα είναι στο μικροσκόπιο.....
Εξακολουθεί να είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα.
Απλά δεν μπορώ να τους καταλάβω ώρες-ώρες, ρε γ@μώτο......Κοντά έναν αιώνα κατασκευάζουν μηχανές.......και έχω δουλέψει με Γερμανούς.....:confused: :confused:

Ζητάνε 12000 Ευρό για μισοβαμένη μηχανή, μισοβιδωμένη, στην οποία αν θελήσεις να βάλεις μπαράκι στο τιμόνι για το GPS, πρέπει να πληρώσεις 100 Ευρό........:confused: :confused:

Δηλαδή τα εκκατομύρια που δώσαν για να σπονσονάρουν το Ewan και την ΑΛΛΗ , στο γύρω-γύρω όλοι, θα τα πληρώσουμε , εμείς......:confused: :confused:

Bavarian
09/05/2008, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Από 'τι κατάλαβες - σε ότι με αφορά τουλάχιστον - η μοτόρα είναι στο μικροσκόπιο.....
Εξακολουθεί να είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα.
Απλά δεν μπορώ να τους καταλάβω ώρες-ώρες, ρε γ@μώτο......Κοντά έναν αιώνα κατασκευάζουν μηχανές.......και έχω δουλέψει με Γερμανούς.....:confused: :confused:

Ζητάνε 12000 Ευρό για μισοβαμένη μηχανή, μισοβιδωμένη, στην οποία αν θελήσεις να βάλεις μπαράκι στο τιμόνι για το GPS, πρέπει να πληρώσεις 100 Ευρό........:confused: :confused:

Δηλαδή τα εκκατομύρια που δώσαν για να σπονσονάρουν το Ewan και την ΑΛΛΗ , στο γύρω-γύρω όλοι, θα τα πληρώσουμε , εμείς......:confused: :confused:






Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να το αφήσεις να περπατήσει κάνα δυό χρόνια και μετά να πάρεις τις αποφάσεις σου.Σκέψου ότι το 800άρι στρητ ακόμα έχει "παιδικές ασθένειες" δυό χρόνια μετά την παρουσίασή του.Αν το πάρεις μεταχειρισμένο σίγουρα θα είναι φορτωμένο με καλούδια και με σαφώς μικρότερη τιμή.Μέχρι τότε το Dakar σου θα σε συντροφεύει παντού αξιόπιστα:beer:



@Captain κάτι έλεγες για ενα 955 πριν πέσει ο μπαρμπέρης της Σεβίλλης :lol: Για ρίξε ένα pm :beer:

Anty12
09/05/2008, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Μέχρι τότε το Dakar σου θα σε συντροφεύει παντού αξιόπιστα:beer:


Βασικά δεν έχω Dakar........:D

Χθές πούλησα την Kawa....:bawl: :bawl: ....και Δευτέρα μετά την έκθεση, αν έχουν το καινούργιο Tenere στο show room ,μάλλον θα βγω για ψώνια....:beer: :beer:

Tpap
09/05/2008, 15:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να το αφήσεις να περπατήσει κάνα δυό χρόνια και μετά να πάρεις τις αποφάσεις σου.Σκέψου ότι το 800άρι στρητ ακόμα έχει "παιδικές ασθένειες" δυό χρόνια μετά την παρουσίασή του.Αν το πάρεις μεταχειρισμένο σίγουρα θα είναι φορτωμένο με καλούδια και με σαφώς μικρότερη τιμή.


Θα συμφωνήσω...

Tpap
09/05/2008, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Απλά δεν μπορώ να τους καταλάβω ώρες-ώρες, ρε γ@μώτο......Κοντά έναν αιώνα κατασκευάζουν μηχανές.......και έχω δουλέψει με Γερμανούς.....:confused: :confused:
Ζητάνε 12000 Ευρό για μισοβαμένη μηχανή, μισοβιδωμένη, στην οποία αν θελήσεις να βάλεις μπαράκι στο τιμόνι για το GPS, πρέπει να πληρώσεις 100 Ευρό........:confused: :confused:


καλά τα λες...

(οι μαρκετίστες έχουν κάνει μεγάλες ζημιές...από τότε που παραγκώνησαν τους μηχανικούς και οδηγούς...)

Bavarian
09/05/2008, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Βασικά δεν έχω Dakar........:D

Χθές πούλησα την Kawa....:bawl: :bawl: ....και Δευτέρα μετά την έκθεση, αν έχουν το καινούργιο Tenere στο show room ,μάλλον θα βγω για ψώνια....:beer: :beer:



Συγγνώμη μάλλον μπερδευτηκα με καποιο άλλο ποστ.Το Τενερέ είναι ωραίο θα το έχουν γύρω στις 20 Μαίου στις εκθέσεις αλλά κατ' εμέ είναι πολύ "λίγο" σαν κάτι να του λείπει.

advblack
09/05/2008, 15:40
με 45 σκαρτους ιππους στα οπισθια και γυρω στα 210 πραγματικά κιλά γεμάτο θα σούρνεται παίδες. Το 800αρι θα πλησιαζει το ιδανικο σε κανα δυο χρονακια οπως ειπε ενας φιλος πιο πανω. Μεχρι τοτε καλη διασκεδαση!

gregorgeous89
12/05/2008, 16:05
Λίγα για τον Ewan...

Anty12
20/05/2008, 09:24
Lothar's story....PART II
Τελικά ο τύπος , κατάφερε να τους πήσει....
Η BMW (στην Γερμανία) , δέχτηκε να πάρει πίσω την μηχανή του , και να την τεστάρει για μία εβδομάδα.........

Για τους Γερμανομαθείς.......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo F 800 GS Fangemeinde,

es gibt Hoffnung!

Nachdem es wie im Bericht "Unfallgefahr F 800 GS " vom 07.05.2008
gechrieben zwischen mir und BMW zu keiner für mich zufriedenstellenden
Lösung nach Motoraussetzern in gefährlicher Situation gekommen ist hat sich gestern mein immer noch freundlicher BMW Werkstattmeister aus der Eifel (mit dem ich immer noch per Du bin)
bei mir mit foilgender Information gemeldet.

BMW möchte meine F 800 GS noch in dieser Woche zu Tests ins
Werk holen und stellt mir für diese Zeit kostenlos ein Bike zur Verfügung.

Ich habe dem zugestimmt, meine anwaltlichen Schreiben die heute auf den Postweg gehen sollten,zurückgestellt
und warte nun darauf das bis zum WE meine GS abgeholt wird.

Nachdem wie im Bericht vom 07.05.2008 gechrieben mein
Vertrauen in BMW völlig dahin war, werde ich diese Aktion BMW
natürlich positiv anrechnen.

Und hoffe auf ein gutes Ende - am liebsten mit einer super
funktionierenden F 800 GS.

Schönen Gruß

Lothar
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


LINK (http://web20.p15160369.pureserver.info/f800-forum/viewtopic.php?t=2179)

Γιατί μου θυμίζουν έντονα τις περιπέτειες κάποιου άλλου ταλαιπωρημένου BMWδοσυμφορουμίτη όλα αυτά.... :rolleyes: :rolleyes:

MikeG
14/07/2008, 21:48
Ας βάλουμε ένα video. Εδώ. (http://www.youtube.com/watch?v=hFjX3iwlFKg)

:wave2: