PDA

View Full Version : Βαθμός ελέγχου, επιλογή σου



road spirit
17/03/2008, 01:57
Σε ένα σπορ του οποίου η έλξη που αυτό ασκεί είναι χτισμένη γύρω από τη ταχύτητα ή το μύθο για τη ταχύτητα… ένα σπορ όπου οι τύποι που θαυμάζουμε είναι αυτοί «που πάνε γρήγορα», πιο γρήγορα από όλους τους άλλους, όπου γήινα μηχανήματα φαντάζουν «πύραυλοι», όπου ακόμα και αυτά που φοράμε σκοπό έχουν να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο που συνδέεται με αυτή τη ταχύτητα… ε, είναι δύσκολο να πεις ότι όλα δεν γίνονται για αυτήν…
Είναι το μέτρο σύγκρισης και η φήμη του γρήγορου που θέλουμε να μας περιβάλει…

Ένα πόρισμα, ένα στοιχείο που μπορεί να επαναλαμβάνουμε συχνά στον εαυτό μας - σε ένδειξη πίστης περισσότερο, και όχι σαν επιχείρημα – είναι ότι η ταχύτητα είναι «κακό πράμα»… Είναι ο μπαμπούλας που παραμονεύει να μαζέψει όποιον το παρακάνει και ξεπεράσει το όριο. Και το χρησιμοποιούμε για να δείχνουμε αυτοσυγκράτηση.

Και όμως, είναι φορές που κάτι τέτοιο δε συνάδει με την εμπειρία, με όσα βλέπουμε γύρω μας… Για παράδειγμα, μπορεί να ακούσουμε για αναβάτες που θα φάνε τα μούτρα τους πηγαίνοντας σιγά, πολύ σιγά, και χωρίς να προκαλούν τη τύχη τους. Ρε, ακόμα και εγώ έπεσα σταματημένος και έσπασα το πόδι μου – και δεν θέλω γέλια, όποιος νομίζει ότι μπορεί να κρατήσει με τον ένα τετρακέφαλο, 200 κιλά που έχουν γύρει μάλλον πολύ, τότε να πάει να γίνει σφίκτερμαν, να κοντράρει το Πύρο γιατί αλλιώς μάλλον χαραμίζεται …

Αντίστοιχα, μπορεί να ξέρουμε άτομα που πάνε διαβολεμένα γρήγορα, πολύ συχνά, για πολύ καιρό, για όσο καιρό τους ξέρουμε, μα που ποτέ δε πέφτουν.

Τι συμβαίνει τότε?

Όλοι λαμβάνουμε ένα ρίσκο τη στιγμή που καβαλάμε τη μηχανή, τη στιγμή που πατάμε τη μίζα… Ένα ελάχιστο. Έστω και αν υπάρχουν απόψεις που διαφοροποιούνται εν μέρει (αλλά αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης).
Τώρα, όσοι ανεβάζουν ταχύτητα σκόπιμα, συνειδητά, υιοθετούν αυτόματα ένα μεγαλύτερο βαθμό ρίσκου. Εν γνώσει τους τα βάζουν με τους νόμους πιθανοτήτων, σε ένα παιχνίδι χαμένων… Γιατί, στατιστικά, όσοι καβαλάμε διαρκώς και συστηματικά, θα τη πάθουμε… στάνταρ… έτσι λένε, σωστά?

Ίσως όμως κοιτάμε σε λάθος σημείο. Ίσως, απλά μπορεί λέμε, η ταχύτητα αυτή καθαυτή από μόνη της, να μην είναι η αιτία του κακού. Τουλάχιστον, όχι έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο κόσμος συνήθως, όχι έτσι σκέτα, «η ταχύτητα». Είναι ο βαθμός ελέγχου που μπορεί να ασκήσει ο αναβάτης σε δεδομένες συνθήκες, μεταξύ άλλων. Εκεί είναι το θέμα.

Μπορεί να το δούμε σε οποιαδήποτε βόλτα. Το επίπεδο του ελέγχου. Ή … το χάσιμο του.

road spirit
17/03/2008, 01:58
Το σενάριο είναι κλισέ και νομίζω ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, το έχουν δει. Συνάντηση με τη παρέα σε γνωστό σημείο για την αφετηρία της βόλτας προς Επίδαυρο, Ρώσο, Μπράλο… Μετά από λίγο φτάνει το στροφιλίκι στη διαδρομή την καλή … και ο ρυθμός ανεβαίνει σταδιακά. Τότε, εν μέσω μοτοσικλετιστής συναδελφικότητας (η οποία τη στιγμή εκείνη μεταμορφώνεται σε εγωιστική μανία επίδειξης ανωτερότητας) και οδηγικής ευχαρίστησης με αρκετό περιτύλιγμα αδρεναλίνης, ανακαλύπτεις ότι κάπου στο ενδιάμεσο ξέχασες αυτό το οποίο, πριν ξεκινήσεις, υποσχέθηκες να το έχεις συνέχεια στο μυαλό σου… Σύνεση και αυτοπειθαρχία …
Συμβαίνει σιγά σιγά. Λίγο εδώ, λίγο στην επόμενη καμπή, κάποια στιγμή ο ρυθμός έχει ανέβει παραπάνω από «σβέλτα» και κάπου εκεί βρίσκεσαι σε άλλο επίπεδο συνείδησης… Αυτό που δημιουργείται όταν κινείσαι σε σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο τόσο γρήγορα που οι εγκεφαλικές συνάψεις λειτουργούν απαιτητικότερα, ταχύτερα, ξεπερνώντας την υπολογιστική χωρητικότητα του συστήματος σου. Ως συνέπεια δεν απομένει απόθεμα φαιάς ουσίας για να επεξεργαστεί τα άλλα θέματα που περνάνε δίπλα σου, τις εικόνες, τις λεπτομέρειες έξω και γύρω από το δρόμο και πληροφορίες διάφορες εκείνη τη στιγμή. Άλλη διάσταση.
Όλοι έχουν βρεθεί εκεί, έστω μια φορά. Το ξέρεις γιατί ξαφνικά τα πάντα γύρω είναι διαφορετικά… Οι γραμμές που ακολουθείς δεν είναι καθαρές… Χρησιμοποιείς τα φρένα περισσότερο, κάνεις λάθη στο συγχρονισμό σου… Και σε αντίθεση με τη γρήγορη γεμάτη ροή α’ λα Ζεν οδήγηση – μια κατάσταση που όταν την πετύχεις σε ανταμείβει περισσότερο από κάθε άλλο σε αυτό το «σπορ», σαν ένα έπαθλο - βρίσκεσαι τώρα πιασμένος σε μια πάλη, στριμωγμένος σε μικρά κλάσματα του χρόνου ιδρώνοντας για να διορθώσεις λάθη…
Τα οποία σαν σε γεωμετρική πρόοδο φαίνεται να συμβαίνουν ταχύτερα, συχνότερα, και με μεγαλύτερη επίπτωση στους χειρισμούς σου… Πότε θα σταματήσεις? Η άλλοτε στρωτή οδήγηση σου έχει πάει περίπατο, το χαμόγελο μέσα από το κράνος έχει δώσει τη θέση του σε γκριμάτσες αγωνίας να παραμείνεις στο ρυθμό.

Αν δε σταματήσεις, κάπου θα το χάσεις, κάποια από τις επόμενες στροφές θα σου ΄ρθει πολύ πιο γεμάτη και γρήγορα από ότι θα έχεις αρχικά υπολογίσει, και αν όχι, τότε μπορεί και απλά να έχεις σταθεί τυχερός μέχρι το τέλος. Για να υποσχεθείς τότε, όταν θα βγάζεις το κράνος και το χέρι τρεμάμενο θα αναζητά τα τσιγάρα στη τσέπη του μπουφάν, ότι δεν θα το ξανακάνεις, όχι κατά αυτό τον τρόπο,.

Έχει να κάνει με επιλογή. Δική σου…
Όταν παίρνεις ένα προκλητικό δρόμο – προκλητικό από όποια άποψη θες, δεν έχει σημασία – υπάρχει ένα συγκεκριμένο, γνωστό σε σένα επίπεδο ελέγχου που μπορείς να ασκήσεις… Όχι για μία στροφή, ούτε για ένα κομμάτι του δρόμου. Για όλο το δρόμο, για το σύνολο της διαδρομής. Κάποιες μέρες, ο έλεγχος που ασκείς είναι απόλυτα δικός σου. Επιλέγεις να μείνεις με άνεση εντός του προσωπικού σου ορίου, εντός της δικής σου περιοχής ικανοτήτων, ένα σύνολο ικανοτήτων που κατέχεις συνειδητά, χωρίς αμφιβολία. Κάποιες άλλες μέρες, ίσως να επιλέγεις να πιέσεις τα όρια σου, να τα φτάσεις στα περιθώρια της γνωστής περιοχής ικανοτήτων σου… Ξέρεις τι είναι πιο εκεί έτσι? Άγνωστη περιοχή … και εκεί, πιο εκεί, δεν χωράνε παρομοιώσεις με … εξερευνητές και ηρωικούς πρωτοπόρους. Σε άγνωστη περιοχή, ο βαθμός ελέγχου που ασκείς σταδιακά μειώνεται μέχρι να τον πάρει ο διάολος. Βιαστικά και απότομα, όπως ακριβώς θα περίγραφε κανείς τον τρόπο οδήγησης σου εκείνη τη στιγμή.

Λοιπόν, υπάρχει μια προβλεψιμότητα σε αυτό. Ο καλός αναβάτης, θα παραμείνει εντός της περιοχής του και δεν θα ζήσει τέτοιες στιγμές. Έχει ομαλή ροή, σαν ένα με τον δρόμο. Μπορεί να φτάσει κοντά στο όριο, αλλά θα είναι στην «από εδώ πλευρά» του ορίου.

Να μπορείς να αναγνωρίζεις που είναι η διαχωριστική γραμμή. Η οποία δεν είναι ίδια για όλους. Η οποία σαφώς και δεν εξαρτάται μόνο από τις ικανότητες σου. Εξαρτάται από τη ψυχολογία σου εκείνη τη μέρα. Αλλού βρίσκεται όταν είσαι εντάξει και αλλού όταν έχεις τις μαύρες σου. Αλλού είναι την Κυριακή με 50 νοματέους κοντά και γύρω σου, και αλλού τη Τετάρτη όταν στη στροφή θα είσαι μόνος σου.
Αν θες να πιέσεις τα όρια σου, να προσεγγίσεις τα σύνορα της γνωστής περιοχής σου και σαν επεκτατικός οργανισμός που είσαι να προσπαθήσεις – συνειδητά – να τα διευρύνεις, να γίνεις καλύτερος, γρηγορότερος, διάλεξε άλλο στίβο. Διάλεξε μια πίστα, άσε το δρόμο για άλλα.

Τελικά, το θέμα δεν είναι η ταχύτητα, έτσι σκέτα. Το θέμα είναι να έχεις τον έλεγχο. Να κάνεις την επιλογή. Του πού, του πότε, του πώς. Κάθε φορά που βάζεις μπρος, κάνε την επιλογή σου.

road spirit
17/03/2008, 02:00
Αφορμή για τα παραπάνω στάθηκαν μερικά πρόσφατα θρεντ. Από τα στραβά… από εκείνα που σκόπιμα δεν μπαίνω να διαβάζω μερικές φορές. Επίσης, κάποιες σκέψεις που έκανα όταν τελικά δεν πήγα τη σημερινή Κυριακάτικη βόλτα στο Ρώσο… Όπως αποφεύγω γενικότερα τέτοιες κυριακάτικες βόλτες, σε τέτοιες «καλές» διαδρομές. … Όταν λίγο νωρίτερα έλεγα στο Βαγγέλη αυτό ακριβώς που συνέβη στην Επίδαυρο, λες και το ήξερα, χωρίς όμως να έχω μπει μέχρι εκείνη τη στιγμή στο φόρουμ, χωρίς να έχω διαβάσει το θρέντ…

Βασίστηκα σε παλιό άρθρο του sport rider (2003), σε κάποια σημεία απλά μετάφρασα στεγνά, σε κάποια πρόσθεσα δικά μου σχόλια και σκέψεις…Προσπάθησα να κρατήσω τη κεντρική ιδέα, αλλά όσο και να το διαφοροποίησα, το ρεζουμέ είναι για μένα τόσο απλό, που δεν έβγαινε αλλιώς…

npat
17/03/2008, 02:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Επίσης, κάποιες σκέψεις που έκανα όταν τελικά δεν πήγα τη σημερινή Κυριακάτικη βόλτα στο Ρώσο… Όπως αποφεύγω γενικότερα τέτοιες κυριακάτικες βόλτες, σε τέτοιες «καλές» διαδρομές.


Ρε φιλαράκι, μπορούσες να κάνεις την κότα και χωρίς να γράψεις ολόκληρη έκθεση Κυριακάτικα... πως την έχεις δει δηλαδή?

:lol: :lol:

Σοβαρά τώρα, πολύ σωστά τα λες.

Μπορεί πολύ απλά κάποιος να συνοψίσει λέγοντας ότι το θέμα είναι: "Να το πας και να μην σε πάει". Αν όλοι μας το καταλαβαίναμε αυτό θα ήταν πολύ καλύτερα. Καθώς επίσης και αν καταλαβαίναμε ότι, αν και μερικές φορές η βόλτα μοιάζει με βίντεο γκέιμ, σ' αυτό το παιχνίδι έχεις ένα κανονάκι μόνο και ένα δεκάρικο. Μαγκιά είναι να μπορείς να πεις "παιδιά τραβάτε μπροστά, εγώ θα συνεχίσω με τον ρυθμό μου". Μαγκιά είναι να μην χρειάζεται να αποδείξεις ότι είσαι άντρας αγνοώντας τα σημάδια που σου λένε "φίλε δε σε παίρνει, χαλάρωσε".

Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, καλύτερα θα ήταν να μην καβαλάει μοτοσυκλέτα. Αξιοζήλευτος μηχανόβιος δεν είναι αυτός που οδηγεί γρήγορα, αλλά αυτός που οδηγεί και θα οδηγεί για πολλά χρόνια...

:wave2:

devil's animal
17/03/2008, 07:47
Γιαννη, εχεις (εχετε) πολυ δικιο. :a18: :a012:

ολα ειναι θεμα επιλογων τελικα.
:wave2:

Ταξιδευτής
17/03/2008, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
......


Xιλια ΜΠΡΑΒΟ ρε Γιανναρε!!!!! :a19: :a19: :a19:
Τα λες ΑΠΟΛΥΤΑ σωστα...

Οταν ακουω για βολτες σε γνωστα "πιστακια" με καλο καιρο κλπ, μενω μακρυα η αν παω φροντιζω να μεινω πισω. Προφανως γιατι ειμαι κουλαδι, αλλα και προφανως για ολα οσα αναφερεις παραπανω...
Καλυτερα να με λενε κοτα και να με περνανε ολοι απο πανω παρα στο χωμα...

Ολοι μας εχουμε καποια ορια: στο δημοσιο τα σεβομαστε και (αν μπορουμε/θελουμε) στην πιστα τα σπρωχνουμε παραπερα.
Μαζι σου σε ολα! Μπραβο και παλι μπραβο!!!

filipp0s
17/03/2008, 08:37
Γιάννη... σωστός! :beer:

Μπράβο για το thread! :a013:

Chris_Cb1300
17/03/2008, 09:06
Ο καθένας μας έχει επιλογές αλλα κ τα όρια του...Άλλος νιώθει άνετα στα 120 άλλος στα 180 κ άλλος γουστάρει στα 270!!Καλό θα ήταν να βγαίνανε όμοια μηχανάκια βόλτα ώστε να μην υπάρχουν μεγάλες διαφορές...Εγώ βγαίνω βόλτα με φαιριγκάτα μηχανάκια κ χτυπιέμαι όχι για να τουσ φτάσω αλλα για να τους βλέπω απο μακρυά.....Αποτέλεσμα να κινδυνεύω σε χλμ που δεν είναι επιλογή μου κ καταληγω να τους γράφω στα @@ μου..Το μηχανάκι μου έχει τελικές αλλα τρώς πολύ ξύλο απο τον αέρα που σε κάνει να κουράζεσαι κ να μην ευχαριστιέσαι τιποτα..Στο φινάλε ήμαστε σε δημόσιο κωλόδρομο όπου οδηγάει ο οποιοσδήποτε μ@@@@@ς..Να γινόμαστε καλύτεροι βάση τα δικά μας κριτήρια κ όχι των άλλων..

Υσ. Να θυμίσω την υπογραφή συναδέλφου-Ο χεράς φτάνει πρώτος,ο κουλός φτάνει πάντα!!

apav
17/03/2008, 11:26
:a18:

el_hymador
17/03/2008, 11:40
+1

Πιστευω οτι εχει συμβει σε ολους μας.

Συμφωνω στο οτι η μεγιστη μοτοσικλετιστικη απολαυση σε δημασιο δρομο, ειναι να βρεις ενα τεμπο σβελτο και να ''ρεεις'' στην διαδρομη βαση φυσικα των δυνατοτητων σου.

Gandalf dr685sm
17/03/2008, 11:44
Αξιοζήλευτος μηχανόβιος δεν είναι αυτός που οδηγεί γρήγορα, αλλά αυτός που οδηγεί και θα οδηγεί για πολλά χρόνια...


Πολύ σωστή ατάκα ... και συμπληρώνω στο τέλος της φράσης την λέξη "ακέραιος".

Για το θέμα επιλογή ελέγχου. Είναι θέμα φαιάς ουσίας,... γιατί τον δεξι καρπό μόνο αυτή μπορει να τον συγκρατήσει. Διαφορετικά οτι και να ειπωθεί , όσο καλογραμμένο και να είναι , αν δεν υπάρχει αυτή... την μιά το σκεφτόμαστε και το διαβάζουμε... και την άλλη το ξεχνάμε.

Για μένα έλεγχος είναι το να έχω στο μυαλό μου συνέχεια την εικόνα της κόρης μου που με περιμένει... οπότε και θα χαρώ την βόλτα μου όσο μπορώ, αλλά απο την άλλη δεν θα ρισκάρω ανούσια και χωρίς σκέψη την ζωή μου και κατά επέκταση την μνήμη αυτού του προσώπου.


Gandalf

sober
17/03/2008, 13:02
Γιαννη..απλα...

:a19: :a19: :a18: :wave2:

tamar
17/03/2008, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αξιοζήλευτος μηχανόβιος δεν είναι αυτός που οδηγεί γρήγορα, αλλά αυτός που οδηγεί και θα οδηγεί για πολλά χρόνια...


Σοφά λόγια...

tai
17/03/2008, 16:32
ρε τι καλά που θα ήταν να τα θυμόμαστε αυτά στην καύλα επάνω!!
πόσοι φίλοι θα ήταν ακόμα εδω:rolleyes:

gousgoun_69
17/03/2008, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Chris_Cb1300
Ο καθένας μας έχει επιλογές αλλα κ τα όρια του...Άλλος νιώθει άνετα στα 120 άλλος στα 180 κ άλλος γουστάρει στα 270!!Καλό θα ήταν να βγαίνανε όμοια μηχανάκια βόλτα ώστε να μην υπάρχουν μεγάλες διαφορές...Εγώ βγαίνω βόλτα με φαιριγκάτα μηχανάκια κ χτυπιέμαι όχι για να τουσ φτάσω αλλα για να τους βλέπω απο μακρυά.....Αποτέλεσμα να κινδυνεύω σε χλμ που δεν είναι επιλογή μου κ καταληγω να τους γράφω στα @@ μου..Το μηχανάκι μου έχει τελικές αλλα τρώς πολύ ξύλο απο τον αέρα που σε κάνει να κουράζεσαι κ να μην ευχαριστιέσαι τιποτα..Στο φινάλε ήμαστε σε δημόσιο κωλόδρομο όπου οδηγάει ο οποιοσδήποτε μ@@@@@ς..Να γινόμαστε καλύτεροι βάση τα δικά μας κριτήρια κ όχι των άλλων..

Υσ. Να θυμίσω την υπογραφή συναδέλφου-Ο χεράς φτάνει πρώτος,ο κουλός φτάνει πάντα!!




Ευχαριστώ...:D

zephyr1
17/03/2008, 16:46
Γιαννη η πιο αναλυτικη δικαιολογια που εχω ακουσει απο καποιον που δεν ηρθε βολτα.:lol: :rotflmao:


:a012: :wave2: :beer:

jen
17/03/2008, 17:26
Δεν συνηθίζω να πηγαίνω βόλτες με άλλους αλλά νομίζω πως είναι και λογικό σε ετερόκλητη παρέα η κατασταση να ξεφεύγει - όχι πάντα και όχι για όλους.
Αυτός που συνήθως "τρέχει και δεν φτάνει" είναι ο πιο άπειρος, αυτός με την διαφορετική μοτο κλπ.
Θυμάμαι σε βόλτα ειμαστε σε έναν δρόμο που εμπιστευομαι γενικά, εγώ και μια άλλη μοτο. Εχω τα διαολια μου και εχω ανοίξει βλέπω στον καθρέφτη την μηχανή του φίλου να απομακρύνεται... κι άλλο... :confused: κι άλλο... :confused: το παιδί με έχει χαλαρα (Είμαι και μεγάλη κουλάντζα :blush: )....
Οταν είδα να μην ακολουθεί ντράπηκα, κατάλαβα τί έκανα και εκοψα. Με ξέρει όμως, ήξερε πως ήμουν... Αν ήταν άλλος θα άνοιγε, θα άνοιγα κι αλλο... εκεινη την ώρα δεν σκεφτομουν λογικά.
Ετσι μόνο με πολύ δικούς μου ανθρώπους ή μόνη μου.
Γιατί κανείς δεν μπορεί να αναλάβει ρόλο κηδεμόνα για κανέναν - ούτε και είναι αυτό το ζητούμενο - πόσο μάλλον όταν υπάρχουν φορές που δεν ελέγχουμε οι ίδιοι τον εαυτό μας :rolleyes:
Τεσπα νομίζω πως ο road spirit τα είπε ακριβώς όπως έπρεπε να ειπωθούν αλλά γράφω σβήνω εδώ και μια ώρα είπα να αφήσω και τίποτα...
:beer:

madox
17/03/2008, 17:48
Αυτα τα video με τον μ@λακα ghostrider θα καψουν πολυ κοσμο:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

gcrook
18/03/2008, 22:09
Συμφωνω απολυτα στα γραφομενα του Γιαννη.
Θελω να συμπληρωσω σε αυτα που ανεφερες περι ρυθμου.
Οταν ξεκινησουν τα λαθη τα οποια αν συνεχιζουμε να πιεζουμε (για να ικανοποιησουμε τον εγωισμο μας) συνεχιζουν να αυξανονται με γεωμετρικη προοδο,ειναι σιγουρο οτι κατι κακο θα μας συμβει.

Ειναι κανονας στην μοτοσυκλετα και οσοι τον εχουν παραβει ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ το εχουν πληρωσει ακριβα.

GIXXERAKIAS
18/03/2008, 22:32
Γιαννη τα ειπες ολα.Μου ειχε ξεφυγει το trheadακι και ευτυχως που το διαβασα.(δεν ειχα κατιθ καλυτερο να κανω και ανοιγα ολα οσα δεν ειχα διαβασει:D )

Ολοι πιστευω εχουμε φτασει στο σημειο που λεει και ο Κρουκης του να εχουμε παρασυρθει απο το ρυθμο καποιου πιο γρηγορου απο εμας αλλα απο πεισμα (και λακαιμα) συνεχιζουμε να πιεζουμε για να τον φτασουμε.Μολις ομως αρχισουν τα γλιστρηματα αν ειμαστε λογικοι θα κοψουμε και θα συνεχισουμε με τον δικο μας ρυθμο,αν ολοι ειχαμε το μυαλο να το κανουμε αυτο τοτε πολλα παιδια οπως λεει και ο φιλος Τai θα την ειχαν γλυτωσει,αν ομως ειμαστε ξεροκεφαλοι και συνεχισουμε ειναι ο νομος του μερφυ που βγαινει παντα αληθινος και η πτωση δεν θα αργησει να επελθει.:uplate:

Ευτυχως παντα το καταλαβαινω και κοβω οταν ανεβαινουν επικυνδυνα οι ρυθμοι στον δρομο,αλλα σπανια κυνηγαω καποιον και ακομα πιο σπανια γλυστραω γιατι προσπαθω να μην ξεπερναω τα ορια μου και να οδηγαω απλα σχεδον κοντα σε αυτα.Να συμπληρωσω οτι αν θελουμε να παμε βολτα με αγνωστους καλο ειναι να μην το κυνηγαμε και πολυ γιατι δεν γνωριζουμε πως οδηγαει ο καθενας τους.Για την δικη μας ασφαλεια.:winka:

Πολυ ωραιο θρεντακι Γιαννη.Στικυ! :beer: :beer:

dodos 900
19/03/2008, 01:10
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
[B]ρε τι καλά που θα ήταν να τα θυμόμαστε αυτά στην καύλα επάνω!!



:a013:
Εδώ να πώ κάτι που εφαρμόζω:Μου τα λέω δυνατά πρίν ξεκινήσω.Κάτι σάν να συμβουλεύω τον
εαυτό μου για να μήν παρασυρθεί.Δοκιμάστε το,σε εμένα τουλάχιστον πιάνει. :)

mikros boudas
20/03/2008, 21:53
ακουω χρονια οσοι οδηγουνε γρηγορα(μηχανες η αυτοκινητα) να λενε "δεν πρεπει στον δρομο","πρεπει να προσεχουμε" κλπ....και παντα τρεχουν....πιο πολυ απο το νομο,πιο πολυ απ'αυτους....
ειναι αυτοι που τρακαρουν πιο συχνα...αυτοι που κανουν λαθη...αυτοι που δεν ξερουν να οδηγουν αν θελετε...αυτοι που απλα γνωριζουν στοιχειωδη πραγματα απο οδηγηση και θεωρουν πως ειναι καλοι οδηγοι....

για μενα καλος οδηγος ειναι αυτος που δεν σκεφτεται καν να πει "πρεπει να προσεχουμε,πρεπει να μην τρεχουμε"
καλως οδηγος ειναι αυτος που το κανει χωρις πολλες κουβεντες.απλα το κανει.ξερει να διαβαζει τον δρομο.το οδοστρωμα.ξερει το οχημα του.τι λαστιχα εχει και γιατι.που φρεναρει και γιατι.ποσο στριβει και γιατι.οχι επειδη ετσι εμαθε απο εμπειρια να στριβει.επειδη ετσι ξερει πως πρεπει να στριψει για να στριψει με ασφαλεια και σωστα και γρηγορα.δυστυχως η γρηγορη οδηγηση δεν εχει να κανει ουτε με αντανακλαστικα ουτε τοσο με εμπειρια.εχει να κανει με τα σημεια αναφορας που βρισκει ο καθενας ετσι ωστε να καταλαβει πως και γιατι πρεπει να παρει αυτην την στροφη με 50 χλμ ενω μια παρομοια σε αλλο μερος με 150 χλμ....ειναι χαρισμα η γρηγορη οδηγηση...δεν το εχουν ολοι,οσο πιο γρηγορα γινει κατανοητο,τοσο πιο γρηγορα θα εχουμε χαζουν θανατους


υ.γ για να προλαβω ενστασεςι για τα αντανακλασιτκα: βοηθουν μονο σε περιπτωση απροοπτου και καλης εκκινησης,δεν εχουν καμμια σχεση με την οδηγικη ικανοτητα,ειδικα οπως εμεις φανταζομαστε.

mako
21/03/2008, 00:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
Αυτα τα video με τον μ@λακα ghostrider θα καψουν πολυ κοσμο:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Μην τα ριχνεις μονο σε αυτον. Εχουμε αρκετους δικους μας ανεγκεφαλους να φιγουραρουν πλεον στο καθε λογης you tube.:winka:

Γιαννη ενα μεγαλο :a18: :winka: